Derksen verklapt: ''Ted is erg enthousiast over deze jongen''

( 63 reacties)
Derksen verklapt: ''Ted is erg enthousiast over deze jongen''

FC Twente maakte vorige week bekend dat Gonzalo Garcia Garcia volgend seizoen voor de groep zal staan als hoofdtrainer. Johan Derksen verwacht niet dat de oefenmeester uit Uruguay bovenaan het lijstje stond van technisch directeur Ted van Leeuwen. 

"Hij wilde natuurlijk Fred Rutten, maar die heeft net dat drama bij Anderlecht achter de rug en wil nu eerst eens kijken hoe zich dat bij FC Twente gaat ontwikkelen", sprak hij bij Veronica Inside. "Hij heeft nu alleen een onduidelijke rol als adviseur. Maar Ted is erg enthousiast over deze jongen", weet Derksen. 

"Ik vond het wel een hele leuke voetballer om naar te kijken", vervolgt hij. "Maar het is natuurlijk altijd een risico om een jongen die nog nooit hoofdtrainer is geweest bij een club te zetten waar het verwachtingspatroon heel groot is. En Ted moet nog twaalf nieuwe spelers halen. Dus die jongen krijgt een elftal dat als los zand aan elkaar hangt. Je zadelt hem wel ergens mee op als onervaren trainer."

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2019 om 21:07
    • Quote van 22 May 2019 om 16:15
      De zorg kan ik wel begrijpen.... lees mijn onderstaande visie op TvL maar eens, het kan als bedreigend ervaren worden, als ook zo zijn, als het niet "gecontroleerd" gebeurt. Om namen vragen is een beetje "flauw".....
    Weet je wat ik flauw vind Citro....? Dat Ss-supporter gewoon verzinsels plaatst en iemand als achterlijk weg wil zetten wanneer iemand hem niet gelooft en hem een heel normale vraag stelt...
  • 22 May 2019 om 16:15
    • Quote van 22 May 2019 om 15:34
      Quote van Successupporter 21 May 2019 om 22:09"


      Dat mag je denken, geen probleem. Ik heb dat al vaker gelezen. En ik hoop dat ik het fout zie. Maar er zijn er meerdere die ons waarschuwen. Ook een aantal mensen die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen, en niet de minsten. Lees de kranten er maar op na."


      Wat lees jij dus anders dan hetgeen ik lees? Je zwamt uit je nek vent....
    De zorg kan ik wel begrijpen.... lees mijn onderstaande visie op TvL maar eens, het kan als bedreigend ervaren worden, als ook zo zijn, als het niet "gecontroleerd" gebeurt. Om namen vragen is een beetje "flauw".....
  • 22 May 2019 om 15:34
    • Quote van 22 May 2019 om 14:43
      Jij snapt blijkbaar geen drol van wat ik schrijf. Dat spijt me voor je. Ik voer namelijk geen anti-Ted betoog. En als je eens goed leest wat er staat, en niet alleen wat je wilt lezen of denkt te lezen, geen dingen verdraaid en eens ophoudt met uitdagen van anderen, kan ook jij dat vast begrijpen.
    Quote van Successupporter 21 May 2019 om 22:09"


    Dat mag je denken, geen probleem. Ik heb dat al vaker gelezen. En ik hoop dat ik het fout zie. Maar er zijn er meerdere die ons waarschuwen. Ook een aantal mensen die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen, en niet de minsten. Lees de kranten er maar op na."


    Wat lees jij dus anders dan hetgeen ik lees? Je zwamt uit je nek vent....
  • 22 May 2019 om 14:44
    • Quote van 22 May 2019 om 13:50
      TvL is een "mannetjesputter", hij trekt zijn eigen lijn door en iedereen die daarin niet mee wil, moet vertrekken.... Dat is wel het type dat FcT op dit moment nodig heeft, hij zal zeker niet alleen "vrienden" maken, echter alleen het eindresultaat telt..... Het is aan de AD en RvC om ervoor te zorgen dat het niet "ontspoort"..... EN dat een andere persoon het in de toekomst kan overnemen, want TvL is niet meer de jongste.... KWW....
    Precies, dank voor je samenvatting!
  • 22 May 2019 om 14:43
    • Quote van 22 May 2019 om 14:19
      Ik daag jou in zoverre uit om gewoon de namen te noemen die jij oppert in je anti Tedjen betoog.


