Verraadt Rutten terugkeer? ''Belangrijk dat WE eerste jaar overleven''

( 152 reacties)
Verraadt Rutten terugkeer? ''Belangrijk dat WE eerste jaar overleven''

Fred Rutten laat weten erg blij te zijn met het kampioenschap van FC Twente en de terugkeer naar de eredivisie. Maar één woordje in zijn felicitatie verraadt misschien wel een terugkeer naar Enschede?

''Allereerst gefeliciteerd aan de mensen die het mogelijk hebben gemaakt FC Twente in leven te houden. Mijn rol is beperkt geweest'', laat hij in gesprek met de Tubantia weten. ''Ik vind het heel knap van Ted en alle betrokkenen dat ze dit in een jaar voor elkaar hebben gekregen, gezien de beperkte middelen en de situatie waarin de club deze zomer zat.''

''De promotie is goed voor de eredivisie en voor de hele regio'', vervolgt Rutten. ''En ik ben ook blij voor mezelf, want ik ben bij FC Twente opgegroeid en gun de club het allerbeste. Het is heel belangrijk dat WE het eerste jaar in de eredivisie overleven. Maar het zal nog een hele uitdaging worden om dat met z’n allen voor elkaar te krijgen”, besluit Rutten in gesprek met de TC Tubantia.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Apr 2019 om 11:21
    • Quote van 23 Apr 2019 om 17:49
      We hebben veel overeenkomsten, al is de oorzaak van onze aandoening anders van aard. Ook bij mij doen de zenuwen gekke (lees: vervelende) dingen. Tegen zenuwpijn gebruik ik trouwens Cymbalta,(60 mg. p d.) een antidepressiva met als bijwerking dat het de scherpe kantjes van zenuwpijn haalt. Vrij onbekend, minder agressief dan een opiaat als oxycodon. Het is altijd goed om te weten dat er andere mensen zijn die begrijpen wat je doormaakt. Onbegrip is vaak een probleem bij een aandoening die weinig tot geen uiterlijke kenmerken toont. En net als jij kijk ik altijd naar de mensen met grotere problemen dan ik heb, om mijn eigen problemen te relativeren. Werkt goed. Is er bij jou in de buurt niet een revalidatiecentrum wat iets voor jou kan betekenen? ik wens jou ook veel plezier bij het bekijken van de huldiging, en daarna is het weer tijd om rust te nemen. Ik hoop dat je in de toekomst weer veel plezier aan Twente beleeft. Dan doe ik dat waarschijnlijk ook, hahaha. Het beste MOAT!!!!
    Antidepressiva als pijnstiller is niet heel erg bekend. Men is altijd van het "oohh" als er weer een onderzoek is geweest naar hoeveel mensen antidepressiva gebruiken. Terwijl misschien 30% het is als pijnstiller gebruikt. Ik gebruik amitriptyline daarvan kan ik makkelijk een extraatje nemen. Verder morfine en Baclofen tegen krampen en spasmen in de avond. Er zal ongetwijfeld een revalidatiecentrum in de buurt zijn, ik ben een tijd naar het Roessingh geweest, begin 2000, daar werd ik niet vrolijk van. Voor mijn gevoel teveel betutteling waardoor ik daarmee ben gestopt. Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik het zonder red. Onbegrip is zeker een lastig punt, vooral als je niks aan iemand ziet. In het begin was het helemaal drama, ene keer met krukken, dan zonder, dan weer in de rolstoel mensen dachten daar de gekste dingen bij, mooi laten gaan zolang wij en onze directe omgeving weten hoe het zit is het prima. Zou zeker mooi zijn als Twente goed presteert dan kunnen we daarvan genieten. Dat staat los van of Fred de trainer wordt of toch Streppel waarover gesproken is. Houd je haaks en fijn om weer eens gesproken te hebben met iemand die het herkent.
  • 24 Apr 2019 om 11:05
    • Quote van 23 Apr 2019 om 15:59
      Beste Nochange, ook voor jou.... toi, toi, toi..... hopelijk toch uiteindelijk een goed bericht..... en geniet vooral van vanavond.....
    Dank je. Ik heb zeker genoten.
  • 23 Apr 2019 om 17:49
    • Quote van 23 Apr 2019 om 15:48
      Ik weet inderdaad hoe er soms gereageerd wordt, gelukkig gaat men hier veelal wel respectvol met elkaar om als het gaat om ziektes of andere persoonlijke zaken. Praten over andere zaken dan Twente stelt ook niet iedereen op prijs, het is ook een Twente site, maar we zijn hier één Twentefamilie, wat mij betreft mogen persoonlijke dingen best een keer aanbod komen.
      Dat is helemaal vervelend dat er bijna geen onderzoek wordt gedaan. Dan heb je weinig tot geen hoop dat er nog iets komt waar je baat bij kunt hebben. Fijn dat het Roessingh zinvol is voor jou, dat ze je ook mentaal bijstaan. Als ik lees wat je schrijft over niet opgeven en genieten van de mooie dingen ben je mentaal goed bezig. Wat dat betreft is het ook niet elke dag hetzelfde. Opgeven kan altijd nog, zeg ik vaak, net als dat stilstand geen achteruitgang is. Plus dat het altijd erger kan. Als ik kijk naar bijvoorbeeld Fernando Ricksen dan mag ik niet klagen, al komt klagen niet voor mijn woordenboek behalve over (het spel van) Twente....
      Denk dat wij een beetje in dezelfde richting zitten qua klachten, bij mij is het een chronische zenuwaandoening eveneens met 24/7 pijn, opiaten en vermoeidheid, alles kost min of meer dubbele energie (Dan gaan de energiekosten ook nog omhoog...). De meeste mensen genezen hier overigens binnen enkele maanden (grotendeels) van. Bij een aantal kan de ziekte zich uitbreiden, helaas is dat bij mij gebeurd.
      Vandaag iets doen betekent de dagen ervoor en daarna veel laten. Dat is niet anders, voor de meeste dingen is het dat waard. Dit weekend in Enschede geweest (ik woon in het westen) meer gelopen dan ik eigenlijk kan, voor het weekend paar dagen rustig aan, het weekend extra pijnmedicatie en nu ook rust nemen. Goede reden om straks de huldiging te kijken. Geniet van het feest vanavond!
    We hebben veel overeenkomsten, al is de oorzaak van onze aandoening anders van aard. Ook bij mij doen de zenuwen gekke (lees: vervelende) dingen. Tegen zenuwpijn gebruik ik trouwens Cymbalta,(60 mg. p d.) een antidepressiva met als bijwerking dat het de scherpe kantjes van zenuwpijn haalt. Vrij onbekend, minder agressief dan een opiaat als oxycodon. Het is altijd goed om te weten dat er andere mensen zijn die begrijpen wat je doormaakt. Onbegrip is vaak een probleem bij een aandoening die weinig tot geen uiterlijke kenmerken toont. En net als jij kijk ik altijd naar de mensen met grotere problemen dan ik heb, om mijn eigen problemen te relativeren. Werkt goed. Is er bij jou in de buurt niet een revalidatiecentrum wat iets voor jou kan betekenen? ik wens jou ook veel plezier bij het bekijken van de huldiging, en daarna is het weer tijd om rust te nemen. Ik hoop dat je in de toekomst weer veel plezier aan Twente beleeft. Dan doe ik dat waarschijnlijk ook, hahaha. Het beste MOAT!!!!
  • 23 Apr 2019 om 15:59
    • Quote van 23 Apr 2019 om 15:48
      Ik weet inderdaad hoe er soms gereageerd wordt, gelukkig gaat men hier veelal wel respectvol met elkaar om als het gaat om ziektes of andere persoonlijke zaken. Praten over andere zaken dan Twente stelt ook niet iedereen op prijs, het is ook een Twente site, maar we zijn hier één Twentefamilie, wat mij betreft mogen persoonlijke dingen best een keer aanbod komen.
      Dat is helemaal vervelend dat er bijna geen onderzoek wordt gedaan. Dan heb je weinig tot geen hoop dat er nog iets komt waar je baat bij kunt hebben. Fijn dat het Roessingh zinvol is voor jou, dat ze je ook mentaal bijstaan. Als ik lees wat je schrijft over niet opgeven en genieten van de mooie dingen ben je mentaal goed bezig. Wat dat betreft is het ook niet elke dag hetzelfde. Opgeven kan altijd nog, zeg ik vaak, net als dat stilstand geen achteruitgang is. Plus dat het altijd erger kan. Als ik kijk naar bijvoorbeeld Fernando Ricksen dan mag ik niet klagen, al komt klagen niet voor mijn woordenboek behalve over (het spel van) Twente....
      Denk dat wij een beetje in dezelfde richting zitten qua klachten, bij mij is het een chronische zenuwaandoening eveneens met 24/7 pijn, opiaten en vermoeidheid, alles kost min of meer dubbele energie (Dan gaan de energiekosten ook nog omhoog...). De meeste mensen genezen hier overigens binnen enkele maanden (grotendeels) van. Bij een aantal kan de ziekte zich uitbreiden, helaas is dat bij mij gebeurd.
      Vandaag iets doen betekent de dagen ervoor en daarna veel laten. Dat is niet anders, voor de meeste dingen is het dat waard. Dit weekend in Enschede geweest (ik woon in het westen) meer gelopen dan ik eigenlijk kan, voor het weekend paar dagen rustig aan, het weekend extra pijnmedicatie en nu ook rust nemen. Goede reden om straks de huldiging te kijken. Geniet van het feest vanavond!
    Beste Nochange, ook voor jou.... toi, toi, toi..... hopelijk toch uiteindelijk een goed bericht..... en geniet vooral van vanavond.....
  • 23 Apr 2019 om 15:48
    • Quote van 23 Apr 2019 om 14:38
      Je reactie doet me goed, dank je! Je weet hoe er op dit forum met mensen omgegaan wordt. Door te schrijven dat ze me mogen afbranden hoop ik ze de munitie te ontnemen. Het zegt idd meer over de schrijvers van die berichten dan over de ontvanger. Het Roessingh helpt me te leren omgaan met de steeds veranderende situatie. Lichamelijk maar vooral ook geestelijk. Acceptatie van beperkingen is een blijvend probleem. De ene keer helpt het beter dan de andere. Hoe jij omschrijft hoe de wedstrijddagen, en die er omheen uitzien, klopt precies. En ook wat je schrijft over het genieten van kleine dingen zou ik zelf geschreven kunnen hebben. De kans dat er een medicijn gevonden wordt is zeer klein. Mijn aandoening is zo zeldzaam dat er vrijwel geen onderzoek naar gedaan wordt. Dat ik nu over mijn medische problemen zit te schrijven, is wel het laatste dat ik vanmorgen gedacht had. Uit jouw vragen leidt ik af dat jij met een soortgelijk probleem zit. Mag ik vragen wat jouw kwelgeest is of doet? Dit is een Twente forum, dus antwoorden hoeft natuurlijk niet. Verder kan ik ook jou alleen het beste toewensen. Houdt je taai en geef nooit op. Opgeven betekend dat je de controle uit handen geeft. Dan pas heb je de strijd echt verloren.
    Ik weet inderdaad hoe er soms gereageerd wordt, gelukkig gaat men hier veelal wel respectvol met elkaar om als het gaat om ziektes of andere persoonlijke zaken. Praten over andere zaken dan Twente stelt ook niet iedereen op prijs, het is ook een Twente site, maar we zijn hier één Twentefamilie, wat mij betreft mogen persoonlijke dingen best een keer aanbod komen.
    Dat is helemaal vervelend dat er bijna geen onderzoek wordt gedaan. Dan heb je weinig tot geen hoop dat er nog iets komt waar je baat bij kunt hebben. Fijn dat het Roessingh zinvol is voor jou, dat ze je ook mentaal bijstaan. Als ik lees wat je schrijft over niet opgeven en genieten van de mooie dingen ben je mentaal goed bezig. Wat dat betreft is het ook niet elke dag hetzelfde. Opgeven kan altijd nog, zeg ik vaak, net als dat stilstand geen achteruitgang is. Plus dat het altijd erger kan. Als ik kijk naar bijvoorbeeld Fernando Ricksen dan mag ik niet klagen, al komt klagen niet voor mijn woordenboek behalve over (het spel van) Twente....
    Denk dat wij een beetje in dezelfde richting zitten qua klachten, bij mij is het een chronische zenuwaandoening eveneens met 24/7 pijn, opiaten en vermoeidheid, alles kost min of meer dubbele energie (Dan gaan de energiekosten ook nog omhoog...). De meeste mensen genezen hier overigens binnen enkele maanden (grotendeels) van. Bij een aantal kan de ziekte zich uitbreiden, helaas is dat bij mij gebeurd.
    Vandaag iets doen betekent de dagen ervoor en daarna veel laten. Dat is niet anders, voor de meeste dingen is het dat waard. Dit weekend in Enschede geweest (ik woon in het westen) meer gelopen dan ik eigenlijk kan, voor het weekend paar dagen rustig aan, het weekend extra pijnmedicatie en nu ook rust nemen. Goede reden om straks de huldiging te kijken. Geniet van het feest vanavond!
  • 23 Apr 2019 om 15:47
    • Quote van 23 Apr 2019 om 15:37
      Als je de reacties soms leest, vraag ik mij af wie er daadwerkelijk een beperking heeft. Sterkte met je ziekte en knap dat je desondanks ons clubje zo fanatiek blijf steunen. Blijf vooral je eigen mening geven, ook al is die afwijkend vd meerderheid. Heb ik meer respect voor dan kuddegedrag.
    Dank je wel, en zal ik blijven doen!
