Verdonk blijft Twente trouw: ''Niet het risico dat ik terug naar Feyenoord moet'' Garcia over wissel: ''Moeilijkste moment voor mij als trainer'' FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?''

Van Staa: ''Het geeft wel aan wie de baas is bij FC Twente''

( 68 reacties)
Van Staa: ''Het geeft wel aan wie de baas is bij FC Twente''

FC Twente heeft assistent Gonzalo Garcia Garcia doorgeschoven als nieuwe hoofdtrainer. Voormalig FC Twente-trainer Jan van Staa vindt dat opvallend.

"We weten al heel lang dat Ted van Leeuwen een bepaalde visie heeft en mensen naar voren gaat schuiven", zegt Van Staa bij De Oosttribune. "Het is wel heel vreemd dat de assistent doorschuift, die daar al het hele jaar gezeten heeft. Het geeft wel aan wie technisch gezien de baas bij FC Twente is."

Volgens Van Staa neemt Van Leeuwen wel een gok. "Hij kent hem het beste, maar ik zou het risico niet genomen hebben. FC Twente is een grote club en je weet dat als er vijf nederlagen komen, dan komen de zakdoeken en wordt de achterban onrustig. Dan kan het heel lastig worden. Maar we kennen hem niet als trainer en iedereen moet een keer beginnen", aldus Van Staa.

Clubwatcher Tijmen van Wissing wil de nieuwe trainer een kans geven. "Laat Garcia Garcia gewoon op nul beginnen", meent hij. "Hij is jong en onervaren, maar we moeten afwachten hoe hij als trainer is. Dat kan ik moeilijk beoordelen, maar ik vind het wel een heel verrassende keuze."

"Je neemt best wel wat risico en er komt zoveel druk op FC Twente te staan volgend jaar", vervolgt Van Wissing. "Ze moeten overleven en dan wordt het heel erg lastig om daar echt een goed seizoen neer te zetten. Je legt wel de hele club, het technische beleid en alle prestaties in handen van iemand die heel onervaren is."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 May 2019 om 22:45
    • Quote van 19 May 2019 om 14:37
      Pusic en zijn onkunde heeft bewezen dat de invloed van een trainer weldegelijk groot is. Wissels, opstelling etc die man beslist en heeft ons punten gekost.
    Precies dit dus.

