'Spaanse verdediger van Arsenal tekent contract bij FC Twente'

( 35 reacties)
'Spaanse verdediger van Arsenal tekent contract bij FC Twente'

Julio José Pleguezuelo Selva heeft een contract getekend bij FC Twente, zo laat Henny Ardesch weten via Twitter. De Spaanse verdediger had een aflopend contract bij Arsenal, waardoor de club uit Enschede hem transfervrij kan inlijven.

FC Twente heeft de transfer echter nog niet bevestigd. Pleguezuelo doorliep in Spanje de jeugdopleidingen van Espanyol, Atletico Madrid en FC Barcelona. In 2014 maakte hij de overstap naar Arsenal FC en bij de Gunners maakte hij op 31 oktober 2018 zijn debuut in het eerste elftal. 

De Spanjaard speelde in totaal 66 wedstrijden voor Arsenal FC onder 23 en bij dat team droeg hij tevens de aanvoerdersband. FC Twente hoopt zich ook te versterken met Paul Verhaegh. De 35-jarige rechtsback is clubloos, nadat zijn contract bij FC Augsburg eerder dit jaar werd ontbonden. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2019 om 21:00
    • Quote van 21 May 2019 om 15:48
      Verhaegh? Zijn er geen jongere backs beschikbaar waar na afloop nog statiegeld op zit?
    In CL is het wel handig dat je wat ervaring hebt
  • 21 May 2019 om 20:45
    Zoals ik dus al zei..
  • 21 May 2019 om 17:45
    • Quote van 21 May 2019 om 17:38
      Top 3 ;-) 4e club van Nederland. Mag wel een beetje ambitie hebben. ;-)
    Of gewoon de beker
  • 21 May 2019 om 17:43
    Kende hem niet, dus even zijn rating en potentie op FIFA 19 bekeken. 68 algemeen met een potentie van 77. Ziet eruit als een relatief snelle centrale verdediger met een goede passing
  • 21 May 2019 om 17:38
    • Quote van 21 May 2019 om 16:51
      Fantastisch nieuws, lijkt me een goede speler! Nog een paar goede spöllers erbie en we halen volgend jaar de play-offs voor Europees voetbal ;)
    Top 3 ;-) 4e club van Nederland. Mag wel een beetje ambitie hebben. ;-)
  • 21 May 2019 om 17:00
    • Quote van 21 May 2019 om 16:57
      Sorry maar wie is dat?
    Familie van Westerschelde....moet je wel kennen dus.... ;)
  • 21 May 2019 om 16:57
    • Quote van 21 May 2019 om 16:54
      Ik zou Oosterwolde rb zetten.
    Sorry maar wie is dat?
  • 21 May 2019 om 16:54
    • Quote van 21 May 2019 om 16:47
      we zoeken een goede linksback voor ons ...ik zou blij zijn met Verhaegh...in ieder geval vele beter dan Ricardino..
    Ik zou Oosterwolde rb zetten.
  • 21 May 2019 om 16:51
    Fantastisch nieuws, lijkt me een goede speler! Nog een paar goede spöllers erbie en we halen volgend jaar de play-offs voor Europees voetbal ;)
  • 21 May 2019 om 16:50
    • Quote van 21 May 2019 om 16:47
      we zoeken een goede linksback voor ons ...ik zou blij zijn met Verhaegh...in ieder geval vele beter dan Ricardino..
    Alleen is Verhaegh rechtsback...
  • 21 May 2019 om 16:47
    • Quote van 21 May 2019 om 16:36
      Dit klinkt goed ! Verhaegh lijkt me niet sterk, die is 35 en werd door armoede bij het Nederlands elftal gehaald en daar zelfs eruit gespeeld door Kuyt
    we zoeken een goede linksback voor ons ...ik zou blij zijn met Verhaegh...in ieder geval vele beter dan Ricardino..
  • 21 May 2019 om 16:43
    Lijkt me een goede zet die Spanjaard
  • 21 May 2019 om 16:41
    Klinkt goed, geeft vertrouwen
  • 21 May 2019 om 16:36
    Dit klinkt goed ! Verhaegh lijkt me niet sterk, die is 35 en werd door armoede bij het Nederlands elftal gehaald en daar zelfs eruit gespeeld door Kuyt
  • 21 May 2019 om 16:35
    • Quote van 21 May 2019 om 15:48
      Verhaegh? Zijn er geen jongere backs beschikbaar waar na afloop nog statiegeld op zit?
    Je hoeft niet elk jaar iedereen te verkopen...
  • 21 May 2019 om 16:25
    Naast het broodje beenham volgend seizoen ook een bordje paella te verkrijgen? Zolang we ons zonder problemen handhaven klaar ik niet
  • 21 May 2019 om 16:24
    • Quote van 21 May 2019 om 16:23
      Mooi toch? Eindelijk voetbal!
    Ben ik het wel mee eens !!
  • 21 May 2019 om 16:23
    • Quote van 21 May 2019 om 16:22
      Twente Enschede ... OLE OLEEE ... we worden steeds meer een spaans elftal ????
    Mooi toch? Eindelijk voetbal!
  • 21 May 2019 om 16:22
    Twente Enschede ... OLE OLEEE ... we worden steeds meer een spaans elftal ????
  • 21 May 2019 om 16:20
    • Quote van 21 May 2019 om 16:05
      Ik heb wel vertrouwen in (Terror)Tedjen.....
    En die gast spreekt ook nog prima Engels, dus makkelijk voor Garcia Garcia in de vertaling.
  • 21 May 2019 om 16:05
    • Quote van 21 May 2019 om 16:01
      Dit is denk ik de eerste goede zet, Verheag mag voor mij ook jaartje komen, maar hoeft niet in Technische staf daarna wat UT oppert. Maar dit ziet er goed uit vind ik. Welkom
    Ik heb wel vertrouwen in (Terror)Tedjen.....
  • 21 May 2019 om 16:01
    Dit is denk ik de eerste goede zet, Verheag mag voor mij ook jaartje komen, maar hoeft niet in Technische staf daarna wat UT oppert. Maar dit ziet er goed uit vind ik. Welkom
  • 21 May 2019 om 16:01
    Verhaeg zou mooi zijn
  • 21 May 2019 om 15:58
    Hij is binnen:

