Iedereen is blij met terugkeer Twente: ''Dat meen ik oprecht''

( 20 reacties)
Iedereen is blij met terugkeer Twente: ''Dat meen ik oprecht''

Verschillende spelers/trainers/scheidsrechters en ga zo maar door zijn blij met de terugkeer van FC Twente naar de eredivisie. Na een jaar afwezig te zijn geweest missen ze vooral de sfeer die de club met zich meebrengt.

''Zo’n grote club, zo’n grote aanhang, natuurlijk hoort FC Twente thuis in de eredivisie'', zo begint scheidsrechter Björn Kuipers in de Tubantia. PEC Zwolle-trainer Jaap Stam is het eens met Kuipers. ''Als je Twente bekijkt en je ziet de stappen die ze in het verleden hebben gemaakt - waarbij ze zelfs kampioen zijn geworden - maar ook als je kijkt naar de enorme achterban die zelfs in de Keuken Kampioen Divisie het stadion helemaal vult, dan is dit toch wel een club die in de eredivisie thuishoort.''

En zo zijn er nog tal van voorbeelden, zoals FC Groningen-verdediger Mike te Wierik. ''Met alle respect: ik speel liever tegen FC Twente dan tegen Fortuna Sittard of tegen Excelsior. Veel van mijn vrienden zijn voor Twente, het is een wedstrijd in de buurt, dat is alleen maar mooi.'' Zelfs Jan Smit, jarenlang voorzitter van rivaal Heracles Almelo is een beetje blij. ''Voor de eredivisie vind ik het hartstikke goed dat zo’n club met zoveel toeschouwers terug is. Dat meen ik oprecht'', zo besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Apr 2019 om 13:19
    Wat is die Jan Smit toch een huichelaar !! Eerst vond hij het maar prachtig en terecht dat Twente gedegradeerd was en nu vind hij het ineens prachtig dat we weer terug in de eredivisie zijn ?!?
  • 23 Apr 2019 om 12:54
    • Quote van 22 Apr 2019 om 20:49
      Over Mike te Wierik gesproken , ik denk dat hij een goede Twente speler zou kunnen zijn volgend seizoen!
    AA Gent wou hem in de zomer voor 2 miljoen overnemen maar hij mocht toen niet weg van Groningen. Dit kunnen wij niet betalen. En daarbij is ons cluppie op dit moment geen vooruitgang voor hem
  • 23 Apr 2019 om 09:34
    Houd je bek achterlijke hond
  • 23 Apr 2019 om 08:22
    • Quote van 23 Apr 2019 om 00:58
      Wat een super vredelievend persoon is die Jan Smit toch ook!
    Van mij mag hij die opmerking ergens steken waar de zon niet schijnt. 'Dat meen ik oprecht'.
  • 23 Apr 2019 om 00:58
    Wat een super vredelievend persoon is die Jan Smit toch ook!
  • 23 Apr 2019 om 00:48
    Mooi man
  • 22 Apr 2019 om 23:34
    • Quote van 22 Apr 2019 om 21:08
      Een gegeven paard moet je niet op je bek krijgen! Of zoiets...
    Een gegeven paard zal wel ziek zijn.
  • 22 Apr 2019 om 22:04
    https://www.facebook.com/332145270132218/posts/3151162651563785/ Tc op de fiets:)
  • 22 Apr 2019 om 22:02
    Kunnen jullie de foto van dit wandelende lijk aub verwijderen. Ik word misselijk!
  • 22 Apr 2019 om 21:55
    • Quote van 22 Apr 2019 om 21:09
      In zijn bek schijten (bedoelde je)
    Slaan
  • 22 Apr 2019 om 21:44
    • Quote van 22 Apr 2019 om 21:22
      Die man kan harder liegen dan een paard kan lopen
    Smit is een huigelaar
  • 22 Apr 2019 om 21:22
    • Quote van 22 Apr 2019 om 21:08
      Een gegeven paard moet je niet op je bek krijgen! Of zoiets...
    Die man kan harder liegen dan een paard kan lopen
  • 22 Apr 2019 om 21:10
    Geloof ze allemaal direct op eentje na
  • 22 Apr 2019 om 21:09
    • Quote van 22 Apr 2019 om 21:08
      Een gegeven paard moet je niet op je bek krijgen! Of zoiets...
    In zijn bek schijten (bedoelde je)
  • 22 Apr 2019 om 21:08
    Een gegeven paard moet je niet op je bek krijgen! Of zoiets...
  • 22 Apr 2019 om 21:00
    Leck mich...het ging net zo goed met me...
  • 22 Apr 2019 om 20:56
    • Quote van 22 Apr 2019 om 20:49
      Over Mike te Wierik gesproken , ik denk dat hij een goede Twente speler zou kunnen zijn volgend seizoen!
    Ik denk niet dat hij naar FC Twente komt
  • 22 Apr 2019 om 20:49
    Over Mike te Wierik gesproken , ik denk dat hij een goede Twente speler zou kunnen zijn volgend seizoen!
  • 22 Apr 2019 om 20:47
    Waar komt die rattenvanger van Hamelen vandaan