Heubach doet open sollicitatie: ''Er valt heel veel te halen''

( 114 reacties)
Heubach doet open sollicitatie: ''Er valt heel veel te halen''

Jeroen Heubach ziet een terugkeer bij FC Twente wel zitten. De voormalig profvoetballer, die maar liefst 271 wedstrijden speelde bij de club uit Enschede en uitgroeide tot publiekslieveling, benadrukt echter dat hij niet als trainer aan de slag wil. 

“Het lijkt me wel leuk om spelers te begeleiden”, legt hij uit bij Voetbaltijd. “Jonge spelers die de stap naar het eerste nog moeten maken. Ik denk dat er heel veel te halen valt in het begeleiden van jonge talenten", aldus Heubach, die niet weet of de Tukkers weer met hem in zee willen gaan. 

“Als ze met zoiets komen kunnen we altijd praten", vervolgt hij. "Ik sta er open voor, maar bij FC Twente weet je het toch nooit”, besluit Heubach, die in één van de saneringsrondes op straat werd gezet door 'zijn' FC Twente. Tegenwoordig werkt hij als begeleider in een zorginstelling. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 May 2019 om 13:44
    • Quote van 23 May 2019 om 13:17
      Reken er maar op dat die moat van Ja Die niet met Van Hal spreekt (die zelf nagenoeg niet aanwezig is). Hooguit met de huidige directie.
    Dat kan zo zijn, Gerard is het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland, o.a. Thailand.... de lijntjes zijn wel kort....
  • 23 May 2019 om 13:20
    • Quote van 23 May 2019 om 13:04
      Maar je reageert zelf ook als een malloot sorry hoor
    Laten we het houden op een ander soort 'humor'. Maar blijkbaar voor jou reden om weer als een idioot door het lint te gaan. Pak een terrasje (ik bedoel: biertje drinken, niet afbreken), neem je rust en geniet van het mooie weer. Druktemaker :)
  • 23 May 2019 om 13:17
    • Quote van 23 May 2019 om 12:28
      Van Hal had geloof ik tot voor kort nog een lening van 2 miljoen richting Twente openstaan. Zou me niks verbazen als hij in het kader van de herfinanciering van een deel heeft afgezien.
    Reken er maar op dat die moat van Ja Die niet met Van Hal spreekt (die zelf nagenoeg niet aanwezig is). Hooguit met de huidige directie.
  • 23 May 2019 om 13:04
    • Quote van 23 May 2019 om 11:06
      Dank voor je bijdrage. Zo kennen we je weer :)
    Maar je reageert zelf ook als een malloot sorry hoor
  • 23 May 2019 om 12:44
    • Quote van 23 May 2019 om 12:20
      Geen idee wat een sponsor exact inbrengt, dus zeg het maar. Ik had het over de omvang van het bedrijf aangezien het om een groot transportbedrijf ging. Wat heeft Hatrans zoal ingelegd dan? (Ik weet alleen dat er een lounge naar vernoemd is, maar geen idee wat ermee gemoeid is)
    ANS schreef: "Noem dan eens de naam van dat transportbedrijf dat volgens jou een GROTE sponsor is." M.i. ging het dus om de financiële bijdrage..... Verder zie de post van Rik304....
  • 23 May 2019 om 12:39
    • Quote van 23 May 2019 om 12:28
      Van Hal had geloof ik tot voor kort nog een lening van 2 miljoen richting Twente openstaan. Zou me niks verbazen als hij in het kader van de herfinanciering van een deel heeft afgezien.
    precies.
  • 23 May 2019 om 12:28
    • Quote van 23 May 2019 om 12:20
      Geen idee wat een sponsor exact inbrengt, dus zeg het maar. Ik had het over de omvang van het bedrijf aangezien het om een groot transportbedrijf ging. Wat heeft Hatrans zoal ingelegd dan? (Ik weet alleen dat er een lounge naar vernoemd is, maar geen idee wat ermee gemoeid is)
    Van Hal had geloof ik tot voor kort nog een lening van 2 miljoen richting Twente openstaan. Zou me niks verbazen als hij in het kader van de herfinanciering van een deel heeft afgezien.
  • 23 May 2019 om 12:20
    • Quote van 23 May 2019 om 12:04
      We hebben het toch over het feit dat Hatrans, feitelijk Gerard van Hal, geen grote sponsor (denk o.a. aan leningen) zou zijn? Dus niet over de grootte van het bedrijf? Als er iemand FcT minded is, is Gerard het wel....
    Geen idee wat een sponsor exact inbrengt, dus zeg het maar. Ik had het over de omvang van het bedrijf aangezien het om een groot transportbedrijf ging. Wat heeft Hatrans zoal ingelegd dan? (Ik weet alleen dat er een lounge naar vernoemd is, maar geen idee wat ermee gemoeid is)
  • 23 May 2019 om 12:04
    • Quote van 23 May 2019 om 11:04
      Dat ligt eraan wat jij onder groot beschouwd. Het zou kunnen. Hoeveel heeft hij op de weg?
    We hebben het toch over het feit dat Hatrans, feitelijk Gerard van Hal, geen grote sponsor (denk o.a. aan leningen) zou zijn? Dus niet over de grootte van het bedrijf? Als er iemand FcT minded is, is Gerard het wel....
  • 23 May 2019 om 11:06
    • Quote van 23 May 2019 om 09:57
      Eingelijk reageer je als een lul he? Geef ik je fatsoenlijk antwoord kom jij met zo een domme uitspraak, waar slaat dat nou op toverbal? Ik loop hier gvd niet continu te zeiken dat ik insite informatie heb. Maar mijn moat had op dat moment wel gelijk wat hij van zijn baas hoorde. Maar je bent echt een grote lulhannes, en over die vriendin heb Messi gelijk zeker het sletje met dat kleine linkertietje Boeskool, waar iedereen over hen is geweest.En Zlatan komt niet omdat dat sletje er niets van kon. En kruip jij maar lekker anderen in de reet.
    Dank voor je bijdrage. Zo kennen we je weer :)
  • 23 May 2019 om 11:04
    • Quote van 23 May 2019 om 10:50
      Onderschat je niet wat Gerard van Hal gedaan heeft?
    Dat ligt eraan wat jij onder groot beschouwd. Het zou kunnen. Hoeveel heeft hij op de weg?
  • 23 May 2019 om 11:04
    • Quote van 23 May 2019 om 09:29
      Is dat die vriendin met dat linker tietje waar heel boeskool overheen ging.
    Ho ho, niet heel Boeskoolstad. Ik was mijn handen in onschuld.
  • 23 May 2019 om 10:50
    • Quote van 23 May 2019 om 06:58
      Is Heisterkamp een grote sponsor? Hatrans is volgens mij relatief klein.
    Onderschat je niet wat Gerard van Hal gedaan heeft?
  • 23 May 2019 om 09:57
    • Quote van 23 May 2019 om 09:05
      En de oom van mijn buurvrouw had ooit eens een vriendin waarvan de dochter bij de zoon van een kennis van Van Leeuwen in de klas zat. Die wist te vertellen dat Twente bezig is met de komst van Zlatan.
    Eingelijk reageer je als een lul he? Geef ik je fatsoenlijk antwoord kom jij met zo een domme uitspraak, waar slaat dat nou op toverbal? Ik loop hier gvd niet continu te zeiken dat ik insite informatie heb. Maar mijn moat had op dat moment wel gelijk wat hij van zijn baas hoorde. Maar je bent echt een grote lulhannes, en over die vriendin heb Messi gelijk zeker het sletje met dat kleine linkertietje Boeskool, waar iedereen over hen is geweest.En Zlatan komt niet omdat dat sletje er niets van kon. En kruip jij maar lekker anderen in de reet.
  • 23 May 2019 om 09:29
    • Quote van 23 May 2019 om 09:05
      En de oom van mijn buurvrouw had ooit eens een vriendin waarvan de dochter bij de zoon van een kennis van Van Leeuwen in de klas zat. Die wist te vertellen dat Twente bezig is met de komst van Zlatan.
    Is dat die vriendin met dat linker tietje waar heel boeskool overheen ging.
  • 23 May 2019 om 09:05
    • Quote van 23 May 2019 om 08:27
      Ja heb ook niet gezegd super grote sponsor, maar wel sponsor die de club structureel steunt en weet niet hoe groot die is, maar hij ze zijn wel van veel zaken.op de hoogte Boes. Verder weet deze jongen niet veel van cijfertjes...daar hebben we kenners voor:-);-)
    En de oom van mijn buurvrouw had ooit eens een vriendin waarvan de dochter bij de zoon van een kennis van Van Leeuwen in de klas zat. Die wist te vertellen dat Twente bezig is met de komst van Zlatan.