    +100
  • 19 May 2019 om 22:15
    • Quote van 19 May 2019 om 20:41
      Dat is gewoon bewezen. 1 voorbeeldje, Bijen en Schenk eruit halen ten koste van twee exoten die lde koffers nog niet uit hadden gepakt, dat heeft je punten gekost.
    80 punten is best veel. Elke club laat punten liggen in een seizoen. Pusic heeft het met de middelen die hij had goed gedaan. De spelers moeten nog bewijzen of ze in de Eredivisie kunnen meekomen. Vergeet het jaar niet dat we gedegradeerd zijn. Had ook niet gehoeven als de spelers de boel niet gesaboteerd hadden.
  • 19 May 2019 om 20:55
    • Quote van 19 May 2019 om 20:43
      De omgang van FCT met Pusic, dat is inderdaad beschamend. Het was minder beschamend geweest als ze een echte vakman hadden aangetrokken, maar nee, we hebben een trainer die net twee 2 jaar de schoenen in de wilgen heeft hangen...….. en dat is gewoon schokkend en onacceptabel.
    Ich lach me echt wezenloos dat het qel gied uit pakt, want ik denk inderdaad met een redelijk elftal wat er zal komen dat het ook zo maar positief kan uitpakken. En wat Pusuc betreft die had het een vele wedstrijden kunnen laten zien dat hij attractief wou spelen. En vind het nu wel heel simpel te zeggen dat het min of meer Ted zijn schuld is. Pusic was verantwoordelijk, hij zette spelers op de verkeerde plaats, en zijn wisselbeleid was triest, geen patroon in het spel te ontdekken. Dan heb je de klus wel afgemaakt maar met zwaar teleurstellend en dramatisch spel en het nodige geluk. Bijen en Brama hebben niet voor niets over zijn kwaliteiten geklaagd en nog een aantal spelers.
  • 19 May 2019 om 20:43
    • Quote van 19 May 2019 om 15:02
      vanaj januari zat pusic er voor pet snot bij...
    De omgang van FCT met Pusic, dat is inderdaad beschamend. Het was minder beschamend geweest als ze een echte vakman hadden aangetrokken, maar nee, we hebben een trainer die net twee 2 jaar de schoenen in de wilgen heeft hangen...….. en dat is gewoon schokkend en onacceptabel.
  • 19 May 2019 om 20:41
    • Quote van 19 May 2019 om 14:41
      Dat kun je nooit bewijzen!!!
      Hij is geslaagd in zijn missie. De doelstellingen zijn bereikt en dat binnen een jaar terwijl er twee jaar voor uitgetrokken was. Hij heeft geld verdiend voor de club.
      Hem op straat zetten is de manier hoe FC Twente met zijn/haar personeel omgaat.
      Allemaal omdat er niet op langer termijn gedacht wordt. Gewoon de waan van de dag show bij FC Twente.
    Dat is gewoon bewezen. 1 voorbeeldje, Bijen en Schenk eruit halen ten koste van twee exoten die lde koffers nog niet uit hadden gepakt, dat heeft je punten gekost.
  • 19 May 2019 om 20:05
    • Quote van 19 May 2019 om 18:21
      Dus jij wilt hier glashard beweren dat Pusic, een goede tactische/tecnische trainer was? Die altijd de juiste opstelling koos, de juiste wissels toe paste, deze man kon geen wedstrijd lezen en daar na handelen of ingrijpen. Dat kun je toch niet gewoon ontkennen, hij kreeg geen lekker voetballend elftal voor elkaar, de angst sloop in de ploeg, het leek wel of hij ze de opdracht gaf, als je 1-0 maakt stoppen met aanvallen. Dat heeft niets met onderbuik gevoelens te maken, maar zijn gewoon de harde feiten.
    Ieder mens leert, elke dag weer.
  • 19 May 2019 om 18:21
    • Quote van 19 May 2019 om 15:19
      Tja, zo kan ik de werkelijkheid ook wel gaan omschrijven. Helaas is wat je zegt niet de werkelijkheid maar gewoon lullen naar je eigen gevoel zonder ook maar te verplaatsen in anderen. Slechte eigenschap van je volgens mij!!
    Dus jij wilt hier glashard beweren dat Pusic, een goede tactische/tecnische trainer was? Die altijd de juiste opstelling koos, de juiste wissels toe paste, deze man kon geen wedstrijd lezen en daar na handelen of ingrijpen. Dat kun je toch niet gewoon ontkennen, hij kreeg geen lekker voetballend elftal voor elkaar, de angst sloop in de ploeg, het leek wel of hij ze de opdracht gaf, als je 1-0 maakt stoppen met aanvallen. Dat heeft niets met onderbuik gevoelens te maken, maar zijn gewoon de harde feiten.
  • 19 May 2019 om 17:52
    • Quote van 19 May 2019 om 15:58
      Nee, degene die zijn doelen haalt heeft gelijk. Iemand die nooit opgeeft no matter what!
      We zullen helaas nooit weten hoe Pusic het zou doen in de Eredivisie. Hij is gewoon gebruikt net als zovelen gebruikt zijn bij FC Twente. Nu lekker weer gokken en hopen dat het dubbeltje de goede kant op gaat vallen. Dan zegt iedereen wat is die Ted toch goed. Maar owee als alles straks weer in de soep valt. Dan krijgen we het gejank weer dat dit slecht is en dat slecht is. Zo makkelijk lullen allemaal!
    wie weet waar Pusic nu terecht komt ..mssn moeten we dan ons ongelijk bekennen..ik kijk nu weer liever vooruit wat er komen gaat ..
  • 19 May 2019 om 15:58
    • Quote van 19 May 2019 om 15:43
      Hij heeft anders gewoon gelijk.
    Nee, degene die zijn doelen haalt heeft gelijk. Iemand die nooit opgeeft no matter what!
    We zullen helaas nooit weten hoe Pusic het zou doen in de Eredivisie. Hij is gewoon gebruikt net als zovelen gebruikt zijn bij FC Twente. Nu lekker weer gokken en hopen dat het dubbeltje de goede kant op gaat vallen. Dan zegt iedereen wat is die Ted toch goed. Maar owee als alles straks weer in de soep valt. Dan krijgen we het gejank weer dat dit slecht is en dat slecht is. Zo makkelijk lullen allemaal!
  • 19 May 2019 om 15:43
    • Quote van 19 May 2019 om 15:19
      Tja, zo kan ik de werkelijkheid ook wel gaan omschrijven. Helaas is wat je zegt niet de werkelijkheid maar gewoon lullen naar je eigen gevoel zonder ook maar te verplaatsen in anderen. Slechte eigenschap van je volgens mij!!
    Hij heeft anders gewoon gelijk.
  • 19 May 2019 om 15:19
    • Quote van 19 May 2019 om 15:17
      Hij heeft door zijn vele onduidelijke opstelling, wissels, technische en tactische inzicht gewoon overduidelijk gefaald. Misschien dan niet wat kampioenschap betreft, maar dat hebben we voor een heel groot gedeelte ook te danken aan bepaalde spelers, en onmeunig veel mazzel dat de concurrentie punten liet liggen, en dat de tegenstanders soms ons de genadeklap niet gaven.
    Tja, zo kan ik de werkelijkheid ook wel gaan omschrijven. Helaas is wat je zegt niet de werkelijkheid maar gewoon lullen naar je eigen gevoel zonder ook maar te verplaatsen in anderen. Slechte eigenschap van je volgens mij!!
  • 19 May 2019 om 15:17
    • Quote van 19 May 2019 om 14:41
      Dat kun je nooit bewijzen!!!
      Hij is geslaagd in zijn missie. De doelstellingen zijn bereikt en dat binnen een jaar terwijl er twee jaar voor uitgetrokken was. Hij heeft geld verdiend voor de club.
      Hem op straat zetten is de manier hoe FC Twente met zijn/haar personeel omgaat.
      Allemaal omdat er niet op langer termijn gedacht wordt. Gewoon de waan van de dag show bij FC Twente.
    Hij heeft door zijn vele onduidelijke opstelling, wissels, technische en tactische inzicht gewoon overduidelijk gefaald. Misschien dan niet wat kampioenschap betreft, maar dat hebben we voor een heel groot gedeelte ook te danken aan bepaalde spelers, en onmeunig veel mazzel dat de concurrentie punten liet liggen, en dat de tegenstanders soms ons de genadeklap niet gaven.
  • 19 May 2019 om 15:08
    • Quote van 19 May 2019 om 15:06
      Zegt Melbuul46!
    goed he ..
  • 19 May 2019 om 15:06
    • Quote van 19 May 2019 om 15:02
      vanaj januari zat pusic er voor pet snot bij...
    Zegt Melbuul46!
  • 19 May 2019 om 15:02
    • Quote van 19 May 2019 om 14:41
      Dat kun je nooit bewijzen!!!
      Hij is geslaagd in zijn missie. De doelstellingen zijn bereikt en dat binnen een jaar terwijl er twee jaar voor uitgetrokken was. Hij heeft geld verdiend voor de club.
      Hem op straat zetten is de manier hoe FC Twente met zijn/haar personeel omgaat.
      Allemaal omdat er niet op langer termijn gedacht wordt. Gewoon de waan van de dag show bij FC Twente.
    vanaj januari zat pusic er voor pet snot bij...
  • 19 May 2019 om 15:01
    bij real madrid lukt het ook niet met een toptrainer...
  • 19 May 2019 om 14:41
    • Quote van 19 May 2019 om 14:37
      Pusic en zijn onkunde heeft bewezen dat de invloed van een trainer weldegelijk groot is. Wissels, opstelling etc die man beslist en heeft ons punten gekost.
    Dat kun je nooit bewijzen!!!
    Hij is geslaagd in zijn missie. De doelstellingen zijn bereikt en dat binnen een jaar terwijl er twee jaar voor uitgetrokken was. Hij heeft geld verdiend voor de club.
    Hem op straat zetten is de manier hoe FC Twente met zijn/haar personeel omgaat.
    Allemaal omdat er niet op langer termijn gedacht wordt. Gewoon de waan van de dag show bij FC Twente.
  • 19 May 2019 om 14:37
    • Quote van 19 May 2019 om 13:58
      Het gaat niet om de trainer, het gaat om de spelers. De trainer is net zo goed/slecht als zijn materiaal die hij tot zijn beschikking heeft. Trainers worden groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn!! Spelers maken een club groot niet een trainer!!
    Pusic en zijn onkunde heeft bewezen dat de invloed van een trainer weldegelijk groot is. Wissels, opstelling etc die man beslist en heeft ons punten gekost.
  • 19 May 2019 om 14:37
    • Quote van 19 May 2019 om 13:58
      Het gaat niet om de trainer, het gaat om de spelers. De trainer is net zo goed/slecht als zijn materiaal die hij tot zijn beschikking heeft. Trainers worden groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn!! Spelers maken een club groot niet een trainer!!
    Pusic en zijn onkunde heeft bewezen dat de invloed van een trainer weldegelijk groot is. Wissels, opstelling etc die man beslist en heeft ons punten gekost.
  • 19 May 2019 om 14:35
    • Quote van 19 May 2019 om 13:21
      Maar zegt ervaring altijd alles? Maar je moet het wel opdoen. Hoffenheim nagelsman misschien een voorbeeld waar het prima ging toch. Je moet er ook een beetje mazzel bij hebben natuurlijk,Maar meteen alles afzagen is toch ook geen optie. Ik ga er vanuit dat er over nagedacht is door de beleidsbepalers,dus wacht eerst even af geef het een kans.
    Ik heb een baan voor jou, directeur van de Rabobank. Je mag morgen beginnen. Goed goan, heb het volste vertrouwen in je. Oh, als je niet presteert dan gaan we falliet, verliezen honderden hun baan en raken heel veel mensen miljoenen kwijt. Kleinigheidje. Nogmaals, succes !
  • 19 May 2019 om 14:35
    • Quote van 19 May 2019 om 13:21
      Maar zegt ervaring altijd alles? Maar je moet het wel opdoen. Hoffenheim nagelsman misschien een voorbeeld waar het prima ging toch. Je moet er ook een beetje mazzel bij hebben natuurlijk,Maar meteen alles afzagen is toch ook geen optie. Ik ga er vanuit dat er over nagedacht is door de beleidsbepalers,dus wacht eerst even af geef het een kans.
    Ik heb een baan voor jou, directeur van de Rabobank. Je mag morgen beginnen. Goed goan, heb het volste vertrouwen in je. Oh, als je niet presteert dan gaan we falliet, verliezen honderden hun baan en raken heel veel mensen miljoenen kwijt. Kleinigheidje. Nogmaals, succes !
  • 19 May 2019 om 14:19
    • Quote van 19 May 2019 om 14:05
      Speler/trainer maar als trainer nog ninder ervaringals Garcia, en waarom op basis van zijn voetbalkwaliteiten zou hij als trainer beter zijn? Daar geloof ik dus helemaal geen moer van. Ook kompany is een.zeer onervaren trainer, die op dat gebied een wel heel erg groentje is. Goede speler maakt nog geen goede trainer.
