Drommel ziet 'chaos' bij PSV: ''Daar moeten we van profiteren'' FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn'' 'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al'' Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' ''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

Van Leeuwen: ''Van hen is niet iedereen Eredivisiewaardig''

( 55 reacties)
Van Leeuwen: ''Van hen is niet iedereen Eredivisiewaardig''

Ted van Leeuwen staat door de promotie van FC Twente opnieuw voor een zware klus. De technisch directeur moet een Eredivisie-waardige selectie samenstellen, maar vanwege veel aflopende contracten liggen er voor volgend seizoen nog maar een elftal spelers vast. 

"Van hen is niet iedereen Eredivisiewaardig", reageert hij in gesprek met Voetbal International. "We hebben goede plannen, maar konden en wilden zelf in geen enkele richting bewegen. Ik heb zelfs met geen enkele jeugdtrainer het contract verlengd", aldus Van Leeuwen. 

"Als je er met één begint, wil iedereen en dan ontstaat er onrust binnen een organisatie", beseft de bestuurder. "Het is mijn taak die buiten de deur te houden, de focus lag de voorbije maanden alleen maar op promoveren. Nu dat gerealiseerd is, kunnen we eindelijk concreet worden. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan", besluit Van Leeuwen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Apr 2019 om 07:09
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:37
      Evert is scout,die probleempjes met die gastgezinnen,ach oninterresant voor hier,ze zoeken geloof ik nog wel wat nieuwen,iets voor jou Messi,kunnen ze mee naar vak P,twentse inburgeringscursus.
    Deze afgelopen dagen waren perfect geweest voor een spoedcursus :)) party
  • 25 Apr 2019 om 06:51
    • Quote van 24 Apr 2019 om 22:00
      Mijn ervaring is dat je elkaar beter met argumenten recht in de ogen kunt zeggen wat je van elkaar vindt, dan dat je de lieve vrede bewaard. Als je dat niet doet, creëer je juist een wespennest. Verder zijn we het eens idd.
    Ja dat bedoel ik ook alleen dan de mensen om wie het gaat.... intern dus... en niet hier via internet
  • 24 Apr 2019 om 22:21
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:59
      Nou idd als ze er 1 heel snel moeten slijten is het espinoza heel erg matige speler
    Ik heb me de laatste tijd ook geërgerd aan Espinosa. Hij komt conditioneel te kort. Wat ik echter wel denk dat als je er een spits bij krijgt die een bal vast kan houden of goed kan kaatsen, Espinosa meer rendement heeft. Bij aankoop of lenen van een aanvallende middenvelder met voetballend vermogen dan Espinosa lozen.
  • 24 Apr 2019 om 22:02
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:32
      Dat was inderdaad een koppel dat elkaar begreep en op elkaar kon vertrouwen. Zulke dingen zijn ook (deels) te trainen. Moet je wel vaker dan 3 keer per week 1,5 uur het veld op...
    Dat is absoluut niet te trainen een goede voetballer heeft dat in zich of niet en als dat er niet is valt dat ook niet aan te leren
  • 24 Apr 2019 om 22:00
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:37
      Dat vind ik ook zo moeten talenten erin staan.... keihard werken... niet zeuren... geduldig zijn... en dan als je goed genoeg bent kom je echt wel bovendrijven... ik verwacht ook dat ze nu mogen laten zien of ze er al aan toe zijn de resterende potjes nu de druk van je bestaan eraf is...
      En verder vind ik dat svente het gewoon voor zich moet houden en al helemaal geen namen moet noemen... creëert alleen maar onrust... we willen geen wespennest meer of mensen die mekaar wantrouwen.. de club moet opgebouwd worden dus men moet keihard samenwerken geen geouwehoer
    Mijn ervaring is dat je elkaar beter met argumenten recht in de ogen kunt zeggen wat je van elkaar vindt, dan dat je de lieve vrede bewaard. Als je dat niet doet, creëer je juist een wespennest. Verder zijn we het eens idd.
