''Wilfried Bony moet komen, Leroy Fer moet komen, Ola John...''

34
 ''Wilfried Bony moet komen, Leroy Fer moet komen, Ola John...''

FC Twente werd dit seizoen kampioen van de Keuken Kampioen Divisie en Tijmen van Wissing is benieuwd welke selectie de nieuwe hoofdtrainer Gonzalo Garcia Garcia volgend seizoen tot zijn beschikking heeft in de Eredivisie. 

Maandag werd in ieder geval bekend dat Joël Drommel zijn contract verlengd heeft bij de club uit Enschede. "Hij tekent voor twee jaar bij en dat is toch een goed signaal, denk ik", liet hij weten bij de Oosttribune. "Het is een uitstekende doelman gebleken dit seizoen. Ik was aan het begin zeker geen fan van hem, maar hij is afgelopen jaar echt gegroeid en met Bijen gewoon de beste."

"Hij kan uitgroeien tot een stabiele Eredvisie-keeper en dat had ik niet verwacht", erkent Van Wissing, die benieuwd is welke spelers Ted van Leeuwen gaat halen. "Ik krijg elke dag berichten van fans: die zijn de titel alweer vergeten. die willen alleen maar nieuwe spelers hebben. Wilfried Bony moet komen, Leroy Fer moet komen, Ola John... ze hebben het allemaal hoog in de bol", lacht de verslaggever. 

