FC Twente heeft nieuwe kledingsponsor: ''Uniek en exclusief''

( 145 reacties)
FC Twente heeft nieuwe kledingsponsor: ''Uniek en exclusief''

FC Twente heeft een nieuwe kledingsponsor gevonden. De club uit Enschede draagt komend seizoen een shirt van het merk Kick's 21.

"Een nieuw Teamwear merk, uniek en exclusief ontwikkeld voor FC Twente, dat de naam draagt van ons clubicoon Kick van der Vall", laat FC Twente weten op de officiële website. "Het nieuwe merk is een eerbetoon aan de middenvelder die altijd speelde met rugnummer 21."

FC Twente kon het eigen kledingmerk lanceren door samenwerking met de Elite Group uit Engeland. Kick's 21 is de opvolger van Sondico, dat de afgelopen drie seizoenen de kledingsponsor. Vanaf 1 juli zal FC Twente kleding van het merk Kick's 21 dragen. Het nieuwe thuisshirt is vanaf vrijdag 5 juli, als de Fanstore bij De Grolsch Veste heringericht is, verkrijgbaar.

"Ik ben blij om samen te werken met FC Twente", vertelt Neil Burke, commercieel directeur van Elite Group. "We werken al jarenlang samen met FC Twente en leveren diverse merchandising producten. We zijn verheugd om vanaf volgend seizoen onze samenwerking uit te breiden met een speciaal aanbod aan wedstrijd- en trainingsproducten onder een eigen merk."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 May 2019 om 20:51
    • Quote van 24 May 2019 om 00:40
      We hebben het over gemeentes mafklapper, niet over sponsors!!!!!
    Boeie, dan het logo van Reggeborch of het familiewapen van de familie Wessels.
  • 24 May 2019 om 19:03
    • Quote van 24 May 2019 om 09:58
      En een snor
    (retje) ;)
  • 24 May 2019 om 15:59
    • Quote van 24 May 2019 om 08:05
      Munsterman wilde destijds een zo groot mogelijk ‘verzorgingsgebied’. Het gebied waar de club populair is en dus inkomsten kan genereren om aansluiting met de top te behouden. Omdat het Westen veel dichtbevolkter is dan het Oosten. Dus: iedereen is welkom en als die populariteit bereikt wordt door de regio te noemen in de naam van de club ipv de naam van de stad is dat prima. Hoewel ik me afvraag of dat een issue is. De naam van de club Ajax heeft niets met de stad te maken en toch is die club populair. Uiteindelijk gaat het om goed voetbal op de mat! Chauvinisme heeft nog nooit iets goeds gebracht. Hoewel ik vind dat met name de gemeente Hengelo wel iets meer had kunnen doen. Ik zou het trouwens wel cool vinden dat als de club ooit weer goed gaat en ze een speler met dikke winst verkopen dat ze die vijf miljoen aan de gemeente terugschenken.
    Ikzeg. Mn. Helemaal met u eens wat het terug schenken betreft ja hoor zo hoort het te zijn.
  • 24 May 2019 om 14:50
    • Quote van 24 May 2019 om 13:27
      Als deze notoire kaartenpakker één ding niet heeft gedaan bij NEC dan is het de boel op scherp zetten. Daarentegen heeft hij zijn team echter wel kostbare punten gekost met zijn soms domme acties. Als een eerste divisie club van hem af wil moet je hem als eredivisieclub niet eens willen hebben.
    Echter wil NEC niet van hem af, hij kost simpelweg te veel. NEC heeft te veel spelers gehaald met het oog op directe promotie, daarom mogen er spelers vertrekken.
  • 24 May 2019 om 13:27
    • Quote van 24 May 2019 om 12:54
      Is een kaartenpakker, maar daarmee ook iemand de boel op scherp kan zetten als het nodig is. Daarnaast schat ik hem wel hoger in dan van der Heyden. Darri voor de breedte zou natuurlijk niks mis mee zijn.
    Als deze notoire kaartenpakker één ding niet heeft gedaan bij NEC dan is het de boel op scherp zetten. Daarentegen heeft hij zijn team echter wel kostbare punten gekost met zijn soms domme acties. Als een eerste divisie club van hem af wil moet je hem als eredivisieclub niet eens willen hebben.
