'FC Twente krijgt Spaanse aanvallende middenvelder aangeboden'

( 10 reacties)
'FC Twente krijgt Spaanse aanvallende middenvelder aangeboden'

Manchester City heeft Ted van Leeuwen een paar spelers, waaronder Manu Garcia, aangeboden die volgend seizoen verhuurd mogen worden. Dat laat de doorgaans betrouwbare 'Tys' weten op het forum van FCTwente.net. 

De Spaanse aanvallende middenvelder, die in het verleden één van de grote revelaties was bij NAC Breda, werd het afgelopen seizoen verhuurd aan Toulouse FC en de Engelse topclub is van plan om hem volgend seizoen opnieuw uit te lenen. 

FC Twente wil ook de talentvolle middenvelder Matthew Smith dolgraag langer behouden, maar de kans is aanwezig dat de 'Citizens' hem volgend seizoen in het Championship (of misschien zelfs in de Premier League) willen gaan stallen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2019 om 15:54
    • Quote van 21 May 2019 om 15:30
      Dit dus, Garcia lijkt me geen verbetering. Wel een goede voetballer, hij laat het team ook wel beter voetballen maar heeft zelf een te laag rendement
    Vind altijd raar dat ze zulke spelers op de am positie neerzetten. Goed voetballende middenvelder zonder assist en doelpunten lijken mij gewoon centrale middenvelders. Hetzelfde geld voor espinoza, dat vind ik ook gewoon een cm. Je ziet altijd rond de middenveld hangen. Geen idee waarom ze dan worden opgesteld als am.
  • 21 May 2019 om 15:30
    • Quote van 21 May 2019 om 15:00
      We hebben Espinosa al.
    Dit dus, Garcia lijkt me geen verbetering. Wel een goede voetballer, hij laat het team ook wel beter voetballen maar heeft zelf een te laag rendement
  • 21 May 2019 om 15:23
    • Quote van 21 May 2019 om 14:55
      Daar gaan we weer. In lid op een ander forum suggereert iets en het wordt hier als nieuws gebracht. Te triest.
    Dat komt omdat jij Tys niet kent, daarom denk jij zo. ;)
  • 21 May 2019 om 15:10
    Manu Garcia direct doen! Uitstekende voetballer!
  • 21 May 2019 om 15:00
    We hebben Espinosa al.
  • 21 May 2019 om 14:55
    Daar gaan we weer. In lid op een ander forum suggereert iets en het wordt hier als nieuws gebracht. Te triest.
  • 21 May 2019 om 14:53
    • Quote van 21 May 2019 om 14:51
      Ik zag in ieder geval Ted lopen met iemand ernaast en een fotograaf. De conclusie van nieuwe speler heb ik zelf getrokken..
    Hoe zag die eruit?
  • 21 May 2019 om 14:51
    • Quote van 21 May 2019 om 14:49
      En dit kunnen wij geloven?
    Ik zag in ieder geval Ted lopen met iemand ernaast en een fotograaf. De conclusie van nieuwe speler heb ik zelf getrokken..
  • 21 May 2019 om 14:49
    • Quote van 21 May 2019 om 14:47
      Komt in ieder geval een nieuwe speler aan, zag er net eentje lopen met Ted bij de Veste. Fotograaf was er ook bij.
    En dit kunnen wij geloven?
  • 21 May 2019 om 14:47
    Komt in ieder geval een nieuwe speler aan, zag er net eentje lopen met Ted bij de Veste. Fotograaf was er ook bij.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›