  • 23 May 2019 om 08:27
    • Quote van 23 May 2019 om 06:58
      Is Heisterkamp een grote sponsor? Hatrans is volgens mij relatief klein.
    Ja heb ook niet gezegd super grote sponsor, maar wel sponsor die de club structureel steunt en weet niet hoe groot die is, maar hij ze zijn wel van veel zaken.op de hoogte Boes. Verder weet deze jongen niet veel van cijfertjes...daar hebben we kenners voor:-);-)
  • 23 May 2019 om 06:58
    • Quote van 23 May 2019 om 00:09
      Ja kan wel zijn maar een maat van mij werkt bij die in Oldenzaal, maar dat zou Ans ook moeten weten, dat die er wel degelijk zijn.
    Is Heisterkamp een grote sponsor? Hatrans is volgens mij relatief klein.
  • 23 May 2019 om 00:12
    • Quote van 23 May 2019 om 00:09
      Ja kan wel zijn maar een maat van mij werkt bij die in Oldenzaal, maar dat zou Ans ook moeten weten, dat die er wel degelijk zijn.
    Gerard kun je rustig een zeer gerespecteerde persoonlijkheid noemen.
  • 23 May 2019 om 00:09
    • Quote van 23 May 2019 om 00:04
      Dat is 1 van de 2.
    Ja kan wel zijn maar een maat van mij werkt bij die in Oldenzaal, maar dat zou Ans ook moeten weten, dat die er wel degelijk zijn.
  • 23 May 2019 om 00:04
    • Quote van 22 May 2019 om 23:50
      Dat moet jij toch weten Ans? Zitten in Oldenzaal nu.
    Dat is 1 van de 2.
  • 22 May 2019 om 23:50
    • Quote van 22 May 2019 om 22:35
      Noem dan eens de naam van dat transportbedrijf dat volgens jou een GROTE sponsor is.
    Dat moet jij toch weten Ans? Zitten in Oldenzaal nu.
  • 22 May 2019 om 23:35
    • Quote van 22 May 2019 om 23:18
      ja drm, kunnen er toch niks aan veranderen.
    jawel.... positief kritisch blijven met een respectvolle benadering....
  • 22 May 2019 om 23:18
    • Quote van 22 May 2019 om 23:10
      Die illusie heb ik niet..... Omdat het al een voldongen feit is, zullen we het er voorlopig mee moeten doen....
    ja drm, kunnen er toch niks aan veranderen.
  • 22 May 2019 om 23:10
    • Quote van 22 May 2019 om 22:49
      dat zijn open deuren, daar wordt die man niet rustiger van.
    Die illusie heb ik niet..... Omdat het al een voldongen feit is, zullen we het er voorlopig mee moeten doen....
  • 22 May 2019 om 23:05
    • Quote van 22 May 2019 om 22:35
      Noem dan eens de naam van dat transportbedrijf dat volgens jou een GROTE sponsor is.
    Wat is groot? Gerard en Gerard? 2 verschillende transportbedrijven?
  • 22 May 2019 om 22:58
    • Quote van 22 May 2019 om 22:06
      Schijnt dat een tijdelijke interim directeur van 1 jaar +optie na evaluatie, twee jaar heeft gemaakt,heel normaal bij ons,die keeper had toch 4 en half jaar ipv 4 en half maand?En dan nog JaDie,de info van ANS is meestal wel goed,wees er blij mee,weten we ook een beetje hoe het daar werkt,en ANS als je weet hoeveel sponsorplaatsen verkocht zijn,meld het ons,elke 1000 toeschouwers,is 1miljoen omzet heb ik ooit van Joop geleerd.
    je kunt een omzet van € 1.000,00 per gemiddelde toeschouwer aanhouden, incl. sponsorplaatsen. Met die wetenschap zul je ook benieuwd zijn naar de jaarstukken 2018/2019.....
  • 22 May 2019 om 22:49
    • Quote van 22 May 2019 om 22:48
      Ik kan er kort over zijn. FcT heeft hopelijk geleerd van het verleden. Aan het einde van dit jaar zal er veel duidelijk zijn....
    dat zijn open deuren, daar wordt die man niet rustiger van.
  • 22 May 2019 om 22:48
    • Quote van 22 May 2019 om 22:20
      Ik heb geen antwoorden op je vragen. Ik vraag me die dingen inderdaad af. Zonder erover te oordelen. Noem me dom of naïef, ik weet het gewoon niet,. En daarom heb ik die vragen hier ook gesteld. Ik hoop echt dat het goed afgetimmerd is, en ik beren op de weg zie die er niet zijn. Maar tot nu toe heeft niemand hier me een overtuigend antwoord gegeven. In verdraaien van woorden, beledigen en kleineren zijn er een aantal heel goed, maar inhoudelijk krijg ik geen antwoord.
    Ik kan er kort over zijn. FcT heeft hopelijk geleerd van het verleden. Aan het einde van dit jaar zal er veel duidelijk zijn....
  • 22 May 2019 om 22:35
    • Quote van 22 May 2019 om 22:27
      En jij kent grotere spinsors als jou niet eens met je domme vraag, Transportbedrijf, Sponsor?? Haha dan val je behoorlijk door de mand, en je bluft nu weer met je grote mond dat je er weer veel geld in heb zitten en dat je daarom de boel goed in de gaten houd. Je verbeeld je nogal wat he. Maar je bent niets bij Twente, want je lult niet meer over het op de hoogte zijn van het contract van Pusic, en waar ik de laatste keer, overigen wel een goede kreeg van iemand bij een transportbedrijf, had hij van zijn chef wat info gekregen. En kom jij dom aanzetten met er is helemaal geen transportbedrijf sponsor. Kun je zien dat je uit je nek blijft kletsen en dat je aandacht te komt nepperd.En supporters zo alsmij? Je weet waar ik toe behoor en dat er meer dan ik alleen zo denken en doen. En ik blijf mijn club trouw , vecht me er kapot voor, maar jij bent het type klapvee dat ons toch asociaal noemt. Mag je niet meer hoor praten, met j e kapsones mislijkmakend ventje.
    Noem dan eens de naam van dat transportbedrijf dat volgens jou een GROTE sponsor is.
  • 22 May 2019 om 22:34
    • Quote van 22 May 2019 om 22:27
      En jij kent grotere spinsors als jou niet eens met je domme vraag, Transportbedrijf, Sponsor?? Haha dan val je behoorlijk door de mand, en je bluft nu weer met je grote mond dat je er weer veel geld in heb zitten en dat je daarom de boel goed in de gaten houd. Je verbeeld je nogal wat he. Maar je bent niets bij Twente, want je lult niet meer over het op de hoogte zijn van het contract van Pusic, en waar ik de laatste keer, overigen wel een goede kreeg van iemand bij een transportbedrijf, had hij van zijn chef wat info gekregen. En kom jij dom aanzetten met er is helemaal geen transportbedrijf sponsor. Kun je zien dat je uit je nek blijft kletsen en dat je aandacht te komt nepperd.En supporters zo alsmij? Je weet waar ik toe behoor en dat er meer dan ik alleen zo denken en doen. En ik blijf mijn club trouw , vecht me er kapot voor, maar jij bent het type klapvee dat ons toch asociaal noemt. Mag je niet meer hoor praten, met j e kapsones mislijkmakend ventje.
    Nou verdraaid je de boel Ja Die, ANS heeft nergens gezegd dat hij geen groot transportbedrijf als sponsor kent(lees het nog maar een keer) en als je de post van eppie hier onder leest zie je dat hij met het contract van Pusic ook niet fout zat. Dus helaas voor jou.
  • 22 May 2019 om 22:31
    • Quote van 22 May 2019 om 22:26
      Je hebt je diensten hier bewezen, waarvoor dank. Echter vind ik je verhaal niet rijmen met hoe onvolwassen je soms reageert op ja die e.d.
    Dat klopt, maar soms gaat het veel te ver en dan slaan de stoppen wel eens door.
  • 22 May 2019 om 22:29
    • Quote van 22 May 2019 om 22:26
      Je hebt je diensten hier bewezen, waarvoor dank. Echter vind ik je verhaal niet rijmen met hoe onvolwassen je soms reageert op ja die e.d.
    Ans heeft het te hoog in de bol, en verbeeld zich te veel. Maar hij is geen sponsor,een eenzaam boekhoudertje achter de geraniums.
  • 22 May 2019 om 22:27
    • Quote van 22 May 2019 om 22:15
      Het zal je pijn doen, maar ik weet alles tot op de laatste Euro, van wat er binnen de club op fin. gebied en op beleid gebeurt. Mocht het wederom mis gaan met de club, dan gaat ook mij dat geld kosten, dus ik zit er boven op. Over spelers en trainers schrijf ik (bijna) nooit. Wel kan ik je nog zeggen, als jouw gedrag het gedrag is van de gemiddelde supporter, dan hadden veel sponsors en ook noabers de club nooit gered. Gelukkig hebben we voor 99 % fantastische supporters en voor mij hoor jij bij die ene %.