    Ze kennen de wetten in het voetbal allemaal wel. De karakter van een trainer is bepalend. Wil de groep voor je vechten of laat de groep je vallen. De spelers bepalen, ze weten toch wel dat ze een seizoen later ergens anders terecht kunnen. De praktijk wijst uit dat een trainer net zo goed is als zijn welwillende spelers of niet.
    Ook goede, ervaren trainers kunnen door de mand vallen als de spelers er een zooitje van maken.
  • 19 May 2019 om 14:05
    • Quote van 19 May 2019 om 13:58
      Het gaat niet om de trainer, het gaat om de spelers. De trainer is net zo goed/slecht als zijn materiaal die hij tot zijn beschikking heeft. Trainers worden groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn!! Spelers maken een club groot niet een trainer!!
    Speler/trainer maar als trainer nog ninder ervaringals Garcia, en waarom op basis van zijn voetbalkwaliteiten zou hij als trainer beter zijn? Daar geloof ik dus helemaal geen moer van. Ook kompany is een.zeer onervaren trainer, die op dat gebied een wel heel erg groentje is. Goede speler maakt nog geen goede trainer.
  • 19 May 2019 om 14:04
    • Quote van 19 May 2019 om 13:58
      Het gaat niet om de trainer, het gaat om de spelers. De trainer is net zo goed/slecht als zijn materiaal die hij tot zijn beschikking heeft. Trainers worden groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn!! Spelers maken een club groot niet een trainer!!
    Dus het maakt niet uit wie de hoofdcoach wordt? Worden de tactiek en speelwijze zelfregulerend door de aanwezige spelers bepaald en uitgevoerd? Of?
  • 19 May 2019 om 13:58
    • Quote van 19 May 2019 om 13:54
      GGG krijgt wat mij betreft de kans om het te laten zien, maar een vergelijking met Kompany gaat m.i. mank, omdat Kompany toch een ander kaliber is. Verder lijkt me de TS van KSCA ervarener dan die van FcT op dit moment. Ook Frank Arnesen als TD schat ik hoger in en is meer een "teamplayer", sorry.... Als GGG goed begeleid wordt, kan het goed gaan, dat is de vraag.... KWW....
    Het gaat niet om de trainer, het gaat om de spelers. De trainer is net zo goed/slecht als zijn materiaal die hij tot zijn beschikking heeft. Trainers worden groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn!! Spelers maken een club groot niet een trainer!!
  • 19 May 2019 om 13:56
    • Quote van 19 May 2019 om 13:48
      Kompany naar Anderlecht als speler/trainer is toch hetzelfde,en er is echt wel over nagedacht,gewoon een goede selectie geven waar hij wat me kan,Gonzalo is leergierig en heeft heel ervaren voetbalvakmensen om hem heen die hem bijstaan met raad en advies,we zullen zien wat er de eerste training op het veld staat.
    Inderdaad, persoonlijk heb ik wel vertrouwen in deze samenstelling. Tedje heeft het netwerk en zal een eredivisie waardig elftal neer zetten. Weet iemand hoe de Noabers hier in staan? Tedje lijkt hier toch voor beleidsbepaler te spelen. Het is puur KWW want het is zwaar afhankelijk met wat voor spelers Garcia de competitie in gaat. Laat de geruchtenmolen maar weer draaien. ;-)
  • 19 May 2019 om 13:54
    • Quote van 19 May 2019 om 13:48
      Kompany naar Anderlecht als speler/trainer is toch hetzelfde,en er is echt wel over nagedacht,gewoon een goede selectie geven waar hij wat me kan,Gonzalo is leergierig en heeft heel ervaren voetbalvakmensen om hem heen die hem bijstaan met raad en advies,we zullen zien wat er de eerste training op het veld staat.
    GGG krijgt wat mij betreft de kans om het te laten zien, maar een vergelijking met Kompany gaat m.i. mank, omdat Kompany toch een ander kaliber is. Verder lijkt me de TS van KSCA ervarener dan die van FcT op dit moment. Ook Frank Arnesen als TD schat ik hoger in en is meer een "teamplayer", sorry.... Als GGG goed begeleid wordt, kan het goed gaan, dat is de vraag.... KWW....
  • 19 May 2019 om 13:53
    Alles komt goed ooit. Soms duurt het 44 jaar maar uiteindelijk komt alles goed. We zijn ooit eens kampioen geworden van de Eredivisie door iemand die het lef had om groot te denken. Helaas stond die er alleen voor. De eerstkomende 10 jaar hoeven we ons zeker geen illusies te maken. Ajax zal op de sloffen elk jaar kampioen worden. Tja, als het dan uiteindelijk lukt om te slagen en veel geld te verdienen dan heb je ook wat. Als het niet lukt tja dan krijg je FC Twente praktijken.Gefeliciteerd Ajax en gefeliciteerd Duncan!
  • 19 May 2019 om 13:48
    • Quote van 19 May 2019 om 13:21
      Maar zegt ervaring altijd alles? Maar je moet het wel opdoen. Hoffenheim nagelsman misschien een voorbeeld waar het prima ging toch. Je moet er ook een beetje mazzel bij hebben natuurlijk,Maar meteen alles afzagen is toch ook geen optie. Ik ga er vanuit dat er over nagedacht is door de beleidsbepalers,dus wacht eerst even af geef het een kans.
    Kompany naar Anderlecht als speler/trainer is toch hetzelfde,en er is echt wel over nagedacht,gewoon een goede selectie geven waar hij wat me kan,Gonzalo is leergierig en heeft heel ervaren voetbalvakmensen om hem heen die hem bijstaan met raad en advies,we zullen zien wat er de eerste training op het veld staat.
  • 19 May 2019 om 13:30
    • Quote van 19 May 2019 om 13:21
      Maar zegt ervaring altijd alles? Maar je moet het wel opdoen. Hoffenheim nagelsman misschien een voorbeeld waar het prima ging toch. Je moet er ook een beetje mazzel bij hebben natuurlijk,Maar meteen alles afzagen is toch ook geen optie. Ik ga er vanuit dat er over nagedacht is door de beleidsbepalers,dus wacht eerst even af geef het een kans.
    Meteen alles afkraken is idd geen optie, maar vertel dat even tegen het legertje droeftoeters op dit forum. Degenen die niet alles afkraken zijn in hun ogen niet realistisch en slechts teletekstsupporter. Hoe kortzichtig kun je zijn?
  • 19 May 2019 om 13:21
    • Quote van 19 May 2019 om 12:35
      Een trainer voor de groep zetten met nul ervaring. Dan neem je als bestuurder de club niet erg serieus.
    Maar zegt ervaring altijd alles? Maar je moet het wel opdoen. Hoffenheim nagelsman misschien een voorbeeld waar het prima ging toch. Je moet er ook een beetje mazzel bij hebben natuurlijk,Maar meteen alles afzagen is toch ook geen optie. Ik ga er vanuit dat er over nagedacht is door de beleidsbepalers,dus wacht eerst even af geef het een kans.
  • 19 May 2019 om 12:35
    Een trainer voor de groep zetten met nul ervaring. Dan neem je als bestuurder de club niet erg serieus.
  • 19 May 2019 om 11:34
    • Quote van 19 May 2019 om 10:30
      zo waar waren we ook alweer gebleven
    Waarom GGG al dan niet geschikt is als Hoofdtrainer van FcT en op welke wijze hij "geholpen" wordt door TvL, die vlgs JvS duidelijk de technische "baas" bij FcT is.....
  • 19 May 2019 om 10:30
    zo waar waren we ook alweer gebleven
  • 19 May 2019 om 10:21
    • Quote van 19 May 2019 om 09:57
      Is dat de bijdrage, waarvan jij vindt dat die iets toevoegt? Vindt je TvL nu ineens " een teamplayer", die de mensen op de juiste plek heeft gezet?
    Ans is gewoon gefrustreerd, net als velen hier....:-):-)-:)
  • 19 May 2019 om 09:57
    • Quote van 18 May 2019 om 18:33
      De plaatselijke melkboer heeft zijn hulp inmiddels ook al aangeboden.
    Is dat de bijdrage, waarvan jij vindt dat die iets toevoegt? Vindt je TvL nu ineens " een teamplayer", die de mensen op de juiste plek heeft gezet?
  • 19 May 2019 om 08:35
    • Quote van 18 May 2019 om 20:02
      En dat bepaal jij ?Je fantaseert er flink op los zoals altijd,om te proberen de lachers op je hand te krijgen met ongefundeerde uitspraken.
    Ik bepaal niets Hengelo, ik zet gewoon een paar feiten uiteen, en ik behoef geen lachers op mijn hand...dat DENK jij, maar dat is niet zo.
  • 18 May 2019 om 20:02
    • Quote van 18 May 2019 om 15:58
      Wordt het te lastig om een eerlijk antwoord te geven op een hele normale vraag? Niet alle supporters verlenen financiële steun......of wel? Maakt hen dat minder? Nee, dat zeg ik nergens. Dat financieel ondersteunende supporters belangrijker zijn in het voortbestaan van de club, dat is een feit. Mag je dat echter niet benoemen omdat het zo is, en label je daar supporters mee? In mijn ogen niet, want ik praat nergens over über supporters of gradaties...dat is iets wat je ter plekke verzint. Een teletekst supporter, dat is een supporter zoals Hengelo, een supporter die alleen maar naar de stand op de ranglijst kijkt en naar de uitslagen. Zo iemand interesseert het voor de rest geen kut of FC Twente wel of geen leuk voetbal heeft laten zien in de Veste.
    En dat bepaal jij ?Je fantaseert er flink op los zoals altijd,om te proberen de lachers op je hand te krijgen met ongefundeerde uitspraken.
  • 18 May 2019 om 18:33
    • Quote van 18 May 2019 om 18:03
      Het ging mij hier niet om Pusic, maar om het "roepen" van zaken, zonder onderbouwing..... we kennen de meningen van de die-hards wel, denk ik.... Iemand de grond in trappen, is niet moeilijk..... daarom hoop ik van ganse harte dat GGG dit keer wel geholpen wordt... en de complete TS, incl. TD er SAMEN aan gaat werken om van FcT een toekomstige subtopper te maken.....
    De plaatselijke melkboer heeft zijn hulp inmiddels ook al aangeboden.
  • 18 May 2019 om 18:03
    • Quote van 18 May 2019 om 17:45
      Je hebt gelijk... Pusic is voltooid verleden tijd..... Passé..... Weg.... Vot..... Welke enquête dan ook boeit helemaal niemand en voegt ook geen hol toe. Laat het rusten kerel.
    Het ging mij hier niet om Pusic, maar om het "roepen" van zaken, zonder onderbouwing..... we kennen de meningen van de die-hards wel, denk ik.... Iemand de grond in trappen, is niet moeilijk..... daarom hoop ik van ganse harte dat GGG dit keer wel geholpen wordt... en de complete TS, incl. TD er SAMEN aan gaat werken om van FcT een toekomstige subtopper te maken.....
  • 18 May 2019 om 17:59
    • Quote van 18 May 2019 om 17:52
      Citro....... heeft er moeite mee. Heeft nu al 188 keer geroepen dat Pusic VVT is....schnee von gestern......en toch iedereen willen (blijven) verbeteren...pffff...
    Nee hoor, ik reageer alleen op degenen die het niet los kunnen laten..... dus nog 1x (en het waren echt geen 188 keren, daar moet ik je verbeteren), het is VVT.
  • 18 May 2019 om 17:52
    • Quote van 18 May 2019 om 17:45
      Je hebt gelijk... Pusic is voltooid verleden tijd..... Passé..... Weg.... Vot..... Welke enquête dan ook boeit helemaal niemand en voegt ook geen hol toe. Laat het rusten kerel.
    Citro....... heeft er moeite mee. Heeft nu al 188 keer geroepen dat Pusic VVT is....schnee von gestern......en toch iedereen willen (blijven) verbeteren...pffff...
  • 18 May 2019 om 17:45
    • Quote van 18 May 2019 om 17:38
      M.i. kun je dat (noch het tegengestelde) niet zomaar "roepen", als het niet onderbouwd is (bv door een enquête).... Verder is het VVT.
    Je hebt gelijk... Pusic is voltooid verleden tijd..... Passé..... Weg.... Vot..... Welke enquête dan ook boeit helemaal niemand en voegt ook geen hol toe. Laat het rusten kerel.
  • 18 May 2019 om 17:38
    • Quote van 18 May 2019 om 17:14
      Maar jij kunt ook niet beoordelen dat het grote gros" niet blij is " is dat Pusic weg is.
    M.i. kun je dat (noch het tegengestelde) niet zomaar "roepen", als het niet onderbouwd is (bv door een enquête).... Verder is het VVT.
  • 18 May 2019 om 17:14
    Maar jij kunt ook niet beoordelen dat het grote gros" niet blij is " is dat Pusic weg is.
  • 18 May 2019 om 17:13
    • Quote van 18 May 2019 om 17:08
      Niet beoordelen, wel inschatten, of denk jij dat het grootste gros SCC houders masochistisch is en na 7 seizoenen zaaddodend veldspel nog niet genoeg heeft gehad?


