MATCHDAY | FC Twente met veel wijzigingen op bezoek bij Jong Ajax

206
MATCHDAY | FC Twente met veel wijzigingen op bezoek bij Jong Ajax

FC Twente neemt het vanavond in een inhaalwedstrijd op tegen Jong Ajax. Ondanks dat er weinig op het spel staat voor de Tukkers, wil FC Twente zich revancheren na de nederlaag van afgelopen vrijdag.

Wat eigenlijk het kampioensduel van FC Twente had moeten zijn werd dus verplaatst naar vandaag. De gemeente Amsterdam was bang voor de hoeveelheid Twente-supporters die naar Amsterdam zouden komen en lastte de wedstrijd af. Vanavond wordt deze wedstrijd ingehaald.

Bij FC Twente zien we vanavond veel wijzigingen in de basis. Ten opzichte van afgelopen vrijdag staan Brondeel, Schenk, Ramos, Vuckic, Van der Heyden, Zekhnini, Boere en Hamdaoui aan de aftrap tegen Jong Ajax. De wedstrijd van vanavond begint om 20:00 uur.

FC Twente wil zich vanavond revancheren van de 4-0 nederlaag die het afgelopen vrijdag leed tegen N.E.C. Jong Ajax wist afgelopen weekend ook niet te winnen. Zij speelden met 2-2 gelijk tegen Sparta Rotterdam. De beloften kwamen op een 2-0 achterstand, maar knokte zich knap terug.

Opstelling FC Twente: Brondeel; Ramos, Bijen, Schenk, Ricardinho; Van der Heyden, Smith, Vuckic; Hamdaoui, Boere, Zekhnini.

206 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Apr 2019 om 22:44
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:26
      Ik heb al eerder gezegd dat Vuckic in potentie de beste speler van Twente is. Als hij niet wéér geblesseerd raakt dan kunnen we daar volgend jaar in de ED nog een hoop plezier aan beleven!
    Klopt, en die kans is groot. Ted moet daarop anticiperen.

    Zowel Vuckic als Brama zijn kwetsbaar, en duur. Beiden mogen blijven maar moeten wel een zeeeeer behoorlijke stand-in krijgen, je kunt er geen team op bouwen. Daarom is er voor Assaidi geen ruimte.
  • 29 Apr 2019 om 22:26
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:02
      Nee hoor viel gewoon op. Lely werd er binnen 5 minuten 10 maal uitgelopen.

      Goede observatie, maar laten we de positieve punten aanstippen: diepgang, inbreng en stempel op de wedstrijd van Vuckic.... 100% ED waardig.
    Ik heb al eerder gezegd dat Vuckic in potentie de beste speler van Twente is. Als hij niet wéér geblesseerd raakt dan kunnen we daar volgend jaar in de ED nog een hoop plezier aan beleven!
  • 29 Apr 2019 om 22:20
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:16
      Wie is "de clown"?
    De successupporter
  • 29 Apr 2019 om 22:19
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:52
      Heeft toch ook echt met de tegenstander te maken. Ajax wil voetballen waardoor je veel ruimte krijgt
    Ja dat hebben we gezien in de Grolsch veste!
  • 29 Apr 2019 om 22:19
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:01
      Jij bent ook lui, anders zat je nu niet op dit forum maar was je in de sportschool
    Ja dat kan kloppen maar doet niets weg van het feit dat bapoh gemiddeld 10 meter per wedstrijd loopt
  • 29 Apr 2019 om 22:16
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:59
      Inderdaad ligt niet aan de clown dat het een keer lekker loopt. Weg met die Clown.
    Wie is "de clown"?
  • 29 Apr 2019 om 22:08
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:05
      Is Paul verhaegh wat voor Twente. Voor de ervaring erbij. Per direct weg bij Wolfsburg
    Hij wordt dit jasr 36. Dat is wel erg oud
  • 29 Apr 2019 om 22:07
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:04
      Over een back gesproken. We hadden in een ander topic over over kevin wolze van duisburg. Die heeft als linksback zojuist zijn negende goal van het seizoen gemaakt.
    Wij hebben Speets Bijen :-p
  • 29 Apr 2019 om 22:06
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:59
      Pest je maar een beetje ;) bijna zere vinger van het terugschrollen. Dit had denk niemand voorspeld.
    Geen probleem, af en toe heb je iemand die je ff op je plaats zet, in mijn geval, grote bek, is dat soms wat makkelijker. :-)

    Touche dus!
  • 29 Apr 2019 om 22:05
    Is Paul verhaegh wat voor Twente. Voor de ervaring erbij. Per direct weg bij Wolfsburg
  • 29 Apr 2019 om 22:04
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:02
      Nee hoor viel gewoon op. Lely werd er binnen 5 minuten 10 maal uitgelopen.

      Goede observatie, maar laten we de positieve punten aanstippen: diepgang, inbreng en stempel op de wedstrijd van Vuckic.... 100% ED waardig.
    Over een back gesproken. We hadden in een ander topic over over kevin wolze van duisburg. Die heeft als linksback zojuist zijn negende goal van het seizoen gemaakt.
  • 29 Apr 2019 om 22:04
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:57
      Uitkijken voor ik je een wahed kopstoot geef
    Laten we het even vredig en normaal nederlands houden
  • 29 Apr 2019 om 22:04
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:58
      Volgens mij moet hij er nog achter komen dat het gewoon een spits. Super sterk in de 16 en bal vast houden. Maar aan de buitenkant vind ik hem veel te sloom voor. Lekker omturnen tot spits.
    Deze jongen liet in de voorbereiding al zien wat te kunnen, in de eerste westrijd scoorde hij uit het niets geen idee waarom hij op een zijspoor belande.
  • 29 Apr 2019 om 22:03
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:02
      Nee hoor viel gewoon op. Lely werd er binnen 5 minuten 10 maal uitgelopen.

      Goede observatie, maar laten we de positieve punten aanstippen: diepgang, inbreng en stempel op de wedstrijd van Vuckic.... 100% ED waardig.
    Gaat erom dat hij altijd wat te zeuren heeft
  • 29 Apr 2019 om 22:02
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:52
      Jah weer een slachtoffer gevonden. Houd nooit op. Niet vanzelf
    Nee hoor viel gewoon op. Lely werd er binnen 5 minuten 10 maal uitgelopen.

    Goede observatie, maar laten we de positieve punten aanstippen: diepgang, inbreng en stempel op de wedstrijd van Vuckic.... 100% ED waardig.
