Vak-P overlegt over heropening supportershome: ''Lange weg te gaan''

( 68 reacties)
Vak-P overlegt over heropening supportershome: ''Lange weg te gaan''

Het bestuur van Vak-P heeft vorige week een overleg gehad met FC Twente en Stadium Consultancy betreffende de heropening van het home met een geldige horecavergunning. 

"Ook een delegatie van Twente Verenigt was bij dit gesprek aanwezig", schrijft de supportersvereniging op haar officiële Facebookpagina. Goed nieuws is er vooralsnog echter niet voor Vak-P. "We kunnen concluderen dat er nog een lange weg te gaan is...."

Onder meer de eisen van de gemeente en de politie dwarsbomen de plannen van Vak-P. "Zij spelen hierbij een grote rol", aldus Vak-P, dat echter niet bij de pakken neer gaat zitten. "Zoals jullie van ons mogen verwachten houden we jullie op de hoogte", luidt het besluit. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2019 om 20:31
    • Quote van 14 May 2019 om 20:05
      En dus maar op de gok een inval gedaan en achteraf grond gezocht om die te rechtvaardigen. ...
    Nee, vooraf op zeer twijfelachtige wijze grond zoeken om je actie te rechtvaardigen en achteraf niets geen bewijs vinden dat duidt op je vooringenomen beschuldigingen. Echt nul komma nada. Wie heeft er dan gelijk in een rechtsstaat?
  • 14 May 2019 om 20:05
    • Quote van 14 May 2019 om 19:53
      Daar is wel gebruik van gemaakt. Leverde niets op.
    En dus maar op de gok een inval gedaan en achteraf grond gezocht om die te rechtvaardigen. ...
  • 14 May 2019 om 19:53
    • Quote van 14 May 2019 om 19:43
      Helaas gaan de bevoegdheden van de SV niet zover dat men bijvoorbeeld op de toiletten en buiten het home mag controleren. Het home is onder andere gesloten op basis van feiten die buiten het home hebben plaatsgevonden. Er was een prima regeling (de politie mocht namelijk gewoon binnenwandelen nadat men zich gemeld had), waarom is daar geen gebruik van gemaakt?
    Daar is wel gebruik van gemaakt. Leverde niets op.
  • 14 May 2019 om 19:46
    • Quote van 14 May 2019 om 19:23
      Ik denk zelf als vak P wat handiger had gehandeld ze allang het Home open hadden gedaan. Als ik de meeste reacties hier zo lees verwacht ik dat dat dat de komende jaren niet gaat gebeuren.
    Nou wijsneus kom er in en vertel wat die jongens anders hadden moeten doen. Of gooi je er zo maar weer wat uit? Ben benieuwd waar je mee komt.
  • 14 May 2019 om 19:43
    • Quote van 14 May 2019 om 11:53
      Precies Boes....controle die van binnenuit dient te geschieden. Bij gedrag waardoor sluiting van het home van Vak-P in het geding komt, ledenpas afpakken voor bepaalde tijd. Bij herhaling door dezelfde persoon ledenpas afpakken voor onbepaalde tijd.


