'Douglas biedt zich aan bij Eredivisionist; clubleiding om tafel' Waarschuwing voor seizoenkaarthouders: ''Vandaag de laatste dag'' Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente Van Leeuwen: ''Daar zie je twee, drie níet goede spelers'' Vuckic wint eerste interland met Slovenië in zeven jaar nipt

"Ik ben heel blij dat ik nu bij deze geweldige club hoor''

( 19 reacties)
"Ik ben heel blij dat ik nu bij deze geweldige club hoor''

Julio Pleguezuelo heeft een contract voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) getekend bij FC Twente, zo laat de club uit Enschede weten via de clubsite. De verdediger komt transfervrij over van Arsenal en kijkt uit naar zijn nieuwe uitdaging. 

“Het voelt goed hier nu te zijn, in dit prachtige stadion bij deze mooie club", reageert de 22-jarige Spanjaard op de website van zijn nieuwe werkgever. "Het contact met FC Twente is afgelopen tijd vrij snel gegaan en ik kijk er naar uit om hier straks te spelen", aldus Pleguezuelo. 

"Aitor en Javier Espinosa ken ik van mijn tijd bij Barcelona en het is mooi om straks samen met hen te spelen", vervolgt hij. "Ik ben heel blij dat ik nu bij deze geweldige club hoor. Ik kan niet wachten om te beginnen. Ik denk dat we iets moois neer kunnen zetten", besluit Pleguezuelo. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2019 om 06:05
    • Quote van 21 May 2019 om 17:16
      Je hebt 4 centrale verdedigers nodig .
    Nacho komt er misschien ook nog bij. Dan kan Schenk idd vertrekken.
  • 21 May 2019 om 20:23
    • Quote van 21 May 2019 om 20:10
      En ze staan nog steeds achter. De groeten aan je baas:-)
    Ik ben trots op Dickie.
  • 21 May 2019 om 20:10
    • Quote van 21 May 2019 om 19:55
      Lekker hoor, mijn baas zit daar in het bestuur dus dat kan ik hem mooi inwrijven ;-)
    En ze staan nog steeds achter. De groeten aan je baas:-)
  • 21 May 2019 om 19:55
    • Quote van 21 May 2019 om 19:53
      De paupers staan achter....lekker
    Lekker hoor, mijn baas zit daar in het bestuur dus dat kan ik hem mooi inwrijven ;-)
  • 21 May 2019 om 19:53
    De paupers staan achter....lekker
  • 21 May 2019 om 17:40
    • Quote van 21 May 2019 om 17:32
      De basis begint langzaam vorm te krijgen: Drommel, nieuw- Pleguezuelo- Bijen- nieuw, Brama/Roemeratoe- nieuw- Espinosa, Aitor- nieuw- nieuw
    Verwacht maar dat er nog 2 a 3 spelers vanuit de beloften naar het 1e verhuizen. Hopen dat ze een keer doorselecteren. Van der Heijden, holscher, oosterwijk, van de lely, boere, laukart, brondeel en schenk zouden allemaal mogen vertrekken.
  • 21 May 2019 om 17:32
    De basis begint langzaam vorm te krijgen: Drommel, nieuw- Pleguezuelo- Bijen- nieuw, Brama/Roemeratoe- nieuw- Espinosa, Aitor- nieuw- nieuw
  • 21 May 2019 om 17:26
    • Quote van 21 May 2019 om 16:58
      Gonzalez komt niet meer. Ik weet niet wat ze met schenk willen doen. Misschien verkopen ze hem wel.
    Die kunnen ze inderdaad beter verkopen, heeft in de eredivisie niets te zoeken!
  • 21 May 2019 om 17:16
    • Quote van 21 May 2019 om 16:58
      Gonzalez komt niet meer. Ik weet niet wat ze met schenk willen doen. Misschien verkopen ze hem wel.
    Je hebt 4 centrale verdedigers nodig .
  • 21 May 2019 om 17:15
    De 80 jarige oorlog komt er weer aan.
  • 21 May 2019 om 17:12
    • Quote van 21 May 2019 om 17:06
      Aan Sparta? ;)
    Zou wel een stunt zijn haha
  • 21 May 2019 om 17:06
    • Quote van 21 May 2019 om 16:58
      Gonzalez komt niet meer. Ik weet niet wat ze met schenk willen doen. Misschien verkopen ze hem wel.
    Aan Sparta? ;)
  • 21 May 2019 om 16:58
    • Quote van 21 May 2019 om 16:56
      Als wissel wellicht als gonzalez blijft.
    Gonzalez komt niet meer. Ik weet niet wat ze met schenk willen doen. Misschien verkopen ze hem wel.
  • 21 May 2019 om 16:56
    • Quote van 21 May 2019 om 16:48
      Ik ben wel benieuwd of schenk nog cv komt te staan komend seizoen. Ik vergeet telkens dat we hem ook nog hebben.
    Als wissel wellicht als gonzalez blijft.
  • 21 May 2019 om 16:48
    Ik ben wel benieuwd of schenk nog cv komt te staan komend seizoen. Ik vergeet telkens dat we hem ook nog hebben.
  • 21 May 2019 om 16:30
    • Quote van 21 May 2019 om 16:22
      Kan hij ook back staan?
    Anders een jaartje Verhaegh
  • 21 May 2019 om 16:28
    • Quote van 21 May 2019 om 16:22
      Kan hij ook back staan?
    Ik hoop 't.
  • 21 May 2019 om 16:23
    • Quote van 21 May 2019 om 16:22
      Kan hij ook back staan?
    Ja.
  • 21 May 2019 om 16:22
    Kan hij ook back staan?
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›