Hiddink: ''FC Twente moet weer bij de top vier of vijf aansluiten''

( 8 reacties)
Hiddink: ''FC Twente moet weer bij de top vier of vijf aansluiten''

Sonny Silooy schoof zondagmorgen aan bij De Tafel van Kees. De oud-speler van Ajax vindt het mooi dat FC Twente weer terug is op het hoogste niveau.

"De wedstrijden die ik met Ajax tegen FC Twente heb gespeeld waren soms heel makkelijk, maar soms ook heel moeilijk", zegt de oud-speler bij De Tafel van Kees. "Ik vind dat FC Twente op het hoogste niveau thuishoort. Ik vond het ook erg jammer dat ze een jaartje weg moesten. Ze speelden altijd met veel strijd, wat het moeilijk maakte om ertegen te spelen", stelt Silooy.

Ook Guus Hiddink gunt FC Twente de terugkeer naar de Eredivisie. "Dat is fantastisch. Die hele regio in Oost-Nederland, maar Twente speciaal... Het is een heel grote club en dat publiek is zo trouw. Die was en moet weer bij de top vier of vijf aansluiten", aldus de oud-bondscoach.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2019 om 18:48
    Dat zou geweldig zijn dat deze club weer met de subtop kan concureren. Maar als we zo met mensen { trainers} blijven omgaan gaan we nooit meer bovenin mee draaien. Het ontslag van trainers heeft altijd invloed binnen de hele club. Daardoor ontstaat er weer onrust en onrust een een hele slechte raadgever. En daar wordt het voetbal absoluut niet beter van. Maar we gaan het zien her volgende seizoen.
  • 13 May 2019 om 15:40
    • Quote van 13 May 2019 om 15:28
      Zeker, maar het Chinese geld weegt zwaarder haha.
    Ach, wij hebben ook geld zat:)
  • 13 May 2019 om 15:28
    • Quote van 13 May 2019 om 13:36
      Als Hiddink dit dan toch zo'n mooie club is, kan hij direct hierheen!!
    Zeker, maar het Chinese geld weegt zwaarder haha.
  • 13 May 2019 om 13:36
    Als Hiddink dit dan toch zo'n mooie club is, kan hij direct hierheen!!
  • 13 May 2019 om 07:12
    • Quote van 12 May 2019 om 22:27
      Beste ik, daarmee ben ik het zeker eens. Er is nu echter een klein voordeel, Ted kon een paar weken geleden al oriënteren in plaats van weet ik hoe laat in het seizoen. Het moet natuurlijk maar net goed uitpakken, alleen hoop ik nu gewoon enorme overlevingsdrang te zien. De Veste moet een onneembare veste worden, zolang we daarvoor strijden hoeven we voor niemand bang te zijn
    En we kunnen een hoger podium aanbieden, de Eredivisie
  • 12 May 2019 om 22:27
    • Quote van 12 May 2019 om 22:24
      Ikzeg. Bd wat onze support betreft daar ben ik niet bang voor die gaan het echt wel maken. Maar een trainer en stabiele voetballers halen daar heb ik nog steeds een hart hoofd in.
    Beste ik, daarmee ben ik het zeker eens. Er is nu echter een klein voordeel, Ted kon een paar weken geleden al oriënteren in plaats van weet ik hoe laat in het seizoen. Het moet natuurlijk maar net goed uitpakken, alleen hoop ik nu gewoon enorme overlevingsdrang te zien. De Veste moet een onneembare veste worden, zolang we daarvoor strijden hoeven we voor niemand bang te zijn
  • 12 May 2019 om 22:24
    • Quote van 12 May 2019 om 22:04
      We verliezen bijna standaard in de Arena, maar in onze Veste pakken we Ajax de laatste jaren erg vaak! Zelfs in ons degradatiejaar wonnen ze niet. Tijd om de Eredivisie weer een kwaliteitsimpuls te geven, qua voetbal en vooral qua supporters!
    Ikzeg. Bd wat onze support betreft daar ben ik niet bang voor die gaan het echt wel maken. Maar een trainer en stabiele voetballers halen daar heb ik nog steeds een hart hoofd in.
  • 12 May 2019 om 22:04
    We verliezen bijna standaard in de Arena, maar in onze Veste pakken we Ajax de laatste jaren erg vaak! Zelfs in ons degradatiejaar wonnen ze niet. Tijd om de Eredivisie weer een kwaliteitsimpuls te geven, qua voetbal en vooral qua supporters!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›