Van Leeuwen tevreden: ''Dezelfde klik als met Bosz en Rutten''

( 66 reacties)
Van Leeuwen tevreden: ''Dezelfde klik als met Bosz en Rutten''

FC Twente heeft Gonzalo Garcia Garcia aangesteld als opvolger van Marino Pusic, zo bevestigt de club uit Enschede via de officiële kanalen. Ted van Leeuwen is vol lof over de oefenmeester, die afgelopen seizoen nog werkzaam was als assistent-trainer. 

“Gonzalo ken ik vanaf mijn tijd bij AGOVV, al ruim zestien jaar”, blikt hij terug op de clubsite. “Ik heb met hem dezelfde voetbalklik als ik had met trainers als Peter Bosz en Fred Rutten. Trainers met een duidelijk voetbalplan en daar niet van afwijken. Gonzalo is weliswaar nog jong, maar klaar voor het hoofdtrainerschap. In zijn hoofd is hij al jaren trainer", constateert Van Leeuwen. 

“Uiteraard is handhaving in de Eredivisie komend seizoen het allerbelangrijkste", vervolgt hij. "We willen individueel met de spelers meer aan het werk gaan. Alles met het doel om spelers beter te maken. Dit moet uiteindelijk leiden tot attractief voetbal, opwindend en intelligent spel", aldus Van Leeuwen.

"De bal moet rollen, niet de spieren", legt hij uit. "Uiteraard vergt dit tijd, maar uiteindelijk zal dit leiden tot een mooie positie op de ranglijst. Op die manier creëren we ook weer waarde op het veld. Met de eventuele inkomsten kunnen we de schulden van de club verder aflossen", besluit Van Leeuwen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2019 om 12:33
    • Quote van 17 May 2019 om 10:20
      1 - ik geef antwoord op een vraag van een ander. 2 - als je goed leest (moeilijk hè) gaat dit niet over Pusic, maar over Ted. 3 - als je er niet over wil lezen, is het misschien verstandig om dit forum even te mijden. Dit onderwerp zit een aantal supporters erg hoog, en daar dit een forum is waar ieder zich mag ventileren, is het logisch dat dit vaak gaat over dingen die er op dit moment spelen binnen de club.
    Ja maar jou insteek blijft Pusic, en dan denk ik man dat ligt achter ons, we gaan nu vooruit kijken klaar.
  • 17 May 2019 om 10:20
    • Quote van 17 May 2019 om 09:09
      Man hou toch eens op over Pusic, die zit denk ik allang in de Balkan vakantie te vieren. Er is genoeg over die gast geschreven, hij is weg, tabee aufwiedersehen. Graag nu verder over de toekomst.
    1 - ik geef antwoord op een vraag van een ander. 2 - als je goed leest (moeilijk hè) gaat dit niet over Pusic, maar over Ted. 3 - als je er niet over wil lezen, is het misschien verstandig om dit forum even te mijden. Dit onderwerp zit een aantal supporters erg hoog, en daar dit een forum is waar ieder zich mag ventileren, is het logisch dat dit vaak gaat over dingen die er op dit moment spelen binnen de club.
  • 17 May 2019 om 09:09
    • Quote van 17 May 2019 om 00:58
      Wat nu als Twente met oogstrelend voetbal kampioen was geworden? Was pusic dan ook de laan uit gestuurd?nee. En ltv zou in opdracht stukken schrijven voor Ted . De financiële situatie brengt dit met zich mee als je het mij vraagt. 1 jaar contract prima toch. Kijken of het gaat lukken met García. Ten Cate erbij zou een goeie zijn maar wel eens gedacht aan Theo vonk? Man heeft toch niks te doen en heeft ook veel ervaring.
    Mensen gaan er maar klakkeloos van uit dat je met een andere speelstijl ook kampioen was geworden. Dat betwijfel ik ten zeerste. Team was goed genoeg maar zeker niet heel veel beter dan de top 4. Dus ik weet niet of pusic nog trainer was geweest als hij net als Sparta aanvallend voetbal had gespeeld en 2e was geworden.
  • 17 May 2019 om 09:09
    • Quote van 17 May 2019 om 07:21
      Ook met een "oogstrelend" kampioenschap had Pusic het veld moeten ruimen. Of mr Ga Ga zou akkoord moeten gaan met een extra jaar op het tweede plan. Het zou de geloofwaardigheid van Twente (en Ted) nog minder goed doen dan nu het geval is. En ik vraag me af of het hem zou lukken. Misschien zou dat al het einde betekenen voor Ted bij Twente.