  • 24 May 2019 om 12:54
    • Quote van 24 May 2019 om 11:13
      Van den Berg is een kaartenpakker al a Danny Holla en ik denk dat er betere buitenspelers beschikbaar zijn als Darri. Eventueel voor de breedte zou het wel kunnen.
    Is een kaartenpakker, maar daarmee ook iemand de boel op scherp kan zetten als het nodig is. Daarnaast schat ik hem wel hoger in dan van der Heyden. Darri voor de breedte zou natuurlijk niks mis mee zijn.
  • 24 May 2019 om 12:11
    Geen van beiden halen, vind ze zeer matig. Denk dat Ted wel beter kan vinden.
  • 24 May 2019 om 11:49
    • Quote van 24 May 2019 om 11:05
      Dan even weer wat over voetbal. NEC wil/moet afscheid nemen van onder andere Joey van den Berg en Brahim Darri. Allebei nog een 1-jarig contract, maar deze 2 drukken zwaar op de begroting. Van den Berg niks voor ons? Darri vind ik een goede voetballer, maar dat is weer een “lastig mannetje”.
    Ze willen ook af van Van Eijden, haha. Die zal nu ook wel denken 'had ik vorig jaar maar voor Twente gekozen'
  • 24 May 2019 om 11:13
    • Quote van 24 May 2019 om 11:05
      Dan even weer wat over voetbal. NEC wil/moet afscheid nemen van onder andere Joey van den Berg en Brahim Darri. Allebei nog een 1-jarig contract, maar deze 2 drukken zwaar op de begroting. Van den Berg niks voor ons? Darri vind ik een goede voetballer, maar dat is weer een “lastig mannetje”.
    Van den Berg is een kaartenpakker al a Danny Holla en ik denk dat er betere buitenspelers beschikbaar zijn als Darri. Eventueel voor de breedte zou het wel kunnen.
  • 24 May 2019 om 11:05
    Dan even weer wat over voetbal. NEC wil/moet afscheid nemen van onder andere Joey van den Berg en Brahim Darri. Allebei nog een 1-jarig contract, maar deze 2 drukken zwaar op de begroting. Van den Berg niks voor ons? Darri vind ik een goede voetballer, maar dat is weer een “lastig mannetje”.
  • 24 May 2019 om 09:58
    • Quote van 24 May 2019 om 09:15
      Een Duits paspoort... :)
    En een snor
  • 24 May 2019 om 09:27
    • Quote van 24 May 2019 om 08:41
      Ik wacht op een terugblik naar vandaag precies 18 jaar geleden!;-)
    De wedstrijd van Sander Boschker.... 30.000 Tukkers on Tour of zoiets. Kwam dat shirt recent nog tegen in een kast.
  • 24 May 2019 om 09:15
    • Quote van 24 May 2019 om 08:25
      "Jij praat....... " Is toch wel heel iets anders dan wat jij doet. Inplaats van "jij praat......," schrijf jij" je bent........" Dat is dus iets wat ik nooit zal doen. Ga mij dus niet me jou vergelijken aub. Mijn manier waarop met andere mensen omga, staat mijlenver boven jouw manier. Hie graag je je ook aan mij wilt spiegelen, alleen al deze reactie van je, laat zien dat het jou aan iets ontbreekt wat ik wel heb.
    Een Duits paspoort... :)
  • 24 May 2019 om 08:56
    • Quote van 24 May 2019 om 08:44
      Oeh iemand met een andere mening!! Schelden dan maar....
    Schelden? Ik? Waar?!?!
  • 24 May 2019 om 08:44
    • Quote van 24 May 2019 om 02:17
      Je praat poep. Ter vergelijking; Barcelona leeft in de hele wereld en heeft ook veel meer supporters van buiten de stad (land) dan binnen de stad. Maar dat wil niet zeggen dat Barcelona een club van de regio, land of van de wereld is. Dus ook al heeft Twente 1.300.000 supporters van buiten Enschede, het blijft een Enschedese club. Dat staat gewoon in de statuten hoor! En het maakt niet uit wat jouw gevoelens daarbij zijn. Feiten!