  • 23 Apr 2019 om 15:37
    • Quote van 23 Apr 2019 om 14:38
      Je reactie doet me goed, dank je! Je weet hoe er op dit forum met mensen omgegaan wordt. Door te schrijven dat ze me mogen afbranden hoop ik ze de munitie te ontnemen. Het zegt idd meer over de schrijvers van die berichten dan over de ontvanger. Het Roessingh helpt me te leren omgaan met de steeds veranderende situatie. Lichamelijk maar vooral ook geestelijk. Acceptatie van beperkingen is een blijvend probleem. De ene keer helpt het beter dan de andere. Hoe jij omschrijft hoe de wedstrijddagen, en die er omheen uitzien, klopt precies. En ook wat je schrijft over het genieten van kleine dingen zou ik zelf geschreven kunnen hebben. De kans dat er een medicijn gevonden wordt is zeer klein. Mijn aandoening is zo zeldzaam dat er vrijwel geen onderzoek naar gedaan wordt. Dat ik nu over mijn medische problemen zit te schrijven, is wel het laatste dat ik vanmorgen gedacht had. Uit jouw vragen leidt ik af dat jij met een soortgelijk probleem zit. Mag ik vragen wat jouw kwelgeest is of doet? Dit is een Twente forum, dus antwoorden hoeft natuurlijk niet. Verder kan ik ook jou alleen het beste toewensen. Houdt je taai en geef nooit op. Opgeven betekend dat je de controle uit handen geeft. Dan pas heb je de strijd echt verloren.
    Als je de reacties soms leest, vraag ik mij af wie er daadwerkelijk een beperking heeft. Sterkte met je ziekte en knap dat je desondanks ons clubje zo fanatiek blijf steunen. Blijf vooral je eigen mening geven, ook al is die afwijkend vd meerderheid. Heb ik meer respect voor dan kuddegedrag.
  • 23 Apr 2019 om 15:36
    • Quote van 23 Apr 2019 om 15:28
      Ik wens jou oprecht het aller beste met jouw gezondheid en dat we het nog vaak oneens :-) zijn op dit forum.
    Dank je wel ANS. Dat zal ongetwijfeld nog wel eens het geval zijn, hahaha
  • 23 Apr 2019 om 15:28
    • Quote van 23 Apr 2019 om 14:38
      Je reactie doet me goed, dank je! Je weet hoe er op dit forum met mensen omgegaan wordt. Door te schrijven dat ze me mogen afbranden hoop ik ze de munitie te ontnemen. Het zegt idd meer over de schrijvers van die berichten dan over de ontvanger. Het Roessingh helpt me te leren omgaan met de steeds veranderende situatie. Lichamelijk maar vooral ook geestelijk. Acceptatie van beperkingen is een blijvend probleem. De ene keer helpt het beter dan de andere. Hoe jij omschrijft hoe de wedstrijddagen, en die er omheen uitzien, klopt precies. En ook wat je schrijft over het genieten van kleine dingen zou ik zelf geschreven kunnen hebben. De kans dat er een medicijn gevonden wordt is zeer klein. Mijn aandoening is zo zeldzaam dat er vrijwel geen onderzoek naar gedaan wordt. Dat ik nu over mijn medische problemen zit te schrijven, is wel het laatste dat ik vanmorgen gedacht had. Uit jouw vragen leidt ik af dat jij met een soortgelijk probleem zit. Mag ik vragen wat jouw kwelgeest is of doet? Dit is een Twente forum, dus antwoorden hoeft natuurlijk niet. Verder kan ik ook jou alleen het beste toewensen. Houdt je taai en geef nooit op. Opgeven betekend dat je de controle uit handen geeft. Dan pas heb je de strijd echt verloren.
    Ik wens jou oprecht het aller beste met jouw gezondheid en dat we het nog vaak oneens :-) zijn op dit forum.
  • 23 Apr 2019 om 14:42
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:50
      Dank je. Idd vechten tot het einde. Je hebt een serieuze ziekte, maar de ziekte heeft niet jou. Hoop dat het je goed zal vergaan over tijd en je nog kunt genieten van alles wat nog komen gaat in je leven. Ik sta er wel redelijk in zoals jou, moet constant door mijn omgeving,artsen en fysio worden afgeremd, zal wel de twentse nuchterheid zijn. Je niet laten kennen.
    Dat ken ik ook. Efficiënt met je energie omgaan. Op goede dagen kun je de hele wereld aan, maar daarna.......auw haha. Vooral om jezelf blijven lachen!
  • 23 Apr 2019 om 14:40
    • Quote van 23 Apr 2019 om 14:23
      Op voetbalgebied heb ik vaak een andere mening dan jij. Voetbal is een van de belangrijkste bijzaken in het leven. Hoofdzaak voor jou is jouw gezondheid en ik wens jou daarin alle succes en sterkte!!!!
    Dank je. Doet me goed!
  • 23 Apr 2019 om 14:39
    • Quote van 23 Apr 2019 om 14:34
      Beste Successupporter, jouw strijd is bijzonder te noemen.... Veel sterkte! Enjoy today!
    Thanks man!
  • 23 Apr 2019 om 14:38
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:43
      Waarom jou afbranden of vernederen? Dat zou pas zielig zijn! Waarbij de mensen die jou afbranden/vernederen zielig zijn, niet jij. Ik ken het gevoel dat je niet wilt dat men jou(w situatie) zielig vindt, zelf chronische ziekte vandaar mede de belangstelling. Dit is wel heel heftig. Zeker de operaties waardoor je niet beter wordt maar die wel noodzakelijk zijn. Extra medicatie om toch iets te kunnen doen is eveneens herkenbaar net als het moeten bekopen. Het is dan erg bijzonder dat je voor een seizoenskaart bent gegaan, waarschijnlijk wedstrijd bezoeken daarna bijkomen daarvan en daarna weer opladen om naar de volgende te kunnen. Heb je er baat bij wat ze bij het Roessingh voor je doen? Ik hoop dat dit het geval is. Naar mijn idee is het geen schande dat er nu mensen zijn die jou herkennen door dit bericht. Ik vind het bijzonder dat je dit deelt, is immers erg persoonlijk. Ik hoop van harte dat er een dag komt waarop er een medicijn gevonden wordt waardoor het dragelijker voor je wordt! Al hoop je daar waarschijnlijk al jaren op... Dank voor het delen van jouw verhaal. Ik wens je veel sterkte en geniet van de mooie dingen, dat zul je ongetwijfeld doen.
    Je reactie doet me goed, dank je! Je weet hoe er op dit forum met mensen omgegaan wordt. Door te schrijven dat ze me mogen afbranden hoop ik ze de munitie te ontnemen. Het zegt idd meer over de schrijvers van die berichten dan over de ontvanger. Het Roessingh helpt me te leren omgaan met de steeds veranderende situatie. Lichamelijk maar vooral ook geestelijk. Acceptatie van beperkingen is een blijvend probleem. De ene keer helpt het beter dan de andere. Hoe jij omschrijft hoe de wedstrijddagen, en die er omheen uitzien, klopt precies. En ook wat je schrijft over het genieten van kleine dingen zou ik zelf geschreven kunnen hebben. De kans dat er een medicijn gevonden wordt is zeer klein. Mijn aandoening is zo zeldzaam dat er vrijwel geen onderzoek naar gedaan wordt. Dat ik nu over mijn medische problemen zit te schrijven, is wel het laatste dat ik vanmorgen gedacht had. Uit jouw vragen leidt ik af dat jij met een soortgelijk probleem zit. Mag ik vragen wat jouw kwelgeest is of doet? Dit is een Twente forum, dus antwoorden hoeft natuurlijk niet. Verder kan ik ook jou alleen het beste toewensen. Houdt je taai en geef nooit op. Opgeven betekend dat je de controle uit handen geeft. Dan pas heb je de strijd echt verloren.
  • 23 Apr 2019 om 14:34
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:05
      Ik heb een chronisch genetische aandoening. Je begrijpt dat ik er niet teveel over kwijt wil vanwege privé redenen. Daarom zal ik de naam van de aandoening niet noemen. Het is een zeer zeldzaam syndroom wat gepaard gaat met helse pijnen en chronische vermoeidheid. Ik moet minimaal 2 x per jaar geopereerd worden, niet om het beter te maken, maar om de situatie draaglijk te houden. Ik lig ong. 20 uur per dag in bed maar kan vanwege pijn soms dagen niet slapen. Ik slik verschillende zware opiaten om de pijn onder controle te houden. Wil ik iets, buiten de deur, ondernemen, moet ik de dosis tijdelijk verhogen. Dit moet ik later weer "betalen". Het is ong. 30 jaar geleden begonnen en is een progressief"verhaal". Dat wil zeggen dat het langzaam steeds erger wordt. Sinds 10 jaar ben ik nu arbeidsongeschikt. Regelmatig verblijf ik op het Roessingh om leren om te gaan met de resterende energie, mobiel te blijven enz. Kennissen zullen in dit verhaal mij wel herkennen, dat moet dan maar. Ondanks alle ellende probeer ik elke dag te genieten van alles om me heen. Ik wil dan ook geen medelijden, en ik ben ook niet zielig of zo. Er zijn zoveel mensen op de wereld die veel erger lijden dan ik. Iedereen moet maar doen wat hij wil met mijn verhaal. Brandt me af, verneder me, verander mijn naam. Je kunt me nooit meer pijn doen dan dat ik al heb. Maar één ding heb ik wel geleerd; doe allemaal een beetje lief, dan ziet de wereld er veel zonniger uit.
    Beste Successupporter, jouw strijd is bijzonder te noemen.... Veel sterkte! Enjoy today!
  • 23 Apr 2019 om 14:23
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:05
      Ik heb een chronisch genetische aandoening. Je begrijpt dat ik er niet teveel over kwijt wil vanwege privé redenen. Daarom zal ik de naam van de aandoening niet noemen. Het is een zeer zeldzaam syndroom wat gepaard gaat met helse pijnen en chronische vermoeidheid. Ik moet minimaal 2 x per jaar geopereerd worden, niet om het beter te maken, maar om de situatie draaglijk te houden. Ik lig ong. 20 uur per dag in bed maar kan vanwege pijn soms dagen niet slapen. Ik slik verschillende zware opiaten om de pijn onder controle te houden. Wil ik iets, buiten de deur, ondernemen, moet ik de dosis tijdelijk verhogen. Dit moet ik later weer "betalen". Het is ong. 30 jaar geleden begonnen en is een progressief"verhaal". Dat wil zeggen dat het langzaam steeds erger wordt. Sinds 10 jaar ben ik nu arbeidsongeschikt. Regelmatig verblijf ik op het Roessingh om leren om te gaan met de resterende energie, mobiel te blijven enz. Kennissen zullen in dit verhaal mij wel herkennen, dat moet dan maar. Ondanks alle ellende probeer ik elke dag te genieten van alles om me heen. Ik wil dan ook geen medelijden, en ik ben ook niet zielig of zo. Er zijn zoveel mensen op de wereld die veel erger lijden dan ik. Iedereen moet maar doen wat hij wil met mijn verhaal. Brandt me af, verneder me, verander mijn naam. Je kunt me nooit meer pijn doen dan dat ik al heb. Maar één ding heb ik wel geleerd; doe allemaal een beetje lief, dan ziet de wereld er veel zonniger uit.
    Op voetbalgebied heb ik vaak een andere mening dan jij. Voetbal is een van de belangrijkste bijzaken in het leven. Hoofdzaak voor jou is jouw gezondheid en ik wens jou daarin alle succes en sterkte!!!!
  • 23 Apr 2019 om 13:50
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:34
      Jij ook sterkte maat!!! Je hebt pas dan verloren als je opgeeft. Ik weet niet hoe het jou vergaat, maar ze kunnen mij onderhand met alles (medisch) om de oren slaan, geeft niet, kom maar op!!! Ik kan het aan! Ik knok door tot het echt niet meer gaat, en ik heb geleerd dat je je grenzen vrijwel oneindig kunt oprekken. Dus de wereld is voorlopig nog niet van me af!!! Als ik dat kan, kan vrijwel iedereen dat. Dus houd je taai! M.a.w. COTE
    Dank je. Idd vechten tot het einde. Je hebt een serieuze ziekte, maar de ziekte heeft niet jou. Hoop dat het je goed zal vergaan over tijd en je nog kunt genieten van alles wat nog komen gaat in je leven. Ik sta er wel redelijk in zoals jou, moet constant door mijn omgeving,artsen en fysio worden afgeremd, zal wel de twentse nuchterheid zijn. Je niet laten kennen.
  • 23 Apr 2019 om 13:43
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:05
      Ik heb een chronisch genetische aandoening. Je begrijpt dat ik er niet teveel over kwijt wil vanwege privé redenen. Daarom zal ik de naam van de aandoening niet noemen. Het is een zeer zeldzaam syndroom wat gepaard gaat met helse pijnen en chronische vermoeidheid. Ik moet minimaal 2 x per jaar geopereerd worden, niet om het beter te maken, maar om de situatie draaglijk te houden. Ik lig ong. 20 uur per dag in bed maar kan vanwege pijn soms dagen niet slapen. Ik slik verschillende zware opiaten om de pijn onder controle te houden. Wil ik iets, buiten de deur, ondernemen, moet ik de dosis tijdelijk verhogen. Dit moet ik later weer "betalen". Het is ong. 30 jaar geleden begonnen en is een progressief"verhaal". Dat wil zeggen dat het langzaam steeds erger wordt. Sinds 10 jaar ben ik nu arbeidsongeschikt. Regelmatig verblijf ik op het Roessingh om leren om te gaan met de resterende energie, mobiel te blijven enz. Kennissen zullen in dit verhaal mij wel herkennen, dat moet dan maar. Ondanks alle ellende probeer ik elke dag te genieten van alles om me heen. Ik wil dan ook geen medelijden, en ik ben ook niet zielig of zo. Er zijn zoveel mensen op de wereld die veel erger lijden dan ik. Iedereen moet maar doen wat hij wil met mijn verhaal. Brandt me af, verneder me, verander mijn naam. Je kunt me nooit meer pijn doen dan dat ik al heb. Maar één ding heb ik wel geleerd; doe allemaal een beetje lief, dan ziet de wereld er veel zonniger uit.