    Man hou toch eens op over Pusic, die zit denk ik allang in de Balkan vakantie te vieren. Er is genoeg over die gast geschreven, hij is weg, tabee aufwiedersehen. Graag nu verder over de toekomst.
  • 17 May 2019 om 07:33
    • Quote van 17 May 2019 om 00:40
      Een 1 jarig contract en logisch te verklaren aangezien er niet veel geld voorhanden is. Nu een ervaren trainer als assistent ernaast en het feest kan beginnen.



      Gewoon een gevalletje KWW Ss-supporter...niets meer....niets minder.
    Een langer contract zou door niemand geaccepteerd worden. Een "ervaren" man ernaast, komt denk ik niet van. Ted vindt waarschijnlijk dat er reeds voldoende ervaring in huis is, en met de adviserende rol van onze vriend in Overdinkel erbij, is de staf wel klaar. Misschien een assistent met een puur uitvoerende functie (ballen verdelen, pionnen uitzetten)
  • 17 May 2019 om 07:21
    • Quote van 17 May 2019 om 00:58
      Wat nu als Twente met oogstrelend voetbal kampioen was geworden? Was pusic dan ook de laan uit gestuurd?nee. En ltv zou in opdracht stukken schrijven voor Ted . De financiële situatie brengt dit met zich mee als je het mij vraagt. 1 jaar contract prima toch. Kijken of het gaat lukken met García. Ten Cate erbij zou een goeie zijn maar wel eens gedacht aan Theo vonk? Man heeft toch niks te doen en heeft ook veel ervaring.
    Ook met een "oogstrelend" kampioenschap had Pusic het veld moeten ruimen. Of mr Ga Ga zou akkoord moeten gaan met een extra jaar op het tweede plan. Het zou de geloofwaardigheid van Twente (en Ted) nog minder goed doen dan nu het geval is. En ik vraag me af of het hem zou lukken. Misschien zou dat al het einde betekenen voor Ted bij Twente.
  • 17 May 2019 om 07:12
    • Quote van 17 May 2019 om 06:15
      Tot nu toe heeft TvL bij diverse clubs goed werk geleverd. Hij kent Garcia al jaren, dus misschien kan hij zijn kwaliteiten beter inschatten dan wij. Desondanks blijft het een risico, net als iedere aanstelling. Mocht het mis gaan dan zal het waarschijnlijk een minder dure mispeer zijn dan enkele flaters die door de voorganger(s) van TvL zijn begaan.
    Dat laatste waag ik te betwijfelen. Ted is bezig een imperium op te bouwen. Als dit imperium instort, stort Twente in. Ik bedoel niet een foute trainer keuze of zoiets, dat valt nog op te vangen. Maar als Ted Twente afhankelijk van hem heeft gemaakt, door zelf de spil te zijn waar alles om draait, en Ted wordt op een dag niet meer gepruimd, is er niets meer van Twente zelf over. Situatie Munsterman/v.d. laan 2.0. Ik hoop dat we/ze van die situatie geleerd hebben, en niet wederom het voortbestaan van de club af laten hangen van 1 persoon. Maar de club herbouwen op meer poten.
  • 17 May 2019 om 06:15
    • Quote van 16 May 2019 om 22:29
      Exactly. Ted gebruikt FC Twente als zijn persoonlijke speelbal. Als Ted's plannen mislukken heeft Twente opnieuw enorme problemen. Ted speelt een spelletje, met als inzet onze club!!! Dat vrijwel niemand dat hier in de gaten heeft, snap ik niet. Ziet dan niemand welke risico's we lopen als we Ted zijn gang laten gaan? Het kan inderdaad goed uitpakken, maar wat als dat niet het geval is.........
    Tot nu toe heeft TvL bij diverse clubs goed werk geleverd. Hij kent Garcia al jaren, dus misschien kan hij zijn kwaliteiten beter inschatten dan wij. Desondanks blijft het een risico, net als iedere aanstelling. Mocht het mis gaan dan zal het waarschijnlijk een minder dure mispeer zijn dan enkele flaters die door de voorganger(s) van TvL zijn begaan.