      Lijkt me niets mis mee....
    Helaas gaan de bevoegdheden van de SV niet zover dat men bijvoorbeeld op de toiletten en buiten het home mag controleren. Het home is onder andere gesloten op basis van feiten die buiten het home hebben plaatsgevonden. Er was een prima regeling (de politie mocht namelijk gewoon binnenwandelen nadat men zich gemeld had), waarom is daar geen gebruik van gemaakt?
  • 14 May 2019 om 19:33
    • Quote van 14 May 2019 om 11:00
      Dat is jou interpretatie dat hij de horeca kapot wil maken .Men moet zich gewoon aan de wet houden .doet men dit niet dan zijn de gevolgen voor degene die de wet overtreden toch ja die.!!en dat zelde geld voor de supporters van Fc Twente en vap P indeze. Wat er na Twente AZ gebeurde was schandalig en heeft totaal niets met emotie te maken maar met puur hooligan gedrag .rotzooi trappen .de boel bewust voor 29.800 supporters verpesten en verzieken en maar stoer doen met hun volgesnoven dronken koppen .oa de ballen wegtrappen en meenemen die klaar lagen voor de speler om het publiek in te schieten .Afblijven met je poten!!!om maar niet te spreken over de incidenten met de supoosten.
    Ik vind het gedoe na AZ inderdaad erg vervelend, en dat had voor veel supporters een wrange nasmaak.
  • 14 May 2019 om 19:27
    • Quote van 14 May 2019 om 19:23
      Ik denk zelf als vak P wat handiger had gehandeld ze allang het Home open hadden gedaan. Als ik de meeste reacties hier zo lees verwacht ik dat dat dat de komende jaren niet gaat gebeuren.
    Mooi dat je dingen verwacht en denkt, Rene. Maar zou je ze ook kunnen onderbouwen? Bij voorbaat dank.
  • 14 May 2019 om 19:23
    • Quote van 14 May 2019 om 15:55
      Gewoon niet weer aan beginnen. Verhuren dat gedeelte zodat je dat gedoe ook niet weer krijgt. Er zijn genoeg plekken in het stadion waar de supporters terecht kunnen. Zolang vak P niet kritisch richting zichzelf is niet weer aan beginnen. Mijn mening!
    Ik denk zelf als vak P wat handiger had gehandeld ze allang het Home open hadden gedaan. Als ik de meeste reacties hier zo lees verwacht ik dat dat dat de komende jaren niet gaat gebeuren.
  • 14 May 2019 om 19:22
    • Quote van 14 May 2019 om 18:49
      Ach, om nog maar te zwijgen over al die festivals die om en nabij Enschede als paddestoelen uit de grond schieten. Ze hebben allemaal een zogenaamd zero-tollerance beleid, zijn suuuuuupergezellig met al die studentikoze types, maar de ehbo-posten puilen tegelijkertijd uit van de slechtgaande tieners die van gekkigheid (en keta) niet meer weten wat boven of onder is. Stik de moord met je aanvullende eisen als gemeente/politie zijnde. Commerciële organisaties komen er zonder wanklank mee weg, maar een vereniging die draait op vrijwilligers moet individueel gebruik maar zien te voorkomen... Gestoord gedoe.
    Klopt 100% de waarheid.
  • 14 May 2019 om 19:20
    • Quote van 14 May 2019 om 18:49
      Ach, om nog maar te zwijgen over al die festivals die om en nabij Enschede als paddestoelen uit de grond schieten. Ze hebben allemaal een zogenaamd zero-tollerance beleid, zijn suuuuuupergezellig met al die studentikoze types, maar de ehbo-posten puilen tegelijkertijd uit van de slechtgaande tieners die van gekkigheid (en keta) niet meer weten wat boven of onder is. Stik de moord met je aanvullende eisen als gemeente/politie zijnde. Commerciële organisaties komen er zonder wanklank mee weg, maar een vereniging die draait op vrijwilligers moet individueel gebruik maar zien te voorkomen... Gestoord gedoe.
    Spijker op z'n kop! Laat ze daar maar eens een inval doen. Zeker weten dat dat daar in verhouding meer wordt gevonden dan die schamele 11 grammetjes. Maarja, voetbalsupporters is makkelijker scoren.
  • 14 May 2019 om 18:54
    • Quote van 14 May 2019 om 18:49
      Ach, om nog maar te zwijgen over al die festivals die om en nabij Enschede als paddestoelen uit de grond schieten. Ze hebben allemaal een zogenaamd zero-tollerance beleid, zijn suuuuuupergezellig met al die studentikoze types, maar de ehbo-posten puilen tegelijkertijd uit van de slechtgaande tieners die van gekkigheid (en keta) niet meer weten wat boven of onder is. Stik de moord met je aanvullende eisen als gemeente/politie zijnde. Commerciële organisaties komen er zonder wanklank mee weg, maar een vereniging die draait op vrijwilligers moet individueel gebruik maar zien te voorkomen... Gestoord gedoe.
    Ja het is een grote bende, en je geeft het juist weer.
  • 14 May 2019 om 18:49
    • Quote van 14 May 2019 om 18:30
      Weetje in elke kroeg in de binnenstad, is potentieel meer aanwezig dan de 11 gram. Maar zoals ik al eerder zij Onno is een horeca hater, deze man heeft niets goed gedaan voor de horeca, als ik sommige mensen hoor hoe Onno en zijn mensen omgaan met de belangen van horeca ondernemers, dan is dat regelrechte dictatuur. Vanuit Onno en zijn meelopers en Justitie. In ieder geval veel succes met de strijd jongs.
    Ach, om nog maar te zwijgen over al die festivals die om en nabij Enschede als paddestoelen uit de grond schieten. Ze hebben allemaal een zogenaamd zero-tollerance beleid, zijn suuuuuupergezellig met al die studentikoze types, maar de ehbo-posten puilen tegelijkertijd uit van de slechtgaande tieners die van gekkigheid (en keta) niet meer weten wat boven of onder is. Stik de moord met je aanvullende eisen als gemeente/politie zijnde. Commerciële organisaties komen er zonder wanklank mee weg, maar een vereniging die draait op vrijwilligers moet individueel gebruik maar zien te voorkomen... Gestoord gedoe.
