Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken'' Ten Voorde kritisch: ''Ik vind het niet de plek van Wout Brama'' Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven'' Vak-P organiseert 'extra lange Homeless-party' met Cafe Gold Rush ''Voor die slapjanus moet misschien toch een plekje gevonden worden''

Matchday | Sparta - Helmond Sport (FC Twente kampioen?)

( 41 reacties)
Matchday | Sparta - Helmond Sport (FC Twente kampioen?)

FC Twente had vanavond al op eigen kracht kampioen kunnen worden, als de uitwedstrijd tegen Jong Ajax 'gewoon' was doorgegaan. De club uit Enschede komt echter niet in actie, maar directe concurrent Sparta Rotterdam wél.

De ploeg van trainer Henk Fräser neemt het in eigen huis op tegen Helmond Sport, de nummer 19 van de Keuken Kampioen Divisie. Als de bezoekers er in slagen om te winnen op Het Kasteel, dan is FC Twente vanavond alsnog KAMPIOEN zonder zelf te spelen. 

Opstelling Sparta: Coremans, Dabo, Wuytens, Vriends, Abels, Auassar, Laros Duarte, Deroy Duarte, Harraoui, Veldwijk, Ache

Opstelling Helmond Sport: Van Gassel, Meijers, Edwards, Snepvangers, Swinnen, George, Zwanen, Poelmans, Fecunda, Van der Gaag, Respen