      Ik ben zeker niet achterlijk, en durf derhalve wel te beweren dat je gewoon uit je nek zit te lullen.
    Jij snapt blijkbaar geen drol van wat ik schrijf. Dat spijt me voor je. Ik voer namelijk geen anti-Ted betoog. En als je eens goed leest wat er staat, en niet alleen wat je wilt lezen of denkt te lezen, geen dingen verdraaid en eens ophoudt met uitdagen van anderen, kan ook jij dat vast begrijpen.
  • 22 May 2019 om 14:22
    • Quote van 22 May 2019 om 13:50
      TvL is een "mannetjesputter", hij trekt zijn eigen lijn door en iedereen die daarin niet mee wil, moet vertrekken.... Dat is wel het type dat FcT op dit moment nodig heeft, hij zal zeker niet alleen "vrienden" maken, echter alleen het eindresultaat telt..... Het is aan de AD en RvC om ervoor te zorgen dat het niet "ontspoort"..... EN dat een andere persoon het in de toekomst kan overnemen, want TvL is niet meer de jongste.... KWW....
    Ik ben het zowaar met je eens Citro....


    Ik geloof echter niet in de complot theorieën die sommigen hier spuien....zoals dat Tedjen bepaalt wie wel moet spelen en wie niet.


    Ik moet wel erkennen dat ik het ook dacht inzake Hölscher...totdat ik de verklaring van Pusic hoorde waarom hij Hölscher juist wel liet spelen (gebrek aan alternatieven) tijdens een interview bij TV Oost.....
  • 22 May 2019 om 14:19
    • Quote van 22 May 2019 om 08:40
      Je bent toch niet achterlijk? Jij ziet en hoort toch ook genoeg? Zit me dan niet uit te dagen, je weet heel goed wat ik bedoel.
    Ik daag jou in zoverre uit om gewoon de namen te noemen die jij oppert in je anti Tedjen betoog.


    Ik ben zeker niet achterlijk, en durf derhalve wel te beweren dat je gewoon uit je nek zit te lullen.
  • 22 May 2019 om 13:50
    • Quote van 22 May 2019 om 08:40
      Je bent toch niet achterlijk? Jij ziet en hoort toch ook genoeg? Zit me dan niet uit te dagen, je weet heel goed wat ik bedoel.
    TvL is een "mannetjesputter", hij trekt zijn eigen lijn door en iedereen die daarin niet mee wil, moet vertrekken.... Dat is wel het type dat FcT op dit moment nodig heeft, hij zal zeker niet alleen "vrienden" maken, echter alleen het eindresultaat telt..... Het is aan de AD en RvC om ervoor te zorgen dat het niet "ontspoort"..... EN dat een andere persoon het in de toekomst kan overnemen, want TvL is niet meer de jongste.... KWW....
  • 22 May 2019 om 08:40
    • Quote van 22 May 2019 om 04:41
      Meerdere die ons waarschuwen? Noem die namen dan eens Ss-supporter, en ja....ook van die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen? Alleen de namen volstaan van die meerdere waarschuwende personen....


      Ik ben namelijk heel benieuwd om eerlijk te zijn want tot dusverre weet ik alleen van Anske dat hij een 'Tedjen fobie' heeft. En Jan van Staa? Die baalt enorm dat hij niet is gevraagd om terug te komen na Kammetje....dat is algemeen bekend.
    Je bent toch niet achterlijk? Jij ziet en hoort toch ook genoeg? Zit me dan niet uit te dagen, je weet heel goed wat ik bedoel.
  • 22 May 2019 om 05:53
    • Quote van 21 May 2019 om 22:09
      Dat mag je denken, geen probleem. Ik heb dat al vaker gelezen. En ik hoop dat ik het fout zie. Maar er zijn er meerdere die ons waarschuwen. Ook een aantal mensen die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen, en niet de minsten. Lees de kranten er maar op na.
    Grappig dat jij nu de kranten wel vertrouwd. Maar zelf niet met een zinnig antwoord kan komen op de vraag wie er dan moet gaan zitten.
  • 22 May 2019 om 04:41
    • Quote van 21 May 2019 om 22:09
      Dat mag je denken, geen probleem. Ik heb dat al vaker gelezen. En ik hoop dat ik het fout zie. Maar er zijn er meerdere die ons waarschuwen. Ook een aantal mensen die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen, en niet de minsten. Lees de kranten er maar op na.
    Meerdere die ons waarschuwen? Noem die namen dan eens Ss-supporter, en ja....ook van die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen? Alleen de namen volstaan van die meerdere waarschuwende personen....