    Oeh iemand met een andere mening!! Schelden dan maar....
  • 24 May 2019 om 08:41
    • Quote van 24 May 2019 om 08:18
      Zijn de moderators op vakantie of is er echt geen nieuws? Ik hoorde dat Pusic een nieuwe paraplu gekocht heeft bij de Blokker in Almere. Maar lees het nog nergens!
    Ik wacht op een terugblik naar vandaag precies 18 jaar geleden!;-)
  • 24 May 2019 om 08:25
    • Quote van 24 May 2019 om 05:04
      En jij verwijt mij beledigen en kleineren van anderen Ss-supporter?


      De pot verwijt nu overduidelijk de ketel......niet?
    "Jij praat....... " Is toch wel heel iets anders dan wat jij doet. Inplaats van "jij praat......," schrijf jij" je bent........" Dat is dus iets wat ik nooit zal doen. Ga mij dus niet me jou vergelijken aub. Mijn manier waarop met andere mensen omga, staat mijlenver boven jouw manier. Hie graag je je ook aan mij wilt spiegelen, alleen al deze reactie van je, laat zien dat het jou aan iets ontbreekt wat ik wel heb.
  • 24 May 2019 om 08:18
    Zijn de moderators op vakantie of is er echt geen nieuws? Ik hoorde dat Pusic een nieuwe paraplu gekocht heeft bij de Blokker in Almere. Maar lees het nog nergens!
  • 24 May 2019 om 08:05
    Munsterman wilde destijds een zo groot mogelijk ‘verzorgingsgebied’. Het gebied waar de club populair is en dus inkomsten kan genereren om aansluiting met de top te behouden. Omdat het Westen veel dichtbevolkter is dan het Oosten. Dus: iedereen is welkom en als die populariteit bereikt wordt door de regio te noemen in de naam van de club ipv de naam van de stad is dat prima. Hoewel ik me afvraag of dat een issue is. De naam van de club Ajax heeft niets met de stad te maken en toch is die club populair. Uiteindelijk gaat het om goed voetbal op de mat! Chauvinisme heeft nog nooit iets goeds gebracht. Hoewel ik vind dat met name de gemeente Hengelo wel iets meer had kunnen doen. Ik zou het trouwens wel cool vinden dat als de club ooit weer goed gaat en ze een speler met dikke winst verkopen dat ze die vijf miljoen aan de gemeente terugschenken.
  • 24 May 2019 om 07:49
    • Quote van 24 May 2019 om 07:28
      Dank u. Verder tot orde van de dag, meer spelers Ted.
    Een dag zonder drammen is een dag niet geleefd
  • 24 May 2019 om 07:42
    • Quote van 24 May 2019 om 02:28
      Nou en. Ajax heeft ook een groot aantal supporters van buiten de stad. Ook Ajax heeft een grote invloed op de regio, net als Twente. Maar zeg nooit tegen een Amsterdammer dat Ajax, om die redenen, eigenlijk geen Amsterdamse club is. Ik denk dat hij je op niet mis te verstane wijze laat weten dat je het fout ziet.
    Heb jij mij ergens zien zeggen dat Twente geen Enschedese club is?
  • 24 May 2019 om 07:34
    • Quote van 23 May 2019 om 22:51
      Dus mag je god op je blote knieën danken dat je nog naar Fc Twente kunt dankzij de gemeente Enschede!!!! Geen uitstaande posten? Nee omdat die gemeentes dachten bekijk het maar, daar stoppen wij geen geld in. En nu lopen.bleren dat Fc Twente een regioclub is. Waarom heeft er geen enkele gemeente een handreiking gedaan richting Fc Twente of de gemeente Enschede? Ik snap nog steeds de brultaliteit niet van die schreeuwers uit andere gemeenten dat Twente van de regio is. Hoe je het draait of keert het is Fc Twente Enschede, opgericht in cafe Vrieler te Enschede!!!
    Ja Die is eigenlijk een alias van G.O. (Onno) van Veldhuizen, eindelijk ontmaskerd!
  • 24 May 2019 om 07:28
    • Quote van 24 May 2019 om 07:16
      Als jou het tevreden stemt als ik je gelijk geef en het gezeur ten einde is, geef ik je bij deze 100% gelijk :p
    Dank u. Verder tot orde van de dag, meer spelers Ted.
