Twente, verenigt! reageert: ''Dit geldt ook voor de RvC''

( 12 reacties)
Twente, verenigt! reageert: ''Dit geldt ook voor de RvC''

Twente, verenigt! heeft diverse besluiten en acties gecommuniceerd naar aanleiding van de bestuursvergadering in april. De ledenvereniging sprak onder andere over de stadionbeleving, aandelen, het home van Vak-P en de Open Dag op 7 juli.

"We gaan voorbereidingen treffen om formeel te regelen dat de voordracht in het bestuur van Twente, verenigt! door Vak-P, Vriendenkring en Bagpipe in de statuten wordt vastgelegd", laat men weten. "We zijn ook in gesprek geweest met de 3 sponsorclubs van FC Twente. We hebben enkele vragen en adviezen uitstaan van Pegasus en TOS en we zijn bezig deze af te handelen."

"Donderdag 16 mei a.s. is er een eerste bijeenkomst van de Ambassadeurs, de stichting via welke de supporters (via Twente, verenigt en Twente voor Twente) 50000 euro hebben bijgedragen aan het reddingslan van de club. Tijdens deze bijeenkomst worden verdere afspraken gemaakt over goed bestuur en daarbij zullen we ook inzetten op een juiste vertegenwoordiging van de supporters", vervolgt men.

Ook de RvC komt ter sprake. "Twente, verenigt! blijft voorstander van vertegenwoordiging van de supporters in alle geledingen van de club", laat de ledenvereniging weten. "Dit geldt ook voor de RVC en we hebben afgesproken de gesprekken hierover met de club, de voorzitter van de RVC en het Stichtingsbestuur weer verder op te pakken nu de club vooruit kan. De eerste aanzet is inmiddels gedaan en we blijven onze leden actief op de hoogte houden van de vorderingen", besluit Twente, Verenigt! 

Klik hier om alle 'besluiten en acties' van Twente, Verenigt te lezen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2019 om 16:20
    • Quote van 16 May 2019 om 15:53
      Humor dit.
    Enorme humor is het. TV is een volledig overbodig lomp orgaan die nooit enige invloed binnen FC Twente zal krijgen. Stel je eens voor dat de noabers verplicht met TV aan de tafel moet. Dat is humor en zal echt nooit gebeuren. TV opdoeken, weg ermee.
  • 16 May 2019 om 16:00
    • Quote van 16 May 2019 om 12:42
      Op basis van onvoorwaardelijke steun misschien? Op basis van het feit dat iedereen een passant is behalve supporters misschien?


      Waarom vind jij dat supporters geen inspraak of inzage mogen hebben in het beleid van de club Johan? Waaruit blijkt dat FC Twente daar slechter van gaat worden?
    Het begint al met het feit dat geen enkele club (op Ajax na) in NL dit model heeft. Hoe meer oversight, hoe meer ogen, hoe meer meningen, hoe minder risico men zal durven nemen. De BVO is traditioneel een gesloten bedrijf, met een beperkte transparantie, en de redenen daarvoor zijn duidelijk. Niemand zegt dat het niet werkt, niemand zegt dat het per definitie zal falen, maar als je de club snel weer boven Jan wil hebben dan moet je de BVO runnen op traditionele manier, experimenteren kunb je doen als je stabiel bent.
  • 16 May 2019 om 15:53
    • Quote van 16 May 2019 om 14:10
      TV kijkt er zonder vooroordeel naar, obv feiten reageert men en niet obv een onderbuikgevoel, zou jij ook moeten proberen te doen.
    Humor dit.
  • 16 May 2019 om 15:52
    • Quote van 16 May 2019 om 14:49
      Ik heb TV nog niet op emotionele statements kunnen betrappen.....
    Als jij ook maar een klein beetje begrijpend zou kunnen lezen dan weet je dat dit niet is wat JohanC hier stelt. Willens en wetens dom reageren van Citro.