  • 29 Apr 2019 om 22:01
    • Quote van 29 Apr 2019 om 22:00
      Bapoh is gewoon gigantisch lui dus je had er toch niks aan gehad
    Jij bent ook lui, anders zat je nu niet op dit forum maar was je in de sportschool
  • 29 Apr 2019 om 22:00
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:53
      Onbegrijpelijk dat Bapoh zo weinig gespeeld heeft. Prima speler.
    Bapoh is gewoon gigantisch lui dus je had er toch niks aan gehad
  • 29 Apr 2019 om 21:59
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:58
      Maar goed dat ik 'afhankelijk van' erbij hebt gezet, geen hond die dit heeft weten te voorspellen, wees eerlijk.
    Pest je maar een beetje ;) bijna zere vinger van het terugschrollen. Dit had denk niemand voorspeld.
  • 29 Apr 2019 om 21:59
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:57
      Idd. Alles wat goed gaat ligt niet aan pusic.
    Inderdaad ligt niet aan de clown dat het een keer lekker loopt. Weg met die Clown.
  • 29 Apr 2019 om 21:58
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:53
      Onbegrijpelijk dat Bapoh zo weinig gespeeld heeft. Prima speler.
    Volgens mij moet hij er nog achter komen dat het gewoon een spits. Super sterk in de 16 en bal vast houden. Maar aan de buitenkant vind ik hem veel te sloom voor. Lekker omturnen tot spits.
  • 29 Apr 2019 om 21:58
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:54
      Bijna gelijk :)
    Maar goed dat ik 'afhankelijk van' erbij hebt gezet, geen hond die dit heeft weten te voorspellen, wees eerlijk.
  • 29 Apr 2019 om 21:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:54
      Bijna gelijk :)
    Hahaha
  • 29 Apr 2019 om 21:57
    10 punten voor nu. Als we dit nu nog weggeven.......
  • 29 Apr 2019 om 21:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:52
      Heeft toch ook echt met de tegenstander te maken. Ajax wil voetballen waardoor je veel ruimte krijgt
    Idd. Alles wat goed gaat ligt niet aan pusic.
  • 29 Apr 2019 om 21:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:55
      Ha ha
    Uitkijken voor ik je een wahed kopstoot geef
  • 29 Apr 2019 om 21:56
    Prima overwinning van Twente. Het spel was mooi om naar te kijken.
  • 29 Apr 2019 om 21:56
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:55
      Erg vaak geblesseerd geweest
    Valt mee
  • 29 Apr 2019 om 21:55
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:53
      Onbegrijpelijk dat Bapoh zo weinig gespeeld heeft. Prima speler.
    Erg vaak geblesseerd geweest
  • 29 Apr 2019 om 21:55
    Mooie pot met een onverwacht mooi resultaat, en potdomme wat kunnen Vuckic en Hamdaoui voetballen.
    Meteen Ajax benaderen om Traore te huren, wat een beest is dat.
  • 29 Apr 2019 om 21:55
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:53
      Onbegrijpelijk dat Bapoh zo weinig gespeeld heeft. Prima speler.
    Ha ha
  • 29 Apr 2019 om 21:54
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:48
      Maak de borst maar nat..... gaan er, klein beetje afhankelijk van de opstelling van Ajax, met 3-1, 4-1, 5-2 af
    Bijna gelijk :)
  • 29 Apr 2019 om 21:53
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:51
      Sinds hij fit is aardig wat verloren RKC dordt NEC en gelijk gespeeld jong AZ dus vind niet dat hij echt van toegevoegde waarde is geweest. Had er meer mee te maken dat de rest (Sparta ) er ook een potje van maakten dus geluk gehad precies zo als Brama het zag.
    Juist
  • 29 Apr 2019 om 21:53
    Onbegrijpelijk dat Bapoh zo weinig gespeeld heeft. Prima speler.
  • 29 Apr 2019 om 21:53
    Een van de beste wedstrijden van het seizoen. Goed gedaan boy,s
  • 29 Apr 2019 om 21:52
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:48
      Pusic krijgt Twente aan het voetballen!!!!
    Heeft toch ook echt met de tegenstander te maken. Ajax wil voetballen waardoor je veel ruimte krijgt
  • 29 Apr 2019 om 21:52
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:40
      He jongens die Vd Lely zag je dat word er zo weer uitgelopen door speler met bal . Heel snel dumpen wat een waardeloze kutvoetballer zeg, en dan zegt die verslaggever ook nog een cultfiguur hahaha gewoon waardeloze speler slechtste wat een het veld staat met Ramos . Lely exit aub
    Jah weer een slachtoffer gevonden. Houd nooit op. Niet vanzelf
  • 29 Apr 2019 om 21:52
    Zo zie je maar een leuke open wedstrijd waarin 2 ploegen druven en willen voetballen. Met een verdiende overwinning voor fctwente met 2-5.
  • 29 Apr 2019 om 21:51
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:32
      6-2 we worden weg geblazen....exit Pusic
    Gelukkig niet
  • 29 Apr 2019 om 21:51
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:42
      Ik ben toch wel erg blij dat hij er in de cruciale fase bij was toen Smith afwezig was bijvoorbeeld.. ervaring was erg belangrijk kon je aan brama zien dus vuckic heeft indirect voor mij ook wel belangrijk aandeel gehad in het promoveren en dus nu miljoenen opgeleverd
    Sinds hij fit is aardig wat verloren RKC dordt NEC en gelijk gespeeld jong AZ dus vind niet dat hij echt van toegevoegde waarde is geweest. Had er meer mee te maken dat de rest (Sparta ) er ook een potje van maakten dus geluk gehad precies zo als Brama het zag.
  • 29 Apr 2019 om 21:51
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:48
      Pusic krijgt Twente aan het voetballen!!!!
    -10
  • 29 Apr 2019 om 21:51
    Als de nieuwe trainer in ieder geval maar een People manager is
  • 29 Apr 2019 om 21:50
    Lekkerrrrrrr
  • 29 Apr 2019 om 21:50
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:48
      Pusic krijgt Twente aan het voetballen!!!!
    +10
  • 29 Apr 2019 om 21:50
    Jaaa2-5
  • 29 Apr 2019 om 21:49
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:46
      Die vent kan echt niet verdedigen. Als je niet snel bent dan moet je heel goed positie kiezen. Hij moet tevens werken aan zijn voetenwerk om sneller te kunnen keren. Let maar eens op als hij moet draaien. Hij valt dan bijna telkens op zijn muil.
    Misschien ligt zijn conditie nog bij woutje brama op de bank
  • 29 Apr 2019 om 21:48
    Wat ben ik blij met de 3 punten vanavond. Ik was bang dat we de rest allemaal nog zouden verliezen.
  • 29 Apr 2019 om 21:48
    Pusic krijgt Twente aan het voetballen!!!!