  • 14 May 2019 om 18:44
    • Quote van 14 May 2019 om 18:40
      Alweer zit je mis ongelooflijk praatjesmaker. Ga je nog op de uitnodiging in.
    Denk niet dat hij dat doet, durft hij niet, is een proatjesmaker grote bek achter zijn toetsenbord Dat zijn de zieligste.
  • 14 May 2019 om 18:40
    • Quote van 14 May 2019 om 15:24
      Stoer hoor. Die 78 is dat je geboortejaar? Dan ben je nog zieliger dan ik al dacht.
    Alweer zit je mis ongelooflijk praatjesmaker. Ga je nog op de uitnodiging in.
  • 14 May 2019 om 18:30
    • Quote van 14 May 2019 om 18:23
      Er is geen enkel bewijs gevonden voor handel. Ondanks een langdurig onderzoek en verregaande maatregelen als telefoontaps, verborgen camera's en het posten op locatie van woningen van bestuursleden van P. Niets wijzer werden ze ervan, omdat er niets van hun hersenspinsels daadwerkelijk plaatsvond in het home. Een bij elkaar geschraapt handelshoeveelheidje wat alles weg heeft van individueel gebruik - en waar niet alleen Vak-P, maar ook FC Twente verantwoordelijkheid voor droeg - moet die poppenkast maar legitimeren? Letterlijk de enige reden die stand hield voor de sluiting en de hele boel heeft gelegitimeerd. 11 gram en een paar losse flodders... Waar valt dan kritisch naar te kijken als P zijnde? Waarom is een extra eisenpakket dan nodig voor heropening?
    Weetje in elke kroeg in de binnenstad, is potentieel meer aanwezig dan de 11 gram. Maar zoals ik al eerder zij Onno is een horeca hater, deze man heeft niets goed gedaan voor de horeca, als ik sommige mensen hoor hoe Onno en zijn mensen omgaan met de belangen van horeca ondernemers, dan is dat regelrechte dictatuur. Vanuit Onno en zijn meelopers en Justitie. In ieder geval veel succes met de strijd jongs.
  • 14 May 2019 om 18:23
    • Quote van 14 May 2019 om 18:07
      Ook daar moet men kritisch naar ( zichzelf) kijken. Daar ben ik het ook wel met je eens.
    Er is geen enkel bewijs gevonden voor handel. Ondanks een langdurig onderzoek en verregaande maatregelen als telefoontaps, verborgen camera's en het posten op locatie van woningen van bestuursleden van P. Niets wijzer werden ze ervan, omdat er niets van hun hersenspinsels daadwerkelijk plaatsvond in het home. Een bij elkaar geschraapt handelshoeveelheidje wat alles weg heeft van individueel gebruik - en waar niet alleen Vak-P, maar ook FC Twente verantwoordelijkheid voor droeg - moet die poppenkast maar legitimeren? Letterlijk de enige reden die stand hield voor de sluiting en de hele boel heeft gelegitimeerd. 11 gram en een paar losse flodders... Waar valt dan kritisch naar te kijken als P zijnde? Waarom is een extra eisenpakket dan nodig voor heropening?
  • 14 May 2019 om 18:07
    • Quote van 14 May 2019 om 16:21
      Obv gemaakte fouten is dus het home gesloten, geef je nu ook aan. De reactie tja tijdens een wedstrijd een inval, wat had je dan verwacht, hand in hand huppelend het vak uit? Vind het wel jammer dat je alleen benoemd (in je 1ste stuk) dat Vak P kritisch naar zichzelf moet kijken terwijl er grote fouten zijn gemaakt door justitie en de gemeente.
    Ook daar moet men kritisch naar ( zichzelf) kijken. Daar ben ik het ook wel met je eens.
  • 14 May 2019 om 16:30
    • Quote van 14 May 2019 om 16:06
      Daar zijn zeker fouten gemaakt. Maar hoe daarop is gereageerd zorgt ervoor dat ik denk dat het beter is om het gewoon gesloten te houden. Maar goed daar worden we het vast niet over eens.
    Nou dan moeten we het politiebureau ook maar sluiten en.ook het gemeentehuis, want je vraagt om zelf reflectie van Vak p, denk dat het nog veel belangrijker is dat de Politie en de Gemeente dit doen. Want die zijn toch het gezag? En die hebben grotere fouten gemaakt, en dat moet de burger beschermen?
  • 14 May 2019 om 16:21
    • Quote van 14 May 2019 om 16:06
      Daar zijn zeker fouten gemaakt. Maar hoe daarop is gereageerd zorgt ervoor dat ik denk dat het beter is om het gewoon gesloten te houden. Maar goed daar worden we het vast niet over eens.
    Obv gemaakte fouten is dus het home gesloten, geef je nu ook aan. De reactie tja tijdens een wedstrijd een inval, wat had je dan verwacht, hand in hand huppelend het vak uit? Vind het wel jammer dat je alleen benoemd (in je 1ste stuk) dat Vak P kritisch naar zichzelf moet kijken terwijl er grote fouten zijn gemaakt door justitie en de gemeente.
  • 14 May 2019 om 16:06
    • Quote van 14 May 2019 om 15:58
      Wat vind jij van het optreden van de gemeente / justitie inzake Vak P.
      De inval, de sluiting / de reden die daarvoor gegeven is?
    Daar zijn zeker fouten gemaakt. Maar hoe daarop is gereageerd zorgt ervoor dat ik denk dat het beter is om het gewoon gesloten te houden. Maar goed daar worden we het vast niet over eens.
  • 14 May 2019 om 16:01
    • Quote van 14 May 2019 om 15:57
      En bedankt he!!! Wat zul jij het fijn vinden als het dicht bleef he?misselijk opmerking.
    tja jonge iedereen zn mening op een forum toch?
  • 14 May 2019 om 15:59
    • Quote van 14 May 2019 om 12:59
      Je bent dus gewoon een roeptoeter. Interessant willen doen zonder te weten waar je het over hebt. :))


