Ruim 17.500 fans verlengen seizoenkaart FC Twente

( 40 reacties)
Ruim 17.500 fans verlengen seizoenkaart FC Twente

Meer dan 17.500 supporters van FC Twente hebben hun seizoenkaart verlengd. Dat meldt FC Twente dinsdagavond op Twitter. 

Supporters van FC Twente hadden tot zaterdag om hun seizoenkaart bij FC Twente te verlengen. Morgen (woensdag 15 mei) om 11.00 uur starten de verhuisdagen. Seizoenkaarthouders van het afgelopen seizoen hebben dan de mogelijkheid om een nieuw plekje in het stadion uit te zoeken. 

Op maandag 20 mei zijn de verhuisdagen voorbij en start de seizoenkaartverkoop aan supporters die zich via een inschrijvingsformulier (aanmelden kan tot 15 mei) hebben aangemeld. Twee dagen later begint de vrije verkoop. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2019 om 17:54
    • Quote van 15 May 2019 om 12:58
      17.500 is dat inclusief de mensen die hebben aangegeven te willen “verhuizen”?
    Je kan pas verhuizen wanneer je verlengd hebt, zijn bestaande seizoenkaarthouders, ja incl dus.
  • 15 May 2019 om 12:58
    17.500 is dat inclusief de mensen die hebben aangegeven te willen “verhuizen”?
  • 15 May 2019 om 09:47
    • Quote van 15 May 2019 om 07:34
      Ik denk toch eerder verhuren hoor, ze willen hem toch op hoger niveau laten proeven, Kostte niet voor niks 9 mil. Krijg je er nu niet voor. Ut heeft gelijk.
    Precies. Je hebt eerder kans op een huur van Bande. Dan dat je bij wijze Dolberg kan huren. Bovendien wat bij Ajax door de mand valt, is nog altijd een versterking voor dit Twente. Zo’n groot niveau verschil.
  • 15 May 2019 om 08:02
    • Quote van 15 May 2019 om 07:34
      Ik denk toch eerder verhuren hoor, ze willen hem toch op hoger niveau laten proeven, Kostte niet voor niks 9 mil. Krijg je er nu niet voor. Ut heeft gelijk.
    Dan laten ze hem nog eerder bij jong Ajax spelen dan bij twente. Het moet natuurlijk ook allemaal wel realistisch blijven.
  • 15 May 2019 om 07:50
    • Quote van 15 May 2019 om 07:26
      Oom
    Dus een broer van zn pa...wha..
  • 15 May 2019 om 07:34
    • Quote van 15 May 2019 om 06:27
      Ik denk dat jij echt een grote plaat voor je kop heb. De voetbalwereld werkt niet zo. Als ze van bande af willen gaan ze hem eerder verkopen dan verhuren. Hetzelfde geld voor cerny. Die had afgelopen winter ook naar twente gekunnen, maar ten hag wou hem liever bij Ajax houden.
    Ik denk toch eerder verhuren hoor, ze willen hem toch op hoger niveau laten proeven, Kostte niet voor niks 9 mil. Krijg je er nu niet voor. Ut heeft gelijk.
  • 15 May 2019 om 07:26
    • Quote van 15 May 2019 om 02:02
      Ten Hag zn Pa eigenaar van Tn Hag makelaars/accountants ed...zat int bestuur met Joop en cs. de zoon de huidige trainer van Ajax ging met Fred mee naar PSV...Twente boos toen...het rare is dat sinds Fred R en ten Hag uit elkaar zijn Fred niet meer presteert...
    Oom
  • 15 May 2019 om 06:27
    • Quote van 15 May 2019 om 05:52
      Heb jij de intervieuw Juventus - Ajax gevolgd? Daar in werd gevraagd wat Ten Hag vind van de promotie van Twente. Als jij dit had gevolgd, weet je dat Ten Hag warme gevoelens koestert voor Twente. Heeft in een interview met Vi nog aangegeven ooit voorzitter bij de club te willen zijn cq hoofdtrainer. Wat voor banden zijn er niet volgens jou? Hoezo zou je het niet mogelijk zijn om geen speler van Ajax te kunnen huren? Die kans is met Ten Hag aannemelijker, dan dat je daar een andere trainer voor de groep heb staan. Dan heb ik hey niet over een El azzouzi of een categorie Kasper Dolberg.
