FC Utrecht moet maar liefst zes spelers missen tegen FC Twente ''Bij de volgende club gaan jullie de Douglas van vroeger terug zien'' ''Ik sputter tegen en begin over Bosch, die hoort in de basis'' ''Brama wil zijn rol anders invullen dan Garcia voor ogen heeft'' Steun voor Van Leeuwen: ''Ted past voortreffelijk bij FC Twente''

''Dankzij zijn netwerk een prijswinnende selectie bij elkaar gekregen''

( 80 reacties)
''Dankzij zijn netwerk een prijswinnende selectie bij elkaar gekregen''

Peter Bosz, trainer bij Bayer Leverkussen, is al jarenlang bevriend met technisch directeur Ted van Leeuwen. De oefenmeester is lovend over de directeur van FC Twente, die met een klein budget moest handelen.

"Ted moest bij Twente vanaf nul beginnen. Toch sprokkelde hij dankzij zijn gigantische netwerk een prijswinnende selectie bij elkaar", zegt de voormalig oefenmeester van Heracles Almelo en Ajax in gesprek met Het Financieele Dagblad.

Bosz benadrukt de brede interesses van Van Leeuwen. "Hij leest graag en veel, over geschiedenis, over architectuur en natuurlijk over voetbal. Ted woont bij wijze van spreken in een bibliotheek; door alle boekenplanken zijn de muren nauwelijks zichtbaar", stelt Bosz.

Ook Fred Rutten werkte jarenlang samen met Van Leeuwen en mogelijk komt er een nieuwe samenwerking. "Ted is net zo eigenwijs als ik. In het begin hadden wij vaak hevige ruzies, bijvoorbeeld over de presentatie van spelers. Maar na menig gevecht begrepen wij elkaar beter en ontstond er een klik tussen ons", aldus Rutten, die lovend afsluit. "Ted is de architect van dat succes."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Apr 2019 om 17:58
    • Quote van 29 Apr 2019 om 17:13
      Frank, wat vind je van Lorenzo Burnet, de linksback van Excelsior. Zijn contract loopt ook af.
    sorry die kan mij niet bekoren ik zou voor cavlan van Emmen gaan... zelfde situatie en een super seizoen bij Emmen achter de rug
  • 29 Apr 2019 om 17:13
    • Quote van 29 Apr 2019 om 15:49
      daar zit er 1 van bij die ik sowieso zou halen... ongeacht of ze degraderen of niet... contract loopt af :)
    Frank, wat vind je van Lorenzo Burnet, de linksback van Excelsior. Zijn contract loopt ook af.
  • 29 Apr 2019 om 16:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 16:45
      Jurgen Mattheij idd. Sowieso halen.
    :)
  • 29 Apr 2019 om 16:45
    • Quote van 29 Apr 2019 om 15:49
      daar zit er 1 van bij die ik sowieso zou halen... ongeacht of ze degraderen of niet... contract loopt af :)
    Jurgen Mattheij idd. Sowieso halen.
  • 29 Apr 2019 om 15:49
    • Quote van 29 Apr 2019 om 15:47
      Als de Graafschap degradeert zijn Delano Burgzorg en Charlison Benschop interessante spelers. Als Excelsior degradeert misschien Jerdy Schouten, Ryan Koolwijk of Jurgen Mattheij halen.
    daar zit er 1 van bij die ik sowieso zou halen... ongeacht of ze degraderen of niet... contract loopt af :)
  • 29 Apr 2019 om 15:47
    Als de Graafschap degradeert zijn Delano Burgzorg en Charlison Benschop interessante spelers. Als Excelsior degradeert misschien Jerdy Schouten, Ryan Koolwijk of Jurgen Mattheij halen.
  • 29 Apr 2019 om 15:37
    • Quote van 29 Apr 2019 om 13:44
      Geloof me maar dat ze alles in de kkd divisie en ook de jong elftallen helemaal in kaart hebben,naar nogmaals afkoopsom kunnen we nu niet betalen tenzij er iets verkocht wordt,voor de spitspositie mikken ze echt op een catogerie hoger,direct klaar voor de Eredivisie,het werkt zo,een spits die er direct staat,een goede reservespits,en nummer 3 een jong talent,dan begint de voorbereiding en kan het gebeuren dat het jonge talent een basisplaats veroverd,mooi voorbeeld Promes,mocht eigenlijk weg,speelde zich in de basis en voor veel geld verkocht,als ons dit 2 of 3 keer lukt zijn we uit de problemen,maar nogmaals,heb geduld,veel zal weer in de laatste transferweek gebeuren,we moeten echt weer helemaal opnieuw beginnen.Lijst is heel groot,reken maar 6 of 7,per positie,vorig seizoen bleef er niks over van de lijst,en toch zijn we kampioen geworden,nu is het iets gemakkelijker geworden,we worden overstelpt door makelaars die wat in de aanbieding hebben,gewoon afwachten,het komt wel goed.
