BREAKING | Officieel: Garcia Garcia nieuwe trainer FC Twente

( 192 reacties)
BREAKING | Officieel: Garcia Garcia nieuwe trainer FC Twente

Gonzalo Garcia Garcia is de nieuwe hoofdtrainer van FC Twente, zo valt te lezen op de website van de Tubantia. De oefenmeester gaat een contract voor één seizoen tekenen en is de opvolger van Marino Pusic. 

FC Twente werd afgelopen seizoen kampioen van de Keuken Kampioen Divisie, maar Pusic - die nog een contract had tot medio 2020 - werd ondanks de promotie op straat gezet door de Tukkers. Intern was er namelijk de nodige kritiek op het functioneren de coach. 

Ted van Leeuwen ziet een talentvolle trainer in Gonzalo Garcia Garcia, die werd geboren in Uruguay. Op zijn veertiende verhuisde hij naar Spanje. In 2005 kwam hij als profvoetballer naar Nederland en daar speelde hij onder andere bij AGOVV, Heerenveen, Heracles, FC Groningen en VVV. 

Update: FC Twente heeft het nieuws bevestigd. 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2019 om 21:13
    • Quote van 17 May 2019 om 07:47
      Laten we bidden. Gaat erom dat een assistent zonder ervaring een nog grotere gok die twente al vaker genomen heeft.
    Bidden doe ik niet aan, en slechter as vorig jaar kan niet.
  • 17 May 2019 om 21:11
    • Quote van 17 May 2019 om 15:19
      Ik heb hoofdschuddend geslapen (en geneukt)....
      Dat Twentefans dit zomaar pikken.... schandalig
    Wat zal oe vrouw genoten hebben of nie?
  • 17 May 2019 om 15:19
    Ik heb hoofdschuddend geslapen (en geneukt)....
    Dat Twentefans dit zomaar pikken.... schandalig
  • 17 May 2019 om 07:47
    • Quote van 16 May 2019 om 23:23
      Elke nieuwe trainer is een grote gok. En als deze trainer daarnaast ook nog zijn eigen assistent meeneemt wordt het een nog grotere gok. Fctwente, heeft dit probleem toch zelf gecreëerd ze hadden een trainer die deze samen geraapte groep spelers kampioen heeft gemaakt. Pusic is ontslagen en dat kost euro's.. Die zelfde euro's zijn er dan niet voor nog een nieuwe trainer. Dus tel uit je nieuwe winst, daarnaast moet je die nieuwe hoofdtrainer wel kansen geven in de eredivisie. En mischien is deze trainer wel het beste wat fctwente op dit moment kan wensen.
    Laten we bidden. Gaat erom dat een assistent zonder ervaring een nog grotere gok die twente al vaker genomen heeft.
  • 17 May 2019 om 07:40
    • Quote van 16 May 2019 om 23:18
      Ted speelt met vuur nu, de kans dat het mis gaat met een trainer die hoog uit twee jaar ERVARING heeft op gedaan als assistent is puur dom gokken. Als de start van de competitie tegenvalt heb je meteen de opinie tegen en wordt het vechten tegen beter weten in voor deze Amateur trainer. Want veel verder is die zeker nog niet.
    Wie weet pakt het goed uit. Laten we het hopen, in ieder geval. Het zal er de situatie voor Twente niet beter op maken, als hij faalt. Positive thinking met z'n allen!
  • 16 May 2019 om 23:26
    It’s all about the players. Kan best een prima trainer zijn, maar 90% zal afhangen van de aan te trekken spelers. Laat Ted nou maar even. Vorig jaar een hoop gejank op dit forum vooraf en toch kampioen (helaas zonder fraai voetbal). Nu willen we maar 1 ding: +\- 12e plaats en vooral spektakel op het veld. Maar we zouden genoeg budget moeten hebben om ook gewoon 9e te kunnen eindigen...
  • 16 May 2019 om 23:23
    • Quote van 16 May 2019 om 19:16
      de 4e doorgeschoven assistent, het kan je mss wel scc en sponsoren kosten. Het is wederom enorm gokken.
    Elke nieuwe trainer is een grote gok. En als deze trainer daarnaast ook nog zijn eigen assistent meeneemt wordt het een nog grotere gok. Fctwente, heeft dit probleem toch zelf gecreëerd ze hadden een trainer die deze samen geraapte groep spelers kampioen heeft gemaakt. Pusic is ontslagen en dat kost euro's.. Die zelfde euro's zijn er dan niet voor nog een nieuwe trainer. Dus tel uit je nieuwe winst, daarnaast moet je die nieuwe hoofdtrainer wel kansen geven in de eredivisie. En mischien is deze trainer wel het beste wat fctwente op dit moment kan wensen.
  • 16 May 2019 om 23:18
    • Quote van 16 May 2019 om 22:22
      Ik ben dus niet de enige die dit denkt. De aanstelling van Mr Ga Ga was al het plan sinds Ted hem hier mee naartoe heeft genomen. Het komt alleen een jaar eerder dan verwacht. Ted had gerekend op 2 jaar kkd. Pusic was dus een "sta in de weg" voor zijn plannen, en moest verdwijnen. En hoe kun je het verantwoorden dat je een trainer ontslaat die je kampioen heeft gemaakt? Daarvoor moest het sentiment t.o.v. Pusic een negatieve draai krijgen. En daar heeft Leon ten Voorde Ted goed bij geholpen. Ted had ook nog de mazzel dat een groep hard schreeuwende supporters zich tegen Pusic wenden. Dus de gok maar genomen, pusic ontslagen, en na de scc verleng termijn, Mr Ga Ga aangesteld als hoofdtrainer. Deze beslissing zou anders wel eens van invloed kunnen zijn, op het wel of niet verlengen, voor veel supporters. Ted is gehaaid! Veel gehaaider dan de meeste supporters denken. Wat het doel is van Ted's spelletjes? Misschien dat hij het doet om Twente weer op het juiste niveau te krijgen, of hij doet het ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Geen idee. Misschien beide.
    Ted speelt met vuur nu, de kans dat het mis gaat met een trainer die hoog uit twee jaar ERVARING heeft op gedaan als assistent is puur dom gokken. Als de start van de competitie tegenvalt heb je meteen de opinie tegen en wordt het vechten tegen beter weten in voor deze Amateur trainer. Want veel verder is die zeker nog niet.
  • 16 May 2019 om 23:12
    • Quote van 16 May 2019 om 23:02
      Trieste reactie dit. Ik weet niet wat triester is; deze reactie of het feit dat je de achternaam van een, je zou bijna kunnen zeggen, Fc Twente legende niet kunt spellen. Als je een beetje je huiswerk had gedaan heeft hij volgens mij niet eens de papieren en als hij de papieren wel heeft dan heeft hij geloof ik niet eens de ambitie om hoofdtrainer te worden. Je kan een hoop zeggen van de technische staf afgelopen jaar maar het is wel opvallend dat Drommel een ontzettend goed jaar heeft gedraaid en blijkbaar grote stappen heeft gezet. Volgens mij heeft onze keeperstrainer daar een groot aandeel in gehad!
    Ik denk dat ie em zelf ook niet kan spellen...
  • 16 May 2019 om 23:09
    • Quote van 16 May 2019 om 22:26
      Getuige Verbeek. Er zijn in Nederland een hoop ervaren trainers die er geen flikker van kunnen en slechts een enkeling die dat wel kan. Dan zie ik ons liever met een frisse, anders opgeleide trainer starten. Met Steijn, Streppel en soortgelijke trainers heb je in ieder geval de garantie dat het een oersaai seizoen wordt. Nu is het KWW.
    Uitzonderingen heb je altijd. Ook wel beginners die zijn geflopt. Dan kun je ook wel zeggen we zetten Johan Derksen voor de groep en kww. Een trainer die zichzelf bewezen heeft geeft geen garantie maar je weet wel wat hij kan en bereikt heeft en of hij een team goed kan laten voetballen Daarmee verklein je het risico. Hoe weet jij dat het geen saai zijn seizoen wordt met garcia. We kunnen nu nog niet inschatten of hij een team aanvallend kan laten voetballen. Dan kan je beter een trainer kiezen die in het verleden bewezen heeft aanvallend voetbal te kunnen spelen.
  • 16 May 2019 om 23:02
    • Quote van 16 May 2019 om 16:50
      Zal wel die nutteloze, uitstralingloze Bosker worden, die het met de kerst het weer gaat overnemen !
    Trieste reactie dit. Ik weet niet wat triester is; deze reactie of het feit dat je de achternaam van een, je zou bijna kunnen zeggen, Fc Twente legende niet kunt spellen. Als je een beetje je huiswerk had gedaan heeft hij volgens mij niet eens de papieren en als hij de papieren wel heeft dan heeft hij geloof ik niet eens de ambitie om hoofdtrainer te worden. Je kan een hoop zeggen van de technische staf afgelopen jaar maar het is wel opvallend dat Drommel een ontzettend goed jaar heeft gedraaid en blijkbaar grote stappen heeft gezet. Volgens mij heeft onze keeperstrainer daar een groot aandeel in gehad!
  • 16 May 2019 om 22:26
    • Quote van 16 May 2019 om 19:44
      Bij een trainer heb je nooit garantie. Een ervaren trainer heb je alleen wat meer garantie omdat je weet wat hij in het verleden heeft gedaan. Kijk als je zo gaat redeneren kan je mij ook wel voor de groep zetten. Bedoel niks geeft garantie. Gaat erom dat je het risico zoveel mogelijk moet inperken en dat doe je met een ervaren trainer.
    Getuige Verbeek. Er zijn in Nederland een hoop ervaren trainers die er geen flikker van kunnen en slechts een enkeling die dat wel kan. Dan zie ik ons liever met een frisse, anders opgeleide trainer starten. Met Steijn, Streppel en soortgelijke trainers heb je in ieder geval de garantie dat het een oersaai seizoen wordt. Nu is het KWW.
  • 16 May 2019 om 22:23
    • Quote van 16 May 2019 om 20:58
      HAHA HAHAHAA HAHAHA Haalt Mr. Ga Ga de kerst? Of zoeken we over 5 à 6 maanden een opvolger? Weet iemand al wie hem zal assisteren? Waarschijnlijk wordt diegene onze nieuwe (interim) trainer na de winterstop. #zezijnnutochechtnietmeerserieustenemen
    Andre Paus is een logische assistent, tenminste het zou logisch zijn dat Ted bij hem uitkomt.
  • 16 May 2019 om 22:22
    • Quote van 16 May 2019 om 18:57
      Maakt niet uit wat pusic gedaan had. Van iedereen kan je wel wat slechts vinden of schrijven. Komt dat je altijd keuzes moet maken. Stel je speelt aanvallend. Dan schrijven ze dat je mee op resultaat had moeten spelen. Speel je op resultaat dan kan het mooier. Speel je met jeugd dan schrijven ze wel weer dat dat een te groot risico is voor een team dat kampioen wil worden. Speel je zonder Jeugd dan is het ook niet goed. Een keuze heeft een andere kant waar je dan wel weer wat van kan vinden. Daarom worden de meeste mensen terecht beoordeeld op resultaten. Al was pusic 30 punten los kampioen geworden. Dit is vooropgezet spel.