    Waarom jou afbranden of vernederen? Dat zou pas zielig zijn! Waarbij de mensen die jou afbranden/vernederen zielig zijn, niet jij. Ik ken het gevoel dat je niet wilt dat men jou(w situatie) zielig vindt, zelf chronische ziekte vandaar mede de belangstelling. Dit is wel heel heftig. Zeker de operaties waardoor je niet beter wordt maar die wel noodzakelijk zijn. Extra medicatie om toch iets te kunnen doen is eveneens herkenbaar net als het moeten bekopen. Het is dan erg bijzonder dat je voor een seizoenskaart bent gegaan, waarschijnlijk wedstrijd bezoeken daarna bijkomen daarvan en daarna weer opladen om naar de volgende te kunnen. Heb je er baat bij wat ze bij het Roessingh voor je doen? Ik hoop dat dit het geval is. Naar mijn idee is het geen schande dat er nu mensen zijn die jou herkennen door dit bericht. Ik vind het bijzonder dat je dit deelt, is immers erg persoonlijk. Ik hoop van harte dat er een dag komt waarop er een medicijn gevonden wordt waardoor het dragelijker voor je wordt! Al hoop je daar waarschijnlijk al jaren op... Dank voor het delen van jouw verhaal. Ik wens je veel sterkte en geniet van de mooie dingen, dat zul je ongetwijfeld doen.
  • 23 Apr 2019 om 13:34
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:17
      Sterkte kerel, heb zelf ook last van een chronische progressieve aandoening dat gepaard gaat met pijnen en extreme vermoeidheid, dan leer je wel veel dingen in een ander perspectief zien en te genieten van kleine dingen.
    Jij ook sterkte maat!!! Je hebt pas dan verloren als je opgeeft. Ik weet niet hoe het jou vergaat, maar ze kunnen mij onderhand met alles (medisch) om de oren slaan, geeft niet, kom maar op!!! Ik kan het aan! Ik knok door tot het echt niet meer gaat, en ik heb geleerd dat je je grenzen vrijwel oneindig kunt oprekken. Dus de wereld is voorlopig nog niet van me af!!! Als ik dat kan, kan vrijwel iedereen dat. Dus houd je taai! M.a.w. COTE
  • 23 Apr 2019 om 13:26
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:24
      Ondanks dat we het niet vaak met elkaar eens zijn.Een welgemeende beterschap van Messi en dat meen ik.
    Dank je, en ik weet dat je dit meent!
  • 23 Apr 2019 om 13:24
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:05
      Ik heb een chronisch genetische aandoening. Je begrijpt dat ik er niet teveel over kwijt wil vanwege privé redenen. Daarom zal ik de naam van de aandoening niet noemen. Het is een zeer zeldzaam syndroom wat gepaard gaat met helse pijnen en chronische vermoeidheid. Ik moet minimaal 2 x per jaar geopereerd worden, niet om het beter te maken, maar om de situatie draaglijk te houden. Ik lig ong. 20 uur per dag in bed maar kan vanwege pijn soms dagen niet slapen. Ik slik verschillende zware opiaten om de pijn onder controle te houden. Wil ik iets, buiten de deur, ondernemen, moet ik de dosis tijdelijk verhogen. Dit moet ik later weer "betalen". Het is ong. 30 jaar geleden begonnen en is een progressief"verhaal". Dat wil zeggen dat het langzaam steeds erger wordt. Sinds 10 jaar ben ik nu arbeidsongeschikt. Regelmatig verblijf ik op het Roessingh om leren om te gaan met de resterende energie, mobiel te blijven enz. Kennissen zullen in dit verhaal mij wel herkennen, dat moet dan maar. Ondanks alle ellende probeer ik elke dag te genieten van alles om me heen. Ik wil dan ook geen medelijden, en ik ben ook niet zielig of zo. Er zijn zoveel mensen op de wereld die veel erger lijden dan ik. Iedereen moet maar doen wat hij wil met mijn verhaal. Brandt me af, verneder me, verander mijn naam. Je kunt me nooit meer pijn doen dan dat ik al heb. Maar één ding heb ik wel geleerd; doe allemaal een beetje lief, dan ziet de wereld er veel zonniger uit.
    Ondanks dat we het niet vaak met elkaar eens zijn.Een welgemeende beterschap van Messi en dat meen ik.
  • 23 Apr 2019 om 13:17
    • Quote van 23 Apr 2019 om 13:05
      Ik heb een chronisch genetische aandoening. Je begrijpt dat ik er niet teveel over kwijt wil vanwege privé redenen. Daarom zal ik de naam van de aandoening niet noemen. Het is een zeer zeldzaam syndroom wat gepaard gaat met helse pijnen en chronische vermoeidheid. Ik moet minimaal 2 x per jaar geopereerd worden, niet om het beter te maken, maar om de situatie draaglijk te houden. Ik lig ong. 20 uur per dag in bed maar kan vanwege pijn soms dagen niet slapen. Ik slik verschillende zware opiaten om de pijn onder controle te houden. Wil ik iets, buiten de deur, ondernemen, moet ik de dosis tijdelijk verhogen. Dit moet ik later weer "betalen". Het is ong. 30 jaar geleden begonnen en is een progressief"verhaal". Dat wil zeggen dat het langzaam steeds erger wordt. Sinds 10 jaar ben ik nu arbeidsongeschikt. Regelmatig verblijf ik op het Roessingh om leren om te gaan met de resterende energie, mobiel te blijven enz. Kennissen zullen in dit verhaal mij wel herkennen, dat moet dan maar. Ondanks alle ellende probeer ik elke dag te genieten van alles om me heen. Ik wil dan ook geen medelijden, en ik ben ook niet zielig of zo. Er zijn zoveel mensen op de wereld die veel erger lijden dan ik. Iedereen moet maar doen wat hij wil met mijn verhaal. Brandt me af, verneder me, verander mijn naam. Je kunt me nooit meer pijn doen dan dat ik al heb. Maar één ding heb ik wel geleerd; doe allemaal een beetje lief, dan ziet de wereld er veel zonniger uit.
    Sterkte kerel, heb zelf ook last van een chronische progressieve aandoening dat gepaard gaat met pijnen en extreme vermoeidheid, dan leer je wel veel dingen in een ander perspectief zien en te genieten van kleine dingen.
  • 23 Apr 2019 om 13:05
    • Quote van 23 Apr 2019 om 11:30
      Laatst las ik ook al iets van jouw hand, dat je door ziekte weinig op Twentefans bent geweest de laatste maanden. Wat heb je? Klinkt niet goed, dat is duidelijk, veel sterkte in ieder geval!
    Ik heb een chronisch genetische aandoening. Je begrijpt dat ik er niet teveel over kwijt wil vanwege privé redenen. Daarom zal ik de naam van de aandoening niet noemen. Het is een zeer zeldzaam syndroom wat gepaard gaat met helse pijnen en chronische vermoeidheid. Ik moet minimaal 2 x per jaar geopereerd worden, niet om het beter te maken, maar om de situatie draaglijk te houden. Ik lig ong. 20 uur per dag in bed maar kan vanwege pijn soms dagen niet slapen. Ik slik verschillende zware opiaten om de pijn onder controle te houden. Wil ik iets, buiten de deur, ondernemen, moet ik de dosis tijdelijk verhogen. Dit moet ik later weer "betalen". Het is ong. 30 jaar geleden begonnen en is een progressief"verhaal". Dat wil zeggen dat het langzaam steeds erger wordt. Sinds 10 jaar ben ik nu arbeidsongeschikt. Regelmatig verblijf ik op het Roessingh om leren om te gaan met de resterende energie, mobiel te blijven enz. Kennissen zullen in dit verhaal mij wel herkennen, dat moet dan maar. Ondanks alle ellende probeer ik elke dag te genieten van alles om me heen. Ik wil dan ook geen medelijden, en ik ben ook niet zielig of zo. Er zijn zoveel mensen op de wereld die veel erger lijden dan ik. Iedereen moet maar doen wat hij wil met mijn verhaal. Brandt me af, verneder me, verander mijn naam. Je kunt me nooit meer pijn doen dan dat ik al heb. Maar één ding heb ik wel geleerd; doe allemaal een beetje lief, dan ziet de wereld er veel zonniger uit.
  • 23 Apr 2019 om 12:33
    • Quote van 23 Apr 2019 om 12:31
      Denk dat Brama hem vriendelijk heeft verzocht om nu nog niet alles te publiceren en wacht op het evaluatiegesprek dat nog gedaan moet worden,hij heeft net zoveel kans als een kalkoen met de kerstmis,knuffeltrainer was het zeker niet,volgens sommigen soms meer een blaffende hond van de balkan,wat een slechte manager,ik volg de club al heel lang,slechtste trainer ooit was Verbeek,Marino is op stip binnengekomen als eenna slechtste samen met Groener,geloof me de bepalende spelers zijn helemaal klaar met hem,pseudo topsport trainer,ben geen fan van Jeroen maar vind het wel een schande dat hij en ook Wieffer niet op de bank zaten Het mocht wel he,als ik een elftal zie moet je de hand van de trainer zien,waardeloze manager,helaas was het de volgende passant,eerst het gesprek maar afwachten,later wel wat meer,wees blij dat we terug zijn,vanavond feest.
    Thanks jij ook fijne dag.
  • 23 Apr 2019 om 12:31
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:09
      Eppie komt er nog een stuk in de krant? Laatst had je het erover
    Denk dat Brama hem vriendelijk heeft verzocht om nu nog niet alles te publiceren en wacht op het evaluatiegesprek dat nog gedaan moet worden,hij heeft net zoveel kans als een kalkoen met de kerstmis,knuffeltrainer was het zeker niet,volgens sommigen soms meer een blaffende hond van de balkan,wat een slechte manager,ik volg de club al heel lang,slechtste trainer ooit was Verbeek,Marino is op stip binnengekomen als eenna slechtste samen met Groener,geloof me de bepalende spelers zijn helemaal klaar met hem,pseudo topsport trainer,ben geen fan van Jeroen maar vind het wel een schande dat hij en ook Wieffer niet op de bank zaten Het mocht wel he,als ik een elftal zie moet je de hand van de trainer zien,waardeloze manager,helaas was het de volgende passant,eerst het gesprek maar afwachten,later wel wat meer,wees blij dat we terug zijn,vanavond feest.
  • 23 Apr 2019 om 11:57
    Laat die man toch ergens anders naar toe gaan. Toen het moeilijk was niet komen en nu opeens ‘we’. Lekker strijken met de eer.
  • 23 Apr 2019 om 11:30
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:47
      Fijn voor je dat je weer bent opgeknapt. Dat meen ik echt. Een goede gezondheid is het meest waardevolle bezit dat men kan hebben. Mij zal dat helaas niet gebeuren. Het is een chronisch gebeuren met een langzaam, maar zeker, neergaande lijn. Maar ik ben niet zielig of zo, ik geniet dagelijks van de kleine dingen in het leven. Wel moet ik selectief zijn in waar ik mijn energie in steek. Ik heb voor een seizoenkaart bij Twente gekozen. Dat ik dan momenteel bijna wekelijks op een bagger wedstrijd getrakteerd wordt, kan ik wel verkroppen. Dat is hopelijk iets tijdelijks. Maar waar ik wel moeite mee heb is dat iets eenmaligs, zoals een huldiging bij een kampioenschap, verkloot wordt door een stel bezopen mafklappers. Ten tweede; Ik ben niet bij andere clubs, maar bij Twente. Dus wat er elders gebeurd is niet relevant voor mij. Ik hoop weer trots te kunnen zijn op mijn club. De laatste jaren is dat niet altijd eenvoudig gebleken.
    Laatst las ik ook al iets van jouw hand, dat je door ziekte weinig op Twentefans bent geweest de laatste maanden. Wat heb je? Klinkt niet goed, dat is duidelijk, veel sterkte in ieder geval!
  • 23 Apr 2019 om 11:18
    • Quote van 23 Apr 2019 om 11:15
      Of fout de juiste woordkeuze is weet ik niet. Ben uit emotie, toen het hek open stond, het veld op gegaan. Niet wetende dat hierdoor de ereronde niet door is gegaan en daarvoor bied ik dan mijn excuses aan. Verder wil er eigenlijk ook niet meer op in gaan. Bedankt voor het plezier wensen, dat gaat goedkomen. Jij een fijne werkdag gewenst.
    Oke, netjes van je excuses. Zand erover.
  • 23 Apr 2019 om 11:15
    • Quote van 23 Apr 2019 om 11:05
      Dan had je hier ook niet je excuses hoeven aanbieden. Er blijkt namelijk uit dat je zelf donders goed weet dat je fout bent geweest. Maar goed.... gedane zaken nemen geen keer. Ik ben blij met het behaalde kampioenschap maar voor mij is/was het helaas niet mogelijk om een verlofdag op te nemen. Veel plezier vanavond.
    Of fout de juiste woordkeuze is weet ik niet. Ben uit emotie, toen het hek open stond, het veld op gegaan. Niet wetende dat hierdoor de ereronde niet door is gegaan en daarvoor bied ik dan mijn excuses aan. Verder wil er eigenlijk ook niet meer op in gaan. Bedankt voor het plezier wensen, dat gaat goedkomen. Jij een fijne werkdag gewenst.
  • 23 Apr 2019 om 11:05
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:46
      Ik hoef mij niet te bewijzen als “grote vent”, zoals jij mij hier noemt. Verder kan ik wel in discussie gaan, maar wij hebben een andere mening en wij gaan daar niet uitkomen. Uiteraard zou dit voor mij ook een normale werkdag zijn, maar ik heb een verlofdag opgenomen. Ga verder ook niet de übersupporter uithangen en je zult je redenen hebben om niet hetzelfde te hebben gedaan, oordeel ik niet over. Voor de rest lekker blijven zeiken en vooral niet blij zijn met het behaalde kampioenschap!
    Dan had je hier ook niet je excuses hoeven aanbieden. Er blijkt namelijk uit dat je zelf donders goed weet dat je fout bent geweest. Maar goed.... gedane zaken nemen geen keer. Ik ben blij met het behaalde kampioenschap maar voor mij is/was het helaas niet mogelijk om een verlofdag op te nemen. Veel plezier vanavond.