      Ik denk dat jij je beter bij je moestuintje kunt houden Hennik, want volgens mij heb je meer verstand van peultjes, wortels en aardbeien..... ;)
    Zo typisch, hoe je altijd de zijde van een bepaalde kant zoekt in discussies. Volgende keer kies je gewoon weer net zo makkelijk een andere kant. ....
  • 14 May 2019 om 15:59
    • Quote van 14 May 2019 om 15:58
      Wat vind jij van het optreden van de gemeente / justitie inzake Vak P.
      De inval, de sluiting / de reden die daarvoor gegeven is?
    Ik denk dat hij dat een goede zaak vind, anders reageer je niet zo dom.
  • 14 May 2019 om 15:58
    • Quote van 14 May 2019 om 15:55
      Gewoon niet weer aan beginnen. Verhuren dat gedeelte zodat je dat gedoe ook niet weer krijgt. Er zijn genoeg plekken in het stadion waar de supporters terecht kunnen. Zolang vak P niet kritisch richting zichzelf is niet weer aan beginnen. Mijn mening!
    Wat vind jij van het optreden van de gemeente / justitie inzake Vak P.
    De inval, de sluiting / de reden die daarvoor gegeven is?
  • 14 May 2019 om 15:57
    • Quote van 14 May 2019 om 15:55
      Gewoon niet weer aan beginnen. Verhuren dat gedeelte zodat je dat gedoe ook niet weer krijgt. Er zijn genoeg plekken in het stadion waar de supporters terecht kunnen. Zolang vak P niet kritisch richting zichzelf is niet weer aan beginnen. Mijn mening!
    En bedankt he!!! Wat zul jij het fijn vinden als het dicht bleef he?misselijk opmerking.
  • 14 May 2019 om 15:56
    • Quote van 14 May 2019 om 15:51
      Deze klojo weet niets een provocerend boertje, en een angsthaas achter het scherm die nu eindelijk een stoer durf te doen. Vot dr met is gewoon zielig gedrocht.
    Eens.
  • 14 May 2019 om 15:55
    Gewoon niet weer aan beginnen. Verhuren dat gedeelte zodat je dat gedoe ook niet weer krijgt. Er zijn genoeg plekken in het stadion waar de supporters terecht kunnen. Zolang vak P niet kritisch richting zichzelf is niet weer aan beginnen. Mijn mening!
  • 14 May 2019 om 15:51
    • Quote van 14 May 2019 om 15:38
      Niets met stoer te maken, gewoon de realiteit. Wat jij daarvan boeit me niet. Zielig is online het bijdehandje uithangen, populier lopen lullen, beetje provoceren in allerlei topics etc herkenbaar Haaksbergen (als je daar al wegkomt).
    Deze klojo weet niets een provocerend boertje, en een angsthaas achter het scherm die nu eindelijk een stoer durf te doen. Vot dr met is gewoon zielig gedrocht.
  • 14 May 2019 om 15:38
    • Quote van 14 May 2019 om 15:24
      Stoer hoor. Die 78 is dat je geboortejaar? Dan ben je nog zieliger dan ik al dacht.
    Niets met stoer te maken, gewoon de realiteit. Wat jij daarvan boeit me niet. Zielig is online het bijdehandje uithangen, populier lopen lullen, beetje provoceren in allerlei topics etc herkenbaar Haaksbergen (als je daar al wegkomt).
  • 14 May 2019 om 15:24
    • Quote van 14 May 2019 om 11:46
      Zou je denken?
      Sinds het Diekman al aanwezig als jonkie.
      Huidige stadion tot de laatste jaren voor de sluiting altijd lid (totaal om en nabij de 20 jaar), haakte af omdat ik het soms meer op een carnavalsvereniging vond lijken waarbij jongens vriendinnen en zelfs moeders meenamen, toen zijn veel "ouderen" afgehaakt.

