Paus ziet zichzelf wel als trainer Twente: ''Ze kunnen altijd bellen''

( 37 reacties)
Paus ziet zichzelf wel als trainer Twente: ''Ze kunnen altijd bellen''

André Paus is na dit seizoen een trainer zonder club. Momenteel staat hij aan het roer bij Quick'20 uit Oldenzaal wat hij van degradatie moet zien te redden. Daarna ligt zijn toekomst nog open, de openstaande vacature van trainer bij FC Twente vervullen lijkt hem wel wat.

"Ik weet dat ik op een shortlist sta bij twee buitenlandse clubs, maar welke dat zijn zeg ik niet", vertelt de oud-verdediger van FC Twente in gesprek met RTV Oost. Ook bij FC Twente is zijn naam meer dan eens genoemd, zelf heeft hij daar wel oren naar. "Ze kunnen me altijd bellen. Ik denk ook dat ze mijn nummer hebben, dus dat kunnen ze altijd doen", luidt het vervolg. Het is niet de eerste keer dat de naam van Paus rondzingt in Enschede.

Technisch directeur Ted van Leeuwen is degene met de touwtjes in handen, hij zal bepalen wie de ontslagen Marino Pusic gaat vervangen. Voor Paus is Van Leeuwen geen onbekende. "Ik ken hem van mijn tijd bij Vitesse en mijn periode op Cyprus, dus een rare gedachte is het niet", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2019 om 15:10
    Van mij mag hij komen.
  • 13 May 2019 om 01:10
    • Quote van 13 May 2019 om 00:48
      Pascal Lunqvist heeft in de winter een twee jarige verbintenis bij NAC getekend. Ga er maar vanuit dat dit met degradatie clausule is. De Zweed kwam over van PSV 2.
    Dan zou het idd een interessante optie zijn.
  • 13 May 2019 om 00:48
    • Quote van 12 May 2019 om 23:43
      Luka Ilic is een prima leenspeler voor ons. Pavel Lundqvist alleen doen als je hem kunt overnemen bij psv. Kastaneer zou ook een goede kunnen zijn, blonk uit bij ADO. Als de Graafschap en Excelsior degraderen zijn Jurgen Mattheij (transfervrij), Luigi Bruins, Jerdy Schouten, Ryan Koolwijk, Delano Burgzorg, Mohamed Hamdaoui, Charlison Benschop en Leeroy Owusu misschien interessante opties.
    Pascal Lunqvist heeft in de winter een twee jarige verbintenis bij NAC getekend. Ga er maar vanuit dat dit met degradatie clausule is. De Zweed kwam over van PSV 2.
  • 12 May 2019 om 23:43
    • Quote van 12 May 2019 om 22:39
      Degradatie clausules wellicht.
    Luka Ilic is een prima leenspeler voor ons. Pavel Lundqvist alleen doen als je hem kunt overnemen bij psv. Kastaneer zou ook een goede kunnen zijn, blonk uit bij ADO. Als de Graafschap en Excelsior degraderen zijn Jurgen Mattheij (transfervrij), Luigi Bruins, Jerdy Schouten, Ryan Koolwijk, Delano Burgzorg, Mohamed Hamdaoui, Charlison Benschop en Leeroy Owusu misschien interessante opties.
  • 12 May 2019 om 22:39
    • Quote van 12 May 2019 om 21:27
      Waarom benoem je ze alle 5 dan? Die city speler is denk ik realistisch, kan best dat city hem nog een keer wil verhuren binnen de eredivisie al ken ik hem niet. Van hooijdonk kun je niet gratis over nemen, niet haalbaar dus. Zelfde geldt voor menno koch en el allouchi. Lunqvist zal je wederom moeten huren en dat heb ik liever niet. Is trouwens de vraag of ze degradatieclausule hebben, dan is er meer mogelijk.
    Degradatie clausules wellicht.
  • 12 May 2019 om 22:29
    • Quote van 12 May 2019 om 22:25
      Hoe noemen ze dat ook alweer? Karma!
    Er zitten een aantal idioten tussen die supporters ja, en die gun ik met alle plezier amateurvoetbal. Maar over het algemeen zijn de NAC-supporters hondstrouw