  • 23 Apr 2019 om 11:04
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:01
      De manier van kampioen worden en de daaraan gekoppelde 'huldiging' geeft precies het gehele seizoen weer. Knudde met een rietje. Ben uiteraard blij dat we weer op het hoogste niveau terug zijn, maar daar is ook alles mee gezegd.
    Zo kijk ik er ook naar. Met billenknijpen kampioen geworden.
  • 23 Apr 2019 om 10:56
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:42
      Praten jullie nu met elkaar hahaha
    Ja, net zoals jij met Ja Die pik. ;)


    Niets mis mee...toch? :))
  • 23 Apr 2019 om 10:55
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:38
      Beetje zwak he omdat erbij te halen TC, echt weer zielige reactie , en misschien snuift je ma wel, of je vrouw stiekem, of je kids? Wie weet teken van zwakte dit steeds weer te benoemen, ik ben in ieder geval open en eerlijk klaar, maar God wat doe jij allemaal fout? Nogmaals let op je moeder, vrouw, en wie weet oudere kids of ze niet stiekem Pony pakketjes hebben TV je weet maar nooit.
    Gewoon beginnen over TC en wandelen in het bos, gaat hij vanzelf weer uit zij plaat. TC is blijkbaar bekeerd sinds hij in zijn nieuwe aanleunwoning zit :)
  • 23 Apr 2019 om 10:55
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:41
      "Dat dit bij veel clubs gebeurt, en een vorm van ontlading is". Excuus op excuus terwijl voordien bekend was gemaakt dat er geen huldiging plaats zou vinden als 'supporters' het veld zouden betreden. Egoïsme ten voeten uit of niet kerel....me myself and I.....? Niet alleen Ss-supporter wordt getroffen door dit imbeciele gedrag, maar ook mensen zoals ikzeg. Mijn buurjongen ook bijvoorbeeld, die vandaag weer na zijn 'opvang' moet tot vrijdag mist de huldiging nu, en hij baalde daar gisteren dan ook behoorlijk van. Deze knaap is verstandelijk gehandicapt, maar verstandiger dan zij die dachten dat zij het veld op moesten rennen.
    Goed gesproken TC.
  • 23 Apr 2019 om 10:47
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:21
      Als deze als woordspeling is bedoeld vind ik ‘m smakeloos.
    Nee hoor, gewoon bedoeld zoals het er staat. Vind de reacties hier zwaar overtrokken.
  • 23 Apr 2019 om 10:46
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:34
      Er zijn ook altijd sommige mensen die zich niet aan de regels kunnen houden en daar ben jij er een van. Excuus had je hier al aangeboden (berouw komt meestal na de zonde) maar heb je dat ook bij de club gedaan? Dan pas ben je een grote vent. Door het veld op te gaan ben je een gigantische egoïstische mafklapper die de gevolgen niet overziet of wil overzien en het verpest voor anderen. Vandaag kan ik er niet bij zijn vanwege werk en zo zullen er meer zijn. Voor jou en alle veldbestormers hiep hiep hoera. Jullie zijn geweldig. Hartelijk bedankt.
    Ik hoef mij niet te bewijzen als “grote vent”, zoals jij mij hier noemt. Verder kan ik wel in discussie gaan, maar wij hebben een andere mening en wij gaan daar niet uitkomen. Uiteraard zou dit voor mij ook een normale werkdag zijn, maar ik heb een verlofdag opgenomen. Ga verder ook niet de übersupporter uithangen en je zult je redenen hebben om niet hetzelfde te hebben gedaan, oordeel ik niet over. Voor de rest lekker blijven zeiken en vooral niet blij zijn met het behaalde kampioenschap!
  • 23 Apr 2019 om 10:44
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:42
      Praten jullie nu met elkaar hahaha
    Nou praten hahaha
  • 23 Apr 2019 om 10:42
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:28
      Daar kan ik denk ik wel een antwoord op geven kerel. Ja Die snuift en zuipt. Dat zijn zijn geneugtes zoals hij dt al eens aangaf. Hij zal dus wel flink gezopen en gesnoven hebben, en daardoor in alle opzichten een topdag beleefd hebben. ;)
    Praten jullie nu met elkaar hahaha
  • 23 Apr 2019 om 10:41
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:27
      Klopt heb je gelijk in. Maar ben deze gast echt even zat,tis nooit goed of het deugt niet.wat de ultras ook doen in zijn ogen zijn het allemaal tokkies. Wees blij dat we zoon trouwe fanatieke aanhang hebben. En Twente had dit kunnen verwachten maar deed er zelf ook geen hol aan heel slecht voorbereid lachwekkend zelfs.
    Allemaal gelul man met hun vooroordelen weer. Bah bah
  • 23 Apr 2019 om 10:40
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:36
      Mag ik dat zelf uitmaken aub? In bed liggen en een beetje op mijn telefoon tikken, lukt nog wel. Dank je voor je tip.
    Dan niet zo janken sorry ok? Ik kreeg ook te horen als ik pech had er binnen 6 maanden niet meer kon zijn, gewoon door knokken.
  • 23 Apr 2019 om 10:38
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:28
      Daar kan ik denk ik wel een antwoord op geven kerel. Ja Die snuift en zuipt. Dat zijn zijn geneugtes zoals hij dt al eens aangaf. Hij zal dus wel flink gezopen en gesnoven hebben, en daardoor in alle opzichten een topdag beleefd hebben. ;)
    Beetje zwak he omdat erbij te halen TC, echt weer zielige reactie , en misschien snuift je ma wel, of je vrouw stiekem, of je kids? Wie weet teken van zwakte dit steeds weer te benoemen, ik ben in ieder geval open en eerlijk klaar, maar God wat doe jij allemaal fout? Nogmaals let op je moeder, vrouw, en wie weet oudere kids of ze niet stiekem Pony pakketjes hebben TV je weet maar nooit.
  • 23 Apr 2019 om 10:36
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:33
      Ppffff ik stop er met, voetbal is emotie een heel jaar komen kijken Nasr schijtvoetbal onder onze kloten trainer gisteren weer, en dan win je niet dankzij Pusic maar door jong PSV en dan toch kampioen, dan gaan sommigen uit hun dak laat ze gaan. En voor jou een tip als je zo op krachten moet komen schrijf dan niet maar rust uit.
    Mag ik dat zelf uitmaken aub? In bed liggen en een beetje op mijn telefoon tikken, lukt nog wel. Dank je voor je tip.
  • 23 Apr 2019 om 10:34
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:59
      Op een gegeven moment werd door de stadionspeaker omgeroepen dat iedereen op het veld zich binnen de 16 meter moest begeven, zodat de huldiging doorgang kon vinden, en dit werd toch netjes nagestreeft? Vind de reacties ietwat overtrokken hier en het lijkt erop dat sommige mensen altijd wat te zeiken moeten hebben en niet gewoon blij kunnen zijn met het kampioenschap, maar we mogen gelukkig verschillen van mening. In mijn opinie genoten de spelers er ook van dat het feest samen met de supporters werd gevierd. Voor de rest ging het wat mij betreft heel rustig en gemoedelijk aan toe, zonder vernielingen (behalve het podium, dit vond ik ook jammer). Hopen op een mooi Twents feest vandaag met genoeg gele koude rakkers!
    Er zijn ook altijd sommige mensen die zich niet aan de regels kunnen houden en daar ben jij er een van. Excuus had je hier al aangeboden (berouw komt meestal na de zonde) maar heb je dat ook bij de club gedaan? Dan pas ben je een grote vent. Door het veld op te gaan ben je een gigantische egoïstische mafklapper die de gevolgen niet overziet of wil overzien en het verpest voor anderen. Vandaag kan ik er niet bij zijn vanwege werk en zo zullen er meer zijn. Voor jou en alle veldbestormers hiep hiep hoera. Jullie zijn geweldig. Hartelijk bedankt.
  • 23 Apr 2019 om 10:33
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:29
      Jankerd? Volgens mij ben jij hier aan het janken over dat de meeste supporters het niet konden waarderen wat er op het veld gebeurde. Zoals altijd "zeuren" de mensen die het niet met jou eens zijn (in jouw ogen). Je weet zelf ook donders goed dat het allemaal niet in orde was wat er gisteren gebeurde. En toch probeer je het allemaal krampachtig goed te praten en te verdedigen, door alle kritiek weg te wuiven. Dat is pas gejank.
    Ppffff ik stop er met, voetbal is emotie een heel jaar komen kijken Nasr schijtvoetbal onder onze kloten trainer gisteren weer, en dan win je niet dankzij Pusic maar door jong PSV en dan toch kampioen, dan gaan sommigen uit hun dak laat ze gaan. En voor jou een tip als je zo op krachten moet komen schrijf dan niet maar rust uit.
  • 23 Apr 2019 om 10:33
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:27
      Prima feestje?? Lachwekkend. Het was een totale anti climax. Kampioen worden na wederom een bar slechte wedstrijd om vervolgens een paar 100 tokkies te bekijken die een huldiging voor 29000 man om zeep helpen. Wat een stelletje droeftoeters. Ik hoop dat je blij bent met je bal, bos bloemen en een deel van het podium.
    Je bent niet goed bij je hoofd debiel
  • 23 Apr 2019 om 10:29
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:24
      Wat zag jij dan als in alle opzichten een topdag?
    Gewoon sfeertje vooraf, ondanks afbreuk voetbal Pusic , werd die kut club Sparta afgestraft en dat was onze mazzel, kampioen, Blaise weer op het veld , het feest in de stad ik had een superdag alleen Pien in de kop. Maar we gaan vanavond weer.
  • 23 Apr 2019 om 10:29
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:16
      Hoe weet jij nou gvd wie op het veld stonden? Denk je dat dat de kritische jongens/kerels hier waren? Laat me jou ff duidelijk maken de gasten hier met bakken kritiek zijn van de oude garde en klimmen niet meer zo makkelijk jankerd.
    Jankerd? Volgens mij ben jij hier aan het janken over dat de meeste supporters het niet konden waarderen wat er op het veld gebeurde. Zoals altijd "zeuren" de mensen die het niet met jou eens zijn (in jouw ogen). Je weet zelf ook donders goed dat het allemaal niet in orde was wat er gisteren gebeurde. En toch probeer je het allemaal krampachtig goed te praten en te verdedigen, door alle kritiek weg te wuiven. Dat is pas gejank.
  • 23 Apr 2019 om 10:28
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:24
      Wat zag jij dan als in alle opzichten een topdag?
    Daar kan ik denk ik wel een antwoord op geven kerel. Ja Die snuift en zuipt. Dat zijn zijn geneugtes zoals hij dt al eens aangaf. Hij zal dus wel flink gezopen en gesnoven hebben, en daardoor in alle opzichten een topdag beleefd hebben. ;)
  • 23 Apr 2019 om 10:27
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:20
      Messi, ik vind jouw stukjes doorgaans grappig om te lezen maar deze reactie toont te weinig empathie.
    Klopt heb je gelijk in. Maar ben deze gast echt even zat,tis nooit goed of het deugt niet.wat de ultras ook doen in zijn ogen zijn het allemaal tokkies. Wees blij dat we zoon trouwe fanatieke aanhang hebben. En Twente had dit kunnen verwachten maar deed er zelf ook geen hol aan heel slecht voorbereid lachwekkend zelfs.
  • 23 Apr 2019 om 10:26
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:20
      Messi, ik vind jouw stukjes doorgaans grappig om te lezen maar deze reactie toont te weinig empathie.
    Ziek zijn en knokken is het belangrijkste, ik ben ook zeer ernstig ziek geweest maar blijven knokken als een pitbull dan kom je heel ver . Dus gewoon knokken voor je gezondheid je hebt inderdaad ook de power uren om je mening hier neer te zetten, probeer dat fanatieke schrijven ( nooit met je eens) maar goed probeer die energie in je lichaam te stoppen ipv je meeschrijven met kolder. Ondanks dat ik je niet moet hoop ik dat gezond mag worden, ik blijf 5 jaar onder controle dus weet niet of het terug komt of niet maar ga er voor.
  • 23 Apr 2019 om 10:24
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:20
      Wat geef ik indirect aan dan ? Ons kut spel wat niet om aan te gluren was, maar dat zijn we al gewend onder Pusic.
    Wat zag jij dan als in alle opzichten een topdag?
  • 23 Apr 2019 om 10:21
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:41
      Ach ja, je moet toch wat te kankeren hebben he...
    Als deze als woordspeling is bedoeld vind ik ‘m smakeloos.
  • 23 Apr 2019 om 10:20
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:16
      In alle opzichten een topdag? Zie jij juichen voor Jong PSV als een topdag? Het enige wat glom, dat was de schaal. De rest was allemaal heel erg dof.
    Wat geef ik indirect aan dan ? Ons kut spel wat niet om aan te gluren was, maar dat zijn we al gewend onder Pusic.
  • 23 Apr 2019 om 10:20
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:39
      Ik weet niet wie met wie medelijden moet hebben.je hebt geen energie maar wel om hele stukken te schrijven en op te winden heul vreemd.zzzz lekku
    Messi, ik vind jouw stukjes doorgaans grappig om te lezen maar deze reactie toont te weinig empathie.
  • 23 Apr 2019 om 10:18
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:41
      "Dat dit bij veel clubs gebeurt, en een vorm van ontlading is". Excuus op excuus terwijl voordien bekend was gemaakt dat er geen huldiging plaats zou vinden als 'supporters' het veld zouden betreden. Egoïsme ten voeten uit of niet kerel....me myself and I.....? Niet alleen Ss-supporter wordt getroffen door dit imbeciele gedrag, maar ook mensen zoals ikzeg. Mijn buurjongen ook bijvoorbeeld, die vandaag weer na zijn 'opvang' moet tot vrijdag mist de huldiging nu, en hij baalde daar gisteren dan ook behoorlijk van. Deze knaap is verstandelijk gehandicapt, maar verstandiger dan zij die dachten dat zij het veld op moesten rennen.
    Boem!!!
  • 23 Apr 2019 om 10:16
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:06
      Ik ook wat een klein burgerlijk gelul was gewoon topdag in alle opzichten behalve vertoonde spel.