  • 17 May 2019 om 00:58
    • Quote van 16 May 2019 om 21:23
      Jullie kunnen mij van complottheorieën beschuldigen, maar heeft nu echt niemand in de gaten dat dit al vanaf minuut één, dat Ted bij ons kwam, het plan was? Mr. Ga Ga is het hoofdtrainerschap beloofd toen hij hierheen kwam, bij het bereiken van de eredivisie. Ted had op 2 jaar kkd gerekend, en daarom Pusic een 2 jarig contract gegeven. Na de winterstop ging het erop lijken dat promotie in het eerste jaar vrij reëel werd. Toen werd ook duidelijk dat Pusic aan het eind van het seizoen gedumpt moest worden anders kon hij zijn belofte aan Mr. Ga Ga niet nakomen. Het sentiment t.o.v. Pusic moest een negatieve klank krijgen, zelfs al maakte hij ons kampioen. De pers en een gedeelte van de supporters hebben hem daarbij goed geholpen. En ik zou er niet vreemd van opkijken als bekend zou worden dat Leon ten Voorde in opdracht van Ted heeft gehandeld. Let op mijn woorden; Ted van Leeuwen is de meest gehaaide man die ooit bij Twente heeft rondgelopen. Of hij deze spelletjes speelt ter meerdere eer en glorie van hemzelf of dat hij ook daadwerkelijk iets voor Twente wil bereiken, is mij nog niet duidelijk. Misschien is beide wel het geval. Lach mij maar uit, beticht me van complottheorieën of het zien van spoken. Dat maakt mij niets uit. Over een aantal jaren zal mijn gelijk wel bewezen worden.
    Wat nu als Twente met oogstrelend voetbal kampioen was geworden? Was pusic dan ook de laan uit gestuurd?nee. En ltv zou in opdracht stukken schrijven voor Ted . De financiële situatie brengt dit met zich mee als je het mij vraagt. 1 jaar contract prima toch. Kijken of het gaat lukken met García. Ten Cate erbij zou een goeie zijn maar wel eens gedacht aan Theo vonk? Man heeft toch niks te doen en heeft ook veel ervaring.
  • 17 May 2019 om 00:40
    • Quote van 16 May 2019 om 22:29
      Exactly. Ted gebruikt FC Twente als zijn persoonlijke speelbal. Als Ted's plannen mislukken heeft Twente opnieuw enorme problemen. Ted speelt een spelletje, met als inzet onze club!!! Dat vrijwel niemand dat hier in de gaten heeft, snap ik niet. Ziet dan niemand welke risico's we lopen als we Ted zijn gang laten gaan? Het kan inderdaad goed uitpakken, maar wat als dat niet het geval is.........
    Een 1 jarig contract en logisch te verklaren aangezien er niet veel geld voorhanden is. Nu een ervaren trainer als assistent ernaast en het feest kan beginnen.



    Gewoon een gevalletje KWW Ss-supporter...niets meer....niets minder.
  • 16 May 2019 om 23:38
    • Quote van 16 May 2019 om 21:23
      Jullie kunnen mij van complottheorieën beschuldigen, maar heeft nu echt niemand in de gaten dat dit al vanaf minuut één, dat Ted bij ons kwam, het plan was? Mr. Ga Ga is het hoofdtrainerschap beloofd toen hij hierheen kwam, bij het bereiken van de eredivisie. Ted had op 2 jaar kkd gerekend, en daarom Pusic een 2 jarig contract gegeven. Na de winterstop ging het erop lijken dat promotie in het eerste jaar vrij reëel werd. Toen werd ook duidelijk dat Pusic aan het eind van het seizoen gedumpt moest worden anders kon hij zijn belofte aan Mr. Ga Ga niet nakomen. Het sentiment t.o.v. Pusic moest een negatieve klank krijgen, zelfs al maakte hij ons kampioen. De pers en een gedeelte van de supporters hebben hem daarbij goed geholpen. En ik zou er niet vreemd van opkijken als bekend zou worden dat Leon ten Voorde in opdracht van Ted heeft gehandeld. Let op mijn woorden; Ted van Leeuwen is de meest gehaaide man die ooit bij Twente heeft rondgelopen. Of hij deze spelletjes speelt ter meerdere eer en glorie van hemzelf of dat hij ook daadwerkelijk iets voor Twente wil bereiken, is mij nog niet duidelijk. Misschien is beide wel het geval. Lach mij maar uit, beticht me van complottheorieën of het zien van spoken. Dat maakt mij niets uit. Over een aantal jaren zal mijn gelijk wel bewezen worden.
    Ben het idd zover met je eens dat Ted zijn Spaanse vriend dit al toegezegd had voor hij naar Enschede kwam! Het LtV verhaal lijkt me wat overdreven!
