Hamdaoui over toekomst: ''Denk dat ik weer bij De Graafschap speel''

( 14 reacties)
Hamdaoui over toekomst: ''Denk dat ik weer bij De Graafschap speel''

Mo Hamdaoui weet nog niet waar zijn toekomst ligt. FC Twente huurde hem de tweede seizoenshelft van De Graafschap, waar Hamdaoui nog een contract tot medio 2020 heeft. Over zijn toekomst is nog weinig duidelijk.

"Ik denk dat ik volgend seizoen weer bij De Graafschap speel", aldus Hamdaoui bij FC Afkicken. "Daar heb ik een contract. Ik ben gehuurd zonder optie tot koop, dus wat dat betreft is het heel simpel. Bij De Graafschap komt ook een nieuwe trainer, dus ook een nieuwe kans. Het is aan mij om me daar te laten zien."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2019 om 11:36
    Eerst afwachten of De Graafschap degradeert of niet. Als dat gebeurt, is er kans dat Hamdouai weg mag. Hij heeft zich de laatste weken goed laten zien bij Twente, van mij mag hij er volgend seizoen bijkomen.
  • 20 May 2019 om 13:19
    Jammer, ventje heeft wel wat...……..
  • 19 May 2019 om 12:29
    • Quote van 19 May 2019 om 12:07
      Offtopic: Vaclav Cerny van Ajax naar Utrecht. Zijn zo goed als rond over de transfersom. Jammer voor ons.
    Twente had hem toch niet kunnen halen. Ik denk dat Ajax toch wel 1 a 1,5 miljoen krijgt voor hem.
  • 19 May 2019 om 12:24
    • Quote van 19 May 2019 om 12:19
      Hij is nog aan geen enkele club verhuurd geweest. Twente had meerdere malen interesse in deze jongen gehad.
    Ok dat is jammer dan, alhoewel ik niet veel van hem weet of hem heb zien spelen. Maar goed gewoon doorgaan ...
  • 19 May 2019 om 12:19
    • Quote van 19 May 2019 om 12:11
      Hij was toch ook verhuurd geweest aan Groningen of niet? Daar is hij behoorlijk door de mand gevallen, denk dat er toch betere opties zijn UT.
    Hij is nog aan geen enkele club verhuurd geweest. Twente had meerdere malen interesse in deze jongen gehad.
  • 19 May 2019 om 12:14
    • Quote van 19 May 2019 om 12:09
      Ook al was het in de winter, je moet wat in een speler zien anders huur je hem niet. Met deze jongen heeft hij het goed gezien, maar Friday krijg je nooit meer aan het voetballen,dat was een regelrechte ramp, en die kreeg ten opzichte van deze jongen veel te veel kansen.
    Eens
  • 19 May 2019 om 12:11
    • Quote van 19 May 2019 om 12:07
      Offtopic: Vaclav Cerny van Ajax naar Utrecht. Zijn zo goed als rond over de transfersom. Jammer voor ons.
    Hij was toch ook verhuurd geweest aan Groningen of niet? Daar is hij behoorlijk door de mand gevallen, denk dat er toch betere opties zijn UT.
  • 19 May 2019 om 12:09
    • Quote van 19 May 2019 om 11:57
      Hij heeft hem gehuurd vanwege de blessure van Zekhini. Ik bedoel nu meer dat hij eigendom wordt van Twente en dat Ted hem dan later voor een grotere bedrag kan verkopen Dat is toch iets anders. Bovendien was dit in de winter. We zullen zien.
    Ook al was het in de winter, je moet wat in een speler zien anders huur je hem niet. Met deze jongen heeft hij het goed gezien, maar Friday krijg je nooit meer aan het voetballen,dat was een regelrechte ramp, en die kreeg ten opzichte van deze jongen veel te veel kansen.
  • 19 May 2019 om 12:07
    Offtopic: Vaclav Cerny van Ajax naar Utrecht. Zijn zo goed als rond over de transfersom. Jammer voor ons.
  • 19 May 2019 om 11:57
    • Quote van 19 May 2019 om 11:14
      Hij heeft hem toch gehuurd? Dus denk dat Ted het wel in hem ziet zitten, anders had hij hem volgens mij niet gehuurd.
    Hij heeft hem gehuurd vanwege de blessure van Zekhini. Ik bedoel nu meer dat hij eigendom wordt van Twente en dat Ted hem dan later voor een grotere bedrag kan verkopen Dat is toch iets anders. Bovendien was dit in de winter. We zullen zien.
  • 19 May 2019 om 11:14
    • Quote van 19 May 2019 om 10:58
      Als die club degradeerd is er wel wat mogelijk,lijkt me. Ted moet het dan wel in hem zien zitten. Hij is de bepalende factor.
    Hij heeft hem toch gehuurd? Dus denk dat Ted het wel in hem ziet zitten, anders had hij hem volgens mij niet gehuurd.
  • 19 May 2019 om 10:58
    Als die club degradeerd is er wel wat mogelijk,lijkt me. Ted moet het dan wel in hem zien zitten. Hij is de bepalende factor.
  • 19 May 2019 om 10:40
    Er is nog van alles mogelijk.......
  • 19 May 2019 om 10:18
    Jammer ik had hem er bij ons wel graag bij gehad,voor de breedte!
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›