34 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2019 om 08:59
    • Quote van 21 May 2019 om 13:08
      Doe buiten die drie genoemde dan ook meteen Ruiz en Douglas er bij !
    Heb jij Douglas gezien bij de huldiging? Hij houd wel van een big mac!
  • 21 May 2019 om 17:07
    • Quote van 21 May 2019 om 16:07
      Ja denk je? Als ik zijn opstellingen zag.
    Eigenwijze zak hooi was het. Wilde zelfs de hulp van Rutten niet......
  • 21 May 2019 om 16:42
    • Quote van 21 May 2019 om 13:14
      Haal gewoon een paar goede spelers uit de KKD competitie.
    Die komen ook nog wel.
  • 21 May 2019 om 16:07
    • Quote van 21 May 2019 om 16:03
      Die las hier zelfs mee....zeker weet'n.....
    Ja denk je? Als ik zijn opstellingen zag.
  • 21 May 2019 om 16:03
    • Quote van 21 May 2019 om 15:51
      Pusic
    Die las hier zelfs mee....zeker weet'n.....
  • 21 May 2019 om 15:51
    • Quote van 21 May 2019 om 14:18
      Wie niet?
    Pusic
  • 21 May 2019 om 15:25
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Nee je begrijpt me verkeerd, misschien heb ik dat ook niet duidelijk verwoord. Ikzelf wil Espinosa niet weg. Espinosa wordt misschien verkocht, las dat ergens, hopelijk niet waar. Voor mijn gevoel is Espinosa zeker zo goed als Garcia en mij lijkt Garcia dan ook geen aanwinst voor Twente
  • 21 May 2019 om 14:18
    • Quote van 21 May 2019 om 12:36
      In de Eredivisie moet deze speler goed mee kunnen komen, maar je zit ook al met Espinosa op die positie. Garcia is wel een die duelkracht heeft.
    García duelkracht? Hebben we het over dezelfde? Deze is 1,70
  • 21 May 2019 om 14:18
    • Quote van 21 May 2019 om 12:38
      Die van Wissing leest echt twentefans ????
    Wie niet?
  • 21 May 2019 om 14:11
    • Quote van 21 May 2019 om 13:44
      Zouden we op deze site niet een transfer poll kunnen maken? Zodat we als fans onder elkaar kunnen bespreken welke spelers je hoopt dat zullen komen.
    Goed idee
  • 21 May 2019 om 14:08
    • Quote van 21 May 2019 om 14:02
      Een vraag , als je de beste 15 van de KKD competitie neemt is dit team dan ED waardig ?
    Nee! Het moet een team worden. De 11 beste voetballers vormen niet per se het beste team.
  • 21 May 2019 om 14:06
    • Quote van 21 May 2019 om 14:02
      Een vraag , als je de beste 15 van de KKD competitie neemt is dit team dan ED waardig ?
    We zullen het waarschijnlijk nooit weten omdat dit niet gaat gebeuren. En wie zijn de 15 beste? Heb al veel mensen horen roepen om de Branco v/d Boomen. Maar die is al een keer behoorlijk door het ijs gezakt bij Heerenveen.
  • 21 May 2019 om 14:02
    • Quote van 21 May 2019 om 13:14
      Haal gewoon een paar goede spelers uit de KKD competitie.
    Een vraag , als je de beste 15 van de KKD competitie neemt is dit team dan ED waardig ?
  • 21 May 2019 om 13:51
    • Quote van 21 May 2019 om 13:44
      Zouden we op deze site niet een transfer poll kunnen maken? Zodat we als fans onder elkaar kunnen bespreken welke spelers je hoopt dat zullen komen.
    Eens!
  • 21 May 2019 om 13:48
    • Quote van 21 May 2019 om 13:08
      Doe buiten die drie genoemde dan ook meteen Ruiz en Douglas er bij !
    Douglas is gestopt met voetbal.
  • 21 May 2019 om 13:44
    Zouden we op deze site niet een transfer poll kunnen maken? Zodat we als fans onder elkaar kunnen bespreken welke spelers je hoopt dat zullen komen.
  • 21 May 2019 om 13:42
    Bony en Fer lijkt me wel heel onwaarschijnlijk. Ik hoop dat ze Avdijaj van Willem II halen. Zijn contract is net afgelopen en is toch een prima jonge aanvaller. Dat die een Schalke verleden heeft is ook een plus.
  • 21 May 2019 om 13:41
    Als je al die "oude namen" langs ziet komen, moet je je dan niet afvragen of het allemaal wel realistisch is? FcT wil zich handhaven, kan het zich niet permitteren om "vedettes" tegen hoge vergoedingen te kopen.... Wanneer staan we met beide voeten op de grond? M.i. zijn de verwachtingen nu al weer te hoog gegrepen....
  • 21 May 2019 om 13:40
    • Quote van 21 May 2019 om 13:24
      Douglas drinkt zich 3 x per week een stuk in de kraag bij Rocks, 1.98 en 113 kilo... succes ermee
    Als ik dit zo lees zouden we met hem erbij prima op de nul kunnen spelen. Als we hem in de goal zetten komt er geen bal meer langs :-)
  • 21 May 2019 om 13:38
    • Quote van 21 May 2019 om 13:14
      Haal gewoon een paar goede spelers uit de KKD competitie.
    Alsjeblieft dat nivo is bagger hebben we zelf gezien.
  • 21 May 2019 om 13:38
    • Quote van 21 May 2019 om 12:59
      Dan zal Espinoza wel verkocht worden en daar ben ik persoonlijk niet rouwig om. Te licht / slap voor eredivisie.