    Ik denk dat jij echt een grote plaat voor je kop heb. De voetbalwereld werkt niet zo. Als ze van bande af willen gaan ze hem eerder verkopen dan verhuren. Hetzelfde geld voor cerny. Die had afgelopen winter ook naar twente gekunnen, maar ten hag wou hem liever bij Ajax houden.
  • 15 May 2019 om 05:52
    • Quote van 15 May 2019 om 00:07
      Ik weet niet welke banden jij ziet tussen ten hag en twente, maar twente heeft sinds zijn komst geen ene speler van Ajax gehuurd. Dus je lult alleen maar uit je nek zoals altijd.
    Heb jij de intervieuw Juventus - Ajax gevolgd? Daar in werd gevraagd wat Ten Hag vind van de promotie van Twente. Als jij dit had gevolgd, weet je dat Ten Hag warme gevoelens koestert voor Twente. Heeft in een interview met Vi nog aangegeven ooit voorzitter bij de club te willen zijn cq hoofdtrainer. Wat voor banden zijn er niet volgens jou? Hoezo zou je het niet mogelijk zijn om geen speler van Ajax te kunnen huren? Die kans is met Ten Hag aannemelijker, dan dat je daar een andere trainer voor de groep heb staan. Dan heb ik hey niet over een El azzouzi of een categorie Kasper Dolberg.
  • 15 May 2019 om 02:02
    • Quote van 15 May 2019 om 00:07
      Ik weet niet welke banden jij ziet tussen ten hag en twente, maar twente heeft sinds zijn komst geen ene speler van Ajax gehuurd. Dus je lult alleen maar uit je nek zoals altijd.
    Ten Hag zn Pa eigenaar van Tn Hag makelaars/accountants ed...zat int bestuur met Joop en cs. de zoon de huidige trainer van Ajax ging met Fred mee naar PSV...Twente boos toen...het rare is dat sinds Fred R en ten Hag uit elkaar zijn Fred niet meer presteert...
  • 15 May 2019 om 00:07
    • Quote van 14 May 2019 om 23:23
      Nee, want als jij de berichten van de Ajax watcher Freek Jansen Volgt, had jij kunnen weten dat Ten Hag klaar is met Hassane Bande en dat hij hem volgend seizoen niet nodig heeft. Dus die gaat op de transfer of verhuurlijst. Aangezien Twente en Ten Hag banden hebben, is dit de ideale kans om deze speler een jaar te huren van Ajax.
    Ik weet niet welke banden jij ziet tussen ten hag en twente, maar twente heeft sinds zijn komst geen ene speler van Ajax gehuurd. Dus je lult alleen maar uit je nek zoals altijd.
  • 14 May 2019 om 23:36
    • Quote van 14 May 2019 om 20:57
      Gevalletje scorebord journalistiek. Volgens mij heeft die Druijf het heel goed gedaan dit jaar.
    Druijf is ook echt wel een talent die AZ denk ik niet laat gaan. Hem linken aan Twente is totaal onrealistisch.
  • 14 May 2019 om 23:29
    • Quote van 14 May 2019 om 23:03
      Zo is Elia ook begonnen,Wolters niet maat Tsibanga.
    elia was wel ongekend idd, bankzitter bij degradatiekandidaat en zich zo opgewerkt.
  • 14 May 2019 om 23:23
    • Quote van 14 May 2019 om 22:28
      Dat komt misschien omdat hij geblesseerd is. Maar volgend seizoen zit hij gewoon bij het eerste en gaat echt niet verhuurd worden aan twente. Jij mag wel eens jou koppie uit die droomwereld halen.
    Nee, want als jij de berichten van de Ajax watcher Freek Jansen Volgt, had jij kunnen weten dat Ten Hag klaar is met Hassane Bande en dat hij hem volgend seizoen niet nodig heeft. Dus die gaat op de transfer of verhuurlijst. Aangezien Twente en Ten Hag banden hebben, is dit de ideale kans om deze speler een jaar te huren van Ajax.
  • 14 May 2019 om 23:03
    • Quote van 14 May 2019 om 21:13
      wolters blessuregevoelig, nog niet heel lang weer fit. Druijf wel een goede, maar heeft twente afgelopen winter al afgeblazen en nec verkozen dus waarom nu wel? Okita is snel, maar heb niet het idee dat het een constante plaag is met gruwelijke acties en doelpunten. Erg grillig.
    Zo is Elia ook begonnen,Wolters niet maat Tsibanga.