    Ik ben dus niet de enige die dit denkt. De aanstelling van Mr Ga Ga was al het plan sinds Ted hem hier mee naartoe heeft genomen. Het komt alleen een jaar eerder dan verwacht. Ted had gerekend op 2 jaar kkd. Pusic was dus een "sta in de weg" voor zijn plannen, en moest verdwijnen. En hoe kun je het verantwoorden dat je een trainer ontslaat die je kampioen heeft gemaakt? Daarvoor moest het sentiment t.o.v. Pusic een negatieve draai krijgen. En daar heeft Leon ten Voorde Ted goed bij geholpen. Ted had ook nog de mazzel dat een groep hard schreeuwende supporters zich tegen Pusic wenden. Dus de gok maar genomen, pusic ontslagen, en na de scc verleng termijn, Mr Ga Ga aangesteld als hoofdtrainer. Deze beslissing zou anders wel eens van invloed kunnen zijn, op het wel of niet verlengen, voor veel supporters. Ted is gehaaid! Veel gehaaider dan de meeste supporters denken. Wat het doel is van Ted's spelletjes? Misschien dat hij het doet om Twente weer op het juiste niveau te krijgen, of hij doet het ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Geen idee. Misschien beide.
  • 16 May 2019 om 22:05
    Het is een goede keus om Garcia Garcia als hoofdtrainer te maken. Hij krijgt ook een 1 jarig contract. Ted - Evert - Rutten ( adviserende rol ) Garcia Garcia - ervarende assistent.
  • 16 May 2019 om 21:50
    • Quote van 16 May 2019 om 21:17
      Wat moet je toch in zo apeland
    Bier drinken en kamelen ficken.
  • 16 May 2019 om 21:17
    • Quote van 16 May 2019 om 18:07
      De bar is de hele dag open, vanaf 12 uur, en bier vloeit de hele dag.
    Wat moet je toch in zo apeland
  • 16 May 2019 om 21:05
    • Quote van 16 May 2019 om 20:52
      Als je diverse malen kloppende scoops hebt gedeeld heb je wel enig recht van spreken. Er zijn genoeg memeer die de info van ANS waarderen. Of El Yebli naar FCT komt moet nog blijken.
    Prima toch, ieder mag van mij vinden, geloven en aannemen wat hij wil. Zo lang ik er dan ook maar om mag lachen en af en toe een tegenreactie mag plaatsen. Uiteindelijk hebben we samen een gezamenlijk doel, het beste voor ons FC Twente. Gelukkig zijn er ook een aantal leden hier die het ook niet te serieus nemen en wel af en toe met normale reacties komen waar je iets mee kunt.
  • 16 May 2019 om 20:58
    HAHA HAHAHAA HAHAHA Haalt Mr. Ga Ga de kerst? Of zoeken we over 5 à 6 maanden een opvolger? Weet iemand al wie hem zal assisteren? Waarschijnlijk wordt diegene onze nieuwe (interim) trainer na de winterstop. #zezijnnutochechtnietmeerserieustenemen
  • 16 May 2019 om 20:52
    • Quote van 16 May 2019 om 19:53
      Om mij hoef je geen moeite te doen, en als op een forum iets posten sowieso moeite is, dan doe je naar mijn idee iets niet goed. Weinig is onbelangrijker dan dit nietszeggende forum. Moet altijd lachen om de reacties, ieder zijn mening, de een neemt het serieuzer dan de ander en volgens mij ben jij degene die het het meest serieus neemt. Niets mis mee hoor, alleen ik lach om alles en iedereen die deze onzin serieus neemt. Als ik zeg dat Twente deze maand Youssef El Jebli van de Graafschap aantrekt dan ben ik heus niet opeens een insider.
    Als je diverse malen kloppende scoops hebt gedeeld heb je wel enig recht van spreken. Er zijn genoeg memeer die de info van ANS waarderen. Of El Yebli naar FCT komt moet nog blijken.
  • 16 May 2019 om 20:46
    • Quote van 16 May 2019 om 19:16
      de 4e doorgeschoven assistent, het kan je mss wel scc en sponsoren kosten. Het is wederom enorm gokken.
    Elke trainer die je aanstelt is een gok.
  • 16 May 2019 om 19:53
    • Quote van 16 May 2019 om 19:33
      Dus ik heb hier 4,5 jaar onzin verkondigd ? Jammer voor alle moeite dan.
    Om mij hoef je geen moeite te doen, en als op een forum iets posten sowieso moeite is, dan doe je naar mijn idee iets niet goed. Weinig is onbelangrijker dan dit nietszeggende forum. Moet altijd lachen om de reacties, ieder zijn mening, de een neemt het serieuzer dan de ander en volgens mij ben jij degene die het het meest serieus neemt. Niets mis mee hoor, alleen ik lach om alles en iedereen die deze onzin serieus neemt. Als ik zeg dat Twente deze maand Youssef El Jebli van de Graafschap aantrekt dan ben ik heus niet opeens een insider.
  • 16 May 2019 om 19:52
    • Quote van 16 May 2019 om 19:44
      Bij een trainer heb je nooit garantie. Een ervaren trainer heb je alleen wat meer garantie omdat je weet wat hij in het verleden heeft gedaan. Kijk als je zo gaat redeneren kan je mij ook wel voor de groep zetten. Bedoel niks geeft garantie. Gaat erom dat je het risico zoveel mogelijk moet inperken en dat doe je met een ervaren trainer.
    Amen
  • 16 May 2019 om 19:49
    • Quote van 16 May 2019 om 18:49
      Ik wil graag weten wie de assistent van García wordt. Dan weten we namelijk ook alvast wie er in 2020/21 voor de groep staat -_-
    Haha, dat dacht ik ook al:-)
  • 16 May 2019 om 19:44
    • Quote van 16 May 2019 om 18:53
      ANS?? Dus wat ans zegt neem je voor waar aan? Kijk alle reacties er maar op naar? Het is of gebakken lucht, of onzin die iedereen er in kan gooien, of interressant-doenerij wat niet te achterhalen is en dus gewoon verzonnen kan zijn. Je gelooft toch niet echt dat diegene insider is? Ik geloof meer in het femomeen ‘pseudologia fantastica’. En of het raar is dat Ted het er door heeft gekregen? Denk ik niet, er is financieel niet zoveel mogelijk dus dan is er het gauw goed. Een ervaren duurdere trainer is ook geen garantie. Verbeek was toch ook zo’n zekerheidje?
    Bij een trainer heb je nooit garantie. Een ervaren trainer heb je alleen wat meer garantie omdat je weet wat hij in het verleden heeft gedaan. Kijk als je zo gaat redeneren kan je mij ook wel voor de groep zetten. Bedoel niks geeft garantie. Gaat erom dat je het risico zoveel mogelijk moet inperken en dat doe je met een ervaren trainer.
  • 16 May 2019 om 19:33
    • Quote van 16 May 2019 om 18:53
      ANS?? Dus wat ans zegt neem je voor waar aan? Kijk alle reacties er maar op naar? Het is of gebakken lucht, of onzin die iedereen er in kan gooien, of interressant-doenerij wat niet te achterhalen is en dus gewoon verzonnen kan zijn. Je gelooft toch niet echt dat diegene insider is? Ik geloof meer in het femomeen ‘pseudologia fantastica’. En of het raar is dat Ted het er door heeft gekregen? Denk ik niet, er is financieel niet zoveel mogelijk dus dan is er het gauw goed. Een ervaren duurdere trainer is ook geen garantie. Verbeek was toch ook zo’n zekerheidje?
    Dus ik heb hier 4,5 jaar onzin verkondigd ? Jammer voor alle moeite dan.
  • 16 May 2019 om 19:33
    Het goede moment gekozen, eerst 20.000 jaarkaarten verkopen en dan dit later naar buiten brengen,ze leren ook nooit.
  • 16 May 2019 om 19:31
    Jammer weer dit.
  • 16 May 2019 om 19:30
    We zullen het zien. Blijkbaar waren ze niet tevreden met de voetbalvisie van Pusic, maar wel van Garcia. Lijkt me dat hij het roer dus aardig om gaat gooien. Zelf heb ik nooit getraind onder Garcia, maar ook niet onder Ten Hag, Mourinho of Van Gaal. Kiek'n wat wod.
  • 16 May 2019 om 19:28
    Met het aanstellen van Garcia2 legt TvL zijn hoofd onder de hakbijl. Als het slecht uitpakt dan gaat hij er ook uit. Garcia2 heeft nu 2 jaar ervaring als assistent. Dit is heel broos. Er zit in ieder geval op het eerste gezicht een goede kop op Garcia2. Dat gevoel had ik bij de eerste indruk van Pusic niet. Over zijn trainerskwaliteiten kan alleen de technische staf en spelers oordelen. Het lijkt me wel een gedreven mannetje. Zoals Ikzeg vaakt zegt: er moet wel een ervaren trainer naast hem gaan zitten. Daarnaast zou ik nog graag dat Ter Avest als derde assistent bij betrokken wordt naast zijn werkzaamheden als trainer van jong twente. Dit om de doorstroom van talenten te bevordenen.
  • 16 May 2019 om 19:24
    • Quote van 16 May 2019 om 19:02
      Hoe bedoel je? Het resultaat kan toch niet beter worden? FcT wordt het komende seizoen toch niet weer kampioen? :-)
    Volgens mij is 15 e worden in de eredivisie beter dan kampioen worden in de KKD.
  • 16 May 2019 om 19:19
    • Quote van 16 May 2019 om 18:49
      Ik wil graag weten wie de assistent van García wordt. Dan weten we namelijk ook alvast wie er in 2020/21 voor de groep staat -_-
    Hahaha
  • 16 May 2019 om 19:16
    • Quote van 16 May 2019 om 19:09
      Eerst even gewacht hoe het met de kaart verkoop zou lopen.Want er waren nogal heel wat mensen die dachten dat er nu wel een ervaren trainer aangetrokken zou worden.Dus het ging weer voorspoedig met de verkoop.
      Toen maar snel het nieuws eruit gegooid wie de nieuwe trainer zal worden.Telkens worden wij als supporters door wanbeleid van de club voor de gek gehouden.Zoals Pusic bij de vorige trainers aan het touwtje hing, heeft dezelfde Pusic ons samen met assistent Garcia bijna een seizoen lang super slecht voetbal voorgeschoteld.Geloof maar niet dat de club ooit de intentie heeft gehad een trainer van buiten aan te trekken.Dus nu maar weer gokken op een assistent.Ik ken de capaciteiten van Garcia niet, en weet ook niet of hij inspraak had bij Pusic over welke zaken ook.Maar wij als supporters hebben het maar te slikken, dus krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel.Ben benieuwd of hij voor nieuwe spelers geen belemmering is om hier te komen spelen.We zullen het zien.



