Wagelaar 'adviseert' FC Twente: ''Dat is wel een versterking''

( 13 reacties)
Wagelaar 'adviseert' FC Twente: ''Dat is wel een versterking''

Ola John werd maandagmiddag in verband gebracht met een mogelijke terugkeer naar FC Twente. René Wagelaar is benieuwd of de behendige vleugelaanvaller, die bij Vitoria Guimaraes nog een contract heeft tot medio 2021, haalbaar is. 

"Ik weet het niet... is-ie fit? Hoe staat-ie erop? Heeft hij zelf nog zin? En dan kom je uiteraard bij het salaris uit", legt hij uit bij VoetbalTijd. "Wat wil die zaakwaarnemer? Dan kom je nog zoveel dingen tegen. Maar de Ola John die ik ken, dat is wel een versterking", constateert Wagelaar. 

Jan van Staa vult hem aan. "Als hij top is, en hij is fit en hij speelt regelmatig, dan is dat beter dan wat ze nu hebben", legt hij uit. "Alleen dan moet je ook kijken naar lichamelijke 'kwaliteiten' en het financiële gedeelte. Maar het is niet meer de speler van toen hij weggegaan is. Toen was het een enorm talent. Als je hem terug gaat halen, komt er een wat geroutineerde speler terug", besluit Van Staa realistisch. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2019 om 14:24
    • Quote van 14 May 2019 om 22:10
      Hij beweert dat er naast Ola nog meer oud-spelers terug zouden willen komen. Blaise was er recent al, wie volgen? ;) Ik gok dat Douglas ook wel terug wil maar die is 30 kilo te zwaar. Hoe is het eigenlijk met Mokotjo? Ruiz kan ik me niet voorstellen.
    Tien tien Tiendalli dan? Puur omdat het lekker klinkt vanaf de tribunes.
  • 15 May 2019 om 14:16
    • Quote van 14 May 2019 om 17:39
      Hij wil zelf graag,huis op het Vaneker,kan oma ook het kleinkind zien,broer Collin is zaakwaarnemer,vragen (voorlopig?) te veel salaris,we zullen zien willen er wel meer terugkomen.
    Ik zou graag Uvini terugzien. Zijn contract loopt deze zomer af. Zingt zijn naam ook rond?
  • 15 May 2019 om 13:02
    • Quote van 15 May 2019 om 13:00
      Marsman
    En schilder....
  • 15 May 2019 om 13:00
    • Quote van 14 May 2019 om 22:16
      Misschien willen Danny Holla en Adnane Tighadouini ook wel terug :)
    Marsman
  • 14 May 2019 om 22:16
    • Quote van 14 May 2019 om 22:10
      Hij beweert dat er naast Ola nog meer oud-spelers terug zouden willen komen. Blaise was er recent al, wie volgen? ;) Ik gok dat Douglas ook wel terug wil maar die is 30 kilo te zwaar. Hoe is het eigenlijk met Mokotjo? Ruiz kan ik me niet voorstellen.
    Misschien willen Danny Holla en Adnane Tighadouini ook wel terug :)
  • 14 May 2019 om 22:10
    • Quote van 14 May 2019 om 17:42
      Zeg je hiermee dat Ola ook terug wil komen? De spelers die terug willen komen: kunnen ze echt (nog/weer) van waarde zijn en is het realistisch dat ze terugkomen?
    Hij beweert dat er naast Ola nog meer oud-spelers terug zouden willen komen. Blaise was er recent al, wie volgen? ;) Ik gok dat Douglas ook wel terug wil maar die is 30 kilo te zwaar. Hoe is het eigenlijk met Mokotjo? Ruiz kan ik me niet voorstellen.
  • 14 May 2019 om 20:34
    Ikzeg. Met een beetje geluk komt ted met een echte trainer die van wanten weet. En de jeugd een kans gaat geven .maar om oude rotten terug te halen is vaak veel mis mee. Ikzeg. Er wordt zoveel gespeculeerd ik wacht gewoon af en dan hoor ik het van zelf wel.
  • 14 May 2019 om 17:42
    • Quote van 14 May 2019 om 17:39
      Hij wil zelf graag,huis op het Vaneker,kan oma ook het kleinkind zien,broer Collin is zaakwaarnemer,vragen (voorlopig?) te veel salaris,we zullen zien willen er wel meer terugkomen.
    Zeg je hiermee dat Ola ook terug wil komen? De spelers die terug willen komen: kunnen ze echt (nog/weer) van waarde zijn en is het realistisch dat ze terugkomen?
  • 14 May 2019 om 17:39
    Rene Wagelaar? Sinds wanneer heeft die een podium. Hahahaha Als Fred komt flikkert die hem als eerste er uit
  • 14 May 2019 om 17:39
    • Quote van 14 May 2019 om 15:30
      Sowieso doen als het haalbaar is! Echter, is het haalbaar? Je kan geen transfersom betalen of een hoog salaris en waarom zou hij niet naar een andere club gaan?
    Hij wil zelf graag,huis op het Vaneker,kan oma ook het kleinkind zien,broer Collin is zaakwaarnemer,vragen (voorlopig?) te veel salaris,we zullen zien willen er wel meer terugkomen.
  • 14 May 2019 om 16:47
    Waan van de dag. Niemand heeft hem zien spelen.. nou kan je wel vertellen - tis niet meer wat het is. Maargoed., kun je ook van twente zeggen.
  • 14 May 2019 om 16:26
    Zou zeker een versterking zijn neem ik aan, maar wat is er financieel allemaal mogelijk....?
  • 14 May 2019 om 15:30
    Sowieso doen als het haalbaar is! Echter, is het haalbaar? Je kan geen transfersom betalen of een hoog salaris en waarom zou hij niet naar een andere club gaan?
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›