FC Twente deelt nieuwe tussenstand: ''Je hebt nog een paar dagen''

( 39 reacties)
FC Twente deelt nieuwe tussenstand: ''Je hebt nog een paar dagen''

Na het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie heeft FC Twente het mogelijk gemaakt om je seizoenskaart bij de club te verlengen. De trouwe Twente-fan deed dit dan ook heel snel.

Een week geleden stond de teller nog iets meer dan 5.000 kaarten, inmiddels zijn dat er al bijna 10.000. Zondagmiddag maakte FC Twente via haar Twitteraccount bekend dat er al ruim 9.500 seizoenskaarten verlengd zijn. Ook zijn er meer dan duizend nieuwe inschrijvingen voor een jaarkaart.

Update: FC Twente laat via social media weten dat de teller doordendert. "Al meer dan 13.500 verlengingen en 1.500 nieuwe inschrijvingen", laat de club uit Enschede weten via social media. "Je hebt nog een paar dagen om te verlengen twentekomteraan.nl." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 May 2019 om 17:15
    • Quote van 10 May 2019 om 14:04
      10 mei vorig jaar: 7409 seizoenkaarten verlengd. 1800 nieuwe inschrijvingen. Vorig jaar kon je de gehele maand mei verlengen, kon je van 5 tot 8 juni verplaatsten en begon de vrije verkoop op 14 juni.
    Dank je
  • 10 May 2019 om 16:52
    Waarom zijn die verlengperiodes eigenlijk zo kort?
  • 10 May 2019 om 15:23
    Imponerende cijfers......
  • 10 May 2019 om 14:37
    • Quote van 10 May 2019 om 14:08
      Ik denk hoe dichter of het bij komt hoe harder het weer gaat, ik zeg dat we weer rond de 25.000 komen daar is onze club te mooi voor en zal er altijd volle bak zijn.
    Ikzeg. Jadie ga nu met u mee +1000
  • 10 May 2019 om 14:08
    • Quote van 8 May 2019 om 16:55
      Lijkt idd wel zo, was toen meer van we laten Nederland wel zien hoe trouw we zijn.
      Toen ook echt noodzaak, financieel om veel jaarkaarten te verkopen voor de club.

      Denkt dat we nu blij mogen zijn wanneer we de 20.000 aantikken.
    Ik denk hoe dichter of het bij komt hoe harder het weer gaat, ik zeg dat we weer rond de 25.000 komen daar is onze club te mooi voor en zal er altijd volle bak zijn.
  • 10 May 2019 om 14:08
    • Quote van 8 May 2019 om 16:55
      Lijkt idd wel zo, was toen meer van we laten Nederland wel zien hoe trouw we zijn.
      Toen ook echt noodzaak, financieel om veel jaarkaarten te verkopen voor de club.

      Denkt dat we nu blij mogen zijn wanneer we de 20.000 aantikken.
    Ik denk hoe dichter of het bij komt hoe harder het weer gaat, ik zeg dat we weer rond de 25.000 komen daar is onze club te mooi voor en zal er altijd volle bak zijn.
  • 10 May 2019 om 14:04
    • Quote van 10 May 2019 om 13:50
      Weet iemand of er meer of minder kaarten zijn verkocht, in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar?
    10 mei vorig jaar: 7409 seizoenkaarten verlengd. 1800 nieuwe inschrijvingen. Vorig jaar kon je de gehele maand mei verlengen, kon je van 5 tot 8 juni verplaatsten en begon de vrije verkoop op 14 juni.
  • 10 May 2019 om 13:50
    Weet iemand of er meer of minder kaarten zijn verkocht, in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar?
  • 10 May 2019 om 12:55
    • Quote van 10 May 2019 om 12:35
      Niet gezien/gelezen... link aub ?
    Bam ten voorde. nl
  • 10 May 2019 om 12:35
    • Quote van 10 May 2019 om 12:20
      12 artikelen terug meldt LtV ongeveer hetzelfde wat jij schrijft. Of dit uit zijn eigen koker komt of dat het hier een bewerkt persbericht betreft kan ik je niet vertellen.
    Niet gezien/gelezen... link aub ?
  • 10 May 2019 om 12:20
    • Quote van 9 May 2019 om 12:24
      Als je mensen gaat lopen vertellen dat er een volledig onbewezen, groen als gras, trainertje op de bank komt te zitten, VOOR DE 4DE KEER OP RIJ, en die mensen gaan dan nadenken over het geweldige voetbal, de miljoenen in afkoopsommen, de martelgang van de laatste jaren, wellicht dat men dan iets minder welwillend is om te vernieuwen.

      Hoewel het natuurlijk slechts een gerucht is, weer superbelabberde marketing en creatie van een onmeunig groot vraagteken.