    de 4e doorgeschoven assistent, het kan je mss wel scc en sponsoren kosten. Het is wederom enorm gokken.
  • 16 May 2019 om 19:13
    • Quote van 16 May 2019 om 19:09
      Eerst even gewacht hoe het met de kaart verkoop zou lopen.Want er waren nogal heel wat mensen die dachten dat er nu wel een ervaren trainer aangetrokken zou worden.Dus het ging weer voorspoedig met de verkoop.
      Toen maar snel het nieuws eruit gegooid wie de nieuwe trainer zal worden.Telkens worden wij als supporters door wanbeleid van de club voor de gek gehouden.Zoals Pusic bij de vorige trainers aan het touwtje hing, heeft dezelfde Pusic ons samen met assistent Garcia bijna een seizoen lang super slecht voetbal voorgeschoteld.Geloof maar niet dat de club ooit de intentie heeft gehad een trainer van buiten aan te trekken.Dus nu maar weer gokken op een assistent.Ik ken de capaciteiten van Garcia niet, en weet ook niet of hij inspraak had bij Pusic over welke zaken ook.Maar wij als supporters hebben het maar te slikken, dus krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel.Ben benieuwd of hij voor nieuwe spelers geen belemmering is om hier te komen spelen.We zullen het zien.



    Goed verhaal
  • 16 May 2019 om 19:12
    De zoveelste assistent die voor een groep moet komen de zoveelste keer er tonnen verdwijnen naar een ontslagen trainer. Als ze mij hadden gevraagd had ik ook ja gezegd je vliegt er toch uit als je nu wel of niet goed doet wat een pfffff Ben erg benieuwd welke vernieuwde dingen deze man kan brengen ????????
  • 16 May 2019 om 19:10
    • Quote van 16 May 2019 om 18:53
      ANS?? Dus wat ans zegt neem je voor waar aan? Kijk alle reacties er maar op naar? Het is of gebakken lucht, of onzin die iedereen er in kan gooien, of interressant-doenerij wat niet te achterhalen is en dus gewoon verzonnen kan zijn. Je gelooft toch niet echt dat diegene insider is? Ik geloof meer in het femomeen ‘pseudologia fantastica’. En of het raar is dat Ted het er door heeft gekregen? Denk ik niet, er is financieel niet zoveel mogelijk dus dan is er het gauw goed. Een ervaren duurdere trainer is ook geen garantie. Verbeek was toch ook zo’n zekerheidje?
    Ik geef hem de kans om het uit te leggen wat hij net beweerd. Ik denk zelf daarbij ook na, het is allemaal wel erg doorzichtig. Ans heeft in het verleden met dit soort dingen wel vaker goed gezeten. Jammer dat hij een paar keer uit de bocht is gevlogen door onzinnige discussies en dat maakt hem zeker ongeloofwaardig maar wil hem de kans geven het nader uit te leggen. Wat ik er dan van geloof maak ik zelf wet uit
  • 16 May 2019 om 19:09
    Always look at The bright site of life (whistle)
  • 16 May 2019 om 19:09
    • Quote van 16 May 2019 om 19:04
      Een soort vraag of we komend jaar met mooi voetbal nacompetitie willen spelen of met shit voetbal 13e willen worden. Tja wat kies je dan?
    Pusic heeft ons wel een paar extra wedstrijden door de neus geboord :p
  • 16 May 2019 om 19:09
    Eerst even gewacht hoe het met de kaart verkoop zou lopen.Want er waren nogal heel wat mensen die dachten dat er nu wel een ervaren trainer aangetrokken zou worden.Dus het ging weer voorspoedig met de verkoop.
    Toen maar snel het nieuws eruit gegooid wie de nieuwe trainer zal worden.Telkens worden wij als supporters door wanbeleid van de club voor de gek gehouden.Zoals Pusic bij de vorige trainers aan het touwtje hing, heeft dezelfde Pusic ons samen met assistent Garcia bijna een seizoen lang super slecht voetbal voorgeschoteld.Geloof maar niet dat de club ooit de intentie heeft gehad een trainer van buiten aan te trekken.Dus nu maar weer gokken op een assistent.Ik ken de capaciteiten van Garcia niet, en weet ook niet of hij inspraak had bij Pusic over welke zaken ook.Maar wij als supporters hebben het maar te slikken, dus krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel.Ben benieuwd of hij voor nieuwe spelers geen belemmering is om hier te komen spelen.We zullen het zien.



  • 16 May 2019 om 19:04
    • Quote van 16 May 2019 om 18:57
      Maakt niet uit wat pusic gedaan had. Van iedereen kan je wel wat slechts vinden of schrijven. Komt dat je altijd keuzes moet maken. Stel je speelt aanvallend. Dan schrijven ze dat je mee op resultaat had moeten spelen. Speel je op resultaat dan kan het mooier. Speel je met jeugd dan schrijven ze wel weer dat dat een te groot risico is voor een team dat kampioen wil worden. Speel je zonder Jeugd dan is het ook niet goed. Een keuze heeft een andere kant waar je dan wel weer wat van kan vinden. Daarom worden de meeste mensen terecht beoordeeld op resultaten. Al was pusic 30 punten los kampioen geworden. Dit is vooropgezet spel.
    Een soort vraag of we komend jaar met mooi voetbal nacompetitie willen spelen of met shit voetbal 13e willen worden. Tja wat kies je dan?
  • 16 May 2019 om 19:04
    • Quote van 16 May 2019 om 18:53
      ANS?? Dus wat ans zegt neem je voor waar aan? Kijk alle reacties er maar op naar? Het is of gebakken lucht, of onzin die iedereen er in kan gooien, of interressant-doenerij wat niet te achterhalen is en dus gewoon verzonnen kan zijn. Je gelooft toch niet echt dat diegene insider is? Ik geloof meer in het femomeen ‘pseudologia fantastica’. En of het raar is dat Ted het er door heeft gekregen? Denk ik niet, er is financieel niet zoveel mogelijk dus dan is er het gauw goed. Een ervaren duurdere trainer is ook geen garantie. Verbeek was toch ook zo’n zekerheidje?
    Logisch denken wil nog wel eens helpen.
  • 16 May 2019 om 19:03
    • Quote van 16 May 2019 om 18:59
      Nou Garcia was had ook niet mijn voorkeur, maar slechter als onder Pusic zal hij het hoop ik niet doen.
    Dat pusic het goed of slecht heeft gedaan komen we toch niet uit ;). García is voor mij nou niet minder risico. Overigens komen we ook nooit te weten of pusic een slechte eredivisie trainer is. Aangezien hij de kans niet heeft gehad. In mijn ogen schieten we hier qua risico dus niks mee op. Ik weet dat dit ook niet jou favoriete keuze is. Je had liever caliber streppel gezien.
  • 16 May 2019 om 19:02
    • Quote van 16 May 2019 om 18:59
      Nou Garcia was had ook niet mijn voorkeur, maar slechter als onder Pusic zal hij het hoop ik niet doen.
    Hoe bedoel je? Het resultaat kan toch niet beter worden? FcT wordt het komende seizoen toch niet weer kampioen? :-)
  • 16 May 2019 om 19:02
    • Quote van 16 May 2019 om 18:39
      Heubach op de bank.
    Maak er een jostiband van ...
  • 16 May 2019 om 18:59
    • Quote van 16 May 2019 om 18:57
      Maakt niet uit wat pusic gedaan had. Van iedereen kan je wel wat slechts vinden of schrijven. Komt dat je altijd keuzes moet maken. Stel je speelt aanvallend. Dan schrijven ze dat je mee op resultaat had moeten spelen. Speel je op resultaat dan kan het mooier. Speel je met jeugd dan schrijven ze wel weer dat dat een te groot risico is voor een team dat kampioen wil worden. Speel je zonder Jeugd dan is het ook niet goed. Een keuze heeft een andere kant waar je dan wel weer wat van kan vinden. Daarom worden de meeste mensen terecht beoordeeld op resultaten. Al was pusic 30 punten los kampioen geworden. Dit is vooropgezet spel.
    Nou Garcia was had ook niet mijn voorkeur, maar slechter als onder Pusic zal hij het hoop ik niet doen.
  • 16 May 2019 om 18:57
    • Quote van 16 May 2019 om 18:47
      Dan heb je geen assistenten nodig...had ook geld bespaard...
    Dat klopt, want die Pusic wou van niemand wat aannemen, dus daarom hebben we lang en vaak bagger voetbal gezien onder Pusic.
  • 16 May 2019 om 18:57
    • Quote van 16 May 2019 om 18:46
      Maar was ook duidelijk dat Pusic van niemand iets aan nam.
    Maakt niet uit wat pusic gedaan had. Van iedereen kan je wel wat slechts vinden of schrijven. Komt dat je altijd keuzes moet maken. Stel je speelt aanvallend. Dan schrijven ze dat je mee op resultaat had moeten spelen. Speel je op resultaat dan kan het mooier. Speel je met jeugd dan schrijven ze wel weer dat dat een te groot risico is voor een team dat kampioen wil worden. Speel je zonder Jeugd dan is het ook niet goed. Een keuze heeft een andere kant waar je dan wel weer wat van kan vinden. Daarom worden de meeste mensen terecht beoordeeld op resultaten. Al was pusic 30 punten los kampioen geworden. Dit is vooropgezet spel.
  • 16 May 2019 om 18:56
    Garcia Garcia doorschuiven was te verwachten. Velen hebben op dit forum zitten te schreeuwen om een andere trainer. Die hebben ze nu, dus laten we er van uit gaan dat alle anti-Pusic mensen nu geen commentaar meer hebben op de trainer. Voor de rest zal het idd KWW zijn.
  • 16 May 2019 om 18:55
    Ik heb wel vertrouwen in! COTE
  • 16 May 2019 om 18:53
    • Quote van 16 May 2019 om 18:41
      Klopt, maar ans gaf dat net aan en hij zou toch meer weten zegt hij altijd? Zeggen er trouwens meer, dat dit vantevoren al het plan was. Dan vind ik het raar dat ted het zo makkelijk voor elkaar krijgt.
    ANS?? Dus wat ans zegt neem je voor waar aan? Kijk alle reacties er maar op naar? Het is of gebakken lucht, of onzin die iedereen er in kan gooien, of interressant-doenerij wat niet te achterhalen is en dus gewoon verzonnen kan zijn. Je gelooft toch niet echt dat diegene insider is? Ik geloof meer in het femomeen ‘pseudologia fantastica’. En of het raar is dat Ted het er door heeft gekregen? Denk ik niet, er is financieel niet zoveel mogelijk dus dan is er het gauw goed. Een ervaren duurdere trainer is ook geen garantie. Verbeek was toch ook zo’n zekerheidje?
  • 16 May 2019 om 18:49
    Ik wil graag weten wie de assistent van García wordt. Dan weten we namelijk ook alvast wie er in 2020/21 voor de groep staat -_-
  • 16 May 2019 om 18:47
    • Quote van 16 May 2019 om 18:46
      Maar was ook duidelijk dat Pusic van niemand iets aan nam.