    Ep , hou je ons een beetje op de hoogte . Bedankt
  • 29 Apr 2019 om 15:18
    • Quote van 29 Apr 2019 om 13:54
      Intern is er zoveel onvrede,eigenlijk is het al een publiek geheim,ze wachten tot na de laatste wedstrijd,dan de evaluatie,dan zal het publieke geheim wel naar buiten komen.Jammer,de buitenwereld zal er weer van alles van vinden,topsport is ook doorselecteren,wel weer een beetje een drama voor zowel de club als Marino,het is niet anders,overigens geld de evaluatie ook voor de spelers,denk dat er 6 eredivisiewaardig zijn,we zullen zien de komende weken,knopen worden doorgehakt. anders.
    oke duidelijk. Het kan ook niet meer met pusic, kost hem afkopen weer veel geld?
  • 29 Apr 2019 om 15:17
    • Quote van 29 Apr 2019 om 13:14
      En structueel ontevreden.
    Net als jij hahaha
  • 29 Apr 2019 om 15:12
    • Quote van 29 Apr 2019 om 11:48
      Helemaal mee eens, ook Dervisoglu van Sparta lijkt me een leuke speler voor ons mocht Sparta niet promoveren. Hansson en Seys van rkc hebben beide ook een goed seizoen gehad.
    Hansson zie ik ook wel wat in inderdaad... misschien toch beetje te licht nog voor het echte werk maar absoluut talentvol
  • 29 Apr 2019 om 15:09
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:34
      Las vorige week hier ergens van,dat ted zij dat de Nederlandse spelers niet haalbaar waren. Weet jij of dit klopt?
    dat weet ik niet... maar ik heb zelf zo al 5-6 zeer interessante opties gezien waarvan het contract afloopt.... dus dat moet dan kunnen lukken lijkt me :)
  • 29 Apr 2019 om 13:54
    • Quote van 29 Apr 2019 om 13:19
      Bedankt voor je verhaal. Klinkt goed, weet jij meer over pusic? Of hij nou wel of niet blijft? Verder zal het wel even duren voordat er nieuwe spelers bijkomen, is nog niet eens mei.
    Intern is er zoveel onvrede,eigenlijk is het al een publiek geheim,ze wachten tot na de laatste wedstrijd,dan de evaluatie,dan zal het publieke geheim wel naar buiten komen.Jammer,de buitenwereld zal er weer van alles van vinden,topsport is ook doorselecteren,wel weer een beetje een drama voor zowel de club als Marino,het is niet anders,overigens geld de evaluatie ook voor de spelers,denk dat er 6 eredivisiewaardig zijn,we zullen zien de komende weken,knopen worden doorgehakt. anders.
  • 29 Apr 2019 om 13:44
    • Quote van 29 Apr 2019 om 13:26
      Beste eppie, Wat vind jij van die 19 jarige spits Sidney van Hooijdonk, die nu bij NAC opdraaft in een los zand elftal. Heeft nog 1 jaar contract in Breda. Een rechtsvoetige spits en al 10 Eredivise wedstrijden in de benen. 1 of 2 seizoenen In Roulatiesysteem laten fungeren en in de toekomst 1e spits maken. Weet jij of ze die ook in het vizier hebben? Zo niet geef de tip door zou ik zeggen. Zo'n jongen kan transferwaarde genereren voor de club.
    Geloof me maar dat ze alles in de kkd divisie en ook de jong elftallen helemaal in kaart hebben,naar nogmaals afkoopsom kunnen we nu niet betalen tenzij er iets verkocht wordt,voor de spitspositie mikken ze echt op een catogerie hoger,direct klaar voor de Eredivisie,het werkt zo,een spits die er direct staat,een goede reservespits,en nummer 3 een jong talent,dan begint de voorbereiding en kan het gebeuren dat het jonge talent een basisplaats veroverd,mooi voorbeeld Promes,mocht eigenlijk weg,speelde zich in de basis en voor veel geld verkocht,als ons dit 2 of 3 keer lukt zijn we uit de problemen,maar nogmaals,heb geduld,veel zal weer in de laatste transferweek gebeuren,we moeten echt weer helemaal opnieuw beginnen.Lijst is heel groot,reken maar 6 of 7,per positie,vorig seizoen bleef er niks over van de lijst,en toch zijn we kampioen geworden,nu is het iets gemakkelijker geworden,we worden overstelpt door makelaars die wat in de aanbieding hebben,gewoon afwachten,het komt wel goed.
  • 29 Apr 2019 om 13:26
    • Quote van 29 Apr 2019 om 12:48
      Wie ze hebben willen van Ajax maken kans daar volgend seizoen bij de eerste selectie te komen,dus moet je lang wachten,geld voor transfersommen is er niet,tenzij bv Aitor wordt verkocht,dan kunnen ze een deel gebruiken,kkd spelers zijn misschien 2 miljoen waard,wat er in de kkd divisie loopt weten ze echt wel,hoop dat NEC niet promoveert,hele aanval staat op het lijstje,vooral in Spanje en Duitsland zijn ze aan het kijken,voor ons onbekende spelers,dus afwachten maar,best jammer als Aitor zou gaan,maar ik loop al lang mee bij onze club,er komt altijd een nieuwe publiekslieveling,en ik geloof eigenlijk ook dat dit momenteel het beste voor de club is,gewoon zorgen dat we de eerste twee seizoenen niet in de problemen komen,heb er wel vertrouwen in dat de voetbalmensen dit gaat lukken
    Beste eppie, Wat vind jij van die 19 jarige spits Sidney van Hooijdonk, die nu bij NAC opdraaft in een los zand elftal. Heeft nog 1 jaar contract in Breda. Een rechtsvoetige spits en al 10 Eredivise wedstrijden in de benen. 1 of 2 seizoenen In Roulatiesysteem laten fungeren en in de toekomst 1e spits maken. Weet jij of ze die ook in het vizier hebben? Zo niet geef de tip door zou ik zeggen. Zo'n jongen kan transferwaarde genereren voor de club.