  • 24 May 2019 om 07:16
    • Quote van 24 May 2019 om 00:46
      We hebben het iver gemeentes waar veel gebleer van weg komt niet van sponsors of. Accepteer nou gewoon Fc Twente is Enschede, want je lult wel gemeente Enschede heeft er het meeste profijt van, ja maar als er successen zijn liften de buurgemeentes allemaal lekker mee, en willen.ze ook maar wat graag betrokken worden bij van alles. Net zo hypocriet als de uitspraken van Nijland vandaag.
    Als jou het tevreden stemt als ik je gelijk geef en het gezeur ten einde is, geef ik je bij deze 100% gelijk :p
  • 24 May 2019 om 05:49
    • Quote van 23 May 2019 om 23:50
      Wat is het logo van Rijssen?
    Kerk
  • 24 May 2019 om 05:04
    • Quote van 24 May 2019 om 02:30
      En jij praat sproeipoep
    En jij verwijt mij beledigen en kleineren van anderen Ss-supporter?


    De pot verwijt nu overduidelijk de ketel......niet?
  • 24 May 2019 om 02:30
    • Quote van 24 May 2019 om 02:27
      Dat jij niet begrijpt wat een ander bedoeld betekent niet dat diegene poep praat. Misbaksel!
    En jij praat sproeipoep
  • 24 May 2019 om 02:28
    • Quote van 23 May 2019 om 22:59
      Ook die mensen uit andere gemeenten steken geld in de club door middel van (seizoens)kaarten kopen...
    Nou en. Ajax heeft ook een groot aantal supporters van buiten de stad. Ook Ajax heeft een grote invloed op de regio, net als Twente. Maar zeg nooit tegen een Amsterdammer dat Ajax, om die redenen, eigenlijk geen Amsterdamse club is. Ik denk dat hij je op niet mis te verstane wijze laat weten dat je het fout ziet.
  • 24 May 2019 om 02:27
    • Quote van 24 May 2019 om 02:17
      Je praat poep. Ter vergelijking; Barcelona leeft in de hele wereld en heeft ook veel meer supporters van buiten de stad (land) dan binnen de stad. Maar dat wil niet zeggen dat Barcelona een club van de regio, land of van de wereld is. Dus ook al heeft Twente 1.300.000 supporters van buiten Enschede, het blijft een Enschedese club. Dat staat gewoon in de statuten hoor! En het maakt niet uit wat jouw gevoelens daarbij zijn. Feiten!
    Dat jij niet begrijpt wat een ander bedoeld betekent niet dat diegene poep praat. Misbaksel!
  • 24 May 2019 om 02:19
    • Quote van 23 May 2019 om 22:53
      Die hand komt steeds dichterbie keerl, dat ie toch nog verstandig begint te lullen.
    Hahaha
  • 24 May 2019 om 02:17
    • Quote van 23 May 2019 om 23:56
      Ik denk helemaal niet dat Barcelona een Nederlandse club is of dat Cruijff er iets mee te doen heeft Ik zeg alleen dat Twente in de hele regio leeft. Ik ken niet de aantallen, maar ik denk dat de er meer betalende supporters zijn buiten Enschede dan er in de stad leven. Verder heb ik er geen oordeel over
    Je praat poep. Ter vergelijking; Barcelona leeft in de hele wereld en heeft ook veel meer supporters van buiten de stad (land) dan binnen de stad. Maar dat wil niet zeggen dat Barcelona een club van de regio, land of van de wereld is. Dus ook al heeft Twente 1.300.000 supporters van buiten Enschede, het blijft een Enschedese club. Dat staat gewoon in de statuten hoor! En het maakt niet uit wat jouw gevoelens daarbij zijn. Feiten!
  • 24 May 2019 om 02:00
    • Quote van 24 May 2019 om 00:46
      We hebben het iver gemeentes waar veel gebleer van weg komt niet van sponsors of. Accepteer nou gewoon Fc Twente is Enschede, want je lult wel gemeente Enschede heeft er het meeste profijt van, ja maar als er successen zijn liften de buurgemeentes allemaal lekker mee, en willen.ze ook maar wat graag betrokken worden bij van alles. Net zo hypocriet als de uitspraken van Nijland vandaag.