    Dan heb je geen assistenten nodig...had ook geld bespaard...
  • 16 May 2019 om 18:46
    • Quote van 16 May 2019 om 18:44
      Ted zegt: Garcia heeft veel voetbalintelligentie en zal beter spel brengen. Als dat zo is waarom heeft TvL dan niet gezorgd dat Pusic naar al die intelligentie geluisterd heeft. Ik zeg het je: financiën hebben hier de hoofdrol gespeeld.
    Maar was ook duidelijk dat Pusic van niemand iets aan nam.
  • 16 May 2019 om 18:44
    Ted zegt: Garcia heeft veel voetbalintelligentie en zal beter spel brengen. Als dat zo is waarom heeft TvL dan niet gezorgd dat Pusic naar al die intelligentie geluisterd heeft. Ik zeg het je: financiën hebben hier de hoofdrol gespeeld.
  • 16 May 2019 om 18:44
    • Quote van 16 May 2019 om 17:50
      Feit is dat het voorgedragen is aan de RVC door de directie,en die aan hun adviseur FR hebben gevraagd of dit een goede keuze is,antwoord was ja,dus heel ervaren voetbalmensen hebben dit beslist,raar dat velen nu al negatief doen,geef hem een kans,in Duitsland kregen de jonge trainers ook een kans,hoop dat er een goede ervaren assistent komt,en uiteraard een goede selectie,dat is nu de taak van Ted en Fred,veel hier vinden wel dat jonge eigen talenten een kans moeten krijgen,mijn vraag is waarom geld dat voor de trainer dan niet?Ik ben er wel blij mee,meteen duidelijkheid,verder met de selectie versterken.Volgens mij begint iedereen op nul,het vertrouwen en de harten van de achterban moeten gewonnen worden,met attractief aanvallend voetbal,het DNA van de club.Gonzalo ik wens je veel succes!
    Het hele punt is dat twente nu de 4e onervaren assistent doorschuift. De vorige 3 zijn ontslagen. Mocht er een ervaren man naast gaan zitten dan moet het kunnen. Maar op hans de koning na zie ik geen enkele ervaren gast dat doen.
  • 16 May 2019 om 18:41
    • Quote van 16 May 2019 om 18:30
      Ted kan dit er niet in zijn eentje doordrukken.
    Klopt, maar ans gaf dat net aan en hij zou toch meer weten zegt hij altijd? Zeggen er trouwens meer, dat dit vantevoren al het plan was. Dan vind ik het raar dat ted het zo makkelijk voor elkaar krijgt.
  • 16 May 2019 om 18:40
    • Quote van 16 May 2019 om 18:25
      Had deze conclusie voor mezelf al getrokken mede door de verhalen hier. Twente heeft nog steeds niet geleerd, de vorige 3 doorgeschoven assistenten zijn allemaal ontslagen. Daarnaast is dit het holmaatje van ted, hoe kan het dat ted dit in zijn eentje door kan drukken?
    Niet zeuren! Onze FC heeft ontzettend veel ervaring met het ontslaan van trainers! Gaat helemaal goed komen of niet. Only a small difference!
  • 16 May 2019 om 18:39
    • Quote van 16 May 2019 om 17:49
      Denk je nou werkelijk dat er een ervaren assistent komt die een nobody gaat bijstaan... bij een club die meer dan een half elftal gaat vernieuwen? Er wordt gewoon een assistent van de assistent van de rechterhand assistent van de tot hoofdtrainer gebombardeerde assistent. Beetje hulp op afstand. Ted als dirigent en goan met de geit
    Heubach op de bank.
  • 16 May 2019 om 18:38
    • Quote van 16 May 2019 om 18:36
      Heb ik het toch goed, net als dat cobtract van 1 jaar van Pusic he? Maar goed je bent er dus uit gedonderd dat is het beste wat ze tot nu toe hebben gedaan.
    Helemaal met je eens.
  • 16 May 2019 om 18:36
    • Quote van 16 May 2019 om 18:31
      Dat was een geheim, hoe kun jij dat nu weten? Ben je dan toch een insider ?
    Heb ik het toch goed, net als dat cobtract van 1 jaar van Pusic he? Maar goed je bent er dus uit gedonderd dat is het beste wat ze tot nu toe hebben gedaan.
  • 16 May 2019 om 18:36
    • Quote van 16 May 2019 om 18:07
      De bar is de hele dag open, vanaf 12 uur, en bier vloeit de hele dag.
    Je hebt gelijk, vaak aanpassingen tijdens Ramadan, in Abu Dhabi niet.....
  • 16 May 2019 om 18:34
    • Quote van 16 May 2019 om 18:11
      Jij bent overduidelijk niet de Vooruit Denker.

      Wat als Garcia + assistent de eerste wedstrijden niet weten te winnen ? Het gaat hier niet om Garcia maar om een beleid dat gelijk staat aan ?????????
    Dat het kloten.is en.je datnu tochniet meer veranderen kunt, je kunt hoog of laag springen de keus is gemaakt. Ik zij dat ik ook liever een ervaren trainer had gezien maar helaas. En nu je pil nemen opschieten man. Hoe hoog is je bloedruk man man.
  • 16 May 2019 om 18:31
    • Quote van 16 May 2019 om 17:30
      Volgens mij hebben Ted en vd Kraan jou naar buiten gewerkt. En nu ach laat ook ...
    Dat was een geheim, hoe kun jij dat nu weten? Ben je dan toch een insider ?
  • 16 May 2019 om 18:30
    • Quote van 16 May 2019 om 18:25
      Had deze conclusie voor mezelf al getrokken mede door de verhalen hier. Twente heeft nog steeds niet geleerd, de vorige 3 doorgeschoven assistenten zijn allemaal ontslagen. Daarnaast is dit het holmaatje van ted, hoe kan het dat ted dit in zijn eentje door kan drukken?
    Ted kan dit er niet in zijn eentje doordrukken.
  • 16 May 2019 om 18:30
    • Quote van 16 May 2019 om 18:15
      Zeer interessant om te weten. Voegt veel toe op dit forum.
    Over toevoegen gesproken..... :-)
  • 16 May 2019 om 18:29
    Kww
  • 16 May 2019 om 18:26
    • Quote van 16 May 2019 om 18:25
      Had deze conclusie voor mezelf al getrokken mede door de verhalen hier. Twente heeft nog steeds niet geleerd, de vorige 3 doorgeschoven assistenten zijn allemaal ontslagen. Daarnaast is dit het holmaatje van ted, hoe kan het dat ted dit in zijn eentje door kan drukken?
    Holscher in de basis :p
  • 16 May 2019 om 18:25
    Had deze conclusie voor mezelf al getrokken mede door de verhalen hier. Twente heeft nog steeds niet geleerd, de vorige 3 doorgeschoven assistenten zijn allemaal ontslagen. Daarnaast is dit het holmaatje van ted, hoe kan het dat ted dit in zijn eentje door kan drukken?
  • 16 May 2019 om 18:15
    • Quote van 16 May 2019 om 17:58
      Dat zal jou tegen vallen.... tijdens Ramadan zijn de meeste bars in Abu Dhabi pas vanaf zonsondergang open..... vanavond is hun "zaterdagavond"..... b.v. Mc Gettigan's sluit om 03.00 uur....UAE tijd (d.i. 01.00 uur CEST)... dus hij kan er nog een paar drinken.... en dat zal hij nodig hebben.... na zoveel keren zijn hoofd geschud te hebben.... :-)
    Zeer interessant om te weten. Voegt veel toe op dit forum.
  • 16 May 2019 om 18:15
    • Quote van 16 May 2019 om 18:08
      Kost niks maar alles wat niks kost is rommel...
    Knakenland-trainer :-)
  • 16 May 2019 om 18:14
    Ik wens garcia veel succes. Nog niks van hem gezien dus ik ga hem zeker nog niet beoordelen. Dat doe ik liever na een het seizoen. Ik zou zo’n kans natuurlijk ook pakken. Los daarvan vind ik het vanuit Twente perspectief natuurlijk belachelijk. Je onslaat iemand die kampioen is geworden omdat je de gok niet aandruft in de eredivisie. Ik vind al raar dat je iemand ontslaat omdat je denkt dat hij het slecht gaat doen. Normaal wordt je pas omslagen nadat je daadwerkelijk slecht gepresteerd hebt. Ergens zou ik het misschien nog snappen wanneer er een ervaren trainer was gekomen. Dat was toch iets minder risico misschien. Maar dit? García heeft nog minder ervaring en is een nog groter risico. Nogmaals ik zeg niet dat hij slecht is. Het probleem zit het hem er juist in dat je niet kan zeggen of hij goed of slecht is. Dat is een risico.
  • 16 May 2019 om 18:13
    • Quote van 16 May 2019 om 18:10
      Neem je pil voord lig je dood achter het toetsenbord kerel.
    Volwassenen aan het woord Ja Die, borderline kinderuur breekt later pas aan. Tot later.
  • 16 May 2019 om 18:12
    • Quote van 16 May 2019 om 17:50
      Feit is dat het voorgedragen is aan de RVC door de directie,en die aan hun adviseur FR hebben gevraagd of dit een goede keuze is,antwoord was ja,dus heel ervaren voetbalmensen hebben dit beslist,raar dat velen nu al negatief doen,geef hem een kans,in Duitsland kregen de jonge trainers ook een kans,hoop dat er een goede ervaren assistent komt,en uiteraard een goede selectie,dat is nu de taak van Ted en Fred,veel hier vinden wel dat jonge eigen talenten een kans moeten krijgen,mijn vraag is waarom geld dat voor de trainer dan niet?Ik ben er wel blij mee,meteen duidelijkheid,verder met de selectie versterken.Volgens mij begint iedereen op nul,het vertrouwen en de harten van de achterban moeten gewonnen worden,met attractief aanvallend voetbal,het DNA van de club.Gonzalo ik wens je veel succes!
    Ik heb het niet over Carcia, ik bedoel de machtsverhoudingen. En er was zeker geld om een ervaren trainer te halen.
  • 16 May 2019 om 18:11
    • Quote van 16 May 2019 om 18:02
      Zo, lekker handig om hem bij voorbaat al af te branden. Hij kent de club, weet wat de overblijvers van de huidige selectie kunnen en hij kost niet veel aangezien hij al een contract heeft.
    Jij bent overduidelijk niet de Vooruit Denker.

    Wat als Garcia + assistent de eerste wedstrijden niet weten te winnen ? Het gaat hier niet om Garcia maar om een beleid dat gelijk staat aan ?????????
  • 16 May 2019 om 18:10
    • Quote van 16 May 2019 om 17:50
      Appels met peren vergelijken + een domme vraag. Next.
    Neem je pil voord lig je dood achter het toetsenbord kerel.