  • 14 May 2019 om 22:29
    Dit zijn veel seizoenkaarten. Afgelopen seizoen tikten we tegen de winterstop 20000 aan. Hier gaan we denk ik ver overheen. Ik verwacht dat we komend seizoen elke wedstrijd minstens 27500 toeschouwers zullen hebben.
  • 14 May 2019 om 22:28
    • Quote van 14 May 2019 om 22:18
      Heb jij hem dit seizoen nog zien invallen? Het lijkt er op dat je in de war bent met David Neres haha.
    Dat komt misschien omdat hij geblesseerd is. Maar volgend seizoen zit hij gewoon bij het eerste en gaat echt niet verhuurd worden aan twente. Jij mag wel eens jou koppie uit die droomwereld halen.
  • 14 May 2019 om 22:18
    • Quote van 14 May 2019 om 22:09
      Waarom zou Ajax bande verhuren. Kostte vorig seizoen nog 9 miljoen euro. Die zit daar gewoon op de bank bij het 1e selectie.
    Heb jij hem dit seizoen nog zien invallen? Het lijkt er op dat je in de war bent met David Neres haha.
  • 14 May 2019 om 22:18
    • Quote van 14 May 2019 om 21:18
      Heerenveen toont al concrete interesse in Ferdi Druijff!!
    las het precies net idd, denk dat az hem niet makkelijk aan heerenveen verkoopt, maar twente is dan sws weg.
  • 14 May 2019 om 22:09
    • Quote van 14 May 2019 om 21:57
      Cerny mag daar ook weg. Die Bande zal het voetbal vast nog niet verleerd zijn. ;-)
    Waarom zou Ajax bande verhuren. Kostte vorig seizoen nog 9 miljoen euro. Die zit daar gewoon op de bank bij het 1e selectie.
  • 14 May 2019 om 22:09
    • Quote van 14 May 2019 om 21:57
      Cerny mag daar ook weg. Die Bande zal het voetbal vast nog niet verleerd zijn. ;-)
    Mustafa Seck speelt goed bij Almere
  • 14 May 2019 om 22:05
    • Quote van 14 May 2019 om 21:10
      Inderdaad en eppie zei dat de hele NEC voorhoede in de belangstelling van FCT stond. Ik betwijfel of dat versterkingen zijn.
    Alleen druijf versterking.
  • 14 May 2019 om 21:57
    • Quote van 14 May 2019 om 21:55
      Alles wat bij Ajax afvalt moet je interesse in hebben .
    Cerny mag daar ook weg. Die Bande zal het voetbal vast nog niet verleerd zijn. ;-)
  • 14 May 2019 om 21:55
    • Quote van 14 May 2019 om 21:21
      Hassane Bande (Ajax) op weg naar de uitgang. Buitenspeler die vorig jaar bij KV Mechelen nog speler van het jaar was. Mooie huuroptie voor ons Twente.
    Alles wat bij Ajax afvalt moet je interesse in hebben .
  • 14 May 2019 om 21:21
    Hassane Bande (Ajax) op weg naar de uitgang. Buitenspeler die vorig jaar bij KV Mechelen nog speler van het jaar was. Mooie huuroptie voor ons Twente.
  • 14 May 2019 om 21:18
    • Quote van 14 May 2019 om 21:13
      wolters blessuregevoelig, nog niet heel lang weer fit. Druijf wel een goede, maar heeft twente afgelopen winter al afgeblazen en nec verkozen dus waarom nu wel? Okita is snel, maar heb niet het idee dat het een constante plaag is met gruwelijke acties en doelpunten. Erg grillig.
    Heerenveen toont al concrete interesse in Ferdi Druijff!!
  • 14 May 2019 om 21:13
    • Quote van 14 May 2019 om 21:10
      Inderdaad en eppie zei dat de hele NEC voorhoede in de belangstelling van FCT stond. Ik betwijfel of dat versterkingen zijn.
    wolters blessuregevoelig, nog niet heel lang weer fit. Druijf wel een goede, maar heeft twente afgelopen winter al afgeblazen en nec verkozen dus waarom nu wel? Okita is snel, maar heb niet het idee dat het een constante plaag is met gruwelijke acties en doelpunten. Erg grillig.
  • 14 May 2019 om 21:13
    • Quote van 14 May 2019 om 21:10
      Inderdaad en eppie zei dat de hele NEC voorhoede in de belangstelling van FCT stond. Ik betwijfel of dat versterkingen zijn.
    wolters blessuregevoelig, nog niet heel lang weer fit. Druijf wel een goede, maar heeft twente afgelopen winter al afgeblazen en nec verkozen dus waarom nu wel? Okita is snel, maar heb niet het idee dat het een constante plaag is met gruwelijke acties en doelpunten. Erg grillig.
