''Nu gaat er een run komen op de jaarkaarten bij FC Twente''

( 32 reacties)
''Nu gaat er een run komen op de jaarkaarten bij FC Twente''

FC Twente kroonde zich maandagmiddag, mede door de nederlaag van Sparta op bezoek bij Jong PSV, tot kampioen van de Keuken Kampioen Divisie. Gijs Eijsink zag echter dat de ploeg van trainer Marino Pusic opnieuw een matige wedstrijd speelde. 

"In plaats van de volle Veste een lekkere kampioenswedstrijd voor te schotelen, werd het tegen Jong AZ andermaal een traag en armetierig potje, waarbij de FC blij mag zijn met de uitslag van 0-0, met dank aan enkele falende AZ-spelers in kansrijke posities en aan de enige echte Man of the Match Joël Drommel. Die vermaledijde KK-divisie zit er nu op", schrijft hij op de website van TwenteSport. 

"PSV, Ajax, Feyenoord en Heracles komen weer naar de Veste en alleen dat vooruitzicht is een braspartij zeker waard", vervolgt de verslaggever enthousiast. "Nu gaat er een run komen op de jaarkaarten voor het komende seizoen. Ik hoorde gisteren ook in de catacomben van FC Twente-officials, dat de verkoop van jaarkaarten een enorme impuls gaat krijgen", constateert Eijsink. 

"Het zal toch niet gebeuren dat de nieuwe leiding van de FC binnenkort bij Joop moet aankloppen om het plan te mogen kopiëren voor uitbreiding van de Veste aan de station-kant, zodat de tribunes daar tot dezelfde hoogte gaan reiken als bij de andere zijden van de Veste en er geen gebrek aan zitplaatsen zal zijn in de komende seizoenen." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Apr 2019 om 22:35
    Gezocht: kaart in vak-p!