    Het is gewoon een rekensom. Enschede leent het geld tegen een rente die nihil is, want het risico dat de overheid niet terug kan betalen is nihil. FCT betaalt aan de gemeente een rente die marktconform is. Het verschil is winst voor de gemeente. Uit die winst wordt het kwijtgescholden geld afgedekt. (Dat is het risico dat de gemeente loopt.) De burger merkt er niets van in de portemonnee. Of je het als gemeente moet willen is iets anders, maar dat heeft andere oorzaken.
  • 24 May 2019 om 00:46
    • Quote van 23 May 2019 om 23:00
      Waarom zouden ze iets uitzetten als er niet gevraagd wordt? Enschede werkte wel mee toen Munsterman het idiote risico nam om meer te lenen dan terugbetaald kon worden. Is er enige risicoinschatting gedaan door de gemeente. De gemeente mag de noabers (veelal van buiten Enschede) en Reggeborgh uit Rijssen op de blote knieën bedanken dat de club nog bestaat. Anders hadden ze nog heel wat miljoentjes kunnen afschrijven én was er geen club meer.
    We hebben het iver gemeentes waar veel gebleer van weg komt niet van sponsors of. Accepteer nou gewoon Fc Twente is Enschede, want je lult wel gemeente Enschede heeft er het meeste profijt van, ja maar als er successen zijn liften de buurgemeentes allemaal lekker mee, en willen.ze ook maar wat graag betrokken worden bij van alles. Net zo hypocriet als de uitspraken van Nijland vandaag.
  • 24 May 2019 om 00:40
    • Quote van 23 May 2019 om 23:50
      Wat is het logo van Rijssen?
    We hebben het over gemeentes mafklapper, niet over sponsors!!!!!
  • 24 May 2019 om 00:39
    • Quote van 24 May 2019 om 00:01
      Stadswapen van Enschede verdiend wel een plekje op de achterkant van de kraag.
    Op de mauw.
  • 24 May 2019 om 00:38
    • Quote van 24 May 2019 om 00:17
      Een mooie plek aan de binnenkant van de onderbroek lijkt me wel een mooi plaatsje voor dat wapen!
    Watben jij een lul zeg, zoveelste keer je mag de gemeente Enschede wel op je knieën danken. Ze moeten jou het wapen van Enschede op je voorhoofd tatoeëren.
  • 24 May 2019 om 00:17
    • Quote van 24 May 2019 om 00:01
      Stadswapen van Enschede verdiend wel een plekje op de achterkant van de kraag.
    Een mooie plek aan de binnenkant van de onderbroek lijkt me wel een mooi plaatsje voor dat wapen!
  • 24 May 2019 om 00:10
    • Quote van 24 May 2019 om 00:07
      Ajax is van? Feyenoord is van?heren waar gaat dit over. We zijn allemaal supporters van fc Twente en die club is in Enschede gesitueerd. De hele regio geniet van onze club. Hou er als je blieft over op waar de club van is,hij is van ons waar je ook woont. We hebben zelfs supporters ver over onze landsgrenzen. Dus deze discussie is nergens voor nodig.
    Komkommertijd beste Kabert. Dan worden de mensen onrustig en maken ze zich druk om de meest kinderachtige dingen en willen we allemaal gelijk hebben, aard van het beestje, t blijven mensen hè ;). Maar je hebt helemaal gelijk.
  • 24 May 2019 om 00:07
    Ajax is van? Feyenoord is van?heren waar gaat dit over. We zijn allemaal supporters van fc Twente en die club is in Enschede gesitueerd. De hele regio geniet van onze club. Hou er als je blieft over op waar de club van is,hij is van ons waar je ook woont. We hebben zelfs supporters ver over onze landsgrenzen. Dus deze discussie is nergens voor nodig.
  • 24 May 2019 om 00:01
    Stadswapen van Enschede verdiend wel een plekje op de achterkant van de kraag.