  • 29 Apr 2019 om 13:19
    • Quote van 29 Apr 2019 om 12:48
      Wie ze hebben willen van Ajax maken kans daar volgend seizoen bij de eerste selectie te komen,dus moet je lang wachten,geld voor transfersommen is er niet,tenzij bv Aitor wordt verkocht,dan kunnen ze een deel gebruiken,kkd spelers zijn misschien 2 miljoen waard,wat er in de kkd divisie loopt weten ze echt wel,hoop dat NEC niet promoveert,hele aanval staat op het lijstje,vooral in Spanje en Duitsland zijn ze aan het kijken,voor ons onbekende spelers,dus afwachten maar,best jammer als Aitor zou gaan,maar ik loop al lang mee bij onze club,er komt altijd een nieuwe publiekslieveling,en ik geloof eigenlijk ook dat dit momenteel het beste voor de club is,gewoon zorgen dat we de eerste twee seizoenen niet in de problemen komen,heb er wel vertrouwen in dat de voetbalmensen dit gaat lukken
    Bedankt voor je verhaal. Klinkt goed, weet jij meer over pusic? Of hij nou wel of niet blijft? Verder zal het wel even duren voordat er nieuwe spelers bijkomen, is nog niet eens mei.
  • 29 Apr 2019 om 13:14
    • Quote van 29 Apr 2019 om 12:56
      Eens over Assaidi. Zijn redement is nu wel uitgespeeld en bovendien zeer egoistisch in zijn spel.
    En structueel ontevreden.
  • 29 Apr 2019 om 13:13
    • Quote van 29 Apr 2019 om 11:08
      Je hebt liever onbekende spanjaarden, we mogen zeer blij zijn als spelers als Amrabat, Labyad, Cerny, etc onze kant op willen komen. Vrees echter dat we het met minder kwaliteit moeten doen.
    Dat soort gasten vinden zichzelf te belangrijk. Misschien wel individuele klasse, maar daarmee krijg je nooit een goed collectief. Ik denk niet dat we voor spelers moeten gaan die in Nederland naam hebben gemaakt, maar buiten de boot zijn gevallen. Daar is meestal wel een goede reden voor.
  • 29 Apr 2019 om 13:05
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:34
      Las vorige week hier ergens van,dat ted zij dat de Nederlandse spelers niet haalbaar waren. Weet jij of dit klopt?
    Die zijn, per definitie, te duur en stellen te hoge eisen! Spaanse spelers bijvoorbeeld, accepteren opdrachten en voeren die veelal zonder te zeuren uit. En voegen zich naar de wensen van een trainer. Nederlanders willen zich overal mee bemoeien en zeuren overal over. Nederlandse spelers denken te vaak dat ze een godsgeschenk zijn, maar zijn vaak verwende klootzakjes die zich niet ten dienste van het collectief willen opstellen. Uitzonderingen daar gelaten.
  • 29 Apr 2019 om 12:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 07:50
      Wie vonden jullie de betere voetballers in de keuken klasse? Ik zelf: smeets, engels, vd boomen, navratil, druijf, okita, dogan en uiteraard de vele talenten van jong psv en jong ajax
    Ik vind Sergino Dest van Jong Ajax een goede rechtsback. Is nog van O19. Misschien is hij wel te huur volgend seizoen. Ik weet niet of hij vanavond speelt maar in de Veste was hij erg goed.
  • 29 Apr 2019 om 12:56
    • Quote van 29 Apr 2019 om 11:00
      Assaidi is alleen druk met zichzelf. Meneer was herrie aan het schoppen bij tafel van kees omdat hij niet speelde, pipo de clown heeft hem vervolgens een kans en bakt er helemaal niks van. Na nec ook, meneer had niet gespeeld tegen az. Op basis van dit jaar moet je gewoon afscheid van assaidi nemen. Amrabat is geen slechte speler, maar een grote gok
    Eens over Assaidi. Zijn redement is nu wel uitgespeeld en bovendien zeer egoistisch in zijn spel.
  • 29 Apr 2019 om 12:53
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:30
      Ooit van mediatraining gehoord? Dat voerde Wout top uit, professioneel genoeg omdat er nog gespeeld moet worden, en niet verder onrust komt. Maar dat Pusic er uit vliegt is een feit.
    Feit? Weet jij wat de definitie van een feit is? Zo ja, dan klets je nog dommer dan anders. Zo niet.......sorry
  • 29 Apr 2019 om 12:48
    • Quote van 29 Apr 2019 om 12:13
      wie niet waagt wie niet wint idd. Kun je wellicht ten hag ook voor uitspelen.