  • 16 May 2019 om 18:08
    • Quote van 16 May 2019 om 18:02
      Zo, lekker handig om hem bij voorbaat al af te branden. Hij kent de club, weet wat de overblijvers van de huidige selectie kunnen en hij kost niet veel aangezien hij al een contract heeft.
    Kost niks maar alles wat niks kost is rommel...
  • 16 May 2019 om 18:08
    • Quote van 16 May 2019 om 17:55
      We lezen en merken allemaal dat die assistent een ervaren assistent moet zijn. Zijn rol word door de media heel belangrijk gemaakt. Dan mag je daar ook iets van verwachten. Iets in een trend van een zwaartgewicht. Nu de hoofdtrainerschap bekend is gemaakt, zou het mij niet verbazen dat TvL ook rond is met die assistent en die snel bekend gaat worden.
    Snap überhaupt niet waarom een assistent...... Tegenwoordig keeperstrainert, fysiektrainert, spitzentrainert, dode momententrainert, vetersstriktrainert. Stel gewoon een goede, ervaren coach aan en hou de assistentencenten in de zak. De pilonnen uitzetten kan dan iedere training een ballenjongen van Victoria 28 doen
  • 16 May 2019 om 18:07
    • Quote van 16 May 2019 om 17:58
      Dat zal jou tegen vallen.... tijdens Ramadan zijn de meeste bars in Abu Dhabi pas vanaf zonsondergang open..... vanavond is hun "zaterdagavond"..... b.v. Mc Gettigan's sluit om 03.00 uur....UAE tijd (d.i. 01.00 uur CEST)... dus hij kan er nog een paar drinken.... en dat zal hij nodig hebben.... na zoveel keren zijn hoofd geschud te hebben.... :-)
    De bar is de hele dag open, vanaf 12 uur, en bier vloeit de hele dag.
  • 16 May 2019 om 18:05
    • Quote van 16 May 2019 om 17:50
      Feit is dat het voorgedragen is aan de RVC door de directie,en die aan hun adviseur FR hebben gevraagd of dit een goede keuze is,antwoord was ja,dus heel ervaren voetbalmensen hebben dit beslist,raar dat velen nu al negatief doen,geef hem een kans,in Duitsland kregen de jonge trainers ook een kans,hoop dat er een goede ervaren assistent komt,en uiteraard een goede selectie,dat is nu de taak van Ted en Fred,veel hier vinden wel dat jonge eigen talenten een kans moeten krijgen,mijn vraag is waarom geld dat voor de trainer dan niet?Ik ben er wel blij mee,meteen duidelijkheid,verder met de selectie versterken.Volgens mij begint iedereen op nul,het vertrouwen en de harten van de achterban moeten gewonnen worden,met attractief aanvallend voetbal,het DNA van de club.Gonzalo ik wens je veel succes!
    Geef eens 5 punten waarom Gracia 'de man' is? En 'vanwege Ted' is geen punt/uitleg.
  • 16 May 2019 om 18:02
    Zo, lekker handig om hem bij voorbaat al af te branden. Hij kent de club, weet wat de overblijvers van de huidige selectie kunnen en hij kost niet veel aangezien hij al een contract heeft.
  • 16 May 2019 om 18:02
    • Quote van 16 May 2019 om 17:44
      Probeer Henk Ten cate als assistent te polsen. Schat aan ervaring en is ook spaanstalig.
    Want Ten Cate gaat tweede viool spelen?

    Wat je nu ziet is de AGOVV mafia, het megalomane van Ted, die WEDEROM laat blijken geen 'feeling' te hebben met de achterban, de club en de bijbehorende sentimenten.
  • 16 May 2019 om 18:01
    • Quote van 16 May 2019 om 17:58
      Dat zal jou tegen vallen.... tijdens Ramadan zijn de meeste bars in Abu Dhabi pas vanaf zonsondergang open..... vanavond is hun "zaterdagavond"..... b.v. Mc Gettigan's sluit om 03.00 uur....UAE tijd (d.i. 01.00 uur CEST)... dus hij kan er nog een paar drinken.... en dat zal hij nodig hebben.... na zoveel keren zijn hoofd geschud te hebben.... :-)
    Haha, sorry, dacht dat jouw reactie er een op iemand anders (Ja Die) was. Helemaal verkeerd gelezen :(
  • 16 May 2019 om 17:58
    • Quote van 16 May 2019 om 17:50
      Nee, kan niet want dan is de bar al dicht ;)
    Dat zal jou tegen vallen.... tijdens Ramadan zijn de meeste bars in Abu Dhabi pas vanaf zonsondergang open..... vanavond is hun "zaterdagavond"..... b.v. Mc Gettigan's sluit om 03.00 uur....UAE tijd (d.i. 01.00 uur CEST)... dus hij kan er nog een paar drinken.... en dat zal hij nodig hebben.... na zoveel keren zijn hoofd geschud te hebben.... :-)
  • 16 May 2019 om 17:55
    • Quote van 16 May 2019 om 17:49
      Denk je nou werkelijk dat er een ervaren assistent komt die een nobody gaat bijstaan... bij een club die meer dan een half elftal gaat vernieuwen? Er wordt gewoon een assistent van de assistent van de rechterhand assistent van de tot hoofdtrainer gebombardeerde assistent. Beetje hulp op afstand. Ted als dirigent en goan met de geit
    We lezen en merken allemaal dat die assistent een ervaren assistent moet zijn. Zijn rol word door de media heel belangrijk gemaakt. Dan mag je daar ook iets van verwachten. Iets in een trend van een zwaartgewicht. Nu de hoofdtrainerschap bekend is gemaakt, zou het mij niet verbazen dat TvL ook rond is met die assistent en die snel bekend gaat worden.
  • 16 May 2019 om 17:52
    • Quote van 16 May 2019 om 17:50
      Appels met peren vergelijken + een domme vraag. Next.
    Haha, je had een slim antwoord verwacht op zo’n reactie? Nou oke, wie had het dan wel moeten worden?
  • 16 May 2019 om 17:52
    Garcia heeft al wel samengewerkt met het huidige elftal. Hoeveel daarvan overblijft is nog maar de vraag, maar opzich ben ik wel fan van het team zoveel mogelijk tzelfde houden. Zeker in een gekke tijd als dit
  • 16 May 2019 om 17:50
    • Quote van 16 May 2019 om 17:42
      Was Verbeek een HBO’er?
    Appels met peren vergelijken + een domme vraag. Next.
  • 16 May 2019 om 17:50
    • Quote van 16 May 2019 om 17:24
      Daar gaat het niet om. Feit is dat TvL al een jaar geleden had besloten dat Carcia nu Pusic zou opvolgen. Er is ook geen enkele andere trainer benaderd. TvL duldt geen enkele inspraak van niemand, ook niet van v.d. Kraan of de RvC. Ik was, ik ben en blijf tegen TvL. En Fred als adviseur ? Vergeet het maar heel snel, helaas.
    Feit is dat het voorgedragen is aan de RVC door de directie,en die aan hun adviseur FR hebben gevraagd of dit een goede keuze is,antwoord was ja,dus heel ervaren voetbalmensen hebben dit beslist,raar dat velen nu al negatief doen,geef hem een kans,in Duitsland kregen de jonge trainers ook een kans,hoop dat er een goede ervaren assistent komt,en uiteraard een goede selectie,dat is nu de taak van Ted en Fred,veel hier vinden wel dat jonge eigen talenten een kans moeten krijgen,mijn vraag is waarom geld dat voor de trainer dan niet?Ik ben er wel blij mee,meteen duidelijkheid,verder met de selectie versterken.Volgens mij begint iedereen op nul,het vertrouwen en de harten van de achterban moeten gewonnen worden,met attractief aanvallend voetbal,het DNA van de club.Gonzalo ik wens je veel succes!
  • 16 May 2019 om 17:50
    We hebben hier om het hards geroepen om het vertrek van Pusic , dus die discussie hoeven we hier niet over te doen. Ik en anderen hebben aangegeven dat de volgende trainer een lastige zo niet onmogelijke taak krijgt waarbij al het pek en zwavel op hem uitgestort wordt. Het was te voorzien dat Twente geen geld heeft, dus kijk niet raar op dat García gekozen wordt. Accepteer dan ook dat er dikke risico’s aanzitten. Leon , Tijmen , Fardau en hoe ze al niet heten, kom er maarin. Tijd voor de tweede akte ....
  • 16 May 2019 om 17:50
    • Quote van 16 May 2019 om 17:45
      rustig maar.... de zon is onder, de bar open en het is weekend voor jou.... drink er gewoon 1 extra..... dat zul je toch wel doen..... :-)
    Nee, kan niet want dan is de bar al dicht ;)
  • 16 May 2019 om 17:49
    • Quote van 16 May 2019 om 17:44
      Probeer Henk Ten cate als assistent te polsen. Schat aan ervaring en is ook spaanstalig.
    Denk je nou werkelijk dat er een ervaren assistent komt die een nobody gaat bijstaan... bij een club die meer dan een half elftal gaat vernieuwen? Er wordt gewoon een assistent van de assistent van de rechterhand assistent van de tot hoofdtrainer gebombardeerde assistent. Beetje hulp op afstand. Ted als dirigent en goan met de geit
  • 16 May 2019 om 17:48
    • Quote van 16 May 2019 om 17:36
      Waar is TV! dan ? Een Vitesse SLO en een nobody als trainer ? Waar is het SB dan? keuren dat gewoon goed? Waar is onze RVC dan? wedden dat deze geleerden nog NOOIT een MBO'er (want dat is Garcia verhoudingsgewijs) aangesteld hebben in eigen bedrijf als Directeur (want dat is Garcia nu verhoudingsgewijs), het is volledige idioterie. Let op, ik heb niets tegen Garcia, want hij heeft simpelweg geen referentiekader, geen stem, geen profiel. Ik hekel de beslissing, ik hekel het beleid, en ga me niet vertellen dat wij geen trainers kunnen krijgen vanwege financien. Je zult zien dat er een of andere speler van naam binnen gaat komen voor tonnen die vervolgens zijn naam niet waar kan maken. Gadverdamme, mijn weekend is kapot. Bah! Bah! Bah!
    Ongelofelijk kan er ook met de kop niet bij, wat een wanbeleid dit en de directie en rvc zitten erbij en kijken maar weer de andere kant op.
  • 16 May 2019 om 17:46
    • Quote van 16 May 2019 om 17:24
      Daar gaat het niet om. Feit is dat TvL al een jaar geleden had besloten dat Carcia nu Pusic zou opvolgen. Er is ook geen enkele andere trainer benaderd. TvL duldt geen enkele inspraak van niemand, ook niet van v.d. Kraan of de RvC. Ik was, ik ben en blijf tegen TvL. En Fred als adviseur ? Vergeet het maar heel snel, helaas.
    Hoezo is dat een feit? Je loopt wijs te doen met gebakken lucht. TvL is op technisch vlak de directeur en kan beslissingen maken in samenspraak met de RVC. Aangezien er financieel weinig mogelijk is lijkt het mij vanzelfsprekend dat de RVC akkoord is. Vind het daarentegen minder vanzelfsprekend dat de RVC heeft toegestaan Pusic zomaar de laan uit te sturen, maar dat is een ander verhaal...
