'FC Twente, AZ en FC Groningen strijden om 35-jarige rechtsback'

( 24 reacties)
'FC Twente, AZ en FC Groningen strijden om 35-jarige rechtsback'

Paul Verhaegh staat hoog op het verlanglijstje van FC Twente, zo weet Jeroen Kapteijns te melden via Twitter. De 35-jarige rechtsback, die komend seizoen graag wil terugkeren in de Eredivisie, is ook in beeld bij AZ en FC Groningen. De Tukkers zijn echter het meest concreet. 

Volgens de verslaggever van de Telegraaf heeft VVV-Venlo ook gesproken met de ervaren Nederlandse verdediger. "Maar een rentree bij VVV zit er (nog) niet in deze zomer", schrijft hij. "VVV heeft doorgeschakeld naar andere opties voor de rechtsbackpositie", aldus Kapteijns. 

De club uit Enschede is op zoek naar een nieuwe rechtsback, doordat de contracten van Nacho Monsalve - die van origine een centrumverdediger is - en Rafael Ramos aflopen. De kans is overigens wel groot dat Nacho nog een nieuwe aanbieding tegemoet kan zien. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2019 om 23:35
    • Quote van 21 May 2019 om 20:17
      35; dan ben je doorgaans afgeschreven
    Als back is het iig een nadeel, maar misschien is hij superfit. Er zit sowieso geen statiegeld op.
  • 21 May 2019 om 20:17
    35; dan ben je doorgaans afgeschreven
  • 21 May 2019 om 19:08
    • Quote van 21 May 2019 om 19:01
      Een mix van alle leeftijden vind ik het beste
    Pizarro 40 jaar en nog 1 jaar verlengd bij Bremen ..kan mssn Germantukker iets over zeggen
  • 21 May 2019 om 19:01
    • Quote van 21 May 2019 om 18:08
      Hoewel een echte topsporter tot 37 mee kan is er altijd dat punt van fysieke en conditionele afbreuk. Ik heb liever een ietwat jonger team met ietwat meer groei mogelijkheden. Vuckic en Brama zijn onze twijfelgevallen, liefst zet ik daar niemand meer bij. Dat gezegd, als AZ hem wil ..... schept vertrouwen.
    Een mix van alle leeftijden vind ik het beste
  • 21 May 2019 om 18:08
    • Quote van 21 May 2019 om 15:23
      Hoop dat hij komt,kan nog wel een jaar mee,en niet onbelangrijk een echte winnaar,een baas en een leider,jaren aanvoerder geweest,zou een zeer welkome versterking zijn.
    Hoewel een echte topsporter tot 37 mee kan is er altijd dat punt van fysieke en conditionele afbreuk. Ik heb liever een ietwat jonger team met ietwat meer groei mogelijkheden. Vuckic en Brama zijn onze twijfelgevallen, liefst zet ik daar niemand meer bij. Dat gezegd, als AZ hem wil ..... schept vertrouwen.
  • 21 May 2019 om 16:30
    Laat maar komen. Zou goede aanwinst zijn ondanks zijn leeftijd.
  • 21 May 2019 om 16:15
    • Quote van 21 May 2019 om 15:38
      FC Twente maakt het meest kans? Waarom? Omdat wij Tedjen hebben........ ;)

      Ik zie hem graag komen ondanks zijn leeftijd. Fysiek sterke voetbôller met ervaring........
    Ik ook. Heeft jaren lang in de Bundesliga gespeeld en deed daar erg goed. Ondanks zijn leeftijd zou ik hem altijd een contract aanbieden.
  • 21 May 2019 om 15:48
    • Quote van 21 May 2019 om 15:40
      Julio Pleguezuelo Selva, 22 jarige Spaanse centrale verdediger uit de Arsenal academy. Op huurbasis gespeeld voor Mallorca en gimnastic.
    Die zal dus hoogstwaarschijnlijk het centrum gaan vormen samen met Peetken....
  • 21 May 2019 om 15:46
    • Quote van 21 May 2019 om 15:40
      Julio Pleguezuelo Selva, 22 jarige Spaanse centrale verdediger uit de Arsenal academy. Op huurbasis gespeeld voor Mallorca en gimnastic.
    Ah oke. Kijk aan de eerste nieuwe speler.
  • 21 May 2019 om 15:40
    • Quote van 21 May 2019 om 15:32
      Iemand meer info?.......https://twitter.com/HennyArdesch/status/1130821364057804800
    Julio Pleguezuelo Selva, 22 jarige Spaanse centrale verdediger uit de Arsenal academy. Op huurbasis gespeeld voor Mallorca en gimnastic.
  • 21 May 2019 om 15:38
    FC Twente maakt het meest kans? Waarom? Omdat wij Tedjen hebben........ ;)