      Ik zou zeggen we kunnen wel een keer afspreken óf bij het home of in het vak zelf, 108 zit ik.
      Kunnen we even bijpraten, praatjes online heb ik niet.
      Wel uit ik me op een directe manier, verwar dat niet met praatjes beste vent.
    Stoer hoor. Die 78 is dat je geboortejaar? Dan ben je nog zieliger dan ik al dacht.
  • 14 May 2019 om 15:08
    Vak-P, das war einmal...
  • 14 May 2019 om 14:56
    • Quote van 14 May 2019 om 12:59
      Je bent dus gewoon een roeptoeter. Interessant willen doen zonder te weten waar je het over hebt. :))


      Ik denk dat jij je beter bij je moestuintje kunt houden Hennik, want volgens mij heb je meer verstand van peultjes, wortels en aardbeien..... ;)
    Niet zo dom zeveren aub
  • 14 May 2019 om 14:22
    • Quote van 14 May 2019 om 11:57
      Weet je wat ik denk van jou? Dat jijnog nooit in het stadion geweest bent, en dat heb ik je gisteren ook al gezegd jij een knap grote... hebt. Denk dat jij hier op het forum zit om stoer te doen, en bepaalde mensen aanvallen, achter je schermpje dus. Maar jijvergeet een ding mooie Hoaksberger boer, degene die jij opnoemt Enschefe78 is wel degelijke een vak p er, en de meesten als we elkaar zien weet je wie je bent. Denk dat dat een onderdrukt verlangen van jou is om de bij te horen. Ga jij daar maar eens over nadenken voordat je met dat domme gelul van je komt.Dusaub stop dit domme geinsinueer man. Er is in ieder geval een.aantal forum leden waar ik blind op mee gaat mocht er strond aan de knikker zijn. Dat is een vriendschap die jij en vele anderen helaas niet snappen. In voorspoed en tegenspoed staan we naast elkaar.
    +1
  • 14 May 2019 om 12:59
    • Quote van 14 May 2019 om 12:25
      je bent wel hardleers hoor,
    Je bent dus gewoon een roeptoeter. Interessant willen doen zonder te weten waar je het over hebt. :))


    Ik denk dat jij je beter bij je moestuintje kunt houden Hennik, want volgens mij heb je meer verstand van peultjes, wortels en aardbeien..... ;)
  • 14 May 2019 om 12:25
    • Quote van 14 May 2019 om 11:30
      Je geeft geen antwoord Hennik. Beantwoord nou eens aub mijn vraag:


      Hoe zie jij dat dan voor je Hennik? Zou je dit eens toe willen lichten?


      Misschien is jouw idee wel een optie, maar achter dat idee moet toch een heldere en gedetailleerde gedachte zitten?
    je bent wel hardleers hoor,
  • 14 May 2019 om 12:25
    Ikzeg. Niet leuk dit voor vakp. Waarom zou het nog langer moeten duren, geef ze de kans en zijn wij allemaal weer een.
  • 14 May 2019 om 11:57
    • Quote van 14 May 2019 om 11:19
      Volgens mij is die enschede78 nog nooit in het supporters home van vakp geweest. Lijkt me echt zo iemand die heel stoer doet op internet, maar eigenlijk nergens iets vanaf weet.
    Weet je wat ik denk van jou? Dat jijnog nooit in het stadion geweest bent, en dat heb ik je gisteren ook al gezegd jij een knap grote... hebt. Denk dat jij hier op het forum zit om stoer te doen, en bepaalde mensen aanvallen, achter je schermpje dus. Maar jijvergeet een ding mooie Hoaksberger boer, degene die jij opnoemt Enschefe78 is wel degelijke een vak p er, en de meesten als we elkaar zien weet je wie je bent. Denk dat dat een onderdrukt verlangen van jou is om de bij te horen. Ga jij daar maar eens over nadenken voordat je met dat domme gelul van je komt.Dusaub stop dit domme geinsinueer man. Er is in ieder geval een.aantal forum leden waar ik blind op mee gaat mocht er strond aan de knikker zijn. Dat is een vriendschap die jij en vele anderen helaas niet snappen. In voorspoed en tegenspoed staan we naast elkaar.
  • 14 May 2019 om 11:53
    • Quote van 14 May 2019 om 11:44
      Volgens mij is voorwaardelijke opening ook voor de gemeente een prima mogelijkheid. Ze duperen er niet de goedwillende supporter mee, en de onruststokers moeten door sociale controle verbannen worden. Lukt dat niet, kunnen de deuren weer dicht. Die waarschuwing zou al voldoende moeten zijn voor 'normaal' gedrag.
    Precies Boes....controle die van binnenuit dient te geschieden. Bij gedrag waardoor sluiting van het home van Vak-P in het geding komt, ledenpas afpakken voor bepaalde tijd. Bij herhaling door dezelfde persoon ledenpas afpakken voor onbepaalde tijd.


    Lijkt me niets mis mee....
  • 14 May 2019 om 11:50
    • Quote van 14 May 2019 om 11:40
      O ja en dan staan ze daarom boven de wet en zijn onschendbaar en kunnen ze doen en.latrn wat ze maar willen. .duidelijk
    Is er een wet....welke wet en wie heeft die wet geschreven? Wie bepaalt eigenlijk een wet...de witteboord criminelen....de schijnheiligen die veelal meer dingen stiekem doen die clandestien zijn?


    Zelfs de rooms katholieke kerk is niet heilig Hengelo. Zij zijn ook aan wetten gebonden, maar hebben in het verleden toch jonge jongetjes misbruikt.
  • 14 May 2019 om 11:46
    • Quote van 14 May 2019 om 11:19
      Volgens mij is die enschede78 nog nooit in het supporters home van vakp geweest. Lijkt me echt zo iemand die heel stoer doet op internet, maar eigenlijk nergens iets vanaf weet.
    Zou je denken?
    Sinds het Diekman al aanwezig als jonkie.
    Huidige stadion tot de laatste jaren voor de sluiting altijd lid (totaal om en nabij de 20 jaar), haakte af omdat ik het soms meer op een carnavalsvereniging vond lijken waarbij jongens vriendinnen en zelfs moeders meenamen, toen zijn veel "ouderen" afgehaakt.