    Ik ben namelijk heel benieuwd om eerlijk te zijn want tot dusverre weet ik alleen van Anske dat hij een 'Tedjen fobie' heeft. En Jan van Staa? Die baalt enorm dat hij niet is gevraagd om terug te komen na Kammetje....dat is algemeen bekend.
  • 22 May 2019 om 02:58
    • Quote van 22 May 2019 om 01:08
      Ik twijfel aan zijn beweegredenen en zijn bedoelingen. Gaat hij voor de club of voor eigen glorie? Het is algemeen bekend dat Ted geen teamplayer is maar een Einzelgänger. Hij valt mensen wanneer het niet goed gaat. En geilt te veel op eigen succes. Kijk maar naar de gang van zaken rondom Hölscher. Je voelt aan alles dat er zaken mee spelen waar wij geen weet van hebben. Daarom.
    Het één kan best samen met het ander gaan. Als Twente succes heeft, heeft Ted dat ook. Dit werkt andersom natuurlijk ook. Daarom vindt ik het belangrijk dat er goede controle is. Een "Einzelgänger" is vaak al gauw bereid tot het nemen van onverantwoord grote risico's. Gaat het dan fout, dan zijn de consequenties, in dit geval voor Twente, niet te overzien. Ted gaat dan elders wel weer aan het werk, maar Twente blijft achter met de "rokende puinhopen". Of Twente die klap ook nog overleeft, valt te betwijfelen. Daarom mijn vraag.....is er op dit moment iemand bij Twente, onafhankelijk genoeg van Ted, die hem eventueel een halt toe kan roepen? Of heeft hij ondertussen alleen mensen om zich heen verzameld die alleen maar ja knikken?
  • 22 May 2019 om 01:08
    • Quote van 21 May 2019 om 20:32
      Waarom twijfel jij zo aan Ted?
    Ik twijfel aan zijn beweegredenen en zijn bedoelingen. Gaat hij voor de club of voor eigen glorie? Het is algemeen bekend dat Ted geen teamplayer is maar een Einzelgänger. Hij valt mensen wanneer het niet goed gaat. En geilt te veel op eigen succes. Kijk maar naar de gang van zaken rondom Hölscher. Je voelt aan alles dat er zaken mee spelen waar wij geen weet van hebben. Daarom.
  • 22 May 2019 om 00:34
    • Quote van 21 May 2019 om 23:32
      Je kunt Twente, Verenigd! vragen hoe nu de samenstelling is van de technische commisie. Dit heb ik ook gedaan begin van de week. Ik heb nog geen reactie overigens. Ik ben ook nieuwsgierig wie hier een belangrijke rol in heeft. In ieder geval is Ted onze eindverantwoordelijke op technisch gebied. Dat moge duidelijk zijn. Ik denk dat het belangrijk is dat GaGa goede assistentie krijgt. Rutten zegt wat te gaan doen. Dit vind ik overigens veel te vrijblijvend. FcT moet een duidelijke functie voor hem hebben waar Rutten ook verantwoordelijk voor gaat zijn. Overigens heb ik wel vertrouwen in Ted als TD.
    Bij de situatie die jij schetst wordt het verhaal al heel anders. Er is dan meer zekerheid, voor zover dat mogelijk is, ingebouwd. Daar zou ik meer vertrouwen in hebben. Overigens denk ik ook dat Ted goede bedoelingen heeft, en hij te vertrouwen is. Maar we hebben allemaal gezien wat er kan gebeuren als bevoegdheden bij één persoon liggen. Vertrouwen is goed, controle is beter!
  • 21 May 2019 om 23:32
    • Quote van 21 May 2019 om 22:49
      Ik heb Jan v Staa hoog zitten bijv. En je weet zelf ook dat elk zichzelf respecterende voetbalkenner, meent zijn mening te moeten geven. En vrijwel allemaal zeggen ze het een behoorlijke gok te vinden. Dus het heeft geen zin om hier een tiental namen over de schutting te gooien. Jij bent echt niet achterlijk en beseft ook wel dat het aanstellen van Mr.GaGa een risico inhoudt. Dat heb je, als ik het niet mis heb, zelf ook wel aangegeven hier. (Misschien met andere woorden)
    Je kunt Twente, Verenigd! vragen hoe nu de samenstelling is van de technische commisie. Dit heb ik ook gedaan begin van de week. Ik heb nog geen reactie overigens. Ik ben ook nieuwsgierig wie hier een belangrijke rol in heeft. In ieder geval is Ted onze eindverantwoordelijke op technisch gebied. Dat moge duidelijk zijn. Ik denk dat het belangrijk is dat GaGa goede assistentie krijgt. Rutten zegt wat te gaan doen. Dit vind ik overigens veel te vrijblijvend. FcT moet een duidelijke functie voor hem hebben waar Rutten ook verantwoordelijk voor gaat zijn. Overigens heb ik wel vertrouwen in Ted als TD.
  • 21 May 2019 om 22:49
    • Quote van 21 May 2019 om 22:40
      Gooi die namen hier neer dan?? Of klets je weer eens uit je nek?
    Ik heb Jan v Staa hoog zitten bijv. En je weet zelf ook dat elk zichzelf respecterende voetbalkenner, meent zijn mening te moeten geven. En vrijwel allemaal zeggen ze het een behoorlijke gok te vinden. Dus het heeft geen zin om hier een tiental namen over de schutting te gooien. Jij bent echt niet achterlijk en beseft ook wel dat het aanstellen van Mr.GaGa een risico inhoudt. Dat heb je, als ik het niet mis heb, zelf ook wel aangegeven hier. (Misschien met andere woorden)
  • 21 May 2019 om 22:40
    • Quote van 21 May 2019 om 22:38
      Daar heb ik geen verstand van. Dat kunnen anderen beter als ik. Maar ik ben toch niet gek als ik, als buitenstaander, het een erg groot risico vind om GaGa hootdtrainer te maken van een club die bezig is om weer een stevige fundering te bouwen? Op dit moment weet ik niet of dat verantwoord is. Nogmaals, het is best mogelijk dat het goed gaat, en ik beren op de weg zie die niet bestaan.
    Gooi die namen hier neer dan?? Of klets je weer eens uit je nek?
  • 21 May 2019 om 22:38
    • Quote van 21 May 2019 om 22:17
      Hoe zie jij het technische beleid dan voor je ?
    Daar heb ik geen verstand van. Dat kunnen anderen beter als ik. Maar ik ben toch niet gek als ik, als buitenstaander, het een erg groot risico vind om GaGa hootdtrainer te maken van een club die bezig is om weer een stevige fundering te bouwen? Op dit moment weet ik niet of dat verantwoord is. Nogmaals, het is best mogelijk dat het goed gaat, en ik beren op de weg zie die niet bestaan.
  • 21 May 2019 om 22:28
    • Quote van 21 May 2019 om 22:09
      Dat mag je denken, geen probleem. Ik heb dat al vaker gelezen. En ik hoop dat ik het fout zie. Maar er zijn er meerdere die ons waarschuwen. Ook een aantal mensen die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen, en niet de minsten. Lees de kranten er maar op na.
    Gooi die namen hier neer dan, danmoet je ook zo een grote jongen zijn.