  • 24 Apr 2019 om 19:53
    • Quote van 24 Apr 2019 om 19:35
      Over vijf jaar zoveel mensen op de wachtlijst, want ik zie dat Twente er meer supporters bij krijgt ,er gaat al hoe meer een sfeer heersen wij tukkers e o oosten tegen de heersende klasse uit het westen ik voel dit gewoon om mij heen in reacties ,wij zien regelmatig hoe het scheidsrechter corps en de KNVB Ajax bevoordeeld ,het begint aardig op handbal te lijken dan voetbal wat Ajax ons laat zien ,misschien zie ik het verkeert en zijn de regels verandert sinds de Var,.
    Inderdaad hoe meer er tegen ons zijn hoe fanatieker wij worden, en steeds meer 1 front tegen de rest vormen. En de VAR is gewoon "legale" matchfixing. Zonder VAR was PSV nu al kampioen. 1 grote corrupte zooi Amsterdamse voetbalbond.
  • 24 Apr 2019 om 19:35
    Over vijf jaar zoveel mensen op de wachtlijst, want ik zie dat Twente er meer supporters bij krijgt ,er gaat al hoe meer een sfeer heersen wij tukkers e o oosten tegen de heersende klasse uit het westen ik voel dit gewoon om mij heen in reacties ,wij zien regelmatig hoe het scheidsrechter corps en de KNVB Ajax bevoordeeld ,het begint aardig op handbal te lijken dan voetbal wat Ajax ons laat zien ,misschien zie ik het verkeert en zijn de regels verandert sinds de Var,.
  • 24 Apr 2019 om 19:08
    En verlengd. Zonder Korting ;))
  • 24 Apr 2019 om 16:25
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:14
      Ik blijf erbij dat je gewoon je plaats moet houden,En wacht tot alle plichtplegingen zijn gedaan. En dan pas een bestorming naar de spelers toe.
    Dat ben ik wel met je eens hoor. De spelers hebben het zelf ook in de hand. Ze renden zelf naar de fans toe toen er nog maar een klein groepje stond bij de goal. Daarna kwamen er snel meer en was het voor de stewards ook niet meer te houden.
  • 24 Apr 2019 om 16:07
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:24
      Daarom toch ook de knipoog... :)
    Sorry was me even ontgaan welgemeende exuses kerel .
  • 24 Apr 2019 om 15:24
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:52
      Overdrijf toch niet zo man, is toch ruimschoots goed gekomen man man wat een gezeik.
    Daarom toch ook de knipoog... :)
  • 24 Apr 2019 om 15:14
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:06
      Volgens mij hadden de spelers die rustig kunnen doen. Hadden er alleen wat meer mensen op het veld meegejuicht.
    Ik blijf erbij dat je gewoon je plaats moet houden,En wacht tot alle plichtplegingen zijn gedaan. En dan pas een bestorming naar de spelers toe.
  • 24 Apr 2019 om 15:06
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:05
      Ja die heb jij de spelers een ere ronde zien lopen met de schaal? Ik niet en velen met mij. Dat hebben ze verpest. Tja als je geen verstand hebt doe je vreemde dingen.
    Volgens mij hadden de spelers die rustig kunnen doen. Hadden er alleen wat meer mensen op het veld meegejuicht.
  • 24 Apr 2019 om 15:05
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:52
      Overdrijf toch niet zo man, is toch ruimschoots goed gekomen man man wat een gezeik.
    Zie je de smilies niet achter zijn bericht? Die staan er waarschijnlijk niet voor niets
  • 24 Apr 2019 om 15:05
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:52
      Overdrijf toch niet zo man, is toch ruimschoots goed gekomen man man wat een gezeik.
    Ja die heb jij de spelers een ere ronde zien lopen met de schaal? Ik niet en velen met mij. Dat hebben ze verpest. Tja als je geen verstand hebt doe je vreemde dingen.
  • 24 Apr 2019 om 15:03
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:03
      Sta-plaatsen aan de lange zijde? Daar zie ik echt het nut niet van.
    Juist aan die zijde zou je de '(atmo)sfeerlijn' rond het doel trekken. Lijkt me ook iets makkelijker verbouwen daar, en als het een tijdje dicht moet merk je er niet veel van. Hoeveel staanplaatsen wil je hebben overigens?

    Is slechts een suggestie.

