FC Twente maakt trainingstijden bekend: ''Bosloop'' (update)

( 9 reacties)
FC Twente maakt trainingstijden bekend: ''Bosloop'' (update)

FC Twente heeft de trainingstijden voor de rest van de week bekend gemaakt. De club uit Enschede heeft donderdag een sessie achter gesloten deuren op het programma heeft staan, zo blijkt uit het schema op de clubsite. 

De ploeg van trainer Marino Pusic heeft woensdagmiddag om 14:00 uur een open training op het programma staan. Volgens Tubantia-verslaggever Leon ten Voorde is de verwachting dat het om een 'rondootje en wat tennisvoetbal' gaat.

FC Twente neemt het vrijdagavond in Nijmegen tegen op tegen NEC, de nummer negen van de Keuken Kampioen Divisie. Maandagavond staat de inhaalwedstrijd tegen Jong Ajax op het programma. Het duel in Amsterdam begint om 20:00 uur. 

Update: FC Twente laat via Twitter weten dat het programma aangepast is. Vanmiddag staat er een bosloop op het programma voor de ploeg van trainer Marino Pusic. 

PROGRAMMA 
Woensdag 24 april
14.00 uur (bosloop) 

Donderdag 25 april
Besloten training

Vrijdag 26 april
20.00 uur N.E.C. - FC Twente 

Zondag 28 april
10.30 uur

Maandag 29 april
20.00 uur Jong Ajax - FC Twente

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Apr 2019 om 21:07
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:44
      Gooi ze maar voor de leeuwen. Ik zeg, 3 jeugdspelers per wedstrijd stresstesten. 2 In de basis, 1 als wissel. Niets, maar dan ook niets, te verliezen.

      Hetgeen fijn is, zo vroeg aan de voorbereiding beginnen.
    Precies, nu staat er geen druk op, laat maar zitten is ze het kunnen.
  • 24 Apr 2019 om 21:02
    Een bosloop... Zal wel een stukje wandelen met de hondjes erbij worden.
  • 24 Apr 2019 om 14:52
    Die bosloop zal een geintje zijn neem ik aan. de lui zijn allemaal nog zo slecht als de pest van gister en eergister.
    Verder helemaal eens met de heren hieronder, zoveel mogelijk jeugd inpassen nu
  • 24 Apr 2019 om 13:44
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:41
      +van leeuwen, Velthuis, Everink en misschien Vd Gauw oud Musawi en eventueel Oosterwolde.
    Gooi ze maar voor de leeuwen. Ik zeg, 3 jeugdspelers per wedstrijd stresstesten. 2 In de basis, 1 als wissel. Niets, maar dan ook niets, te verliezen.

    Hetgeen fijn is, zo vroeg aan de voorbereiding beginnen.
  • 24 Apr 2019 om 13:41
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:35
      Trotman, Fernandes, Wieffer, Schepop, Lely, Assaidi, Heyden, Brondeel/De Lange, Laat het allemaal maar zien komende wedstrijden boys! (also talking to you M. Pusic!)
    +van leeuwen, Velthuis, Everink en misschien Vd Gauw oud Musawi en eventueel Oosterwolde.
  • 24 Apr 2019 om 13:38
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:35
      Trotman, Fernandes, Wieffer, Schepop, Lely, Assaidi, Heyden, Brondeel/De Lange, Laat het allemaal maar zien komende wedstrijden boys! (also talking to you M. Pusic!)
    Lely en Assadi mogen nu al met vakantie.
  • 24 Apr 2019 om 13:35
    Trotman, Fernandes, Wieffer, Schepop, Lely, Assaidi, Heyden, Brondeel/De Lange, Laat het allemaal maar zien komende wedstrijden boys! (also talking to you M. Pusic!)
  • 24 Apr 2019 om 12:54
    • Quote van 24 Apr 2019 om 12:50
      Als de trainer wat lef in zijn flikker heeft, dan gaat hij eindelijk eens een keer volop in de aanval. Achter 1 op 1, tegenstander vol onder druk en gaan met die handel. Jeugdspelers de kans geven en laten zien dat het ook anders kan. De werkelijkheid zal echter wel weer vies tegenvallen en heb ik eerder de indruk dat men het wel welletjes vind dit seizoen. Oftewel, de beruchte nachtkaars.
    Ach hij gaat donderdag weer achter gesloten deuren. Wat kan het eigenlijk nog rotten. De buit is binnen. Seizoen is voorbij. Op naar het volgende.
  • 24 Apr 2019 om 12:50
    Als de trainer wat lef in zijn flikker heeft, dan gaat hij eindelijk eens een keer volop in de aanval. Achter 1 op 1, tegenstander vol onder druk en gaan met die handel. Jeugdspelers de kans geven en laten zien dat het ook anders kan. De werkelijkheid zal echter wel weer vies tegenvallen en heb ik eerder de indruk dat men het wel welletjes vind dit seizoen. Oftewel, de beruchte nachtkaars.