    Wie ze hebben willen van Ajax maken kans daar volgend seizoen bij de eerste selectie te komen,dus moet je lang wachten,geld voor transfersommen is er niet,tenzij bv Aitor wordt verkocht,dan kunnen ze een deel gebruiken,kkd spelers zijn misschien 2 miljoen waard,wat er in de kkd divisie loopt weten ze echt wel,hoop dat NEC niet promoveert,hele aanval staat op het lijstje,vooral in Spanje en Duitsland zijn ze aan het kijken,voor ons onbekende spelers,dus afwachten maar,best jammer als Aitor zou gaan,maar ik loop al lang mee bij onze club,er komt altijd een nieuwe publiekslieveling,en ik geloof eigenlijk ook dat dit momenteel het beste voor de club is,gewoon zorgen dat we de eerste twee seizoenen niet in de problemen komen,heb er wel vertrouwen in dat de voetbalmensen dit gaat lukken
  • 29 Apr 2019 om 12:47
    • Quote van 29 Apr 2019 om 12:31
      Je zegt dat het merendeel van de supporters willen dat Assaidi moet blijven?
      Ik lees alleen maar berichten dat we afscheid van hem moeten nemen.
      Zelf ben ik ook helemaal klaar met dat soort circus voetballers.
    https://www.twenteinsite.nl/steun-voor-assaidi-meerderheid-supporters-ziet-langer-verblijf-wel-zitten.html
  • 29 Apr 2019 om 12:33
    • Quote van 29 Apr 2019 om 12:27
      Rai Vloet (voorheen NAC Breda) schijnt ook transfervrij te zijn. Uitstap gemaakt bij het Italiaanse Frosinone en Sint Truiden in Belgie. Is nog 23 jaar.
    Slechte mentaliteit
  • 29 Apr 2019 om 12:32
    • Quote van 29 Apr 2019 om 11:57
      Maar seys was hier toen niks, blijft ook weer grote gok als je hem terug wilt halen. Hij wil het wel, erg duidelijk fan van twente.
    Terrell Ondaan ook een uitstekende 2e seizoenshelft gehad. Is veel te goed voor de kkd maar heeft veel pech gehad met blessures.
  • 29 Apr 2019 om 12:31
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:20
      Amrabat heeft natuurlijk wel kwaliteiten, en zou alleen als huurspeler gehaald kunnen worden. Als ik lees dat het meerendeel van de supporters Assaidi wil behouden. Wat mij erg verbaasd. Dan lijkt het een mooie rol voor Assaidi om zo'n jonge jongen als Amrabat verder te begeleiden in het veld en buiten het veld.
    Je zegt dat het merendeel van de supporters willen dat Assaidi moet blijven?
    Ik lees alleen maar berichten dat we afscheid van hem moeten nemen.
    Zelf ben ik ook helemaal klaar met dat soort circus voetballers.
  • 29 Apr 2019 om 12:27
    Rai Vloet (voorheen NAC Breda) schijnt ook transfervrij te zijn. Uitstap gemaakt bij het Italiaanse Frosinone en Sint Truiden in Belgie. Is nog 23 jaar.
  • 29 Apr 2019 om 12:24
    • Quote van 29 Apr 2019 om 11:08
      Je hebt liever onbekende spanjaarden, we mogen zeer blij zijn als spelers als Amrabat, Labyad, Cerny, etc onze kant op willen komen. Vrees echter dat we het met minder kwaliteit moeten doen.
    Waar zie jij bij mijn reacties staan dat ik liever Spanjaarden heb? Trouwens die Spanjaarden zijn wel mede verantwoordelijk voor het kampioenschap. Met het soort spelers waar jij mee aankomt zijn we gedegradeerd. Dus je reactie slaat als een tang op een varken.
  • 29 Apr 2019 om 12:13
    • Quote van 29 Apr 2019 om 12:08
      Daarom als Twente zijnde contact met ajax zoeken vragen staat vrij en ben je wel de eerste! Dus niet wachten tot ajax hier mee komt gewoon brutaal zijn evt De Boer als tussenpersoon gebruiken!
    wie niet waagt wie niet wint idd. Kun je wellicht ten hag ook voor uitspelen.
  • 29 Apr 2019 om 12:08
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:06
      zou geweldig zijn, maar speelt nog steeds zo nu en dan. Mocht hij verhuurt worden dan komen denk ik clubs als utrecht en az ook en die hebben voorrang. Niet realistisch denk ik dat hij naar twente gaat, zou wel geweldig zijn mocht het wel gebeuren.
    Daarom als Twente zijnde contact met ajax zoeken vragen staat vrij en ben je wel de eerste! Dus niet wachten tot ajax hier mee komt gewoon brutaal zijn evt De Boer als tussenpersoon gebruiken!
  • 29 Apr 2019 om 11:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 11:48
      Helemaal mee eens, ook Dervisoglu van Sparta lijkt me een leuke speler voor ons mocht Sparta niet promoveren. Hansson en Seys van rkc hebben beide ook een goed seizoen gehad.
    Maar seys was hier toen niks, blijft ook weer grote gok als je hem terug wilt halen. Hij wil het wel, erg duidelijk fan van twente.
