Uvini wordt met Al-Nasr kampioen in de Arabische Premier League

( 39 reacties)
Uvini wordt met Al-Nasr kampioen in de Arabische Premier League

Bruno Uvini was in het seizoen 2015/2016 een rots in de branding bij FC Twente. Vervolgens vertrok de verdediger, die zeer geliefd was bij het publiek van de club uit Enschede, naar de zandbak. Al-Nasr Riad kon rekenen op zijn handtekening, de Braziliaan speelt daar nog altijd.

De 27-jarige Braziliaan werd donderdag kampioen van de Arabische Premier League met één punt meer dan Al-Hilal Riad, dat de tweede plaats bemachtigde. Uvini is aanvoerder bij de club uit de bakoven van Saudi-Arabië. 

Uvini mocht donderdagavond als aanvoerder van Al-Nasr Riad de beker omhoog houden, nadat hij met zijn ploeg een 2-1 overwinning boekte op Al-Batin. Uvini kwam dit seizoen 24 maal in actie voor zijn club, hierin wist hij ook nog meermaals te scoren, zijn totaal aantal doelpunten van dit seizoen is twee.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2019 om 22:09
    • Quote van 19 May 2019 om 21:44
      Overigens jammer dat Cambuur de Graafschap geen nekschot heeft gegeven. Ech jammer, zie ze er graag uit vliegen.....
    Mwoah, ik baalde een jaar of twee geleden ook wel dat de supporters van dat clubje ons graag zouden zien degraderen (en nog een handjevol uit de staf ook, als ik het me goed herinner), maar hoewel ik Cambuur erg graag in de eredivisie zou zien spelen mag De Graafschap van mij best blijven. Die hoeven niet te degraderen van mij. Het weerhoud mij er echter niet van om a.s. woensdag voor Cambuur te juichen.
  • 20 May 2019 om 09:17
    • Quote van 19 May 2019 om 23:09
      Ja het artikel is inmiddels herschreven. Het leek wel alsof het origineel gisterochtend om 2.00 uur is geschreven door een journalist die iets te diep in het vaatje heeft gekeken.
    Hahaha, ik las het al nog een keer door en ik kon niet echt iets heel groots ontdekken maar dat het herschreven is verklaard alles.
  • 19 May 2019 om 23:09
    • Quote van 19 May 2019 om 22:41
      Is het ondertussen verbeterd?...
    Ja het artikel is inmiddels herschreven. Het leek wel alsof het origineel gisterochtend om 2.00 uur is geschreven door een journalist die iets te diep in het vaatje heeft gekeken.
  • 19 May 2019 om 22:41
    • Quote van 19 May 2019 om 17:30
      Ik weet dat het om inhoud gaat maar foi wat een spel- en grammaticafouten in dit artikel
    Is het ondertussen verbeterd?...
  • 19 May 2019 om 21:44
    Overigens jammer dat Cambuur de Graafschap geen nekschot heeft gegeven. Ech jammer, zie ze er graag uit vliegen.....
  • 19 May 2019 om 21:43
    • Quote van 19 May 2019 om 21:26
      Staat hij wel echt wel op het lijstje dan? Misschien weet eppie het ofzo?
    Hij is zeker in beeld bij Twente, heeft de media ook al door laten schemeren.
  • 19 May 2019 om 21:40
    • Quote van 19 May 2019 om 21:19
      Heeft de 2e seizoenshelft best wel slecht gespeeld. Ik weet niet of we nu beter worden met Engels.
    Denk ik ook en ook nog een heel vervelend ventje ben de wedstrijd tegen ons nog niet vergeten. Maar is ook een groot twijfel geval vind ik.ik denk dat we beter voor andere opties kunnen gaan.
  • 19 May 2019 om 21:31
    Die Sambissa terughalen niet meer aan beginnen, las dat eerder hier een keer. Komt echt tekort. Af en toe leuke aanvallende acties maar ook die hebben uiteindelijk 0 rendement. Wordt voor de rest echt vaak overlopen (niet alleen in deze wedstrijd).
  • 19 May 2019 om 21:26
    • Quote van 19 May 2019 om 20:47
      Matusiwa moeten we meteen ophalen!
    Staat hij wel echt wel op het lijstje dan? Misschien weet eppie het ofzo?
  • 19 May 2019 om 21:21
    • Quote van 19 May 2019 om 20:58
      Engels kondigt vertrek aan bij Roda.. naar Twente?
    Gaat wss naar Belgie of Duitsland. Maar we shall see! Wel goede speler uiteraard
  • 19 May 2019 om 21:20
    • Quote van 19 May 2019 om 21:15
      We hebben de lange en brondeel nog. Er schuift waarschijnlijk nog een talentvolle keeper van twente onder 19 door naar het beloften elftal. Een keeper is niet het grootste probleem.
    Brondeel Mag weg, dan hebben we de lange en vd gouw inderdaad, en waarschijnlijk word drommel wel verlengd, die vd gouw is trouwens een heel talentvolle keeper, op zijn twents onmeunig goed.
  • 19 May 2019 om 21:19
    • Quote van 19 May 2019 om 21:18
      Hoop ik niet, kan hetzelfde geval worden als Boere.
    Heeft de 2e seizoenshelft best wel slecht gespeeld. Ik weet niet of we nu beter worden met Engels.
  • 19 May 2019 om 21:19
    • Quote van 19 May 2019 om 21:15
      We hebben de lange en brondeel nog. Er schuift waarschijnlijk nog een talentvolle keeper van twente onder 19 door naar het beloften elftal. Een keeper is niet het grootste probleem.
    Ben zeker geen fan van Brondeel. De Lange nog niet genoeg gezien. Maar je hebt zeker gelijk dat momenteel de keeper geen prioriteit heeft.
  • 19 May 2019 om 21:18
    • Quote van 19 May 2019 om 20:58
      Engels kondigt vertrek aan bij Roda.. naar Twente?
    Hoop ik niet, kan hetzelfde geval worden als Boere.
  • 19 May 2019 om 21:15
    • Quote van 19 May 2019 om 21:12
      Als Drommel niet verlengt, Maus sws contracteren. We hebben sowieso nog een keeper nodig aangezien Hengelman er niet meer is aankomend seizoen
    We hebben de lange en brondeel nog. Er schuift waarschijnlijk nog een talentvolle keeper van twente onder 19 door naar het beloften elftal. Een keeper is niet het grootste probleem.
  • 19 May 2019 om 21:13
    • Quote van 19 May 2019 om 20:47
      Matusiwa moeten we meteen ophalen!
    Dat is een speler die gelijk een versterking voor ons is. Maar ik zie hem alleen eerder naar Utrecht, Vitesse of Heerenveen gaan.
  • 19 May 2019 om 21:12
    Als Drommel niet verlengt, Maus sws contracteren. We hebben sowieso nog een keeper nodig aangezien Hengelman er niet meer is aankomend seizoen
  • 19 May 2019 om 20:58
    • Quote van 19 May 2019 om 20:47
      Matusiwa moeten we meteen ophalen!
    Eens
  • 19 May 2019 om 20:58
    Engels kondigt vertrek aan bij Roda.. naar Twente?
  • 19 May 2019 om 20:47
    Matusiwa moeten we meteen ophalen!
  • 19 May 2019 om 20:46
    • Quote van 19 May 2019 om 20:44
      Dat is dan de duurste cornervlag ter wereld.