    En jij kent grotere spinsors als jou niet eens met je domme vraag, Transportbedrijf, Sponsor?? Haha dan val je behoorlijk door de mand, en je bluft nu weer met je grote mond dat je er weer veel geld in heb zitten en dat je daarom de boel goed in de gaten houd. Je verbeeld je nogal wat he. Maar je bent niets bij Twente, want je lult niet meer over het op de hoogte zijn van het contract van Pusic, en waar ik de laatste keer, overigen wel een goede kreeg van iemand bij een transportbedrijf, had hij van zijn chef wat info gekregen. En kom jij dom aanzetten met er is helemaal geen transportbedrijf sponsor. Kun je zien dat je uit je nek blijft kletsen en dat je aandacht te komt nepperd.En supporters zo alsmij? Je weet waar ik toe behoor en dat er meer dan ik alleen zo denken en doen. En ik blijf mijn club trouw , vecht me er kapot voor, maar jij bent het type klapvee dat ons toch asociaal noemt. Mag je niet meer hoor praten, met j e kapsones mislijkmakend ventje.
  • 22 May 2019 om 22:26
    • Quote van 22 May 2019 om 22:15
      Het zal je pijn doen, maar ik weet alles tot op de laatste Euro, van wat er binnen de club op fin. gebied en op beleid gebeurt. Mocht het wederom mis gaan met de club, dan gaat ook mij dat geld kosten, dus ik zit er boven op. Over spelers en trainers schrijf ik (bijna) nooit. Wel kan ik je nog zeggen, als jouw gedrag het gedrag is van de gemiddelde supporter, dan hadden veel sponsors en ook noabers de club nooit gered. Gelukkig hebben we voor 99 % fantastische supporters en voor mij hoor jij bij die ene %.
    Je hebt je diensten hier bewezen, waarvoor dank. Echter vind ik je verhaal niet rijmen met hoe onvolwassen je soms reageert op ja die e.d.
  • 22 May 2019 om 22:25
    • Quote van 22 May 2019 om 22:11
      Citroen,ben je aan de drank?
    om 01.24 uur? Dacht het niet....
  • 22 May 2019 om 22:20
    • Quote van 22 May 2019 om 22:01
      Blijkbaar ken je FR niet. Dat is niet erg, of eigenlijk toch wel? Wat de combinatie TvL en FR betreft, mag je bet kritisch zijn. Echter is het aan de AD en RvC om er op toe te zien dat het sportief en financieel een succes wordt. Wat "alleenheerser" betreft, zal dat op korte termijn blijken. In elk geval is dit het afgelopen seizoen alleen bij het ontslag van MP te concluderen, echter ook een onvermijdbare beslissing, n.a.v. eerdere gebeurtenissen. Inkomsten uit spelers zijn (helaas) wel belangrijk omdat uit accountant onderzoek blijkt dat 25% van de ED clubs geen weerstandvermogen hebben en erop "gokken" dat zij verdienen op transfers, m.a.w. net zoals FcT de afgelopen jaren operationeel verlies geleden hebben. Dat lijkt me cruciaal. Wat de positie van TvL betreft; hij legt verantwoordelijkheid af aan de AD, die weer onder toezicht van de RvC staat. Vraag je je af of de RvC "ja-knikkers" zijn? Denk je dat PvdK TvL zomaar alle vrijheden geeft?
    Ik heb geen antwoorden op je vragen. Ik vraag me die dingen inderdaad af. Zonder erover te oordelen. Noem me dom of naïef, ik weet het gewoon niet,. En daarom heb ik die vragen hier ook gesteld. Ik hoop echt dat het goed afgetimmerd is, en ik beren op de weg zie die er niet zijn. Maar tot nu toe heeft niemand hier me een overtuigend antwoord gegeven. In verdraaien van woorden, beledigen en kleineren zijn er een aantal heel goed, maar inhoudelijk krijg ik geen antwoord.
  • 22 May 2019 om 22:17
    • Quote van 22 May 2019 om 22:01
      Ik ben geen rvc lid. Daar zijn anderen geschikter voor.
    Dus klagen dat het niet goed is en dan zeggen dat je er geen verstand van hebt,dat anderen het beter weten,zo een ben jij,had ik wel verwacht,goedenavond verder iedereen,bedtijd voor mij om 5 uur er weer uit,morgen gaan we wel weer verder.
  • 22 May 2019 om 22:15
    • Quote van 22 May 2019 om 21:40
      Omdat je het gewoon niet wist met je zogenaamde insite info. En heeft niets met ruzie te maken, ik anticipeer op jou uitingen richting Citro. Maar het blijkt dat je het gewoon niet wist, je kletst maar wat raak.
    Het zal je pijn doen, maar ik weet alles tot op de laatste Euro, van wat er binnen de club op fin. gebied en op beleid gebeurt. Mocht het wederom mis gaan met de club, dan gaat ook mij dat geld kosten, dus ik zit er boven op. Over spelers en trainers schrijf ik (bijna) nooit. Wel kan ik je nog zeggen, als jouw gedrag het gedrag is van de gemiddelde supporter, dan hadden veel sponsors en ook noabers de club nooit gered. Gelukkig hebben we voor 99 % fantastische supporters en voor mij hoor jij bij die ene %.
  • 22 May 2019 om 22:11
    • Quote van 22 May 2019 om 22:01
      Blijkbaar ken je FR niet. Dat is niet erg, of eigenlijk toch wel? Wat de combinatie TvL en FR betreft, mag je bet kritisch zijn. Echter is het aan de AD en RvC om er op toe te zien dat het sportief en financieel een succes wordt. Wat "alleenheerser" betreft, zal dat op korte termijn blijken. In elk geval is dit het afgelopen seizoen alleen bij het ontslag van MP te concluderen, echter ook een onvermijdbare beslissing, n.a.v. eerdere gebeurtenissen. Inkomsten uit spelers zijn (helaas) wel belangrijk omdat uit accountant onderzoek blijkt dat 25% van de ED clubs geen weerstandvermogen hebben en erop "gokken" dat zij verdienen op transfers, m.a.w. net zoals FcT de afgelopen jaren operationeel verlies geleden hebben. Dat lijkt me cruciaal. Wat de positie van TvL betreft; hij legt verantwoordelijkheid af aan de AD, die weer onder toezicht van de RvC staat. Vraag je je af of de RvC "ja-knikkers" zijn? Denk je dat PvdK TvL zomaar alle vrijheden geeft?
    Citroen,ben je aan de drank?
  • 22 May 2019 om 22:06
    • Quote van 22 May 2019 om 21:40
      Omdat je het gewoon niet wist met je zogenaamde insite info. En heeft niets met ruzie te maken, ik anticipeer op jou uitingen richting Citro. Maar het blijkt dat je het gewoon niet wist, je kletst maar wat raak.
    Schijnt dat een tijdelijke interim directeur van 1 jaar +optie na evaluatie, twee jaar heeft gemaakt,heel normaal bij ons,die keeper had toch 4 en half jaar ipv 4 en half maand?En dan nog JaDie,de info van ANS is meestal wel goed,wees er blij mee,weten we ook een beetje hoe het daar werkt,en ANS als je weet hoeveel sponsorplaatsen verkocht zijn,meld het ons,elke 1000 toeschouwers,is 1miljoen omzet heb ik ooit van Joop geleerd.
  • 22 May 2019 om 22:02
    • Quote van 22 May 2019 om 21:05
      Dat zie je verkeerd. Het is enkel een reactie op een constructieve bijdrage.
    Ooh
  • 22 May 2019 om 22:01
    • Quote van 22 May 2019 om 21:34
      Als jij de RVC was geweest wat had je dan gedaan,wie TD en TRAINER?
    Ik ben geen rvc lid. Daar zijn anderen geschikter voor.
  • 22 May 2019 om 22:01
    • Quote van 22 May 2019 om 21:34
      Als jij de RVC was geweest wat had je dan gedaan,wie TD en TRAINER?