  • 14 May 2019 om 21:10
    • Quote van 14 May 2019 om 20:47
      Geen goed idee lijkt me dan.
    Inderdaad en eppie zei dat de hele NEC voorhoede in de belangstelling van FCT stond. Ik betwijfel of dat versterkingen zijn.
  • 14 May 2019 om 20:57
    • Quote van 14 May 2019 om 20:25
      Offtopic: NEC staat 3-0 achter. Op punt van uitschakeling. Wie zei dat FCT aast op de voorhoede van NEC??
    Gevalletje scorebord journalistiek. Volgens mij heeft die Druijf het heel goed gedaan dit jaar.
  • 14 May 2019 om 20:57
    • Quote van 14 May 2019 om 20:25
      Offtopic: NEC staat 3-0 achter. Op punt van uitschakeling. Wie zei dat FCT aast op de voorhoede van NEC??
    NAC zei je toch ipv NEC. ;-)
  • 14 May 2019 om 20:47
    • Quote van 14 May 2019 om 20:25
      Offtopic: NEC staat 3-0 achter. Op punt van uitschakeling. Wie zei dat FCT aast op de voorhoede van NEC??
    Geen goed idee lijkt me dan.
  • 14 May 2019 om 20:25
    Offtopic: NEC staat 3-0 achter. Op punt van uitschakeling. Wie zei dat FCT aast op de voorhoede van NEC??
  • 14 May 2019 om 20:10
    • Quote van 14 May 2019 om 20:08
      vorig seizoen kon men 2 weken langer verlengen..elk jaar zijn er problemen met het verlengen...vandaag waren er hier ook een paar waarbij het niet lukte oke met een tip van ons alsnog...Alles in aanmerking nemende.. verlengen wel of niet en de nieuwen...aant begin van seizoen zijn er weer ca 23.000 scc houders...
    hey Piet en Ted lezen jullie dat goed ..wij zijn er klaar voor...
  • 14 May 2019 om 20:08
    • Quote van 14 May 2019 om 19:35
      Volgens mij moest je eerst verlengen en daarna verplaatsen, zal voor de cijfers dus weinig uitmaken. Vanaf maandag komen wel de 1500 man van de inschrijflijst erbij. Dan zit je alweer op 19.000 jaarkaarten. Daarna komt het vakantiegeld er aan en zal het voor de rest nog wel een beetje doorsijpelen en kom je ongetwijfeld op een man of 23.000. Competitie nog losse verkoop en er zit wekelijks weer 27.000 man. Vraag me trouwens wel af of de sponsorstoelen hier bij meegerekend zijn.
    vorig seizoen kon men 2 weken langer verlengen..elk jaar zijn er problemen met het verlengen...vandaag waren er hier ook een paar waarbij het niet lukte oke met een tip van ons alsnog...Alles in aanmerking nemende.. verlengen wel of niet en de nieuwen...aant begin van seizoen zijn er weer ca 23.000 scc houders...
  • 14 May 2019 om 19:35
    • Quote van 14 May 2019 om 19:13
      Zitten hier ook de mensen bij die een verplaatsing hebben aangevraagd?
    Volgens mij moest je eerst verlengen en daarna verplaatsen, zal voor de cijfers dus weinig uitmaken. Vanaf maandag komen wel de 1500 man van de inschrijflijst erbij. Dan zit je alweer op 19.000 jaarkaarten. Daarna komt het vakantiegeld er aan en zal het voor de rest nog wel een beetje doorsijpelen en kom je ongetwijfeld op een man of 23.000. Competitie nog losse verkoop en er zit wekelijks weer 27.000 man. Vraag me trouwens wel af of de sponsorstoelen hier bij meegerekend zijn.
  • 14 May 2019 om 19:16
    • Quote van 14 May 2019 om 19:14
      Nee gewoon verlenging.
    Thanks, best nette aantallen dan.
  • 14 May 2019 om 19:14
    • Quote van 14 May 2019 om 19:13
      Zitten hier ook de mensen bij die een verplaatsing hebben aangevraagd?
    Nee gewoon verlenging.
  • 14 May 2019 om 19:13
    Zitten hier ook de mensen bij die een verplaatsing hebben aangevraagd?
  • 14 May 2019 om 19:09
    Dit zijn al wat betere cijfers