FC Twente komt met seizoenkaartinfo: ''Verlengperiode voorbij''

( 30 reacties)
FC Twente komt met seizoenkaartinfo: ''Verlengperiode voorbij''

FC Twente heeft maandag diverse informatie met betrekking tot de verkoop van seizoenkaarten online gezet. De club uit Enschede laat weten dat de 'verlengperiode voorbij' is en ook de mogelijkheid om van plek te veranderen in de Grolsch Veste is achter de rug. 

Vandaag (maandag 20 mei vanaf 13:00 uur) begint de verkoop van de inschrijflijst en twee dagen later start de vrije verkoop. Volgens de laatste tussenstand van de Tukkers zijn er al 'meer dan 18.500 verlengingen en 1.500 inschrijvingen' gedaan. 

HOE ZIET DE PLANNING ERUIT?
Dinsdag 23 april t/m zaterdag 11 mei: verlengperiode via twentekomteraan.nl
Woensdag 15 mei 11.00 uur t/m vrijdag 17 mei: verplaatsingen
Maandag 20 mei 13.00 uur: start verkoop inschrijflijst
Woensdag 22 mei 13.00 uur: start vrije verkoop

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2019 om 07:34
    Minimaal 25.000 plus iedere thuiswedstrijd.
  • 20 May 2019 om 19:39
    • Quote van 20 May 2019 om 18:44
      Vorig jaar waren er toch ook zo’n 20.000 jaarkaart houders?
    Klopt. In de winter zaten we aan 20000 jaarkaarten. Daar zit je nu al aan. Ik denk dat we elke week 27500 toeschouwers op de tribune gaan hebben
  • 20 May 2019 om 18:47
    • Quote van 20 May 2019 om 18:44
      Vorig jaar waren er toch ook zo’n 20.000 jaarkaart houders?
    Ik de winter pas.
  • 20 May 2019 om 18:44
    • Quote van 14 May 2019 om 11:42
      Valt mij ook tegen. Had verwacht dat meer mensen zouden verlengen.
    Vorig jaar waren er toch ook zo’n 20.000 jaarkaart houders?
  • 20 May 2019 om 17:17
    • Quote van 20 May 2019 om 11:52
      Hieraan herken je de echte "supporter"
    Vanwaar de "....." ?
  • 20 May 2019 om 14:18
    • Quote van 14 May 2019 om 12:20
      Doe ik na die tijd, bedoel te zeggen hoe goed of slecht het ook gaat, welke selectie we ook hebben, ik zit er wel.
    Ik ook want niet alleen i goede tijden ook in slechte tijden, gewoon er bij,en inderdaad lekker beetje zupen.
  • 20 May 2019 om 13:18
    Die troep telkens onder ieder artikel over dat gouden schild wanneer stropt die onzin nu kom hier nauwelijks nog.
  • 20 May 2019 om 11:52
    • Quote van 14 May 2019 om 12:08
      Gedeeltelijk, moet zeggen mij maakt het niet uit wie erop het veld staan of wie de trainer is, ik ga sowieso wel, al ist alleen voort zoepn ;))
    Hieraan herken je de echte "supporter"
  • 20 May 2019 om 11:48
    Mooi toch! Nu al meer dan 20.000 jaarkaarten verkocht. Dat gaat regelmatig volle bak worden.
  • 20 May 2019 om 11:45
    Ik sport op zondag dus ga wel een paar wedstrijden missen helaas. Wel verlengd!
  • 14 May 2019 om 19:13
    • Quote van 14 May 2019 om 18:51
      Inmiddels zijn het er meer dan 17.500. Valt best wel mee volgens mij.
    zijn daar de verhuizers en die op de wachtlijst staan in meegeteld? ...
  • 14 May 2019 om 18:51
    • Quote van 14 May 2019 om 11:35
      Wat weinig zeg.
    Inmiddels zijn het er meer dan 17.500. Valt best wel mee volgens mij.
  • 14 May 2019 om 18:16
    • Quote van 14 May 2019 om 15:07
      Geregeld!
    Prima
  • 14 May 2019 om 17:22
    • Quote van 14 May 2019 om 16:51
      ze zijn ook vroeg dit jaar, anders was het altijd verlengen als het vakantiegeld binnen was. dat zal ook meespelen.
    Je hebt een optie om te laten incasseren op 28 mei, dus dan is het vakantiegeld bij 90% binnen.
  • 14 May 2019 om 16:51
    ze zijn ook vroeg dit jaar, anders was het altijd verlengen als het vakantiegeld binnen was. dat zal ook meespelen.
  • 14 May 2019 om 15:07
    • Quote van 14 May 2019 om 14:49