  • 16 May 2019 om 17:45
    • Quote van 16 May 2019 om 17:36
      Waar is TV! dan ? Een Vitesse SLO en een nobody als trainer ? Waar is het SB dan? keuren dat gewoon goed? Waar is onze RVC dan? wedden dat deze geleerden nog NOOIT een MBO'er (want dat is Garcia verhoudingsgewijs) aangesteld hebben in eigen bedrijf als Directeur (want dat is Garcia nu verhoudingsgewijs), het is volledige idioterie. Let op, ik heb niets tegen Garcia, want hij heeft simpelweg geen referentiekader, geen stem, geen profiel. Ik hekel de beslissing, ik hekel het beleid, en ga me niet vertellen dat wij geen trainers kunnen krijgen vanwege financien. Je zult zien dat er een of andere speler van naam binnen gaat komen voor tonnen die vervolgens zijn naam niet waar kan maken. Gadverdamme, mijn weekend is kapot. Bah! Bah! Bah!
    rustig maar.... de zon is onder, de bar open en het is weekend voor jou.... drink er gewoon 1 extra..... dat zul je toch wel doen..... :-)
  • 16 May 2019 om 17:44
    Probeer Henk Ten cate als assistent te polsen. Schat aan ervaring en is ook spaanstalig.
  • 16 May 2019 om 17:42
    • Quote van 16 May 2019 om 17:36
      Waar is TV! dan ? Een Vitesse SLO en een nobody als trainer ? Waar is het SB dan? keuren dat gewoon goed? Waar is onze RVC dan? wedden dat deze geleerden nog NOOIT een MBO'er (want dat is Garcia verhoudingsgewijs) aangesteld hebben in eigen bedrijf als Directeur (want dat is Garcia nu verhoudingsgewijs), het is volledige idioterie. Let op, ik heb niets tegen Garcia, want hij heeft simpelweg geen referentiekader, geen stem, geen profiel. Ik hekel de beslissing, ik hekel het beleid, en ga me niet vertellen dat wij geen trainers kunnen krijgen vanwege financien. Je zult zien dat er een of andere speler van naam binnen gaat komen voor tonnen die vervolgens zijn naam niet waar kan maken. Gadverdamme, mijn weekend is kapot. Bah! Bah! Bah!
    Was Verbeek een HBO’er?
  • 16 May 2019 om 17:40
    • Quote van 16 May 2019 om 17:39
      Neem je pil keerl.
    Haha. Kww. Eerst maar is an t werk zien
  • 16 May 2019 om 17:40
    • Quote van 16 May 2019 om 17:36
      Waar is TV! dan ? Een Vitesse SLO en een nobody als trainer ? Waar is het SB dan? keuren dat gewoon goed? Waar is onze RVC dan? wedden dat deze geleerden nog NOOIT een MBO'er (want dat is Garcia verhoudingsgewijs) aangesteld hebben in eigen bedrijf als Directeur (want dat is Garcia nu verhoudingsgewijs), het is volledige idioterie. Let op, ik heb niets tegen Garcia, want hij heeft simpelweg geen referentiekader, geen stem, geen profiel. Ik hekel de beslissing, ik hekel het beleid, en ga me niet vertellen dat wij geen trainers kunnen krijgen vanwege financien. Je zult zien dat er een of andere speler van naam binnen gaat komen voor tonnen die vervolgens zijn naam niet waar kan maken. Gadverdamme, mijn weekend is kapot. Bah! Bah! Bah!
    Precies
  • 16 May 2019 om 17:40
    Het is wel beter dat er vroeg duidelijkheid is om de hoofdtainer. Nu kunnen ze beginnen met doorselecteren en spelers binnenhalen. Heb het gevoel dat er veel jonge spelers gaan komen. Ook weg benieuwd wie zijn assistent word.
  • 16 May 2019 om 17:39
    • Quote van 16 May 2019 om 17:36
      Waar is TV! dan ? Een Vitesse SLO en een nobody als trainer ? Waar is het SB dan? keuren dat gewoon goed? Waar is onze RVC dan? wedden dat deze geleerden nog NOOIT een MBO'er (want dat is Garcia verhoudingsgewijs) aangesteld hebben in eigen bedrijf als Directeur (want dat is Garcia nu verhoudingsgewijs), het is volledige idioterie. Let op, ik heb niets tegen Garcia, want hij heeft simpelweg geen referentiekader, geen stem, geen profiel. Ik hekel de beslissing, ik hekel het beleid, en ga me niet vertellen dat wij geen trainers kunnen krijgen vanwege financien. Je zult zien dat er een of andere speler van naam binnen gaat komen voor tonnen die vervolgens zijn naam niet waar kan maken. Gadverdamme, mijn weekend is kapot. Bah! Bah! Bah!
    Neem je pil keerl.
  • 16 May 2019 om 17:36
    • Quote van 16 May 2019 om 17:00
      Dat kwaad is al geschied.
    Waar is TV! dan ? Een Vitesse SLO en een nobody als trainer ? Waar is het SB dan? keuren dat gewoon goed? Waar is onze RVC dan? wedden dat deze geleerden nog NOOIT een MBO'er (want dat is Garcia verhoudingsgewijs) aangesteld hebben in eigen bedrijf als Directeur (want dat is Garcia nu verhoudingsgewijs), het is volledige idioterie. Let op, ik heb niets tegen Garcia, want hij heeft simpelweg geen referentiekader, geen stem, geen profiel. Ik hekel de beslissing, ik hekel het beleid, en ga me niet vertellen dat wij geen trainers kunnen krijgen vanwege financien. Je zult zien dat er een of andere speler van naam binnen gaat komen voor tonnen die vervolgens zijn naam niet waar kan maken. Gadverdamme, mijn weekend is kapot. Bah! Bah! Bah!
  • 16 May 2019 om 17:33
    • Quote van 16 May 2019 om 16:44
      Dank je rossi. Zal ik je een volgende tip vast geven?
    Jordania die het geld klaar heeft staan voor een overname? ;-)
  • 16 May 2019 om 17:30
    • Quote van 16 May 2019 om 17:24
      Daar gaat het niet om. Feit is dat TvL al een jaar geleden had besloten dat Carcia nu Pusic zou opvolgen. Er is ook geen enkele andere trainer benaderd. TvL duldt geen enkele inspraak van niemand, ook niet van v.d. Kraan of de RvC. Ik was, ik ben en blijf tegen TvL. En Fred als adviseur ? Vergeet het maar heel snel, helaas.
    Volgens mij hebben Ted en vd Kraan jou naar buiten gewerkt. En nu ach laat ook ...
  • 16 May 2019 om 17:25
    • Quote van 16 May 2019 om 16:44
      Aan de reacties te lezen begint Garcia al met 3-0 achter.. gaat niet goedkomen dit.
    Precies dit. Garcia en Ted hebben een vliegende start nodig, begin je met V-V-G-W-V dan heb je in notime oorlog in de tent. Ted neemt hier een risico dat gelijkwaardig kan zijn aan onbehoorlijk management. Het kan goed uitpakken, natuurlijk, maar gezien de reacties hier (van velen die normaliter nooit reageren) heeft Ted effectief een bom onder FCT gelegd.
  • 16 May 2019 om 17:24
    • Quote van 16 May 2019 om 17:10
      Het hangt ervan af. Doordat zowel de TS als de selectie onder zijn verantwoordelijkheid tot stand komt, zit hij in een glazen huis..... met een invulling die kritisch bekeken wordt....
    Daar gaat het niet om. Feit is dat TvL al een jaar geleden had besloten dat Carcia nu Pusic zou opvolgen. Er is ook geen enkele andere trainer benaderd. TvL duldt geen enkele inspraak van niemand, ook niet van v.d. Kraan of de RvC. Ik was, ik ben en blijf tegen TvL. En Fred als adviseur ? Vergeet het maar heel snel, helaas.
  • 16 May 2019 om 17:21
    • Quote van 16 May 2019 om 17:06
      Ik vind het ook jammer dat er nu weer geen ervaren man komt,maar ja het is en blijft je club he. Denk niet dat hij vorig jaar veel in te brengen had, want Pusic wou ook niets aannemen van Fred R. Dus dan denk ik dat Garcia al helemaal niets in te brengen had. Ik hoop dat er nog een ervaren man bij komt, en hopen dat Garcia ons verrast. En Ted lever hem fatsoenlijke aub, en laten we eerlijk zijn welke trainer ook was gekomen.wij waren toch naar onze club gegaan. Hoop dat hij ons verast.
    Laten we zo zeggen.... MP, TvL, FR hebben allemaal een Ego..... TvL en FR zaten op dezelfde golflengte, MP niet of minder, dan is het snel duidelijk.... wie niet luisteren wil.... en zo geschiedde..... Garcia Garcia is kneedbaarder, dus gemakkelijker te "begeleiden"....
  • 16 May 2019 om 17:20
    • Quote van 16 May 2019 om 17:18
      Ja ze zullen verder in de pers gaan uitweiden dat Pusic niets boven hem dulde. En denk dat het voor de buitenwereld normaal moest lijken maar Pusic was wel degelijk eigenwijs en deed wat hij wou.
    Je wilt ook gewoon niet aannemen he als iemand dergelijk beter weet en interne informatie heeft. Nee wel lekker geloven wat er in de media naar buiten wordt gebracht, word je zeker slimmer van..
  • 16 May 2019 om 17:20
    • Quote van 16 May 2019 om 16:46
      TvL is blijkbaar ervan overtuigd dat Garcia Garcia DE juiste keuze is, nu de selectie nog..... in elk geval komt alles van zijn hand en is er geen excuus om niet te presteren...... Zou BAM nu al zijn begonnen aan zijn periode "hoofdschudden"....? :-)
    Heb nu al een whiplash.... ...
  • 16 May 2019 om 17:20
    KWW - voordeel van de twijfel geven. (pff dikke pff) De seizoenstart is bepalend voor het verdere verloop van zijn cariere hier.Pakt hij na 5 wedstrijden 9 punten of 3.
  • 16 May 2019 om 17:18
    • Quote van 16 May 2019 om 17:15
      Ik weet het inderdaad, en die hebben gedurende het seizoen gewoon normaal contact gehad zover ik weet.
    Ja ze zullen verder in de pers gaan uitweiden dat Pusic niets boven hem dulde. En denk dat het voor de buitenwereld normaal moest lijken maar Pusic was wel degelijk eigenwijs en deed wat hij wou.
  • 16 May 2019 om 17:15
    • Quote van 16 May 2019 om 17:10
      Dat was toch algemeen bekend dat hij Fred R niet moest, dat moet jij toch weten.
    Ik weet het inderdaad, en die hebben gedurende het seizoen gewoon normaal contact gehad zover ik weet.
  • 16 May 2019 om 17:15
    • Quote van 16 May 2019 om 16:57
      Wat een stelletje zeikerds hier zeg. Laat hem eerst maar es beginnen en geef eens ff de typisch Twentse KWW. Liever dit dan een uitgerangeerde B-trainer.
