Financiële gevolgen ontslag Pusic vallen wellicht mee: ''Afwachten''

( 107 reacties)
Financiële gevolgen ontslag Pusic vallen wellicht mee: ''Afwachten''

Ondanks dat Marino Pusic bij FC Twente nog over een doorlopend contract beschikte, is het geen uitgemaakte zaak dat de Enschedese club de 47-jarige oefenmeester daadwerkelijk moet doorbetalen. Dat stelt Leon ten Voorde, clubwatcher namens TC Tubantia.

Ook René Hake en Gertjan Verbeek kregen vroegtijdig hun congé. Zij werden nog wel doorbetaald. "Met Hake en Verbeek zijn ze klaar. Dat is nu afgelopen", vertelt Ten Voorde. "Dat het ontslag van Pusic veel geld gaat kosten zijn aannames. We weten niet precies hoe dit verder gaat."

Volgens de officiële lezing is het contract van Pusic in goed overleg ontbonden. "De condities van zijn afscheid zijn niet bekend. Misschien heeft-ie al een andere club en laten ze hem gaan. Dat is afwachten. Iedereen denkt dat het heel veel geld kost, maar ik zou zeggen: wacht daar nog eventjes op", aldus Ten Voorde. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 May 2019 om 21:18
    • Quote van 9 May 2019 om 17:34
      Dat laatste is blijkbaar wel op johw van toepassing. Hij ligt echt met iedereen hier in de clinch, en toch is hij zogenaamd de enige realist. Dat spelers klappen voor hem zou ook betekenen dat ze geen verstoorde band hebben. Echt wat naief, het is fatsoen en respect. Waren ze echt kwaad geweest over het ontslag dan hadden ze de media wel opgezocht. Van leeuwen enz. hebben echt wel met aanvoerder brama enz. gesproken. Dat wil hij nooit zien, dan ben je verre van realistisch en niet eerlijk.
    Inderdaad.
  • 9 May 2019 om 17:34
    • Quote van 9 May 2019 om 10:19
      Met het 2e gedeelte van jouw betoog ben ik het eens. Binnen Twente zit of zat(?) er totaal geen lijn in het technische beleid. Het wordt de hoogste tijd dat er een duidelijke visie binnen de club komt te liggen met aan het roer capabele mensen die deze visie kunnen uitvoeren. Over jouw held Pusic heeft het overgrootte deel hier vaker aangekaart dat hij op veel te veel facetten tekort schiet. Heeft geen zin om deze hier allemaal nog eens op te gaan stapelen, maar als jezelf goed een wedstrijd kunt analyseren dan zul je dezelfde mening zijn toegedaan. Zo niet, ook geen probleem, er zijn ook supporters die zich helemaal blind staren op de uitslag en niet eens weten wat buitenspel is.
    Dat laatste is blijkbaar wel op johw van toepassing. Hij ligt echt met iedereen hier in de clinch, en toch is hij zogenaamd de enige realist. Dat spelers klappen voor hem zou ook betekenen dat ze geen verstoorde band hebben. Echt wat naief, het is fatsoen en respect. Waren ze echt kwaad geweest over het ontslag dan hadden ze de media wel opgezocht. Van leeuwen enz. hebben echt wel met aanvoerder brama enz. gesproken. Dat wil hij nooit zien, dan ben je verre van realistisch en niet eerlijk.
  • 9 May 2019 om 14:59
    • Quote van 9 May 2019 om 14:38
      De feiten zijn aangetoond John, met Brama op het veld werden meer punten gepakt dan zonder Brama. Kampioen dankzij Brama dus en ondanks Pusic met zijn soms vreemde opstellingen, wisselende tactieken en gedachtes zoals Smith op rechtsback zetten???


      Denk jij echt dat TvL bijvoorbeeld niet met spelers praat over een trainer voordat hij een conclusie trekt of een bepaald besluit neemt?
    Brama was vanaf het begin het "cement".... feitelijk de leider in het veld, hiervoor was eigenlijk geen vervanging..... Smith op de RB is nog te begrijpen, hij heeft daar gespeeld en zal meer opkomen dan Nacho (die geblesseerd was; Vuckic kon spelen).... Verder heeft hij tactisch vaak niet handig gewisseld, dat klopt.
  • 9 May 2019 om 14:38
    • Quote van 9 May 2019 om 09:47
      Zeker dat zijn feiten waar niemand onderuit kan. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan en heeft het maximale uit de groep spelers gehaald. Met als eindresultaat het kampioenschap. Dat fctwente deze trainer nu ontslagen heeft is een complete wanprestatie, deze mensen hebben niets geleerd van de eerder gemaakte afspraken en begaan de zelfde fouten. Het is de laaste jaren een groot trainers kerkhof. En dan moet je je afvragen waarom dit gebeurt en hoe. Dit kan gebeuren?
    De feiten zijn aangetoond John, met Brama op het veld werden meer punten gepakt dan zonder Brama. Kampioen dankzij Brama dus en ondanks Pusic met zijn soms vreemde opstellingen, wisselende tactieken en gedachtes zoals Smith op rechtsback zetten???


    Denk jij echt dat TvL bijvoorbeeld niet met spelers praat over een trainer voordat hij een conclusie trekt of een bepaald besluit neemt?
  • 9 May 2019 om 14:08
    • Quote van 9 May 2019 om 13:31
      Elk seizoen, vanaf het licentiedrama, is het seizoen van opbouw geweest. De deur naar het eerste sluiten is een bewuste keuze, gewoon wanbeleid. Beleid komt uit visie, en als je naar beleid kijkt dan is de visie van onze TS nogal flipflop geweest, en daarmee het beleid ook.

      Ik hoef geen uitleg, ik hoef geen 1000 stappen plan te zien, ik hoef geen transparantie, doorstroom kun je gewoon zien op het wedstrijdformulier en als je af en toe een jeugdspeler in ziet vallen.

      Het opteren van Garcia als hoofdcoach, naar mijn (niet zo) bescheiden mening, krankzinnig als je onze recente geschiedenis in acht neemt, ook al zet je er een voetbalfossiel naast.
    We verschillen blijkbaar van mening. Het seizoen dat nu afgelopen is en de voorgaande seizoenen is er alleen maar "puin geruimd"...... Pas na de schuldsanering en herstructurering kun je spreken van opbouw.... dus pas vanaf het komende seizoen.... Welke hoofdcoach ook gekozen wordt, zal moeten passen binnen de beleidsvisie. Of ben je andere mening toegedaan? Het is m.i. te simpel om alleen maar te stellen dat b.v. GG een "krankzinnige optie" is. Het hangt van de structuur af. KWW dus..... TvL zet zichzelf aantoonbaar in het glazen huis.....
  • 9 May 2019 om 13:31
    • Quote van 9 May 2019 om 13:08
      Lees ik hier een stukje respect tussen de regels door? Het seizoen dat nu afgelopen is, lijkt me geen seizoen waarin de opbouw begonnen is. Het lijkt me meer een seizoen geweest van overleven. Per komende seizoen kan er eindelijk met de opbouw begonnen worden....iedereen "mag" zijn expertise tonen en wordt erop afgerekend..... KWW dus......
    Elk seizoen, vanaf het licentiedrama, is het seizoen van opbouw geweest. De deur naar het eerste sluiten is een bewuste keuze, gewoon wanbeleid. Beleid komt uit visie, en als je naar beleid kijkt dan is de visie van onze TS nogal flipflop geweest, en daarmee het beleid ook.