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Apr 2019 om 21:56
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:59
      Zit ik met mijn moaten in Amsterdam , wachten op de hele meuk, is er niemand wtf? Wie bint maar vast aan het los gaan maar woar bint jullie?
    Je maten zijn er toch?
  • 19 Apr 2019 om 21:31
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:59
      Zit ik met mijn moaten in Amsterdam , wachten op de hele meuk, is er niemand wtf? Wie bint maar vast aan het los gaan maar woar bint jullie?
    :))))
  • 19 Apr 2019 om 21:28
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:59
      Zit ik met mijn moaten in Amsterdam , wachten op de hele meuk, is er niemand wtf? Wie bint maar vast aan het los gaan maar woar bint jullie?
    Hahaha 100+ lol
  • 19 Apr 2019 om 20:59
    Zit ik met mijn moaten in Amsterdam , wachten op de hele meuk, is er niemand wtf? Wie bint maar vast aan het los gaan maar woar bint jullie?
  • 19 Apr 2019 om 20:56
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:27
      Iedereen denkt ook dat we maandag zo maar even van Jong AZ winnen en kampioen worden, maar het zal hoe dan ook moeizaam gaan, net als alle andere wedstrijden dit seizoen!
    Eens. Maar de veste uitverkocht. Gewoon brullen als 10 wilden! Dan weten ze bij JAZ ook niet meer hoe ze t hebben
  • 19 Apr 2019 om 20:56
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:18
      Er is er daar maar 1 de beste en dat is Sparta. Dat Helmond is gewoon ruk
    Daar hebben we het niet over, regels zijn regels en sparta gaat echt wel winnen.
  • 19 Apr 2019 om 20:38
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:22
      Nee ik zag het net mooie bal aanname haha watn loser
    Vreselijk slechte voetballer
  • 19 Apr 2019 om 20:38
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:22
      Nee ik zag het net mooie bal aanname haha watn loser
    Vreselijk slechte voetballer
  • 19 Apr 2019 om 20:27
    Iedereen denkt ook dat we maandag zo maar even van Jong AZ winnen en kampioen worden, maar het zal hoe dan ook moeizaam gaan, net als alle andere wedstrijden dit seizoen!
  • 19 Apr 2019 om 20:26
    Jong az 0-1 achter Jong psv 1-1 tegen kowet Dat ziet er wel goed uit
  • 19 Apr 2019 om 20:25
    Ik ben ook gestopt met kijken. Helmond Sport wordt overlopen.
  • 19 Apr 2019 om 20:23
    Ik stop met kijken. We worden vanavond niet meer verrast door een overwinning van helmond. Dit gast 10-0 worden
  • 19 Apr 2019 om 20:23
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:23
      We kunnen stoppen met kijken en moeten het maandag zelf doen
    Yup, 2-0
  • 19 Apr 2019 om 20:23
    Mooi, mooi. Moet er niet aan denken dat Sparta op de flikker krijgt. Gewoon 2e paasdag kampioen in eigen huis! Pils!!!!
  • 19 Apr 2019 om 20:23
    We kunnen stoppen met kijken en moeten het maandag zelf doen
  • 19 Apr 2019 om 20:22
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:20
      Onderschat ene George niet!!
    Nee ik zag het net mooie bal aanname haha watn loser
  • 19 Apr 2019 om 20:20
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:18
      Er is er daar maar 1 de beste en dat is Sparta. Dat Helmond is gewoon ruk
    Onderschat ene George niet!!
  • 19 Apr 2019 om 20:18
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:16
      Was dat geen buitenspel? Van sparta?
    Er is er daar maar 1 de beste en dat is Sparta. Dat Helmond is gewoon ruk
  • 19 Apr 2019 om 20:17
    Metertje of 2 buitenspel....
  • 19 Apr 2019 om 20:16
    Was dat geen buitenspel? Van sparta?
  • 19 Apr 2019 om 20:15
    Helmond erg slecht die gaan stunten
  • 19 Apr 2019 om 20:14
    1-0 sparta
  • 19 Apr 2019 om 20:14
    1-0
  • 19 Apr 2019 om 20:14
    Helmond sport is echt slecht man als zo door gaat wordt het nog 10-0 ofzo.
  • 19 Apr 2019 om 20:13
    Sparta had al met 3-0 voor kunnen staan. Alleen als het lang 0-0 blijft heeft helmond een kans.
  • 19 Apr 2019 om 20:03
    Dat word 4-0 Sparta alleen maar balbezit en de druk naar voren. Tis nur wachten op der tor
  • 19 Apr 2019 om 20:01
    Een gelijkspel zou het mooiste zijn bij sparta tegen Helmond sport
  • 19 Apr 2019 om 19:40
    Dankjewel mensen.
  • 19 Apr 2019 om 19:38
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:35
      Jup.
    Idd. Start om 19.50
  • 19 Apr 2019 om 19:35
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:34
      Wordt deze wedstrijd live uitgezonden nu Jong Ajax - FC Twente is afgelast?
    Jup.
  • 19 Apr 2019 om 19:35
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:34
      Wordt deze wedstrijd live uitgezonden nu Jong Ajax - FC Twente is afgelast?
    ja
  • 19 Apr 2019 om 19:34
    Wordt deze wedstrijd live uitgezonden nu Jong Ajax - FC Twente is afgelast?
  • 19 Apr 2019 om 19:32
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:22
      Voor wie moet ik nou zijn vanavond? ????
    Voor een gelijkspel gaan.
  • 19 Apr 2019 om 19:29
    Als helmond wint dan hoop ik dat george de winnende heeft gemaakt
  • 19 Apr 2019 om 19:27
    Waarom speelt fraser met 5 verdedigers? Ze hebben daar goede middenvelders en aanvallers genoeg. Die fraser is nog gekker als pusic met de opstellingen.
  • 19 Apr 2019 om 19:24
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:22
      Voor wie moet ik nou zijn vanavond? ????
    Voor twente?
  • 19 Apr 2019 om 19:22
    Voor wie moet ik nou zijn vanavond? ????
  • 19 Apr 2019 om 19:17
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:15
      zijn we nog kampioen toch?
    Nee. Dan kan kan Sparta nog op evenveel punten komen met ons.
  • 19 Apr 2019 om 19:16
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:15
      zijn we nog kampioen toch?
    Nog niet, moeten we maandag in ieder geval gelijkspelen.
  • 19 Apr 2019 om 19:15
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:09
      Ik hoop op een gelijkspel!
    zijn we nog kampioen toch?
  • 19 Apr 2019 om 19:09
    Ik hoop op een gelijkspel!
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›