    In alle opzichten een topdag? Zie jij juichen voor Jong PSV als een topdag? Het enige wat glom, dat was de schaal. De rest was allemaal heel erg dof.
  • 23 Apr 2019 om 10:16
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:13
      Ach die gasten vinden zichzelf de ware supporter. Want zij zijn immers ook altijd diegenen die "kritisch" zijn geweest. Die andere 29.000 hebben er geen verstand van en zijn toch maar "klapvee". Typisch vind ik wel dat het juist hen waren, die het hele seizoen niets anders hebben gedaan dan klagen over trainer en spelers. Hun namen hebben verbasterd, hen beledigd hebben en anders denkenden hebben gekleineerd. Dat juist zij nu op het veld stonden en selfies met hun "helden" namen, en hun privé feestje vierden. Hypocrisie???? Ach als zij maar plezier hebben. Desnoods ten koste van het "klapvee......
    Hoe weet jij nou gvd wie op het veld stonden? Denk je dat dat de kritische jongens/kerels hier waren? Laat me jou ff duidelijk maken de gasten hier met bakken kritiek zijn van de oude garde en klimmen niet meer zo makkelijk jankerd.
  • 23 Apr 2019 om 10:14
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:53
      Natuurlijk onzin wat je nu zegt, een paar mensen de lol gunnen. Blijkbaar gunnen die paar de rest de lol niet. En kijk ff terug, Wout baalde echt wel dat dit gebeurde. Het is gewoon jammer dat dit is gebeurd het had een feest voor iedereen moeten zijn
    Perfect verwoord Vlekkie.
  • 23 Apr 2019 om 10:13
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:09
      Heeft niks met burgerlijk gelul te maken. Dat je dat niet inziet zegt meer over jezelf dan de overige supporters.
    Man dit soort dingen gebeurt bij elke club die wat te vieren hebben, waarom zo een drama maken? Vanavond nieuwe kans toch kom op man.
  • 23 Apr 2019 om 10:13
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:45
      Ik stond tussen die minderheid van 29.000 en hoorde het striemende fluitconcert en boegeroep toen die grote meerderheid op het veld stond. Rationaliseer je gedrag maar. Als jij je feestje maar hebt gehad. En de rest kan de pestpokken krijgen
    Ach die gasten vinden zichzelf de ware supporter. Want zij zijn immers ook altijd diegenen die "kritisch" zijn geweest. Die andere 29.000 hebben er geen verstand van en zijn toch maar "klapvee". Typisch vind ik wel dat het juist hen waren, die het hele seizoen niets anders hebben gedaan dan klagen over trainer en spelers. Hun namen hebben verbasterd, hen beledigd hebben en anders denkenden hebben gekleineerd. Dat juist zij nu op het veld stonden en selfies met hun "helden" namen, en hun privé feestje vierden. Hypocrisie???? Ach als zij maar plezier hebben. Desnoods ten koste van het "klapvee......
  • 23 Apr 2019 om 10:12
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:09
      Heeft niks met burgerlijk gelul te maken. Dat je dat niet inziet zegt meer over jezelf dan de overige supporters.
    Huilie
  • 23 Apr 2019 om 10:11
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:09
      Eppie komt er nog een stuk in de krant? Laatst had je het erover
    Ja keek ik ook al naar over hoe de verhoudingen liggen en zo wil ik ook wel graag lezen. Komt dat stuk er?
  • 23 Apr 2019 om 10:11
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:02
      Je hebt wel gelijk,,maar de mensen met een rolstoel of scootmobiel kunnen gerust komen,is prima geregeld,is plaats vrij helemaal vooraan was in 2010 ook,dus vanavond eerst maar eens samen feest vieren,daarna blik op de toekomst,nieuwe trainer,en Ted had het over 12 nieuwe spelers,ben benieuwd,voordeel dat we nu al kampioen zijn.kunnen ze meteen doorpakken
    Ruiz heeft een open sollicitatie gedaan in de tubantia. Hij wilt graag terugkeren.
  • 23 Apr 2019 om 10:10
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:53
      Natuurlijk onzin wat je nu zegt, een paar mensen de lol gunnen. Blijkbaar gunnen die paar de rest de lol niet. En kijk ff terug, Wout baalde echt wel dat dit gebeurde. Het is gewoon jammer dat dit is gebeurd het had een feest voor iedereen moeten zijn
    Ach kerel het was toch zo weer afgelopen 15 minuten later wat maakt dat uit? Vond humor snel de schaal pakken en wegrennen hahaha man zo een drama was het niet toch. Kom op man stukje ontlading. Loat gaan vanavond nieuwe kans toch.
  • 23 Apr 2019 om 10:09
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:02
      Je hebt wel gelijk,,maar de mensen met een rolstoel of scootmobiel kunnen gerust komen,is prima geregeld,is plaats vrij helemaal vooraan was in 2010 ook,dus vanavond eerst maar eens samen feest vieren,daarna blik op de toekomst,nieuwe trainer,en Ted had het over 12 nieuwe spelers,ben benieuwd,voordeel dat we nu al kampioen zijn.kunnen ze meteen doorpakken
    Eppie komt er nog een stuk in de krant? Laatst had je het erover
  • 23 Apr 2019 om 10:09
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:06
      Ik ook wat een klein burgerlijk gelul was gewoon topdag in alle opzichten behalve vertoonde spel.
    Heeft niks met burgerlijk gelul te maken. Dat je dat niet inziet zegt meer over jezelf dan de overige supporters.
  • 23 Apr 2019 om 10:06
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:03
      Gefeliciteerd met je egoïsme.
    Ik ook wat een klein burgerlijk gelul was gewoon topdag in alle opzichten behalve vertoonde spel.
  • 23 Apr 2019 om 10:03
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:41
      Ik heb 25-30 jaar in Eanske woont. Dus dat ik die wijken ken, hoef jij mij niet uit te leggen. Zal me nog niks verbazen als jij gisteren ook op het veld stond. Ronduit schandalig dat Brama met de schaal naar binnen moest en niet met team de ruimte kreeg om het met het elftal op het veld te vieren. Gewoon schaamte en lachwekkend. 2010 was uiteraard een mooiere kampioenschap en geen vergelijk met deze. Gauw vergeten en op naar de betere toekomst.
    Nee jongen ik was niet op het veld ben ik te oud voor maar vroeger vaak gedaan hoor.maar maak me niet zo druk als sommigen hier, hoort er toch allemaal beetje bij man. Waarom altijd dat klein burgerlijk gelul? En als je al zo een tijd in Utrecht woont ga te keer tegen die mocros die het ambulancepersoneel bedreigen en verrot slaan doe daar eens wat aan moraalridder dat vind ik erger dan paar supporters op het veld, en dat gebeurt gelukkig in onze arbeiders wijken niet. Dus ga je daar druk om maken
  • 23 Apr 2019 om 10:03
    • Quote van 23 Apr 2019 om 10:02
      Blijf lekker huilie huilie doen. Ik heb een topdag gehad!
    Gefeliciteerd met je egoïsme.
  • 23 Apr 2019 om 10:03
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:59
      Waren dat allemaal “gewone supporters” dan?... Ik dacht dat ze van een zorggroep (authisme) waren enzo/ofzo. Ook gezien dat er een aantal waren die meer een feestje vierden met zichzelf dan met de spelers. Ach, vandaag opnieuw feest met de huldiging toch!!!!
    Juist!! Maken er weer een top dag van
  • 23 Apr 2019 om 10:02
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:53
      Als er slechts één het veld opgaat, 100 procent een stadionverbod. Bij een grootte zoals de groep van gisteren gebeurt dat nooit.
    Nee juist dat weet ik , maar ik zag mensen rondlopen met reclameborden en de borden waar de spelers de schaal opkregen, ben benieuwd of die jongens daar voor gestraft worden. ;)
  • 23 Apr 2019 om 10:02
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:40
      Helemaal met je eens TC.
    Je hebt wel gelijk,,maar de mensen met een rolstoel of scootmobiel kunnen gerust komen,is prima geregeld,is plaats vrij helemaal vooraan was in 2010 ook,dus vanavond eerst maar eens samen feest vieren,daarna blik op de toekomst,nieuwe trainer,en Ted had het over 12 nieuwe spelers,ben benieuwd,voordeel dat we nu al kampioen zijn.kunnen ze meteen doorpakken
  • 23 Apr 2019 om 10:02
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:45
      Ik stond tussen die minderheid van 29.000 en hoorde het striemende fluitconcert en boegeroep toen die grote meerderheid op het veld stond. Rationaliseer je gedrag maar. Als jij je feestje maar hebt gehad. En de rest kan de pestpokken krijgen
    Blijf lekker huilie huilie doen. Ik heb een topdag gehad!
  • 23 Apr 2019 om 09:59
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:35
      Ik vind het ook jammer. Ik sta op de 2e ring en je zit dan toch te wachten tot je het kan vieren met de spelers. Het was voor ons maar een beetje toekijken, jammer maar maakt mijn blijdschap niet minder. Hele mooie dag gehad van homeless tot aan laat in de binnenstad. Wel nog een vraag in deze: worden hier stadionverboden voor uit gedeeld? Dan bedoel ik niet de mensen die het veld op kwamen in zijn geheel, maar de gene die wat sloopten op de middenstip?
    Waren dat allemaal “gewone supporters” dan?... Ik dacht dat ze van een zorggroep (authisme) waren enzo/ofzo. Ook gezien dat er een aantal waren die meer een feestje vierden met zichzelf dan met de spelers. Ach, vandaag opnieuw feest met de huldiging toch!!!!
  • 23 Apr 2019 om 09:59
    Op een gegeven moment werd door de stadionspeaker omgeroepen dat iedereen op het veld zich binnen de 16 meter moest begeven, zodat de huldiging doorgang kon vinden, en dit werd toch netjes nagestreeft? Vind de reacties ietwat overtrokken hier en het lijkt erop dat sommige mensen altijd wat te zeiken moeten hebben en niet gewoon blij kunnen zijn met het kampioenschap, maar we mogen gelukkig verschillen van mening. In mijn opinie genoten de spelers er ook van dat het feest samen met de supporters werd gevierd. Voor de rest ging het wat mij betreft heel rustig en gemoedelijk aan toe, zonder vernielingen (behalve het podium, dit vond ik ook jammer). Hopen op een mooi Twents feest vandaag met genoeg gele koude rakkers!
  • 23 Apr 2019 om 09:53
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:35
      Ik vind het ook jammer. Ik sta op de 2e ring en je zit dan toch te wachten tot je het kan vieren met de spelers. Het was voor ons maar een beetje toekijken, jammer maar maakt mijn blijdschap niet minder. Hele mooie dag gehad van homeless tot aan laat in de binnenstad. Wel nog een vraag in deze: worden hier stadionverboden voor uit gedeeld? Dan bedoel ik niet de mensen die het veld op kwamen in zijn geheel, maar de gene die wat sloopten op de middenstip?
    Als er slechts één het veld opgaat, 100 procent een stadionverbod. Bij een grootte zoals de groep van gisteren gebeurt dat nooit.
  • 23 Apr 2019 om 09:53
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:33
      Brama en spelers begrepen het ook wel hoor. Jezus wat maakt dit toch uit gun een pasr gasten die lol .
    Natuurlijk onzin wat je nu zegt, een paar mensen de lol gunnen. Blijkbaar gunnen die paar de rest de lol niet. En kijk ff terug, Wout baalde echt wel dat dit gebeurde. Het is gewoon jammer dat dit is gebeurd het had een feest voor iedereen moeten zijn
  • 23 Apr 2019 om 09:49
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:33
      Brama en spelers begrepen het ook wel hoor. Jezus wat maakt dit toch uit gun een pasr gasten die lol .
    Begrijpen is wat anders dan dat die spelers en trainers daar op zitten te wachten.
  • 23 Apr 2019 om 09:45
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:36
      Wat een dikke onzin dat er 29000 supporters zwaar teleurgesteld waren of heb jij ze toevallig alle 29000 gesproken. Er waren meer feestende supporters, maar helaas moet er weer een klein groepje wat te klagen en te zeuren hebben. Prachtige beelden van vak-p en de spelers op het veld!
    Ik stond tussen die minderheid van 29.000 en hoorde het striemende fluitconcert en boegeroep toen die grote meerderheid op het veld stond. Rationaliseer je gedrag maar. Als jij je feestje maar hebt gehad. En de rest kan de pestpokken krijgen
  • 23 Apr 2019 om 09:41
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:31
      Goh wat ben jij een kneus zeg om te zeggen Dolphia en Glanerbrug , lekker denigrerend weer en jij komt uit Utrecht? Ik ken behoorlijk veel mensen of ze nou uit Glanerbrug , Dolphia, Velve, Pathmos Deppenbroek Wesselerbrink Acacia komen maakt niet uit . Hou jij je maar bezig met die kut mocros bij jullie die Ambulancepersoneel aftuigen hypocriete maloot. Dat gebeurt niet in de wijken idioot.
    Ik heb 25-30 jaar in Eanske woont. Dus dat ik die wijken ken, hoef jij mij niet uit te leggen. Zal me nog niks verbazen als jij gisteren ook op het veld stond. Ronduit schandalig dat Brama met de schaal naar binnen moest en niet met team de ruimte kreeg om het met het elftal op het veld te vieren. Gewoon schaamte en lachwekkend. 2010 was uiteraard een mooiere kampioenschap en geen vergelijk met deze. Gauw vergeten en op naar de betere toekomst.
  • 23 Apr 2019 om 09:41
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:40
      +1. Alles beter dan zo’n voor-gekauwde-tot-in-de-puntjes-geregisseerde-John-de-Mol-ceremonie.
    Juist
  • 23 Apr 2019 om 09:41
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:41
      Ach ja, je moet toch wat te kankeren hebben he...
    Ach ieder viert zijn feest op zijn eigen manier masr wat een geouwehoer zeg vond het allemaal nog wel mee vallen gewoon ontlading na een kut seizoen met mooi eind en vond dat de huldeging redelijk verder kon gaan. Zo niets gezien dan nu als vast Nasr de Veste gaan....