    Elke logica voorbij dit. B-trainers werken niet, dan maar E-trainers.
  • 16 May 2019 om 17:13
    • Quote van 16 May 2019 om 17:09
      Klote nieuws komt altijd na de verlenging zum kotzen.
    En bijna! iedereen trapt er ieder jaar weer in. Blijft toch je club hè?
  • 16 May 2019 om 17:12
    SCHANDALIG.
    Gokken met miljoenen.
  • 16 May 2019 om 17:10
    • Quote van 16 May 2019 om 17:07
      Hoe weet jij nou of Pusic wel of niet iets wou aannemen van Fred Rutten? Alsjeblieft zeg
    Dat was toch algemeen bekend dat hij Fred R niet moest, dat moet jij toch weten.
  • 16 May 2019 om 17:10
    • Quote van 16 May 2019 om 17:00
      Dat kwaad is al geschied.
    Het hangt ervan af. Doordat zowel de TS als de selectie onder zijn verantwoordelijkheid tot stand komt, zit hij in een glazen huis..... met een invulling die kritisch bekeken wordt....
  • 16 May 2019 om 17:09
    Klote nieuws komt altijd na de verlenging zum kotzen.
  • 16 May 2019 om 17:08
    • Quote van 16 May 2019 om 16:55
      Wat wil je nou horen Messi ? Als ik hier uit ga leggen waarom Pusic een contract heeft van twee jaar in plaats van een jaar, dan volgt er weer een enorme discussie en daar begin ik niet meer aan, mede om jouw vrienden JaDie en 78 geen voer te geven.
    Als MP een 5-jarige overeenkomst als assistent trainer had en hij tussentijds in 2018 gepromoveerd is tot hoofd trainer, zou dan de doorlooptijd niet hetzelfde blijven?
  • 16 May 2019 om 17:08
    • Quote van 16 May 2019 om 17:00
      Dat kwaad is al geschied.
    Tot wanneer loopt het contract van Ted, weet jij dat zo? Kan er nog een mooie bende van maken voordat hij vertrekt. Zo jammer dat Twente nu wéér te maken heeft met één persoon die alles naar zijn hand zet. Kan er niemand tegen optreden? Al kan het nog goed uitpakken wanneer we een goede selectie hebben die gaat presteren.
  • 16 May 2019 om 17:07
    • Quote van 16 May 2019 om 17:06
      Ik vind het ook jammer dat er nu weer geen ervaren man komt,maar ja het is en blijft je club he. Denk niet dat hij vorig jaar veel in te brengen had, want Pusic wou ook niets aannemen van Fred R. Dus dan denk ik dat Garcia al helemaal niets in te brengen had. Ik hoop dat er nog een ervaren man bij komt, en hopen dat Garcia ons verrast. En Ted lever hem fatsoenlijke aub, en laten we eerlijk zijn welke trainer ook was gekomen.wij waren toch naar onze club gegaan. Hoop dat hij ons verast.
    Hoe weet jij nou of Pusic wel of niet iets wou aannemen van Fred Rutten? Alsjeblieft zeg
  • 16 May 2019 om 17:07
    Whahah dit is echt het slechtste nieuws van vandaag over een half jaartje weer geld weggooien voor een trainer
  • 16 May 2019 om 17:06
    • Quote van 16 May 2019 om 17:00
      Dat kwaad is al geschied.
    Dat was al zo bij zijn aanstelling!
  • 16 May 2019 om 17:06
    • Quote van 16 May 2019 om 16:59
      Hij stelt hem toch aan? Wat een wanbeleid. Het wordt FC Tedje en geen hond grijpt in.
    Klopt wanbeleid ten top!!
  • 16 May 2019 om 17:06
    Ik vind het ook jammer dat er nu weer geen ervaren man komt,maar ja het is en blijft je club he. Denk niet dat hij vorig jaar veel in te brengen had, want Pusic wou ook niets aannemen van Fred R. Dus dan denk ik dat Garcia al helemaal niets in te brengen had. Ik hoop dat er nog een ervaren man bij komt, en hopen dat Garcia ons verrast. En Ted lever hem fatsoenlijke aub, en laten we eerlijk zijn welke trainer ook was gekomen.wij waren toch naar onze club gegaan. Hoop dat hij ons verast.
  • 16 May 2019 om 17:05
    • Quote van 16 May 2019 om 17:00
      Dat kwaad is al geschied.
    Met Tedje na de kloten!!
  • 16 May 2019 om 17:05
    • Quote van 16 May 2019 om 16:58
      Hij dekt zichzelf gewoon in voor als het volgend seizoen niet gaat zoals hij wilt. Dan kan hij de onervaren trainer de schuld geven en zelf buiten schot blijven.
    Er zou een hele tactiek zijn uitgestippeld, Pusic eruit ivm weinig/geen chemie met de ploeg, vervolgens García García aanstellen, dat blijkt te kloppen. Weet niet of Ted zich hiermee kan indekken, denk het tegenovergestelde het is zíj?n keuze om het op deze manier te doen. Als het niet werkt kun je het hem voor een deel aanrekenen. Al kunnen er altijd onvoorziene omstandigheden optreden; bepalende spelers langdurig geblesseerd bijvoorbeeld of veel schorsingen. Hij moet dus ook zorgen voor invallers van gelijkwaardig niveau.
  • 16 May 2019 om 17:03
    • Quote van 16 May 2019 om 17:01
      Hoeft ook niet.
    +1
  • 16 May 2019 om 17:01
    • Quote van 16 May 2019 om 16:49
      Kww, aangezien Twente geen geld heeft om een goede trainer voor de ploeg te kunnen zetten hoop ik dat dit goed uitpakt!! Gelijk al.die negatieve berichten....zo komen wij er wel wat een gezeik al tijd... Wie hadden jullie graag zien komen negatievelingen wat betaalbaar is??? Is het jullie nog niet duidelijk en welke situatie Twente zit?
    Ikzeg. Enschede 85. Natuurlijk weet ik als geen ander in welke situatie ons fctwente zit. Ook ik was hier al bang voor, heb niets tegen carcia maar ik weet nu al dat ook carcia Hulp nodig heeft. Want ook onder zijn leiding zag je samen met pusic dat het team niet beter ging spelen . Die Hulp zal dan van een geslepen persoon moeten komen.
  • 16 May 2019 om 17:01
    • Quote van 16 May 2019 om 16:59
      Mooie exuses weer Ans slaat nergens op.
    Hoeft ook niet.
  • 16 May 2019 om 17:00
    Ik hoop dat ze heel goed beseffen waar ze mee bezig zijn. Gelukkig een 1 jarig contract, dus daar kunnen ze zich geen buil aan vallen. Krijg wel de indruk dat Ted de alles bepalende factor is.....
  • 16 May 2019 om 17:00
    • Quote van 16 May 2019 om 16:59
      Ted krijgt veel te veel macht binnen Twente.
    Dat kwaad is al geschied.
  • 16 May 2019 om 16:59
    • Quote van 16 May 2019 om 16:55
      Wat wil je nou horen Messi ? Als ik hier uit ga leggen waarom Pusic een contract heeft van twee jaar in plaats van een jaar, dan volgt er weer een enorme discussie en daar begin ik niet meer aan, mede om jouw vrienden JaDie en 78 geen voer te geven.
    Mooie exuses weer Ans slaat nergens op.
  • 16 May 2019 om 16:59
    • Quote van 16 May 2019 om 16:58
      Hij dekt zichzelf gewoon in voor als het volgend seizoen niet gaat zoals hij wilt. Dan kan hij de onervaren trainer de schuld geven en zelf buiten schot blijven.
    Hij stelt hem toch aan? Wat een wanbeleid. Het wordt FC Tedje en geen hond grijpt in.
  • 16 May 2019 om 16:59
    Ted krijgt veel te veel macht binnen Twente.
  • 16 May 2019 om 16:59
    • Quote van 16 May 2019 om 16:55
      Wat wil je nou horen Messi ? Als ik hier uit ga leggen waarom Pusic een contract heeft van twee jaar in plaats van een jaar, dan volgt er weer een enorme discussie en daar begin ik niet meer aan, mede om jouw vrienden JaDie en 78 geen voer te geven.
    Dan niet wat jij wil.
  • 16 May 2019 om 16:59
    • Quote van 16 May 2019 om 16:46
      TvL is blijkbaar ervan overtuigd dat Garcia Garcia DE juiste keuze is, nu de selectie nog..... in elk geval komt alles van zijn hand en is er geen excuus om niet te presteren...... Zou BAM nu al zijn begonnen aan zijn periode "hoofdschudden"....? :-)
    Ted van leeuwen had ook vertrouwen in holscher
  • 16 May 2019 om 16:58
    • Quote van 16 May 2019 om 16:54
      Zou nu heel graag een interview met Ted lezen of zien waarin hij deze keuze uitgebreid gaat onderbouwen. Wilde hij eerst iemand anders en bleek dat niet haalbaar? Was dit al meteen de planning? Waarom García García, wat is zijn kracht, wat valt er van hem te verwachten?
    Hij dekt zichzelf gewoon in voor als het volgend seizoen niet gaat zoals hij wilt. Dan kan hij de onervaren trainer de schuld geven en zelf buiten schot blijven.
  • 16 May 2019 om 16:57
    Wat een stelletje zeikerds hier zeg. Laat hem eerst maar es beginnen en geef eens ff de typisch Twentse KWW. Liever dit dan een uitgerangeerde B-trainer.
  • 16 May 2019 om 16:56
    • Quote van 16 May 2019 om 16:44
      Dank je rossi. Zal ik je een volgende tip vast geven?
    Kom er maar in met de volgende tip! Ben zeer benieuwd.
  • 16 May 2019 om 16:55
    Lach me de ballen uit de broek, voor de genen die mijn betrouwbare informatie niet wilden geloven en zeiden dat het complot theorieën waren..... told you so ;) Dit was sinds januari al het plan van Ted. Hiermee kan hij zijn Spaanse connectie doorzetten en met en via Garcia2 spaanse spelers binnen halen. Pusic is er met voorbedachte raden uitgeknikkerd, en niet om het spel of zogenaamd geen chemie, nee omdat mensen binnen de club weer uit eigen belang handelen. Vriendjespolitiek is nog nooit zo doorzichtig geweest. En voor iedereen die Garcia2 wel een kans wil geven.. vraag je even af wat je mening over Pusic vormde en denk heel hard na.
  • 16 May 2019 om 16:55
    • Quote van 16 May 2019 om 16:49
      Hoezo Marino had toch nog een contract.
    Wat wil je nou horen Messi ? Als ik hier uit ga leggen waarom Pusic een contract heeft van twee jaar in plaats van een jaar, dan volgt er weer een enorme discussie en daar begin ik niet meer aan, mede om jouw vrienden JaDie en 78 geen voer te geven.