    Ik zou zeggen we kunnen wel een keer afspreken óf bij het home of in het vak zelf, 108 zit ik.
    Kunnen we even bijpraten, praatjes online heb ik niet.
    Wel uit ik me op een directe manier, verwar dat niet met praatjes beste vent.
  • 14 May 2019 om 11:44
    Volgens mij is voorwaardelijke opening ook voor de gemeente een prima mogelijkheid. Ze duperen er niet de goedwillende supporter mee, en de onruststokers moeten door sociale controle verbannen worden. Lukt dat niet, kunnen de deuren weer dicht. Die waarschuwing zou al voldoende moeten zijn voor 'normaal' gedrag.
  • 14 May 2019 om 11:40
    • Quote van 14 May 2019 om 11:19
      Volgens mij is die enschede78 nog nooit in het supporters home van vakp geweest. Lijkt me echt zo iemand die heel stoer doet op internet, maar eigenlijk nergens iets vanaf weet.
    Zit je fout wij kennen hem maak je geen zorgen die staat er wel. Jij ook???
  • 14 May 2019 om 11:40
    • Quote van 14 May 2019 om 11:22
      Wat maakt dat uit? Het gaat erom dat Vak-P gewoon een belangrijk onderdeel is van de club.
    O ja en dan staan ze daarom boven de wet en zijn onschendbaar en kunnen ze doen en.latrn wat ze maar willen. .duidelijk
  • 14 May 2019 om 11:40
    • Quote van 14 May 2019 om 09:32
      Welke ‘belachelijke’ eisen zouden dat moeten zijn dan?
    Bijv. politie in het home zelf.
    Deurbeleid door een extern bedrijf.
    Inspraak in de te volgend koers door externe partijen (lees gemeente/justitie).
    Etc etc

    Dus alles waar Vak P voor staat/stond weg, zodat we een verlengstuk worden waarbij externe partijen op die manier de meest fanatieke aanhang een worst kunnen voorhouden en kunnen sturen hoe men maar zou willen.
  • 14 May 2019 om 11:30
    • Quote van 14 May 2019 om 11:25
      Goed lezen aub
    Je geeft geen antwoord Hennik. Beantwoord nou eens aub mijn vraag:


    Hoe zie jij dat dan voor je Hennik? Zou je dit eens toe willen lichten?


    Misschien is jouw idee wel een optie, maar achter dat idee moet toch een heldere en gedetailleerde gedachte zitten?
  • 14 May 2019 om 11:25
    • Quote van 14 May 2019 om 10:22
      Daar ben ik ook benieued naar.
    Goed lezen aub
  • 14 May 2019 om 11:22
    • Quote van 14 May 2019 om 11:19
      Volgens mij is die enschede78 nog nooit in het supporters home van vakp geweest. Lijkt me echt zo iemand die heel stoer doet op internet, maar eigenlijk nergens iets vanaf weet.
    Wat maakt dat uit? Het gaat erom dat Vak-P gewoon een belangrijk onderdeel is van de club.
  • 14 May 2019 om 11:19
    • Quote van 14 May 2019 om 09:33
      Jij ervaart het wellicht als negatief Hengelo, zoals jij eigenlijk alles als negatief ziet wat vanuit Vak-P komt. Het is een realistische schets van Enschede78. Let wel....ik zeg niet de realiteit, maar een realistische schets omdat Onno zich roomser dan de Paus voor wil (blijven) doen.
    Volgens mij is die enschede78 nog nooit in het supporters home van vakp geweest. Lijkt me echt zo iemand die heel stoer doet op internet, maar eigenlijk nergens iets vanaf weet.
  • 14 May 2019 om 11:18
    • Quote van 14 May 2019 om 11:12
      Word tijd dat het home weer open gaat. Zodat iedergeval het soort slag volk wat vakp aantrekt niet meer bij de rest vd supporters komen.
    whaha top opmerking je blijft lachen hier...:-))
  • 14 May 2019 om 11:12
    Word tijd dat het home weer open gaat. Zodat iedergeval het soort slag volk wat vakp aantrekt niet meer bij de rest vd supporters komen.
  • 14 May 2019 om 11:12
    • Quote van 14 May 2019 om 11:00
      Dat is jou interpretatie dat hij de horeca kapot wil maken .Men moet zich gewoon aan de wet houden .doet men dit niet dan zijn de gevolgen voor degene die de wet overtreden toch ja die.!!en dat zelde geld voor de supporters van Fc Twente en vap P indeze. Wat er na Twente AZ gebeurde was schandalig en heeft totaal niets met emotie te maken maar met puur hooligan gedrag .rotzooi trappen .de boel bewust voor 29.800 supporters verpesten en verzieken en maar stoer doen met hun volgesnoven dronken koppen .oa de ballen wegtrappen en meenemen die klaar lagen voor de speler om het publiek in te schieten .Afblijven met je poten!!!om maar niet te spreken over de incidenten met de supoosten.
    Tjonge jonge jonge Hengelo. Een post van jou die zwanger is van aannames en vol staat met buitensporige scheld-kanonnades. Vol gesnoven dronken koppen? Bedoel je daar ook de kinderen mee die op het veld liepen, of zouden die kinderen dat misschien gewoon stoer hebben gevonden? Wat denk jij Hengelo....snuiven en zuipen kinderen? Poten.....liepen er dieren op het veld? Ik begrijp je verdriet en frustratie dat Marsman opnieuw zonder club zit, maar moet je dat op deze manier afreageren?