    Ik hoef geen uitleg, ik hoef geen 1000 stappen plan te zien, ik hoef geen transparantie, doorstroom kun je gewoon zien op het wedstrijdformulier en als je af en toe een jeugdspeler in ziet vallen.

    Het opteren van Garcia als hoofdcoach, naar mijn (niet zo) bescheiden mening, krankzinnig als je onze recente geschiedenis in acht neemt, ook al zet je er een voetbalfossiel naast.
  • 9 May 2019 om 13:08
    • Quote van 9 May 2019 om 12:43
      Als Ted van ons een stabiele middenmoter kan maken en de turnover van de A-selectie/Basis naar +-50% in het eerste jaar weet te brengen en minder dan 40% in het tweede jaar, dan weet je dat hij goed bezig is. FCT is, door omstandigheden, een geweldige draaideur geworden. De intentie van Ted is duidelijk, spelers als McDonalds Hamburgers kopen & flippen en als Kobe Beef verkopen, dat is een verdienmodel die theoretisch kan werken, maar daarnaast moet je overduidelijk een fundament zien ontstaan. Ze zullen er ongetwijfeld keihard aan werken, maar zoals ze dit seizoen met de jeugd zijn omgegaan (deur naar 1ste op slot gooien door 4 wisselspelers) is niet echt een goed begin.
    Lees ik hier een stukje respect tussen de regels door? Het seizoen dat nu afgelopen is, lijkt me geen seizoen waarin de opbouw begonnen is. Het lijkt me meer een seizoen geweest van overleven. Per komende seizoen kan er eindelijk met de opbouw begonnen worden....iedereen "mag" zijn expertise tonen en wordt erop afgerekend..... KWW dus......
  • 9 May 2019 om 12:43
    • Quote van 9 May 2019 om 12:28
      Wordt TvL dan weer de "schroothandelaar"? Hij heeft in elk geval geen excuus om niet te presteren...... Hij heeft alles zelf in de hand......
    Als Ted van ons een stabiele middenmoter kan maken en de turnover van de A-selectie/Basis naar +-50% in het eerste jaar weet te brengen en minder dan 40% in het tweede jaar, dan weet je dat hij goed bezig is. FCT is, door omstandigheden, een geweldige draaideur geworden. De intentie van Ted is duidelijk, spelers als McDonalds Hamburgers kopen & flippen en als Kobe Beef verkopen, dat is een verdienmodel die theoretisch kan werken, maar daarnaast moet je overduidelijk een fundament zien ontstaan. Ze zullen er ongetwijfeld keihard aan werken, maar zoals ze dit seizoen met de jeugd zijn omgegaan (deur naar 1ste op slot gooien door 4 wisselspelers) is niet echt een goed begin.
  • 9 May 2019 om 12:28
    • Quote van 9 May 2019 om 12:12
      Twee weken lang hoofdschuddend door het leven gaan, en dan de idioterie accepteren.
    Wordt TvL dan weer de "schroothandelaar"? Hij heeft in elk geval geen excuus om niet te presteren...... Hij heeft alles zelf in de hand......
  • 9 May 2019 om 12:15
    • Quote van 9 May 2019 om 12:06
      Hoe slecht is Fraser dan? Die begint met de beste selectie en wordt desondanks geen kampioen, terwijl 1 van de andere teams een vuilniszak als coach heeft. Pusic heeft het aan de bal niet beter gemaakt, maar ik schat hem toch beter 8n dan een vuilniszak.
    Ok een milieu zak dan.:-):-)
  • 9 May 2019 om 12:12
    • Quote van 9 May 2019 om 11:28
      Wat doe je als de "volledige idioterie" werkelijkheid wordt?
    Twee weken lang hoofdschuddend door het leven gaan, en dan de idioterie accepteren.
  • 9 May 2019 om 12:06
    • Quote van 9 May 2019 om 09:25
      Kampioen ondanks niet dankzij.
      Had je een vuilniszak op de bank geplaatst waren we ook kampioen geworden.
    Hoe slecht is Fraser dan? Die begint met de beste selectie en wordt desondanks geen kampioen, terwijl 1 van de andere teams een vuilniszak als coach heeft. Pusic heeft het aan de bal niet beter gemaakt, maar ik schat hem toch beter 8n dan een vuilniszak.
  • 9 May 2019 om 11:28
    • Quote van 9 May 2019 om 10:05
      Omdat ze constant de verkeerde trainers aanstellen, zonder een failsafe in te bouwen.

      Ik zal het heul heul heul onmeunig simpel voor je houden John

      Schreuder/Hake, qua ervaring min minmin
      Hake/Pusic, qua ervaring minmin minminmin
      Pusic/Garcia, qua ervaring minminmin - minminminminmin
      Garcia/??? - Volledige idioterie, manmanmanmanmanman