  • 23 Apr 2019 om 09:40
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:37
      Het waren de spelers die op een gegeven moment zelf naar de fans toekwamen die achter de goal stonden. Toen ging het pas echt los. En ik vond dat eerlijk gezegd 1 van de mooiste momenten van gisteren
    +1. Alles beter dan zo’n voor-gekauwde-tot-in-de-puntjes-geregisseerde-John-de-Mol-ceremonie.
  • 23 Apr 2019 om 09:37
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:33
      Brama en spelers begrepen het ook wel hoor. Jezus wat maakt dit toch uit gun een pasr gasten die lol .
    Het waren de spelers die op een gegeven moment zelf naar de fans toekwamen die achter de goal stonden. Toen ging het pas echt los. En ik vond dat eerlijk gezegd 1 van de mooiste momenten van gisteren
  • 23 Apr 2019 om 09:37
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:38
      Bij welke clubs ? Zijn er dan meerdere clubs kampioen geworden ?
    He moet je ook weer ff aandacht ? Forum slet!!@ Denk dat je heel goed weet wat ik bedoel .
  • 23 Apr 2019 om 09:36
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:25
      Tuurlijk kerel, jij hebt je feestje en ‘beleving’ gehad en daarna rationaliseer je je gedrag. De andere 29.000 supporters zijn zeikerds en moeten vooral jouw ‘beleving’ niet verstoren en je daarop aanspreken. Schijt aan regels en fatsoen en vooral aan jezelf denken, toch?
    Wat een dikke onzin dat er 29000 supporters zwaar teleurgesteld waren of heb jij ze toevallig alle 29000 gesproken. Er waren meer feestende supporters, maar helaas moet er weer een klein groepje wat te klagen en te zeuren hebben. Prachtige beelden van vak-p en de spelers op het veld!
  • 23 Apr 2019 om 09:35
    • Quote van 23 Apr 2019 om 02:30
      Ik ook. We zijn gepromoveerd, maar niet "kampioen waardig". Het hele seizoen was een aanfluiting. Ik heb slechts bij enkelen, van het gehele team, tekenen van bezieling gemerkt. Brama, Drommels, Smith, Bijen en Pusic zijn hier voorbeelden van. Vandaag spande wel de kroon. Twente was op geen enkel moment baas in eigen huis. Niet tijdens en ook niet na de wedstrijd. Wat een huldiging had moeten zijn was net zo'n beschamende vertoning als de meeste wedstrijden. Een gedeelte van de "supporters" vonden dat zij recht hadden op een eigen feestje op het veld, en Twente tolereerde dat. Daarmee werden de ongeveer 25.000 andere supporters, die veelal ook in goede en slechte tijden, bij weer en wind, het team bij de meest erbarmelijke wedstrijden ondersteund hebben, volledig genegeerd. Een komplete aanfluiting was die ceremonie. De huldiging was puur voor sponsoren en tv want het podium was zodanig opgesteld dat 80% van de aanwezigen in de Veste er nauwelijks iets van konden zien. Dank je wel Twente en dank je wel idioten op het veld!
    Podia staan altijd naar de hoofdtribune. Dat is standaard. Ook omdat daar de camera’s staan. En wat de veldinvasie betreft, het had wat minder gemogen misschien. Beter dat het team eerst even was rondgegaan met de schaal en als ze voor P stonden dan het veld op misschien.
  • 23 Apr 2019 om 09:35
    Ik vind het ook jammer. Ik sta op de 2e ring en je zit dan toch te wachten tot je het kan vieren met de spelers. Het was voor ons maar een beetje toekijken, jammer maar maakt mijn blijdschap niet minder. Hele mooie dag gehad van homeless tot aan laat in de binnenstad. Wel nog een vraag in deze: worden hier stadionverboden voor uit gedeeld? Dan bedoel ik niet de mensen die het veld op kwamen in zijn geheel, maar de gene die wat sloopten op de middenstip?
  • 23 Apr 2019 om 09:33
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:10
      Brama liet wel merken dat hij ervan baalde. Het is gewoon jammer dat bepaalde mensen zichzelf belangrijker vinden dan anderen/FCTwente. Wat hebben die zogenaamd stoere mannen zichzelf voor lul gezet door als kleine kinderen selfies met spelers en trainers te gaan staan maken terwijl ze op tv waren. Zonder dat ze door leken te hebben dat die spelers en trainers daar helemaal geen zin in hadden. Echt ontzettend kansloos! Maar goed jij stond er niet bij wat je al zei. Gefeliciteerd en een mooi feest gewenst vandaag.
    Brama en spelers begrepen het ook wel hoor. Jezus wat maakt dit toch uit gun een pasr gasten die lol .
  • 23 Apr 2019 om 09:31
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:04
      Ondanks dat we kampioen zijn, vond ik de ceremonie gisteren schandalig en rond uit belachelijk met die 300 man op het veld. Gisteren kon je die 300 knuppels die het veld bestormden een voor een eruit halen. Het tuig van Dolphia en Glanebrug. FC Twente kwam niet eens in de gelegenheid om een fatsoenlijke ere ronde te doen. Desondanks blij met het kampioenschap. Op naar betere tijden en Ted kan aan het werk.
    Goh wat ben jij een kneus zeg om te zeggen Dolphia en Glanerbrug , lekker denigrerend weer en jij komt uit Utrecht? Ik ken behoorlijk veel mensen of ze nou uit Glanerbrug , Dolphia, Velve, Pathmos Deppenbroek Wesselerbrink Acacia komen maakt niet uit . Hou jij je maar bezig met die kut mocros bij jullie die Ambulancepersoneel aftuigen hypocriete maloot. Dat gebeurt niet in de wijken idioot.
  • 23 Apr 2019 om 09:27
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:15
      Idd wat een jankerds allemaal en wat vinden ze zichzelf allemaal zielig.
      Het was een prima feestje op het veld en in het stadion.
    Prima feestje?? Lachwekkend. Het was een totale anti climax. Kampioen worden na wederom een bar slechte wedstrijd om vervolgens een paar 100 tokkies te bekijken die een huldiging voor 29000 man om zeep helpen. Wat een stelletje droeftoeters. Ik hoop dat je blij bent met je bal, bos bloemen en een deel van het podium.
  • 23 Apr 2019 om 09:25
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:15
      Idd wat een jankerds allemaal en wat vinden ze zichzelf allemaal zielig.
      Het was een prima feestje op het veld en in het stadion.
    Tuurlijk kerel, jij hebt je feestje en ‘beleving’ gehad en daarna rationaliseer je je gedrag. De andere 29.000 supporters zijn zeikerds en moeten vooral jouw ‘beleving’ niet verstoren en je daarop aanspreken. Schijt aan regels en fatsoen en vooral aan jezelf denken, toch?
  • 23 Apr 2019 om 09:22
    Het is niet goed te praten dat er mensen het veld op liepen, ondanks duidelijke instructies vooraf. Alleen zijn we allemaal wel jong geweest, waarbij sommige onder invloed niet nadenken over de consequenties. Dat er volwassen kerels (dacht zelfs met hun kinderen) het veld opliepen begrijp ik dan weer niet.
  • 23 Apr 2019 om 09:17
    Ach past goed bij dit bagger seizoen en kampioenschap eerlijk gezegd. Het belangrijkste is dat we terug zijn op het hoogste niveau. Maar verder wat slecht alles met elkaar.
  • 23 Apr 2019 om 09:15
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:58
      Man wat een gezever, Vanavond om 18:00 uur is er een huldiging bij de veste, kun je ze nog een keer zien pfff,
    Idd wat een jankerds allemaal en wat vinden ze zichzelf allemaal zielig.
    Het was een prima feestje op het veld en in het stadion.
  • 23 Apr 2019 om 09:12
    • Quote van 23 Apr 2019 om 09:04
      Ondanks dat we kampioen zijn, vond ik de ceremonie gisteren schandalig en rond uit belachelijk met die 300 man op het veld. Gisteren kon je die 300 knuppels die het veld bestormden een voor een eruit halen. Het tuig van Dolphia en Glanebrug. FC Twente kwam niet eens in de gelegenheid om een fatsoenlijke ere ronde te doen. Desondanks blij met het kampioenschap. Op naar betere tijden en Ted kan aan het werk.
    Knap dat jij de mensen uit GlaneRbrug en Dolphia er stuk voor stuk uithaalde. Ben het wel grotendeels met jou eens, maar om nu één wijk en een compleet dorp erbij te betrekken is een beetje kortzichtig.
  • 23 Apr 2019 om 09:10
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:16
      Schamen voor wat? Ik ben niet het veld op geweest geen behoefde aan. Maar kan me de ontlading en feestje wel voorstellen zelfs Marino en ons peetke vonden het prima.
    Brama liet wel merken dat hij ervan baalde. Het is gewoon jammer dat bepaalde mensen zichzelf belangrijker vinden dan anderen/FCTwente. Wat hebben die zogenaamd stoere mannen zichzelf voor lul gezet door als kleine kinderen selfies met spelers en trainers te gaan staan maken terwijl ze op tv waren. Zonder dat ze door leken te hebben dat die spelers en trainers daar helemaal geen zin in hadden. Echt ontzettend kansloos! Maar goed jij stond er niet bij wat je al zei. Gefeliciteerd en een mooi feest gewenst vandaag.
  • 23 Apr 2019 om 09:10
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:58
      Man wat een gezever, Vanavond om 18:00 uur is er een huldiging bij de veste, kun je ze nog een keer zien pfff,
    Precies ik vond het wel lachen beter dan die saaie verplichte ererondes!! Handjes in de lucht en hup weer verder volgende vakkie weer het zelfde liedje. Nee dit had wel wat haha
  • 23 Apr 2019 om 09:09
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:58
      Man wat een gezever, Vanavond om 18:00 uur is er een huldiging bij de veste, kun je ze nog een keer zien pfff,
    Mijn buurjongen niet, maar dat had ik al aangegeven. Tevens weet ik wel zeker dat de minder valide supporters ook niet aanwezig kunnen en zullen zijn. Heb jij gisteren ook je persoonlijke feestje gevierd op het veld?
  • 23 Apr 2019 om 09:09
    Je kunt dus maar beter in een uitwedstrijd kampioen worden. Heeft veel meer charme. Dikke dronken bezopen (volwassen) mannetjes is misschien een kwartier grappig, maar dan houdt het ook wel op. Met de ME het veld op is uiteraard ook geen optie dus hoe het gisteren ging was jammer, maar gelukkig is nog de rust bewaard. Het belangrijkste doel is bereikt, we zijn kampioen en terug waar we horen. Nu zorgen dat we daar voor goed blijven.
  • 23 Apr 2019 om 09:04
    Ondanks dat we kampioen zijn, vond ik de ceremonie gisteren schandalig en rond uit belachelijk met die 300 man op het veld. Gisteren kon je die 300 knuppels die het veld bestormden een voor een eruit halen. Het tuig van Dolphia en Glanebrug. FC Twente kwam niet eens in de gelegenheid om een fatsoenlijke ere ronde te doen. Desondanks blij met het kampioenschap. Op naar betere tijden en Ted kan aan het werk.
  • 23 Apr 2019 om 09:03
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:38
      Bij welke clubs ? Zijn er dan meerdere clubs kampioen geworden ?
    Goh de leukste thuis, Je weet toch wat ie bedoeld of niet, Kun je een keer niet irritant zijn en je een keer afzijdig houden , oale wief
  • 23 Apr 2019 om 09:02
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:39
      Ik weet niet wie met wie medelijden moet hebben.je hebt geen energie maar wel om hele stukken te schrijven en op te winden heul vreemd.zzzz lekku
    Ik vraag geen medelijden Messi. Wel een beetje begrip. En dat jij bepaalde dingen niet begrijpt, ........... daar kan ik ook niets aan doen Messi. Misschien zegt dat meer over jou dan over mij.
  • 23 Apr 2019 om 09:01
    De manier van kampioen worden en de daaraan gekoppelde 'huldiging' geeft precies het gehele seizoen weer. Knudde met een rietje. Ben uiteraard blij dat we weer op het hoogste niveau terug zijn, maar daar is ook alles mee gezegd.
  • 23 Apr 2019 om 08:58
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:53
      Helemaal mee eens. Een paar honderd man verstierd het feestje van duizenden supporters op de tribunes. Die zaten te wachten op een huldeging en rondgang van de spelers inclusief schaal.
    Man wat een gezever, Vanavond om 18:00 uur is er een huldiging bij de veste, kun je ze nog een keer zien pfff,
  • 23 Apr 2019 om 08:53
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:15
      Ikzeg. Vanaf het begin de heer pusic had Hulp nodig maar vind het knap dat ie het gered heeft. En verder hou ik het hier bij, wat de heer pusic betreft. Ik bedank iedereen die ons fctwente in leven heeft gehouden. Ik vond het bijzonder slecht georganiseerd wat er op het veld liep voor de huldiging geen schaal gezien en voor alle kinderen en moeders met verlangen voor hun kroost. Heb ik mij geschaamd voor enkele honderden mensen op het veld rond vallen en opstaan en weet ik hoe ze in de been bleven. 29000 man bleven netjes staan en zitten wachten op de schaal ook ik was daar bij. Maar helaas mocht een ereronde niet plaats vinden Door een paar honderd op het veld. Ikzeg. Bedankt dat deze mensen niet hebben kunnen wachten tot de ere ronde voorbij was. Bedankt heren en dames.
    Helemaal mee eens. Een paar honderd man verstierd het feestje van duizenden supporters op de tribunes. Die zaten te wachten op een huldeging en rondgang van de spelers inclusief schaal.
  • 23 Apr 2019 om 08:52
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:50
      Ik schaamde me oa voor mijn zoontje van 7 die ik voor zijn verjaardag mee genomen had. Wij wonen in Utrecht en wij hoopten net als velen dat ze thuis zouden winnen en een huldiging zouden krijgen. Ben na 30 min toch maar weggegaan, seizoen was een aanfluiting en huldiging ook. Toch kijken we uit naar betere tijden; hopelijk volgend seizoen!