    Laat duidelijk zijn dat ik de veldbestorming ook afkeur, maar om daar alcohol en drugs aan te koppelen...zoals jij dat eigenlijk heel vaak doet bij dit soort zaken...dat gaat mij te ver. Wat heeft dit daarnaast met Onno van doen.....stond hij ook op het veldpodium?


    Het is algemeen bekend dat Onno een persoonlijk voert tegen motorclubs. Het is algemeen bekend dat Onno graag op elke horecaslak zout legt. Ja Die verteld dus niets nieuws hoor......
  • 14 May 2019 om 11:07
    • Quote van 14 May 2019 om 11:00
      Dat is jou interpretatie dat hij de horeca kapot wil maken .Men moet zich gewoon aan de wet houden .doet men dit niet dan zijn de gevolgen voor degene die de wet overtreden toch ja die.!!en dat zelde geld voor de supporters van Fc Twente en vap P indeze. Wat er na Twente AZ gebeurde was schandalig en heeft totaal niets met emotie te maken maar met puur hooligan gedrag .rotzooi trappen .de boel bewust voor 29.800 supporters verpesten en verzieken en maar stoer doen met hun volgesnoven dronken koppen .oa de ballen wegtrappen en meenemen die klaar lagen voor de speler om het publiek in te schieten .Afblijven met je poten!!!om maar niet te spreken over de incidenten met de supoosten.
    Jij bent wel heel erg zielig zeg.. kusje voor jou hopelijk kom je dan de dag goed door vandaag!
  • 14 May 2019 om 11:00
    • Quote van 14 May 2019 om 10:35
      Verdiep je nou gvd gewoon is in de historie van Onno, kijk eens goed naar zijn loopbaan, en hoe hij coffeeshops, horeca haat deze Onno voert kruistochten tegen dit soirt zaken, en helaas ook tegen ons Home. Het is gewoon een zeer triest figuur, heb je gezegd in Noord Holland wou hij de horeca kapot maken, in Enschede werkt hij horeca en coffeeshops tegen, op allerlei lullige puntjes. Ken er toevallig een paar persoonlijk die enorm veel pro len ondervinden van het beleid onder Onno. En roep niet zomaar dingen, waar je niets van weet.
    Dat is jou interpretatie dat hij de horeca kapot wil maken .Men moet zich gewoon aan de wet houden .doet men dit niet dan zijn de gevolgen voor degene die de wet overtreden toch ja die.!!en dat zelde geld voor de supporters van Fc Twente en vap P indeze. Wat er na Twente AZ gebeurde was schandalig en heeft totaal niets met emotie te maken maar met puur hooligan gedrag .rotzooi trappen .de boel bewust voor 29.800 supporters verpesten en verzieken en maar stoer doen met hun volgesnoven dronken koppen .oa de ballen wegtrappen en meenemen die klaar lagen voor de speler om het publiek in te schieten .Afblijven met je poten!!!om maar niet te spreken over de incidenten met de supoosten.
  • 14 May 2019 om 10:42
    • Quote van 14 May 2019 om 10:35
      Verdiep je nou gvd gewoon is in de historie van Onno, kijk eens goed naar zijn loopbaan, en hoe hij coffeeshops, horeca haat deze Onno voert kruistochten tegen dit soirt zaken, en helaas ook tegen ons Home. Het is gewoon een zeer triest figuur, heb je gezegd in Noord Holland wou hij de horeca kapot maken, in Enschede werkt hij horeca en coffeeshops tegen, op allerlei lullige puntjes. Ken er toevallig een paar persoonlijk die enorm veel pro len ondervinden van het beleid onder Onno. En roep niet zomaar dingen, waar je niets van weet.
    Ik wil je een compliment geven kerel. Zonder schelden en tieren schrijf je je betoog....klasse.


