Pusic: ''Het is nog niet gespeeld, dat blijf ik steeds roepen''

( 18 reacties)
Pusic: ''Het is nog niet gespeeld, dat blijf ik steeds roepen''

FC Twente neemt het maandagmiddag in de Grolsch Veste op tegen Jong AZ, de nummer achttien van de Keuken Kampioen Divisie. Trainer Marino Pusic waakt voor onderschatting tegen de beloften van de club uit Alkmaar. 

"Het is nog niet gespeeld, dat blijf ik steeds roepen", legt hij uit op de website van RTV Oost. "Wij moeten eerst nog een wedstrijd winnen. Om dat binnen te slepen moeten we echt heel diep gaan. Pas dan kunnen we feestvieren. Natuurlijk zijn we er dichtbij", benadrukt Pusic.

"Het is logisch dat mensen met het kampioenschap bezig zijn", erkent hij. "Maar ik vind dat wij de focus moeten houden op de eerstvolgende wedstrijd. De groep staat er prima op. We hebben vandaag (donderdag, red.) hartstikke goed getraind, vol energie, moed en spirit. Ik ben tevreden en heel blij dat we deze kans krijgen voor ons eigen publiek. Onze supporters verdienen dit", besluit Pusic. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2019 om 09:34
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:43
      Zeker een goede realistische reactie. Er zijn individuen die altijd slachtoffers blijven zoeken. Dat is dit seizoen het vorige seizoen en de komende seizoen. Dat heeft meer met frustratie en irritatie te maken bij deze mensen.
    Het is heel duidelijk waar jullie en mijn sympathie ligt. Dat wil ik heel graag zo laten!
  • 20 Apr 2019 om 00:49
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:49
      Heel diep gaan tegen Jong AZ....
      Wat een verschrikkelijke lulhannes is het. WAAK, THUIS, in je kampioenswedstrijd, voor de nummer 18.
      #VaginaVanMarina
    Vanavond won Sparta, dus al het geluk van de wereld kunnen we weg strepen.... als maandag Fc Twente kampioen wordt, wat is het dan? :-) :-) :-)
  • 20 Apr 2019 om 00:10
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:17
      Grappig, of eigenlijk diep droevig. Brama zegt in een ander topic hetzelfde, en krijgt geen commentaar. En hier valt iedereen weer over Pusic en scheldt hem verrot.
    Ach jah zijn altijd dezelfde. Deze drammers hadden liever net zoals NEC met aanvallende voetbal in de middenmoot willen staan. Pusic heeft prima werk verricht. Kampioen geworden. Dat telt. Deze uitspraken die pusic doet die wordt iedere week minstens 5x gedaan in net iets andere bewoording. Dus ik weet niet waar al die commotie over is.
  • 19 Apr 2019 om 23:01
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:49
      Heel diep gaan tegen Jong AZ....
      Wat een verschrikkelijke lulhannes is het. WAAK, THUIS, in je kampioenswedstrijd, voor de nummer 18.
      #VaginaVanMarina
    Tja, wat mot je er van zeggen BAM. Diep gaan...hmmm....ondergronds...achterlangs? Ik hou het op bizarre gedachten bij Pusic....
  • 19 Apr 2019 om 22:49
    Heel diep gaan tegen Jong AZ....
    Wat een verschrikkelijke lulhannes is het. WAAK, THUIS, in je kampioenswedstrijd, voor de nummer 18.
    #VaginaVanMarina
  • 19 Apr 2019 om 21:43
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:17
      Grappig, of eigenlijk diep droevig. Brama zegt in een ander topic hetzelfde, en krijgt geen commentaar. En hier valt iedereen weer over Pusic en scheldt hem verrot.
    Zeker een goede realistische reactie. Er zijn individuen die altijd slachtoffers blijven zoeken. Dat is dit seizoen het vorige seizoen en de komende seizoen. Dat heeft meer met frustratie en irritatie te maken bij deze mensen.
  • 19 Apr 2019 om 21:31
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:29
      Wat is daar anders aan dan?
    Het voelt anders!;-)
  • 19 Apr 2019 om 21:29
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:23
      Dat is ook compleet anders!????????????
    Wat is daar anders aan dan?
  • 19 Apr 2019 om 21:23
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:17
      Grappig, of eigenlijk diep droevig. Brama zegt in een ander topic hetzelfde, en krijgt geen commentaar. En hier valt iedereen weer over Pusic en scheldt hem verrot.
    Dat is ook compleet anders!????????????
  • 19 Apr 2019 om 21:17
    Grappig, of eigenlijk diep droevig. Brama zegt in een ander topic hetzelfde, en krijgt geen commentaar. En hier valt iedereen weer over Pusic en scheldt hem verrot.
  • 19 Apr 2019 om 20:51
    SCHIJTHUIS!
  • 19 Apr 2019 om 19:02
    Ik denk dat hij bedoeld de wedstrijd op 2e paasdag , dat iedereen maar denkt dat we zomaar winnen van jong AZ, je bent het natuurlijk wel verplicht maar een garantie heb je niet,..maar we gaan er voooooooorrrrrrrr
  • 19 Apr 2019 om 18:59
    TK. Er is een mooi artikel gepost op nu.nl dat de feiten goed weer geeft. Met name betrekking op het schuld gedeelte in verhouding met andere clubs.
  • 19 Apr 2019 om 18:59
    Ik denk Vandasg gaat Sparta 0-1 verliezen
  • 19 Apr 2019 om 18:56
    Dit is een beetje raar, nu kan je gewoon zeggen dat je kampioen wordt. Alleen niet wanneer
  • 19 Apr 2019 om 18:22
    • Quote van 19 Apr 2019 om 18:08
      Blijf het maar roepen Mario maar kan toch niet meer mis gaan. Je kunt mij niet wijs maken dat je in je hoofd je nog geen kampioen waard. Vier wedstrijden en daar hoef je er maar een te winnen hoor.
    En dan zou sparta maar 1 keer mogen gelijkspelen ook nog.
  • 19 Apr 2019 om 18:22
    Als je dit nu nog blijft roepen heb je het niet goed Marino. Tuulk het is nog niet gespeeld maar 10 punten voorsprong als er nog 12 punten te verdelen zijn dan ben je voor 99,9% zeker van promotie.
  • 19 Apr 2019 om 18:08
    Blijf het maar roepen Mario maar kan toch niet meer mis gaan. Je kunt mij niet wijs maken dat je in je hoofd je nog geen kampioen waard. Vier wedstrijden en daar hoef je er maar een te winnen hoor.