  • 24 Apr 2019 om 21:59
    • Quote van 24 Apr 2019 om 18:08
      Ik vind Espinosa de laatste wedstrijden gruwelijk door de mand vallen. Vooral veel balverlies. Ging afgelopen maandag een sprintduel aan waarbij hij 2 mtr.voorlag op zijn concurrent maar met 3 mtr.achterstand eindigde. Die jongen lijkt mij niet helemaal topfit en dat geldt ook nog steeds voor Vuckic. Ik mag hopen dat Teddyboy een paar flinke en fitte spelers gaat aantrekken en dat de veldtrainingen worden uitgebreid, want 4 trainingen is natuurlijk een lachertje.
    Nou idd als ze er 1 heel snel moeten slijten is het espinoza heel erg matige speler
  • 24 Apr 2019 om 21:52
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:16
      Toen ik het wel inhoudelijk aangaf kreeg ik het halve forum op mijn dak toen, dat doe ik niet weer, dat talentje was in londen, komt pas volgende week weer en zegt echt niet wat ik moet zeggen hoor. En Ik heb veel talenten genoemd op dit forum, maar Hem nog nooit, omdat hij (Nog) niet goed genoeg is om voor de leeuwen gegooid te worden.
    Het gaat mij erom dat je een steek onder water geeft aan een zeer belangrijke pion in de organisatie van FC Twente. Dan kan je verwachten dat mensen van de hoed en de rand willen weten. Als je dan niet bereid bent om je mening toe te lichten, is het mijns inziens gewoon een slappe opmerking. Verder even goede vrienden.
  • 24 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:37
      Evert is scout,die probleempjes met die gastgezinnen,ach oninterresant voor hier,ze zoeken geloof ik nog wel wat nieuwen,iets voor jou Messi,kunnen ze mee naar vak P,twentse inburgeringscursus.
    Haha Zeker weten.
  • 24 Apr 2019 om 21:37
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:12
      Afgaande op je reactie nu blijkbaar niets meer, wat ook prima is. Er ligt waarschijnlijk een slaapkamertje naast de jouwe een beperkt talentje van FC Twente die je om enkel en alleen die reden loopt te dekken ten koste van anderen. Als iemand dan vraagt om inhoudelijker op de zaak in te gaan, geef je niet thuis en dat vind ik dan weer slap. Hard werken, alles geven, regelmatig in de spiegel kijken en stoppen met wijzen, dan komt je huisgenootje vanzelf terecht waardat hij (en jij) blijkbaar vindt dat hij hoort.
    Dat vind ik ook zo moeten talenten erin staan.... keihard werken... niet zeuren... geduldig zijn... en dan als je goed genoeg bent kom je echt wel bovendrijven... ik verwacht ook dat ze nu mogen laten zien of ze er al aan toe zijn de resterende potjes nu de druk van je bestaan eraf is...
    En verder vind ik dat svente het gewoon voor zich moet houden en al helemaal geen namen moet noemen... creëert alleen maar onrust... we willen geen wespennest meer of mensen die mekaar wantrouwen.. de club moet opgebouwd worden dus men moet keihard samenwerken geen geouwehoer
  • 24 Apr 2019 om 21:37
    • Quote van 24 Apr 2019 om 18:46
      Dat is iets interns, gastgezinnen.
    Evert is scout,die probleempjes met die gastgezinnen,ach oninterresant voor hier,ze zoeken geloof ik nog wel wat nieuwen,iets voor jou Messi,kunnen ze mee naar vak P,twentse inburgeringscursus.
  • 24 Apr 2019 om 21:36
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:33
      Ik kan me het nog goed herinneren. Ik ga het ook niet opnieuw opnoemen wat je destijds beweerde. Ik vond het een gewaagde uitspraak van je.
    Dat bedoel ik, ik kan het wel nog een keer doen, maar dat heeft geen zin
  • 24 Apr 2019 om 21:33
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:16
      Toen ik het wel inhoudelijk aangaf kreeg ik het halve forum op mijn dak toen, dat doe ik niet weer, dat talentje was in londen, komt pas volgende week weer en zegt echt niet wat ik moet zeggen hoor. En Ik heb veel talenten genoemd op dit forum, maar Hem nog nooit, omdat hij (Nog) niet goed genoeg is om voor de leeuwen gegooid te worden.