  • 16 May 2019 om 23:04
    • Quote van 16 May 2019 om 22:29
      Exactly. Ted gebruikt FC Twente als zijn persoonlijke speelbal. Als Ted's plannen mislukken heeft Twente opnieuw enorme problemen. Ted speelt een spelletje, met als inzet onze club!!! Dat vrijwel niemand dat hier in de gaten heeft, snap ik niet. Ziet dan niemand welke risico's we lopen als we Ted zijn gang laten gaan? Het kan inderdaad goed uitpakken, maar wat als dat niet het geval is.........
    Die laatste zin , het kan vriezen of het kan dooien .
  • 16 May 2019 om 22:40
    • Quote van 16 May 2019 om 22:30
      En Hölscher wordt dus vaste aanvoerder!
    Dat zal wel de speler zijn die volgens Ted niet genoeg is ontwikkeld en natuurlijk is dat pusic zijn schuld. Kwartje begint bij mij nu wel te vallen. Ted speelt spelletjes en daar hou ik niet zo van. Daarentegen ben ik wel overtuigd van zijn kwaliteiten als technisch directeur en heb ik daar alle vertrouwen in. Niemand is volmaakt.
  • 16 May 2019 om 22:30
    • Quote van 16 May 2019 om 21:32
      Geen idee of hij het kan maar Ted neemt een groot risico met deze benoeming.Welke trainer wil als het onverhoopt weer mislukt nog naar Twente.Het lijkt er op dat Twente wordt gebruikt om de TvL stal te vervolmaken.fc Twente by TvL
    En Hölscher wordt dus vaste aanvoerder!
  • 16 May 2019 om 22:29
    • Quote van 16 May 2019 om 21:32
      Geen idee of hij het kan maar Ted neemt een groot risico met deze benoeming.Welke trainer wil als het onverhoopt weer mislukt nog naar Twente.Het lijkt er op dat Twente wordt gebruikt om de TvL stal te vervolmaken.fc Twente by TvL
    Exactly. Ted gebruikt FC Twente als zijn persoonlijke speelbal. Als Ted's plannen mislukken heeft Twente opnieuw enorme problemen. Ted speelt een spelletje, met als inzet onze club!!! Dat vrijwel niemand dat hier in de gaten heeft, snap ik niet. Ziet dan niemand welke risico's we lopen als we Ted zijn gang laten gaan? Het kan inderdaad goed uitpakken, maar wat als dat niet het geval is.........
  • 16 May 2019 om 21:49
    • Quote van 16 May 2019 om 21:23
      Jullie kunnen mij van complottheorieën beschuldigen, maar heeft nu echt niemand in de gaten dat dit al vanaf minuut één, dat Ted bij ons kwam, het plan was? Mr. Ga Ga is het hoofdtrainerschap beloofd toen hij hierheen kwam, bij het bereiken van de eredivisie. Ted had op 2 jaar kkd gerekend, en daarom Pusic een 2 jarig contract gegeven. Na de winterstop ging het erop lijken dat promotie in het eerste jaar vrij reëel werd. Toen werd ook duidelijk dat Pusic aan het eind van het seizoen gedumpt moest worden anders kon hij zijn belofte aan Mr. Ga Ga niet nakomen. Het sentiment t.o.v. Pusic moest een negatieve klank krijgen, zelfs al maakte hij ons kampioen. De pers en een gedeelte van de supporters hebben hem daarbij goed geholpen. En ik zou er niet vreemd van opkijken als bekend zou worden dat Leon ten Voorde in opdracht van Ted heeft gehandeld. Let op mijn woorden; Ted van Leeuwen is de meest gehaaide man die ooit bij Twente heeft rondgelopen. Of hij deze spelletjes speelt ter meerdere eer en glorie van hemzelf of dat hij ook daadwerkelijk iets voor Twente wil bereiken, is mij nog niet duidelijk. Misschien is beide wel het geval. Lach mij maar uit, beticht me van complottheorieën of het zien van spoken. Dat maakt mij niets uit. Over een aantal jaren zal mijn gelijk wel bewezen worden.
    Weer teveel geslikt vandaag sloapert?