    Wat doe je als de "volledige idioterie" werkelijkheid wordt?
  • 9 May 2019 om 10:19
    • Quote van 9 May 2019 om 09:47
      Zeker dat zijn feiten waar niemand onderuit kan. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan en heeft het maximale uit de groep spelers gehaald. Met als eindresultaat het kampioenschap. Dat fctwente deze trainer nu ontslagen heeft is een complete wanprestatie, deze mensen hebben niets geleerd van de eerder gemaakte afspraken en begaan de zelfde fouten. Het is de laaste jaren een groot trainers kerkhof. En dan moet je je afvragen waarom dit gebeurt en hoe. Dit kan gebeuren?
    Met het 2e gedeelte van jouw betoog ben ik het eens. Binnen Twente zit of zat(?) er totaal geen lijn in het technische beleid. Het wordt de hoogste tijd dat er een duidelijke visie binnen de club komt te liggen met aan het roer capabele mensen die deze visie kunnen uitvoeren. Over jouw held Pusic heeft het overgrootte deel hier vaker aangekaart dat hij op veel te veel facetten tekort schiet. Heeft geen zin om deze hier allemaal nog eens op te gaan stapelen, maar als jezelf goed een wedstrijd kunt analyseren dan zul je dezelfde mening zijn toegedaan. Zo niet, ook geen probleem, er zijn ook supporters die zich helemaal blind staren op de uitslag en niet eens weten wat buitenspel is.
  • 9 May 2019 om 10:18
    • Quote van 9 May 2019 om 08:32
      Iemand Jack van Gelder nog terug gezien, stond te glunderen in de rust, na de wedstrijd niet meer op tv geweest????????????????????
    Als Ajax moet spelen loopt in Hilversum het geil uit hun broeken en slipjes
  • 9 May 2019 om 10:10
    • Quote van 9 May 2019 om 10:06
      Hoeveel verloren dagen heb jij al met je gezeik dat het zo goed was onder Pusic. Ik raad jou meer aan een oxazepammetje of 6 te nemen.
    6 stuks is wel wat veel. Dan weet je wel zeker dat het een verloren dag wordt.
  • 9 May 2019 om 10:09
    • Quote van 8 May 2019 om 23:53
      Ach, wat een flauwekul. In andere wedstrijden komen ook genoeg discutabele situaties omtrent strafschoppen en dergelijke.
    Maar deze vielen wel op
  • 9 May 2019 om 10:06
    • Quote van 9 May 2019 om 08:51
      Beter moeten presteren ???? Twente is kampioen geworden en Pusic is door alle trainers gekozen tot de beste trainer van de KKD divisie., de effe je koplampen dimmen a.u.b.
    Schreuder, Hake en Verbeek in mijn ogen terecht ontslagen. Pusic heeft aan de doelstelling voldaan, dus in dat opzicht heeft hij gepresteerd. Maar hij moest tijdens de rit voortdurend gecorrigeerd worden om dit resultaat te bereiken. Het was absoluut geen optie om met deze man de Eredivisie in te gaan. Dus terecht dat hij terzijde werd geschoven. Het is voor ons allemaal te hopen, dat er eindelijk eens een trainer wordt aangesteld die de meesten van ons wel kan bekoren. Geen gemakkelijke taak.
  • 9 May 2019 om 10:06
    • Quote van 9 May 2019 om 09:57
      Jeff nou snel je medicijnen in nemen anders is het weer een verloren dag.
    Hoeveel verloren dagen heb jij al met je gezeik dat het zo goed was onder Pusic. Ik raad jou meer aan een oxazepammetje of 6 te nemen.
  • 9 May 2019 om 10:05
    • Quote van 9 May 2019 om 09:47
      Zeker dat zijn feiten waar niemand onderuit kan. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan en heeft het maximale uit de groep spelers gehaald. Met als eindresultaat het kampioenschap. Dat fctwente deze trainer nu ontslagen heeft is een complete wanprestatie, deze mensen hebben niets geleerd van de eerder gemaakte afspraken en begaan de zelfde fouten. Het is de laaste jaren een groot trainers kerkhof. En dan moet je je afvragen waarom dit gebeurt en hoe. Dit kan gebeuren?
    Omdat ze constant de verkeerde trainers aanstellen, zonder een failsafe in te bouwen.

    Ik zal het heul heul heul onmeunig simpel voor je houden John

    Schreuder/Hake, qua ervaring min minmin
    Hake/Pusic, qua ervaring minmin minminmin
    Pusic/Garcia, qua ervaring minminmin - minminminminmin
    Garcia/??? - Volledige idioterie, manmanmanmanmanman





  • 9 May 2019 om 10:03
    • Quote van 9 May 2019 om 08:49
      Precies.
      Die halve van een Onana met dat eeuwige tijdrekken, lekker dat ze indirect daardoor eruit liggen.
      Die lamme op doel daar.

      90 minuten lang, voor onze club uit Amsterdam. Gekkenhuis op de tribune, niemand die ons stoppen kan

      HAHAHA Kneuzen daar.
    Kneuzen???? Ajax is gewoon een prachtige club. Met op dit moment de aller beste selectie sinds tijden. En dat ze gisteren niet door gingen vind ik jammer. Maar natuurlijk ben ik Twente fan,dat heeft alleen te maken dat ik een Tukker ben niets meer niets minder. Niet om het briljante spel niet om al die passant spelertjes van Ted niet om zakkenvullende bestuursleden maar alleen omdat ik Twentenaar ben. En dit geldt ook voor een Amsterdammer die Ajax fan is.
  • 9 May 2019 om 09:57
    • Quote van 9 May 2019 om 09:49
      Tip voor jou; Nog een keer aftrekken op Pusic en dan gauw het boekje sluiten. En doooooooorrrr.
    Jeff nou snel je medicijnen in nemen anders is het weer een verloren dag.
  • 9 May 2019 om 09:49
    • Quote van 9 May 2019 om 09:47
      Zeker dat zijn feiten waar niemand onderuit kan. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan en heeft het maximale uit de groep spelers gehaald. Met als eindresultaat het kampioenschap. Dat fctwente deze trainer nu ontslagen heeft is een complete wanprestatie, deze mensen hebben niets geleerd van de eerder gemaakte afspraken en begaan de zelfde fouten. Het is de laaste jaren een groot trainers kerkhof. En dan moet je je afvragen waarom dit gebeurt en hoe. Dit kan gebeuren?
    Tip voor jou; Nog een keer aftrekken op Pusic en dan gauw het boekje sluiten. En doooooooorrrr.
  • 9 May 2019 om 09:47
    • Quote van 9 May 2019 om 08:51
      Beter moeten presteren ???? Twente is kampioen geworden en Pusic is door alle trainers gekozen tot de beste trainer van de KKD divisie., de effe je koplampen dimmen a.u.b.
    Zeker dat zijn feiten waar niemand onderuit kan. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan en heeft het maximale uit de groep spelers gehaald. Met als eindresultaat het kampioenschap. Dat fctwente deze trainer nu ontslagen heeft is een complete wanprestatie, deze mensen hebben niets geleerd van de eerder gemaakte afspraken en begaan de zelfde fouten. Het is de laaste jaren een groot trainers kerkhof. En dan moet je je afvragen waarom dit gebeurt en hoe. Dit kan gebeuren?
  • 9 May 2019 om 09:25
    • Quote van 9 May 2019 om 08:51
      Beter moeten presteren ???? Twente is kampioen geworden en Pusic is door alle trainers gekozen tot de beste trainer van de KKD divisie., de effe je koplampen dimmen a.u.b.
    Kampioen ondanks niet dankzij.
    Had je een vuilniszak op de bank geplaatst waren we ook kampioen geworden.
  • 9 May 2019 om 09:15
    • Quote van 8 May 2019 om 23:22
      Hoezo zoals jij al zei? Waar haal jij deze info vandaan?
    Zie vorige topic
  • 9 May 2019 om 08:54
    En het lijkt me fijn om weer over Twente, onze club te praten. En niet over Ajax, anders doorverwijzen naar VP. De meest pro Ajax site.
  • 9 May 2019 om 08:51
    • Quote van 9 May 2019 om 07:18
      Hadden ze maar beter moeten presteren. Zo simpel is het en dan kun je als journalist de zaak niet rooskleuriger voorspiegelen dan het is. Maar of jij dat snapt, krijg de indruk van niet.
    Beter moeten presteren ???? Twente is kampioen geworden en Pusic is door alle trainers gekozen tot de beste trainer van de KKD divisie., de effe je koplampen dimmen a.u.b.
  • 9 May 2019 om 08:51
    • Quote van 9 May 2019 om 08:32
      Iemand Jack van Gelder nog terug gezien, stond te glunderen in de rust, na de wedstrijd niet meer op tv geweest????????????????????
    Is nog aan het Janken samen met Sjaak.
  • 9 May 2019 om 08:49
    • Quote van 9 May 2019 om 08:46
      Hoezo onterecht? Beide ploegen hebben kansen gemist. De meest sportieve heeft gewonnen (ik heb de schurft aan dat tijdrekken) En dat het goed is voor het hele Nederlandse voetbal begrijp ik ook niet, slechts een enkele club naast zou hier een voordeeltje van kunnen hebben.
    Precies.
    Die halve van een Onana met dat eeuwige tijdrekken, lekker dat ze indirect daardoor eruit liggen.
    Die lamme op doel daar.