  • 12 May 2019 om 22:25
    • Quote van 12 May 2019 om 16:27
      Haha NAC Breda gedregadeerd.
    Hoe noemen ze dat ook alweer? Karma!
  • 12 May 2019 om 21:42
    • Quote van 12 May 2019 om 21:01
      Wat kunnen sommige hier toch simpel denken. Ik heb het hier over vijf spelers. Ik zeg niet dat alle vijf de spelers gehaald moeten worden. Maar zeker 1 a 2 spelers kunnen zeker mee met het niveau van Twente. Jullie moeten niet doen of in een keer NAC spelers er niks van kunnen. Die hebben gewoon geen team, het is los zand.
    Moeten we spelers halen die mee kunnen met het niveau van FCT? Ik denk dat van de 10 tot 12 spelers die de club moet halen minstens de helft een kwalitatieve versterking moet zijn.
  • 12 May 2019 om 21:27
    • Quote van 12 May 2019 om 21:01
      Wat kunnen sommige hier toch simpel denken. Ik heb het hier over vijf spelers. Ik zeg niet dat alle vijf de spelers gehaald moeten worden. Maar zeker 1 a 2 spelers kunnen zeker mee met het niveau van Twente. Jullie moeten niet doen of in een keer NAC spelers er niks van kunnen. Die hebben gewoon geen team, het is los zand.
    Waarom benoem je ze alle 5 dan? Die city speler is denk ik realistisch, kan best dat city hem nog een keer wil verhuren binnen de eredivisie al ken ik hem niet. Van hooijdonk kun je niet gratis over nemen, niet haalbaar dus. Zelfde geldt voor menno koch en el allouchi. Lunqvist zal je wederom moeten huren en dat heb ik liever niet. Is trouwens de vraag of ze degradatieclausule hebben, dan is er meer mogelijk.
  • 12 May 2019 om 21:24
    • Quote van 12 May 2019 om 18:47
      En Theo vonk!
    Mc Laren niet vergeten.
  • 12 May 2019 om 21:01
    • Quote van 12 May 2019 om 20:15
      Geen heilige Paus hier en ook geen Nac-cers. Als ze zo goed waren als je zegt UT, dan had je dat gezien na de coach wissel daar . Het spel werd niet beter, er werden weer weinig punted behaald. Ik geloof best wel dat even coach invloed heeft, maar je hebt vooral te maken met de kwaliteit van spelers of beter gezegd het gebrek er aan.
    Wat kunnen sommige hier toch simpel denken. Ik heb het hier over vijf spelers. Ik zeg niet dat alle vijf de spelers gehaald moeten worden. Maar zeker 1 a 2 spelers kunnen zeker mee met het niveau van Twente. Jullie moeten niet doen of in een keer NAC spelers er niks van kunnen. Die hebben gewoon geen team, het is los zand.
  • 12 May 2019 om 20:54
    • Quote van 12 May 2019 om 19:27
      Ze zijn niet voor niets met die jongens gedegradeerd he..
    Maar dat betekent niet dat er geen kwaliteit te halen is
  • 12 May 2019 om 20:21
    • Quote van 12 May 2019 om 16:44
      Morgen zal ook De Koning zich wel weer aanbieden, haha
    Precies wat ik ook dacht Boes......
  • 12 May 2019 om 20:15
    Geen heilige Paus hier en ook geen Nac-cers. Als ze zo goed waren als je zegt UT, dan had je dat gezien na de coach wissel daar . Het spel werd niet beter, er werden weer weinig punted behaald. Ik geloof best wel dat even coach invloed heeft, maar je hebt vooral te maken met de kwaliteit van spelers of beter gezegd het gebrek er aan.
  • 12 May 2019 om 19:44
    • Quote van 12 May 2019 om 19:27
      Ze zijn niet voor niets met die jongens gedegradeerd he..
    Exact wat ik ook in gedachte had
  • 12 May 2019 om 19:27
    • Quote van 12 May 2019 om 16:25