    Mag ook gezegd worden vind ik. ;)
  • 14 May 2019 om 10:35
    • Quote van 14 May 2019 om 10:07
      Dat nemen jullie aan.
    Verdiep je nou gvd gewoon is in de historie van Onno, kijk eens goed naar zijn loopbaan, en hoe hij coffeeshops, horeca haat deze Onno voert kruistochten tegen dit soirt zaken, en helaas ook tegen ons Home. Het is gewoon een zeer triest figuur, heb je gezegd in Noord Holland wou hij de horeca kapot maken, in Enschede werkt hij horeca en coffeeshops tegen, op allerlei lullige puntjes. Ken er toevallig een paar persoonlijk die enorm veel pro len ondervinden van het beleid onder Onno. En roep niet zomaar dingen, waar je niets van weet.
  • 14 May 2019 om 10:22
    • Quote van 14 May 2019 om 10:04
      Hoe zie jij dat dan voor je Hennik? Zou je dit eens toe willen lichten, of roeptoeter je zomaar wat?
    Daar ben ik ook benieued naar.
  • 14 May 2019 om 10:11
    • Quote van 14 May 2019 om 10:07
      Dat nemen jullie aan.
    Net zoals jouw post een pure aanname is bedoel je?


    "Met deze negatieve instelling en berichtgeving zal je er nooit uitkomen".
  • 14 May 2019 om 10:07
    • Quote van 14 May 2019 om 09:33
      Jij ervaart het wellicht als negatief Hengelo, zoals jij eigenlijk alles als negatief ziet wat vanuit Vak-P komt. Het is een realistische schets van Enschede78. Let wel....ik zeg niet de realiteit, maar een realistische schets omdat Onno zich roomser dan de Paus voor wil (blijven) doen.
    Dat nemen jullie aan.
  • 14 May 2019 om 10:04
    • Quote van 14 May 2019 om 10:03
      Als het home ooit nog weer open zou gaan moet het beheer van het home bij club worden ondergebracht.
    Hoe zie jij dat dan voor je Hennik? Zou je dit eens toe willen lichten, of roeptoeter je zomaar wat?
  • 14 May 2019 om 10:03
    Als het home ooit nog weer open zou gaan moet het beheer van het home bij club worden ondergebracht.
  • 14 May 2019 om 09:35
    • Quote van 14 May 2019 om 09:32
      Welke ‘belachelijke’ eisen zouden dat moeten zijn dan?
    Heb je een paar uur?pfffff
  • 14 May 2019 om 09:33
    • Quote van 14 May 2019 om 09:06
      Met deze negatieve instelling en berichtgeving zal je er nooit uitkomen.
    Jij ervaart het wellicht als negatief Hengelo, zoals jij eigenlijk alles als negatief ziet wat vanuit Vak-P komt. Het is een realistische schets van Enschede78. Let wel....ik zeg niet de realiteit, maar een realistische schets omdat Onno zich roomser dan de Paus voor wil (blijven) doen.
  • 14 May 2019 om 09:32
    • Quote van 14 May 2019 om 08:27
      Vergeet het maar, met de huidige burgermeester blijven we dicht. Het wordt dan slim ingepakt door "de gemeente" ze zullen zulke belachelijke eisen stellen waarvan ze weten daar gaat Vak P nooit mee akkoord om vervolgens de handen in onschuld te wassen.
    Welke ‘belachelijke’ eisen zouden dat moeten zijn dan?
  • 14 May 2019 om 09:23
    • Quote van 14 May 2019 om 09:06
      Met deze negatieve instelling en berichtgeving zal je er nooit uitkomen.
    Dat is geen negatieve instelling, ik wou mild reageren maar het is een feit dat Onno de pest heeft aan coffeeshops, Horeca, (vraag maar in plaatsje in Noor Holland), en ik ken mensen die zo tegen gewerkt door Onno en zijn aanhang dat is niet te beschrijven!!!! En Onno heeft ook de pest aan Vak P en alles wat daar mee te maken heeft. Helaas en dat is knap kut.
  • 14 May 2019 om 09:06
    • Quote van 14 May 2019 om 08:27
      Vergeet het maar, met de huidige burgermeester blijven we dicht. Het wordt dan slim ingepakt door "de gemeente" ze zullen zulke belachelijke eisen stellen waarvan ze weten daar gaat Vak P nooit mee akkoord om vervolgens de handen in onschuld te wassen.
    Met deze negatieve instelling en berichtgeving zal je er nooit uitkomen.
  • 14 May 2019 om 08:32
    • Quote van 14 May 2019 om 08:27
      Vergeet het maar, met de huidige burgermeester blijven we dicht. Het wordt dan slim ingepakt door "de gemeente" ze zullen zulke belachelijke eisen stellen waarvan ze weten daar gaat Vak P nooit mee akkoord om vervolgens de handen in onschuld te wassen.
    dan gaan we voor de sfeeracties weer lappen ...
  • 14 May 2019 om 08:27
    Vergeet het maar, met de huidige burgermeester blijven we dicht. Het wordt dan slim ingepakt door "de gemeente" ze zullen zulke belachelijke eisen stellen waarvan ze weten daar gaat Vak P nooit mee akkoord om vervolgens de handen in onschuld te wassen.
  • 14 May 2019 om 08:26
    Succes jongs en hopen dat het toch lukt, want het is een groot gemis.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›