Bijen geniet: ''Een lekker drankje gedronken en lekker gedanst''

( 13 reacties)
Bijen geniet: ''Een lekker drankje gedronken en lekker gedanst''

Peet Bijen, Jelle van der Heyden en Aitor Cantalapiedra waren donderdagavond in de binnenstad van Enschede aanwezig voor een signeersessie. Peet Bijen liet daarbij weten dat hij het uitstekend naar zijn zin heeft gehad tijdens het 'teamuitje' op Ibiza. 

”Het was zeker gezellig. We hebben leuke avonden gehad", vertelt hij aan 1Twente. "Overdag lekker gechilld bij het zwembad, stadjes bezocht, of tenminste de hoofdstad van Ibiza. Dus dat was even leuk. Lekker gegeten met elkaar, 's avonds een lekker drankje gedronken en lekker gedanst", aldus Bijen.

De centrumverdediger sprak ook over het ontslag van trainer Marino Pusic. "Dat is altijd vervelend uiteraard als er in een keer weer een trainer wordt weggestuurd", erkent hij. "Ik zou bijna zeggen dat het normaal wordt, omdat het al flink vaak is gebeurd. Maar eigenlijk went zoiets natuurlijk nooit", weet Bijen.

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 May 2019 om 01:36
    • Quote van 10 May 2019 om 20:50
      Wat valt er uit te vreten op een eiland voor homo's wanneer je zelf hetero bent? ;)
    Er lopen daar ook nog genoeg hitsige meiden
  • 10 May 2019 om 20:50
    • Quote van 10 May 2019 om 20:16
      Wat ze hebben uitgevreten op ibiza daar geeft bijen ook een politiek correct antwoord op. Wat een brave jongens hebben we toch.
    Wat valt er uit te vreten op een eiland voor homo's wanneer je zelf hetero bent? ;)
  • 10 May 2019 om 20:48
    • Quote van 10 May 2019 om 19:07
      +100

      Bijen die plaats moest maken voor de onbekende Nacho, nadat Peetken een prima voorbereiding kende? Als ik Peetken zou zijn geweest, dan had ik van vreugde een gat in het dak gesprongen....maar wel in een ruimte zonder aanwezige media....


      Peetken geeft gewoon een politiek correcte antwoord.
    Hij en Xandro waren geschokt dat ze na de winst op titel concurrent Sparta ineens op de bank zaten,voor spelers die niet wedstrijdfit waren en nog nooit samen getraind of gespeeld hadden,een ander vond hem de slechtste trainer/manager die hij ooit heeft gehad,niet helemaal eerlijk als je Rutten,ten Hag,en Jans en Preudhomme hebt gehad,of nee ook nog een in kangaroeland.Als we hem niet hadden was de hele boel ontspoort.Ook de wisselspelers konden hem wel schieten bij wijze van spreken,Lely,Maria en Bapoh,totaal onhandelbaar,een boze reservekeeper enz,dus totaal geen draagvlak meer,vertrouwensbreuk en dan moet de club wel ingrijpen,verder al dat gedoe nu,hij is weg,terugkijken heeft geen zin,boek KKD is dicht,boek Eredivisie is open,snel een nieuwe trainer en goede spelers,dat de Grolsch Veste weer een hel wordt en wij weer eens vermaakt worden met goed spel,Pusic was voor mij een passant,veel slechte wedstrijden,twee dieptepunten de schandalige wedstrijd tegen Vitesse toen hij ook op de bank zat,en de zeperd tegen Jong Ajax,wat ben ik blij dat we van hem af zijn!!!!
  • 10 May 2019 om 20:16
    Wat ze hebben uitgevreten op ibiza daar geeft bijen ook een politiek correct antwoord op. Wat een brave jongens hebben we toch.
  • 10 May 2019 om 19:07
    • Quote van 10 May 2019 om 17:03
      Ik loop niet te zoeken, dit is gewoon mediatraining. Heb jij ooit een artikel gelezen waarin een speler zegt dat hij blij is dat een trainer ontslagen is? Hij doet zich nu zo voor, maar als hij het echt vervelend had gevonden dan had hij wel zoiets gezegd. Iets van 'ik was graag langer met hem doorgegaan, maar de directie bepaald dat en ik heb niet overal invloed op'
    +100

    Bijen die plaats moest maken voor de onbekende Nacho, nadat Peetken een prima voorbereiding kende? Als ik Peetken zou zijn geweest, dan had ik van vreugde een gat in het dak gesprongen....maar wel in een ruimte zonder aanwezige media....