  • 23 May 2019 om 23:56
    • Quote van 23 May 2019 om 22:49
      Lees de statuten. Je mag het ervaren zoals je wilt. Je mag ook vinden dat Barca eigenlijk Nederlands is omdat Cruijff de club op de kaart heeft gezet. FC Twente is een Enschedese club, ook al zouden de meeste supporters uit Timboektoe komen komen. Dat zegt niets over de feiten.
    Ik denk helemaal niet dat Barcelona een Nederlandse club is of dat Cruijff er iets mee te doen heeft Ik zeg alleen dat Twente in de hele regio leeft. Ik ken niet de aantallen, maar ik denk dat de er meer betalende supporters zijn buiten Enschede dan er in de stad leven. Verder heb ik er geen oordeel over
  • 23 May 2019 om 23:50
    • Quote van 23 May 2019 om 23:49
      Inderdaad als Wessels het niet verdubbeld had waren we nergens.
    Wat is het logo van Rijssen?
  • 23 May 2019 om 23:49
    • Quote van 23 May 2019 om 23:47
      Ik denk dat de bakermat inmiddels meer in Rijssen ligt dan in Enschede. Zonder wessels had je allang het hele zooitje bij elkaar kunnen pakken. Wat een gezeik van dat Enschede’s volk hier. Waar gaat het over. Twente is van de regio. Zonder de steun van de hele regio had je kunnen stoppen. En ja tuurlijk had de gemeente Enschede daar een bijdrage aan. Maar die kiezen ook eieren voor hun geld omdat ze veel meer hadden verloren wanneer de club failliet was gegaan. Dus dat was geen daad uit goodwill.
    Inderdaad als Wessels het niet verdubbeld had waren we nergens.
  • 23 May 2019 om 23:47
    Ik denk dat de bakermat inmiddels meer in Rijssen ligt dan in Enschede. Zonder wessels had je allang het hele zooitje bij elkaar kunnen pakken. Wat een gezeik van dat Enschede’s volk hier. Waar gaat het over. Twente is van de regio. Zonder de steun van de hele regio had je kunnen stoppen. En ja tuurlijk had de gemeente Enschede daar een bijdrage aan. Maar die kiezen ook eieren voor hun geld omdat ze veel meer hadden verloren wanneer de club failliet was gegaan. Dus dat was geen daad uit goodwill.
  • 23 May 2019 om 23:31
    • Quote van 23 May 2019 om 23:11
      voor mij heb je gelijk maar voor iedereen...waarom al dat domme chauvinisme over onze FCT het is zoals het is ..onze club bestaat en hopelijk nog vele jaren
    Het is onderdeel van diepgewortelde tegenstelling tussen stad en platteland. En dan hebben we hier zo'n mooie club die die twee groepen met elkaar verbindt en dan komen er weer een aantal Enschedeërs die die band willen verbreken of in ieder geval minder hecht willen maken. Daar word ik gewoon pissig van.
  • 23 May 2019 om 23:21
    • Quote van 23 May 2019 om 23:11
      voor mij heb je gelijk maar voor iedereen...waarom al dat domme chauvinisme over onze FCT het is zoals het is ..onze club bestaat en hopelijk nog vele jaren
    heb niet eens alles gelezen hier, maar las de reactie van iemand dat andere gemeentes mee zouden moeten betalen. Ik stoor mij daar aan. Verder moeten dit niet allemaal terughalen idd.
  • 23 May 2019 om 23:18
    Ikzeg. Geachte support op deze site, waarom gaan er enkele zo te keer tegen elkaar waar fctwente in voor komt. Iedereen zingt mee met het lied fctwente Enschede is een stad. Ook al komen er support uit alle windstreken ze zingen allemaal mee uit hun volle borst. Dankzij al deze mensen bestaat ons fctwente nog steeds. Laten wij daar nu voor blijven gaan, en iedereen die komt welkom is. Ikzeg. Super allemaal.