      NAC gaat degraderen. Leuke spelers El Acchouchi, Sidney van Hooijdonk en Lunqvist en die Sasa Illic huurling van Man City ook wel een aardig talent. Overigens kan Menno Koch is ook wel stand In als verdediger op de bank erbij. Dat word goedkoop shoppen in Breda Tedjen!
    Ze zijn niet voor niets met die jongens gedegradeerd he..
  • 12 May 2019 om 19:20
    • Quote van 12 May 2019 om 17:17
      Doe maar niet.
    Geloof datTed hem op Cyprus heeft ontslagen met een boel onderlinge heibel,dus niet
  • 12 May 2019 om 19:05
    • Quote van 12 May 2019 om 16:25
      NAC gaat degraderen. Leuke spelers El Acchouchi, Sidney van Hooijdonk en Lunqvist en die Sasa Illic huurling van Man City ook wel een aardig talent. Overigens kan Menno Koch is ook wel stand In als verdediger op de bank erbij. Dat word goedkoop shoppen in Breda Tedjen!
    Wat een.vreselijke ideeën heb je soms hahahaha
  • 12 May 2019 om 18:47
    • Quote van 12 May 2019 om 16:44
      Morgen zal ook De Koning zich wel weer aanbieden, haha
    En Theo vonk!
  • 12 May 2019 om 18:36
    Hij heeft al een aanbieding va sc vaticaan
  • 12 May 2019 om 18:34
    • Quote van 12 May 2019 om 17:05
      NAC is een zoutloze club
    Breng ze ff een kilotje terug dan
  • 12 May 2019 om 18:20
    • Quote van 12 May 2019 om 16:43
      Als je direct weer wil degraderen zou ik ze alle vijf ophalen.
    Precies daarom vliegen ze er ook uut en wij halen ze op.
  • 12 May 2019 om 17:51
    Neeeeeee, neeeeeee
  • 12 May 2019 om 17:47
    • Quote van 12 May 2019 om 16:35
      Nee, nee, misschien, misschien, nee
    Kun je niet van de kleine kuttel afkomen mien jong. ;-)
  • 12 May 2019 om 17:17
    Doe maar niet.
  • 12 May 2019 om 17:11
    • Quote van 12 May 2019 om 17:05
      NAC is een zoutloze club
    Uit op vrijdag naar Telstar ....... altijd gezellig
  • 12 May 2019 om 17:11
    Nope niet deze pantoffel held cq Fc badslipper.nl oftewel NEE
  • 12 May 2019 om 17:05
    NAC is een zoutloze club
  • 12 May 2019 om 16:44
    Morgen zal ook De Koning zich wel weer aanbieden, haha
  • 12 May 2019 om 16:43
    • Quote van 12 May 2019 om 16:25
      NAC gaat degraderen. Leuke spelers El Acchouchi, Sidney van Hooijdonk en Lunqvist en die Sasa Illic huurling van Man City ook wel een aardig talent. Overigens kan Menno Koch is ook wel stand In als verdediger op de bank erbij. Dat word goedkoop shoppen in Breda Tedjen!
    Als je direct weer wil degraderen zou ik ze alle vijf ophalen.
  • 12 May 2019 om 16:38
    • Quote van 12 May 2019 om 16:35
      Nee, nee, misschien, misschien, nee
    Allemaal nee
  • 12 May 2019 om 16:35
    • Quote van 12 May 2019 om 16:25
      NAC gaat degraderen. Leuke spelers El Acchouchi, Sidney van Hooijdonk en Lunqvist en die Sasa Illic huurling van Man City ook wel een aardig talent. Overigens kan Menno Koch is ook wel stand In als verdediger op de bank erbij. Dat word goedkoop shoppen in Breda Tedjen!
    Nee, nee, misschien, misschien, nee
  • 12 May 2019 om 16:27
    geen experimenten meer a.u.b.

  • 12 May 2019 om 16:27
    Haha NAC Breda gedregadeerd.
  • 12 May 2019 om 16:25
    NAC gaat degraderen. Leuke spelers El Acchouchi, Sidney van Hooijdonk en Lunqvist en die Sasa Illic huurling van Man City ook wel een aardig talent. Overigens kan Menno Koch is ook wel stand In als verdediger op de bank erbij. Dat word goedkoop shoppen in Breda Tedjen!
  • 12 May 2019 om 16:11
    Bel maar ff niet..
  • 12 May 2019 om 16:06
    Paus op pauze zetten AUB.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›