    Ik kan me het nog goed herinneren. Ik ga het ook niet opnieuw opnoemen wat je destijds beweerde. Ik vond het een gewaagde uitspraak van je.
  • 24 Apr 2019 om 21:32
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:04
      Een 10 en 9 die elkaar begrijpen a la Jensen Unal,heb er wel vertrouwen in dat ze weer wat goeds opduikelen.
    Dat was inderdaad een koppel dat elkaar begreep en op elkaar kon vertrouwen. Zulke dingen zijn ook (deels) te trainen. Moet je wel vaker dan 3 keer per week 1,5 uur het veld op...
  • 24 Apr 2019 om 21:16
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:12
      Afgaande op je reactie nu blijkbaar niets meer, wat ook prima is. Er ligt waarschijnlijk een slaapkamertje naast de jouwe een beperkt talentje van FC Twente die je om enkel en alleen die reden loopt te dekken ten koste van anderen. Als iemand dan vraagt om inhoudelijker op de zaak in te gaan, geef je niet thuis en dat vind ik dan weer slap. Hard werken, alles geven, regelmatig in de spiegel kijken en stoppen met wijzen, dan komt je huisgenootje vanzelf terecht waardat hij (en jij) blijkbaar vindt dat hij hoort.
    Toen ik het wel inhoudelijk aangaf kreeg ik het halve forum op mijn dak toen, dat doe ik niet weer, dat talentje was in londen, komt pas volgende week weer en zegt echt niet wat ik moet zeggen hoor. En Ik heb veel talenten genoemd op dit forum, maar Hem nog nooit, omdat hij (Nog) niet goed genoeg is om voor de leeuwen gegooid te worden.
  • 24 Apr 2019 om 21:12
    • Quote van 24 Apr 2019 om 21:00
      Wat boeit mij dat?
    Afgaande op je reactie nu blijkbaar niets meer, wat ook prima is. Er ligt waarschijnlijk een slaapkamertje naast de jouwe een beperkt talentje van FC Twente die je om enkel en alleen die reden loopt te dekken ten koste van anderen. Als iemand dan vraagt om inhoudelijker op de zaak in te gaan, geef je niet thuis en dat vind ik dan weer slap. Hard werken, alles geven, regelmatig in de spiegel kijken en stoppen met wijzen, dan komt je huisgenootje vanzelf terecht waardat hij (en jij) blijkbaar vindt dat hij hoort.
  • 24 Apr 2019 om 21:04
    • Quote van 24 Apr 2019 om 19:28
      Je middenvelder gaat pas scoren als je een spits hebt die iets kan met een bal . Prioriteit : spits.
    Een 10 en 9 die elkaar begrijpen a la Jensen Unal,heb er wel vertrouwen in dat ze weer wat goeds opduikelen.
  • 24 Apr 2019 om 21:00
    • Quote van 24 Apr 2019 om 19:14
      Zeg dan gewoon niets als je de keutel vervolgens weer intrekt. Is je al eerder verteld hier...
    Wat boeit mij dat?
  • 24 Apr 2019 om 20:14
    • Quote van 24 Apr 2019 om 19:14
      Zeg dan gewoon niets als je de keutel vervolgens weer intrekt. Is je al eerder verteld hier...
    Precies
  • 24 Apr 2019 om 19:28
    • Quote van 24 Apr 2019 om 18:42
      Prioriteit ligt bij linksback,aanvallende en vooral scorende middenvelder,te weinig goals dit seizoen van middenvelders,en een eredivisie waardige spits,en natuurlijk Drommel behouden,wat er denk ik wel goed uit ziet.
    Je middenvelder gaat pas scoren als je een spits hebt die iets kan met een bal . Prioriteit : spits.
  • 24 Apr 2019 om 19:14
    • Quote van 24 Apr 2019 om 18:46
      Dat is iets interns, gastgezinnen.
    Zeg dan gewoon niets als je de keutel vervolgens weer intrekt. Is je al eerder verteld hier...