      Jouw laatste vraag ervaar ik als stupide, en daar ga ik dus niet op antwoorden...
    7 seizoenen kloten veldspel? Dan ben je lang weg geweest.... b.v. aan 2016/2017 heb ik andere herinneringen.... Als jij durft te stellen dat de meeste supporters opgelucht zijn omdat Pusic weg is, kun je mijn vraag niet als dom zien.... de meeste supporters zijn opgelucht dat FcT kampioen geworden is..... dat lijkt me een betere hypothese.....
  • 18 May 2019 om 17:08
    • Quote van 18 May 2019 om 15:03
      Simpel.... "Het grootste gros SCC houders zal opgelucht zijn dat Pusic weg is." Jij kunt dit niet beoordelen, noch wat betreft de supporters, noch wat betreft Pusic. Waarom: MP heeft aan de doelstelling voldaan en FcT is kampioen geworden. De rest is VVT. Of ben je niet blij dat FcT volgend jaar weer ED speelt?
    Niet beoordelen, wel inschatten, of denk jij dat het grootste gros SCC houders masochistisch is en na 7 seizoenen zaaddodend veldspel nog niet genoeg heeft gehad?


    Jouw laatste vraag ervaar ik als stupide, en daar ga ik dus niet op antwoorden...
  • 18 May 2019 om 16:46
    • Quote van 18 May 2019 om 13:05
      "Laat Garcia Garcia gewoon op nul beginnen"
      Verschrikkelijk domme opmerking. Krediet bouw je op, krijgt niemand zomaar. Zoals een Ten Caat die uitstekend met het tweede wist te presteren. Een nieuwe trainer moet minimaal wat profiel hebben, en relevante ervaring, om zo die gruwelijke en onzekere eerste maanden door te komen. Ted heeft een bom onder FCT gelegd. Als we de eerste wedstrijden tegen AZ, Ajax, Feyenoord, Heracles moeten en deze verliezen, dan is Garcia al snel klaar.
      Die Wissing is een meester in dooddoeners en dom lullen.