    Houdt vertrouwen, eens....... COTE
  • 23 Apr 2019 om 08:50
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:23
      Waarom schaam jij je daarvoor? Dan ben je toch wel heel onzeker, wat heb jij gedaan dan? Jij bent toch niet het veld opgeteld? Vind schamen weer zo overdreven en voor wie moet je je schamen? Gebeurt toch bij veel meer clubs, en is gewoon stukje ontlading, na zo een seizoen, dus maak je niet zo druk.
    Ik schaamde me oa voor mijn zoontje van 7 die ik voor zijn verjaardag mee genomen had. Wij wonen in Utrecht en wij hoopten net als velen dat ze thuis zouden winnen en een huldiging zouden krijgen. Ben na 30 min toch maar weggegaan, seizoen was een aanfluiting en huldiging ook. Toch kijken we uit naar betere tijden; hopelijk volgend seizoen!
  • 23 Apr 2019 om 08:47
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:26
      Ik ben ook zeer ziek geweest hoor en weet er alles van, dus ga je daar niet op af katten. Maar wil je wel meegeven dat dit bij veel clubs gebeurt, en een vorm van ontlading is.
    Fijn voor je dat je weer bent opgeknapt. Dat meen ik echt. Een goede gezondheid is het meest waardevolle bezit dat men kan hebben. Mij zal dat helaas niet gebeuren. Het is een chronisch gebeuren met een langzaam, maar zeker, neergaande lijn. Maar ik ben niet zielig of zo, ik geniet dagelijks van de kleine dingen in het leven. Wel moet ik selectief zijn in waar ik mijn energie in steek. Ik heb voor een seizoenkaart bij Twente gekozen. Dat ik dan momenteel bijna wekelijks op een bagger wedstrijd getrakteerd wordt, kan ik wel verkroppen. Dat is hopelijk iets tijdelijks. Maar waar ik wel moeite mee heb is dat iets eenmaligs, zoals een huldiging bij een kampioenschap, verkloot wordt door een stel bezopen mafklappers. Ten tweede; Ik ben niet bij andere clubs, maar bij Twente. Dus wat er elders gebeurd is niet relevant voor mij. Ik hoop weer trots te kunnen zijn op mijn club. De laatste jaren is dat niet altijd eenvoudig gebleken.
  • 23 Apr 2019 om 08:42
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:15
      Ikzeg. Vanaf het begin de heer pusic had Hulp nodig maar vind het knap dat ie het gered heeft. En verder hou ik het hier bij, wat de heer pusic betreft. Ik bedank iedereen die ons fctwente in leven heeft gehouden. Ik vond het bijzonder slecht georganiseerd wat er op het veld liep voor de huldiging geen schaal gezien en voor alle kinderen en moeders met verlangen voor hun kroost. Heb ik mij geschaamd voor enkele honderden mensen op het veld rond vallen en opstaan en weet ik hoe ze in de been bleven. 29000 man bleven netjes staan en zitten wachten op de schaal ook ik was daar bij. Maar helaas mocht een ereronde niet plaats vinden Door een paar honderd op het veld. Ikzeg. Bedankt dat deze mensen niet hebben kunnen wachten tot de ere ronde voorbij was. Bedankt heren en dames.
    Je hebt helemaal gelijk beste IK.
  • 23 Apr 2019 om 08:41
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:26
      Ik ben ook zeer ziek geweest hoor en weet er alles van, dus ga je daar niet op af katten. Maar wil je wel meegeven dat dit bij veel clubs gebeurt, en een vorm van ontlading is.
    "Dat dit bij veel clubs gebeurt, en een vorm van ontlading is". Excuus op excuus terwijl voordien bekend was gemaakt dat er geen huldiging plaats zou vinden als 'supporters' het veld zouden betreden. Egoïsme ten voeten uit of niet kerel....me myself and I.....? Niet alleen Ss-supporter wordt getroffen door dit imbeciele gedrag, maar ook mensen zoals ikzeg. Mijn buurjongen ook bijvoorbeeld, die vandaag weer na zijn 'opvang' moet tot vrijdag mist de huldiging nu, en hij baalde daar gisteren dan ook behoorlijk van. Deze knaap is verstandelijk gehandicapt, maar verstandiger dan zij die dachten dat zij het veld op moesten rennen.
  • 23 Apr 2019 om 08:41
    Ach ja, je moet toch wat te kankeren hebben he...
  • 23 Apr 2019 om 08:40
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:54
      Net zoals iedereen gisteren ook recht had op de huldiging, maar een stel randdebielen dit zo nodig moest versjteren voor mensen zoals o.a. 'ikzeg', voor minder valide mensen waarvan wij weten dat zij maar moeilijk wedstrijden kunnen bezoeken, laat staan een huldiging op een openbare parkeerplaats?


      Laten die malloten daar eens aan denken voordat zij met hun dronken harses het veld op rennen om hun 'eigen feestje' te vieren.

    Helemaal met je eens TC.
  • 23 Apr 2019 om 08:39
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:30
      Dat jij niet kunt begrijpen waarom een aantal mensen zich schamen, is tekenend voor jou. Een tekortkoming in je gedachtengang. Het niet kunnen verplaatsen in een ander. Wat een ander voelt. Ook gebrek aan empathie genoemd. Dat kan iets aangeborens zijn maar ook gewoon asociaal tokkie gedrag. In het eerste geval heb ik medelijden met je, in het tweede ........ schaam ik me voor je.
    Ik weet niet wie met wie medelijden moet hebben.je hebt geen energie maar wel om hele stukken te schrijven en op te winden heul vreemd.zzzz lekku
  • 23 Apr 2019 om 08:38
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:26
      Ik ben ook zeer ziek geweest hoor en weet er alles van, dus ga je daar niet op af katten. Maar wil je wel meegeven dat dit bij veel clubs gebeurt, en een vorm van ontlading is.
    Bij welke clubs ? Zijn er dan meerdere clubs kampioen geworden ?
  • 23 Apr 2019 om 08:30
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:23
      Waarom schaam jij je daarvoor? Dan ben je toch wel heel onzeker, wat heb jij gedaan dan? Jij bent toch niet het veld opgeteld? Vind schamen weer zo overdreven en voor wie moet je je schamen? Gebeurt toch bij veel meer clubs, en is gewoon stukje ontlading, na zo een seizoen, dus maak je niet zo druk.
    Dat jij niet kunt begrijpen waarom een aantal mensen zich schamen, is tekenend voor jou. Een tekortkoming in je gedachtengang. Het niet kunnen verplaatsen in een ander. Wat een ander voelt. Ook gebrek aan empathie genoemd. Dat kan iets aangeborens zijn maar ook gewoon asociaal tokkie gedrag. In het eerste geval heb ik medelijden met je, in het tweede ........ schaam ik me voor je.
  • 23 Apr 2019 om 08:26
    • Quote van 23 Apr 2019 om 08:23
      Sorry, vandaag moet ik overslaan. Ik was er gister, dat houd in dat mijn energie is opgebruikt. De komende dagen kan ik alleen in bed liggen. Een event, zoals een bezoek aan Twente, is voor mij alleen haalbaar met extra medicijnen, en kost mij zoveel energie dat ik een aantal dagen kompleet ben uitgeteld. Daarom is het ook extra kut dat, wat een mooie middag had kunnen worden, mede door een stel asociale idioten, is verkloot. Dus noem mij maar een zuurpruim, ik weet zelf hoe het werkelijk zit. Mijn dank is groots!!!!
    Ik ben ook zeer ziek geweest hoor en weet er alles van, dus ga je daar niet op af katten. Maar wil je wel meegeven dat dit bij veel clubs gebeurt, en een vorm van ontlading is.
  • 23 Apr 2019 om 08:23
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:56
      Ben het anders volledig met Successupporter eens. Ieder zijn mening idd maar alles scharen onder zuurpruimen of Vak P zijn de “echte” supporters is te makkelijk. Ik schaamde me ook gisteren.
    Waarom schaam jij je daarvoor? Dan ben je toch wel heel onzeker, wat heb jij gedaan dan? Jij bent toch niet het veld opgeteld? Vind schamen weer zo overdreven en voor wie moet je je schamen? Gebeurt toch bij veel meer clubs, en is gewoon stukje ontlading, na zo een seizoen, dus maak je niet zo druk.
  • 23 Apr 2019 om 08:23
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:47
      Hij staat er al, samen John W.
    Sorry, vandaag moet ik overslaan. Ik was er gister, dat houd in dat mijn energie is opgebruikt. De komende dagen kan ik alleen in bed liggen. Een event, zoals een bezoek aan Twente, is voor mij alleen haalbaar met extra medicijnen, en kost mij zoveel energie dat ik een aantal dagen kompleet ben uitgeteld. Daarom is het ook extra kut dat, wat een mooie middag had kunnen worden, mede door een stel asociale idioten, is verkloot. Dus noem mij maar een zuurpruim, ik weet zelf hoe het werkelijk zit. Mijn dank is groots!!!!
  • 23 Apr 2019 om 08:16
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:56
      Ben het anders volledig met Successupporter eens. Ieder zijn mening idd maar alles scharen onder zuurpruimen of Vak P zijn de “echte” supporters is te makkelijk. Ik schaamde me ook gisteren.
    Schamen voor wat? Ik ben niet het veld op geweest geen behoefde aan. Maar kan me de ontlading en feestje wel voorstellen zelfs Marino en ons peetke vonden het prima.
  • 23 Apr 2019 om 07:56
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:02
      Ieder heeft recht op zijn eigen mening. Vandaag is er weer een huldiging. Wellicht dat je dan beter gehumeurd bent
    Ben het anders volledig met Successupporter eens. Ieder zijn mening idd maar alles scharen onder zuurpruimen of Vak P zijn de “echte” supporters is te makkelijk. Ik schaamde me ook gisteren.
  • 23 Apr 2019 om 07:54
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:02
      Ieder heeft recht op zijn eigen mening. Vandaag is er weer een huldiging. Wellicht dat je dan beter gehumeurd bent
    Net zoals iedereen gisteren ook recht had op de huldiging, maar een stel randdebielen dit zo nodig moest versjteren voor mensen zoals o.a. 'ikzeg', voor minder valide mensen waarvan wij weten dat zij maar moeilijk wedstrijden kunnen bezoeken, laat staan een huldiging op een openbare parkeerplaats?


    Laten die malloten daar eens aan denken voordat zij met hun dronken harses het veld op rennen om hun 'eigen feestje' te vieren.

  • 23 Apr 2019 om 07:47
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:02
      Ieder heeft recht op zijn eigen mening. Vandaag is er weer een huldiging. Wellicht dat je dan beter gehumeurd bent
    Hij staat er al, samen John W.
  • 23 Apr 2019 om 07:46
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:15
      Ikzeg. Vanaf het begin de heer pusic had Hulp nodig maar vind het knap dat ie het gered heeft. En verder hou ik het hier bij, wat de heer pusic betreft. Ik bedank iedereen die ons fctwente in leven heeft gehouden. Ik vond het bijzonder slecht georganiseerd wat er op het veld liep voor de huldiging geen schaal gezien en voor alle kinderen en moeders met verlangen voor hun kroost. Heb ik mij geschaamd voor enkele honderden mensen op het veld rond vallen en opstaan en weet ik hoe ze in de been bleven. 29000 man bleven netjes staan en zitten wachten op de schaal ook ik was daar bij. Maar helaas mocht een ereronde niet plaats vinden Door een paar honderd op het veld. Ikzeg. Bedankt dat deze mensen niet hebben kunnen wachten tot de ere ronde voorbij was. Bedankt heren en dames.
    Mee eens
  • 23 Apr 2019 om 07:40
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:40
      Waarom? Omdat hij vaak de waarheid zegt? Hoe pijnlijk die ook is.
    Nee, omdat hij altijd met reeds uitgekauwde verhaaltjes komt en zelden met nieuws wat je van een ‘journalist’ toch mag verwachten. Zeer matige inbreng van deze pipo.
  • 23 Apr 2019 om 07:39
    • Quote van 23 Apr 2019 om 07:02
      Ieder heeft recht op zijn eigen mening. Vandaag is er weer een huldiging. Wellicht dat je dan beter gehumeurd bent
    Hahaha
  • 23 Apr 2019 om 07:21
    • Quote van 23 Apr 2019 om 02:30
      Ik ook. We zijn gepromoveerd, maar niet "kampioen waardig". Het hele seizoen was een aanfluiting. Ik heb slechts bij enkelen, van het gehele team, tekenen van bezieling gemerkt. Brama, Drommels, Smith, Bijen en Pusic zijn hier voorbeelden van. Vandaag spande wel de kroon. Twente was op geen enkel moment baas in eigen huis. Niet tijdens en ook niet na de wedstrijd. Wat een huldiging had moeten zijn was net zo'n beschamende vertoning als de meeste wedstrijden. Een gedeelte van de "supporters" vonden dat zij recht hadden op een eigen feestje op het veld, en Twente tolereerde dat. Daarmee werden de ongeveer 25.000 andere supporters, die veelal ook in goede en slechte tijden, bij weer en wind, het team bij de meest erbarmelijke wedstrijden ondersteund hebben, volledig genegeerd. Een komplete aanfluiting was die ceremonie. De huldiging was puur voor sponsoren en tv want het podium was zodanig opgesteld dat 80% van de aanwezigen in de Veste er nauwelijks iets van konden zien. Dank je wel Twente en dank je wel idioten op het veld!
    Amen
  • 23 Apr 2019 om 07:15
    Ikzeg. Vanaf het begin de heer pusic had Hulp nodig maar vind het knap dat ie het gered heeft. En verder hou ik het hier bij, wat de heer pusic betreft. Ik bedank iedereen die ons fctwente in leven heeft gehouden. Ik vond het bijzonder slecht georganiseerd wat er op het veld liep voor de huldiging geen schaal gezien en voor alle kinderen en moeders met verlangen voor hun kroost. Heb ik mij geschaamd voor enkele honderden mensen op het veld rond vallen en opstaan en weet ik hoe ze in de been bleven. 29000 man bleven netjes staan en zitten wachten op de schaal ook ik was daar bij. Maar helaas mocht een ereronde niet plaats vinden Door een paar honderd op het veld. Ikzeg. Bedankt dat deze mensen niet hebben kunnen wachten tot de ere ronde voorbij was. Bedankt heren en dames.