  • 21 May 2019 om 22:17
    • Quote van 21 May 2019 om 21:53
      Hij heeft niets mis gedaan. Nog niet tenminste, volgens mij. Ik waarschuw alleen voor de consequenties van alle de keuzes die Ted maakt. Ted is degene die uiteindelijk in z'n eentje beslist op technisch gebied. Dat daar een groot risico in zit weten we. We hebben ons in het verleden al vaker overgeleverd aan iemand die in z'n eentje de keuzes maakte. We weten hoe dat heeft uitgepakt. Willen we daar in mee gaan? Prima, maar dan achteraf niet klagen als het verkeerd uitpakt.
    Hoe zie jij het technische beleid dan voor je ?
  • 21 May 2019 om 22:15
    • Quote van 21 May 2019 om 22:09
      Dat mag je denken, geen probleem. Ik heb dat al vaker gelezen. En ik hoop dat ik het fout zie. Maar er zijn er meerdere die ons waarschuwen. Ook een aantal mensen die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen, en niet de minsten. Lees de kranten er maar op na.
    we zingen met kerst ..radio GA GA....
  • 21 May 2019 om 22:09
    • Quote van 21 May 2019 om 21:59
      Volgens mij word er wel degelijk overleg gepleegd met Kammetje, en Fred. En denk dat P vd Kraan ook niet achterlijk is. Denk dat je behoorlijk paranoïde bent man man
    Dat mag je denken, geen probleem. Ik heb dat al vaker gelezen. En ik hoop dat ik het fout zie. Maar er zijn er meerdere die ons waarschuwen. Ook een aantal mensen die zich in de voetballerij ruimschoots hebben bewezen, en niet de minsten. Lees de kranten er maar op na.
  • 21 May 2019 om 22:02
    • Quote van 21 May 2019 om 21:52
      Laat gaan het succes is deze supporter naar het hoofd gestegen en hij heeft geen benul wat TD inhoud, een beetje wikipedia zou hem goed doen.
    Je kunt ook blind achter Ted aanlopen. Jouw keuze, geen probleem! Ik vind alleen het risico wat hij neemt met de aanstelling van onze nieuwe hoofdtrainer, veel te groot. Mijn mening! Nogmaals, het kan allemaal goed uitpakken, maar ik vind het op dit moment niet verantwoord om zo'n gok te nemen. En waarom je op zo'n denigrerende wijze meent te moeten reageren, is mij ook niet duidelijk. Heb ik je iets misdaan? We zijn toch allemaal wel zo volwassen dat we ook op een volwassen manier met elkaar om kunnen gaan? Of zit ik hier te discussiëren met een stel kinderen?
  • 21 May 2019 om 21:59
    • Quote van 21 May 2019 om 21:53
      Hij heeft niets mis gedaan. Nog niet tenminste, volgens mij. Ik waarschuw alleen voor de consequenties van alle de keuzes die Ted maakt. Ted is degene die uiteindelijk in z'n eentje beslist op technisch gebied. Dat daar een groot risico in zit weten we. We hebben ons in het verleden al vaker overgeleverd aan iemand die in z'n eentje de keuzes maakte. We weten hoe dat heeft uitgepakt. Willen we daar in mee gaan? Prima, maar dan achteraf niet klagen als het verkeerd uitpakt.
    Volgens mij word er wel degelijk overleg gepleegd met Kammetje, en Fred. En denk dat P vd Kraan ook niet achterlijk is. Denk dat je behoorlijk paranoïde bent man man
  • 21 May 2019 om 21:53
    • Quote van 21 May 2019 om 21:31
      Waarom nu weer? Wat heeft Ted nu weer verkeerd gedaan? Nog steeds last van je Pusic syndroom?want begrijp echt niet wat Ted nu fout heeft gedaan.
    Hij heeft niets mis gedaan. Nog niet tenminste, volgens mij. Ik waarschuw alleen voor de consequenties van alle de keuzes die Ted maakt. Ted is degene die uiteindelijk in z'n eentje beslist op technisch gebied. Dat daar een groot risico in zit weten we. We hebben ons in het verleden al vaker overgeleverd aan iemand die in z'n eentje de keuzes maakte. We weten hoe dat heeft uitgepakt. Willen we daar in mee gaan? Prima, maar dan achteraf niet klagen als het verkeerd uitpakt.
  • 21 May 2019 om 21:52
    • Quote van 21 May 2019 om 21:31
      Waarom nu weer? Wat heeft Ted nu weer verkeerd gedaan? Nog steeds last van je Pusic syndroom?want begrijp echt niet wat Ted nu fout heeft gedaan.
    Laat gaan het succes is deze supporter naar het hoofd gestegen en hij heeft geen benul wat TD inhoud, een beetje wikipedia zou hem goed doen.
  • 21 May 2019 om 21:31
    • Quote van 21 May 2019 om 21:16
      Ted heeft FC Twente tot zijn persoonlijke speeltje gemaakt. Hij alleen bepaald uiteindelijk wie er op het veld komt te staan. Speler of staf. Dit kan positief uitpakken, maar ook heel, heel erg fout. Dat de noabers niet ingrijpen, begrijp ik niet. Iedere blinde kan nog zien waar dit naar toe gaat. Een, evt. foute "creatieve" deal van Ted, of een volgende degradatie, zal het definitieve einde van FC Twente betekenen. Nogmaals, het kan goed uitpakken. Maar we weten allemaal waar het vertrouwen op/in één persoon toe kan leiden. Ik vind Ted's spel, met ONZE club als inzet, volkomen onverantwoord. Het risico is te groot!!!
    Waarom nu weer? Wat heeft Ted nu weer verkeerd gedaan? Nog steeds last van je Pusic syndroom?want begrijp echt niet wat Ted nu fout heeft gedaan.
  • 21 May 2019 om 21:16
    Ted heeft FC Twente tot zijn persoonlijke speeltje gemaakt. Hij alleen bepaald uiteindelijk wie er op het veld komt te staan. Speler of staf. Dit kan positief uitpakken, maar ook heel, heel erg fout. Dat de noabers niet ingrijpen, begrijp ik niet. Iedere blinde kan nog zien waar dit naar toe gaat. Een, evt. foute "creatieve" deal van Ted, of een volgende degradatie, zal het definitieve einde van FC Twente betekenen. Nogmaals, het kan goed uitpakken. Maar we weten allemaal waar het vertrouwen op/in één persoon toe kan leiden. Ik vind Ted's spel, met ONZE club als inzet, volkomen onverantwoord. Het risico is te groot!!!
  • 21 May 2019 om 20:32
    • Quote van 21 May 2019 om 19:45
      En na drie verliespartijen deugd er natuurlijk weer helemaal niks. Daarom TC, waarom heeft Ted zo zo veel credits bij jou? Vraag het nu voor de derde keer maar krijg steeds geen antwoord. Nou?
    Waarom twijfel jij zo aan Ted?
  • 21 May 2019 om 19:50
    • Quote van 21 May 2019 om 19:45
      En na drie verliespartijen deugd er natuurlijk weer helemaal niks. Daarom TC, waarom heeft Ted zo zo veel credits bij jou? Vraag het nu voor de derde keer maar krijg steeds geen antwoord. Nou?
    Dat ligt aan de manier waarop er verloren wordt Red.....