    Ja hahaha
  • 19 May 2019 om 20:44
    • Quote van 19 May 2019 om 20:37
      Malun ook wel, belangrijke speler voor Cambuur in het seizoen
    Heeft net gescoord. Maar ik Ken deze speler niet. Robertha is toen door Cambuur al uit Jong Feyenoord opgepakt.
  • 19 May 2019 om 20:44
    • Quote van 19 May 2019 om 20:41
      Jari heeft een waarde van 250.000
    Dat is dan de duurste cornervlag ter wereld.

  • 19 May 2019 om 20:41
    • Quote van 19 May 2019 om 20:30
      21 jaar nog en 1 jaar contract. Waarde van 275.000 volgens transfermarkt.nl
    Jari heeft een waarde van 250.000
  • 19 May 2019 om 20:37
    • Quote van 19 May 2019 om 20:19
      Nigel Robertha speelt weer lekker bij Cambuur. Interesante speler om in de gaten te houden.
    Malun ook wel, belangrijke speler voor Cambuur in het seizoen
  • 19 May 2019 om 20:30
    • Quote van 19 May 2019 om 20:20
      Zou wel een verbetering zijn.
    21 jaar nog en 1 jaar contract. Waarde van 275.000 volgens transfermarkt.nl
  • 19 May 2019 om 20:20
    • Quote van 19 May 2019 om 20:19
      Nigel Robertha speelt weer lekker bij Cambuur. Interesante speler om in de gaten te houden.
    Zou wel een verbetering zijn.
  • 19 May 2019 om 20:19
    Nigel Robertha speelt weer lekker bij Cambuur. Interesante speler om in de gaten te houden.
  • 19 May 2019 om 19:58
    • Quote van 19 May 2019 om 19:41
      Boschker trouwens Europees kampioen geworden als keeperstrainer van Oranje onder 17.
    komt weer een fantastisch oranjetijdperk aan met wat er al is en wat er nog bij komt..beetje verdelen over de clubs anders be landen er te veel op de bank..
  • 19 May 2019 om 19:57
    • Quote van 19 May 2019 om 19:17
      Juist omdat hij al binnen is en omdat zijn contract afloopt is hij misschien wel haalbaar.
    27 dus die gaat vast nog een paar jaar harken als die dat voor elkaar krijgt. Dus streep maar af
  • 19 May 2019 om 19:41
    Boschker trouwens Europees kampioen geworden als keeperstrainer van Oranje onder 17.
  • 19 May 2019 om 19:17
    • Quote van 19 May 2019 om 19:16
      man man denk je dat nou echt ...die loopt daar binnen ..kunnen wij niet meer aan tippen.
    Juist omdat hij al binnen is en omdat zijn contract afloopt is hij misschien wel haalbaar.
  • 19 May 2019 om 19:16
    • Quote van 19 May 2019 om 19:13
      Gefeliciteerd en nu heel rap hier op an!
    man man denk je dat nou echt ...die loopt daar binnen ..kunnen wij niet meer aan tippen.
  • 19 May 2019 om 19:13
    Gefeliciteerd en nu heel rap hier op an!
  • 19 May 2019 om 18:20
    • Quote van 19 May 2019 om 17:59
      Mag wel weer terugkomen wat mij betreft!
    Vanaf 30 Juni zonder contract! Go Ted!
  • 19 May 2019 om 17:59
    Mag wel weer terugkomen wat mij betreft!
  • 19 May 2019 om 17:39
    • Quote van 19 May 2019 om 17:30
      Ik weet dat het om inhoud gaat maar foi wat een spel- en grammaticafouten in dit artikel
    Hahaha idd tenenkrommend slecht. Zinnen zijn vreselijk geformuleerd.
  • 19 May 2019 om 17:33