  • 29 Apr 2019 om 11:48
    • Quote van 29 Apr 2019 om 07:50
      Wie vonden jullie de betere voetballers in de keuken klasse? Ik zelf: smeets, engels, vd boomen, navratil, druijf, okita, dogan en uiteraard de vele talenten van jong psv en jong ajax
    Helemaal mee eens, ook Dervisoglu van Sparta lijkt me een leuke speler voor ons mocht Sparta niet promoveren. Hansson en Seys van rkc hebben beide ook een goed seizoen gehad.
  • 29 Apr 2019 om 11:27
    • Quote van 29 Apr 2019 om 11:08
      Je hebt liever onbekende spanjaarden, we mogen zeer blij zijn als spelers als Amrabat, Labyad, Cerny, etc onze kant op willen komen. Vrees echter dat we het met minder kwaliteit moeten doen.
    wie zegt dat deze heren uberhaupt willen, vraag ik mij af. Daarbij heb je het over marokkanen, die zijn ons de laatste jaren niet goed bevallen. Hebben toch andere mentaliteit. We vechten mss wel weer tegen degradatie, dan moet je knokken en dat doen die huurling-Marokkanen allerminst.
  • 29 Apr 2019 om 11:10
    Stegeman!fanatiek mannetje
  • 29 Apr 2019 om 11:08
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:41
      Precies zoals ik al had verwacht, Utrecht supporter die iedereen afgelopen dagen heeft afgezeikt, komt weer met ontelbare namen op de proppen die hier nooit gaan komen. Leeft nog steeds in de waan dat Ted zijn adviezen leest slaap lekker verder.
    Je hebt liever onbekende spanjaarden, we mogen zeer blij zijn als spelers als Amrabat, Labyad, Cerny, etc onze kant op willen komen. Vrees echter dat we het met minder kwaliteit moeten doen.
  • 29 Apr 2019 om 11:00
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:20
      Amrabat heeft natuurlijk wel kwaliteiten, en zou alleen als huurspeler gehaald kunnen worden. Als ik lees dat het meerendeel van de supporters Assaidi wil behouden. Wat mij erg verbaasd. Dan lijkt het een mooie rol voor Assaidi om zo'n jonge jongen als Amrabat verder te begeleiden in het veld en buiten het veld.
    Assaidi is alleen druk met zichzelf. Meneer was herrie aan het schoppen bij tafel van kees omdat hij niet speelde, pipo de clown heeft hem vervolgens een kans en bakt er helemaal niks van. Na nec ook, meneer had niet gespeeld tegen az. Op basis van dit jaar moet je gewoon afscheid van assaidi nemen. Amrabat is geen slechte speler, maar een grote gok
  • 29 Apr 2019 om 10:58
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:16
      Pusic een tweejarig contract geven terwijl je hem niet goed genoeg vind voor de eredivisie is dan natuurlijk erg dom van de staf. Kost je dus gewoon altijd een jaarsalaris. Er waren namelijk 2 opties voor het seizoen. Optie 1: niet promoveren dat zou leiden tot afscheid van pusic. Optie 2: Promoveren naar de eredivisie maar daar hebben ze blijkbaar geen vertrouwen in. Dus leid ook tot afscheid van pusic. Waarom hebben ze hem dan in hemelsnaam een 2 jarig contract gegeven? Alle 2 opties leiden tot ontslag naar een jaar.
    Ja het is niet slim dat hij er nog een jaar kan zitten, maar pusic is zo gruweliik door de mand gevallen dat iedereen er klaar mee is. Kijk eens hoe hij openlijk de club aanviel, zo zijn er wel paar aanwijzingen meer. 4-0 verliezen mag gebeuren na een feestje, we zijn de trotse kampioen etc etc. Klagen dat hij lang in de voorbereiding zat maar vervolgens was het hele seizoen kommer en kwel met 0.0 progressie. Lees het hele stuk van ten voorde eens, mensen zoals ans tegenpartij ed bevestigen dit. Club wuift het ook niet weg. Pusic gaat gwn weg, maakt niet eens uit wat ik daarvan vind
  • 29 Apr 2019 om 10:40
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:05
      Tuulk bij een ander uit de selectie gezet en wij halen dat bontkraagje wel op. Houd toch eens op met al je kut namen van spöllers je zit er altijd naast kansloze
    +58
  • 29 Apr 2019 om 10:20
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:10
      Wederom een Marokkaan die blijkbaar gedragsproblemen heeft, hebben wij daar nog steeds niet van geleerd?
    Amrabat heeft natuurlijk wel kwaliteiten, en zou alleen als huurspeler gehaald kunnen worden. Als ik lees dat het meerendeel van de supporters Assaidi wil behouden. Wat mij erg verbaasd. Dan lijkt het een mooie rol voor Assaidi om zo'n jonge jongen als Amrabat verder te begeleiden in het veld en buiten het veld.
  • 29 Apr 2019 om 10:16
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:05
      Tuulk bij een ander uit de selectie gezet en wij halen dat bontkraagje wel op. Houd toch eens op met al je kut namen van spöllers je zit er altijd naast kansloze
    Overwinning van Schalke nu al naar het hoofd gestegen. Kansloze reactie.