    Nieuw seizoen, nieuw begin. Nu schijnt de zon (nog) aan de horizon, en ik hoop dat hij blijft schijnen.....


    Mbt Tedjen heb ik je geantwoord in een ander topic. ;)
  • 21 May 2019 om 19:45
    • Quote van 21 May 2019 om 19:34
      Vergeet sidekick Gracia niet Henk. ;)
    En na drie verliespartijen deugd er natuurlijk weer helemaal niks. Daarom TC, waarom heeft Ted zo zo veel credits bij jou? Vraag het nu voor de derde keer maar krijg steeds geen antwoord. Nou?
  • 21 May 2019 om 19:34
    • Quote van 21 May 2019 om 19:18
      Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen
    Vergeet sidekick Gracia niet Henk. ;)
  • 21 May 2019 om 19:27
    • Quote van 21 May 2019 om 18:19
      Groningen scenario? Kijk effe op welke plek ze zijn geëindigd. Zou mooi zijn dat wij ook zo hoog eindigen.
    Klopt. Maar hoe zijn ze daar gekomen ? Dat heeft alles te maken met influx van huurlingen na de winterstop.
  • 21 May 2019 om 19:25
    • Quote van 21 May 2019 om 18:37
      Eind oktober stond Groningen onderaan en was er veel onrust. Dat is volgens mij wat BAM bedoeld. Pas na versterkingen in de winterstop is het gaan draaien.
    Klopt, die hadden voor de winterstop nauwelijks aanvallende kwaliteiten. Die mahi was toen ook nog geblesseerd. Het gaat toch in eerste instantie om kwaliteit. In het jaar dat we degradeerden hadden we ook geen kwaliteiten in de anval. Toen vielen assaidi en vuckic ook nog eens uit.
  • 21 May 2019 om 19:18
    • Quote van 21 May 2019 om 18:52
      Ondanks Pusic toch kampioen....dat zegt voldoende over de invloed en kwaliteit van Tedjen.....
    Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen Fredjen Tedjen Tedjen
  • 21 May 2019 om 18:58
    • Quote van 21 May 2019 om 18:51
      Een ervaren trainer kan net zo hard op zijn bek gaan als een onervaren. Kijk maar naar Verbeek. Maar García spreekt mij kwa persoon ook meer aan dan pusic. Wat ik hoor van andere mensen, kan García een goede trainer worden. Daar is mijn vertrouwen een beetje op gebaseerd. Hij zich natuurlijk nog wel gaan bewijzen, maar als de supporters er van dag 1 erachter gaan staan, kan het bijna niet verkeerd gaan.
    Als ik Eppie mag geloven.is hij regelmatig bij de trainingen geweest, en die was toch positief over Garcia.
  • 21 May 2019 om 18:56
    • Quote van 21 May 2019 om 18:43
      Waar is dat vertrouwen op gebaseerd dan? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar net als vorig jaar met Pusic vind ik het een enorm risico om een onervaren (assistent)trainer die nog niets gepresteerd heeft aan te stellen. Ik hoop echt dat het dit keer wel goed uitpakt. We gaan het zien!
    er zijn die negatief zijn en andere die positief zijn...ik weet het ook niet of 2G ..een goeie of slechte trainer ..maar van nature ben ik positief ingesteld ..we zullen het zien
  • 21 May 2019 om 18:52
    • Quote van 21 May 2019 om 18:43
      Waar is dat vertrouwen op gebaseerd dan? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar net als vorig jaar met Pusic vind ik het een enorm risico om een onervaren (assistent)trainer die nog niets gepresteerd heeft aan te stellen. Ik hoop echt dat het dit keer wel goed uitpakt. We gaan het zien!
    Ondanks Pusic toch kampioen....dat zegt voldoende over de invloed en kwaliteit van Tedjen.....
  • 21 May 2019 om 18:51
    • Quote van 21 May 2019 om 18:43
      Waar is dat vertrouwen op gebaseerd dan? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar net als vorig jaar met Pusic vind ik het een enorm risico om een onervaren (assistent)trainer die nog niets gepresteerd heeft aan te stellen. Ik hoop echt dat het dit keer wel goed uitpakt. We gaan het zien!
    Een ervaren trainer kan net zo hard op zijn bek gaan als een onervaren. Kijk maar naar Verbeek. Maar García spreekt mij kwa persoon ook meer aan dan pusic. Wat ik hoor van andere mensen, kan García een goede trainer worden. Daar is mijn vertrouwen een beetje op gebaseerd. Hij zich natuurlijk nog wel gaan bewijzen, maar als de supporters er van dag 1 erachter gaan staan, kan het bijna niet verkeerd gaan.
  • 21 May 2019 om 18:48
    • Quote van 21 May 2019 om 18:43
      Waar is dat vertrouwen op gebaseerd dan? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar net als vorig jaar met Pusic vind ik het een enorm risico om een onervaren (assistent)trainer die nog niets gepresteerd heeft aan te stellen. Ik hoop echt dat het dit keer wel goed uitpakt. We gaan het zien!
    Om dat er voorlopig althans de hulp is van Fred R,niet mijn.favoriet maar goed wel goede hulp voor Garcia, en ik denk dat hij het kan. Mijn steun heeft hij voorlopig in ieder geval, en ik denk dat er meer voetbalintelegentie bij Garcia zit dan bij Pusic.
  • 21 May 2019 om 18:43
    • Quote van 21 May 2019 om 18:05
      Ik heb ook vertrouwen in García. Ik denk dat hij het wel goed gaat doen.
    Waar is dat vertrouwen op gebaseerd dan? Ik hoop dat je gelijk hebt, maar net als vorig jaar met Pusic vind ik het een enorm risico om een onervaren (assistent)trainer die nog niets gepresteerd heeft aan te stellen. Ik hoop echt dat het dit keer wel goed uitpakt. We gaan het zien!
  • 21 May 2019 om 18:39
    • Quote van 21 May 2019 om 18:33
      5 wedstrijden dan is het gedaan met Garcia!
    Denk het niet kerel, ik denk dat het goed gaat komen.
  • 21 May 2019 om 18:37
    • Quote van 21 May 2019 om 18:19
      Groningen scenario? Kijk effe op welke plek ze zijn geëindigd. Zou mooi zijn dat wij ook zo hoog eindigen.
    Eind oktober stond Groningen onderaan en was er veel onrust. Dat is volgens mij wat BAM bedoeld. Pas na versterkingen in de winterstop is het gaan draaien.
  • 21 May 2019 om 18:33
    5 wedstrijden dan is het gedaan met Garcia!
  • 21 May 2019 om 18:22
    • Quote van 21 May 2019 om 18:18
      Jij hebt eeeeeeindelijk een potje Prozac gekregen van de dokter.