  • 29 Apr 2019 om 21:47
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:44
      Dat zegt genoeg idd ;)
    Slechter dan Oosterwijk en Lely zijn ze er ook niet
  • 29 Apr 2019 om 21:46
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:40
      He jongens die Vd Lely zag je dat word er zo weer uitgelopen door speler met bal . Heel snel dumpen wat een waardeloze kutvoetballer zeg, en dan zegt die verslaggever ook nog een cultfiguur hahaha gewoon waardeloze speler slechtste wat een het veld staat met Ramos . Lely exit aub
    Die vent kan echt niet verdedigen. Als je niet snel bent dan moet je heel goed positie kiezen. Hij moet tevens werken aan zijn voetenwerk om sneller te kunnen keren. Let maar eens op als hij moet draaien. Hij valt dan bijna telkens op zijn muil.
  • 29 Apr 2019 om 21:44
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:42
      Ik vind ricardinho vele malen beter d aan lely
    Dat zegt genoeg idd ;)
  • 29 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:38
      Afscheid van nemen veelste veel geld gekost votdermet
    Ik ben toch wel erg blij dat hij er in de cruciale fase bij was toen Smith afwezig was bijvoorbeeld.. ervaring was erg belangrijk kon je aan brama zien dus vuckic heeft indirect voor mij ook wel belangrijk aandeel gehad in het promoveren en dus nu miljoenen opgeleverd
  • 29 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:36
      Maar wel een hele goede wedstrijd. 4 assists in een wedstrijd!
    Dat klopt Beerntjes....hij speelt fantastisch!
  • 29 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:40
      He jongens die Vd Lely zag je dat word er zo weer uitgelopen door speler met bal . Heel snel dumpen wat een waardeloze kutvoetballer zeg, en dan zegt die verslaggever ook nog een cultfiguur hahaha gewoon waardeloze speler slechtste wat een het veld staat met Ramos . Lely exit aub
    ja idd, wat een waardeloze sok.
  • 29 Apr 2019 om 21:42
    Ik vind ricardinho vele malen beter d aan lely
  • 29 Apr 2019 om 21:41
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:38
      Afscheid van nemen veelste veel geld gekost votdermet
    En toch vind ik het nog steeds een gweldige voetballer. Was hij maar niet van glas.
  • 29 Apr 2019 om 21:40
    Wat kan jeroen vd lely toch weinig.... in de eredivisie hebben we echt heel nodig nieuwe backs nodig, anders vrees ik voor weer een heel triest jaar. Overal is jeroen te laat
  • 29 Apr 2019 om 21:40
    He jongens die Vd Lely zag je dat word er zo weer uitgelopen door speler met bal . Heel snel dumpen wat een waardeloze kutvoetballer zeg, en dan zegt die verslaggever ook nog een cultfiguur hahaha gewoon waardeloze speler slechtste wat een het veld staat met Ramos . Lely exit aub
  • 29 Apr 2019 om 21:40
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:36
      Maar wel een hele goede wedstrijd. 4 assists in een wedstrijd!
    Dat hij presteert heeft ook met de continue diepgang van Vuckic en Boere te maken en de ruimte die ajax geeft. Daarnaast zijn het uiteraard wel allemaal fantastische assists.
  • 29 Apr 2019 om 21:38
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:36
      Niet helemaal waar. We speelden toen 442 met Friday en Oosterwijk. We konden ook 433 voetballen met Hamdaoui linksbuiten. In die periode was Zekhnini en Boere geblesseerd. In sommige wedstrijden had hij ook inderdaad op de positie van Espinosa kunnen voetballen. Die lastste speelde de laatste wedstrijden ook niet geweldig.
    Daar heb je idd gelijk in, dat zou kunnen. Maar qua positie is het geen 1-1 wissel, dat bedoelde ik.
  • 29 Apr 2019 om 21:38
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:33
      pff geweldig, mooi ook voor vuckic. Hopen dat hij eens langer fit kan blijven.
    Afscheid van nemen veelste veel geld gekost votdermet
  • 29 Apr 2019 om 21:36
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:31
      hamdaoui is meer een concurrent van espinosa. Friday werd altijd in de spits opgesteld en dat is hamdaoui niet.
    Niet helemaal waar. We speelden toen 442 met Friday en Oosterwijk. We konden ook 433 voetballen met Hamdaoui linksbuiten. In die periode was Zekhnini en Boere geblesseerd. In sommige wedstrijden had hij ook inderdaad op de positie van Espinosa kunnen voetballen. Die lastste speelde de laatste wedstrijden ook niet geweldig.
  • 29 Apr 2019 om 21:36
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:14
      Omdat hij één goede wedstrijd speelt?
    Maar wel een hele goede wedstrijd. 4 assists in een wedstrijd!
  • 29 Apr 2019 om 21:33
    pff geweldig, mooi ook voor vuckic. Hopen dat hij eens langer fit kan blijven.
  • 29 Apr 2019 om 21:32
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:30
      Knotje er Bie in mut niet gekker worden.
    Een beetje verder ombouwen nog en we kunnen hem overhevelen naar het vrouwenvoetbal
  • 29 Apr 2019 om 21:32
    Haha dit was natuurlijk een assist die geen assist had mogen worden (slecht verdedigd) maar boeien! En geweldig voor vuckic!
  • 29 Apr 2019 om 21:31
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:29
      Wat als hij vaker mocht spelen ipv Friday? Mocht alleen niet van meneer Pusic.
    hamdaoui is meer een concurrent van espinosa. Friday werd altijd in de spits opgesteld en dat is hamdaoui niet.
  • 29 Apr 2019 om 21:31
    Prachtig voor Vuckic na zo'n lange blessure
  • 29 Apr 2019 om 21:31
    Prachtig voor Vuckic na zo'n lange blessure
  • 29 Apr 2019 om 21:31
    Nog 1! Ajax is ook helemaal niks maar hij doet het toch wel even.
  • 29 Apr 2019 om 21:31
    Lekker Mo'tje!
  • 29 Apr 2019 om 21:30
    Mooi voor vuckic en weer mo!
  • 29 Apr 2019 om 21:30
    vucik
  • 29 Apr 2019 om 21:30
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:29
      Wat als hij vaker mocht spelen ipv Friday? Mocht alleen niet van meneer Pusic.
    Dan moest hij ze maken. Niet afleggen.
  • 29 Apr 2019 om 21:30
    Knotje er Bie in mut niet gekker worden.
  • 29 Apr 2019 om 21:30
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:29
      Van der Lely een cultfiguur? Lol
    hahaha ja, wat een gek.