    Ik vraag me overigens af, sta-capaciteit VS stoelcapaciteit, wat is het verschil p/m2 p/p?
  • 24 Apr 2019 om 14:52
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:40
      Jij hebt t verpest voor de 29.000 anderen!!! ;))
    Overdrijf toch niet zo man, is toch ruimschoots goed gekomen man man wat een gezeik.
  • 24 Apr 2019 om 14:51
    Ja waren ze dan in het verleden al niet mee bezig om in Vak P staanplaatsen te realiseren of te onderzoeken? Zou goede optie zijn.
  • 24 Apr 2019 om 14:42
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:19
      Ik heb een beter voorstel.
      Minder capaciteit, hogere kaartprijzen.
      Sta-plaatsen realiseren aan de lange zijde 128 tm 133, (P-zijde niet aankomen, dat is georganiseerde chaos).
    Mafkees Ckrs 3000 euro betalen voor staanplaatsen
  • 24 Apr 2019 om 14:41
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:32
      Gste ok 3 stuks verlegd en n moi uniek shirt gekoct. Nu al zn in seizon 209/2020. (srry type mt 9 vingrs gat ng lasig)
    Was jij die vinger kwijtgeraakt? !
  • 24 Apr 2019 om 14:36
    Vanavond ga ik verlengen. Zondag is kut. Maar fuck it.
  • 24 Apr 2019 om 14:33
    Verwacht dat er minder verkocht worden nu ook de zondagmiddag en zaterdag weer op het programma komt. Zijn toch veel mensen die dan werken of zelf voetballen. Overigens neem ik ook aan dat dat over de uitbreiding sarcasme is
  • 24 Apr 2019 om 14:29
    Vak P als staanplaatsen is wel een goed idee.
  • 24 Apr 2019 om 14:28
    Wat een vreemde uitspraak als nog steeds in de shit zit van de vorige uitbreiding. Beide beentjes op de grond houden.
  • 24 Apr 2019 om 14:03
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:19
      Ik heb een beter voorstel.
      Minder capaciteit, hogere kaartprijzen.
      Sta-plaatsen realiseren aan de lange zijde 128 tm 133, (P-zijde niet aankomen, dat is georganiseerde chaos).
    Sta-plaatsen aan de lange zijde? Daar zie ik echt het nut niet van.
  • 24 Apr 2019 om 13:58
    • Quote van 24 Apr 2019 om 12:58
      Laten we eerst maar eens normaal doen het stadion is groot zat????????
    precies mijn gedachte.... begint het raar doen alweer?
    zorg nou maar dat we een eredivisiewaardig elftal op de been krijgen, de schulden afgelost worden en we niet meteen weer degraderen...
    doe maar gewoon normaal...
  • 24 Apr 2019 om 13:55
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:19
      Eijssink, wat we hebben geleerd: geen stadion uitbreiding met geld dat je niet kunt terugbetalen. Hennig an!
    Of juist wel, want schijnbaar kicken velen op dat bar slechte voetbal en willen ze daar allemaal getuige van zijn. Ongekend dit.
  • 24 Apr 2019 om 13:52
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:40
      Jij hebt t verpest voor de 29.000 anderen!!! ;))
    Ik word gehaat, en ben asociaal. Ik stond met 300 anderen naast de schaal. Ik moest weer terug, naar de kant. Maar liet mij ook daarna gewoon weer gaan. (zelf even het deuntje erbij doen) Stond btw netjes op mijn vaste plek 2e ring :P
  • 24 Apr 2019 om 13:40
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:32
      Gste ok 3 stuks verlegd en n moi uniek shirt gekoct. Nu al zn in seizon 209/2020. (srry type mt 9 vingrs gat ng lasig)
    Jij hebt t verpest voor de 29.000 anderen!!! ;))
  • 24 Apr 2019 om 13:33
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:19
      Ik heb een beter voorstel.
      Minder capaciteit, hogere kaartprijzen.
      Sta-plaatsen realiseren aan de lange zijde 128 tm 133, (P-zijde niet aankomen, dat is georganiseerde chaos).
    creëer je met staanplaatsen niet meer capaciteit?
  • 24 Apr 2019 om 13:32
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:19
      Ik heb een beter voorstel.
      Minder capaciteit, hogere kaartprijzen.
      Sta-plaatsen realiseren aan de lange zijde 128 tm 133, (P-zijde niet aankomen, dat is georganiseerde chaos).
    Zijn dat niet de sponsorvakken?
  • 24 Apr 2019 om 13:32
    Gste ok 3 stuks verlegd en n moi uniek shirt gekoct. Nu al zn in seizon 209/2020. (srry type mt 9 vingrs gat ng lasig)
  • 24 Apr 2019 om 13:19
    Ik heb een beter voorstel.
    Minder capaciteit, hogere kaartprijzen.
    Sta-plaatsen realiseren aan de lange zijde 128 tm 133, (P-zijde niet aankomen, dat is georganiseerde chaos).
  • 24 Apr 2019 om 13:19
    Eijssink, wat we hebben geleerd: geen stadion uitbreiding met geld dat je niet kunt terugbetalen. Hennig an!
  • 24 Apr 2019 om 13:03
    Grootheidswaanzin, was dat niet de reden van alle shit van de laatste jaren? Laten we er dan vooral niet opnieuw aan beginnen.
  • 24 Apr 2019 om 12:58
    Laten we eerst maar eens normaal doen het stadion is groot zat????????
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›