      Dat verklaart het goede gevoel dat je nu hebt.... op basis van heeeeeelemaal niets.
    Dan word het tijd dat jij die ook neemt, lijkt me niet onverstandig. Over siciaal werkplaats gesproken, net pas vrij?
  • 21 May 2019 om 18:19
    • Quote van 21 May 2019 om 18:15
      Het is en blijft schandalig.... een absolute nobody voor de groep flikkeren en maar hopen dat het goed komt. Rutten kan elk moment vertrekken, zoals vorig seizoen ondervonden en ik ben bang dat die ervaren assistent ook geen naam zal worden waar de twentse genotsknots hard van zal worden.
      Volledig onverantwoord. Krijgen we een Groningen scenario dan is het oorlog in de veste eind oktober. Gelukkig heeft Ted ons Leon in de Tuk, die zal zich koest houden en mocht het slecht gaan dan zal iedereen Garcia in bescherming nemen, zoals men dat doet op de sociale werkplaats.
    Groningen scenario? Kijk effe op welke plek ze zijn geëindigd. Zou mooi zijn dat wij ook zo hoog eindigen.
  • 21 May 2019 om 18:18
    • Quote van 21 May 2019 om 17:21
      Lekker blijven lullen Derksen, misschien worden we wel de verassing van het komend seizoen. Dat kan namelijk ook maar zo.
    Jij hebt eeeeeeindelijk een potje Prozac gekregen van de dokter.

