Kijktip: Pusic schuift zondagochtend aan bij De Tafel van Kees

( 19 reacties)
Kijktip: Pusic schuift zondagochtend aan bij De Tafel van Kees

Marino Pusic schuift zondagochtend aan bij De Tafel van Kees, zo laat FOX Sports vrijdag weten via de officiële kanalen. Ook Guus Hiddink, Sonny Silooy en Gerry Hamstra (technisch directeur SC Heerenveen) zijn te gast in de uitzending. 

Presentator Kees Jansma zal met Pusic, die dinsdag op straat werd gezet door FC Twente, voornamelijk praten over het kampioenschap van FC Twente en zijn daaropvolgende afscheid. Het is bovendien nog niet bekend waar de oefenmeester volgend seizoen aan de slag gaat. 

Hiddink en Silooy zullen ongetwijfeld aanwezig zijn om terug te blikken op de uitschakeling van Ajax in de halve finale van de Champions League en vooruit te blikken op de strijd om de landstitel. De Tafel van Kees wordt uitgezonden op FOX Sports 1 en begint om 10:00 uur. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 May 2019 om 20:21
    Nou is het wel een keer genoeg. Ik heb die rotkop van Pusic nu te vaak voorbij zien komen. Bah, wat een walgelijke vent,
  • 10 May 2019 om 20:14
    • Quote van 10 May 2019 om 19:52
      Ted zou zelf dubbelfunctie moeten nemen.... TD en trainert. Bij aanstellen Garcia bepaald Ted de aankopen... bepaald Ted wie er speelt en bepaald Ted de opstelling.... Ted vind zichzelf geweeeeeldig.
    Klopt Socrates, Tedjen is een beetje eng, maar a.s. seizoen wordt ook voor Tedjen het seizoen van de waarheid. Er zijn geen excuses voor falen...
  • 10 May 2019 om 20:08
    • Quote van 10 May 2019 om 19:59
      Dat niet alleen. Blik Spanjaarden vanaf wedstrijd 2
    Klopt, echter waren die ook stuk voor stuk beter dan de alternatieven. Gonzalez is een beest, aitor smaakmaker, espinosa is te sierlijk voor het vechtvoetbal in de pils league maar beter dan holscher, nacho beter dan ramos.
  • 10 May 2019 om 20:04
    • Quote van 10 May 2019 om 19:52
      Ted zou zelf dubbelfunctie moeten nemen.... TD en trainert. Bij aanstellen Garcia bepaald Ted de aankopen... bepaald Ted wie er speelt en bepaald Ted de opstelling.... Ted vind zichzelf geweeeeeldig.
    Socrates krijgen we geld voor de titel?Periode was 50000 ,mooie bonus voor Pusic,titel levert miljoenen meer aan inkomsten op,mag hij toch wel wat van meenemen,reken maar dat hij zondag Poeslief is,anders vind hij nooit een andere club.
  • 10 May 2019 om 19:59
    • Quote van 10 May 2019 om 19:54
      Bij pusic heeft hij ook bepaald dat Holscher moest spelen, dat idee heb ik tenminste.
    Dat niet alleen. Blik Spanjaarden vanaf wedstrijd 2
  • 10 May 2019 om 19:54
    • Quote van 10 May 2019 om 19:52
      Ted zou zelf dubbelfunctie moeten nemen.... TD en trainert. Bij aanstellen Garcia bepaald Ted de aankopen... bepaald Ted wie er speelt en bepaald Ted de opstelling.... Ted vind zichzelf geweeeeeldig.
    Bij pusic heeft hij ook bepaald dat Holscher moest spelen, dat idee heb ik tenminste.
  • 10 May 2019 om 19:52
    • Quote van 10 May 2019 om 19:48
      Maak oe nie druk kerel.


      In Tedjen I trust. Zou jij ook kunnen doen. ;)
    Ted zou zelf dubbelfunctie moeten nemen.... TD en trainert. Bij aanstellen Garcia bepaald Ted de aankopen... bepaald Ted wie er speelt en bepaald Ted de opstelling.... Ted vind zichzelf geweeeeeldig.
  • 10 May 2019 om 19:51
    Kan hij weer mooi reclame voor zichzelf gaan maken. In de voorbereiding 3 man en een paardekop op de training, want er zat geen geld in de pot. Schrijnende omstandigheden. Toch begonnen met fris, dominant en aanvallend voetbal, maar niet het gewenste resultaat. Dus zag HIJ dat het.zo niet verder kon en HIJ de boel heeft omgegooid en dat daardoor HIJ zijn taak volbracht heeft. Het gehele jankregister wordt los getrokken. Clubs staan nu in de rij, maar hij gaat eerst hierin een weloverwogen keuze maken.
  • 10 May 2019 om 19:48
    • Quote van 10 May 2019 om 19:39
      Ikzeg. Heel jammer dat het zo gelopen is. Afgelopen seizoen hadden wij bijna nog geen voetballers en nu naar de eredivisie weet je ook nog niets a wie wordt de opvolger van de heer pusic en wie blijft er en wie komen er bij. Ik wacht maar weer is af. Succes heren van, en met ted .
    Maak oe nie druk kerel.