    https://www.youtube.com/watch?v=AJvjeK5Twv4
  • 21 May 2019 om 15:57
    Ik denk dat dit een best goeie aankoop is! Als ik zijn staat van dienst zo bekijk
  • 21 May 2019 om 15:56
    Pers bericht komt er aan. Hij is binnen
  • 21 May 2019 om 15:56
    Zegt me niks, maar welkom!
  • 21 May 2019 om 15:56
    • Quote van 21 May 2019 om 15:51
      Wow deze had ik niet zien aankomen. Jeugdopleidingen van Espanyol, Atletico Madrid en FC Barcelona en nog aanvoerder van Arsenal onder de 23. Weet nog niets van deze jongen, maar ben zeer benieuwd wat 'ie in petto heeft.
    Voor wat het waard is, werd door enkele Arsenal supporters gezien als toekomstig basisspeler/aanvoerder en vinden het zonde dat hij niet bijtekende. Klinkt veelbelovend dus, maar zoals altijd is het kww.
  • 21 May 2019 om 15:55
    • Quote van 21 May 2019 om 15:48
      Verhaegh? Zijn er geen jongere backs beschikbaar waar na afloop nog statiegeld op zit?
    Handhaving Tukkerwol....handhaving. Daar kun je een Verhaegh prima voor gebruiken....
  • 21 May 2019 om 15:54
    • Quote van 21 May 2019 om 15:49
      Ervaring is ook belangrijk. Verder gaat Verhaegh nog wel 2 kaar prima mee op dit niveau. Twente geeft toch geen hoge contacten boven 2 jaar dus ja.
    Weetjij hoe dat zit? Want als je 3 jarige contracten zou kunnen aanbieden kunje veel meer krijgen voor spelers wat de schulden weer verder omlaag kan helpen...
  • 21 May 2019 om 15:51
    Wow deze had ik niet zien aankomen. Jeugdopleidingen van Espanyol, Atletico Madrid en FC Barcelona en nog aanvoerder van Arsenal onder de 23. Weet nog niets van deze jongen, maar ben zeer benieuwd wat 'ie in petto heeft.
  • 21 May 2019 om 15:49
    • Quote van 21 May 2019 om 15:48
      Verhaegh? Zijn er geen jongere backs beschikbaar waar na afloop nog statiegeld op zit?
    Ervaring is ook belangrijk. Verder gaat Verhaegh nog wel 2 kaar prima mee op dit niveau. Twente geeft toch geen hoge contacten boven 2 jaar dus ja.
  • 21 May 2019 om 15:48
    • Quote van 21 May 2019 om 15:47
      Van Selva zou ik niet weten wat ik ervan moet vinden? Iemand hier die dat wel weet? Denk dat Verhaegh evt voor aankomende 2 jaar hele goeie is. Heel vee ervaring en nog prima kwaliteit.
    35 jarig iemand moet je altijd een eenjarig contract geven.
  • 21 May 2019 om 15:48
    Verhaegh? Zijn er geen jongere backs beschikbaar waar na afloop nog statiegeld op zit?
  • 21 May 2019 om 15:47
    Van Selva zou ik niet weten wat ik ervan moet vinden? Iemand hier die dat wel weet? Denk dat Verhaegh evt voor aankomende 2 jaar hele goeie is. Heel vee ervaring en nog prima kwaliteit.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›