    90 minuten lang, voor onze club uit Amsterdam. Gekkenhuis op de tribune, niemand die ons stoppen kan

    HAHAHA Kneuzen daar.
  • 9 May 2019 om 08:46
    • Quote van 9 May 2019 om 08:32
      Iemand Jack van Gelder nog terug gezien, stond te glunderen in de rust, na de wedstrijd niet meer op tv geweest????????????????????
    Jack doet een John W in de arena, die zit nu nog te janken. Mooi man
  • 9 May 2019 om 08:46
    • Quote van 9 May 2019 om 08:39
      Ja Die, ik begrijp wat jij bedoeld maar er zijn ook genoeg Ajax mensen die blij zijn dat twente weer terug is in de ED,ieder zijn eigen mening.Maar dat Ajax gisteren onterecht verloren heeft, is gewoon voor heel Nederland jammer.Mocht twente ooit weer is Europees voetbal halen,heb ik liever dat ze gelijk instromen of dat ze eerst 2 of 3 kwalificatie wedstrijden moeten spelen in die Oostblok landen,en wat veel geld kost en niets opleverd.Nogmaals voor het Nederlands voetbal is het gewoon jammer,soms moet jij je gevoelens en haat op bepaalde momenten,toch is proberen aan de kant te zetten.
    Hoezo onterecht? Beide ploegen hebben kansen gemist. De meest sportieve heeft gewonnen (ik heb de schurft aan dat tijdrekken) En dat het goed is voor het hele Nederlandse voetbal begrijp ik ook niet, slechts een enkele club naast zou hier een voordeeltje van kunnen hebben.
  • 9 May 2019 om 08:39
    • Quote van 9 May 2019 om 08:11
      Ik begrijp het drommels goed en bij bepaalde reacties hoef ik niet tot 10 tellen. En wat boeit mij dat Ajax Nou? Ooit op VP of VZ gekeken, hoe we ook door die neuzen bericht worden dat we de titel destijds gekocht hebben? En super neus Sjaak Zwart, die altijd los gaat ip ons Twente? Nee ik mot geen enkele andere club, en moet ik het jammer vinden dat ze geen 100 miljoen meer verdienen? Nou ik kan er niet mee zitten, en vind het mooi dat ze na de hele Ajax hype, die zelfs hier sommigen tot in hogere sferen brengt, hoe belachelijk dat ook is, ik ben blij dat die hype uiteen gespat is. Er is voor mij maar 1 club in Nederland en dat is Twente Enschede, de rest boeit me niet.
    Ja Die, ik begrijp wat jij bedoeld maar er zijn ook genoeg Ajax mensen die blij zijn dat twente weer terug is in de ED,ieder zijn eigen mening.Maar dat Ajax gisteren onterecht verloren heeft, is gewoon voor heel Nederland jammer.Mocht twente ooit weer is Europees voetbal halen,heb ik liever dat ze gelijk instromen of dat ze eerst 2 of 3 kwalificatie wedstrijden moeten spelen in die Oostblok landen,en wat veel geld kost en niets opleverd.Nogmaals voor het Nederlands voetbal is het gewoon jammer,soms moet jij je gevoelens en haat op bepaalde momenten,toch is proberen aan de kant te zetten.
  • 9 May 2019 om 08:32
    Iemand Jack van Gelder nog terug gezien, stond te glunderen in de rust, na de wedstrijd niet meer op tv geweest????????????????????
  • 9 May 2019 om 08:21
    • Quote van 9 May 2019 om 08:15
      Fijn. Maar laat anderen dan met rust als ze een bredere interesse hebben dan jij?
    Net zoals jij positief reageert op Ajax mag ik op een nota bene Twente forum toch wel negatief reageren op Ajax!!!! Mot niet gekker worden.
  • 9 May 2019 om 08:15
    • Quote van 9 May 2019 om 08:11
      Ik begrijp het drommels goed en bij bepaalde reacties hoef ik niet tot 10 tellen. En wat boeit mij dat Ajax Nou? Ooit op VP of VZ gekeken, hoe we ook door die neuzen bericht worden dat we de titel destijds gekocht hebben? En super neus Sjaak Zwart, die altijd los gaat ip ons Twente? Nee ik mot geen enkele andere club, en moet ik het jammer vinden dat ze geen 100 miljoen meer verdienen? Nou ik kan er niet mee zitten, en vind het mooi dat ze na de hele Ajax hype, die zelfs hier sommigen tot in hogere sferen brengt, hoe belachelijk dat ook is, ik ben blij dat die hype uiteen gespat is. Er is voor mij maar 1 club in Nederland en dat is Twente Enschede, de rest boeit me niet.
    Fijn. Maar laat anderen dan met rust als ze een bredere interesse hebben dan jij?
  • 9 May 2019 om 08:12
    • Quote van 9 May 2019 om 07:56
      Hij begrijpt het zeer goed, denkt er alleen anders over.
    Juist kerel.
  • 9 May 2019 om 08:11
    • Quote van 9 May 2019 om 07:35
      Je begrijpt het weer eens niet Ja Die. Eerst tot 10 tellen, dan posten. Zullen we dat een vuistregel maken?
    Ik begrijp het drommels goed en bij bepaalde reacties hoef ik niet tot 10 tellen. En wat boeit mij dat Ajax Nou? Ooit op VP of VZ gekeken, hoe we ook door die neuzen bericht worden dat we de titel destijds gekocht hebben? En super neus Sjaak Zwart, die altijd los gaat ip ons Twente? Nee ik mot geen enkele andere club, en moet ik het jammer vinden dat ze geen 100 miljoen meer verdienen? Nou ik kan er niet mee zitten, en vind het mooi dat ze na de hele Ajax hype, die zelfs hier sommigen tot in hogere sferen brengt, hoe belachelijk dat ook is, ik ben blij dat die hype uiteen gespat is. Er is voor mij maar 1 club in Nederland en dat is Twente Enschede, de rest boeit me niet.
  • 9 May 2019 om 08:10
    • Quote van 8 May 2019 om 23:52
      Ikzeg. Wat er ook allemaal gezegd wordt over welke club ook ,doet altijd pijn bij de echte support, ikzeg. Ik haat geen enkele club want haat is niet goed te praten. Helaas zijn er veel mensen die ons fctwente haten, ook ik weet wat het met mij doet, daarom zeg ik jammer dat er mensen zijn die zulke dingen zeggen en ook nog is menen. De echte support houdt van zijn club en is geen haatdragende naar andere clubs. Maar ik wil wel altijd winnen. Van welke club dan ook. Maar ik haat niemand.