    Blijkbaar ken je FR niet. Dat is niet erg, of eigenlijk toch wel? Wat de combinatie TvL en FR betreft, mag je bet kritisch zijn. Echter is het aan de AD en RvC om er op toe te zien dat het sportief en financieel een succes wordt. Wat "alleenheerser" betreft, zal dat op korte termijn blijken. In elk geval is dit het afgelopen seizoen alleen bij het ontslag van MP te concluderen, echter ook een onvermijdbare beslissing, n.a.v. eerdere gebeurtenissen. Inkomsten uit spelers zijn (helaas) wel belangrijk omdat uit accountant onderzoek blijkt dat 25% van de ED clubs geen weerstandvermogen hebben en erop "gokken" dat zij verdienen op transfers, m.a.w. net zoals FcT de afgelopen jaren operationeel verlies geleden hebben. Dat lijkt me cruciaal. Wat de positie van TvL betreft; hij legt verantwoordelijkheid af aan de AD, die weer onder toezicht van de RvC staat. Vraag je je af of de RvC "ja-knikkers" zijn? Denk je dat PvdK TvL zomaar alle vrijheden geeft?
  • 22 May 2019 om 21:40
    • Quote van 22 May 2019 om 19:33
      Zoek je weer ruzie ? Ik heb Messi al weken geleden uitgelegd waarom ik daar niet op in ga. Zoek het maar op, heb je ook wat te doen.
    Omdat je het gewoon niet wist met je zogenaamde insite info. En heeft niets met ruzie te maken, ik anticipeer op jou uitingen richting Citro. Maar het blijkt dat je het gewoon niet wist, je kletst maar wat raak.
  • 22 May 2019 om 21:34
    • Quote van 22 May 2019 om 19:10
      Ik heb ondertussen wel in de gaten dat je Fred Rutten wel erg hoog aanschrijft. Maar ondertussen is hij niets meer dan een adviseur van de technische staf. Tenminste.....voor zolang het duurt. Je betoog over het verleden van Fred bij ons, is een mooi verhaal (moeilijk leesbaar trouwens), maar is geschiedenis. En zoals je weet geven resultaten uit het verleden geen enkele garantie. Fred heeft eigenlijk verder ook niet zoveel bereikt bij clubs na ons. Het is mooi dat hij de tijd neemt om ons van advies te voorzien, bedankt hiervoor, maar zolang hij geen contract heeft getekend kun je niet op hem bouwen. Ik heb daarom vooralsnog ook minder vertrouwen in het koppel Ted en Fred. Wat eventueel goedkoop gekochte of opgeleide spelers gaan opleveren, vind ik een onzinnige discussie, en ook niet relevant op dit moment. Laat er eerst maar een groep samengesteld worden waarmee we ons kunnen handhaven in de eredivisie. Het interesseert me niet met welk voetbal. Mooi en attractief voetbal komt wel weer als we een solide positie veroverd hebben in de subtop. Zijn er op dit moment eigenlijk mensen bij het management van Twente, die tegen Ted in durven gaan? Of heeft Ted allemaal ja-knikkers om zich heen verzameld. Het is toch algemeen bekend dat in een succesvolle organisatie ruimte moet zijn voor flinke discussies tussen tegenpolen, die elkaar met respect in de ogen kunnen kijken. Elke "alleenheerser" gaat op een gegeven moment rare dingen doen omdat ze een soort van dronken worden van hun eigen macht. Dat heeft de geschiedenis herhaaldelijk bewezen.
    Als jij de RVC was geweest wat had je dan gedaan,wie TD en TRAINER?
  • 22 May 2019 om 21:05
    • Quote van 22 May 2019 om 19:58
      Provoceren.....waarom?
    Dat zie je verkeerd. Het is enkel een reactie op een constructieve bijdrage.
  • 22 May 2019 om 21:04
    • Quote van 22 May 2019 om 19:55
      Als ik het goed begrijp wordt het beleid mede uitgezet door iemand, die aan niemand verantwoording hoeft af te leggen. Ik dacht dat Ted van Leeuwen samen met het overig management het beleid bepaalden. Een rvc kan hen namelijk op eventuele misstanden aanspreken en erop afrekenen. Maar als het beleid mede wordt bepaald door iemand die vrijblijvend adviezen geeft, zonder verplichtingen of verantwoordelijkheid, is het gebaseerd op willekeur en de waan van de dag. Wordt het voortbestaan van FC Twente mede in handen gelegd van iemand die nergens verantwoordelijk voor kan worden gehouden? Ik dacht dat Rutten een adviseur was/is en niet meer dan dat. Dus geen beleidsmaker!!! Ik mag toch hopen dat je het of verkeerd begrepen hebt of het anders bedoeld dan dat je hier opschrijft.
    Dan begrijp je het verkeerd. TvL bepaalt; FR adviseert. Dat wil niet zeggen dat ze vanuit hun eigen rol niet samen het sportieve beleid uit kunnen stippelen.
  • 22 May 2019 om 20:07
    • Quote van 22 May 2019 om 19:56
      Mensen met een ego hebben wel eens problemen om zaken in de juiste perceptie te zien. Is dat des "ondernemers"?
    Ik snap hier gelukkig niets van.
  • 22 May 2019 om 20:05
    • Quote van 22 May 2019 om 19:40
      Zolang jij de mensen niet gewoon bij hun naam kunt noemen, hecht ik geen waarde aan je uitspraken, en zal ook niet meer inhoudelijk reageren. Jouw enige doel lijkt het provoceren en beledigen of kleineren van mensen. Kinderachtig, respectloos en volkomen zinloos.
    Er reageerd ook geen hol op jou topics heb het je al vaker verteld. Bekijk de topic van Andy M. Nur die dumme Messi reageerd er op.
  • 22 May 2019 om 20:03
    Heubach is toch echt wel passé. Leuk als cultfiguur op het veld, maar hoeft wat mij betreft verder geen rol meer te hebben.
  • 22 May 2019 om 19:58
    • Quote van 22 May 2019 om 19:56
      Mensen met een ego hebben wel eens problemen om zaken in de juiste perceptie te zien. Is dat des "ondernemers"?
    Provoceren.....waarom?
  • 22 May 2019 om 19:56
    • Quote van 22 May 2019 om 19:33
      Zoek je weer ruzie ? Ik heb Messi al weken geleden uitgelegd waarom ik daar niet op in ga. Zoek het maar op, heb je ook wat te doen.
    Mensen met een ego hebben wel eens problemen om zaken in de juiste perceptie te zien. Is dat des "ondernemers"?
  • 22 May 2019 om 19:55
    • Quote van 22 May 2019 om 17:09
      Jammer dat je niet begrepen hebt wat FR en TvL qua beleid uitstippelen. Uit jouw woorden begrijp ik dat je geen ervaring hebt met een doorstart na een insolvente situatie. Dat is ook niet erg. FR adviseert juist hoe FcT het beste weer opgebouwd kan worden en welk type spelers er bij gezocht moeten worden, zodanig dat FcT weer een stabiele ED club wordt. Dat kon hij,gelet op de financiële situatie vorig jaar niet uitwerken. TvL zet FR op een nuttige wijze in, dat hadden anderen al eerder kunnen doen. Het door jou gewenste punt is m.a.w. nog niet bereikt.
    Als ik het goed begrijp wordt het beleid mede uitgezet door iemand, die aan niemand verantwoording hoeft af te leggen. Ik dacht dat Ted van Leeuwen samen met het overig management het beleid bepaalden. Een rvc kan hen namelijk op eventuele misstanden aanspreken en erop afrekenen. Maar als het beleid mede wordt bepaald door iemand die vrijblijvend adviezen geeft, zonder verplichtingen of verantwoordelijkheid, is het gebaseerd op willekeur en de waan van de dag. Wordt het voortbestaan van FC Twente mede in handen gelegd van iemand die nergens verantwoordelijk voor kan worden gehouden? Ik dacht dat Rutten een adviseur was/is en niet meer dan dat. Dus geen beleidsmaker!!! Ik mag toch hopen dat je het of verkeerd begrepen hebt of het anders bedoeld dan dat je hier opschrijft.
  • 22 May 2019 om 19:40
    • Quote van 22 May 2019 om 15:30
      Ook al zou Fredjen trainer worden in Japan. Als hij belooft Tedjen en Gracia te helpen, dan doet hij dat. Dat kan namelijk ook middels skype, mail of bellen....
    Zolang jij de mensen niet gewoon bij hun naam kunt noemen, hecht ik geen waarde aan je uitspraken, en zal ook niet meer inhoudelijk reageren. Jouw enige doel lijkt het provoceren en beledigen of kleineren van mensen. Kinderachtig, respectloos en volkomen zinloos.
  • 22 May 2019 om 19:35
    • Quote van 22 May 2019 om 16:17
      Als je een club, bedrijf of wat dan ook moet bouwen is een consultant altijd handig, maar wat beter werkt is mensen die zich 101%, dag en nacht, inzetten.

      Zoals een onervaren trainer vs een ervaren trainer geen garanties levert, is de koffieleut adviseur ook geen exact science.