    Peetken geeft gewoon een politiek correcte antwoord.
  • 10 May 2019 om 18:59
    • Quote van 10 May 2019 om 16:46
      Hij zegt dat hij het vervelend vindt. Je probeert iets te lezen wat er niet staat. Op zo'n manier kun je elke uitlating uitleggen zoals je wil. Hij heeft ook niet gezegd dat hij er blij mee is. Dus daar zou je uit kunnen afleiden dat hij er helemaal niet mee eens is. En er misschien wel wakker van ligt. ........ Onzin dus! Waarom proberen er zoveel hier te zoeken naar een excuus om het ontslag goed te praten?
    Jij bent echt olie dom sorry, diverse mensen geven hier aan dat dat een stukje mediatraining is, en inderdaad niet gaan roepen dat ze blij zijn dat hij opgerot is!!! Man hou toch op met deze strijd die jij toch niet wint!!!!
  • 10 May 2019 om 18:49
    • Quote van 10 May 2019 om 17:10
      Huh huh, jij leest maar wat je wilt lezen. En als er niet staat (gezegd is) wat jij wilt zien (horen), zeg je; "is ook logisch, mediatraining". Zo heb je altijd gelijk en ga je discussies uit de weg!
    Ik ga geen discussies uit de weg, ik vraag jou zelfs iets waar jij niet op reageert. Heb jij ooit iemand zien zeggen dat hij blij was met het ontslag van een trainer? Is werkelijk nog nooit gebeurt, andersom wel. Spelers die het oneens zijn met een ontslag, die dit aangeven in interviews. Twente is nu kampioen geworden, en toch word hij ontslagen. Des te meer reden om het evt. gek te vinden als speler, hij zegt er niks van dus vind hij het wel prima. Dat haal ik eruit ja. Wat jij doet moet jij weten, maar zag net al ergens dat jij pro pusic bent dus dan is het meningsverschil gelijk al te verklaren.
  • 10 May 2019 om 17:48
    • Quote van 10 May 2019 om 16:46
      Hij zegt dat hij het vervelend vindt. Je probeert iets te lezen wat er niet staat. Op zo'n manier kun je elke uitlating uitleggen zoals je wil. Hij heeft ook niet gezegd dat hij er blij mee is. Dus daar zou je uit kunnen afleiden dat hij er helemaal niet mee eens is. En er misschien wel wakker van ligt. ........ Onzin dus! Waarom proberen er zoveel hier te zoeken naar een excuus om het ontslag goed te praten?
    Er valt niets goed of slecht te praten, met Pusic kon je niet de eredivisie in punt uit.
  • 10 May 2019 om 17:10
    • Quote van 10 May 2019 om 17:03
      Ik loop niet te zoeken, dit is gewoon mediatraining. Heb jij ooit een artikel gelezen waarin een speler zegt dat hij blij is dat een trainer ontslagen is? Hij doet zich nu zo voor, maar als hij het echt vervelend had gevonden dan had hij wel zoiets gezegd. Iets van 'ik was graag langer met hem doorgegaan, maar de directie bepaald dat en ik heb niet overal invloed op'
    Huh huh, jij leest maar wat je wilt lezen. En als er niet staat (gezegd is) wat jij wilt zien (horen), zeg je; "is ook logisch, mediatraining". Zo heb je altijd gelijk en ga je discussies uit de weg!
  • 10 May 2019 om 17:03
    • Quote van 10 May 2019 om 16:46
      Hij zegt dat hij het vervelend vindt. Je probeert iets te lezen wat er niet staat. Op zo'n manier kun je elke uitlating uitleggen zoals je wil. Hij heeft ook niet gezegd dat hij er blij mee is. Dus daar zou je uit kunnen afleiden dat hij er helemaal niet mee eens is. En er misschien wel wakker van ligt. ........ Onzin dus! Waarom proberen er zoveel hier te zoeken naar een excuus om het ontslag goed te praten?
    Ik loop niet te zoeken, dit is gewoon mediatraining. Heb jij ooit een artikel gelezen waarin een speler zegt dat hij blij is dat een trainer ontslagen is? Hij doet zich nu zo voor, maar als hij het echt vervelend had gevonden dan had hij wel zoiets gezegd. Iets van 'ik was graag langer met hem doorgegaan, maar de directie bepaald dat en ik heb niet overal invloed op'
  • 10 May 2019 om 16:46
    • Quote van 10 May 2019 om 16:09
      idd, dan had hij wel gezegd dat hij het niet had begrepen ofzo.
    Hij zegt dat hij het vervelend vindt. Je probeert iets te lezen wat er niet staat. Op zo'n manier kun je elke uitlating uitleggen zoals je wil. Hij heeft ook niet gezegd dat hij er blij mee is. Dus daar zou je uit kunnen afleiden dat hij er helemaal niet mee eens is. En er misschien wel wakker van ligt. ........ Onzin dus! Waarom proberen er zoveel hier te zoeken naar een excuus om het ontslag goed te praten?
  • 10 May 2019 om 16:09
    • Quote van 10 May 2019 om 15:43
      Heb niet de indruk dat Peet wakker ligt van het ontslag
    idd, dan had hij wel gezegd dat hij het niet had begrepen ofzo.
  • 10 May 2019 om 15:43
    Heb niet de indruk dat Peet wakker ligt van het ontslag
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›