      Kan wel. Direct bellen
    Geregeld!
  • 14 May 2019 om 14:49
    • Quote van 14 May 2019 om 14:36
      Vergeten te verlengen.. Zou het helemaal niet meer kunnen?
    Kan wel. Direct bellen
  • 14 May 2019 om 14:36
    Vergeten te verlengen.. Zou het helemaal niet meer kunnen?
  • 14 May 2019 om 13:31
    • Quote van 14 May 2019 om 12:06
      Denk toch dat het matige voetbal meespeelt,en de vrijdag was voor veel mensen een goede avond,maar het is nog vroeg,dat trekt vanzelf wel weer aan.
    Denk dat het weinig verschil maakt ik en met mij velen werken in de ploeg en konden vrijdag maar zelden of moesten in de rust alweer weg. Dus de groep die vrijdag prettig vond word nu weer vervangen door de groep die in de ploegen werken (3 ploegen dan)
  • 14 May 2019 om 12:43
    • Quote van 14 May 2019 om 12:13
      Kun je beter in het cafe gaan zitten.
    Daar is het bier wel goedkoper
  • 14 May 2019 om 12:20
    • Quote van 14 May 2019 om 12:13
      Kun je beter in het cafe gaan zitten.
    Doe ik na die tijd, bedoel te zeggen hoe goed of slecht het ook gaat, welke selectie we ook hebben, ik zit er wel.
  • 14 May 2019 om 12:19
    • Quote van 14 May 2019 om 12:05
      Denk dat het gewoon weer vol komt moat in ieder geval elke week tussen de 25.000 en 27.000. Genoeg volk dat er uiteindelijk bij wil.zijn, en denk dat een groot deel wacht op trainer, spelers, denk dat dat goed komt.
    iedereen berichtje sturen dat automatisch verlengd is...wil je niet dan reageren...nu hebben het een heleboel niet meegekregen..gaan het hopelijk alsnog doen en komen mssn op andere plaats terecht.
  • 14 May 2019 om 12:13
    • Quote van 14 May 2019 om 12:08
      Gedeeltelijk, moet zeggen mij maakt het niet uit wie erop het veld staan of wie de trainer is, ik ga sowieso wel, al ist alleen voort zoepn ;))
    Kun je beter in het cafe gaan zitten.
  • 14 May 2019 om 12:10
    • Quote van 14 May 2019 om 12:06
      Denk toch dat het matige voetbal meespeelt,en de vrijdag was voor veel mensen een goede avond,maar het is nog vroeg,dat trekt vanzelf wel weer aan.
    mee eens het matige voetbal is nog positief uitgedrukt...onze Veste kwamen ze met angst in de benen bezoeken ...nu worden we zelfs in onze eigen Veste niet meer serieus genomen..zie verhaal van die Keeper..dat moet snel veranderen ..dan zo weer ieder weekend volle bak...
  • 14 May 2019 om 12:08
    • Quote van 14 May 2019 om 12:05
      Denk dat het gewoon weer vol komt moat in ieder geval elke week tussen de 25.000 en 27.000. Genoeg volk dat er uiteindelijk bij wil.zijn, en denk dat een groot deel wacht op trainer, spelers, denk dat dat goed komt.
    Gedeeltelijk, moet zeggen mij maakt het niet uit wie erop het veld staan of wie de trainer is, ik ga sowieso wel, al ist alleen voort zoepn ;))
  • 14 May 2019 om 12:06
    • Quote van 14 May 2019 om 11:53
      Mag je hopen dat je bij de 20.000 in de buurt gaat komen.
    Denk toch dat het matige voetbal meespeelt,en de vrijdag was voor veel mensen een goede avond,maar het is nog vroeg,dat trekt vanzelf wel weer aan.
  • 14 May 2019 om 12:05
    • Quote van 14 May 2019 om 11:53
      Mag je hopen dat je bij de 20.000 in de buurt gaat komen.
    Denk dat het gewoon weer vol komt moat in ieder geval elke week tussen de 25.000 en 27.000. Genoeg volk dat er uiteindelijk bij wil.zijn, en denk dat een groot deel wacht op trainer, spelers, denk dat dat goed komt.
  • 14 May 2019 om 11:53
    Mag je hopen dat je bij de 20.000 in de buurt gaat komen.
  • 14 May 2019 om 11:42
    • Quote van 14 May 2019 om 11:35
      Wat weinig zeg.
    Valt mij ook tegen. Had verwacht dat meer mensen zouden verlengen.
  • 14 May 2019 om 11:35
    Wat weinig zeg.