      Rutten is al jaren welkom, bewaart telkens afstand. Dan komt er een punt waarop je moet zeggen: bedankt, maar we kijken verder.
    100% mee eens. Het is fijn dat Fred, als hij er de tijd voor heeft, zijn kennis wil delen met Twente. Maar zolang er geen contract is getekend, is het mij allemaal te vrijblijvend en kun je er niet op bouwen. Daarom zie ik, in principe, ook liever iemand met een betaald dienstverband, dan een vrijwillige adviseur. (Incidenten daargelaten) Zo iemand moet verantwoording afleggen, en kun je ook aanspreken en afrekenen op zijn prestaties.
  • 22 May 2019 om 19:33
    • Quote van 22 May 2019 om 19:25
      Hoe zit het nou met je verhaal over dat contract met Pusic? En zijn 1 jarige contract? Wat je zeker wist als insider? Kom je nog met antwoord of niet sponsor?
    Zoek je weer ruzie ? Ik heb Messi al weken geleden uitgelegd waarom ik daar niet op in ga. Zoek het maar op, heb je ook wat te doen.
  • 22 May 2019 om 19:25
    • Quote van 22 May 2019 om 17:56
      TvL zet FR op een nuttige manier in. Het is om je krom te lachen.
    Hoe zit het nou met je verhaal over dat contract met Pusic? En zijn 1 jarige contract? Wat je zeker wist als insider? Kom je nog met antwoord of niet sponsor?
  • 22 May 2019 om 19:17
    • Quote van 22 May 2019 om 19:13
      Ja, en toen ?
    Dus jouw reactie was doelbewust en je blijft er bij?
  • 22 May 2019 om 19:13
    • Quote van 22 May 2019 om 19:07
      Interessant..... ik heb juist respect voor ondernemers...... Misschien kun je jouw reactie nog eens lezen?
    Ja, en toen ?
  • 22 May 2019 om 19:10
    • Quote van 22 May 2019 om 17:23
      Komt nog een ervaren assistent,plan is om mix van ervaren spelers en jonge talenten selectie te vormen,eerst 34 punten halen dan naar boven kijken,talenten goed begeleiden en beter maken,tzt verkopen,bv over twee jaar,stel Aitor tekent bij,Drommel is twee,twaalf nieuwen mislukken er zes,is normaal,zes over,drie goeden,totaal vijf,opbrengst lage schatting 10 miljoen,hoog bij een goede spits/aanvaller,25 miljoen, volgens mij realistisch,van niets(transfervrij) iets maken dat gaan ze doen,Fred, Arnoutovic,Elia,Douglas,Theo Jansen,allemaal van hem,Ted,Peter Bosz,Huntelaar,Mertens,Chadli,volgens mij eindelijk de juiste mensen op de juiste plaats,heb ik gelijk?Vraag twee,hoeveel geld denk jij?Leuke discussie toch,gelukkig laat de RVC ze hun gang gaan,krijgen ze geen spijt van,misschien over twee jaar wel geen financiële sores meer,ik verwacht komend seizoen leuk voetbal te zien,ben vol vertrouwen,Twente komt eraan!
    Ik heb ondertussen wel in de gaten dat je Fred Rutten wel erg hoog aanschrijft. Maar ondertussen is hij niets meer dan een adviseur van de technische staf. Tenminste.....voor zolang het duurt. Je betoog over het verleden van Fred bij ons, is een mooi verhaal (moeilijk leesbaar trouwens), maar is geschiedenis. En zoals je weet geven resultaten uit het verleden geen enkele garantie. Fred heeft eigenlijk verder ook niet zoveel bereikt bij clubs na ons. Het is mooi dat hij de tijd neemt om ons van advies te voorzien, bedankt hiervoor, maar zolang hij geen contract heeft getekend kun je niet op hem bouwen. Ik heb daarom vooralsnog ook minder vertrouwen in het koppel Ted en Fred. Wat eventueel goedkoop gekochte of opgeleide spelers gaan opleveren, vind ik een onzinnige discussie, en ook niet relevant op dit moment. Laat er eerst maar een groep samengesteld worden waarmee we ons kunnen handhaven in de eredivisie. Het interesseert me niet met welk voetbal. Mooi en attractief voetbal komt wel weer als we een solide positie veroverd hebben in de subtop. Zijn er op dit moment eigenlijk mensen bij het management van Twente, die tegen Ted in durven gaan? Of heeft Ted allemaal ja-knikkers om zich heen verzameld. Het is toch algemeen bekend dat in een succesvolle organisatie ruimte moet zijn voor flinke discussies tussen tegenpolen, die elkaar met respect in de ogen kunnen kijken. Elke "alleenheerser" gaat op een gegeven moment rare dingen doen omdat ze een soort van dronken worden van hun eigen macht. Dat heeft de geschiedenis herhaaldelijk bewezen.
  • 22 May 2019 om 19:07
    • Quote van 22 May 2019 om 18:22
      Je hebt nog steeds iets tegen ondernemers ? Ben je zo gefrustreerd ?
    Interessant..... ik heb juist respect voor ondernemers...... Misschien kun je jouw reactie nog eens lezen?
  • 22 May 2019 om 18:22
    • Quote van 22 May 2019 om 18:16
      Dank je voor jouw constructieve bijdrage, zoals je dat van een ondernemer kunt en mag verwachten......
    Je hebt nog steeds iets tegen ondernemers ? Ben je zo gefrustreerd ?
  • 22 May 2019 om 18:16
    • Quote van 22 May 2019 om 17:56
      TvL zet FR op een nuttige manier in. Het is om je krom te lachen.
    Dank je voor jouw constructieve bijdrage, zoals je dat van een ondernemer kunt en mag verwachten......
  • 22 May 2019 om 18:15
    • Quote van 22 May 2019 om 15:30
      Ook al zou Fredjen trainer worden in Japan. Als hij belooft Tedjen en Gracia te helpen, dan doet hij dat. Dat kan namelijk ook middels skype, mail of bellen....
    Zo, en dat kan volgens jou op afstand? Was jij niet hels toen JvH in jou ogen via YouTube spelers beoordeelde en binnenboord hengelde? Maar advies geven kan via skype? Hoe stel je dat voor? Dat Fred via skype een training volgt en zo de sfeer en sentiment binnen de groep mee krijgt? Knap hoor. Lijkt mij een mission impossible. Maar goed, you trust in Fredjen en Tedjen. Van mij mag je.
  • 22 May 2019 om 18:01
    dacht fat Fred verstand van voetbal heeft..ook al zakelijk..twijfels..wha
  • 22 May 2019 om 17:56
    • Quote van 22 May 2019 om 17:09
      Jammer dat je niet begrepen hebt wat FR en TvL qua beleid uitstippelen. Uit jouw woorden begrijp ik dat je geen ervaring hebt met een doorstart na een insolvente situatie. Dat is ook niet erg. FR adviseert juist hoe FcT het beste weer opgebouwd kan worden en welk type spelers er bij gezocht moeten worden, zodanig dat FcT weer een stabiele ED club wordt. Dat kon hij,gelet op de financiële situatie vorig jaar niet uitwerken. TvL zet FR op een nuttige wijze in, dat hadden anderen al eerder kunnen doen. Het door jou gewenste punt is m.a.w. nog niet bereikt.
    TvL zet FR op een nuttige manier in. Het is om je krom te lachen.
  • 22 May 2019 om 17:23
    • Quote van 22 May 2019 om 14:14
      Tuurlijk weet ik wel hoe het gaat. Ik loop al een paar jaar mee. Niet zo arrogant worden en denken dat jij zo slim bent en de anderen dom. Logisch dat Rutten weg is als hij een leuke klus vindt. Daarom heb je ook geen zekerheid met Rutten. Dat is niet erg, inherent aan de sport. Dat heeft ook allemaal niets te maken met het inzetten van anderen. Dat Rutten advies (en/of iets meer) geeft, betekent niet dat je geen andere mensen mag aanstellen.
    Komt nog een ervaren assistent,plan is om mix van ervaren spelers en jonge talenten selectie te vormen,eerst 34 punten halen dan naar boven kijken,talenten goed begeleiden en beter maken,tzt verkopen,bv over twee jaar,stel Aitor tekent bij,Drommel is twee,twaalf nieuwen mislukken er zes,is normaal,zes over,drie goeden,totaal vijf,opbrengst lage schatting 10 miljoen,hoog bij een goede spits/aanvaller,25 miljoen, volgens mij realistisch,van niets(transfervrij) iets maken dat gaan ze doen,Fred, Arnoutovic,Elia,Douglas,Theo Jansen,allemaal van hem,Ted,Peter Bosz,Huntelaar,Mertens,Chadli,volgens mij eindelijk de juiste mensen op de juiste plaats,heb ik gelijk?Vraag twee,hoeveel geld denk jij?Leuke discussie toch,gelukkig laat de RVC ze hun gang gaan,krijgen ze geen spijt van,misschien over twee jaar wel geen financiële sores meer,ik verwacht komend seizoen leuk voetbal te zien,ben vol vertrouwen,Twente komt eraan!