    Precies
  • 9 May 2019 om 07:56
    • Quote van 9 May 2019 om 07:35
      Je begrijpt het weer eens niet Ja Die. Eerst tot 10 tellen, dan posten. Zullen we dat een vuistregel maken?
    Hij begrijpt het zeer goed, denkt er alleen anders over.
  • 9 May 2019 om 07:55
    • Quote van 9 May 2019 om 06:47
      Blijf lekker weg van dit forum als je voor het ' Nederlandse voetbal of het ' schitterende ' spel van Ajax bent. Dit is Twentefans en geen we lopen de polonaise voor het almachtige Ajax forum. Misschien is het over 3 maand Ajax - FC Twente en dan komen al die hooligans uit twente weer uit hun hol met de opmerkingen als kut neuzen ect. In Nederland is het FC Twente en anders niets. Zo nee ga dan lekker lopen janken op een voetbalzone oid.
    Eens.
    Wat maakt mij dat ajax uit, ik ben geen fan van het Nederlands voetbal maar van Twente.
    En dat ajax zover komt is eerder slecht dan goed, lopen ze weer 100 miljoen uit op de rest.
  • 9 May 2019 om 07:35
    • Quote van 9 May 2019 om 07:31
      Zou zeggen neem jaarkaart van Ajax!!!!
    Je begrijpt het weer eens niet Ja Die. Eerst tot 10 tellen, dan posten. Zullen we dat een vuistregel maken?
  • 9 May 2019 om 07:33
    • Quote van 9 May 2019 om 07:28
      Kerel wat ben jij een ongelooflijke zuurpruim.
    Volgens mij is het eerder diepgewortelde frustatie, Heracles-syndroom heet dat. Dat zie je helaas meer en meer bij FCT aanhang. Denken dat iedereen tegen ons is en ons haat, vanwege af en toe een verdwaalde spandoek, dat terwijl ik niets dan sympathie bemerk, altijd en overal klinkt het: Mooie Club!
  • 9 May 2019 om 07:31
    • Quote van 9 May 2019 om 07:24
      Geweldige club dat Ajax als uithangbord voor NL voetbal, geweldig gespeeld en oh zo dicht bij gloriedagen. Geweldige lichting voor Oranje gaan ze afleveren, geweldig effect op het NL voetbal gaat het opleveren. Geweldige calimero reactie van jou alhier.
    Zou zeggen neem jaarkaart van Ajax!!!!
  • 9 May 2019 om 07:29
    • Quote van 9 May 2019 om 06:47
      Blijf lekker weg van dit forum als je voor het ' Nederlandse voetbal of het ' schitterende ' spel van Ajax bent. Dit is Twentefans en geen we lopen de polonaise voor het almachtige Ajax forum. Misschien is het over 3 maand Ajax - FC Twente en dan komen al die hooligans uit twente weer uit hun hol met de opmerkingen als kut neuzen ect. In Nederland is het FC Twente en anders niets. Zo nee ga dan lekker lopen janken op een voetbalzone oid.
    Helemaal eens ik schoot in de lach toen ik zag, ik kan wel janken, dit is een Twente forum man. En arrogantie is gisteren afgestraft, vooral de overdreven hype om Ajax is als een ballon uit elkaar gespat.
  • 9 May 2019 om 07:29
    • Quote van 9 May 2019 om 00:42
      Na gisteren zo ongeveer de mooiste wedstrijd ooit te hebben gezien, nu toch wel een domper. Hoop toch echt dat The Reds die sprutsers even goed afmaken. Voor de echte supporters is dit niets meer dan vreselijk, herkenbaar als met het NL elftal een finale verliezen. Ook genoeg successupporters gezien, maar dat zie je overal. Nog even aan BAM: ik vind het vreselijk voor Tadic, Ziyech en vooral Ten Hag dat ze de finale missen. Maargoed, al hadden ze de finale gehaald was ik alsnog voor Liverpool geweest, dat ben ik al tijden
    Twee geweldige halve finales, de finale gaat kwalitatief en qua entertainment-waarde niet beter worden.
  • 9 May 2019 om 07:28
    • Quote van 9 May 2019 om 06:47
      Blijf lekker weg van dit forum als je voor het ' Nederlandse voetbal of het ' schitterende ' spel van Ajax bent. Dit is Twentefans en geen we lopen de polonaise voor het almachtige Ajax forum. Misschien is het over 3 maand Ajax - FC Twente en dan komen al die hooligans uit twente weer uit hun hol met de opmerkingen als kut neuzen ect. In Nederland is het FC Twente en anders niets. Zo nee ga dan lekker lopen janken op een voetbalzone oid.
    Kerel wat ben jij een ongelooflijke zuurpruim.
  • 9 May 2019 om 07:24
    • Quote van 9 May 2019 om 06:47
      Blijf lekker weg van dit forum als je voor het ' Nederlandse voetbal of het ' schitterende ' spel van Ajax bent. Dit is Twentefans en geen we lopen de polonaise voor het almachtige Ajax forum. Misschien is het over 3 maand Ajax - FC Twente en dan komen al die hooligans uit twente weer uit hun hol met de opmerkingen als kut neuzen ect. In Nederland is het FC Twente en anders niets. Zo nee ga dan lekker lopen janken op een voetbalzone oid.
    Geweldige club dat Ajax als uithangbord voor NL voetbal, geweldig gespeeld en oh zo dicht bij gloriedagen. Geweldige lichting voor Oranje gaan ze afleveren, geweldig effect op het NL voetbal gaat het opleveren. Geweldige calimero reactie van jou alhier.
  • 9 May 2019 om 07:18
    • Quote van 9 May 2019 om 00:10
      Ten Voorde heeft ook de moordpartij op Schreuder, Hake en Verbeek op zijn geweten
    Hadden ze maar beter moeten presteren. Zo simpel is het en dan kun je als journalist de zaak niet rooskleuriger voorspiegelen dan het is. Maar of jij dat snapt, krijg de indruk van niet.
  • 9 May 2019 om 06:47
    • Quote van 8 May 2019 om 23:51
      Onzin dit, ik kan er wel om janken man, dit is toch gewoon triest met die 5 min extra tijd en zo veel pech kan je niet hebben. Nu krijg je gwn zon normale kut finale.. nie eens zin in
    Blijf lekker weg van dit forum als je voor het ' Nederlandse voetbal of het ' schitterende ' spel van Ajax bent. Dit is Twentefans en geen we lopen de polonaise voor het almachtige Ajax forum. Misschien is het over 3 maand Ajax - FC Twente en dan komen al die hooligans uit twente weer uit hun hol met de opmerkingen als kut neuzen ect. In Nederland is het FC Twente en anders niets. Zo nee ga dan lekker lopen janken op een voetbalzone oid.