    In Tedjen I trust. Zou jij ook kunnen doen. ;)
  • 10 May 2019 om 19:42
    Las net een interview waarin hij aangaf dat hij teleurgesteld was, maar ook op alles af gaf binnen Twente en zichzelf eigenlijk de hemel in prees. Hij verbaasde zich blijkbaar ook erover dat er maar 3 spelers van het degradatiejaar over waren, maar dat is toch logisch!!?? Dat was de allerslechtste selectie van Twente ooit!! Deze man mist zelfreflectie en realisme
  • 10 May 2019 om 19:39
    Ikzeg. Heel jammer dat het zo gelopen is. Afgelopen seizoen hadden wij bijna nog geen voetballers en nu naar de eredivisie weet je ook nog niets a wie wordt de opvolger van de heer pusic en wie blijft er en wie komen er bij. Ik wacht maar weer is af. Succes heren van, en met ted .
  • 10 May 2019 om 19:07
    • Quote van 10 May 2019 om 18:36
      Moeilijk seizoenWaar we vandaan komen Bewust de rem erop, slecht spel een keuze Slechts 3 spelers bij seizoenstart (het worden er wekelijks minder)Financiele middelen Ik hou van iedereen
      En naar de reclame....

    En dat allemaal op jouw zondagavond in de sportsbar onder het genot van......?
  • 10 May 2019 om 18:40
    • Quote van 10 May 2019 om 18:36
      Moeilijk seizoenWaar we vandaan komen Bewust de rem erop, slecht spel een keuze Slechts 3 spelers bij seizoenstart (het worden er wekelijks minder)Financiele middelen Ik hou van iedereen
      En naar de reclame....

    Inderdaad Bammeke...zooooo voorspelbaar, maar je vergeet een traantje wegpinken. ;)
  • 10 May 2019 om 18:36
    Moeilijk seizoenWaar we vandaan komen Bewust de rem erop, slecht spel een keuze Slechts 3 spelers bij seizoenstart (het worden er wekelijks minder)Financiele middelen Ik hou van iedereen
    En naar de reclame....

  • 10 May 2019 om 18:02
    • Quote van 10 May 2019 om 16:51
      Tuurlijk. Er valt weer een smeuig verhaal over Twente te vertellen.
    Wacht het nou eerst eens af voordat je al een oordeel velt.
  • 10 May 2019 om 17:52
    • Quote van 10 May 2019 om 17:25
      Ja maar dit roep je op jezelf af door zelf geen openheid van zaken te geven. Dan ben je een speelbal van roddels en quasi feiten. Overigens denk ik niet dat Pusic Twente te kakken gaat zetten
    Dat doet hij zeker niet. Hij zal alleen melden dat hij teleurgesteld is, maar dat is nu eenmaal zo gaat in de voetbalwereld. Dat heeft hij n.l. vandaag in een ander interview ook gezegd.... Waarom zou hij FcT afvallen? Bovendien moet er financieel nog e.e.a. afgewikkeld worden.
  • 10 May 2019 om 17:25
    • Quote van 10 May 2019 om 16:51
      Tuurlijk. Er valt weer een smeuig verhaal over Twente te vertellen.
    Logisch toch? Vrijwel elke ontslagen trainer krijgt de kans zijn zegje te doen daar aan tafel. Niet iedereen maakt daar gebruik van. Maar als je een club, als FC Twente aan een kampioenschap helpt. Ze daarmee terugbrengt naar de eredivisie, en toch ontslagen bent, lijkt het me niet meer dan normaal dat je jouw kant van het verhaal wilt vertellen. Dat heeft niets met een smeuïg verhaal te maken. En al zou dat wel zo zijn, FC Twente heeft dat, met zijn ontslag, over zichzelf afgeroepen.
  • 10 May 2019 om 17:25
    • Quote van 10 May 2019 om 16:51
      Tuurlijk. Er valt weer een smeuig verhaal over Twente te vertellen.
    Ja maar dit roep je op jezelf af door zelf geen openheid van zaken te geven. Dan ben je een speelbal van roddels en quasi feiten. Overigens denk ik niet dat Pusic Twente te kakken gaat zetten
  • 10 May 2019 om 16:51
    Tuurlijk. Er valt weer een smeuig verhaal over Twente te vertellen.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›