    JohanC heft hier een uitstekend punt, en dat punt zullen velen beamen, of iig de nodige achterdocht hebben. De eerste aanstelling van TV! de SLO, meteen een vreemde - wie stel;t er nu in godsnaam een Vitesse figuur aan? Die gast mag nu na (blijkbaar) incidenten met stewards als Vitesse-man bij enkele Ultras op de koffie? Even vertellen dat ze zich moeten gedragen?
  • 16 May 2019 om 14:49
    • Quote van 16 May 2019 om 11:43
      TV is gewoon de spreekbuis van Vak P. Op basis van wat hebben ze zoveel macht?
      Ik ben er helemaal niet voor dat supporters veel inspraak krijgen in het beleid, dan krijg je allemaal emotionele beslissingen. Er moet juist rust komen binnen de club
    Ik heb TV nog niet op emotionele statements kunnen betrappen.....
  • 16 May 2019 om 14:10
    • Quote van 16 May 2019 om 11:42
      TV is gewoon de spreekbuis van Vak P. Op basis van wat hebben ze zoveel macht?
      Ik ben er helemaal niet voor dat supporters veel inspraak krijgen in het beleid, dan krijg je allemaal emotionele beslissingen. Er moet juist rust komen binnen de club
    TV kijkt er zonder vooroordeel naar, obv feiten reageert men en niet obv een onderbuikgevoel, zou jij ook moeten proberen te doen.
  • 16 May 2019 om 12:42
    • Quote van 16 May 2019 om 11:43
      TV is gewoon de spreekbuis van Vak P. Op basis van wat hebben ze zoveel macht?
      Ik ben er helemaal niet voor dat supporters veel inspraak krijgen in het beleid, dan krijg je allemaal emotionele beslissingen. Er moet juist rust komen binnen de club
    Op basis van onvoorwaardelijke steun misschien? Op basis van het feit dat iedereen een passant is behalve supporters misschien?


    Waarom vind jij dat supporters geen inspraak of inzage mogen hebben in het beleid van de club Johan? Waaruit blijkt dat FC Twente daar slechter van gaat worden?
  • 16 May 2019 om 12:35
    • Quote van 16 May 2019 om 11:43
      TV is gewoon de spreekbuis van Vak P. Op basis van wat hebben ze zoveel macht?
      Ik ben er helemaal niet voor dat supporters veel inspraak krijgen in het beleid, dan krijg je allemaal emotionele beslissingen. Er moet juist rust komen binnen de club
    Nee lekker ja knikken en doorlopen daar voel jij je prettig bij zeker.
  • 16 May 2019 om 12:20
    • Quote van 16 May 2019 om 11:43
      TV is gewoon de spreekbuis van Vak P. Op basis van wat hebben ze zoveel macht?
      Ik ben er helemaal niet voor dat supporters veel inspraak krijgen in het beleid, dan krijg je allemaal emotionele beslissingen. Er moet juist rust komen binnen de club
    Dat is iets wat jij schijnbaar niet begrijpen zal, en ook wel nooit zal begrijpen. En het zit je hoog want je plaatst hem nog 2 keer ook.
  • 16 May 2019 om 12:09
    Nou, eerlijk is eerlijk: dit klinkt vele malen beter dan voorheen. Lekker bezig, TV!
  • 16 May 2019 om 11:43
    TV is gewoon de spreekbuis van Vak P. Op basis van wat hebben ze zoveel macht?
    Ik ben er helemaal niet voor dat supporters veel inspraak krijgen in het beleid, dan krijg je allemaal emotionele beslissingen. Er moet juist rust komen binnen de club
  • 16 May 2019 om 11:42
    TV is gewoon de spreekbuis van Vak P. Op basis van wat hebben ze zoveel macht?
    Ik ben er helemaal niet voor dat supporters veel inspraak krijgen in het beleid, dan krijg je allemaal emotionele beslissingen. Er moet juist rust komen binnen de club