  • 16 May 2019 om 21:47
    • Quote van 16 May 2019 om 21:23
      Jullie kunnen mij van complottheorieën beschuldigen, maar heeft nu echt niemand in de gaten dat dit al vanaf minuut één, dat Ted bij ons kwam, het plan was? Mr. Ga Ga is het hoofdtrainerschap beloofd toen hij hierheen kwam, bij het bereiken van de eredivisie. Ted had op 2 jaar kkd gerekend, en daarom Pusic een 2 jarig contract gegeven. Na de winterstop ging het erop lijken dat promotie in het eerste jaar vrij reëel werd. Toen werd ook duidelijk dat Pusic aan het eind van het seizoen gedumpt moest worden anders kon hij zijn belofte aan Mr. Ga Ga niet nakomen. Het sentiment t.o.v. Pusic moest een negatieve klank krijgen, zelfs al maakte hij ons kampioen. De pers en een gedeelte van de supporters hebben hem daarbij goed geholpen. En ik zou er niet vreemd van opkijken als bekend zou worden dat Leon ten Voorde in opdracht van Ted heeft gehandeld. Let op mijn woorden; Ted van Leeuwen is de meest gehaaide man die ooit bij Twente heeft rondgelopen. Of hij deze spelletjes speelt ter meerdere eer en glorie van hemzelf of dat hij ook daadwerkelijk iets voor Twente wil bereiken, is mij nog niet duidelijk. Misschien is beide wel het geval. Lach mij maar uit, beticht me van complottheorieën of het zien van spoken. Dat maakt mij niets uit. Over een aantal jaren zal mijn gelijk wel bewezen worden.
    Haha, wat een onzin kunnen sommigen toch verzinnen.
  • 16 May 2019 om 21:44
    • Quote van 16 May 2019 om 20:48
      Ga je nu telkens hier mensen uit de tent lokken?
    Als jij dat zo ervaart dan is dat wat mij betreft prima, zolang er maar niet gescholden wordt.
  • 16 May 2019 om 21:32
    Geen idee of hij het kan maar Ted neemt een groot risico met deze benoeming.Welke trainer wil als het onverhoopt weer mislukt nog naar Twente.Het lijkt er op dat Twente wordt gebruikt om de TvL stal te vervolmaken.fc Twente by TvL
  • 16 May 2019 om 21:23
    Jullie kunnen mij van complottheorieën beschuldigen, maar heeft nu echt niemand in de gaten dat dit al vanaf minuut één, dat Ted bij ons kwam, het plan was? Mr. Ga Ga is het hoofdtrainerschap beloofd toen hij hierheen kwam, bij het bereiken van de eredivisie. Ted had op 2 jaar kkd gerekend, en daarom Pusic een 2 jarig contract gegeven. Na de winterstop ging het erop lijken dat promotie in het eerste jaar vrij reëel werd. Toen werd ook duidelijk dat Pusic aan het eind van het seizoen gedumpt moest worden anders kon hij zijn belofte aan Mr. Ga Ga niet nakomen. Het sentiment t.o.v. Pusic moest een negatieve klank krijgen, zelfs al maakte hij ons kampioen. De pers en een gedeelte van de supporters hebben hem daarbij goed geholpen. En ik zou er niet vreemd van opkijken als bekend zou worden dat Leon ten Voorde in opdracht van Ted heeft gehandeld. Let op mijn woorden; Ted van Leeuwen is de meest gehaaide man die ooit bij Twente heeft rondgelopen. Of hij deze spelletjes speelt ter meerdere eer en glorie van hemzelf of dat hij ook daadwerkelijk iets voor Twente wil bereiken, is mij nog niet duidelijk. Misschien is beide wel het geval. Lach mij maar uit, beticht me van complottheorieën of het zien van spoken. Dat maakt mij niets uit. Over een aantal jaren zal mijn gelijk wel bewezen worden.
  • 16 May 2019 om 20:48
    • Quote van 16 May 2019 om 20:27
      Gisteren nog.
    Ga je nu telkens hier mensen uit de tent lokken?
  • 16 May 2019 om 20:27
    • Quote van 16 May 2019 om 20:26
      Ik heb nog niet gescholden hoor, en is ook niet nodig nu.
    Gisteren nog.
  • 16 May 2019 om 20:26
    • Quote van 16 May 2019 om 20:15
      Jij hebt met jouw wijsheid wederom helemaal gelijk. Jij hebt mij echt door, of niet JaDie. Concentreer je nu maar helemaal op mij, dan hoef je anderen niet uit te schelden.
    Ik heb nog niet gescholden hoor, en is ook niet nodig nu.