  • 23 Apr 2019 om 07:08
    • Quote van 23 Apr 2019 om 02:30
      Ik ook. We zijn gepromoveerd, maar niet "kampioen waardig". Het hele seizoen was een aanfluiting. Ik heb slechts bij enkelen, van het gehele team, tekenen van bezieling gemerkt. Brama, Drommels, Smith, Bijen en Pusic zijn hier voorbeelden van. Vandaag spande wel de kroon. Twente was op geen enkel moment baas in eigen huis. Niet tijdens en ook niet na de wedstrijd. Wat een huldiging had moeten zijn was net zo'n beschamende vertoning als de meeste wedstrijden. Een gedeelte van de "supporters" vonden dat zij recht hadden op een eigen feestje op het veld, en Twente tolereerde dat. Daarmee werden de ongeveer 25.000 andere supporters, die veelal ook in goede en slechte tijden, bij weer en wind, het team bij de meest erbarmelijke wedstrijden ondersteund hebben, volledig genegeerd. Een komplete aanfluiting was die ceremonie. De huldiging was puur voor sponsoren en tv want het podium was zodanig opgesteld dat 80% van de aanwezigen in de Veste er nauwelijks iets van konden zien. Dank je wel Twente en dank je wel idioten op het veld!
    Goed gesproken en volledig mee eens.
  • 23 Apr 2019 om 07:06
    • Quote van 23 Apr 2019 om 02:05
      Inderdaad! FC Twente verliest al haar geloofwaardigheid als ze Pusic zouden ontslaan. De man heeft zijn opdracht uitgevoerd en alleen daarom al vind ik dat hij meer krediet en respect zou moeten krijgen, op dit moment. Ik ben het met iedereen eens die vindt dat Pusic niet de beste keus is als trainer, maar opnieuw een ontslag is niet verstandig. Het beste, voor iedereen, zou zijn dat Pusic zelf besluit naar een andere club te verkassen. Ik mag toch aannemen dat er iets geleerd is, de laatste jaren. Het onslag van René Hake heeft helemaal niets gebracht. Alleen ontzettend veel gekost. Het resultaat, vorig seizoen, had onder Hake nooit slechter kunnen uitvallen dan onder zijn opvolgers, nl degradatie. Hake had minimaal herzelfde bereikt.
    Wie heeft het over ontslag van Pusic? Ik denk dat hij kan blijven, maar wel terug in de functie van assistent. Als dat gebeurt, dan zal Pusic inderdaad, en hoogstwaarschijnlijk eieren voor zijn geld kiezen en uit zichzelf vertrekken.


    Ik heb nu al in verschillende draadjes gelezen dat Pusic eigenlijk helemaal niet goed meer ligt binnen de club. Daaruit zijn misschien dan ook wel zijn domme uitspraken gekomen middels de media waarin hij het beleid van de club bekritiseerde.
  • 23 Apr 2019 om 07:02
    • Quote van 23 Apr 2019 om 02:30
      Ik ook. We zijn gepromoveerd, maar niet "kampioen waardig". Het hele seizoen was een aanfluiting. Ik heb slechts bij enkelen, van het gehele team, tekenen van bezieling gemerkt. Brama, Drommels, Smith, Bijen en Pusic zijn hier voorbeelden van. Vandaag spande wel de kroon. Twente was op geen enkel moment baas in eigen huis. Niet tijdens en ook niet na de wedstrijd. Wat een huldiging had moeten zijn was net zo'n beschamende vertoning als de meeste wedstrijden. Een gedeelte van de "supporters" vonden dat zij recht hadden op een eigen feestje op het veld, en Twente tolereerde dat. Daarmee werden de ongeveer 25.000 andere supporters, die veelal ook in goede en slechte tijden, bij weer en wind, het team bij de meest erbarmelijke wedstrijden ondersteund hebben, volledig genegeerd. Een komplete aanfluiting was die ceremonie. De huldiging was puur voor sponsoren en tv want het podium was zodanig opgesteld dat 80% van de aanwezigen in de Veste er nauwelijks iets van konden zien. Dank je wel Twente en dank je wel idioten op het veld!
    Ieder heeft recht op zijn eigen mening. Vandaag is er weer een huldiging. Wellicht dat je dan beter gehumeurd bent
  • 23 Apr 2019 om 02:30
    • Quote van 23 Apr 2019 om 00:56
      Schaam me kapot dat we op deze manier terug keren oke
    Ik ook. We zijn gepromoveerd, maar niet "kampioen waardig". Het hele seizoen was een aanfluiting. Ik heb slechts bij enkelen, van het gehele team, tekenen van bezieling gemerkt. Brama, Drommels, Smith, Bijen en Pusic zijn hier voorbeelden van. Vandaag spande wel de kroon. Twente was op geen enkel moment baas in eigen huis. Niet tijdens en ook niet na de wedstrijd. Wat een huldiging had moeten zijn was net zo'n beschamende vertoning als de meeste wedstrijden. Een gedeelte van de "supporters" vonden dat zij recht hadden op een eigen feestje op het veld, en Twente tolereerde dat. Daarmee werden de ongeveer 25.000 andere supporters, die veelal ook in goede en slechte tijden, bij weer en wind, het team bij de meest erbarmelijke wedstrijden ondersteund hebben, volledig genegeerd. Een komplete aanfluiting was die ceremonie. De huldiging was puur voor sponsoren en tv want het podium was zodanig opgesteld dat 80% van de aanwezigen in de Veste er nauwelijks iets van konden zien. Dank je wel Twente en dank je wel idioten op het veld!
  • 23 Apr 2019 om 02:05
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:29
      De club fctwente heeft geen geld om nieuwe spelers te halen. Dan is het toch een hele simpel constatering dat je een trainer die je kampioen heeft gemaakt niet zijn contract gaat uitkopen. Het meest logische is Pusic blijft en Fred rutten komt als ondersteuning voor alle trainers van de hele club. Dan doe je geen idioote dingen Pusic een trainer die uitstekende resultaten heeft gehaald met deze groep spelers. En Fred die de hele club al jaren kent en volgt.
    Inderdaad! FC Twente verliest al haar geloofwaardigheid als ze Pusic zouden ontslaan. De man heeft zijn opdracht uitgevoerd en alleen daarom al vind ik dat hij meer krediet en respect zou moeten krijgen, op dit moment. Ik ben het met iedereen eens die vindt dat Pusic niet de beste keus is als trainer, maar opnieuw een ontslag is niet verstandig. Het beste, voor iedereen, zou zijn dat Pusic zelf besluit naar een andere club te verkassen. Ik mag toch aannemen dat er iets geleerd is, de laatste jaren. Het onslag van René Hake heeft helemaal niets gebracht. Alleen ontzettend veel gekost. Het resultaat, vorig seizoen, had onder Hake nooit slechter kunnen uitvallen dan onder zijn opvolgers, nl degradatie. Hake had minimaal herzelfde bereikt.
  • 23 Apr 2019 om 00:56
    Schaam me kapot dat we op deze manier terug keren oke
  • 23 Apr 2019 om 00:06
    Pusic ligt denk ik niet goed in de groep. Ik heb naar een aantal foto's van het kampioenschap zitten te kijken. Ik zie vrijwel elke speler regelmatig voorbij komen, de materiaalman en de assistent trainers. Maar pusic is op bijna geen ene foto te bekennen. Ik denk dat zijn dat tijd erop zit.
  • 23 Apr 2019 om 00:05
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:44
      Zou een goede zaak zijn. Stuur hem voor een informatieve reis naar noord korea een land met mogelijk heden voor deze overijverige journalist.
    Ja en jou tussen de Mexicaanse kartels, die weten wel raad met oe
  • 22 Apr 2019 om 23:57
    Dan liever Ron Jans. Past prima bij de club en kan goed coachen.
  • 22 Apr 2019 om 23:44
    • Quote van 22 Apr 2019 om 22:59
      Geen Streppel asjeblieft geen Jurgen Streppel. Die heeft niks bereikt en straalt niks uit. Laat het dan Fred Rutten maar worden! Zorgelijk als Jeroen Krabbedam vanavond bij Natafelen met kaalhoofd Jurgen Streppel.
    Beter Streppel als Pusic!!!weltrusten
  • 22 Apr 2019 om 23:44
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:33
      En nu Leon ten Voorde eruit schoppen
    Zou een goede zaak zijn. Stuur hem voor een informatieve reis naar noord korea een land met mogelijk heden voor deze overijverige journalist.
  • 22 Apr 2019 om 23:43
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:40
      Gelet op de reactie van Ted bij de NOS hebben we volgend jaar een andere trainer. Zijn gedragenheid bij meerdere spelers is weg.
    En terecht
  • 22 Apr 2019 om 23:42
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:29
      De club fctwente heeft geen geld om nieuwe spelers te halen. Dan is het toch een hele simpel constatering dat je een trainer die je kampioen heeft gemaakt niet zijn contract gaat uitkopen. Het meest logische is Pusic blijft en Fred rutten komt als ondersteuning voor alle trainers van de hele club. Dan doe je geen idioote dingen Pusic een trainer die uitstekende resultaten heeft gehaald met deze groep spelers. En Fred die de hele club al jaren kent en volgt.
    Ik ben behoorlijk lam maakt niet uit, maar ie bint helemaal idolaat van Pusic en die maffe UT helemaal van Fred R en Faber. Nou bin blij dat kampioen bint worden maar wat was het slecht en dat ligt ook aan Pusic die kan die g af ten niet motiveren, niets totaal weer geen lijn gewoon bedankt Pusic succes bij je André club en hoop snel op andere trainer en ook liever geen Fred R laat hem maar adviseren blieven ik ga pitten ...was mie het daggie wa weer
  • 22 Apr 2019 om 23:40
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:33
      En nu Leon ten Voorde eruit schoppen
    Waarom? Omdat hij vaak de waarheid zegt? Hoe pijnlijk die ook is.
  • 22 Apr 2019 om 23:40
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:34
      Volkomen mee eens. Pusic mag het nog een keer doen. Dan ook met betere spelers en Fred Rutten als 24/7 ondersteuning op voetbal gebied.
    Gelet op de reactie van Ted bij de NOS hebben we volgend jaar een andere trainer. Zijn gedragenheid bij meerdere spelers is weg.
  • 22 Apr 2019 om 23:38
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:36
      Als Pusic toch trainer wordt mannen, dan ga ik weer met net zo veel ergernis naar het stadion als vorig jaar. Gadverdamme dat wordt weer kutvoetbal, en we zullen ook een stuk minder geluk hebben tegen de betere tegenstanders. Laten we hopen dat er een keer weer een goede trainer komt, die in ieder geval de juiste mensen op de juiste plekken neerzet!!!
    +1000
  • 22 Apr 2019 om 23:36
    Als Pusic toch trainer wordt mannen, dan ga ik weer met net zo veel ergernis naar het stadion als vorig jaar. Gadverdamme dat wordt weer kutvoetbal, en we zullen ook een stuk minder geluk hebben tegen de betere tegenstanders. Laten we hopen dat er een keer weer een goede trainer komt, die in ieder geval de juiste mensen op de juiste plekken neerzet!!!
  • 22 Apr 2019 om 23:34
    • Quote van 22 Apr 2019 om 23:29
      De club fctwente heeft geen geld om nieuwe spelers te halen. Dan is het toch een hele simpel constatering dat je een trainer die je kampioen heeft gemaakt niet zijn contract gaat uitkopen. Het meest logische is Pusic blijft en Fred rutten komt als ondersteuning voor alle trainers van de hele club. Dan doe je geen idioote dingen Pusic een trainer die uitstekende resultaten heeft gehaald met deze groep spelers. En Fred die de hele club al jaren kent en volgt.
    Volkomen mee eens. Pusic mag het nog een keer doen. Dan ook met betere spelers en Fred Rutten als 24/7 ondersteuning op voetbal gebied.
  • 22 Apr 2019 om 23:33
    En nu Leon ten Voorde eruit schoppen
  • 22 Apr 2019 om 23:29
    • Quote van 22 Apr 2019 om 22:59
      Geen Streppel asjeblieft geen Jurgen Streppel. Die heeft niks bereikt en straalt niks uit. Laat het dan Fred Rutten maar worden! Zorgelijk als Jeroen Krabbedam vanavond bij Natafelen met kaalhoofd Jurgen Streppel.
    De club fctwente heeft geen geld om nieuwe spelers te halen. Dan is het toch een hele simpel constatering dat je een trainer die je kampioen heeft gemaakt niet zijn contract gaat uitkopen. Het meest logische is Pusic blijft en Fred rutten komt als ondersteuning voor alle trainers van de hele club. Dan doe je geen idioote dingen Pusic een trainer die uitstekende resultaten heeft gehaald met deze groep spelers. En Fred die de hele club al jaren kent en volgt.
  • 22 Apr 2019 om 22:59
    Geen Streppel asjeblieft geen Jurgen Streppel. Die heeft niks bereikt en straalt niks uit. Laat het dan Fred Rutten maar worden! Zorgelijk als Jeroen Krabbedam vanavond bij Natafelen met kaalhoofd Jurgen Streppel.
  • 22 Apr 2019 om 22:49
    Hij is toch als adviseur aan de club verbonden. Dus de "we" lijkt me verklaarbaar.
  • 22 Apr 2019 om 22:37
    Komkommertijd is een goeie tijd
  • 22 Apr 2019 om 22:32
    • Quote van 22 Apr 2019 om 22:18
      Wel heel vergezocht.
    slechter voetbal dan dit jaar kan het niet worden
  • 22 Apr 2019 om 22:18
    Wel heel vergezocht.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›