    Ik zie hem graag komen ondanks zijn leeftijd. Fysiek sterke voetbôller met ervaring........
  • 21 May 2019 om 15:38
    • Quote van 21 May 2019 om 15:32
      Iemand meer info?.......https://twitter.com/HennyArdesch/status/1130821364057804800
    Zal vanzelf naar buiten komen als het klopt. Lijkt mij dat hij geen onzin gaat verkondigen mbt nieuwe spelers.
  • 21 May 2019 om 15:32
    Iemand meer info?.......https://twitter.com/HennyArdesch/status/1130821364057804800
  • 21 May 2019 om 15:27
    Reken erop dat hij fitter is dan menig Twente-speler. Als het mogelijk is, dan halen die knaap!
  • 21 May 2019 om 15:23
    Hoop dat hij komt,kan nog wel een jaar mee,en niet onbelangrijk een echte winnaar,een baas en een leider,jaren aanvoerder geweest,zou een zeer welkome versterking zijn.
  • 21 May 2019 om 15:23
    • Quote van 21 May 2019 om 15:23
      Was mijn eerste gedachte ook. Ik zou er een jongere speler achter zetten. Die kan zich dan ontwikkelen in de schaduw van hem.
    Inderdaad, en advies krijgen van hem.
  • 21 May 2019 om 15:23
    • Quote van 21 May 2019 om 15:06
      Paul verhaeagh ondanks zijn ervaring en leeftijd transfervrij proberen aan te trekken en gelijk na het eerste seizoen vastleggen in de Technische staf.
    Nou nou nou je gaat weer hard UT. Ik zie de meerwaarde er niet van.in de technische staf.
  • 21 May 2019 om 15:23
    • Quote van 21 May 2019 om 15:20
      35 jaar al? Kunnen we dan niet wat beters krijgen? Aan de andere kant heeft hij wel ervaring
    Was mijn eerste gedachte ook. Ik zou er een jongere speler achter zetten. Die kan zich dan ontwikkelen in de schaduw van hem.
  • 21 May 2019 om 15:20
    35 jaar al? Kunnen we dan niet wat beters krijgen? Aan de andere kant heeft hij wel ervaring
  • 21 May 2019 om 15:15
    • Quote van 21 May 2019 om 15:14
      Ik zou het ook doen, alleen niet voor beloften maar voor de andere jeugd, loohuis gaat waarschijnlijk beloften doen.
    Juist en dit is de ideale manier om je staf langzaam uit te laten breiden met grootschalig voetbalkennis. Paul Verhaegh is ook niet regio gebonden. Zulke mensen moeten welkom zijn bij onze club.
  • 21 May 2019 om 15:14
    • Quote van 21 May 2019 om 15:10
      Ervaring, ervaring en nog eens ervaring. Tijdens de contractuele voorwaarden na dit seizoen een plekje in de staf als trainer beloven. Laat hem de backs maar trainen. Hij is al 36 dus veel wedstrijden zal hij waarschijnlijk niet gaan spelen.
    Ik zou het ook doen, alleen niet voor beloften maar voor de andere jeugd, loohuis gaat waarschijnlijk beloften doen.
  • 21 May 2019 om 15:10
    • Quote van 21 May 2019 om 15:08
      Gebaseerd op welke info is dit een toevoeging voor de staf?
    Ervaring, ervaring en nog eens ervaring. Tijdens de contractuele voorwaarden na dit seizoen een plekje in de staf als trainer beloven. Laat hem de backs maar trainen. Hij is al 36 dus veel wedstrijden zal hij waarschijnlijk niet gaan spelen.
  • 21 May 2019 om 15:08
    • Quote van 21 May 2019 om 15:06
      Paul verhaeagh ondanks zijn ervaring en leeftijd transfervrij proberen aan te trekken en gelijk na het eerste seizoen vastleggen in de Technische staf.
    Gebaseerd op welke info is dit een toevoeging voor de staf?
  • 21 May 2019 om 15:06
    Paul verhaeagh ondanks zijn ervaring en leeftijd transfervrij proberen aan te trekken en gelijk na het eerste seizoen vastleggen in de Technische staf.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›