      Je zou toch verwachten dat die Peters een berichtje de wereld zou slingeren:

      Beste Twente Supporters,

      Hardnekkige geruchten over de toekomst van FC Twente doen de ronde. De Clubleiding voert meerdere gesprekken met meerdere partijen die binnen ons profiel passen. Wij werken weer hard aan het komende seizoen, iedereen legt de focus op een succesvol en permanent verblijf in de Eredivisie. Begrijpelijk is er veel speculatie, de verwachting is dat het proces van aanstelling meerdere weken zal duren, zodra alles in kannen en kruiken is delen wij dit nieuws! Geniet van uw vakantie, vergeet niet te vernieuwen #WijZijnTerug #WijVernieuwen #TwenteKomtEraan

    12 artikelen terug meldt LtV ongeveer hetzelfde wat jij schrijft. Of dit uit zijn eigen koker komt of dat het hier een bewerkt persbericht betreft kan ik je niet vertellen.
  • 10 May 2019 om 11:41
    • Quote van 8 May 2019 om 13:59
      He Hengelo waar is Marino
    Marino is even weg om zijn jaarkaart te verlengen
  • 9 May 2019 om 12:24
    • Quote van 9 May 2019 om 11:57
      11.500 plus 1.900 nieuwe aanvragen is al 13.400. Daar komt nog genoeg bij. Dit zijn alleen de scc's. Sponsorplekken, losse verkoop en dergelijke zit hier niet bij.
    Als je mensen gaat lopen vertellen dat er een volledig onbewezen, groen als gras, trainertje op de bank komt te zitten, VOOR DE 4DE KEER OP RIJ, en die mensen gaan dan nadenken over het geweldige voetbal, de miljoenen in afkoopsommen, de martelgang van de laatste jaren, wellicht dat men dan iets minder welwillend is om te vernieuwen.

    Hoewel het natuurlijk slechts een gerucht is, weer superbelabberde marketing en creatie van een onmeunig groot vraagteken.

    Je zou toch verwachten dat die Peters een berichtje de wereld zou slingeren:

    Beste Twente Supporters,

    Hardnekkige geruchten over de toekomst van FC Twente doen de ronde. De Clubleiding voert meerdere gesprekken met meerdere partijen die binnen ons profiel passen. Wij werken weer hard aan het komende seizoen, iedereen legt de focus op een succesvol en permanent verblijf in de Eredivisie. Begrijpelijk is er veel speculatie, de verwachting is dat het proces van aanstelling meerdere weken zal duren, zodra alles in kannen en kruiken is delen wij dit nieuws! Geniet van uw vakantie, vergeet niet te vernieuwen #WijZijnTerug #WijVernieuwen #TwenteKomtEraan

  • 9 May 2019 om 11:57
    • Quote van 8 May 2019 om 16:54
      jij niet de enige...ik heb ook het gevoel dat het toen veel harder ging ...zo halen we amper de 15.000 ...moet meer achteraan gezeten worden...
    11.500 plus 1.900 nieuwe aanvragen is al 13.400. Daar komt nog genoeg bij. Dit zijn alleen de scc's. Sponsorplekken, losse verkoop en dergelijke zit hier niet bij.
  • 8 May 2019 om 20:16
    Het lijkt inderdaad weinig met nog 2 dagen te gaan om te verlengen net iets meer als de helft. Kom op man, eredivisie weer!
  • 8 May 2019 om 20:16
    Het lijkt inderdaad weinig met nog 2 dagen te gaan om te verlengen net iets meer als de helft. Kom op man, eredivisie weer!
  • 8 May 2019 om 16:55
    • Quote van 8 May 2019 om 16:53
      Ik heb het idee dat na de degradatie het harder ging met verlengen of nie
    Lijkt idd wel zo, was toen meer van we laten Nederland wel zien hoe trouw we zijn.
    Toen ook echt noodzaak, financieel om veel jaarkaarten te verkopen voor de club.

