'Pusic topkandidaat bij subtopper in Keuken Kampioen Divisie'

( 11 reacties)
'Pusic topkandidaat bij subtopper in Keuken Kampioen Divisie'

Marino Pusic is in beeld als nieuwe hoofdtrainer van Almere City, zo weet Voetbal International vandaag te melden. De 47-jarige oefenmeester werd onlangs door FC Twente, ondanks het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie, op straat gezet. 

Almere City eindigde het afgelopen seizoen op een zevende plek, maar de ploeg van trainer Ole Tobiasen (die in maart werd aangesteld als opvolger van de ontslagen Michele Santoni) werd in de eerste ronde van de play-offs uitgeschakeld door SC Cambuur. 

Pusic werd dit jaar ook al in verband gebracht met De Graafschap, doordat Henk de Jong na dit seizoen vertrekt bij de club uit Doetinchem. De oefenmeester, die zijn ploeg in de nacompetitie nog probeert te behoeden voor degradatie, vertrekt naar SC Cambuur. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2019 om 18:02
    Ik wil geen veren in mijn eigenste anusch steken maar ik heb 6 maanden geleden geroepen dat deze mondpratende gladjakker daar perfect past. Decadent dorp vol van praatjesmakers, maaskantstad zeg maar.
  • 21 May 2019 om 13:40
    • Quote van 21 May 2019 om 11:52
      Als Pusic naar Almere verkast, kan dat ook weer mooi nieuws voor onze overbodige spelers betekenen. Ik zie een nieuwe kans aandringen voor Tom Boere of Jari Oosterwijk. Allebei mag ook.
    Je vergeet Hölscher, Lely, vd Heyden, mooie complete aanbieding van maken. Met mooie strik er om.
  • 21 May 2019 om 12:00
    Roland Alberg is ook transfervrij weg bij zijn club uit de VS. Kan op 10 en linksbuiten spelen. Uitblinker bij een goed draaiend Ado een aantal jaren geleden. 16 goals in 52 wedstrijden in zijn periode in de VS. Brengt met zijn 28 jaar een stukje ervaring mee. Lijkt me een versterking voor ons.
  • 21 May 2019 om 11:52
    Als Pusic naar Almere verkast, kan dat ook weer mooi nieuws voor onze overbodige spelers betekenen. Ik zie een nieuwe kans aandringen voor Tom Boere of Jari Oosterwijk. Allebei mag ook.
  • 21 May 2019 om 11:45
    • Quote van 21 May 2019 om 11:39
      Nog nooit in almere geweest zeker :)
    Hahaha, heel scherp!
  • 21 May 2019 om 11:39
    • Quote van 21 May 2019 om 11:38
      Gaat hem niet worden. Pusic wacht op een topclub uit de Balkan.
    Nog nooit in almere geweest zeker :)
  • 21 May 2019 om 11:38
    Gaat hem niet worden. Pusic wacht op een topclub uit de Balkan.
  • 21 May 2019 om 11:34
    Ach, als hij maar buiten de regio van Leo zit is er met Pusic niets aan de hand..
  • 21 May 2019 om 11:29
    • Quote van 21 May 2019 om 11:23
      Mooi voor hem. Zou nog mooier zijn als Twente dan zijn salaris niet meer hoeft door te betalen, maar dat zal helaas wel moeten vrees ik. Voetbaltrainer zijn heeft ook prettige kanten: 1 baan hebben, 2 salarissen opstrijken.
    Geldt dat niet voor elke baan?
  • 21 May 2019 om 11:23
    Mooi voor hem. Zou nog mooier zijn als Twente dan zijn salaris niet meer hoeft door te betalen, maar dat zal helaas wel moeten vrees ik. Voetbaltrainer zijn heeft ook prettige kanten: 1 baan hebben, 2 salarissen opstrijken.
  • 21 May 2019 om 11:07
    Succes
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›