  • 29 Apr 2019 om 21:30
    2-4
  • 29 Apr 2019 om 21:29
    Van der Lely een cultfiguur? Lol
  • 29 Apr 2019 om 21:29
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:27
      pff, heerlijk hoe hamdaoui vandaag speelt. Zoals hij vandaag speelt graag erbij houden. Denk alleen dat grafschap gaat degraderen en dan hebben ze hem er wel bij nodig. Sws komt daar andere trainer, ze spelen daar nu vechtvoetbal. Jong ajax gaat nu wel meer ruimte krijgen, doordat pusic espinosa brengt voor smith. Tenzij vuckic terugzakt.
    Wat als hij vaker mocht spelen ipv Friday? Mocht alleen niet van meneer Pusic.
  • 29 Apr 2019 om 21:29
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:25
      Hamdaoui goede speler en technisch maar hij speelt nu wel tegen 11 lichtgewichten wat hij zelf ook is... in die andere potjes kwam hij fysiek tekort vind ik... maar is zeker creatief en onvoorspelbaar... als je volgend seizoen degradatievoetbal speelt vermoed ik dat hij weer weinig gebruikt zal worden daarom kwam hij bij de graafschap ook niet aan bod
    Marokkaan he, die zijn niet van het vechtvoetbal.
  • 29 Apr 2019 om 21:28
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:25
      Kom van de kast af Frankie boy ook incasseren kunnen kerel. Tis een mooie open wedstrijd wat niemand had verwacht na die zeperd thuus tegen jong AZ
    Wereld van verschil.... qua druk :) beide ploegen spelen vrijuit en is om des keizers baard... maar had niet verwacht dat ze nog zoveel eergevoel zouden tonen... toch knap van pusic dan hè?
  • 29 Apr 2019 om 21:28
    Handaoui speelt lekker. Zie hem graag blijven door een definitieve overname van de Graafschap. Zeker een speler voor de bank volgend seizoen.
  • 29 Apr 2019 om 21:27
    pff, heerlijk hoe hamdaoui vandaag speelt. Zoals hij vandaag speelt graag erbij houden. Denk alleen dat grafschap gaat degraderen en dan hebben ze hem er wel bij nodig. Sws komt daar andere trainer, ze spelen daar nu vechtvoetbal. Jong ajax gaat nu wel meer ruimte krijgen, doordat pusic espinosa brengt voor smith. Tenzij vuckic terugzakt.
  • 29 Apr 2019 om 21:27
    Gelukkig slaat de scheidsrechter even de spits van de tegenstander tegen de grond????
  • 29 Apr 2019 om 21:26
    Je krijgt ook erg veel ruimte van ajax
  • 29 Apr 2019 om 21:25
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:15
      In de wedstrijden dat hij speelde speelde hij prima
    Hamdaoui goede speler en technisch maar hij speelt nu wel tegen 11 lichtgewichten wat hij zelf ook is... in die andere potjes kwam hij fysiek tekort vind ik... maar is zeker creatief en onvoorspelbaar... als je volgend seizoen degradatievoetbal speelt vermoed ik dat hij weer weinig gebruikt zal worden daarom kwam hij bij de graafschap ook niet aan bod
  • 29 Apr 2019 om 21:25
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:23
      Wat speelt mo geweldig zeg!
    Heeft iig meer rendement dan Espinoza en Zekhnini bij elkaar. Laatstgenoemde kan alleen hard rennen en mist overzicht. Espinoza vind ik persoonlijk te licht, slap en slordig. Twijfel enorm of hij ons beter kam maken in eredivisie.
  • 29 Apr 2019 om 21:25
    Hamdoaui, zonde dat die niet meer kansen bij ons heeft gehad. Wat hij vandaag doet ziet er goed uit!
  • 29 Apr 2019 om 21:25
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:20
      Nee je hebt gelijk boere mist weeeeer een reuzenkans (over vuckic hebben we het maar niet)
      Net als het klungelen van Smith bij de 2-2...
      Dat heeft met niet meer objectief kunnen kijken te maken... je hebt een oordeel... je hebt je uitgesproken... dus blijf je daarbij... ook al gebeuren er goede dingen dan nog blijf je bij dat standpunt.
      Het mooie van voetbal is... ene moment/jaar ben je de schlemiel jaar erop de held...
    Kom van de kast af Frankie boy ook incasseren kunnen kerel. Tis een mooie open wedstrijd wat niemand had verwacht na die zeperd thuus tegen jong AZ
  • 29 Apr 2019 om 21:24
    Zo zie je maar, als de buitenspelers de ballen afgeven. Tom gewoon een goede middenmoter spits is.
  • 29 Apr 2019 om 21:23
    Hamdaoui speelt geweldig wat een ballen legt hij neer
  • 29 Apr 2019 om 21:23
    Wat een lekkere assist! Als de graafschap degradeert mogen ze het wel met hem proberen. Daar bega je geen grote fout mee.
  • 29 Apr 2019 om 21:23
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:22
      Hamdaoui..
    Geef die man een contract voor het leven
  • 29 Apr 2019 om 21:23
    Wat speelt mo geweldig zeg!
  • 29 Apr 2019 om 21:22
    Boere!
  • 29 Apr 2019 om 21:22
    Boere boere boere!!! Hoppa
  • 29 Apr 2019 om 21:22
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:18
      Heb jij jou lijstje al klaar en weer ingeleverd??
    Nope denk niet dat dat zin heeft met tedje en dat is prima. Alle vertrouwen in de huidige mensen
  • 29 Apr 2019 om 21:22
    Hamdaoui..
  • 29 Apr 2019 om 21:22
    Hoppakeetje
  • 29 Apr 2019 om 21:20
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:15
      En anders ligt het gewoon aan Joop..... als een boer niet kan zwemmen ligt het aan het water??? Je moet toch een excuus vinden.
    Nee je hebt gelijk boere mist weeeeer een reuzenkans (over vuckic hebben we het maar niet)
    Net als het klungelen van Smith bij de 2-2...
    Dat heeft met niet meer objectief kunnen kijken te maken... je hebt een oordeel... je hebt je uitgesproken... dus blijf je daarbij... ook al gebeuren er goede dingen dan nog blijf je bij dat standpunt.
    Het mooie van voetbal is... ene moment/jaar ben je de schlemiel jaar erop de held...
  • 29 Apr 2019 om 21:18
    Wat een thuisfluiter.
  • 29 Apr 2019 om 21:18
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:57
      Klopt met een megaschuld dankzij jopie en die volgend seizoen niet moet degraderen en rond plek 13 gaat spelen tenzij tedje paar unals vind :)
    Heb jij jou lijstje al klaar en weer ingeleverd??
  • 29 Apr 2019 om 21:16
    wat zijn die backs van ons DRAMATISCH .. Hamdaoui is toch leuk spelertje om erbij te houden ... van der Heijden verdienstelijk
  • 29 Apr 2019 om 21:15
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:14
      Omdat hij één goede wedstrijd speelt?