  • 16 May 2019 om 16:55
    Garcia Garcia is Spaans voor "assistent assistent"Maar serieus! Wtf is dit weer voor een beslissing. Na 5 assistent trainers gewoon doodleuk nog een assistent aanstellen als hoofdtrainer. Wat gaan ze hierna aanstellen.. Een hulphond?
  • 16 May 2019 om 16:55
    Zul je zien dat ze een "ervaren" man als Hans de koning er naast zetten ...
  • 16 May 2019 om 16:54
    Zou nu heel graag een interview met Ted lezen of zien waarin hij deze keuze uitgebreid gaat onderbouwen. Wilde hij eerst iemand anders en bleek dat niet haalbaar? Was dit al meteen de planning? Waarom García García, wat is zijn kracht, wat valt er van hem te verwachten?
  • 16 May 2019 om 16:53
    • Quote van 16 May 2019 om 16:51
      Je kunt ook overdrijven. Het is jammer dat Twente geen ervaren trainer weet binnen te slepen. Wellicht kost dat teveel geld en misschien wil wel geen enkele trainer in het trainers kerkhof gaan werken. Dus kom je hier op uit..
    Zo jammer, maar goed kww
  • 16 May 2019 om 16:52
    • Quote van 16 May 2019 om 16:43
      Dan ligt het voor de hand dat er ook weer een dozijn spaantalige spelers bij komen.... :-)
    Dat hoeft niet per se slecht te zijn.
  • 16 May 2019 om 16:52
    Nee he, dit meen je niet!
  • 16 May 2019 om 16:52
    WTF krijgen wij dit weer zijn ze nog niet wakker genoeg daar. Ik geef hem een half jaar en weg is hij weer. Zelf hoop ik dat ik me dik vergis maar ik heb echt me twijfels hier over !!!!
  • 16 May 2019 om 16:52
    Assistent nummer 4. KWW dan maar weer.
  • 16 May 2019 om 16:51
    • Quote van 16 May 2019 om 16:48
      Schandalig!!! Typisch twente weer hoor!!! Waarom nou niet gewoon een keer verstandig doen met een trainer als ron jans, huub stevens, maurice steijn? Eerst was het al zo met schreuder, jansen, hake, pusic en nu weer met een assistent. Gaan ze weer safe voetballen, geen aanvallend voetbal maar weer kijken naar de tegenstanders. My god!
    Je kunt ook overdrijven. Het is jammer dat Twente geen ervaren trainer weet binnen te slepen. Wellicht kost dat teveel geld en misschien wil wel geen enkele trainer in het trainers kerkhof gaan werken. Dus kom je hier op uit..
  • 16 May 2019 om 16:51
    Logisch dat dit gebeurt. Want je kunt je centen die je nauwelijks hebt maar 1 keer uitgeven. Pusic wegsturen kost geld dat kun je niet kunt besteden voor een nieuwe trainer en of speler. Hopelijk dat hij wel een ervaren hulptrainer er bij krijgt. Bijvoorbeeld een type hans de koning met jarenlange ervaring. En hopelijk geeft de media en de supporters deze trainer de mogelijkheid om weer iets op te bouwen.
  • 16 May 2019 om 16:50
    • Quote van 16 May 2019 om 16:47
      Ikzeg. Hier was ik al bang voor, helaas is het zo. Graag zou ik ook bij hem Hulp zien van een ervaren trainer. Ik geef hem de kans en wens hem heel veel sterkte en succes als trainer van ons fctwente.
    Zal wel die nutteloze, uitstralingloze Bosker worden, die het met de kerst het weer gaat overnemen !
  • 16 May 2019 om 16:50
    • Quote van 16 May 2019 om 16:46
      Niet te geloven dit! Hebben ze nu niets geleerd van de afgelopen jaren?
    Ikzeg. Mn. Ook hij heeft Hulp nodig anders kom je er niet.
  • 16 May 2019 om 16:50
    • Quote van 16 May 2019 om 16:46
      KWW, gaan het mee maken. Wel benieuwd naar de uitleg van Ted van Leeuwen waarom de keuze hierop is gevallen
    Heel simpel... Ted is een Ego... Garcia het groentje... Ted is het opperhoofd, bepaald en duldt geen in/tegenspraak. Ons kent ons.... Dus Garcia. Assistent.....? op afstand en af en toe tussen het 2 keer daags hond uitlaten.... Fred!
  • 16 May 2019 om 16:49
    • Quote van 16 May 2019 om 16:46
      Dat had iedereen hier al een jaar geleden kunnen weten.
    Hoezo Marino had toch nog een contract.
  • 16 May 2019 om 16:49
    Mijn god zeg, de ene knikkeren ze er terecht uit (PEDAGOOG) en de volgende met totaal geen ervaring enz zetten ze er neer. Wat een ARMOEDIGE en vooral lachwekkend signaal geef je nu af naar de buitenwacht. Hier gaan geen spelers voor naar TWENTE komen.
  • 16 May 2019 om 16:49
    • Quote van 16 May 2019 om 16:43
      Belachelijk!!! Een onervaren trainer voor de groep gooien.
    Daar hebben ze inmiddels ervaring mee:-(
  • 16 May 2019 om 16:49
    In Ted we trust
  • 16 May 2019 om 16:49
    Kww, aangezien Twente geen geld heeft om een goede trainer voor de ploeg te kunnen zetten hoop ik dat dit goed uitpakt!! Gelijk al.die negatieve berichten....zo komen wij er wel wat een gezeik al tijd... Wie hadden jullie graag zien komen negatievelingen wat betaalbaar is??? Is het jullie nog niet duidelijk en welke situatie Twente zit?
  • 16 May 2019 om 16:48
    Bij Groningen is het ook goed uitgepakt. Uiteindelijk draait het om de kwaliteit van de spelersgroep.
  • 16 May 2019 om 16:48
    Pfff gaan we weer. Ik twijfel, maar ben wel benieuwd wat hij ervan gaat maken. Ik schrijf hem nog niet kompleet af iig.
  • 16 May 2019 om 16:48
    Schandalig!!! Typisch twente weer hoor!!! Waarom nou niet gewoon een keer verstandig doen met een trainer als ron jans, huub stevens, maurice steijn? Eerst was het al zo met schreuder, jansen, hake, pusic en nu weer met een assistent. Gaan ze weer safe voetballen, geen aanvallend voetbal maar weer kijken naar de tegenstanders. My god!
  • 16 May 2019 om 16:48
    Wat een beleid. De ene onervarene trainer ontslaan om de andere onervarene in dienst te nemen. Ik heb er geen goed gevoel bij. Ted zal het wel weten.
  • 16 May 2019 om 16:47
    Ikzeg. Hier was ik al bang voor, helaas is het zo. Graag zou ik ook bij hem Hulp zien van een ervaren trainer. Ik geef hem de kans en wens hem heel veel sterkte en succes als trainer van ons fctwente.
  • 16 May 2019 om 16:47
    • Quote van 16 May 2019 om 16:39
      KWW, wel de meest goedkope optie en is al vertrouwd met de club. Ben heel erg benieuwd of hij een team kan neerzetten
    Bagger, hij was het toch wel met de negatieve speelwijze van Pusic eens, altijd die tweede rangs trainers verschrikkelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 16 May 2019 om 16:46
    KWW, gaan het mee maken. Wel benieuwd naar de uitleg van Ted van Leeuwen waarom de keuze hierop is gevallen
  • 16 May 2019 om 16:46
    Niet te geloven dit! Hebben ze nu niets geleerd van de afgelopen jaren?
  • 16 May 2019 om 16:46
    • Quote van 16 May 2019 om 16:43
      Heel erg dit. Je zou zeggen dat Twente niet in de positie zit om een trainer aan te stellen met de gedachte: KWW. Het is en blijft een ervaringsvak, Twente is toch geen club om trainers op te leiden? On ge loof lijk!
    +1
  • 16 May 2019 om 16:46
    TvL is blijkbaar ervan overtuigd dat Garcia Garcia DE juiste keuze is, nu de selectie nog..... in elk geval komt alles van zijn hand en is er geen excuus om niet te presteren...... Zou BAM nu al zijn begonnen aan zijn periode "hoofdschudden"....? :-)
  • 16 May 2019 om 16:46
    Dat had iedereen hier al een jaar geleden kunnen weten.
  • 16 May 2019 om 16:45
    Ik heb er veel vertrouwen in met het juiste team en een ervaren man ernaast.
  • 16 May 2019 om 16:45
    Dikke schijt aan het Fc Twente beleid
  • 16 May 2019 om 16:45
    • Quote van 16 May 2019 om 16:44
      Dank je rossi. Zal ik je een volgende tip vast geven?
    Vertel, wat zie je in je glazenbol?
  • 16 May 2019 om 16:45
    Mooi nieuws! Hopelijk komt er een ervaren assistent naast en kan Ted dan gaan bouwen aan het team.
  • 16 May 2019 om 16:45
    Tjonge jonge....Ze leren het ook nooit!!!!!!!! (Ik hoop dat ik mij gruwlijk vergis)
  • 16 May 2019 om 16:44
    • Quote van 16 May 2019 om 16:44
      Schouderklop voor jou pik!
    Dank je rossi. Zal ik je een volgende tip vast geven?
  • 16 May 2019 om 16:44
    Dat bied niet echt vertrouwen voor dit jaar. Nul ervaring en een zeer moeilijk jaar voor de boeg
  • 16 May 2019 om 16:44
    Pff leren t ook nooit schijtzooi
  • 16 May 2019 om 16:44
    Aan de reacties te lezen begint Garcia al met 3-0 achter.. gaat niet goedkomen dit.
  • 16 May 2019 om 16:44
    • Quote van 16 May 2019 om 16:41
      Zoals ik al zei... al die betweters die tegen me ingingen. Bah
    Schouderklop voor jou pik!
  • 16 May 2019 om 16:44
    Bestuur aftreden! Wanbeleid tot en met!
  • 16 May 2019 om 16:43
    Dan ligt het voor de hand dat er ook weer een dozijn spaantalige spelers bij komen.... :-)
  • 16 May 2019 om 16:43
    Nee he, binnen een half jaar is die weg.
  • 16 May 2019 om 16:43
    Belachelijk!!! Een onervaren trainer voor de groep gooien.
  • 16 May 2019 om 16:43
    Heel heel dom
  • 16 May 2019 om 16:43
    Heel erg dit. Je zou zeggen dat Twente niet in de positie zit om een trainer aan te stellen met de gedachte: KWW. Het is en blijft een ervaringsvak, Twente is toch geen club om trainers op te leiden? On ge loof lijk!
  • 16 May 2019 om 16:41
    Nou nou linke gok, maar hoop dat het goed uit pakt had liever ervaren iemand gezien.
  • 16 May 2019 om 16:41
    Tedje is zijn eigen regime aan het vormen. Kan hij straks weer de (onervaren) trainer de schuld geven als het niet loopt zoals verwacht.
  • 16 May 2019 om 16:41
    Zoals ik al zei... al die betweters die tegen me ingingen. Bah