''Er is niets te halen voor Jong AZ, FC Twente wint met 3 of 4-0''

( 23 reacties)
''Er is niets te halen voor Jong AZ, FC Twente wint met 3 of 4-0''

FC Twente kan zich maandagmiddag tot kampioen van de Keuken Kampioen Divisie kronen. De ploeg van trainer Marino Pusic moet dan in eigen huis afrekenen met Jong AZ.

Voormalig FC Twente-trainer Jan van Staa heeft daar alle vertrouwen in. "Ik vind het geweldig dat FC Twente die schaal op gaat halen", zegt Van Staa bij De Oosttribune. "FC Twente speelt thuis en dat zal één groot feest worden."

Clubwatcher Tijmen van Wissing verwacht ook niet dat FC Twente een fout maakt. "Je weet dat er niets te halen valt voor Jong AZ. Je moet helemaal niet tactisch over die wedstrijd spreken. Die wedstrijd wordt gewonnen door FC Twente. Er zitten 30.000 mensen en iedereen zit vol lading, al die spelers. Je moet helemaal niet praten over krachtsverschillen, FC Twente wint dat met 3-0 of 4-0", aldus Van Wissing.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Apr 2019 om 10:47
    • Quote van 21 Apr 2019 om 13:29
      Eerst daadwerkelijk winnen. Dat is geen één - tweetje. Bij verlies kun je vrijdag, bij NEC alsnog kampioen worden. Ik denk niet dat die pot ook afgelast of uitgesteld gaat worden. Dus dan weer kampioen worden bij een uitwedstrijd. Als die gewonnen wordt, tenminste. Anders kon het alsnog wel eens in Amsterdam moeten gebeuren.. #ernietsmeeopgeschoten
    Heb jou toch niets gevraagd,dan rammel ik wel met de pispot!
  • 21 Apr 2019 om 16:43
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:04
      Feesten In de stad met duizenden klapvee broeders :) uit alle gaten en holen komen ze maandag en dinsdag weer te voorschijn zum kotzen.
    Ja want je mag het natuurlijk alleen maar vieren als je er altijd bent. Vooral als je veel zingt of op een trommel slaat. Ik ben een betere supporter want ik ben er altijd blablablabla.
  • 21 Apr 2019 om 14:24
    • Quote van 21 Apr 2019 om 14:15
      Praat jij lekker voor je zelf kronkel. Je bent zelf jaren weg geweest omdat je er niet meer tegen kon. Meneer kon niet kiezen tussen vlees of vis,types gevalletje transgender maar je naam zegt al genoeg hahahahaa dinsdag als eerste een tattoo op de arm kampioeneeee en woensdag de eerste laser afspraak al gemaakt hij mut er weer af huule balk.
    100% die kronkel is z'n kop is defnitief bij SS'er. Onze überDownie.
  • 21 Apr 2019 om 14:16
    • Quote van 21 Apr 2019 om 14:15
      Praat jij lekker voor je zelf kronkel. Je bent zelf jaren weg geweest omdat je er niet meer tegen kon. Meneer kon niet kiezen tussen vlees of vis,types gevalletje transgender maar je naam zegt al genoeg hahahahaa dinsdag als eerste een tattoo op de arm kampioeneeee en woensdag de eerste laser afspraak al gemaakt hij mut er weer af huule balk.
    100 punten.
  • 21 Apr 2019 om 14:15
    • Quote van 21 Apr 2019 om 14:07
      ???? Sterke reactie. Voel je je nu een grote vent? Je bevestigt wel wat de meeste mensen van je denken.
    Praat jij lekker voor je zelf kronkel. Je bent zelf jaren weg geweest omdat je er niet meer tegen kon. Meneer kon niet kiezen tussen vlees of vis,types gevalletje transgender maar je naam zegt al genoeg hahahahaa dinsdag als eerste een tattoo op de arm kampioeneeee en woensdag de eerste laser afspraak al gemaakt hij mut er weer af huule balk.