    In de wedstrijden dat hij speelde speelde hij prima
  • 29 Apr 2019 om 21:15
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:10
      Die moest boere uiteraard maken maar vuckic mocht hem ook wel gewoon terugleggen :)
    En anders ligt het gewoon aan Joop..... als een boer niet kan zwemmen ligt het aan het water??? Je moet toch een excuus vinden.
  • 29 Apr 2019 om 21:14
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:14
      Hamdaoui kunnen we die niet strikken voor volgend seizoen?
    Omdat hij één goede wedstrijd speelt?
  • 29 Apr 2019 om 21:14
    • Quote van 29 Apr 2019 om 21:14
      Hamdaoui kunnen we die niet strikken voor volgend seizoen?
    Omdat hij één goede wedstrijd speelt?
  • 29 Apr 2019 om 21:14
    Hamdaoui kunnen we die niet strikken voor volgend seizoen?
  • 29 Apr 2019 om 21:10
    Die moest boere uiteraard maken maar vuckic mocht hem ook wel gewoon terugleggen :)
  • 29 Apr 2019 om 21:10
    Wat een kans weer verpruts zeg, Vuckic mist ook nog veel spelritme en Boere had m binnen moeten pissen
  • 29 Apr 2019 om 21:04
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:54
      Klopt. Tegen jong ajax is het een garantie op doelpunten. Die willen te allen tijde blijven voetballen. Dat geeft ons veel ruimte in de omschakeling.
    dat is ook de reden dat het bij twente beter draait tegen dit soort clubs. Sparta nec en groningen wilden ook naar voren, daarbij is nu de druk eraf.
  • 29 Apr 2019 om 20:58
    Benieuwd of Lely zo minuten maakt voor Ricardinho
  • 29 Apr 2019 om 20:57
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:54
      Wat zeg je nu!!! Daarom speelt hij ook bij Twente? 4e club van ned jonghu
    Klopt met een megaschuld dankzij jopie en die volgend seizoen niet moet degraderen en rond plek 13 gaat spelen tenzij tedje paar unals vind :)
  • 29 Apr 2019 om 20:56
    Goede wedstrijd van Twente, onnodige 2-2 en een verschrikkelijke koekwous die scheids(schoonzoon frank de Boer) Ajax achtergrond.
  • 29 Apr 2019 om 20:54
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:52
      Leuke open wedstrijd fctwente vergeet zichzelf alleen te belonen met meer doelpunten. Goede uitgespeelde aanvallen zonder de gewenste afronding. Had ook 3-5 na 45 minuten kunnen staan.
    Klopt. Tegen jong ajax is het een garantie op doelpunten. Die willen te allen tijde blijven voetballen. Dat geeft ons veel ruimte in de omschakeling.
  • 29 Apr 2019 om 20:54
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:51
      Zoals gezegd: natuurlijk is er ook genoeg op hem aan te merken... maar daarom speelt hij bij twente vind ik...
    Wat zeg je nu!!! Daarom speelt hij ook bij Twente? 4e club van ned jonghu
  • 29 Apr 2019 om 20:53
    Best een leuke wedstrijd, had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Twente heeft wat mooie aanvallen en goed spel laten zien. We spelen beter en hebben grotere kansen. Het is puur dat Ajax een penalty kreeg en we ongelukkig balverlies bij de zestien leden dat het nu 2-2 staat...gewoon zo door blijven voetballen en dan zou er een mooie uitslag mogelijk moeten zijn
  • 29 Apr 2019 om 20:52
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:49
      Je kunt ook alleen het negatieve zien van sommige spelers. Zag smith klungelen, hoor je niemand over.
    Juist
  • 29 Apr 2019 om 20:52
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:49
      Je kunt ook alleen het negatieve zien van sommige spelers. Zag smith klungelen, hoor je niemand over.
    Die voetbalt niet goed meer de laatste weken.
  • 29 Apr 2019 om 20:52
    Leuke open wedstrijd fctwente vergeet zichzelf alleen te belonen met meer doelpunten. Goede uitgespeelde aanvallen zonder de gewenste afronding. Had ook 3-5 na 45 minuten kunnen staan.
  • 29 Apr 2019 om 20:51
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:48
      Zag je die actie van Vuckic , waar Boere niet oplet ?
    Zoals gezegd: natuurlijk is er ook genoeg op hem aan te merken... maar daarom speelt hij bij twente vind ik...
  • 29 Apr 2019 om 20:51
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:49
      Je kunt ook alleen het negatieve zien van sommige spelers. Zag smith klungelen, hoor je niemand over.
    Smith klungelt al een hele tjjd..lekker naar vk laten gaan.
  • 29 Apr 2019 om 20:50
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:44
      Gevalletje top Oss, grootste prioriteit een balvaste Targettype.
    Ja ik zeg ook niet je 1e spits maken... maar zou hem er zeker bij houden
  • 29 Apr 2019 om 20:49
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:48
      Zag je die actie van Vuckic , waar Boere niet oplet ?
    Je kunt ook alleen het negatieve zien van sommige spelers. Zag smith klungelen, hoor je niemand over.
  • 29 Apr 2019 om 20:48
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:44
      Nee maar ben wel gecharmeerd van hem... tuurlijk genoeg op aan te merken maar op welke speler van twente niet? Hij komt van oss... is geen gearriveerde speler... werkt altijd keihard en cijfers vind ik prima.
    Zag je die actie van Vuckic , waar Boere niet oplet ?
  • 29 Apr 2019 om 20:46
    Die keeper van jong ajax is echt zo dramatisch hij speelt al die ballen door het midden.
  • 29 Apr 2019 om 20:45
    Vd Heijden speelt sterk tot nu toe. Hij verovert veel bellen en heeft een goede voortzetting. Er zit meer diepgang op het middenveld vandaag maar dat zal wel meer komen doordat ajax ons veel ruimte geeft op het middenveld
  • 29 Apr 2019 om 20:44
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:41
      Roep ik al het hele seizoen he... ik was blij dat hij in de winter niet weg ging... ik zei het ook in tijden dat hij geen lantaarnpaal voorbij kwam... ik zie gewoon wel wat in hem. Zijn cijfers zijn ook prima. Hij zou dit seizoen altijd mijn spits geweest zijn van jari fred en hij.
    Even een emmertje halen
  • 29 Apr 2019 om 20:44
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:41
      Roep ik al het hele seizoen he... ik was blij dat hij in de winter niet weg ging... ik zei het ook in tijden dat hij geen lantaarnpaal voorbij kwam... ik zie gewoon wel wat in hem. Zijn cijfers zijn ook prima. Hij zou dit seizoen altijd mijn spits geweest zijn van jari fred en hij.