    En als hij nou die wedstrijden zomaar wint? Wat dan? We moeten er mee verder klaar. En er zullen ongetwijfeld wel wat goede spelers voor ons komen. Maar hoe of jehet draait of keerd we moeten het er mee doen, en ik wens hem alle succes, zodra hij handhaving heeft gerealiseerd met hopelijk uitschieter naar boven, dan zeg ik dit was een goede keuze. En als een aantal bepalende spelers,achterGarcia staan dan zal hij toch wel wat kunnen. We zullen zien, maar datgelul van bom onder Twente enzo dat is bullshit, dat had je met Pusic sowieso gehad.
  • 18 May 2019 om 15:58
    • Quote van 18 May 2019 om 15:27
      Alle supporters zijn belangrijk. Er bestaan geen über supporters, of een gradatie. Wat is een teletekst supporter?
    Wordt het te lastig om een eerlijk antwoord te geven op een hele normale vraag? Niet alle supporters verlenen financiële steun......of wel? Maakt hen dat minder? Nee, dat zeg ik nergens. Dat financieel ondersteunende supporters belangrijker zijn in het voortbestaan van de club, dat is een feit. Mag je dat echter niet benoemen omdat het zo is, en label je daar supporters mee? In mijn ogen niet, want ik praat nergens over über supporters of gradaties...dat is iets wat je ter plekke verzint. Een teletekst supporter, dat is een supporter zoals Hengelo, een supporter die alleen maar naar de stand op de ranglijst kijkt en naar de uitslagen. Zo iemand interesseert het voor de rest geen kut of FC Twente wel of geen leuk voetbal heeft laten zien in de Veste.
  • 18 May 2019 om 15:27
    • Quote van 18 May 2019 om 13:07
      Leer nou eens rustig en goed lezen wat ik vraag: "Welke supporter zal meer waarde hebben voor FC Twente....de SCC houder of de teletekst supporter?


