PEC Zwolle weet niet te winnen; FC Twente krijgt twee ton extra

( 12 reacties)
PEC Zwolle weet niet te winnen; FC Twente krijgt twee ton extra

NAC Breda heeft FC Twente een goede dienst bewezen. De Bredase club was al gedegradeerd maar heeft de Zwollenaren toch op 0-0 weten te houden. Doordat PEC niet wist te winnen eindigden ze als dertiende in de Eredivisie.

Voor de nummer elf van de tv-geldenranglijst ligt voor komend seizoen 2,74 miljoen euro aan tv-geld klaar, werd eerder gemeld. De nummer twaalf op de ranglijst krijgt twee ton minder en dus kon FC Twente komende woensdag dat geld 'verdienen'. Dat is dus gebeurd.

De Enschedese club eindigde op de televisie-ranking als elfde en mag dus 2,74 miljoen euro 'bijschrijven' op de rekening. Goed nieuws voor de Tukkers.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2019 om 11:58
    • Quote van 16 May 2019 om 11:51
      2ton zout? Want mag toch niet hopen dat een trainer als Pusic meer dan 2.5 ton verdient.
    Mooi toch wat extra geld,eind van de maand weten ze precies hoeveel de begroting is,tv geld.sponsorinkomsten,scc geld,dan kan het spel beginnen,
  • 16 May 2019 om 11:51
    • Quote van 16 May 2019 om 05:24
      Die twee ton kan zo naar Pusic voor het afkopen.
    2ton zout? Want mag toch niet hopen dat een trainer als Pusic meer dan 2.5 ton verdient.
  • 16 May 2019 om 06:57
    • Quote van 16 May 2019 om 00:07
      haha, mooi verdiend zo dankzij degradant NAC.
    Daar kunnen we het zout dat we van ze gekregen hebben mooi van betalen. Kunnen we het gelijk in de open wond strooien
  • 16 May 2019 om 05:24
    Die twee ton kan zo naar Pusic voor het afkopen.
  • 16 May 2019 om 00:07
    haha, mooi verdiend zo dankzij degradant NAC.
  • 15 May 2019 om 23:08
    Die compensatie regeling voor het af moeten voeren van een paar kilo zout vorig jaar heeft toch best leuk uitgepakt. Soms lijken ze best vriendelijk in Breda
  • 15 May 2019 om 22:54
    Top! Mooie meevaller
  • 15 May 2019 om 22:04
    2,74 dat is het enige belangrijkste
  • 15 May 2019 om 21:59
    Lekker duidelijk artikel.
  • 15 May 2019 om 21:54
    • Quote van 15 May 2019 om 21:52
      Haha,Er worden hier wel vaker van dat soort foutjes gemaakt.
    Klopt !
  • 15 May 2019 om 21:52
    • Quote van 15 May 2019 om 21:50
      " Kan FCTWENTE komende woensdag twee ton verdienen? " !
    Haha,Er worden hier wel vaker van dat soort foutjes gemaakt.
  • 15 May 2019 om 21:50
    " Kan FCTWENTE komende woensdag twee ton verdienen? " !