    Gevalletje top Oss, grootste prioriteit een balvaste Targettype.
  • 29 Apr 2019 om 20:44
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:41
      Heb jij aandelen in boere Frank?
    Nee maar ben wel gecharmeerd van hem... tuurlijk genoeg op aan te merken maar op welke speler van twente niet? Hij komt van oss... is geen gearriveerde speler... werkt altijd keihard en cijfers vind ik prima.
  • 29 Apr 2019 om 20:42
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:38
      Hij werkt er in ieder geval altijd hard voor
    Dat zeker, maar dat alleen is niet genoeg.
  • 29 Apr 2019 om 20:41
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:32
      Hij ook al?
    jij ook dan?
  • 29 Apr 2019 om 20:41
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:34
      1 zwaluw maakt nog geen zomer. ????
    Roep ik al het hele seizoen he... ik was blij dat hij in de winter niet weg ging... ik zei het ook in tijden dat hij geen lantaarnpaal voorbij kwam... ik zie gewoon wel wat in hem. Zijn cijfers zijn ook prima. Hij zou dit seizoen altijd mijn spits geweest zijn van jari fred en hij.
  • 29 Apr 2019 om 20:41
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:39
      Ja klopt en hake zette hem linksbuiten in het begin
    Heb jij aandelen in boere Frank?
  • 29 Apr 2019 om 20:39
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:34
      Hake speelde 4-3-3, Verbeek speelde 5-3-2
    Ja klopt en hake zette hem linksbuiten in het begin
  • 29 Apr 2019 om 20:38
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:37
      bij hake stond boere idd ook vaak linksbuiten. Boere kun je er alleen bijhouden als je buitenspelers voor de voorzet gaan.
    Hij werkt er in ieder geval altijd hard voor
  • 29 Apr 2019 om 20:37
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:34
      Altijd?
    Nou goed, jij je zin, maak er dan maar ‘teveel’ van
  • 29 Apr 2019 om 20:37
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:32
      Gewoon lekker erbij houden... komt van oss... moet je verder laten ontwikkelen... en dan in zijn kracht en in 4-3-3 niet die onzin van hake en verbeek
    bij hake stond boere idd ook vaak linksbuiten. Boere kun je er alleen bijhouden als je buitenspelers voor de voorzet gaan.
  • 29 Apr 2019 om 20:37
    Commentator kruipt ff flink in boeres reet
  • 29 Apr 2019 om 20:35
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:32
      Hij ook al?
    Dan hef die deerne ut er druk met
  • 29 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:25
      Die scheids heeft met de dochter van Frank de boer volgens mij.
    Dus hij heeft die fotos van haar geleaked? =p
  • 29 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:32
      Gewoon lekker erbij houden... komt van oss... moet je verder laten ontwikkelen... en dan in zijn kracht en in 4-3-3 niet die onzin van hake en verbeek
    Hake speelde 4-3-3, Verbeek speelde 5-3-2
  • 29 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:33
      Nee, omdat die flapdrol van Friday altijd moest voetballen van Pusic
    Altijd?
  • 29 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:32
      Gewoon lekker erbij houden... komt van oss... moet je verder laten ontwikkelen... en dan in zijn kracht en in 4-3-3 niet die onzin van hake en verbeek
    1 zwaluw maakt nog geen zomer. ????
  • 29 Apr 2019 om 20:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:30
      Schandalig dat Hamdaoui zo weinig speelminuten heeft gekregen
    Aitor en zekhie zouden ook mijn voorkeur hebben
  • 29 Apr 2019 om 20:33
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:32
      Komt omdat aitor er altijd stond
    Nee, omdat die flapdrol van Friday altijd moest voetballen van Pusic
  • 29 Apr 2019 om 20:32
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:25
      Die scheids heeft met de dochter van Frank de boer volgens mij.
    Hij ook al?
  • 29 Apr 2019 om 20:32
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:30
      Schandalig dat Hamdaoui zo weinig speelminuten heeft gekregen
    Komt omdat aitor er altijd stond
  • 29 Apr 2019 om 20:32
    Gewoon lekker erbij houden... komt van oss... moet je verder laten ontwikkelen... en dan in zijn kracht en in 4-3-3 niet die onzin van hake en verbeek
  • 29 Apr 2019 om 20:32
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:30
      Wereldgoal Boere!!
    Absoluuut
  • 29 Apr 2019 om 20:31
    Boere is een spits van ongekende klasse op dit niveau.... aldus de commentator. Hij schiet hem wel erg overtuigend binnen
  • 29 Apr 2019 om 20:30
    Wereldgoal Boere!!
  • 29 Apr 2019 om 20:30
    Schandalig dat Hamdaoui zo weinig speelminuten heeft gekregen
  • 29 Apr 2019 om 20:30
    Wauw
  • 29 Apr 2019 om 20:30
    Goede aanval.
  • 29 Apr 2019 om 20:30
    Al de 2e assist van Hamdaoui
  • 29 Apr 2019 om 20:29
    Lekkere goal toch wel.
  • 29 Apr 2019 om 20:29
    Kijk boere kan ook scoren
  • 29 Apr 2019 om 20:29
    Tom!!
  • 29 Apr 2019 om 20:29
    Alsjeblieft!
  • 29 Apr 2019 om 20:25
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:22
      Een terugspeel bal die er geen fluit hij wel, maar een handsbal in de 16 niet... rare scheids.
    Die scheids heeft met de dochter van Frank de boer volgens mij.
  • 29 Apr 2019 om 20:24
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:23
      Leuke pot tot nu toe. Merkwaardig dat Hamdaoui niet meer minuten heeft gekregen. Die voetbalt lekker.
    Te licht bevonden....er waren gedurende het seizoen altijd buitenspelers die beter dan hem waren.
  • 29 Apr 2019 om 20:24
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:46
      Dat is nog maar afwachten hij heeft het volgende seizoen nog een contract. En als je onzinnige uitgaven wilt doen stuur je hem weg. Maar de grootste vraag waarom moet hij weg. Het voetbal en veldspel was zeker niet wat we allemaal graag willen zien maar de resultaten waren uitstekend anders was je nooit kampioen geworden. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een uitstekende prestatie geleverd. Door kampioen te worden en dit te realiseren onder moeilijke omstandigheden
    hoe zijn die uitslagen tot stand gekomen? Kijk eens naar die 2-1 tegen gae, kijk eens hoeveel kansen de tegenstander gemist heeft. Dit wordt volgend jaar afgestraft, dan ga je er met pusic weer af. Hij gaat gewoon terecht weg, hopelijk jij ook.