  • 22 May 2019 om 17:09
    • Quote van 22 May 2019 om 16:17
      Als je een club, bedrijf of wat dan ook moet bouwen is een consultant altijd handig, maar wat beter werkt is mensen die zich 101%, dag en nacht, inzetten.

      Zoals een onervaren trainer vs een ervaren trainer geen garanties levert, is de koffieleut adviseur ook geen exact science.

      Rutten is al jaren welkom, bewaart telkens afstand. Dan komt er een punt waarop je moet zeggen: bedankt, maar we kijken verder.
    Jammer dat je niet begrepen hebt wat FR en TvL qua beleid uitstippelen. Uit jouw woorden begrijp ik dat je geen ervaring hebt met een doorstart na een insolvente situatie. Dat is ook niet erg. FR adviseert juist hoe FcT het beste weer opgebouwd kan worden en welk type spelers er bij gezocht moeten worden, zodanig dat FcT weer een stabiele ED club wordt. Dat kon hij,gelet op de financiële situatie vorig jaar niet uitwerken. TvL zet FR op een nuttige wijze in, dat hadden anderen al eerder kunnen doen. Het door jou gewenste punt is m.a.w. nog niet bereikt.
  • 22 May 2019 om 16:17
    • Quote van 22 May 2019 om 14:14
      Tuurlijk weet ik wel hoe het gaat. Ik loop al een paar jaar mee. Niet zo arrogant worden en denken dat jij zo slim bent en de anderen dom. Logisch dat Rutten weg is als hij een leuke klus vindt. Daarom heb je ook geen zekerheid met Rutten. Dat is niet erg, inherent aan de sport. Dat heeft ook allemaal niets te maken met het inzetten van anderen. Dat Rutten advies (en/of iets meer) geeft, betekent niet dat je geen andere mensen mag aanstellen.
    Als je een club, bedrijf of wat dan ook moet bouwen is een consultant altijd handig, maar wat beter werkt is mensen die zich 101%, dag en nacht, inzetten.

    Zoals een onervaren trainer vs een ervaren trainer geen garanties levert, is de koffieleut adviseur ook geen exact science.

    Rutten is al jaren welkom, bewaart telkens afstand. Dan komt er een punt waarop je moet zeggen: bedankt, maar we kijken verder.
  • 22 May 2019 om 15:43
    • Quote van 22 May 2019 om 14:36
      Vast wel, denk ik ook. Totdat hij zijn positie kan verbeteren. Dan is hij logischerwijs vertrokken. En daar heeft hij volste recht toe! Een vrijblijvend "advies orgaan", heeft zo zijn voor en nadelen. Dat wil niet zeggen dat je niet iemand mag aanstellen om die jonge jongens te begeleiden. Ik vraag me sowieso af of Fred zich met de persoonlijke beslommeringen van die jongens moet bemoeien. Laat hij de technische staf maar adviseren, daar gaat volgens mij meer dan genoeg tijd in zitten.
    FR is nog steeds adviseur en blijft dat ook. Zijn taak is geen dagtaak, dat is aan de organisatie. Hij kan zelfs van afstand actief zijn. Laat hem aub beleidsmatig adviseren, daarvoor heeft hij kennis genoeg en een breed netwerk beschikbaar. Tijdelijk zal hij meer doen, om de basis te leggen, samen met TvL, dat zal voor een paar maanden zijn. Dat hij bij positie verbetering "logischerwijs vertrokken" is, is m.i. dus niet correct.
  • 22 May 2019 om 15:30
    • Quote van 22 May 2019 om 14:36
      Vast wel, denk ik ook. Totdat hij zijn positie kan verbeteren. Dan is hij logischerwijs vertrokken. En daar heeft hij volste recht toe! Een vrijblijvend "advies orgaan", heeft zo zijn voor en nadelen. Dat wil niet zeggen dat je niet iemand mag aanstellen om die jonge jongens te begeleiden. Ik vraag me sowieso af of Fred zich met de persoonlijke beslommeringen van die jongens moet bemoeien. Laat hij de technische staf maar adviseren, daar gaat volgens mij meer dan genoeg tijd in zitten.
    Ook al zou Fredjen trainer worden in Japan. Als hij belooft Tedjen en Gracia te helpen, dan doet hij dat. Dat kan namelijk ook middels skype, mail of bellen....
  • 22 May 2019 om 14:36
    • Quote van 22 May 2019 om 13:28
      TvL en FR hebben werkbare afspraken gemaakt.... FR komt gemaakte afspraken echt wel na.
    Vast wel, denk ik ook. Totdat hij zijn positie kan verbeteren. Dan is hij logischerwijs vertrokken. En daar heeft hij volste recht toe! Een vrijblijvend "advies orgaan", heeft zo zijn voor en nadelen. Dat wil niet zeggen dat je niet iemand mag aanstellen om die jonge jongens te begeleiden. Ik vraag me sowieso af of Fred zich met de persoonlijke beslommeringen van die jongens moet bemoeien. Laat hij de technische staf maar adviseren, daar gaat volgens mij meer dan genoeg tijd in zitten.
  • 22 May 2019 om 14:29
    • Quote van 22 May 2019 om 12:49
      Daarom handen schudden jaja, en ik zi mes in de rug, en zonder handjes:-):-)
    Ik woon al jaren niet meer in Glanerbrug.
  • 22 May 2019 om 14:27
    • Quote van 22 May 2019 om 12:50
      Hebben we het hier nu over een kindercreche of hebben we het hier met volwassen mensen te maken?
    Jongens van pak hem beet 14 tot 20 jaar. Of jij dat een kindercreche wilt noemen weet ik niet. Maar deze jongens hebben meestal geen ouders met verstand van het reilen en zeilen van een prof club. Trainers, elftalbegeleiders en zaakwaarnemers hebben andere taken dan die jongens voor te bereiden op wat er op hen af komt, en hoe ze ermee om moeten gaan. In het ideale geval zou deze groep zich ook op het persoonlijke vlak bezig moeten houden met die jongens. In de praktijk gebeurt dat niet. Er gaat op dit moment zo veel talent verloren (niet alleen bij Twente) omdat die jongens verkeerde keuzes maken. Als deze jongens beter begeleid zouden worden, is dat een win - win situatie. Daar profiteert Twente ook van. Dat jij die jongens door schade en schande wijs wil laten worden, vind ik helemaal geen goed idee!
  • 22 May 2019 om 14:15
    Laat hem lekker met probleemjongeren werken. Niet geschikt voor een serieuze jeugdopleiding. Misschien als vlagger, voor de sfeer mee.
  • 22 May 2019 om 14:14
    • Quote van 22 May 2019 om 13:01
      Jij snapt niet hoe de voetballerij werkt,als ze ergens anders meer kunnen verdienen of naar een grotere club gaan ze,wie het ook is,wees blij dat hij en Ted er zijn en de club weer op de been helpen,meer zit er niet in voor ons,ik ben er wel blij mee.
    Tuurlijk weet ik wel hoe het gaat. Ik loop al een paar jaar mee. Niet zo arrogant worden en denken dat jij zo slim bent en de anderen dom. Logisch dat Rutten weg is als hij een leuke klus vindt. Daarom heb je ook geen zekerheid met Rutten. Dat is niet erg, inherent aan de sport. Dat heeft ook allemaal niets te maken met het inzetten van anderen. Dat Rutten advies (en/of iets meer) geeft, betekent niet dat je geen andere mensen mag aanstellen.
  • 22 May 2019 om 13:28
    • Quote van 22 May 2019 om 13:01
      Jij snapt niet hoe de voetballerij werkt,als ze ergens anders meer kunnen verdienen of naar een grotere club gaan ze,wie het ook is,wees blij dat hij en Ted er zijn en de club weer op de been helpen,meer zit er niet in voor ons,ik ben er wel blij mee.
    TvL en FR hebben werkbare afspraken gemaakt.... FR komt gemaakte afspraken echt wel na.
  • 22 May 2019 om 13:01
    • Quote van 22 May 2019 om 11:43
      Het zou inderdaad mooi zijn als Rutten het hele seizoen beschikbaar is. Maar het recente verleden heeft uitgewezen dat er geen enkele garantie is dat dat ook gebeurt. Het kan grote uitwerking hebben op het zelfvertrouwen van spelers als hij een vertrouwensband heeft opgebouwd en dan ineens verdwijnt. Ik pleit meer voor iemand waarbij je garantie hebt dat hij i.i.g. het hele seizoen beschikbaar is. En of dat een betaald dienstverband, of op een vrijwillige basis met een onkostenvergoeding is, moeten ze zelf maar uitzoeken.
