Bel Hassani: ''Ik vind het apart, ik vind dat ik gewoon moet spelen''

( 24 reacties)
Bel Hassani: ''Ik vind het apart, ik vind dat ik gewoon moet spelen''

Ilias Bel Hassani staat nadrukkelijk op het transferlijstje van FC Twente. De speler maakte de afgelopen jaren maar weinig minuten. Nadat hij uit de gratie raakte bij AZ kon ook een verhuurperiode bij FC Groningen de middenvelder niet in het juiste daglicht zetten.

"Ik heb op de training wel een korte periode gehad dat ik er met mijn hoofd niet bij was. Dat had verschillende oorzaken. De Ramadan begon, de optie in mijn huurcontract werd niet gelicht", zegt hij in gesprek met het Dagblad van het Noorden. De laatste twee competitiewedstrijden maakte de speler geen minuten. "Ik vind het apart, ik vind dat ik gewoon moet spelen."

 "Iedereen weet dat het in Alkmaar eigenlijk een beetje een gesloten boek is voor mij", aldus Bel Hassani, die nog een contract heeft in de Kaasstad tot medio 2021. De middenvelder zelf had ondanks het gebrek aan speeltijd gehoopt op een vervolg van zijn carrière in Groningen, maar dat zit er dus niet in. FC Twente zou nu een echte optie kunnen zijn. Garcia Garcia, de nieuwe trainer van de Tukkers, is een ploeggenoot van Bel Hassani geweest in zijn tijd bij Heracles.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2019 om 12:46
    Geef hem een prestatiecontract. Spelen = verdienen. Scoren = verdienen. Dan dwing je zo'n dwaallicht om zich professioneel te gedragen.
  • 20 May 2019 om 09:56
    • Quote van 20 May 2019 om 09:03
      Ik Bel Hassani wel ff af.
    Zo is dat
  • 20 May 2019 om 09:03
    Ik Bel Hassani wel ff af.
  • 20 May 2019 om 06:58
    • Quote van 19 May 2019 om 17:42
      Alsjeblieft niet. Ik ben gezien de laatste jaren niet meer gecharmeerd van marokkaanse voetballers. Ze zijn in het algemeen egoistisch en trots.
    En kinderlijk verwent door tantes en ooms die zo’n jongen op een voetstuk plaatsen.En als ze daar af en toe door een trainer vanaf gehaald worden is de liefde voor de club waar ze spelen opeens helemaal weg.
  • 19 May 2019 om 22:45
    • Quote van 19 May 2019 om 22:28
      Als iedereen hem laat vallen, en wij pikken hem juist op en laten hem spelen, zal hij ons dankbaar zijn. Dan zal hij willen bewijzen wat de anderen misgelopen zijn, en wij hebben een speler die tot op het bot gemotiveerd is. Hij zal punten gaan pakken voor ons. Als het financieel haalbaar is.........halen.
    Precies, gevalletje Maher is dit. Die jongen heeft een ontzettend goed schot en een goeie pass in zijn benen.
  • 19 May 2019 om 22:28
    Als iedereen hem laat vallen, en wij pikken hem juist op en laten hem spelen, zal hij ons dankbaar zijn. Dan zal hij willen bewijzen wat de anderen misgelopen zijn, en wij hebben een speler die tot op het bot gemotiveerd is. Hij zal punten gaan pakken voor ons. Als het financieel haalbaar is.........halen.
  • 19 May 2019 om 22:01
    En toch is het wel een goede voetballer.
  • 19 May 2019 om 19:29
    • Quote van 19 May 2019 om 18:37
      Geen speler die de afgelopen tijd helemaal niet gespeeld heeft Is vast niet voor niks.
    Precies, als het zo’n topper was zou die niet door Jan en alleman gepasseerd worden
  • 19 May 2019 om 18:43
    • Quote van 19 May 2019 om 18:39
      We moeten spelers hebben waar we mee in de eredivisie blijven. Smeets is niet veel beter dan boere.
    mee eens en die dogan van Top oss voegt ook niets toe...nee laat maar..
  • 19 May 2019 om 18:39
    • Quote van 19 May 2019 om 18:30
      wat ik gezien heb nee is niks voor ons.
    We moeten spelers hebben waar we mee in de eredivisie blijven. Smeets is niet veel beter dan boere.
  • 19 May 2019 om 18:37
    Geen speler die de afgelopen tijd helemaal niet gespeeld heeft Is vast niet voor niks.
  • 19 May 2019 om 18:30
    • Quote van 19 May 2019 om 18:24
      Die zie ook niet graag komen. Die komt te kort voor de eredivisie.
    wat ik gezien heb nee is niks voor ons.
  • 19 May 2019 om 18:24
    • Quote van 19 May 2019 om 18:22
      Smeeds van top Oss
    Die zie ook niet graag komen. Die komt te kort voor de eredivisie.
  • 19 May 2019 om 18:22
    Smeeds van top Oss
  • 19 May 2019 om 18:15
    • Quote van 19 May 2019 om 17:42
      Alsjeblieft niet. Ik ben gezien de laatste jaren niet meer gecharmeerd van marokkaanse voetballers. Ze zijn in het algemeen egoistisch en trots.
    Afgezien daarvan. Ze moeten graag voor FCT willen spelen. En die indruk heb ik niet.
  • 19 May 2019 om 17:42
    Alsjeblieft niet. Ik ben gezien de laatste jaren niet meer gecharmeerd van marokkaanse voetballers. Ze zijn in het algemeen egoistisch en trots.
  • 19 May 2019 om 17:26
    De allerlaatste speler die je moet halen
  • 19 May 2019 om 17:25
    • Quote van 19 May 2019 om 16:33
      Ajb niet; geen jammerdan
    nee passen ook niet bij ons
  • 19 May 2019 om 16:46
    • Quote van 19 May 2019 om 16:43
      Nee inderdaad als je loopt te schreeuwen dat je vind dat je moet spelen hoor je hier niet thuis eerst waarmaken en dan mag je misschien iets zeggen maar niet op deze manier want je weet nu al dat jee een zeurpiet in huis haalt dus a.u.b.niet.
    Elke voetballer vind dat die moet spelen maak niet uit of je nou prof bent of amateur elke voetballer vind dat
  • 19 May 2019 om 16:43
    • Quote van 19 May 2019 om 16:21
      Doe maar geen Bel Hassani
    Nee inderdaad als je loopt te schreeuwen dat je vind dat je moet spelen hoor je hier niet thuis eerst waarmaken en dan mag je misschien iets zeggen maar niet op deze manier want je weet nu al dat jee een zeurpiet in huis haalt dus a.u.b.niet.
  • 19 May 2019 om 16:40
    waarom niet proberen was bij az in begin leuke voetballer misschien kan hij hier opbloeien onder garcia
  • 19 May 2019 om 16:33
    Ajb niet; geen jammerdan
  • 19 May 2019 om 16:28
    • Quote van 19 May 2019 om 16:21
      Doe maar geen Bel Hassani
    Vind ik ook. Twente kan betere spelers krijgen.
  • 19 May 2019 om 16:21
    Doe maar geen Bel Hassani