  • 24 Apr 2019 om 18:47
    • Quote van 24 Apr 2019 om 18:24
      Je hebt er niets van geleerd hè? Jammer

      Jouw beloftenspelers gaan we nu 3x aan het werk zien... tegen ploegen die nog ergens om strijden
      Ben benieuwd. Ik hou het op 1 a 4 punten
    Wat zou ik geleerd hebben? Ik weet ook niet zo zeer of hij jeugdspelers nu gaat brengen, Ik hoop het, maar dan niet veel belofte, maar paar a spelers, de grootste talenten van twente.
  • 24 Apr 2019 om 18:46
    • Quote van 24 Apr 2019 om 18:11
      Zoals ???
    Dat is iets interns, gastgezinnen.
  • 24 Apr 2019 om 18:42
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:59
      Nacho, Gonzales, Bijen en dan alleen nieuwe back, want vind Gonzales en Nacho gewoon goede verdedigers. En als het mot slopers....
    Prioriteit ligt bij linksback,aanvallende en vooral scorende middenvelder,te weinig goals dit seizoen van middenvelders,en een eredivisie waardige spits,en natuurlijk Drommel behouden,wat er denk ik wel goed uit ziet.
  • 24 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 24 Apr 2019 om 17:36
      Ik minder, dat komt omdat de laatste tijd evert zijn afspraken niet meer echt nakomt, maar ik hoop dat dat een reden heeft.
    Je hebt er niets van geleerd hè? Jammer

    Jouw beloftenspelers gaan we nu 3x aan het werk zien... tegen ploegen die nog ergens om strijden
    Ben benieuwd. Ik hou het op 1 a 4 punten
  • 24 Apr 2019 om 18:11
    • Quote van 24 Apr 2019 om 17:36
      Ik minder, dat komt omdat de laatste tijd evert zijn afspraken niet meer echt nakomt, maar ik hoop dat dat een reden heeft.
    Zoals ???
  • 24 Apr 2019 om 18:08
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:00
      Proberen om Espinoza, Aitor,Bijen binnenboort te houden. Nog een jaar Smith huren, Nacho en Gonzales proberen over te nemen net als verlengen met Drommel. Voor de andere posities versterkingen aantrekken.
    Ik vind Espinosa de laatste wedstrijden gruwelijk door de mand vallen. Vooral veel balverlies. Ging afgelopen maandag een sprintduel aan waarbij hij 2 mtr.voorlag op zijn concurrent maar met 3 mtr.achterstand eindigde. Die jongen lijkt mij niet helemaal topfit en dat geldt ook nog steeds voor Vuckic. Ik mag hopen dat Teddyboy een paar flinke en fitte spelers gaat aantrekken en dat de veldtrainingen worden uitgebreid, want 4 trainingen is natuurlijk een lachertje.
  • 24 Apr 2019 om 17:36
    • Quote van 24 Apr 2019 om 17:34
      Eens... ik heb het volste vertrouwen in ted en evert
    Ik minder, dat komt omdat de laatste tijd evert zijn afspraken niet meer echt nakomt, maar ik hoop dat dat een reden heeft.
  • 24 Apr 2019 om 17:35
    • Quote van 24 Apr 2019 om 17:34
      Eens... ik heb het volste vertrouwen in ted en evert
    Ik ook.
  • 24 Apr 2019 om 17:34
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:10
      Friday is alleen gekomen omdat eerst Sargent, daarna Isak en daarna Engels allemaal niet door gingen en ergens tussendoor Druijff ook nog voor NEC koos. Met Sargent waren ze zelfs al zo goed als rond toen hij ze er ineens in begon te schoppen bij het eerste van Werder. Soms heb je ook gewoon te maken met domme pech of de beperkingen van het spelen in de KKD.
    Eens... ik heb het volste vertrouwen in ted en evert
  • 24 Apr 2019 om 17:33
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:59
      Nacho, Gonzales, Bijen en dan alleen nieuwe back, want vind Gonzales en Nacho gewoon goede verdedigers. En als het mot slopers....