    Dat verklaart het goede gevoel dat je nu hebt.... op basis van heeeeeelemaal niets.
  • 21 May 2019 om 18:17
    • Quote van 21 May 2019 om 18:15
      Het is en blijft schandalig.... een absolute nobody voor de groep flikkeren en maar hopen dat het goed komt. Rutten kan elk moment vertrekken, zoals vorig seizoen ondervonden en ik ben bang dat die ervaren assistent ook geen naam zal worden waar de twentse genotsknots hard van zal worden.
      Volledig onverantwoord. Krijgen we een Groningen scenario dan is het oorlog in de veste eind oktober. Gelukkig heeft Ted ons Leon in de Tuk, die zal zich koest houden en mocht het slecht gaan dan zal iedereen Garcia in bescherming nemen, zoals men dat doet op de sociale werkplaats.
    Ok, ga nu maar weer af.
  • 21 May 2019 om 18:16
    • Quote van 21 May 2019 om 18:15
      Het is en blijft schandalig.... een absolute nobody voor de groep flikkeren en maar hopen dat het goed komt. Rutten kan elk moment vertrekken, zoals vorig seizoen ondervonden en ik ben bang dat die ervaren assistent ook geen naam zal worden waar de twentse genotsknots hard van zal worden.
      Volledig onverantwoord. Krijgen we een Groningen scenario dan is het oorlog in de veste eind oktober. Gelukkig heeft Ted ons Leon in de Tuk, die zal zich koest houden en mocht het slecht gaan dan zal iedereen Garcia in bescherming nemen, zoals men dat doet op de sociale werkplaats.
    Daar gaan we weer...
  • 21 May 2019 om 18:15
    Het is en blijft schandalig.... een absolute nobody voor de groep flikkeren en maar hopen dat het goed komt. Rutten kan elk moment vertrekken, zoals vorig seizoen ondervonden en ik ben bang dat die ervaren assistent ook geen naam zal worden waar de twentse genotsknots hard van zal worden.
    Volledig onverantwoord. Krijgen we een Groningen scenario dan is het oorlog in de veste eind oktober. Gelukkig heeft Ted ons Leon in de Tuk, die zal zich koest houden en mocht het slecht gaan dan zal iedereen Garcia in bescherming nemen, zoals men dat doet op de sociale werkplaats.
  • 21 May 2019 om 18:07
    • Quote van 21 May 2019 om 18:02
      Maar het kan ook heel positief uit pakken, dat kan ook maar zo. En ikbegin daar steeds meer geloof in te krijgen.
    Heeft Derksen nog steeds gelijk gehad. Hij zegt niet dat hij gaat falen, alleen dat het een moeilijke opgave is.
  • 21 May 2019 om 18:05
    • Quote van 21 May 2019 om 18:01
      Ja is ook maatje van Joop, nee klopt Derksen zegt niet veel verkeerds over Twente, maar er is toch back up voor de trainer Garcia? Ik begin steeds meer te geloven dat hij ons positief gaat verassen.
    Ik heb ook vertrouwen in García. Ik denk dat hij het wel goed gaat doen.
  • 21 May 2019 om 18:02
    • Quote van 21 May 2019 om 17:27
      Hier heeft Derksen gewoon gelijk hoor.
    Maar het kan ook heel positief uit pakken, dat kan ook maar zo. En ikbegin daar steeds meer geloof in te krijgen.
  • 21 May 2019 om 18:01
    • Quote van 21 May 2019 om 17:35
      Derksen is altijd positief tegenover twente. Hij is bijna de enigste die op tv komt die je nooit een slecht woord hoord zeggen over twente. Je kan zeggen wat je wil over hem, maar er zit bijna altijd een kern van waarheid in wat hij zegt.
    Ja is ook maatje van Joop, nee klopt Derksen zegt niet veel verkeerds over Twente, maar er is toch back up voor de trainer Garcia? Ik begin steeds meer te geloven dat hij ons positief gaat verassen.
  • 21 May 2019 om 17:52
    • Quote van 21 May 2019 om 17:38
      Net zoals hij oppert dat Tedjen maar naar Feyenoord moet gaan? Het is al een goed teken dat Tedjen nu al drukdoende is op de transfermarkt.