  • 29 Apr 2019 om 20:23
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:46
      Dat is nog maar afwachten hij heeft het volgende seizoen nog een contract. En als je onzinnige uitgaven wilt doen stuur je hem weg. Maar de grootste vraag waarom moet hij weg. Het voetbal en veldspel was zeker niet wat we allemaal graag willen zien maar de resultaten waren uitstekend anders was je nooit kampioen geworden. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een uitstekende prestatie geleverd. Door kampioen te worden en dit te realiseren onder moeilijke omstandigheden
    Aanhouden kost miljoenen meer, dat staat nl gelijk aan degradatie.
  • 29 Apr 2019 om 20:23
    Leuke pot tot nu toe. Merkwaardig dat Hamdaoui niet meer minuten heeft gekregen. Die voetbalt lekker.
  • 29 Apr 2019 om 20:22
    Een terugspeel bal die er geen fluit hij wel, maar een handsbal in de 16 niet... rare scheids.
  • 29 Apr 2019 om 20:21
    pusic terecht hellig, gewoon ook hands van gast
  • 29 Apr 2019 om 20:21
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:19
      Na dit seizoen zijn we ook af van die amateurscheidrechters
    Deze is wel erg slecht zeg
  • 29 Apr 2019 om 20:20
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:58
      Lul toch eens op met je pro Pusic gelul, nog eventjes ligt hij er uit!!!!
    Lul toch heen met je hetze tegen pusic!!
  • 29 Apr 2019 om 20:19
    Na dit seizoen zijn we ook af van die amateurscheidrechters
  • 29 Apr 2019 om 20:18
    Die danilo van Ajax is een leuke speler om te zien. Misschien kunnen we hem wel huren?
  • 29 Apr 2019 om 20:17
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:16
      Frisse 1-1..
    Haha
  • 29 Apr 2019 om 20:16
    Zwak van ramos ook matig gekeeped van brondeel
  • 29 Apr 2019 om 20:16
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:11
      Helemaal mee eens. Lekker fris begin van Twente
    Frisse 1-1..
  • 29 Apr 2019 om 20:11
    • Quote van 29 Apr 2019 om 20:06
      Ik snap eigenlijk niet waarom Hamdaoui niet meer speelminuten had gekregen
    Helemaal mee eens. Lekker fris begin van Twente
  • 29 Apr 2019 om 20:07
    0-1
  • 29 Apr 2019 om 20:06
    Ze beginnen redelijk goed
  • 29 Apr 2019 om 20:06
    Ik snap eigenlijk niet waarom Hamdaoui niet meer speelminuten had gekregen
  • 29 Apr 2019 om 20:06
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:58
      Lul toch eens op met je pro Pusic gelul, nog eventjes ligt hij er uit!!!!
    Je hebt helemaal gelijk beste Ja Die... Echter vindt ik het anti pusic geluid net zo vervelend worden onderhand. Pusic is weg vogkend seizoen, daar mogen we volgens mij wel vanuit gaan ondertussen. Dus op naar een mooi seizoen met nieuwe mensen, frisse wind.
  • 29 Apr 2019 om 20:05
    Van der Heijden kan ook scoren
  • 29 Apr 2019 om 20:02
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:56
      Wat is dat voor gaar interview met pusic. Hij kan toch gewoon normaal antwoord geven op de vragen die er gesteld worden.
    Ik zit echt met smart te wachten op de dag dat Pusic opstapt. Ik ben ook geen fan maar je kan werkelijk waar geen topic openen zonder de Pusic-bingokaart vol te krijgen. Get a life man, het neemt een beetje sneue vormen aan inmiddels. Pusic is er volgens seizoen niet meer, zie dat als troost zou ik zeggen ipv herhaaldelijk hetzelfde evangelie te verkondigen
  • 29 Apr 2019 om 20:00
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:46
      Dat is nog maar afwachten hij heeft het volgende seizoen nog een contract. En als je onzinnige uitgaven wilt doen stuur je hem weg. Maar de grootste vraag waarom moet hij weg. Het voetbal en veldspel was zeker niet wat we allemaal graag willen zien maar de resultaten waren uitstekend anders was je nooit kampioen geworden. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een uitstekende prestatie geleverd. Door kampioen te worden en dit te realiseren onder moeilijke omstandigheden
    Onzinnige uitgaven wat een onzin,krijgt denk ik een andere positie in de organisatie aangeboden,zal hij niet willen,vervolgens wordt hij gewoon doorbetaald tot hij wat anders heeft gevonden,denk dat hij nog wel snel wat anders vind,kan ons dus nooit veel geld gaan kosten,ben benieuwd wie er geloof ik 16 juni eerste training voor de groep staat.
  • 29 Apr 2019 om 19:59
    Zijn toch wel diehards die 72 supporters. Best wel respect voor
  • 29 Apr 2019 om 19:58
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:46
      Dat is nog maar afwachten hij heeft het volgende seizoen nog een contract. En als je onzinnige uitgaven wilt doen stuur je hem weg. Maar de grootste vraag waarom moet hij weg. Het voetbal en veldspel was zeker niet wat we allemaal graag willen zien maar de resultaten waren uitstekend anders was je nooit kampioen geworden. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een uitstekende prestatie geleverd. Door kampioen te worden en dit te realiseren onder moeilijke omstandigheden
    Lul toch eens op met je pro Pusic gelul, nog eventjes ligt hij er uit!!!!
  • 29 Apr 2019 om 19:56
    Wat is dat voor gaar interview met pusic. Hij kan toch gewoon normaal antwoord geven op de vragen die er gesteld worden.
  • 29 Apr 2019 om 19:55
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:49
      Ik zou zelf gewoon met Drommel op de goal beginnen. Ik hou niet van dat gesleutel. je haalt hiermee veel vastigheden uit het team. Ik vind dat hij op deze manier de wedstrijd niet serieus neemt. Ik hoop dat het goed gaat. Ik wil niet nog een keer van jong ajax verliezen!
    Bereid je er maar vast op voor maar wees blij dat het nu is het zou anders zijn gebeurd terwijl we nog geen kampioen zouden zijn dus beter zo
  • 29 Apr 2019 om 19:54
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:49
      Ik zou zelf gewoon met Drommel op de goal beginnen. Ik hou niet van dat gesleutel. je haalt hiermee veel vastigheden uit het team. Ik vind dat hij op deze manier de wedstrijd niet serieus neemt. Ik hoop dat het goed gaat. Ik wil niet nog een keer van jong ajax verliezen!
    Brondeel snap ik wel, slechts een keeper, die waarschijnlijk in de etalage moet ?

    De rest, Jong FCT moet nog aan de bak. Dus wellicht gedwongen door omstandigheden ?