    Ja nacho en gonzales voelen mekaar ook nog eens uitstekend aan.. gaan voor elkaar door het vuur en vertrouwen mekaar
  • 24 Apr 2019 om 17:19
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:50
      grootste deel dat hij binnen heeft gehaald voldoet zeker aan het KKD niveau. een enkeling zit er onder. Met Friday ben ik het volledig eens, maar ik snap de gedachte achter het type spits wel. Oosterwijk en Boere gaan geen kansen voor zichzelf of anderen creeëren, waar Friday wel een beetje dat type "zou moeten zijn". Stel dat ted volgend seizoen weer 3 a 4 voltreffers heeft en 4 a 5 die voldoen aan het niveau, dan ben ik zeer tevreden.
    Kijk jij snapt het, je moet types bij elkaar zoeken.
  • 24 Apr 2019 om 17:13
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:10
      Friday is alleen gekomen omdat eerst Sargent, daarna Isak en daarna Engels allemaal niet door gingen en ergens tussendoor Druijff ook nog voor NEC koos. Met Sargent waren ze zelfs al zo goed als rond toen hij ze er ineens in begon te schoppen bij het eerste van Werder. Soms heb je ook gewoon te maken met domme pech of de beperkingen van het spelen in de KKD.
    Het geeft vertrouwen dat twente met dit soort jongens bezig is geweest, wellicht dat ze nu sneller zullen komen.
  • 24 Apr 2019 om 17:12
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:26
      Wout is wel erg blessuregevoelig geworden. Mijn hoop is dat het Kunstgras de belangrijkste reden is. Van Leeuwen heeft ook de nodige miskopen op zijn naam. Waarvan Friday wel de grootste. Met een kleiner budget in de eredivisie kon het volgend seizoen wel is heel moeilijk worden. Van een TD kun je nu eenmaal niet alleen maar voltreffers verwachten en qua jeugd is de spoeling blijkbaar heel dun.
    het zal idd flink tegen kunnen vallen. Van leeuwen heeft in zijn eerste periode vooral veel rotzooi binnen gesleept, unal en uvini als enige voltreffers. Celina twijfel, maar yeboah agyepong en al die rotzooi was helemaal niks. Het is te hopen dat gonzalez en smith nog een jaar gehuurd kunnen worden, die zijn sws eredivisiewaardig. Drommel moeten ze verlengen. Ik zou vervolgens assaidi laten gaan, die is het hele jaar niet fit geweest. Vuckic ligt nog 1 jaar vast, mocht hij nu eens een langere periode fit blijven dan houden. Het is te hopen dat boere, oosterwijk vd heijden lely holscher verkocht kunnen worden, je raakt ze alleen niet kwijt ben ik bang. Hoop dat van leeuwen de komende weken al kan doorpakken, een jawoord zal nog niet gaan maar ze moeten wel proberen te profiteren van de play offs die nog lang niet afgelopen zijn. By the way, friday en hamdaoui zullen niet blijven en dat is mijn inziens een goede zaak.
  • 24 Apr 2019 om 16:48
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:59
      Nacho, Gonzales, Bijen en dan alleen nieuwe back, want vind Gonzales en Nacho gewoon goede verdedigers. En als het mot slopers....
    Ik denk ook wel dat we een betere rechtsback kunnen krijgen. Maar als backup in de verdediging is Nacho echt wel prima!
  • 24 Apr 2019 om 16:34
    Wout Brama is een ideale toekomstige TD’er. Een TD’er met een echte Twente hart. Hij is geschoold en weet wat van het voetballeven gevraagd word. Timmert aardig wat netwerken op. Hij zou bij wijze van spreken volgend jaar bij Ted van Leeuwen in de leer kunnen. Learning on the Job.
  • 24 Apr 2019 om 16:29
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:03
      Brama is een eerlijke oprechte gast zonder kapsones, die respect heeft voor de supporters en vice Vera, gewoon langzaam opleiden bij onze club tot hoofdtrainer. En denk dat Wout veel vertrouwen geniet bij de achterban, vooral omdat hij zo nuchter en eerlijk is. Nu inderdaad jong team laten trainen, voor nu een trainer vast leggen voor 3 jaar of zo en wout langzaam doorschuiven. Weet zeker dat hij hier meer respect en vertrouwen geniet dan Fred R. Dit is echt een ideale trainer in de toekomst dus nooit laten gaan.