    Jij snapt niet hoe de voetballerij werkt,als ze ergens anders meer kunnen verdienen of naar een grotere club gaan ze,wie het ook is,wees blij dat hij en Ted er zijn en de club weer op de been helpen,meer zit er niet in voor ons,ik ben er wel blij mee.
  • 22 May 2019 om 12:50
    • Quote van 22 May 2019 om 11:43
      Het zou inderdaad mooi zijn als Rutten het hele seizoen beschikbaar is. Maar het recente verleden heeft uitgewezen dat er geen enkele garantie is dat dat ook gebeurt. Het kan grote uitwerking hebben op het zelfvertrouwen van spelers als hij een vertrouwensband heeft opgebouwd en dan ineens verdwijnt. Ik pleit meer voor iemand waarbij je garantie hebt dat hij i.i.g. het hele seizoen beschikbaar is. En of dat een betaald dienstverband, of op een vrijwillige basis met een onkostenvergoeding is, moeten ze zelf maar uitzoeken.
    Hebben we het hier nu over een kindercreche of hebben we het hier met volwassen mensen te maken?
  • 22 May 2019 om 12:49
    • Quote van 22 May 2019 om 12:33
      Nur die linker!!!
    Daarom handen schudden jaja, en ik zi mes in de rug, en zonder handjes:-):-)
  • 22 May 2019 om 12:33
    • Quote van 22 May 2019 om 11:38
      Geef je een hand, rukt die een arm af ;))
    Nur die linker!!!
  • 22 May 2019 om 11:43
    • Quote van 22 May 2019 om 09:54
      Is de bedoeling dat Rutten dat gaat doen,is hij heel goed in,Elia,Arnoutovic enz,hij bemoeit zich er meer mee dan menigeen denkt,prima toch zo een vrijwilliger,nieuwe club vinden word volgens mij moeilijk voor hem ,dus ik denk dat hij er het hele seizoen wel is.
    Het zou inderdaad mooi zijn als Rutten het hele seizoen beschikbaar is. Maar het recente verleden heeft uitgewezen dat er geen enkele garantie is dat dat ook gebeurt. Het kan grote uitwerking hebben op het zelfvertrouwen van spelers als hij een vertrouwensband heeft opgebouwd en dan ineens verdwijnt. Ik pleit meer voor iemand waarbij je garantie hebt dat hij i.i.g. het hele seizoen beschikbaar is. En of dat een betaald dienstverband, of op een vrijwillige basis met een onkostenvergoeding is, moeten ze zelf maar uitzoeken.
  • 22 May 2019 om 11:38
    • Quote van 22 May 2019 om 10:15
      Precies oppassen het blijft een mof :)
    Geef je een hand, rukt die een arm af ;))
  • 22 May 2019 om 11:33
    Laat hem er maar bij lopen. Uiteraard zonder salaris maar met wat onkosten vergoeding. Met zoveel clubliefde gaat het toch niet om het geld.
  • 22 May 2019 om 10:15
    • Quote van 22 May 2019 om 09:49
      Nou nou niet gelijk zo snel he;-)
    Precies oppassen het blijft een mof :)
  • 22 May 2019 om 09:54
    • Quote van 22 May 2019 om 08:48
      En ondanks de begeleiding die ze nu hebben denken sommige van die jongens ineens dat ze god zelfe zijn. Jongens als Heubach kunnen ze helpen met beide poten op de grond te blijven staan. Daar hebben die jongens en de club beide profijt van.
    Is de bedoeling dat Rutten dat gaat doen,is hij heel goed in,Elia,Arnoutovic enz,hij bemoeit zich er meer mee dan menigeen denkt,prima toch zo een vrijwilliger,nieuwe club vinden word volgens mij moeilijk voor hem ,dus ik denk dat hij er het hele seizoen wel is.
  • 22 May 2019 om 09:49
    • Quote van 22 May 2019 om 09:47
      Let's shake hands man, haha
    Nou nou niet gelijk zo snel he;-)
  • 22 May 2019 om 09:47
    • Quote van 22 May 2019 om 09:33
      He we denken een keer het zelfde!!!!De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ken Jeroen ook, wat maakt het uit dat hij op stap gaat? Wat moet hij dan achter de geraniums blijven zitten? Ik denk dat Jeroen wel degelijk iets kan toevoegen aan Twente, en zou zeer geschikt zijn om jonge gasten te begleiden. En ze in ieder geval met beide benen op de grond houden. Want hij is gewoon een kerel die gewoon is gebleven, en nu nog is.
    Let's shake hands man, haha
  • 22 May 2019 om 09:33
    • Quote van 22 May 2019 om 00:26
      Sorry, daar ben ik het niet mee eens. Juist omdat hij zo'n gewone jongen is, is hij hier geschikt voor. Hij is net zo'n type als de jongens bij VTBL. (Andy v.d. Meijde en Theo Janssen) Ongecompliceerd en toegankelijk. En zijn formaat zegt niets over het kunnen begeleiden van jongeren. Hij doet dat nu ook al.
    He we denken een keer het zelfde!!!!De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ken Jeroen ook, wat maakt het uit dat hij op stap gaat? Wat moet hij dan achter de geraniums blijven zitten? Ik denk dat Jeroen wel degelijk iets kan toevoegen aan Twente, en zou zeer geschikt zijn om jonge gasten te begleiden. En ze in ieder geval met beide benen op de grond houden. Want hij is gewoon een kerel die gewoon is gebleven, en nu nog is.
  • 22 May 2019 om 09:25
    • Quote van 21 May 2019 om 23:39
      FcT moest flink saneren. Hij is een slachtoffer geworden. Of het terecht is is wat anders. Ik had overigens wel het idee dat bij onze FcT teveel mensen op de loonlijst stonden. Of FcT beter werkte met al die mensen vraag ik mij af. De organisatie was volgens mij aardig ontwricht.
    Helemaal mee eens, ik had het geschreven kunnen hebben !
  • 22 May 2019 om 09:23
    • Quote van 21 May 2019 om 23:36
      Jeroen spreekt ook vloeiend Spaans...tóch
    Goed gevat
  • 22 May 2019 om 09:23
    • Quote van 21 May 2019 om 23:36
      Jeroen spreekt ook vloeiend Spaans...tóch
    Goed gevat
  • 22 May 2019 om 08:48
    • Quote van 22 May 2019 om 07:12
      Begeleiden, waarin dan? Voetbaltas inpakken, van en naar de training rijden? Onder de streep hebben ze allemaal al een zaakwaarnemer, hebben ze ouders en trainers. En wat moet er nog meer begeleid worden? Niks mis mee dat die gasten zelfinitiatief nemen om er achter te komen hoe de wereld in elkaar steekt. Worden ze een grote kearl van.
    En ondanks de begeleiding die ze nu hebben denken sommige van die jongens ineens dat ze god zelfe zijn. Jongens als Heubach kunnen ze helpen met beide poten op de grond te blijven staan. Daar hebben die jongens en de club beide profijt van.
  • 22 May 2019 om 08:45
    • Quote van 22 May 2019 om 08:02
      Ken hem privé en je lult een heleboel onzin!
    Ik ook. Jij jouw mening, ik de mijne.
  • 22 May 2019 om 08:44
    • Quote van 22 May 2019 om 06:10
      Oneens, circuitje waarin hij zich in begeeft is echt niet representatief.
    Dus....?? Zijn omgeving zegt toch niets over zijn kwaliteiten? Met wie hij privé omgaat heeft daar niets mee te maken.
  • 22 May 2019 om 08:33
    • Quote van 22 May 2019 om 00:26
      Sorry, daar ben ik het niet mee eens. Juist omdat hij zo'n gewone jongen is, is hij hier geschikt voor. Hij is net zo'n type als de jongens bij VTBL. (Andy v.d. Meijde en Theo Janssen) Ongecompliceerd en toegankelijk. En zijn formaat zegt niets over het kunnen begeleiden van jongeren. Hij doet dat nu ook al.
    We zijn het eens.
  • 22 May 2019 om 08:02
    • Quote van 22 May 2019 om 00:08
      Als je Heubach privé wel eens meemaakt snap je dat hij totaal ongeschikt is voor een profclub in een begeleidende rol. Is inmiddels ook tonnetje rond, loopt met zijn glanerbrugse boezemvriendjes alle cafe’s af en er komt geen zinnig woord uit. Kon goed tegen een bal schoppen, echte clubjongen maar totaal ongeschikt voor een topsport omgeving.
