''Er zijn incidenten geweest met stewards en FC Twente-fans''

( 18 reacties)
''Er zijn incidenten geweest met stewards en FC Twente-fans''

Een afvaardiging van het bestuur van Twente, verenigt! heeft eind april overleg gehad met de directie van FC Twente en daarbij was ook de nieuwe supporterscoördinator aanwezig. Dat laat de ledenvereniging vandaag weten via de officiële kanalen. 

Men sprak onder andere over de werving van een nieuwe stichtingsbestuurder, de voortgang van de herstructurering van FC Twente en diverse supporterszaken. "Afgelopen periode zijn bij voetbalwedstrijden incidenten geweest met stewards en supporters", blikt men terug.

"In het directieoverleg bespreken we deze ook met de supporterscoördinator en lichten wij toe dat het van belang is dat het juiste gedachtegoed bij de stewards terug dient te komen", aldus Twente, verenigt! Ook de gebeurtenissen na de wedstrijd tegen Jong AZ kwamen ter sprake. 

"Na de kampioenswedstrijd zijn veel mensen het veld opgegaan en hierbij zijn diverse zaken misgegaan", beseft men. "Zowel de directie als Twente, verenigt! betreuren de ongelukken en we hebben besproken welke zaken anders dienen te gaan", besluit Twente, verenigt! 

Lees hier de volledige verklaring van Twente, verenigt! 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2019 om 22:45
    • Quote van 14 May 2019 om 21:45
      Ik je hebt groot gelijk het is altijd een kleine groep uit vak p die rotzooi schopt het wordt echt tijd dat men dit groepje op pakt en het stadion uitzet.
      Ze hebben genoeg ellende over onze fc.gebracht 0pruimen dat spul.
    Zou zeggen doe een poging, held.
  • 14 May 2019 om 21:45
    • Quote van 14 May 2019 om 20:53
      Ikzeg. Was dit te voorkomen. Ik vind dat het niet mogelijk moet zijn om het veld te betreden . Er kan niet eens een ere ronde gemaakt worden. En de huldiging werd ook verstoort. Ikzeg. Stadion verbod voor zulke gasten.
    Ik je hebt groot gelijk het is altijd een kleine groep uit vak p die rotzooi schopt het wordt echt tijd dat men dit groepje op pakt en het stadion uitzet.
    Ze hebben genoeg ellende over onze fc.gebracht 0pruimen dat spul.
  • 14 May 2019 om 20:53
    Ikzeg. Was dit te voorkomen. Ik vind dat het niet mogelijk moet zijn om het veld te betreden . Er kan niet eens een ere ronde gemaakt worden. En de huldiging werd ook verstoort. Ikzeg. Stadion verbod voor zulke gasten.
  • 14 May 2019 om 16:21
    • Quote van 14 May 2019 om 16:08
      Als je iemand uitscheld met boertje moet je je afvragen of je wel bij de goede club zit
    Je hebt al antwoord gehad zie ik.
  • 14 May 2019 om 16:18
    • Quote van 14 May 2019 om 14:59
      Opmerking van een 1 cellige!!
    Ben jij bekend mee toch, Downie.
  • 14 May 2019 om 16:17
    • Quote van 14 May 2019 om 16:08
      Als je iemand uitscheld met boertje moet je je afvragen of je wel bij de goede club zit
    Zeker wel wij zijn nl Tukkers.
  • 14 May 2019 om 16:08
    • Quote van 14 May 2019 om 15:34
      Kerel ik snap niet wat jij doet hier? Lekker mensen provoceren? Dat iedereen bang is? En je iedereen kneus noemt? Bij deze ik durf ook heel goed alleen, ook tegen jou Boertje uut Hoaksbergen. Wat een drama ben jij zeg en hebt alleen een grote bek achter je schermpje zielig figuur met lekker provoceren....bah
    Als je iemand uitscheld met boertje moet je je afvragen of je wel bij de goede club zit
  • 14 May 2019 om 15:44
    Arme coordinator. Moet zo'n gozer met probleemjeugd gaan praten?
  • 14 May 2019 om 15:34
    • Quote van 14 May 2019 om 11:14
      Met zijn allen durven ze wel. Kneusjes zijn het. Alleen stellen ze niets voor.
    Kerel ik snap niet wat jij doet hier? Lekker mensen provoceren? Dat iedereen bang is? En je iedereen kneus noemt? Bij deze ik durf ook heel goed alleen, ook tegen jou Boertje uut Hoaksbergen. Wat een drama ben jij zeg en hebt alleen een grote bek achter je schermpje zielig figuur met lekker provoceren....bah
  • 14 May 2019 om 14:59
    • Quote van 14 May 2019 om 11:37
      Wat doet ze er ook.
    Opmerking van een 1 cellige!!
  • 14 May 2019 om 14:53
    • Quote van 14 May 2019 om 11:37
      Wat doet ze er ook.
    Wat denk je zelf?
  • 14 May 2019 om 12:42
    Het zal altijd moeilijk blijven om iedereen in de hand te houden.Incidenten zijn moeilijk te voorkomen.Deze personen in een stadion verbod opleggen is enigste oplossing.
  • 14 May 2019 om 12:42
    Het zal altijd moeilijk blijven om iedereen in de hand te houden.Incidenten zijn moeilijk te voorkomen.Deze personen in een stadion verbod opleggen is enigste oplossing.
  • 14 May 2019 om 12:04
    • Quote van 14 May 2019 om 11:37
      Wat doet ze er ook.
    Haar werk
  • 14 May 2019 om 11:37
    • Quote van 14 May 2019 om 10:39
      Ik heb inderdaad een incident gezien vanaf de tribune dat een vrouwelijke steward hardhandig werd aangepakt door een aantal supporters die zich niet konden inhouden. Trieste bedoeling want de dame verliet daarna huilend het veld.
    Wat doet ze er ook.
  • 14 May 2019 om 11:32
    • Quote van 14 May 2019 om 10:39
      Ik heb inderdaad een incident gezien vanaf de tribune dat een vrouwelijke steward hardhandig werd aangepakt door een aantal supporters die zich niet konden inhouden. Trieste bedoeling want de dame verliet daarna huilend het veld.
    En het kan de veroorzaker ook geen bal schelen waarschijnlijk. Hij had de minuut van z'n leven omdat hij op de foto mocht met een speler.
  • 14 May 2019 om 11:14
    • Quote van 14 May 2019 om 10:39
      Ik heb inderdaad een incident gezien vanaf de tribune dat een vrouwelijke steward hardhandig werd aangepakt door een aantal supporters die zich niet konden inhouden. Trieste bedoeling want de dame verliet daarna huilend het veld.
    Met zijn allen durven ze wel. Kneusjes zijn het. Alleen stellen ze niets voor.
  • 14 May 2019 om 10:39
    Ik heb inderdaad een incident gezien vanaf de tribune dat een vrouwelijke steward hardhandig werd aangepakt door een aantal supporters die zich niet konden inhouden. Trieste bedoeling want de dame verliet daarna huilend het veld.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›