      Dan bedoel ik dus in financiele steun voor de club. Zou de club kunnen blijven bestaan door o.a. SCC houders of juist door teletekst supporters?


      Waar zeg ik dat ik een bepaalde groep supporters vertegenwoordig?

    Alle supporters zijn belangrijk. Er bestaan geen über supporters, of een gradatie. Wat is een teletekst supporter?
  • 18 May 2019 om 15:03
    • Quote van 18 May 2019 om 14:54
      Wat wil je nu precies zeggen Citro.....? Welke betrekking heeft jouw post op een post van mij aan Ss-supporter?
    Simpel.... "Het grootste gros SCC houders zal opgelucht zijn dat Pusic weg is." Jij kunt dit niet beoordelen, noch wat betreft de supporters, noch wat betreft Pusic. Waarom: MP heeft aan de doelstelling voldaan en FcT is kampioen geworden. De rest is VVT. Of ben je niet blij dat FcT volgend jaar weer ED speelt?
  • 18 May 2019 om 14:54
    • Quote van 18 May 2019 om 12:48
      Over MP wil ik alleen nog maar stellen dat vanzelf duidelijk wordt welke kwaliteiten hij heeft. Hij kan/zal dat elders aantonen. Elke andere discussie heeft geen zin want het is VVT. Wat GGG betreft mag TvL zijn gelijk tonen in het nieuwe seizoen met kwalitatief uitdagend aanvallend voetbal. KWW dus en de TS "verdient" vooralsnog het voordeel van de twijfel.
    Wat wil je nu precies zeggen Citro.....? Welke betrekking heeft jouw post op een post van mij aan Ss-supporter?
  • 18 May 2019 om 13:07
    • Quote van 18 May 2019 om 12:09
      Jij doet aannames die nergens op gebaseerd zijn. "DE" scc houder bestaat niet. Dit zijn allemaal individuen, met een individuele mening. En jij bent niet hun vertegenwoordiger.
    Leer nou eens rustig en goed lezen wat ik vraag: "Welke supporter zal meer waarde hebben voor FC Twente....de SCC houder of de teletekst supporter?