  • 9 May 2019 om 06:06
    • Quote van 8 May 2019 om 23:20
      Ben jij een voetbal supporter? man man wat een trieste reaktie !
    Jazeker ben ik een voetbal supporter. Ik mag toch wel voorkeur hebben?
  • 9 May 2019 om 06:00
    Ikzeg. De heer pusic, wordt dit nu ook een hype, ik hoop het niet, we worden al genoemd als het zwarte gat wat trainers betreft. Ik hoop werkelijk dat er iets gaat gebeuren op trainers vlak en die afkoop contracten laten wij hopen voor beide partijen dat het goed geregeld wordt. Nog maals ga je goed heer pusic.
  • 9 May 2019 om 05:56
    • Quote van 8 May 2019 om 23:20
      Ben jij een voetbal supporter? man man wat een trieste reaktie !
    Ben jij voor Sjakie Swart die ongelooflijke droeftoeter alleen daarom is het al mooi. Gekkenhuis op de bühne niemand die ons stoppen kan. Nou BIEM STIL was het game over.
  • 9 May 2019 om 02:25
    • Quote van 8 May 2019 om 23:10
      Geweldig de arrogantie na de 2-0 werd afgestraft
    Dat was ook de achilleshiel ze begonnen zich zelf ook wel heel erg goed te vinden dan gaat het meestal fout!
  • 9 May 2019 om 02:22
    • Quote van 9 May 2019 om 01:05
      Wat een deceptie was dit voor Ajax. 30 seconden verder en je zat in de Finale CL. Het was een mooi seizoen CL voor Ajax en Ten Hag. Overigens deed mij de Goal in de laatste seconden wel denken aan de Goal die Peter Wisgerhof niet meer kon parreren Met zijn voet in de EL wedstrijd tegen Sporting Lissabon.
    Zag het toch wel aankomen had het voorspeld al begon ik na de 2-0 wel te twijfelen aan mijn voorspelling!
  • 9 May 2019 om 01:39
    • Quote van 9 May 2019 om 01:05
      Wat een deceptie was dit voor Ajax. 30 seconden verder en je zat in de Finale CL. Het was een mooi seizoen CL voor Ajax en Ten Hag. Overigens deed mij de Goal in de laatste seconden wel denken aan de Goal die Peter Wisgerhof niet meer kon parreren Met zijn voet in de EL wedstrijd tegen Sporting Lissabon.
    Of je nou Ajax fan bent of niet, dat doet er niet toe. Zo verliezen is wreed!
  • 9 May 2019 om 01:35
    • Quote van 8 May 2019 om 23:52
      Ikzeg. Wat er ook allemaal gezegd wordt over welke club ook ,doet altijd pijn bij de echte support, ikzeg. Ik haat geen enkele club want haat is niet goed te praten. Helaas zijn er veel mensen die ons fctwente haten, ook ik weet wat het met mij doet, daarom zeg ik jammer dat er mensen zijn die zulke dingen zeggen en ook nog is menen. De echte support houdt van zijn club en is geen haatdragende naar andere clubs. Maar ik wil wel altijd winnen. Van welke club dan ook. Maar ik haat niemand.
    Ik haat haat! Mooi gesproken!
  • 9 May 2019 om 01:05
    Wat een deceptie was dit voor Ajax. 30 seconden verder en je zat in de Finale CL. Het was een mooi seizoen CL voor Ajax en Ten Hag. Overigens deed mij de Goal in de laatste seconden wel denken aan de Goal die Peter Wisgerhof niet meer kon parreren Met zijn voet in de EL wedstrijd tegen Sporting Lissabon.
  • 9 May 2019 om 00:57
    • Quote van 8 May 2019 om 23:35
      gelukkig komen alle ajax supporters uit Adam....
    Ga jij maar eens op Utrecht Centraal staan als Ajax een uur later de wedstrijd speelt. Ze komen met de trein uit alle windstreken. Utrecht Centraal is dan vol met Ajax fans. Dus even terug komend op je antwoord: Nee, niet alle supporters van Ajax komen uit Amsterdam!
  • 9 May 2019 om 00:42
    Na gisteren zo ongeveer de mooiste wedstrijd ooit te hebben gezien, nu toch wel een domper. Hoop toch echt dat The Reds die sprutsers even goed afmaken. Voor de echte supporters is dit niets meer dan vreselijk, herkenbaar als met het NL elftal een finale verliezen. Ook genoeg successupporters gezien, maar dat zie je overal. Nog even aan BAM: ik vind het vreselijk voor Tadic, Ziyech en vooral Ten Hag dat ze de finale missen. Maargoed, al hadden ze de finale gehaald was ik alsnog voor Liverpool geweest, dat ben ik al tijden
  • 9 May 2019 om 00:19
    • Quote van 8 May 2019 om 23:51
      Onzin dit, ik kan er wel om janken man, dit is toch gewoon triest met die 5 min extra tijd en zo veel pech kan je niet hebben. Nu krijg je gwn zon normale kut finale.. nie eens zin in
    Zo goed voetbalde ajax niet tegen tottenham. Als je de statistieken er bij haalt en alles rustig analyseert dan is het denk ik terecht dat de spurs hebben gewonnen over beide wedstrijden
  • 9 May 2019 om 00:16
    • Quote van 8 May 2019 om 23:35
      Je begrijpt dat Ajax met deze resultaten de hele Nederlandse competitie een veel groter aanzien heeft gegeven? Als je tegen een potentiële aankoop kan zeggen: je mag komend jaar 2 wedstrijden spelen tegen een CL-finalist, dat dat best een meerwaarde zou hebben voor Twente?
    Aanzien in europa vind ik niet belangrijk. Met al die miljoenen voor ajax wordt de eredivisie er niet leuker op
  • 9 May 2019 om 00:13
    • Quote van 8 May 2019 om 23:35
      gelukkig komen alle ajax supporters uit Adam....
    Ik ken een heleboel ajax ‘supporters’
  • 9 May 2019 om 00:12
    • Quote van 8 May 2019 om 23:34
      Was helemaal klaar met die grote Ajax hype , laat de graafschap ze ook maar weer het kampioenschap afnemen
    Ik ook
  • 9 May 2019 om 00:11
    • Quote van 8 May 2019 om 23:40
      In ander topic zei hij dit al.
    Daar gaf hij ook geen antwoord waar hij die info vandaan heeft
  • 9 May 2019 om 00:10
