Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken'' Ten Voorde kritisch: ''Ik vind het niet de plek van Wout Brama'' Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven'' Vak-P organiseert 'extra lange Homeless-party' met Cafe Gold Rush ''Voor die slapjanus moet misschien toch een plekje gevonden worden''

FC Twente past shirts aan met speciale gouden badge

( 10 reacties)
FC Twente past shirts aan met speciale gouden badge

FC Twente speelt de komende drie wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie met een speciale badge, dat meldt de club uit Enschede via de officiële kanalen.

"Aangezien wij kampioen zijn geworden, speelt het eerste elftal de resterende drie wedstrijden met een shirt voorzien van een gouden badge", laat FC Twente weten. FC Twente speelt nog tegen NEC, SC Cambuur en Jong Ajax.

Het shirt met de gouden badge is ook verkrijgbaar in de FC Twente Fanstore, die vandaag al vanaf 12.00 uur geopend is. Het betreft echter een gelimiteerde oplage.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Apr 2019 om 15:15
    Dit is toch een zeer bijzonder kampioenschap, met een bijzondere schaal. Ajax bijvoorbeeld heeft deze schaal nog nooit gewonnen, en zal hem waarschijnlijk ook nooit winnen. Daarmee staat Twente toch weer boven veel eredivisie clubs, hahaha
  • 23 Apr 2019 om 13:19
    Je moet het ijzer smeden als het heet is.
  • 23 Apr 2019 om 13:12
    • Quote van 23 Apr 2019 om 12:59
      Dat levert geld op.
    Idd. Zeer slimme verkooptruc. Normaal gesproken verkoop je aan het einde van het seizoen bijna geen shirts meer. Nu willen veel mensen het kampioenshirt hebben. Kosten van een badge heb je er zo uit.
  • 23 Apr 2019 om 12:59
    • Quote van 23 Apr 2019 om 12:35
      Hebben ze daar het geld er wel voor? XD
    Dat levert geld op.
  • 23 Apr 2019 om 12:51
    • Quote van 23 Apr 2019 om 12:38
      Ik zou graag in de laatste 3 wedstrijden meer jeugd willen zien. Je bent nu toch al kampioen, dus dan maakt het toch allemaal niet meer zoveel uit.
    Gaat denk ik wel gebeuren, mooie gelegenheid om te kijken of ze goed genoeg zijn voor volgend seizoen
  • 23 Apr 2019 om 12:48
    Dankzij het beleid van Munsterman toch 2 keer kampioen geworden ;)
  • 23 Apr 2019 om 12:44
    • Quote van 23 Apr 2019 om 12:38
      Ik zou graag in de laatste 3 wedstrijden meer jeugd willen zien. Je bent nu toch al kampioen, dus dan maakt het toch allemaal niet meer zoveel uit.
    +10000000000000, oftewel eens.
  • 23 Apr 2019 om 12:43
    • Quote van 23 Apr 2019 om 12:38
      Ik zou graag in de laatste 3 wedstrijden meer jeugd willen zien. Je bent nu toch al kampioen, dus dan maakt het toch allemaal niet meer zoveel uit.
    Eens
  • 23 Apr 2019 om 12:38
    Ik zou graag in de laatste 3 wedstrijden meer jeugd willen zien. Je bent nu toch al kampioen, dus dan maakt het toch allemaal niet meer zoveel uit.
  • 23 Apr 2019 om 12:35
    Hebben ze daar het geld er wel voor? XD
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›