    Dan bedoel ik dus in financiele steun voor de club. Zou de club kunnen blijven bestaan door o.a. SCC houders of juist door teletekst supporters?


    Waar zeg ik dat ik een bepaalde groep supporters vertegenwoordig?

  • 18 May 2019 om 13:05
    "Laat Garcia Garcia gewoon op nul beginnen"
    Verschrikkelijk domme opmerking. Krediet bouw je op, krijgt niemand zomaar. Zoals een Ten Caat die uitstekend met het tweede wist te presteren. Een nieuwe trainer moet minimaal wat profiel hebben, en relevante ervaring, om zo die gruwelijke en onzekere eerste maanden door te komen. Ted heeft een bom onder FCT gelegd. Als we de eerste wedstrijden tegen AZ, Ajax, Feyenoord, Heracles moeten en deze verliezen, dan is Garcia al snel klaar.
    Die Wissing is een meester in dooddoeners en dom lullen.

  • 18 May 2019 om 12:55
    • Quote van 18 May 2019 om 12:51
      TvL mag in het nieuwe seizoen laten zien, samen met GGG, EB en FR, dat het besluit om op deze wijze door te gaan, de enige juiste is... Ook kan de RvC nu laten zien dat ze zich bewust zijn van hun taak en verantwoordelijkheid. Het seizoen van de waarheid dus....
    Hoeft helemaal niet verkeerd uit te pakken. Heb geen trainingen van Twente gezien en weet ook de invloed van Garcia als assistent niet het afgelopen jaar.
  • 18 May 2019 om 12:51
    • Quote van 18 May 2019 om 11:31
      Natuurlijk zal Tedjen bepaalde trekjes hebben, maar ik denk wel dat we onze handen dicht mogen knijpen met hem als je kijkt naar zijn netwerk, en het feit dat hij goed met Fredjen overweg kan. Samen hebben deze 2 'vrienden' een gigantisch netwerk.
    TvL mag in het nieuwe seizoen laten zien, samen met GGG, EB en FR, dat het besluit om op deze wijze door te gaan, de enige juiste is... Ook kan de RvC nu laten zien dat ze zich bewust zijn van hun taak en verantwoordelijkheid. Het seizoen van de waarheid dus....
  • 18 May 2019 om 12:49
    • Quote van 18 May 2019 om 12:09
      Jij doet aannames die nergens op gebaseerd zijn. "DE" scc houder bestaat niet. Dit zijn allemaal individuen, met een individuele mening. En jij bent niet hun vertegenwoordiger.
    En jij doet geen aannames met 'men' en 'de angst die bij veel supporters heerst'?


    Man, jouw post is zwanger van de aannames, en je beantwoord mijn vragen niet: Angst bij veel supporters? Welke angst precies? en Men is best wel verdeeld over het ontslag van Pusic? Wie bedoel je precies met men?
  • 18 May 2019 om 12:48
    • Quote van 18 May 2019 om 11:29
      Angst bij veel supporters? Welke angst precies? Men is best wel verdeeld over het ontslag van Pusic? Wie bedoel je precies met men? Het grootste gros SCC houders zal opgelucht zijn dat Pusic weg is. De teletekst supporter zal het ontslag inderdaad raar gevonden hebben. Welke supporter zal meer waarde hebben voor FC Twente....de SCC houder of de teletekst supporter?
    Over MP wil ik alleen nog maar stellen dat vanzelf duidelijk wordt welke kwaliteiten hij heeft. Hij kan/zal dat elders aantonen. Elke andere discussie heeft geen zin want het is VVT. Wat GGG betreft mag TvL zijn gelijk tonen in het nieuwe seizoen met kwalitatief uitdagend aanvallend voetbal. KWW dus en de TS "verdient" vooralsnog het voordeel van de twijfel.
  • 18 May 2019 om 12:13
    Hoe groot de gok is hangt af van de kwaliteit van de spelers dus Ted heeft Het wel of niet slagen van de nieuwe trainer in handen net zoals hij dat bij pusic ook had!
  • 18 May 2019 om 12:09
    • Quote van 18 May 2019 om 11:29
      Angst bij veel supporters? Welke angst precies? Men is best wel verdeeld over het ontslag van Pusic? Wie bedoel je precies met men? Het grootste gros SCC houders zal opgelucht zijn dat Pusic weg is. De teletekst supporter zal het ontslag inderdaad raar gevonden hebben. Welke supporter zal meer waarde hebben voor FC Twente....de SCC houder of de teletekst supporter?
    Jij doet aannames die nergens op gebaseerd zijn. "DE" scc houder bestaat niet. Dit zijn allemaal individuen, met een individuele mening. En jij bent niet hun vertegenwoordiger.
  • 18 May 2019 om 11:31
    • Quote van 18 May 2019 om 11:11
      Ik denk ook dat Jantje een beetje last van rancune heeft, staat toch allang buitenspel. En had misschien wel gedacht dat ze bij hem aangeklopt hadden. Jij hebt het gezegd TC maar ik heb dat ook al eens eerder gedacht. En dat TvL de baas is lijkt me ook vrij normaal, maar er zal wel degelijk overlegd moet worden. Ted kan niet zomaar doen wat hij wil, maar dat hij eindverantwoordelijk is lijkt me logisch, en dus ook als baas mag zien. En ik denk dat we een slechtere hadden kunnen hebben.
    Natuurlijk zal Tedjen bepaalde trekjes hebben, maar ik denk wel dat we onze handen dicht mogen knijpen met hem als je kijkt naar zijn netwerk, en het feit dat hij goed met Fredjen overweg kan. Samen hebben deze 2 'vrienden' een gigantisch netwerk.
  • 18 May 2019 om 11:29
    • Quote van 18 May 2019 om 10:40
      Hij verwoord exact de angst die bij veel supporters heerst. Toch proef ik overal dat ze Ted en Mr.Ga Ga wel de kans willen geven zich te bewijzen. En dat is best bijzonder. En dat terwijl men best verdeeld is over het ontslag van Pusic. Meestal wordt iets meteen afgebrand, als het niet aan de verwachtingen voldoet, of men roept halleluja als het dat wel doet. Een tussenweg is er vaak niet bij onze aanhang.
    Angst bij veel supporters? Welke angst precies? Men is best wel verdeeld over het ontslag van Pusic? Wie bedoel je precies met men? Het grootste gros SCC houders zal opgelucht zijn dat Pusic weg is. De teletekst supporter zal het ontslag inderdaad raar gevonden hebben. Welke supporter zal meer waarde hebben voor FC Twente....de SCC houder of de teletekst supporter?
  • 18 May 2019 om 11:14
    • Quote van 18 May 2019 om 08:12
      Wanneer TvL werkelijk de nieuwe Erdogan van onze FCT is dan houdt ik mijn hart vast. Ik ben bang dat er nu een heel elftal om zijn protégé Hölscher wordt heengebouwd. Ik laat mijn Twente vlag nog even op zolder liggen. Maar de vlag is zo gevonden, dat wel!
    Ik denk dat Hölscher vertrekt of op de bank komt, want denk dat iedereen het heeft kunnen zien dat hij zwaar te kort komt. Misschien deed hij het in Denemarken leuk maar hier in NL valt hij steeds door de mand. Dus dat word verhuur of voor het 2 , of vaste plek op de bank.
  • 18 May 2019 om 11:11
    • Quote van 18 May 2019 om 09:43
      Tedjen Erdogan rooie pepers? Niet teveel doordraaien nu Van Staa zomaar iets roept wat gewoon logisch is. Een TD is voetbaltechnisch altijd de baas. Dit geldt voor elke club. Martin van Geel is voetbaltechnisch de baas bij Feyenoord.