  • 21 Apr 2019 om 14:07
    • Quote van 21 Apr 2019 om 13:59
      Ik heb tenminste nog vrienden. Die van jou zitten of vast of zijn allang overleden SS.
    ???? Sterke reactie. Voel je je nu een grote vent? Je bevestigt wel wat de meeste mensen van je denken.
  • 21 Apr 2019 om 13:59
    • Quote van 21 Apr 2019 om 13:52
      Zou je het liever vieren zonder al die mensen die Twente ondersteunen? Alleen met je "old skool", hardcore vriendjes? En dan met misschien 50 man op de markt staan? Fakkeltje in de ene hand, biertje in de ander, en eventueel wat wit poeder in de neus, of pilletje onder de tong? Zonder de mensen die jij klapvee noemt, heeft Twente geen bestaansrecht meer, en was het allang "finito" voor Twente geweest. Jouw arrogantie......zum kotzen!!!
    Ik heb tenminste nog vrienden. Die van jou zitten of vast of zijn allang overleden SS.
  • 21 Apr 2019 om 13:52
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:04
      Feesten In de stad met duizenden klapvee broeders :) uit alle gaten en holen komen ze maandag en dinsdag weer te voorschijn zum kotzen.
    Zou je het liever vieren zonder al die mensen die Twente ondersteunen? Alleen met je "old skool", hardcore vriendjes? En dan met misschien 50 man op de markt staan? Fakkeltje in de ene hand, biertje in de ander, en eventueel wat wit poeder in de neus, of pilletje onder de tong? Zonder de mensen die jij klapvee noemt, heeft Twente geen bestaansrecht meer, en was het allang "finito" voor Twente geweest. Jouw arrogantie......zum kotzen!!!
  • 21 Apr 2019 om 13:29
    • Quote van 21 Apr 2019 om 13:15
      Zeg eens hebben Hengelo en ANS je eigenlijk al bedankt dat de wedstrijd tegen jong Ajax niet doorging,en ze daarom nu in eigen huis kampioen gaan worden,er gaan geruchten rond dat Femke Halsema een oud vriendinnetje van je was,doodsbang werd ze JaDie in Amsterdam met zijn vrienden van vak P,aflasten werd het,dus ANS,connecties in de hoogste regionen heeft hij,en Hengelo bedank hem eens,moet de allereerste keer zijn dat jij blij bent met vak P,heerlijk toch,kampioen worden in eigen huis en het is allemaal de schuld van vak P,verwacht van jullie beiden wel een reactie!
    Eerst daadwerkelijk winnen. Dat is geen één - tweetje. Bij verlies kun je vrijdag, bij NEC alsnog kampioen worden. Ik denk niet dat die pot ook afgelast of uitgesteld gaat worden. Dus dan weer kampioen worden bij een uitwedstrijd. Als die gewonnen wordt, tenminste. Anders kon het alsnog wel eens in Amsterdam moeten gebeuren.. #ernietsmeeopgeschoten
  • 21 Apr 2019 om 13:15
    • Quote van 21 Apr 2019 om 10:49
      Zo vroeg wakker kater op de koop toe, en het begint nu al op te spelen, de wedstrijd van morgen pfgg. Dus bij deze jongen loop de stress nu langzaam op te lopen voor morgen. Kamioenskoorts??? Denk het wa. En dan feesten keerls
    Zeg eens hebben Hengelo en ANS je eigenlijk al bedankt dat de wedstrijd tegen jong Ajax niet doorging,en ze daarom nu in eigen huis kampioen gaan worden,er gaan geruchten rond dat Femke Halsema een oud vriendinnetje van je was,doodsbang werd ze JaDie in Amsterdam met zijn vrienden van vak P,aflasten werd het,dus ANS,connecties in de hoogste regionen heeft hij,en Hengelo bedank hem eens,moet de allereerste keer zijn dat jij blij bent met vak P,heerlijk toch,kampioen worden in eigen huis en het is allemaal de schuld van vak P,verwacht van jullie beiden wel een reactie!