    Denkt dat we nu blij mogen zijn wanneer we de 20.000 aantikken.
  • 8 May 2019 om 16:54
    • Quote van 8 May 2019 om 16:53
      Ik heb het idee dat na de degradatie het harder ging met verlengen of nie
    jij niet de enige...ik heb ook het gevoel dat het toen veel harder ging ...zo halen we amper de 15.000 ...moet meer achteraan gezeten worden...
  • 8 May 2019 om 16:53
    Ik heb het idee dat na de degradatie het harder ging met verlengen of nie
  • 8 May 2019 om 15:14
    • Quote van 8 May 2019 om 13:57
      Waarom verdomme?
    Waarom niet verdomme.... Heb je al een kaartje gestuurd naar Pusic en/of gevraagd om z'n onderbroek?
  • 8 May 2019 om 15:11
    Eigenlijk moet iedereen zo lang mogelijk wachten met verlengen, tot dat er een goede trainer deze kant op komt !
  • 8 May 2019 om 14:43
    • Quote van 8 May 2019 om 14:25
      Omdat het godverdomme goed is voor de club. Als je dat nog niet snapt Gorky.
    Inderdaad.
  • 8 May 2019 om 14:43
    • Quote van 8 May 2019 om 13:57
      Waarom verdomme?
    Mag bij jou in huis zeker niet gescholden worden.
  • 8 May 2019 om 14:27
    • Quote van 8 May 2019 om 13:57
      Waarom verdomme?
    Lijkt me toch logisch? Marino is weg, en de nieuwe trainer onze support laten voelen.....kippenvel.
  • 8 May 2019 om 14:25
    • Quote van 8 May 2019 om 13:57
      Waarom verdomme?
    Omdat het godverdomme goed is voor de club. Als je dat nog niet snapt Gorky.
  • 8 May 2019 om 13:59
    • Quote van 8 May 2019 om 13:57
      Waarom verdomme?
    He Hengelo waar is Marino
  • 8 May 2019 om 13:57
    • Quote van 8 May 2019 om 13:44
      Iedereen verlengen verdomme.
    Waarom verdomme?
  • 8 May 2019 om 13:55
    • Quote van 6 May 2019 om 08:50
      Reken er maar op dat we volgend jaar niet al te veel juichen. Pak een nummer 12 a 14, je verliest +- 40% van de wedstrijden en speelt 20% gelijk, inhoudend dat de overige 40% een tergend langzame lijdensweg is naar lijfsbehoud, illustere 40 punten..............
    Dat weet jij nu al? Heb alle vertrouwen in Tedje dat hij een eredivisiewaardig elftal de competitie in stuurt.
  • 8 May 2019 om 13:48
    Zonet gedaan !
  • 8 May 2019 om 13:44
    Iedereen verlengen verdomme.
  • 6 May 2019 om 09:05
    • Quote van 5 May 2019 om 23:52
      Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer er duidelijkheid komt over verlenging van de contracten. Moet nu wel kunnen toch? Of wachten de ergens op?
    Eerst moeten alle competities afgelopen zijn. Pas dan komt er langzaam beweging. Eerst worden de meest gewenste (dure) spelers aan de beurt. Ted heeft eerder al aangegeven vooral afhankelijk te zijn van wat er "overblijft" op de markt. Er is geen geld om meteen de markt op te gaan. Ook is hij afhankelijk van wie er evt. verkocht gaan worden. Pas dan wordt precies duidelijk voor welke plekken vervanging gezocht wordt. Misschien is er al gesproken over een nieuw contract of verlenging met een aantal spelers, maar willen ook die afwachten wat hun kansen op de markt zijn. Dus reken er maar op dat het team pas weer heel laat kompleet zal zijn.
  • 6 May 2019 om 08:50
    • Quote van 5 May 2019 om 16:53
      Zit ik gelukkig volgend jaar gelukkig niet moederziel alleen te juichen!
    Reken er maar op dat we volgend jaar niet al te veel juichen. Pak een nummer 12 a 14, je verliest +- 40% van de wedstrijden en speelt 20% gelijk, inhoudend dat de overige 40% een tergend langzame lijdensweg is naar lijfsbehoud, illustere 40 punten..............
  • 6 May 2019 om 08:45
    20,000 moet het doel zijn!
  • 6 May 2019 om 00:22
    • Quote van 5 May 2019 om 23:52
      Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer er duidelijkheid komt over verlenging van de contracten. Moet nu wel kunnen toch? Of wachten de ergens op?
    We wachten op het moment tot er daadwerkelijk contracten zijn verlengd, pas dan is er duidelijkheid.
  • 5 May 2019 om 23:52
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer er duidelijkheid komt over verlenging van de contracten. Moet nu wel kunnen toch? Of wachten de ergens op?
  • 5 May 2019 om 20:32
    Wij zitten er ook weer!
  • 5 May 2019 om 20:14
    • Quote van 5 May 2019 om 18:46
      Ikzeg rp. Natuurlijk zal u niet alleen zijn want ik ben er ook zeker weer bij.
    Ik houd ook wel een zijde warm
  • 5 May 2019 om 18:46
    • Quote van 5 May 2019 om 16:53
      Zit ik gelukkig volgend jaar gelukkig niet moederziel alleen te juichen!
    Ikzeg rp. Natuurlijk zal u niet alleen zijn want ik ben er ook zeker weer bij.
  • 5 May 2019 om 16:53
    Zit ik gelukkig volgend jaar gelukkig niet moederziel alleen te juichen!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›