      Ik proef een beetje rancune bij van Staa. Zou het komen omdat hij nog steeds niet gevraagd is om terug te komen na Kammetje? Het zou me niet eens verbazen....
    Ik denk ook dat Jantje een beetje last van rancune heeft, staat toch allang buitenspel. En had misschien wel gedacht dat ze bij hem aangeklopt hadden. Jij hebt het gezegd TC maar ik heb dat ook al eens eerder gedacht. En dat TvL de baas is lijkt me ook vrij normaal, maar er zal wel degelijk overlegd moet worden. Ted kan niet zomaar doen wat hij wil, maar dat hij eindverantwoordelijk is lijkt me logisch, en dus ook als baas mag zien. En ik denk dat we een slechtere hadden kunnen hebben.
  • 18 May 2019 om 10:50
    Een fatsoenlijke en eerlijke kans geven! Niet na 5 wedstrijden onrust zaaien. Daar is niemand mee gediend en daar wordt miemand beter van! Het zal sowieso in het begin matig zijn welke trainer je er ook voor zet. Veel nieuwe spelers zullen nu ook tegen het einde van de transferperiode binnenkomen. Afgelopen jaar had Groningen ook een (in het betaald voetbal) onervaren trainer met meer spelers van het seizoen ervoor als wij zullen hebben. Dat leek ook in het begin helemaal fout te gaan. Ze hebben een tijdje (bijna) onderaan gestaan. Maar als wij eindigen waar zij dit jaar zijn geëindigd dan teken ik er voor!
  • 18 May 2019 om 10:40
    Hij verwoord exact de angst die bij veel supporters heerst. Toch proef ik overal dat ze Ted en Mr.Ga Ga wel de kans willen geven zich te bewijzen. En dat is best bijzonder. En dat terwijl men best verdeeld is over het ontslag van Pusic. Meestal wordt iets meteen afgebrand, als het niet aan de verwachtingen voldoet, of men roept halleluja als het dat wel doet. Een tussenweg is er vaak niet bij onze aanhang.
  • 18 May 2019 om 09:43
    • Quote van 18 May 2019 om 08:12
      Wanneer TvL werkelijk de nieuwe Erdogan van onze FCT is dan houdt ik mijn hart vast. Ik ben bang dat er nu een heel elftal om zijn protégé Hölscher wordt heengebouwd. Ik laat mijn Twente vlag nog even op zolder liggen. Maar de vlag is zo gevonden, dat wel!
    Tedjen Erdogan rooie pepers? Niet teveel doordraaien nu Van Staa zomaar iets roept wat gewoon logisch is. Een TD is voetbaltechnisch altijd de baas. Dit geldt voor elke club. Martin van Geel is voetbaltechnisch de baas bij Feyenoord.


    Ik proef een beetje rancune bij van Staa. Zou het komen omdat hij nog steeds niet gevraagd is om terug te komen na Kammetje? Het zou me niet eens verbazen....
  • 18 May 2019 om 08:12
    Wanneer TvL werkelijk de nieuwe Erdogan van onze FCT is dan houdt ik mijn hart vast. Ik ben bang dat er nu een heel elftal om zijn protégé Hölscher wordt heengebouwd. Ik laat mijn Twente vlag nog even op zolder liggen. Maar de vlag is zo gevonden, dat wel!
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›