  • 29 Apr 2019 om 10:16
    • Quote van 29 Apr 2019 om 10:08
      je kan het zelf uit verschillende dingen halen, pusic gaat weg. Nieuwe trainer nog niks over bekend.
    Pusic een tweejarig contract geven terwijl je hem niet goed genoeg vind voor de eredivisie is dan natuurlijk erg dom van de staf. Kost je dus gewoon altijd een jaarsalaris. Er waren namelijk 2 opties voor het seizoen. Optie 1: niet promoveren dat zou leiden tot afscheid van pusic. Optie 2: Promoveren naar de eredivisie maar daar hebben ze blijkbaar geen vertrouwen in. Dus leid ook tot afscheid van pusic. Waarom hebben ze hem dan in hemelsnaam een 2 jarig contract gegeven? Alle 2 opties leiden tot ontslag naar een jaar.
  • 29 Apr 2019 om 10:10
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:24
      Sofyan Amrabat (Voorheen FC Utrecht) uit de selectie gezet bij Club Brugge. Zou dat geen versterking zijn?
    Wederom een Marokkaan die blijkbaar gedragsproblemen heeft, hebben wij daar nog steeds niet van geleerd?
  • 29 Apr 2019 om 10:08
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:40
      Iets wat nog niet gebeurd is, is nog geen feit. Laten we het op een gerucht houden Ja Die. Hou ons op de hoogte zodra jij meer weet over de naam van de nieuwe trainer :-)
    je kan het zelf uit verschillende dingen halen, pusic gaat weg. Nieuwe trainer nog niks over bekend.
  • 29 Apr 2019 om 10:07
    • Quote van 29 Apr 2019 om 08:57
      Denk jij dat hij Pusic afkraakt in een live Tv uitzending? Dat is een stukje mediatraining kerel, denk jou n ou werkelijk niets speelt? Waar rook is, is vuur. Ga er nou maar van uit dat Pusic komend seizoen niet voor de groep staat.
    Zou niet best zijn. Weer een jaarsalaris naar de kloten ze leren het nooit.
  • 29 Apr 2019 om 10:06
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:01
      Wat dacht je van contact zoeken met ajax voor huren van Dolberg? Zit bij ajax volledig op een zijspoor. Voorbeelden als Ronald de Boer en Andy v/d Mijden gingen hem voor en dat bleek een zeer groot succes!!!
    zou geweldig zijn, maar speelt nog steeds zo nu en dan. Mocht hij verhuurt worden dan komen denk ik clubs als utrecht en az ook en die hebben voorrang. Niet realistisch denk ik dat hij naar twente gaat, zou wel geweldig zijn mocht het wel gebeuren.
  • 29 Apr 2019 om 10:05
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:24
      Sofyan Amrabat (Voorheen FC Utrecht) uit de selectie gezet bij Club Brugge. Zou dat geen versterking zijn?
    Tuulk bij een ander uit de selectie gezet en wij halen dat bontkraagje wel op. Houd toch eens op met al je kut namen van spöllers je zit er altijd naast kansloze
  • 29 Apr 2019 om 10:03
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:41
      Precies zoals ik al had verwacht, Utrecht supporter die iedereen afgelopen dagen heeft afgezeikt, komt weer met ontelbare namen op de proppen die hier nooit gaan komen. Leeft nog steeds in de waan dat Ted zijn adviezen leest slaap lekker verder.
    Op 1 of 2 van dat soort jongens inzetten heeft inderdaad geen nut. Weinig kans. In ben van mening dat je gewoon 20 van dat soort jongens moet vragen. Misschien hapt er een toe. Dat lijkt me wel een dag bellen waard.
  • 29 Apr 2019 om 09:50
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:36
      Dat zei hij vorig seizoen.
    Nee hoor vorige week ook nog
  • 29 Apr 2019 om 09:45
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:40
      Iets wat nog niet gebeurd is, is nog geen feit. Laten we het op een gerucht houden Ja Die. Hou ons op de hoogte zodra jij meer weet over de naam van de nieuwe trainer :-)
    Kunnen we vast oprot liedjes bedenken voor het seizoen begint :-)
  • 29 Apr 2019 om 09:41
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:24
      Sofyan Amrabat (Voorheen FC Utrecht) uit de selectie gezet bij Club Brugge. Zou dat geen versterking zijn?
    Precies zoals ik al had verwacht, Utrecht supporter die iedereen afgelopen dagen heeft afgezeikt, komt weer met ontelbare namen op de proppen die hier nooit gaan komen. Leeft nog steeds in de waan dat Ted zijn adviezen leest slaap lekker verder.
  • 29 Apr 2019 om 09:40
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:30
      Ooit van mediatraining gehoord? Dat voerde Wout top uit, professioneel genoeg omdat er nog gespeeld moet worden, en niet verder onrust komt. Maar dat Pusic er uit vliegt is een feit.
    Iets wat nog niet gebeurd is, is nog geen feit. Laten we het op een gerucht houden Ja Die. Hou ons op de hoogte zodra jij meer weet over de naam van de nieuwe trainer :-)
  • 29 Apr 2019 om 09:36
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:34
      Las vorige week hier ergens van,dat ted zij dat de Nederlandse spelers niet haalbaar waren. Weet jij of dit klopt?