    Totdat de resultaten uitblijven... en weg is zijn "heldenstatus". Ik vind het alemaal heel leuk bedacht jongens. En brama wordt geacepteerd hedendaags, maar ik loop al langer mee dan gisteren en blijf bij mijn standpunt dat ik wout het trainerschap niet gun vanwege toekomstig gezichtsverlies op dit kerkhof voor trainers
  • 24 Apr 2019 om 16:03
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:53
      Die wordt verguist, net 90% van de twente trainers... ik gun brama dit niet om eerlijk te zijn.
    Brama is een eerlijke oprechte gast zonder kapsones, die respect heeft voor de supporters en vice Vera, gewoon langzaam opleiden bij onze club tot hoofdtrainer. En denk dat Wout veel vertrouwen geniet bij de achterban, vooral omdat hij zo nuchter en eerlijk is. Nu inderdaad jong team laten trainen, voor nu een trainer vast leggen voor 3 jaar of zo en wout langzaam doorschuiven. Weet zeker dat hij hier meer respect en vertrouwen geniet dan Fred R. Dit is echt een ideale trainer in de toekomst dus nooit laten gaan.
  • 24 Apr 2019 om 15:59
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:23
      Nacho is gewoon een prima verdediger en je hoort hem ook niet klagen terwijl hij CV is.
    Nacho, Gonzales, Bijen en dan alleen nieuwe back, want vind Gonzales en Nacho gewoon goede verdedigers. En als het mot slopers....
  • 24 Apr 2019 om 15:53
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:27
      Helemaal eens, en Brama klaarstomen als toekomstig trainer.
    Die wordt verguist, net 90% van de twente trainers... ik gun brama dit niet om eerlijk te zijn.
  • 24 Apr 2019 om 15:32
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:27
      Helemaal eens, en Brama klaarstomen als toekomstig trainer.
    Eerst als jeugdtrainer en dan echte trainer, net als van bommel, heel belangrijk om hem te houden.
  • 24 Apr 2019 om 15:27
    ?yu7i i8rlllppu
  • 24 Apr 2019 om 15:23
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:59
      Daar zit'm wat mij betreft dirdct het probleem, KKD waardige spelers halen voor een budget dat hoger lag als wat hij komend seizoen te besteden heeft. Ricardihno, Nacho en Friday zijn dan echt zonde van het geld.
      Het zou mooi zijn als je voor een gedeelte uit eigen jeugd zou kunnen putten.
    Nacho is gewoon een prima verdediger en je hoort hem ook niet klagen terwijl hij CV is.
  • 24 Apr 2019 om 15:10
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:50
      grootste deel dat hij binnen heeft gehaald voldoet zeker aan het KKD niveau. een enkeling zit er onder. Met Friday ben ik het volledig eens, maar ik snap de gedachte achter het type spits wel. Oosterwijk en Boere gaan geen kansen voor zichzelf of anderen creeëren, waar Friday wel een beetje dat type "zou moeten zijn". Stel dat ted volgend seizoen weer 3 a 4 voltreffers heeft en 4 a 5 die voldoen aan het niveau, dan ben ik zeer tevreden.
    Friday is alleen gekomen omdat eerst Sargent, daarna Isak en daarna Engels allemaal niet door gingen en ergens tussendoor Druijff ook nog voor NEC koos. Met Sargent waren ze zelfs al zo goed als rond toen hij ze er ineens in begon te schoppen bij het eerste van Werder. Soms heb je ook gewoon te maken met domme pech of de beperkingen van het spelen in de KKD.
  • 24 Apr 2019 om 15:03
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:00
      Proberen om Espinoza, Aitor,Bijen binnenboort te houden. Nog een jaar Smith huren, Nacho en Gonzales proberen over te nemen net als verlengen met Drommel. Voor de andere posities versterkingen aantrekken.
    Nacho is gewoon van ons, maar zijn contract loopt wel af.
  • 24 Apr 2019 om 15:00
    Proberen om Espinoza, Aitor,Bijen binnenboort te houden. Nog een jaar Smith huren, Nacho en Gonzales proberen over te nemen net als verlengen met Drommel. Voor de andere posities versterkingen aantrekken.