      Gewoon een goed teken Dommel....
    Bij Feyenoord zijn ze ook een beetje de weg kwijt. Nu willen ze die van geel terugvragen. Die gaan ook een zwaar seizoen krijgen.
  • 21 May 2019 om 17:38
    • Quote van 21 May 2019 om 17:36
      Komop TC, wij kijken hier op Twentefans ook constant in de glazen bol. Zoals de feiten nu zijn klinkt het verhaal van Derksen gewoon zeer logisch.
    Net zoals hij oppert dat Tedjen maar naar Feyenoord moet gaan? Het is al een goed teken dat Tedjen nu al drukdoende is op de transfermarkt.


    Gewoon een goed teken Dommel....
  • 21 May 2019 om 17:36
    Aldus Derksen: "Ted moet nog twaalf nieuwe spelers halen. Dus die jongen krijgt een elftal dat als los zand aan elkaar hangt. Je zadelt hem wel ergens mee op als onervaren trainer."


    Een nieuwe en grote samenstelling hoeft per definitie niet gelijk 'los zand' te betekenen. Als de selectie zorgvuldig samen wordt gesteld onder leiding van Tedjen en Fredjen, dan kan FC Twente zomaar de verrassing worden van het seizoen 2019/2020......
  • 21 May 2019 om 17:36
    • Quote van 21 May 2019 om 17:32
      Heeft Derksen een glazen bol dan...en jij ook?
    Komop TC, wij kijken hier op Twentefans ook constant in de glazen bol. Zoals de feiten nu zijn klinkt het verhaal van Derksen gewoon zeer logisch.
  • 21 May 2019 om 17:35
    • Quote van 21 May 2019 om 17:21
      Lekker blijven lullen Derksen, misschien worden we wel de verassing van het komend seizoen. Dat kan namelijk ook maar zo.
    Derksen is altijd positief tegenover twente. Hij is bijna de enigste die op tv komt die je nooit een slecht woord hoord zeggen over twente. Je kan zeggen wat je wil over hem, maar er zit bijna altijd een kern van waarheid in wat hij zegt.
  • 21 May 2019 om 17:32
    • Quote van 21 May 2019 om 17:27
      Hier heeft Derksen gewoon gelijk hoor.
    Heeft Derksen een glazen bol dan...en jij ook?
  • 21 May 2019 om 17:27
    • Quote van 21 May 2019 om 17:21
      Lekker blijven lullen Derksen, misschien worden we wel de verassing van het komend seizoen. Dat kan namelijk ook maar zo.
    Hier heeft Derksen gewoon gelijk hoor.
  • 21 May 2019 om 17:21
    Lekker blijven lullen Derksen, misschien worden we wel de verassing van het komend seizoen. Dat kan namelijk ook maar zo.
  • 21 May 2019 om 17:16
    Ben het niet vaak met hem eens en ik vind het ook een idioot, maar deze keer heeft die gelijk.