    Dat zei hij vorig seizoen.
  • 29 Apr 2019 om 09:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 07:50
      Wie vonden jullie de betere voetballers in de keuken klasse? Ik zelf: smeets, engels, vd boomen, navratil, druijf, okita, dogan en uiteraard de vele talenten van jong psv en jong ajax
    Las vorige week hier ergens van,dat ted zij dat de Nederlandse spelers niet haalbaar waren. Weet jij of dit klopt?
  • 29 Apr 2019 om 09:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:01
      Wat dacht je van contact zoeken met ajax voor huren van Dolberg? Zit bij ajax volledig op een zijspoor. Voorbeelden als Ronald de Boer en Andy v/d Mijden gingen hem voor en dat bleek een zeer groot succes!!!
    Juist dáár moet je het zoveel mogelijk proberen te gaan zoeken. Spelers die bij de top 3 buiten de boot dreigen te vallen. Ik voeg aan jouw namen Perez even toe en in het verdere verleden Arnold Mühren.
  • 29 Apr 2019 om 09:30
    Er is een speler van Sevilla aangeboden bij twente Francisco José Sánchez Rodríguez was pas geleden aangeboden bij twente. Ik hoorde gisteren ook de naam wout droste voorbij komen.
  • 29 Apr 2019 om 09:30
    • Quote van 29 Apr 2019 om 09:12
      Zeker was brama erg positief over de trainer en het te behalen kampioenschap bijde tafel van kees op foxsport. Hij gaf ook duidelijk aan hoe fctwente dit seizoen is begonnen en onder welke omstandigheden ze hebben moeten werken. En niet te vergeten onder welke druk en verwachtingspatroon ze hebben moeten werken. En dat het zo niet van zelf sprekend was dat fctwente zo maar even kampioen zo worden in de kkdivisie.
    Ooit van mediatraining gehoord? Dat voerde Wout top uit, professioneel genoeg omdat er nog gespeeld moet worden, en niet verder onrust komt. Maar dat Pusic er uit vliegt is een feit.
  • 29 Apr 2019 om 09:24
    Sofyan Amrabat (Voorheen FC Utrecht) uit de selectie gezet bij Club Brugge. Zou dat geen versterking zijn?
  • 29 Apr 2019 om 09:13
    • Quote van 29 Apr 2019 om 08:57
      Denk jij dat hij Pusic afkraakt in een live Tv uitzending? Dat is een stukje mediatraining kerel, denk jou n ou werkelijk niets speelt? Waar rook is, is vuur. Ga er nou maar van uit dat Pusic komend seizoen niet voor de groep staat.
    Zo lang er niets officieel iets naar buiten is gebracht door de club. zou ik het niet weten, wie er voor de groep staat. Pusic wel of Pusic niet. Onduidelijk nog.
  • 29 Apr 2019 om 09:12
    • Quote van 29 Apr 2019 om 08:38
      Brama gisteren gehoord bij de Tafel van Kees? Ik vond hem vrij positief over de trainer.
    Zeker was brama erg positief over de trainer en het te behalen kampioenschap bijde tafel van kees op foxsport. Hij gaf ook duidelijk aan hoe fctwente dit seizoen is begonnen en onder welke omstandigheden ze hebben moeten werken. En niet te vergeten onder welke druk en verwachtingspatroon ze hebben moeten werken. En dat het zo niet van zelf sprekend was dat fctwente zo maar even kampioen zo worden in de kkdivisie.
  • 29 Apr 2019 om 09:01
    • Quote van 29 Apr 2019 om 08:17
      Dat zijn idd de betere spelers van de pils league, echter vind ik smeets niet eredivisiewaardig. Kon het toen bij de grafschap ook niet bolwerken. Een bart ramselaar, Engels dat zijn haalbare en goede spelers denk ik. Druijf wellicht ook mocht hij opnieuw verhuurt worden, echter verkoos hij toen ook al nec boven ons.
    Wat dacht je van contact zoeken met ajax voor huren van Dolberg? Zit bij ajax volledig op een zijspoor. Voorbeelden als Ronald de Boer en Andy v/d Mijden gingen hem voor en dat bleek een zeer groot succes!!!
  • 29 Apr 2019 om 08:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 08:38
      Brama gisteren gehoord bij de Tafel van Kees? Ik vond hem vrij positief over de trainer.
    Denk jij dat hij Pusic afkraakt in een live Tv uitzending? Dat is een stukje mediatraining kerel, denk jou n ou werkelijk niets speelt? Waar rook is, is vuur. Ga er nou maar van uit dat Pusic komend seizoen niet voor de groep staat.
  • 29 Apr 2019 om 08:41
    • Quote van 29 Apr 2019 om 08:38
      Brama gisteren gehoord bij de Tafel van Kees? Ik vond hem vrij positief over de trainer.
    Wat had jij verwacht dan, dat hij zijn mening zou geven. Zolang ze bij een club spelen krijg je alleen maar politiek correcte antwoorden.
  • 29 Apr 2019 om 08:38
    • Quote van 29 Apr 2019 om 07:58
      Vd Boomen is mij in positieve zin opgevallen. Maar laten we beginnen met andere trainer.
