Van Losser verklapt: ''Weet je wie de Schaal gaat uitreiken?''

( 13 reacties)
Van Losser verklapt: ''Weet je wie de Schaal gaat uitreiken?''

FC Twente neemt het maandagmiddag in de Grolsch Veste op tegen Jong AZ en de club uit Enschede is bij een overwinning kampioen van de Keuken Kampioen Divisie. Bert van Losser weet te melden dat er een bijzondere gast aanwezig zal zijn. 

"Trouwens, weet je wie de Schaal of het Schild gaat uitreiken? Blaise Nkufo schijnt in Nederland te zijn en ik heb gehoord, niet vanuit Twente - want anders gaat iedereen weer over ons heen vallen - maar vanuit een ander bronnetje, dat Nkufo de beker of de schaal gaat overhandigen aan Wout Brama", vertelt hij. 

Jan van Staa laat weten dat hij nog af en toe contact heeft met de voormalig FC Twente-spits. "Het is wel een kopstuk om zoiets te doen", reageert hij bij de Oosttribune. "Het zou geweldig zijn als hij dat gaat uitreiken. Hij heeft dat standbeeld, dus hij mag dat ook doen", besluit Van Staa enthousiast. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2019 om 22:04
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:30
      Geef hem direct een wedstrijdshirt! In de spits ermee ;-)
    Haha die legt er op zijn 40ste idd nog meer in dan boere , friday en Oisterwijk samen
  • 20 Apr 2019 om 00:07
    • Quote van 19 Apr 2019 om 19:05
      Gelijk is ook goed xD
    Hoezo? Dan staan we 8 punten voor met nog 9 punten te verdienen...
  • 19 Apr 2019 om 19:30
    Geef hem direct een wedstrijdshirt! In de spits ermee ;-)
  • 19 Apr 2019 om 19:05
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:37
      Eigenlijk hoop ik dat Sparta verliest vanavond. Ik zie ons maandag gewoon niet winnen. Er komt teveel druk op te staan waardoor we met 0-1 achter komen en net in de 80e minut de gelijkmaker maken.
    Gelijk is ook goed xD
  • 19 Apr 2019 om 18:53
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:49
      Als de Blaise het mag doen zou echt fantastisch zijn.
    Gaat hij ook zeker doen, staat op rtv oost
  • 19 Apr 2019 om 16:59
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:37
      Eigenlijk hoop ik dat Sparta verliest vanavond. Ik zie ons maandag gewoon niet winnen. Er komt teveel druk op te staan waardoor we met 0-1 achter komen en net in de 80e minut de gelijkmaker maken.
    Gelijkspel zou mooi zijn.
  • 19 Apr 2019 om 16:55
    Vanavond groot feest amsterdam here we come
  • 19 Apr 2019 om 16:49
    Als de Blaise het mag doen zou echt fantastisch zijn.
  • 19 Apr 2019 om 16:48
    Komt die onno nog? Zo ja!!!Votdermet koekwous
  • 19 Apr 2019 om 16:37
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:33
      Of Helmond Sport of Jong PSV het werk laten doen.
    Eigenlijk hoop ik dat Sparta verliest vanavond. Ik zie ons maandag gewoon niet winnen. Er komt teveel druk op te staan waardoor we met 0-1 achter komen en net in de 80e minut de gelijkmaker maken.
  • 19 Apr 2019 om 16:33
    • Quote van 19 Apr 2019 om 16:28
      Alleen nog ff 95 minuten knallen mannen
    Of Helmond Sport of Jong PSV het werk laten doen.
  • 19 Apr 2019 om 16:28
    Alleen nog ff 95 minuten knallen mannen
  • 19 Apr 2019 om 16:04
    Helemaal mee eens, beter als die paardebek uit Almelo. Kortom zou super zijn.