    Espinosa moet je niet van de hand doen, is een zeer goede voetballer die het in de eredivisie beter zal doen dan in de KKD. Ik zou zeggen ruim eerst pruttel als vd Lely, vd Heyden, Boere, Oosterwijk, Hölscher op.
  • 21 May 2019 om 13:24
    • Quote van 21 May 2019 om 13:08
      Doe buiten die drie genoemde dan ook meteen Ruiz en Douglas er bij !
    Douglas drinkt zich 3 x per week een stuk in de kraag bij Rocks, 1.98 en 113 kilo... succes ermee
  • 21 May 2019 om 13:23
    • Quote van 21 May 2019 om 12:59
      Dan zal Espinoza wel verkocht worden en daar ben ik persoonlijk niet rouwig om. Te licht / slap voor eredivisie.
    Hoe kan dat nou? Heeft nog nooit in de Eredivisie gespeeld.
  • 21 May 2019 om 13:14
    • Quote van 21 May 2019 om 13:09
      Ik vond die Pablo Fernandes ook wel een aardige speler volgens mij is hij ook van City. Ik hoop dat Ted een speler als Piazon kan halen die is ook transfervrij en kent Ted nog uit zijn tijd bij Vitesse.
    Haal gewoon een paar goede spelers uit de KKD competitie.
  • 21 May 2019 om 13:09
    • Quote van 21 May 2019 om 12:26
      Offtopic: Man City heeft Manu Garcia aangeboden bij Twente. Was bij NAC niet dit jaar maar een jaar eerder uitblinker en publiekslieveling. Is daarna verhuurd geweest aan Franse Ligue 1 club Toulouse Bron: Twenteinsite.
    Ik vond die Pablo Fernandes ook wel een aardige speler volgens mij is hij ook van City. Ik hoop dat Ted een speler als Piazon kan halen die is ook transfervrij en kent Ted nog uit zijn tijd bij Vitesse.
  • 21 May 2019 om 13:08
    Doe buiten die drie genoemde dan ook meteen Ruiz en Douglas er bij !
  • 21 May 2019 om 12:59
    • Quote van 21 May 2019 om 12:26
      Offtopic: Man City heeft Manu Garcia aangeboden bij Twente. Was bij NAC niet dit jaar maar een jaar eerder uitblinker en publiekslieveling. Is daarna verhuurd geweest aan Franse Ligue 1 club Toulouse Bron: Twenteinsite.
    Dan zal Espinoza wel verkocht worden en daar ben ik persoonlijk niet rouwig om. Te licht / slap voor eredivisie.
  • 21 May 2019 om 12:56
    • Quote van 21 May 2019 om 12:43
      Hij heeft juist in 17/18 met NAC in de eredivisie gespeeld. De wedstrijden wat ik gezien had van hem waren prima, maar z'n rendement is echt laag voor zijn positie. En dat is toch ook wel een belangrijk punt. Ik vind het echt een twijfelgeval, Espinosa die we nu hebben of eventueel verkopen is van gelijke klasse schat ik in. Je gaat er denk ik niet op vooruit
    Hij heeft nog een 1 jarige contract bij Man City. Dan zou je haast zeggen overnemen voor een zachtprijsje en City terugkoop clausule geven. Hij is nog maar 21.
  • 21 May 2019 om 12:43
    • Quote van 21 May 2019 om 12:36
      In de Eredivisie moet deze speler goed mee kunnen komen, maar je zit ook al met Espinosa op die positie. Garcia is wel een die duelkracht heeft.
    Hij heeft juist in 17/18 met NAC in de eredivisie gespeeld. De wedstrijden wat ik gezien had van hem waren prima, maar z'n rendement is echt laag voor zijn positie. En dat is toch ook wel een belangrijk punt. Ik vind het echt een twijfelgeval, Espinosa die we nu hebben of eventueel verkopen is van gelijke klasse schat ik in. Je gaat er denk ik niet op vooruit
  • 21 May 2019 om 12:38
    Die van Wissing leest echt twentefans ????
  • 21 May 2019 om 12:36
    • Quote van 21 May 2019 om 12:31
      Zeer goede speler wanneer ik hem heb zien spelen. Schrik alleen van z'n rendement op de aanvallende posities wat hij gespeeld heeft afgelopen 2 jaar... bizar laag
    In de Eredivisie moet deze speler goed mee kunnen komen, maar je zit ook al met Espinosa op die positie. Garcia is wel een die duelkracht heeft.
  • 21 May 2019 om 12:31
    • Quote van 21 May 2019 om 12:26
      Offtopic: Man City heeft Manu Garcia aangeboden bij Twente. Was bij NAC niet dit jaar maar een jaar eerder uitblinker en publiekslieveling. Is daarna verhuurd geweest aan Franse Ligue 1 club Toulouse Bron: Twenteinsite.
    Zeer goede speler wanneer ik hem heb zien spelen. Schrik alleen van z'n rendement op de aanvallende posities wat hij gespeeld heeft afgelopen 2 jaar... bizar laag
  • 21 May 2019 om 12:30
    • Quote van 21 May 2019 om 12:26
      Offtopic: Man City heeft Manu Garcia aangeboden bij Twente. Was bij NAC niet dit jaar maar een jaar eerder uitblinker en publiekslieveling. Is daarna verhuurd geweest aan Franse Ligue 1 club Toulouse Bron: Twenteinsite.
    Agyepong 2.0?
  • 21 May 2019 om 12:26
    Offtopic: Man City heeft Manu Garcia aangeboden bij Twente. Was bij NAC niet dit jaar maar een jaar eerder uitblinker en publiekslieveling. Is daarna verhuurd geweest aan Franse Ligue 1 club Toulouse Bron: Twenteinsite.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›