  • 16 May 2019 om 20:15
    • Quote van 16 May 2019 om 19:59
      Ik ga niet eens meer op die luchtballon in, als hij zelf niet weet welk transportbedrijf er sponsor van Twente is, dan ben je in mijn ogen totaal niet geloofwaardig als zogenaamde sponsor Ans.
    Jij hebt met jouw wijsheid wederom helemaal gelijk. Jij hebt mij echt door, of niet JaDie. Concentreer je nu maar helemaal op mij, dan hoef je anderen niet uit te schelden.
  • 16 May 2019 om 20:09
    Wat een belachelijke keuze en inderdaad lijkt het wel vriendjespolitiek waar blijft anders de reden dat pusic geen ervaring heeft García heeft nog minder en hij was toch de assistent dan had hij eerlijk moeten zijn naar buiten toe dat pusic het hele seizoen alleen alles heeft beslist maar hij is wel heel knap kampioen geworden van mij de voordeel van de twijfel maar helemaal eerlijk lijkt het niet.
  • 16 May 2019 om 20:02
    Zoals altijd weer veel negatieve reacties. Wacht eens af wat gaat komen en dan kun je altijd nog gal spugen. Zal toch niet zijn dat Ted dit zomaar doet,hij moet vertrouwen hebben in García. Hij gaat al dan niet samen met garcia een waardig elftal bij elkaar sprokkelen met het budget wat voor handen is Gaat het niet goed komt er Als nog een ervaren persoon bij.
  • 16 May 2019 om 19:59
    • Quote van 16 May 2019 om 19:57
      Er wordt een transportbedrijf als sponsor bedoeld.
      Of jij die sponsor niet zo groot vind als jou zelf, is toch geen punt.
      Dus waarom zou het niet waar kunnen zijn.
    Ik ga niet eens meer op die luchtballon in, als hij zelf niet weet welk transportbedrijf er sponsor van Twente is, dan ben je in mijn ogen totaal niet geloofwaardig als zogenaamde sponsor Ans.
  • 16 May 2019 om 19:57
    • Quote van 16 May 2019 om 19:43
      Wat is dan een vrij grote sponsor ?
    Er wordt een transportbedrijf als sponsor bedoeld.
    Of jij die sponsor niet zo groot vind als jou zelf, is toch geen punt.
    Dus waarom zou het niet waar kunnen zijn.
  • 16 May 2019 om 19:50
    • Quote van 16 May 2019 om 19:41
      Had Ted ook geen klik met Holscher?
    Ted heeft geleerd van dictator Jordania. Gewoon je eigen zin doordrukken en KWW, en als het misgaat, zsm optiefen. Soms best goede aankopen, maar kwam die Olaitan ook niet via Ted binnen...?
  • 16 May 2019 om 19:45
    • Quote van 16 May 2019 om 19:41
      Had Ted ook geen klik met Holscher?
    Tja en dat hebben we dit seizoen allemaal heel mooi kunnen beleven ja. Wat een drama voetballer is dag zeg.
  • 16 May 2019 om 19:43
    • Quote van 16 May 2019 om 19:23
      Nu val je lelijk door de mand
    Wat is dan een vrij grote sponsor ?
  • 16 May 2019 om 19:41
    Had Ted ook geen klik met Holscher?
  • 16 May 2019 om 19:38
    Een echte KWW keuze, ik ken zijn visie n kijk op voetbal niet dus afwachten maar. En Ted tja die kan t heel goed doen, maar haalt soms ook wel hele rare fratsen uit. In de zomer redelijk goede keuzes maar zit er wel een paar keer naast. In de winter zeggen dat als er wat komt het dan directe versterkingen moeten zijn en dan komen met spelers die totaal geen wedstrijd ritme hebben.
  • 16 May 2019 om 19:23
    • Quote van 16 May 2019 om 19:09
      Zit er een transportbedrijf bij de vrij grote sponsors ?
    Nu val je lelijk door de mand
  • 16 May 2019 om 19:19
    • Quote van 16 May 2019 om 18:16
      En het gekke is dat we er helemaal niet meer raar van opkijken..
    Precies die gedachte had ik ook. Wij supporters berusten ons de laatste jaren steeds makkelijker in beslissingen van de bestuurders van onze club. Maar als er weer iets aan de knikker is, rekenen diezelfde bestuurders op de supporters, wetend dat die er altijd staan in welke tijden ook. En ons tussentijds maar voor de gek blijven houden.
  • 16 May 2019 om 19:14
    • Quote van 16 May 2019 om 19:09
      Zit er een transportbedrijf bij de vrij grote sponsors ?
    Hatrans?