    • Quote van 8 May 2019 om 22:19
      Hoe durf je het aan ten voorde te wijten, mocht het niet boteren tussen spelersgroep en pusic dan heeft ten voorde daar niks mee te maken. Erger jij je toch niet zo aan hem, komt vaak als mosterd na de maaltijd.
    Ten Voorde heeft ook de moordpartij op Schreuder, Hake en Verbeek op zijn geweten
  • 9 May 2019 om 00:09
    • Quote van 8 May 2019 om 23:51
      Onzin dit, ik kan er wel om janken man, dit is toch gewoon triest met die 5 min extra tijd en zo veel pech kan je niet hebben. Nu krijg je gwn zon normale kut finale.. nie eens zin in
    Zo triest is dit niet het is nog altijd dat Ajax altijd geholpen word en alles .doet wijken voor Ajax of zijn wij vergeten dat er na de vuurwerkramp verplicht werd dat Twente tegen Feyenoord moest spelen door dezelfde KNVB die nu alles voor Ajax opzij zet neet dit was een heel mooi slot.
  • 8 May 2019 om 23:53
    • Quote van 8 May 2019 om 23:52
      Ikzeg. Wat er ook allemaal gezegd wordt over welke club ook ,doet altijd pijn bij de echte support, ikzeg. Ik haat geen enkele club want haat is niet goed te praten. Helaas zijn er veel mensen die ons fctwente haten, ook ik weet wat het met mij doet, daarom zeg ik jammer dat er mensen zijn die zulke dingen zeggen en ook nog is menen. De echte support houdt van zijn club en is geen haatdragende naar andere clubs. Maar ik wil wel altijd winnen. Van welke club dan ook. Maar ik haat niemand.
    Helemaal mee eens, beste Ik.
  • 8 May 2019 om 23:53
    • Quote van 8 May 2019 om 23:38
      Vind jij het normaal dat Ajax zo nadrukkelijk geholpen moest worden door de KNVB en de scheidsrechterkorps zie zo de niet gegeven penalty voor Groningen waar was de var toen?en nog meer voorbeelden.
    Ach, wat een flauwekul. In andere wedstrijden komen ook genoeg discutabele situaties omtrent strafschoppen en dergelijke.
  • 8 May 2019 om 23:52
    Ikzeg. Wat er ook allemaal gezegd wordt over welke club ook ,doet altijd pijn bij de echte support, ikzeg. Ik haat geen enkele club want haat is niet goed te praten. Helaas zijn er veel mensen die ons fctwente haten, ook ik weet wat het met mij doet, daarom zeg ik jammer dat er mensen zijn die zulke dingen zeggen en ook nog is menen. De echte support houdt van zijn club en is geen haatdragende naar andere clubs. Maar ik wil wel altijd winnen. Van welke club dan ook. Maar ik haat niemand.
  • 8 May 2019 om 23:51
    • Quote van 8 May 2019 om 23:49
      GEEN CENT MEDELIJDEN MET AJAX, HOOGMOED VOOR VAL
    Onzin dit, ik kan er wel om janken man, dit is toch gewoon triest met die 5 min extra tijd en zo veel pech kan je niet hebben. Nu krijg je gwn zon normale kut finale.. nie eens zin in
  • 8 May 2019 om 23:49
    GEEN CENT MEDELIJDEN MET AJAX, HOOGMOED VOOR VAL
  • 8 May 2019 om 23:48
    • Quote van 8 May 2019 om 23:35
      Je kent de geschiedenis van psv niet, psv is opgericht door Phillips...
    Dan ken jij de geschiedenis ook niet helemaal. De club is niet zozeer door het bedrijf zelf opgericht, maar door enkele werknemers.
  • 8 May 2019 om 23:40
    • Quote van 8 May 2019 om 23:22
      Hoezo zoals jij al zei? Waar haal jij deze info vandaan?
    In ander topic zei hij dit al.
  • 8 May 2019 om 23:38
    • Quote van 8 May 2019 om 23:35
      gelukkig komen alle ajax supporters uit Adam....
    Het grootste deel wel, op een aantal successupporters na, maar die vind je niet snel in de ArenA denk ik.
  • 8 May 2019 om 23:38
    • Quote van 8 May 2019 om 23:20
      Ben jij een voetbal supporter? man man wat een trieste reaktie !
    Vind jij het normaal dat Ajax zo nadrukkelijk geholpen moest worden door de KNVB en de scheidsrechterkorps zie zo de niet gegeven penalty voor Groningen waar was de var toen?en nog meer voorbeelden.
  • 8 May 2019 om 23:37
    • Quote van 8 May 2019 om 23:35
      Je kent de geschiedenis van psv niet, psv is opgericht door Phillips...
    Tja dat verklaart de naam wel...
  • 8 May 2019 om 23:36
    • Quote van 8 May 2019 om 23:22
      GEWELDIG kon niet beter arrogantie afgestraft
    Arrogantie ja, alsof het gek is dat je met 3-0 voor denkt dat je door bent. Dan is het toch ook arrogant dat iedereen hier in maart al riep dat we kampioen waren en dan we blij waren toen Sparta won van Helmond, want wij zouden het wel even zelf doen?
  • 8 May 2019 om 23:35
    • Quote van 8 May 2019 om 23:27
      Inderdaad goed dat die Joden eruit liggen. Arrogant schijtvolk. Nu PSV nog kampioen en het is helemaal goed.
    Je begrijpt dat Ajax met deze resultaten de hele Nederlandse competitie een veel groter aanzien heeft gegeven? Als je tegen een potentiële aankoop kan zeggen: je mag komend jaar 2 wedstrijden spelen tegen een CL-finalist, dat dat best een meerwaarde zou hebben voor Twente?
  • 8 May 2019 om 23:35
    • Quote van 8 May 2019 om 23:33
      Liever Ajax dan PSV. PSV zijn allemaal mensen uit Tilburg bijvoorbeeld (soms zelfs Den Haag) die PSV gaan supporten omdat de club van hun stad ''niet goed is'', en vervolgens stoer gaan doen met de prestaties van PSV. En wie heeft nou de sponsor in zijn naam?
    Je kent de geschiedenis van psv niet, psv is opgericht door Phillips...
  • 8 May 2019 om 23:35
    • Quote van 8 May 2019 om 23:33
      Liever Ajax dan PSV. PSV zijn allemaal mensen uit Tilburg bijvoorbeeld (soms zelfs Den Haag) die PSV gaan supporten omdat de club van hun stad ''niet goed is'', en vervolgens stoer gaan doen met de prestaties van PSV. En wie heeft nou de sponsor in zijn naam?
    gelukkig komen alle ajax supporters uit Adam....