  • 29 Apr 2019 om 19:52
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:49
      Ik zou zelf gewoon met Drommel op de goal beginnen. Ik hou niet van dat gesleutel. je haalt hiermee veel vastigheden uit het team. Ik vind dat hij op deze manier de wedstrijd niet serieus neemt. Ik hoop dat het goed gaat. Ik wil niet nog een keer van jong ajax verliezen!
    Tuurlijk neemt hij het niet serieus. Hij weet zelf ook wel dat zijn tijd bij twente erop zit en gaat nu allemaal gekke dingen doen die niemand snapt.
  • 29 Apr 2019 om 19:51
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:46
      Dat is nog maar afwachten hij heeft het volgende seizoen nog een contract. En als je onzinnige uitgaven wilt doen stuur je hem weg. Maar de grootste vraag waarom moet hij weg. Het voetbal en veldspel was zeker niet wat we allemaal graag willen zien maar de resultaten waren uitstekend anders was je nooit kampioen geworden. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een uitstekende prestatie geleverd. Door kampioen te worden en dit te realiseren onder moeilijke omstandigheden
    'Speciaal' dit.
  • 29 Apr 2019 om 19:49
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:39
      Wie zegt dat dit elftal niet het sterkste elftal op dit moment is. Brama en aitor en Gonzales en nacho en nog meer spelers geblesseerd of ligt geblesseerd zijn. Dat de Belg weer een maal op doel mag staan is ook mooi voor deze doelman.
    Ik zou zelf gewoon met Drommel op de goal beginnen. Ik hou niet van dat gesleutel. je haalt hiermee veel vastigheden uit het team. Ik vind dat hij op deze manier de wedstrijd niet serieus neemt. Ik hoop dat het goed gaat. Ik wil niet nog een keer van jong ajax verliezen!
  • 29 Apr 2019 om 19:48
    Maak de borst maar nat..... gaan er, klein beetje afhankelijk van de opstelling van Ajax, met 3-1, 4-1, 5-2 af
  • 29 Apr 2019 om 19:46
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:20
      Pusic zit volgend seizoen niet meer bij twente.
    Dat is nog maar afwachten hij heeft het volgende seizoen nog een contract. En als je onzinnige uitgaven wilt doen stuur je hem weg. Maar de grootste vraag waarom moet hij weg. Het voetbal en veldspel was zeker niet wat we allemaal graag willen zien maar de resultaten waren uitstekend anders was je nooit kampioen geworden. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een uitstekende prestatie geleverd. Door kampioen te worden en dit te realiseren onder moeilijke omstandigheden
  • 29 Apr 2019 om 19:41
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:14
      Waarom worden er nou niet meer jeugdspelers opgesteld?
    Voor de zoveelste keer, die moeten zelf spelen om 18.30 vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 29 Apr 2019 om 19:39
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:25
      Ik vind dat je deze wedstrijden ook op oorlogsterkte in moet gaan. Het is gewoon competitie dus moet er gewonnen worden. Pusic denkt er blijkbaar anders over. Nu maar hopen dat we niet weer agestraft worden. Pusic vraagt er zo wel om.
    Wie zegt dat dit elftal niet het sterkste elftal op dit moment is. Brama en aitor en Gonzales en nacho en nog meer spelers geblesseerd of ligt geblesseerd zijn. Dat de Belg weer een maal op doel mag staan is ook mooi voor deze doelman.
  • 29 Apr 2019 om 19:38
    Het boeit me echt 0,0 deze oefenpot tegen een Jong team.
  • 29 Apr 2019 om 19:34
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:25
      Ik vind dat je deze wedstrijden ook op oorlogsterkte in moet gaan. Het is gewoon competitie dus moet er gewonnen worden. Pusic denkt er blijkbaar anders over. Nu maar hopen dat we niet weer agestraft worden. Pusic vraagt er zo wel om.
    Tegen nec begon pusic toch ook sterk?
  • 29 Apr 2019 om 19:33
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:25
      Ik vind dat je deze wedstrijden ook op oorlogsterkte in moet gaan. Het is gewoon competitie dus moet er gewonnen worden. Pusic denkt er blijkbaar anders over. Nu maar hopen dat we niet weer agestraft worden. Pusic vraagt er zo wel om.
    Dit is gewoon die andere jongens ook een kans geven. Je kan echt alles wel verkeerd vinden. Verder is het jong Ajax. Niemand heeft er dus nadeel van. Verder vind ik het als supporter ook wel interessant om een keer die andere spelers te zien spelen. Ook met het oog op contract verlengingen. Ze moeten zich bewijzen. Dus misschien zijn ze daarom net wat fanatieker. Neemt niet weg dat het inderdaad lastiger wordt om te winnen met deze elf.
  • 29 Apr 2019 om 19:32
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:15
      5-0 und wat zegt de meeloper?
    6-2 we worden weg geblazen....exit Pusic
  • 29 Apr 2019 om 19:25
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:17
      Een wedstrijd om de keizers baard vanavond. Wel mooi dat Vuckic weer 90 minuten kan gaan maken en schenk ook een basis plaats heeft. Vrijdagavond moeten ze het seizoen in de thuis wedstrijd leuk afsluiten. In de wedstrijd tegen cambuur. Daarna zijn Ted en evert druk om een goede selectie samen te stellen voor het volgende eredivisie seizoen. Dan kan pusic samen met Fred rutten er een goed draaiend elftal van maken.
    Ik vind dat je deze wedstrijden ook op oorlogsterkte in moet gaan. Het is gewoon competitie dus moet er gewonnen worden. Pusic denkt er blijkbaar anders over. Nu maar hopen dat we niet weer agestraft worden. Pusic vraagt er zo wel om.
  • 29 Apr 2019 om 19:24
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:14
      Waarom worden er nou niet meer jeugdspelers opgesteld?
    Die moeten mee met Jong Twente vanavond tegen ADO die kunnen ook nog kampioen worden. Volgend seizoen hopelijk meer jeugd in de basis bij het 1e elftal.
  • 29 Apr 2019 om 19:20
    • Quote van 29 Apr 2019 om 19:17
      Een wedstrijd om de keizers baard vanavond. Wel mooi dat Vuckic weer 90 minuten kan gaan maken en schenk ook een basis plaats heeft. Vrijdagavond moeten ze het seizoen in de thuis wedstrijd leuk afsluiten. In de wedstrijd tegen cambuur. Daarna zijn Ted en evert druk om een goede selectie samen te stellen voor het volgende eredivisie seizoen. Dan kan pusic samen met Fred rutten er een goed draaiend elftal van maken.
    Pusic zit volgend seizoen niet meer bij twente.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›