  • 16 May 2019 om 19:14
    • Quote van 16 May 2019 om 19:09
      Zit er een transportbedrijf bij de vrij grote sponsors ?
    Denk eerder demcon dat is een vrij grote Sponsors en die CEO heeft een aardig vinger in de pap bij Twente.
  • 16 May 2019 om 19:12
    • Quote van 16 May 2019 om 19:03
      Ik krijg net van iemand te horen dat er ook met een aantal vaste basisspelers is overlegd, en dat deze ook graag Garcia wouden als trainer, oa Bijen, Brama. Niet de minste jongens lijkt me. En Ans dit bericht komt van.iemand die werkt in een groot transportbedrijf en zijn baas zij hem dit, en is vrij grote sponsor.
    Nieuws van Leon? In Leon we trust..
  • 16 May 2019 om 19:11
    • Quote van 16 May 2019 om 19:09
      Zit er een transportbedrijf bij de vrij grote sponsors ?
    ja ik denk HST Groep
  • 16 May 2019 om 19:09
    • Quote van 16 May 2019 om 19:03
      Ik krijg net van iemand te horen dat er ook met een aantal vaste basisspelers is overlegd, en dat deze ook graag Garcia wouden als trainer, oa Bijen, Brama. Niet de minste jongens lijkt me. En Ans dit bericht komt van.iemand die werkt in een groot transportbedrijf en zijn baas zij hem dit, en is vrij grote sponsor.
    Zit er een transportbedrijf bij de vrij grote sponsors ?
  • 16 May 2019 om 19:08
    • Quote van 16 May 2019 om 17:36
      Het is gewoon lachwekkend en dat durf ik nu al hard op te zeggen. Wat een armoede bod is dit en wat gokken weer met de toekomst van onze club.
    Denk dat het met geld te maken heeft dat de club accoord gaat en Ted doet het als vriendendienst.
  • 16 May 2019 om 19:05
    • Quote van 16 May 2019 om 18:50
      In Ted we trust....
    Ik zet er mijn vraagtekens bij,hij werkt wel erg volgens het principe ik help mijn vriende verder! Terwijl mijn inziens het club belang boven vriendendiensten moet staan!!!
  • 16 May 2019 om 19:05
    • Quote van 16 May 2019 om 18:43
      Kerel. Garcia heeft het hele seizoen naast MP gezeten als assistent. Hij heeft daar ook niks toegevoegd. Want het spel was niet om aan te zien. Of MP wou niet naar hem luisteren. Maar dan nog. Dan heb je ook niks te zoeken als hoofdcoach!
    Pusic wou zelfs niet luisteren naar Rutten!!!!
  • 16 May 2019 om 19:03
    Ik krijg net van iemand te horen dat er ook met een aantal vaste basisspelers is overlegd, en dat deze ook graag Garcia wouden als trainer, oa Bijen, Brama. Niet de minste jongens lijkt me. En Ans dit bericht komt van.iemand die werkt in een groot transportbedrijf en zijn baas zij hem dit, en is vrij grote sponsor.
  • 16 May 2019 om 18:50
    • Quote van 16 May 2019 om 17:00
      Ik ben er blij mee, Ted heeft enorm goed werk verricht voor FC Twente. Hier moeten we op kunnen vertrouwen.
    In Ted we trust....
  • 16 May 2019 om 18:44
    Ik heb er een hard hoofd in. Mijn enige hoop en houvast is een Julian Nagelsmann scenario...
  • 16 May 2019 om 18:43
    • Quote van 16 May 2019 om 18:36
      Het is ongelovelijk hoe negatief meerdere "Twente supporters" iedere keer weer zijn.
    Kerel. Garcia heeft het hele seizoen naast MP gezeten als assistent. Hij heeft daar ook niks toegevoegd. Want het spel was niet om aan te zien. Of MP wou niet naar hem luisteren. Maar dan nog. Dan heb je ook niks te zoeken als hoofdcoach!
  • 16 May 2019 om 18:41
    • Quote van 16 May 2019 om 18:01
      Dan had je net zo goed pusic een kans kunnen geven. Gewoon vriendjespolitiek dit. Ik had het ontslag nog ergens gesnapt als er een ervaren eredivisie trainer was gekomen. Het argument van de onervaren trainer in de eredivisie gaat nu ook niet meer op. Sterker nog García heeft nog minder ervaring. Ik blijf bij mijn punt dat je pas iemand kan ontslaan op basis van slechte resultaten. Dus ik veroordeel García niet. Mooi kans voor hem. Hopen dat hij het beste er van maakt. Vanaf Twente gezien een rare stap. Als je een trainer onslaat die kampioen wordt moet je minstens met een ervaren trainer op de proppen komen.
    je hebt een punt.