  • 24 Apr 2019 om 14:59
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:50
      grootste deel dat hij binnen heeft gehaald voldoet zeker aan het KKD niveau. een enkeling zit er onder. Met Friday ben ik het volledig eens, maar ik snap de gedachte achter het type spits wel. Oosterwijk en Boere gaan geen kansen voor zichzelf of anderen creeëren, waar Friday wel een beetje dat type "zou moeten zijn". Stel dat ted volgend seizoen weer 3 a 4 voltreffers heeft en 4 a 5 die voldoen aan het niveau, dan ben ik zeer tevreden.
    Daar zit'm wat mij betreft dirdct het probleem, KKD waardige spelers halen voor een budget dat hoger lag als wat hij komend seizoen te besteden heeft. Ricardihno, Nacho en Friday zijn dan echt zonde van het geld.
    Het zou mooi zijn als je voor een gedeelte uit eigen jeugd zou kunnen putten.
  • 24 Apr 2019 om 14:50
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:26
      Wout is wel erg blessuregevoelig geworden. Mijn hoop is dat het Kunstgras de belangrijkste reden is. Van Leeuwen heeft ook de nodige miskopen op zijn naam. Waarvan Friday wel de grootste. Met een kleiner budget in de eredivisie kon het volgend seizoen wel is heel moeilijk worden. Van een TD kun je nu eenmaal niet alleen maar voltreffers verwachten en qua jeugd is de spoeling blijkbaar heel dun.
    grootste deel dat hij binnen heeft gehaald voldoet zeker aan het KKD niveau. een enkeling zit er onder. Met Friday ben ik het volledig eens, maar ik snap de gedachte achter het type spits wel. Oosterwijk en Boere gaan geen kansen voor zichzelf of anderen creeëren, waar Friday wel een beetje dat type "zou moeten zijn". Stel dat ted volgend seizoen weer 3 a 4 voltreffers heeft en 4 a 5 die voldoen aan het niveau, dan ben ik zeer tevreden.
  • 24 Apr 2019 om 14:43
    ik zie de laatste tijd alleen nog maar berichten met betrekking op Wout Brama en mensen die in hem een toekomstig trainer zien.laten we eerst maar normaal doen, dan gelijk een oud voetballer zonder enig ervaring voor een groep te gooien. ja met een ervaren trainer ernaast is mogelijk, maar als het mis gaat dan is een twentenaar in hart en nieren beschadigd.willen we nu weer Ajax, psv of feyenoord nadoen met een oud voetballer als trainer.Normaal doen is de bedoeling en dat betekend een ervaren trainer voor een groep met spelers gemixt met ervaring en jeugd. dit kun je wel aan TVL over laten denk ik.soms gluren naar slecht voetbal en soms een avondje hel van Enschede maar aan in Mei 2020 kunnen zeggen dat de missie geslaagd is en we eredivisie waardig zijn is prio 1.
  • 24 Apr 2019 om 14:35
    In Ted we trust ! :)
  • 24 Apr 2019 om 14:29
    Hopen dat ie nog lang aan wil blijven, manusje van alles
  • 24 Apr 2019 om 14:27
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:53
      Alleen maar verstandige uitspraken deze man. Binnenboord houden!!!
    Helemaal eens, en Brama klaarstomen als toekomstig trainer.
  • 24 Apr 2019 om 14:26
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:47
      I like his way of thinking! Heeeele belangrijke schakel samen met Woutje.
    Wout is wel erg blessuregevoelig geworden. Mijn hoop is dat het Kunstgras de belangrijkste reden is. Van Leeuwen heeft ook de nodige miskopen op zijn naam. Waarvan Friday wel de grootste. Met een kleiner budget in de eredivisie kon het volgend seizoen wel is heel moeilijk worden. Van een TD kun je nu eenmaal niet alleen maar voltreffers verwachten en qua jeugd is de spoeling blijkbaar heel dun.
  • 24 Apr 2019 om 14:17
    Met die wind is het nog knap lastig om die tak buiten de deur te houden.
  • 24 Apr 2019 om 13:53
    Alleen maar verstandige uitspraken deze man. Binnenboord houden!!!
  • 24 Apr 2019 om 13:47
    I like his way of thinking! Heeeele belangrijke schakel samen met Woutje.