Ten Voorde voorspelt: ''Ik denk dat hij naar het buitenland gaat''

( 19 reacties)
Ten Voorde voorspelt: ''Ik denk dat hij naar het buitenland gaat''

Oussama Assaidi loopt transfervrij de deur uit bij FC Twente. De Marokkaanse vleugelaanvaller, die dit seizoen nauwelijks aan spelen toekwam bij de club uit Enschede, had een aflopend contract bij de club uit Enschede.

Leon ten Voorde had het vertrek wel zien aankomen. "Vrijdag na de wedstrijd was hij vrij uitgesproken, toen heb ik een tijdje met hem gesproken", vertelt de verslaggever op de website van de Tubantia. "Toen zei hij al dat-ie de beslissing had gemaakt. Zijn contract loopt af, hij heeft heel weinig gespeeld. Dus 1 en 1 is 2. Dan weet je dat-ie gaat", aldus Ten Voorde.

"Ik weet niet wat-ie gaat doen, ik denk dat hij naar het buitenland gaat", vervolgt hij. "Dat Twente niet verder met hem gaat, is zo logisch als maar kan. Want je kunt er niet op bouwen, je weet niet hoe fit hij is en Twente moet gewoon een nieuwe start maken. Die kunnen niet meer in Assaidi investeren. Dus het is voor beide partijen heel goed dat-ie gaat", besluit Ten Voorde. 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 May 2019 om 12:55
    Goede zaalvoetballer niets meer dan dat.
  • 11 May 2019 om 12:53
    • Quote van 10 May 2019 om 19:57
      Vorwärts Epe is een mooie club voor hem
    Richtersbleek
  • 11 May 2019 om 11:07
    • Quote van 10 May 2019 om 18:42
      Is toch duidelijk? Kammetje is the Godfather van FC Twente. Zo'n vreemde foto is het dus niet.


      Je ziet Leon vragen; "Peetvader...heb je nog info voor me"? ;)
    Leon vindt het zo opwindend dattie er stijve tepels van heeft
  • 11 May 2019 om 01:38
    NK Zadar
  • 10 May 2019 om 19:57
    Vorwärts Epe is een mooie club voor hem
  • 10 May 2019 om 19:51
    • Quote van 10 May 2019 om 19:01
      Op basis van zijn ikke, ikke en nog eens ikke.....
    Precies, hij was echt alleen met zichzelf bezig. Hele jaar op kosten van twente gerevalideerd, beetje wedstrijdritme opgedaan en dan vervolgens weggaan. Ondankbare hond. Als twente hem nou de deur wijst is dat begrijpelijk maar dat hij zelf wegloopt.... Verwacht hem niet terug te zien in de eredivisie, pils league vind hij zichzelf te goed voor dus zal het wel zandbak ofzo worden.
  • 10 May 2019 om 19:17
    Die knieblessure heeft hem duidelijk niet goed gedaan en ik ben voor hem bang dat het ook niet veel meer gaat worden. Vorig jaar kon hij zeker nog wel heel goed voetballen ook al kon je hem wel verwijten te egoïstisch te zijn. Maar dit seizoen was Assaidi Assaidi niet meer. Zoals Leon al zegt is het inderdaad het beste dat beide partijen uit elkaar gaan.
  • 10 May 2019 om 19:03
    • Quote van 10 May 2019 om 18:06
      Die jongen kan als de beste voetballen, hij heeft helaas het vertrouwen van pusic niet gekregen. Ja heel af en toe een basis plaats en af en toe een wissel daar word je ook niet fit en scherp van. Ik weet zeker dat hij in een goed elftal makkelijk mee kan komen in de eredivisie....
    Die jongen had een groot aandeel in de degradatie vorig jaar en dit seizoen heeft hij zijn kansen wel gehad maar faalde keer op keer!
  • 10 May 2019 om 19:01
    • Quote van 10 May 2019 om 18:43
      ik wil het er niet meer op gokken. Zo gevoelig is die knie, maand geleden had meneer een grote bek bij de tafel van kees en gelijk kreeg hij de kans van pusic in de basis de vrijdag erop. Niks laten zien, ook in overige wedstrijden niks laten zien. Hij is er zolang uit geweest, de resultaten waren goed dus dan laat je hem niet veel spelen. Als je dan mag spelen, laat het dan maar zien. Helemaal niks van gekomen, meneer vond zelfs dat hij in de kampioenswedstrijd had moeten spelen. Op basis waarvan precies?
    Op basis van zijn ikke, ikke en nog eens ikke.....
  • 10 May 2019 om 19:00
    • Quote van 10 May 2019 om 17:34
      Hij heeft aangegeven op "niveau" te willen spelen. Ik ben benieuwd op welk "niveau" hij terecht zal komen. Waarschijnlijk is het "niveau" in Nederland te laag voor een voetballer van zijn kaliber........ugh ugh. Ik denk ook niet dat veel Nederlandse clubs op dit soort egocentrische spelers zit te wachten.
    Lager is ook een niveau
  • 10 May 2019 om 18:43
    • Quote van 10 May 2019 om 18:06
      Die jongen kan als de beste voetballen, hij heeft helaas het vertrouwen van pusic niet gekregen. Ja heel af en toe een basis plaats en af en toe een wissel daar word je ook niet fit en scherp van. Ik weet zeker dat hij in een goed elftal makkelijk mee kan komen in de eredivisie....
    ik wil het er niet meer op gokken. Zo gevoelig is die knie, maand geleden had meneer een grote bek bij de tafel van kees en gelijk kreeg hij de kans van pusic in de basis de vrijdag erop. Niks laten zien, ook in overige wedstrijden niks laten zien. Hij is er zolang uit geweest, de resultaten waren goed dus dan laat je hem niet veel spelen. Als je dan mag spelen, laat het dan maar zien. Helemaal niks van gekomen, meneer vond zelfs dat hij in de kampioenswedstrijd had moeten spelen. Op basis waarvan precies?
  • 10 May 2019 om 18:42
    • Quote van 10 May 2019 om 18:38
      Bij die foto lijkt het altijd zon scene uit een slechte maffiafilm
    Is toch duidelijk? Kammetje is the Godfather van FC Twente. Zo'n vreemde foto is het dus niet.