  • 16 May 2019 om 18:39
    Van leeuwen aan de macht dat blijkt. Gevaarlijk..
  • 16 May 2019 om 18:36
    Het is ongelovelijk hoe negatief meerdere "Twente supporters" iedere keer weer zijn.
  • 16 May 2019 om 18:35
    • Quote van 16 May 2019 om 18:11
      Zou Hans de koning wat zijn als ervaren assistent?
    Als we het dan toch met García moeten doen is dat misschien nog wel de beste haalbare optie.
  • 16 May 2019 om 18:16
    • Quote van 16 May 2019 om 17:37
      Precies dit. Wanbeleid!!
    En het gekke is dat we er helemaal niet meer raar van opkijken..
  • 16 May 2019 om 18:11
    • Quote van 16 May 2019 om 17:47
      En waar is die ervaren assistent
    Zou Hans de koning wat zijn als ervaren assistent?
  • 16 May 2019 om 18:01
    Dan had je net zo goed pusic een kans kunnen geven. Gewoon vriendjespolitiek dit. Ik had het ontslag nog ergens gesnapt als er een ervaren eredivisie trainer was gekomen. Het argument van de onervaren trainer in de eredivisie gaat nu ook niet meer op. Sterker nog García heeft nog minder ervaring. Ik blijf bij mijn punt dat je pas iemand kan ontslaan op basis van slechte resultaten. Dus ik veroordeel García niet. Mooi kans voor hem. Hopen dat hij het beste er van maakt. Vanaf Twente gezien een rare stap. Als je een trainer onslaat die kampioen wordt moet je minstens met een ervaren trainer op de proppen komen.
  • 16 May 2019 om 17:47
    En waar is die ervaren assistent
  • 16 May 2019 om 17:37
    • Quote van 16 May 2019 om 17:36
      Het is gewoon lachwekkend en dat durf ik nu al hard op te zeggen. Wat een armoede bod is dit en wat gokken weer met de toekomst van onze club.
    Precies dit. Wanbeleid!!
  • 16 May 2019 om 17:36
    • Quote van 16 May 2019 om 17:22
      Ja had lievrr ander gezien, maar het is onze club en hoop dat hij ons verrast, naar Twente gaan zouden we toch wel doe ook al was gerad joling trainer geworden. Het is en blijft mijn club..ook nu nog hoor en voor altijd. Maar inderdaa KKW
    Het is gewoon lachwekkend en dat durf ik nu al hard op te zeggen. Wat een armoede bod is dit en wat gokken weer met de toekomst van onze club.
  • 16 May 2019 om 17:22
    • Quote van 16 May 2019 om 17:17
      Het meest positieve wat ik er van kan zeggen is KWW.
    Ja had lievrr ander gezien, maar het is onze club en hoop dat hij ons verrast, naar Twente gaan zouden we toch wel doe ook al was gerad joling trainer geworden. Het is en blijft mijn club..ook nu nog hoor en voor altijd. Maar inderdaa KKW
  • 16 May 2019 om 17:17
    Het meest positieve wat ik er van kan zeggen is KWW.
  • 16 May 2019 om 17:15
    Laten we niet te snel oordelen, het kan ook goed uitpakken (kijk naar Danny Buijs bij Groningen en Van Bronkhost bij Feyenoord).
  • 16 May 2019 om 17:14
    De insteek is in ieder geval goed. Spelers individueel beter maken klinkt ook goed. Hoop dat er dan ook vaker getraind wordt dan afgelopen seizoen anders is het lastig te realiseren.
  • 16 May 2019 om 17:08
    • Quote van 16 May 2019 om 17:06
      Wat zijn jullie naief en hypocriet zeg
    Ooit van sarcasme gehoord?
  • 16 May 2019 om 17:06
    Wat zijn jullie naief en hypocriet zeg
  • 16 May 2019 om 17:02
    Top trainer die García García
  • 16 May 2019 om 17:00
    Ik ben er blij mee, Ted heeft enorm goed werk verricht voor FC Twente. Hier moeten we op kunnen vertrouwen.
  • 16 May 2019 om 16:58
    Ted neemt een groot risico, maar als het goed uitpakt is hij de nieuwe held.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›