    Ken hem privé en je lult een heleboel onzin!
  • 22 May 2019 om 07:12
    • Quote van 21 May 2019 om 23:19
      Ik denk dat jongens als Jeroen heel waardevol kunnen zijn bij het begeleiden van jonge spelers. Deze jongens zullen ongetwijfeld baat hebben bij een vertrouwenspersoon / aanspreekpunt.Of dat een voltijd baan zou moeten zijn betwijfel ik. Misschien kan zoiets ook in 2 dagen per week. En Jeroen heeft een enorm Twente hart. Dat hij überhaupt nog voor Twente wil werken, nadat hij er op zo'n schandalige wijze uitgeknikkerd is, verdient respect.
    Begeleiden, waarin dan? Voetbaltas inpakken, van en naar de training rijden? Onder de streep hebben ze allemaal al een zaakwaarnemer, hebben ze ouders en trainers. En wat moet er nog meer begeleid worden? Niks mis mee dat die gasten zelfinitiatief nemen om er achter te komen hoe de wereld in elkaar steekt. Worden ze een grote kearl van.
  • 22 May 2019 om 06:10
    • Quote van 22 May 2019 om 00:26
      Sorry, daar ben ik het niet mee eens. Juist omdat hij zo'n gewone jongen is, is hij hier geschikt voor. Hij is net zo'n type als de jongens bij VTBL. (Andy v.d. Meijde en Theo Janssen) Ongecompliceerd en toegankelijk. En zijn formaat zegt niets over het kunnen begeleiden van jongeren. Hij doet dat nu ook al.
    Oneens, circuitje waarin hij zich in begeeft is echt niet representatief.
  • 22 May 2019 om 05:44
    • Quote van 21 May 2019 om 23:36
      Jeroen spreekt ook vloeiend Spaans...tóch
    Doen we allemaal toch na een bakkie bier. DOS cervezas por favor.
  • 22 May 2019 om 04:27
    • Quote van 21 May 2019 om 23:39
      Klopt, de verhalen die toen over die Dennis Bekking de rondte deden waren niet van de poes. Er liepen ineens vooral heel veel klootzakken de zakken te vullen bij Twente, zo'n Cees Lok moet me ook niet voor de auto langslopen bijvoorbeeld
    Lok was de stroman voor Munsterman. Munsterman speelde de TD, en Lok diende dus als rookgordijn....
  • 22 May 2019 om 00:26
    • Quote van 22 May 2019 om 00:08
      Als je Heubach privé wel eens meemaakt snap je dat hij totaal ongeschikt is voor een profclub in een begeleidende rol. Is inmiddels ook tonnetje rond, loopt met zijn glanerbrugse boezemvriendjes alle cafe’s af en er komt geen zinnig woord uit. Kon goed tegen een bal schoppen, echte clubjongen maar totaal ongeschikt voor een topsport omgeving.
    Sorry, daar ben ik het niet mee eens. Juist omdat hij zo'n gewone jongen is, is hij hier geschikt voor. Hij is net zo'n type als de jongens bij VTBL. (Andy v.d. Meijde en Theo Janssen) Ongecompliceerd en toegankelijk. En zijn formaat zegt niets over het kunnen begeleiden van jongeren. Hij doet dat nu ook al.
  • 22 May 2019 om 00:08
    • Quote van 21 May 2019 om 22:48
      Ja hoe van halst hem ooit op straat heeft kunnen zetten snap ik nog niet (was van halst toch?)
    Als je Heubach privé wel eens meemaakt snap je dat hij totaal ongeschikt is voor een profclub in een begeleidende rol. Is inmiddels ook tonnetje rond, loopt met zijn glanerbrugse boezemvriendjes alle cafe’s af en er komt geen zinnig woord uit. Kon goed tegen een bal schoppen, echte clubjongen maar totaal ongeschikt voor een topsport omgeving.
  • 21 May 2019 om 23:59
    • Quote van 21 May 2019 om 23:39
      Klopt, de verhalen die toen over die Dennis Bekking de rondte deden waren niet van de poes. Er liepen ineens vooral heel veel klootzakken de zakken te vullen bij Twente, zo'n Cees Lok moet me ook niet voor de auto langslopen bijvoorbeeld
    Er liepen toen wel meer lijkenpikkers rond, maar Dennis Bekking was wel de ergste. Hij is later bij de Eagels op staande voet ontslagen. Hij kwam uit de gezamenlijke opleiding in Twello destijds. En heeft zich, toen Munsterman weg was, enorm naar boven gelikt. Toen er niets meer te halen viel is hij naar Deventer vertrokken, en is daar zelfs directeur geworden. Aan zijn ontslag daar is hier niet veel aandacht besteed, en ik weet de exacte reden ook niet. Maar er zijn hier ongetwijfeld mensen die daar meer over zeggen kunnen. Hij was hier verantwoordelijk voor het ontmantelen van de gehele jeugdopleiding, ontmantelen van de scouting en het afstoten van het vrouwenvoetbal.
  • 21 May 2019 om 23:51
    • Quote van 21 May 2019 om 23:36
      Jeroen spreekt ook vloeiend Spaans...tóch
    Geen idee
  • 21 May 2019 om 23:39
    Klopt, de verhalen die toen over die Dennis Bekking de rondte deden waren niet van de poes. Er liepen ineens vooral heel veel klootzakken de zakken te vullen bij Twente, zo'n Cees Lok moet me ook niet voor de auto langslopen bijvoorbeeld
  • 21 May 2019 om 23:39
    • Quote van 21 May 2019 om 23:31
      Nee, dat was nog in de tijd van v.d. Laan. Maar Dennis Bekking was toen degene die de jeugdopleiding reorganiseerde. Dat is/was de ergste rat die ooit bij Twente rondgelopen heeft.
    FcT moest flink saneren. Hij is een slachtoffer geworden. Of het terecht is is wat anders. Ik had overigens wel het idee dat bij onze FcT teveel mensen op de loonlijst stonden. Of FcT beter werkte met al die mensen vraag ik mij af. De organisatie was volgens mij aardig ontwricht.
  • 21 May 2019 om 23:36
    • Quote van 21 May 2019 om 23:19
      Ik denk dat jongens als Jeroen heel waardevol kunnen zijn bij het begeleiden van jonge spelers. Deze jongens zullen ongetwijfeld baat hebben bij een vertrouwenspersoon / aanspreekpunt.Of dat een voltijd baan zou moeten zijn betwijfel ik. Misschien kan zoiets ook in 2 dagen per week. En Jeroen heeft een enorm Twente hart. Dat hij überhaupt nog voor Twente wil werken, nadat hij er op zo'n schandalige wijze uitgeknikkerd is, verdient respect.
    Jeroen spreekt ook vloeiend Spaans...tóch
  • 21 May 2019 om 23:35
    • Quote van 21 May 2019 om 22:54
      Misschien gewoon niet capabel genoeg? Een clubverleden geeft je niet automatisch de benodigde capaciteiten om een meerwaarde voor de organisatie te zijn en Twente is geen filantropische instelling.

      De manier waarop het gebeurde was overigens wel smerig.
    Eens!
  • 21 May 2019 om 23:31
    • Quote van 21 May 2019 om 22:48
      Ja hoe van halst hem ooit op straat heeft kunnen zetten snap ik nog niet (was van halst toch?)
    Nee, dat was nog in de tijd van v.d. Laan. Maar Dennis Bekking was toen degene die de jeugdopleiding reorganiseerde. Dat is/was de ergste rat die ooit bij Twente rondgelopen heeft.
  • 21 May 2019 om 23:19
    Ik denk dat jongens als Jeroen heel waardevol kunnen zijn bij het begeleiden van jonge spelers. Deze jongens zullen ongetwijfeld baat hebben bij een vertrouwenspersoon / aanspreekpunt.Of dat een voltijd baan zou moeten zijn betwijfel ik. Misschien kan zoiets ook in 2 dagen per week. En Jeroen heeft een enorm Twente hart. Dat hij überhaupt nog voor Twente wil werken, nadat hij er op zo'n schandalige wijze uitgeknikkerd is, verdient respect.
  • 21 May 2019 om 22:54
    • Quote van 21 May 2019 om 22:48
      Ja hoe van halst hem ooit op straat heeft kunnen zetten snap ik nog niet (was van halst toch?)
    Misschien gewoon niet capabel genoeg? Een clubverleden geeft je niet automatisch de benodigde capaciteiten om een meerwaarde voor de organisatie te zijn en Twente is geen filantropische instelling.

    De manier waarop het gebeurde was overigens wel smerig.
  • 21 May 2019 om 22:48
    Ja hoe van halst hem ooit op straat heeft kunnen zetten snap ik nog niet (was van halst toch?)