    Je ziet Leon vragen; "Peetvader...heb je nog info voor me"? ;)
  • 10 May 2019 om 18:38
    Bij die foto lijkt het altijd zon scene uit een slechte maffiafilm
  • 10 May 2019 om 18:38
    • Quote van 10 May 2019 om 17:34
      Hij heeft aangegeven op "niveau" te willen spelen. Ik ben benieuwd op welk "niveau" hij terecht zal komen. Waarschijnlijk is het "niveau" in Nederland te laag voor een voetballer van zijn kaliber........ugh ugh. Ik denk ook niet dat veel Nederlandse clubs op dit soort egocentrische spelers zit te wachten.
    Ik denk niveau euro's....het liefst dus in de woestijn. Veelal staan daar ook coush coush kraampjes rondom die velden. Dat zal Assaidi ook zeker aanspreken. Aan je overgewicht werken is namelijk ook werken. ;)
  • 10 May 2019 om 18:34
    Goh...wat een orakel is Leon deze keer zeg;

    Leon ten Voorde had het vertrek wel zien aankomen. "Vrijdag na de wedstrijd was hij vrij uitgesproken, toen heb ik een tijdje met hem gesproken", vertelt de verslaggever op de website van de Tubantia. "Toen zei hij al dat-ie de beslissing had gemaakt. Zijn contract loopt af, hij heeft heel weinig gespeeld. Dus 1 en 1 is 2. Dan weet je dat-ie gaat", aldus Ten Voorde.


    Hetgeen Leon nu schrijft, schrijven wij hier al weken lang. De één hoopte zelfs nog dat Assaidi zou blijven (tja...waarom eigenlijk?), en een ander riep dat FC Twente sowieso afscheid zou moeten nemen van Assaidi omdat FC Twente geen liefdadigheid- en revalidatiecentrum moet (willen) zijn.
  • 10 May 2019 om 18:21
    • Quote van 10 May 2019 om 18:06
      Die jongen kan als de beste voetballen, hij heeft helaas het vertrouwen van pusic niet gekregen. Ja heel af en toe een basis plaats en af en toe een wissel daar word je ook niet fit en scherp van. Ik weet zeker dat hij in een goed elftal makkelijk mee kan komen in de eredivisie....
    Onzin hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest voordat je dan wedstrijdfit bent is het seizoen voorbij en Assaidi wordt nooit meer de oude Assaidi van Heerenveen dat is hij al 10 jaar niet meer deze jongen mag blij zijn dat Twente zo gek is geweest om hem zo rijkelijk te betalen voor een paar wedstrijdjes. Zakkenvuller.
  • 10 May 2019 om 18:06
    Die jongen kan als de beste voetballen, hij heeft helaas het vertrouwen van pusic niet gekregen. Ja heel af en toe een basis plaats en af en toe een wissel daar word je ook niet fit en scherp van. Ik weet zeker dat hij in een goed elftal makkelijk mee kan komen in de eredivisie....
  • 10 May 2019 om 17:48
    Lekker belangrijk
  • 10 May 2019 om 17:34
    Hij heeft aangegeven op "niveau" te willen spelen. Ik ben benieuwd op welk "niveau" hij terecht zal komen. Waarschijnlijk is het "niveau" in Nederland te laag voor een voetballer van zijn kaliber........ugh ugh. Ik denk ook niet dat veel Nederlandse clubs op dit soort egocentrische spelers zit te wachten.