  • 8 May 2019 om 23:34
    Was helemaal klaar met die grote Ajax hype , laat de graafschap ze ook maar weer het kampioenschap afnemen
  • 8 May 2019 om 23:33
    • Quote van 8 May 2019 om 23:27
      Inderdaad goed dat die Joden eruit liggen. Arrogant schijtvolk. Nu PSV nog kampioen en het is helemaal goed.
    Liever Ajax dan PSV. PSV zijn allemaal mensen uit Tilburg bijvoorbeeld (soms zelfs Den Haag) die PSV gaan supporten omdat de club van hun stad ''niet goed is'', en vervolgens stoer gaan doen met de prestaties van PSV. En wie heeft nou de sponsor in zijn naam?
  • 8 May 2019 om 23:27
    • Quote van 8 May 2019 om 23:27
      Inderdaad goed dat die Joden eruit liggen. Arrogant schijtvolk. Nu PSV nog kampioen en het is helemaal goed.
    Idd, prima zo :)
  • 8 May 2019 om 23:27
    • Quote van 8 May 2019 om 23:22
      GEWELDIG kon niet beter arrogantie afgestraft
    Inderdaad goed dat die Joden eruit liggen. Arrogant schijtvolk. Nu PSV nog kampioen en het is helemaal goed.
  • 8 May 2019 om 23:27
    • Quote van 8 May 2019 om 23:22
      GEWELDIG kon niet beter arrogantie afgestraft
    Mooi dat de club ajax zo wordt afgestraft, voor de spelers en ten hag vind ik het sneu. Ik had hen de finale gegund met het mooie voetbal wat ze dit seizoen hebben laten zien. Ik zal zo de leuke apps wel ontvangen over ajax. Leedvermaak noemen ze dat
  • 8 May 2019 om 23:25
    • Quote van 8 May 2019 om 23:20
      Ben jij een voetbal supporter? man man wat een trieste reaktie !
    Dus als je het Ajax gunde om uitgeschakeld te worden ben je geen voetbal fan? Ik hoopte op Barça en anders niets
  • 8 May 2019 om 23:24
    • Quote van 8 May 2019 om 21:52
      Wat is het toch een farce, die journalist. Als hij het nog niet weet, schrijf dan niks
    Hij weet het wel,zegt alleen wacht even af,de afwikkeling is pas rond als de handtekeningen op papier staan,eerder kan een nieuwe trainer ook niet aangesteld worden,lijkt erop dat Marino al wat anders heeft,gun ik hem wel,mooi voor beide partijen,gaat ons weinig geld kosten,win win situatie dus,eerst de resterende evaluatie gesprekken met de spelers,daarna kunnen we verder,nieuwe trainer,en dan een nieuwe selectie,ben benieuwd wie er 19 juni op het veld staan .
  • 8 May 2019 om 23:22
    • Quote van 8 May 2019 om 23:10
      Zoals ik al zei.. 6mnd krijgt ie mee. Rond 40k
    Hoezo zoals jij al zei? Waar haal jij deze info vandaan?
  • 8 May 2019 om 23:22
    • Quote van 8 May 2019 om 23:10
      Geweldig de arrogantie na de 2-0 werd afgestraft
    GEWELDIG kon niet beter arrogantie afgestraft
  • 8 May 2019 om 23:20
    • Quote van 8 May 2019 om 23:10
      Geweldig de arrogantie na de 2-0 werd afgestraft
    Ben jij een voetbal supporter? man man wat een trieste reaktie !
  • 8 May 2019 om 23:17
    • Quote van 8 May 2019 om 23:10
      Geweldig de arrogantie na de 2-0 werd afgestraft
    Pffff. Was fantastisch als Ajax naar de finale ging.
  • 8 May 2019 om 23:10
    Zoals ik al zei.. 6mnd krijgt ie mee. Rond 40k
  • 8 May 2019 om 23:10
    • Quote van 8 May 2019 om 23:03
      Off: eventueel ontslag ten hag door blamage ajax?:) kunnen we die ophalen.
    Geweldig de arrogantie na de 2-0 werd afgestraft
  • 8 May 2019 om 23:06
    • Quote van 8 May 2019 om 23:04
      Blamage?
    Let op de :)
  • 8 May 2019 om 23:06
    • Quote van 8 May 2019 om 23:03
      Off: eventueel ontslag ten hag door blamage ajax?:) kunnen we die ophalen.
    Off:Pusic nieuwe trainer van Ajax na blamage ten hag:)
  • 8 May 2019 om 23:04
    • Quote van 8 May 2019 om 23:03
      Off: eventueel ontslag ten hag door blamage ajax?:) kunnen we die ophalen.
    Blamage?
  • 8 May 2019 om 23:03
    • Quote van 8 May 2019 om 23:03
      Off: eventueel ontslag ten hag door blamage ajax?:) kunnen we die ophalen.
    Hahahaha nou inderdaad
  • 8 May 2019 om 23:03
    Off: eventueel ontslag ten hag door blamage ajax?:) kunnen we die ophalen.
  • 8 May 2019 om 22:19
    • Quote van 8 May 2019 om 21:56
      Ja Leo ie hebt het schaap goot abt driet n Jij hebt Pusic de nek om gedraaid en nu is hij ook nog trainer van de KKD geworden pfff
    Hoe durf je het aan ten voorde te wijten, mocht het niet boteren tussen spelersgroep en pusic dan heeft ten voorde daar niks mee te maken. Erger jij je toch niet zo aan hem, komt vaak als mosterd na de maaltijd.
  • 8 May 2019 om 22:12
    • Quote van 8 May 2019 om 22:05
      Wellicht een vaststellingsovereenkomst met 2 maand salarissen of zo iets. Gezien de reactie van Pusic zelf denk ik ook dat het in goed overleg is geweest.
    Ik denk dat pusic bij NAC gaat tekenen.
  • 8 May 2019 om 22:05
    Wellicht een vaststellingsovereenkomst met 2 maand salarissen of zo iets. Gezien de reactie van Pusic zelf denk ik ook dat het in goed overleg is geweest.
  • 8 May 2019 om 22:01
    • Quote van 8 May 2019 om 21:52
      Ten voorde zijn bron is twentefans.nl en twente.net. daar haalt hij zijn info vandaan.
    Hij schrijft verdomde vaak over zaken die ik reeds heb beschreven... #IamLeon #WieIsDeLeon
  • 8 May 2019 om 21:56
    Ja Leo ie hebt het schaap goot abt driet n Jij hebt Pusic de nek om gedraaid en nu is hij ook nog trainer van de KKD geworden pfff
  • 8 May 2019 om 21:52
    • Quote van 8 May 2019 om 21:47
      LtV leest veel mijn reacties hier valt mij op
    Ten voorde zijn bron is twentefans.nl en twente.net. daar haalt hij zijn info vandaan.
  • 8 May 2019 om 21:52
    Wat is het toch een farce, die journalist. Als hij het nog niet weet, schrijf dan niks