    Brama gisteren gehoord bij de Tafel van Kees? Ik vond hem vrij positief over de trainer.
  • 29 Apr 2019 om 08:21
    • Quote van 29 Apr 2019 om 08:16
      Ja 2 wedstrijden, daarna bagger. Ook blessures aan zijn handen. Had korte mouwen en handschoenen aan.
    als je dat doelpunt tegen nec erbij pakt, hij kan echt wel wat. Echt een twijfelgeval, wellicht nog een jaar huren maar niet als basisspeler. Voor de slotfase met zijn snelheid wel een wapen.
  • 29 Apr 2019 om 08:17
    • Quote van 29 Apr 2019 om 07:50
      Wie vonden jullie de betere voetballers in de keuken klasse? Ik zelf: smeets, engels, vd boomen, navratil, druijf, okita, dogan en uiteraard de vele talenten van jong psv en jong ajax
    Dat zijn idd de betere spelers van de pils league, echter vind ik smeets niet eredivisiewaardig. Kon het toen bij de grafschap ook niet bolwerken. Een bart ramselaar, Engels dat zijn haalbare en goede spelers denk ik. Druijf wellicht ook mocht hij opnieuw verhuurt worden, echter verkoos hij toen ook al nec boven ons.
  • 29 Apr 2019 om 08:16
    • Quote van 29 Apr 2019 om 06:37
      Zekhnini was voor zijn blessure beste man van het veld. Als hij die vorm terug kan krijgen
    Ja 2 wedstrijden, daarna bagger. Ook blessures aan zijn handen. Had korte mouwen en handschoenen aan.
  • 29 Apr 2019 om 07:58
    • Quote van 29 Apr 2019 om 06:34
      Zekhnini niet. Heeft veel te weinig laten zien.
    Die komt er wel . Je kan zien dat die man kan voetballen. Alleen is hij bij zijn doorbraak geblesseerd geraakt.
  • 29 Apr 2019 om 07:58
    Vd Boomen is mij in positieve zin opgevallen. Maar laten we beginnen met andere trainer.
  • 29 Apr 2019 om 07:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 07:50
      Ramselaar.
    Zou erg mooi zijn!
  • 29 Apr 2019 om 07:50
    Ramselaar.
  • 29 Apr 2019 om 07:50
    Wie vonden jullie de betere voetballers in de keuken klasse? Ik zelf: smeets, engels, vd boomen, navratil, druijf, okita, dogan en uiteraard de vele talenten van jong psv en jong ajax
  • 29 Apr 2019 om 07:46
    • Quote van 28 Apr 2019 om 22:12
      Ik weet niet wie van jullie naar VTBL kijkt, maar daar zit Brian Smeets die wel een overstap naar FC T ziet zitten en geen nee gaat zeggen als er contact met hem wordt opgenomen. Umberto, Theo en Andy zeiden tegelijk FC Twente miet hij naar toe. Ps een prima voetballer
    Is gezien en bekend (maar was daarvoor al uiteraard bekend hoor, Nederlandse markt is wel geheel in beeld ).. ben benieuwd
  • 29 Apr 2019 om 07:27
    • Quote van 28 Apr 2019 om 22:12
      Iemand al n idee van spelers die mogelijk zouden kunnen komen?
    Van Amersfoort
  • 29 Apr 2019 om 06:37
    • Quote van 29 Apr 2019 om 06:34
      Zekhnini niet. Heeft veel te weinig laten zien.
    Zekhnini was voor zijn blessure beste man van het veld. Als hij die vorm terug kan krijgen
  • 29 Apr 2019 om 06:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 00:36
      Bryan Ruiz, Mario Engels, Matthew Smith (opnieuw huren), Zekhnini (opnieuw huren) en Gonzalez (opnieuw huren of overnemen).
    Zekhnini niet. Heeft veel te weinig laten zien.
  • 29 Apr 2019 om 00:36
    • Quote van 28 Apr 2019 om 22:12
      Iemand al n idee van spelers die mogelijk zouden kunnen komen?
    Bryan Ruiz, Mario Engels, Matthew Smith (opnieuw huren), Zekhnini (opnieuw huren) en Gonzalez (opnieuw huren of overnemen).
  • 28 Apr 2019 om 22:29
    • Quote van 28 Apr 2019 om 22:12
      Ik weet niet wie van jullie naar VTBL kijkt, maar daar zit Brian Smeets die wel een overstap naar FC T ziet zitten en geen nee gaat zeggen als er contact met hem wordt opgenomen. Umberto, Theo en Andy zeiden tegelijk FC Twente miet hij naar toe. Ps een prima voetballer
    Doen
  • 28 Apr 2019 om 22:12
    Ik weet niet wie van jullie naar VTBL kijkt, maar daar zit Brian Smeets die wel een overstap naar FC T ziet zitten en geen nee gaat zeggen als er contact met hem wordt opgenomen. Umberto, Theo en Andy zeiden tegelijk FC Twente miet hij naar toe. Ps een prima voetballer
  • 28 Apr 2019 om 22:12
    Iemand al n idee van spelers die mogelijk zouden kunnen komen?
  • 28 Apr 2019 om 21:49
    Nou flink aan de slag Ted!!!