  • 21 Apr 2019 om 12:40
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:29
      Dit soort teksten zijn natuurlijk gevaarlijk... hoe motiveer je een tegenstander? Wij hebben ook eens een kampioensfeestje van Ajax verpest... toen waren de krachtsverhoudingen ongeveer hetzelfde als nu... gewoon 95 minuten alles geven en knallen
    Hangt inderdaad van de spelers af. De een presteert beter onder druk de ander slechter.
  • 21 Apr 2019 om 11:34
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:04
      Feesten In de stad met duizenden klapvee broeders :) uit alle gaten en holen komen ze maandag en dinsdag weer te voorschijn zum kotzen.
    Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Het geeft mij een gevoel van trots, dat er zoveel mensen onze club een warm hart toedragen
  • 21 Apr 2019 om 11:30
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:27
      Laat staan de dagjesmensen in t stadion omdat we kampioen kunnen worden
    Draagt tenminste wel een keer een positief beeld bij aan onze club naar de buitenwacht toe... dat er zoveel mensen een mooi feest van maken... ook weleens fijn dat we positief in beeld komen
  • 21 Apr 2019 om 11:29
    Dit soort teksten zijn natuurlijk gevaarlijk... hoe motiveer je een tegenstander? Wij hebben ook eens een kampioensfeestje van Ajax verpest... toen waren de krachtsverhoudingen ongeveer hetzelfde als nu... gewoon 95 minuten alles geven en knallen
  • 21 Apr 2019 om 11:27
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:04
      Feesten In de stad met duizenden klapvee broeders :) uit alle gaten en holen komen ze maandag en dinsdag weer te voorschijn zum kotzen.
    Laat staan de dagjesmensen in t stadion omdat we kampioen kunnen worden
  • 21 Apr 2019 om 11:04
    • Quote van 21 Apr 2019 om 10:49
      Zo vroeg wakker kater op de koop toe, en het begint nu al op te spelen, de wedstrijd van morgen pfgg. Dus bij deze jongen loop de stress nu langzaam op te lopen voor morgen. Kamioenskoorts??? Denk het wa. En dan feesten keerls
    Feesten In de stad met duizenden klapvee broeders :) uit alle gaten en holen komen ze maandag en dinsdag weer te voorschijn zum kotzen.
  • 21 Apr 2019 om 10:58
    • Quote van 21 Apr 2019 om 10:51
      Stel we verliezen........ dijenkletser. Spannond houdon!
    Bij een kampioenschap zouden de spöllers, ipv ballen, 1000 eieren het publiek in gooien. Bij een nederlaag mut ze die zelf opvret'n
  • 21 Apr 2019 om 10:51
    Stel we verliezen........ dijenkletser. Spannond houdon!
  • 21 Apr 2019 om 10:49
    Zo vroeg wakker kater op de koop toe, en het begint nu al op te spelen, de wedstrijd van morgen pfgg. Dus bij deze jongen loop de stress nu langzaam op te lopen voor morgen. Kamioenskoorts??? Denk het wa. En dan feesten keerls
  • 21 Apr 2019 om 10:37
    • Quote van 21 Apr 2019 om 10:31
      Van het geweldige spel van de afgelopen weken. Zie jij dat niet? Hoe goed we in vorm zijn
    Ok heb ik net gemist natuurlijk was bier halen!
  • 21 Apr 2019 om 10:35
    Die overwinning komt er wel, maar 4-0 ...Ammenooitniet. Bij 2-0 vind AZ het best, vind Twente het best. Lekker uitballen, inmiddels feest op de tribune. Schaal in ontvangst nemen.... ereronde... bier en poaseier... Das 't scenario. Op noar morgen.
  • 21 Apr 2019 om 10:31
    • Quote van 21 Apr 2019 om 10:13
      Waar halen ze die positiviteit in eens vandaan?
    Van het geweldige spel van de afgelopen weken. Zie jij dat niet? Hoe goed we in vorm zijn
  • 21 Apr 2019 om 10:13
    Waar halen ze die positiviteit in eens vandaan?