''Ik sputter tegen en begin over Bosch, die hoort in de basis'' ''Brama wil zijn rol anders invullen dan Garcia voor ogen heeft'' Steun voor Van Leeuwen: ''Ted past voortreffelijk bij FC Twente'' ''Volgens hem hadden Bosch, Brama en Hölscher moeten spelen'' ''Had FC Twente gesierd als ze openbaar excuses hadden aangeboden''

FOTO | Feest in Spanje door kampioenschap FC Twente

( 13 reacties)
FOTO | Feest in Spanje door kampioenschap FC Twente

FC Twente werd afgelopen tegen Jong AZ kampioen van de Keuken Kampioen Divisie en keert daardoor terug in de Eredivisie. Er werd niet alleen een groot feest gevierd in Enschede. Ook bij het Spaanse Levante vierden ze groot feest.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Apr 2019 om 09:58
    • Quote van 26 Apr 2019 om 08:53
      Bevriend? Nooit iets van gemerkt en/of gezien.
    Met borne is in de goede Jaren tot stand gekomen.
  • 26 Apr 2019 om 09:37
    • Quote van 26 Apr 2019 om 08:53
      Bevriend? Nooit iets van gemerkt en/of gezien.
    Ik ook niet, maar goed. Het is alleen maar mooi dat ze ons ook in Spanje toejuichen.
  • 26 Apr 2019 om 09:03
    • Quote van 26 Apr 2019 om 08:53
      Bevriend? Nooit iets van gemerkt en/of gezien.
    Is ook een vriendschap tussen een heel klein fanatiek deel van twente en levante, waarschijnlijk vandaar.
  • 26 Apr 2019 om 08:53
    Bevriend? Nooit iets van gemerkt en/of gezien.
  • 26 Apr 2019 om 00:30
    levante y el fct
  • 25 Apr 2019 om 23:02
    • Quote van 25 Apr 2019 om 22:27
      Levante? Dat elftal dat ons toen volledig het ziekenhuis in heeft geschopt in de europa league?
    Dat waren die gasten in de tijd van Fred Rutten met die roze shirts. Ze werden toen spontaan omgedoopt in Gaytafe haha
  • 25 Apr 2019 om 22:55
    • Quote van 25 Apr 2019 om 22:38
      Ik dacht Getafe
    die hebben we ook nog gehad idd.
  • 25 Apr 2019 om 22:38
    • Quote van 25 Apr 2019 om 22:32
      Was dat niet Villareal?
    Ik dacht Getafe
  • 25 Apr 2019 om 22:35
    • Quote van 25 Apr 2019 om 22:32
      Was dat niet Villareal?
    die hebben ons voetballend gesloopt, niet kapotgeschopt.
  • 25 Apr 2019 om 22:32
    • Quote van 25 Apr 2019 om 22:27
      Levante? Dat elftal dat ons toen volledig het ziekenhuis in heeft geschopt in de europa league?
    Was dat niet Villareal?
  • 25 Apr 2019 om 22:27
    Levante? Dat elftal dat ons toen volledig het ziekenhuis in heeft geschopt in de europa league?
  • 25 Apr 2019 om 22:21
    Nice