  • 23 May 2019 om 23:11
    • Quote van 23 May 2019 om 23:08
      Goede reactie, de gemeente enschede was een van de weinigen die munsterman wat meer in de gaten had kunnen houden en dat niet heeft gedaan. Daarnaast is een gemeente als Haaksbergen zowat failliet, de lusten bij succes zijn veelal voor enschede. Zeker wat betreft publiciteit in de rest van het land. Iedereen kent enschede van fc twente. Voor twente is zelf is het ook geen doen, hoe meer geldschieters hoe meer verantwoording af te leggen. Iedereen wil dan inspraak .
    voor mij heb je gelijk maar voor iedereen...waarom al dat domme chauvinisme over onze FCT het is zoals het is ..onze club bestaat en hopelijk nog vele jaren
  • 23 May 2019 om 23:08
    • Quote van 23 May 2019 om 23:00
      Waarom zouden ze iets uitzetten als er niet gevraagd wordt? Enschede werkte wel mee toen Munsterman het idiote risico nam om meer te lenen dan terugbetaald kon worden. Is er enige risicoinschatting gedaan door de gemeente. De gemeente mag de noabers (veelal van buiten Enschede) en Reggeborgh uit Rijssen op de blote knieën bedanken dat de club nog bestaat. Anders hadden ze nog heel wat miljoentjes kunnen afschrijven én was er geen club meer.
    Goede reactie, de gemeente enschede was een van de weinigen die munsterman wat meer in de gaten had kunnen houden en dat niet heeft gedaan. Daarnaast is een gemeente als Haaksbergen zowat failliet, de lusten bij succes zijn veelal voor enschede. Zeker wat betreft publiciteit in de rest van het land. Iedereen kent enschede van fc twente. Voor twente is zelf is het ook geen doen, hoe meer geldschieters hoe meer verantwoording af te leggen. Iedereen wil dan inspraak .
  • 23 May 2019 om 23:00
    • Quote van 23 May 2019 om 22:51
      Dus mag je god op je blote knieën danken dat je nog naar Fc Twente kunt dankzij de gemeente Enschede!!!! Geen uitstaande posten? Nee omdat die gemeentes dachten bekijk het maar, daar stoppen wij geen geld in. En nu lopen.bleren dat Fc Twente een regioclub is. Waarom heeft er geen enkele gemeente een handreiking gedaan richting Fc Twente of de gemeente Enschede? Ik snap nog steeds de brultaliteit niet van die schreeuwers uit andere gemeenten dat Twente van de regio is. Hoe je het draait of keert het is Fc Twente Enschede, opgericht in cafe Vrieler te Enschede!!!
    Waarom zouden ze iets uitzetten als er niet gevraagd wordt? Enschede werkte wel mee toen Munsterman het idiote risico nam om meer te lenen dan terugbetaald kon worden. Is er enige risicoinschatting gedaan door de gemeente. De gemeente mag de noabers (veelal van buiten Enschede) en Reggeborgh uit Rijssen op de blote knieën bedanken dat de club nog bestaat. Anders hadden ze nog heel wat miljoentjes kunnen afschrijven én was er geen club meer.
  • 23 May 2019 om 22:59
    • Quote van 23 May 2019 om 22:51
      Dus mag je god op je blote knieën danken dat je nog naar Fc Twente kunt dankzij de gemeente Enschede!!!! Geen uitstaande posten? Nee omdat die gemeentes dachten bekijk het maar, daar stoppen wij geen geld in. En nu lopen.bleren dat Fc Twente een regioclub is. Waarom heeft er geen enkele gemeente een handreiking gedaan richting Fc Twente of de gemeente Enschede? Ik snap nog steeds de brultaliteit niet van die schreeuwers uit andere gemeenten dat Twente van de regio is. Hoe je het draait of keert het is Fc Twente Enschede, opgericht in cafe Vrieler te Enschede!!!
    Ook die mensen uit andere gemeenten steken geld in de club door middel van (seizoens)kaarten kopen...
  • 23 May 2019 om 22:55
    • Quote van 23 May 2019 om 22:15
      Ikzeg. Gaan wij fctwente er nu op voor uit dan hebben wij het goed gedaan, en ik kan mij herinneren dat die naam ook op de mouw heeft gestaan. Maar helemaal zeker ben ik er niet meer van. Want ik heb een grote op ruiming gehouden voor het goede doel. Wie de jeugd heeft heeft de toekomst. Enkele heb ik verrast met kleding en sjaals en Twente ballen en vlaggen. Toen ik zo jong was hadden wij handtekeningen en met veel geluk pooster maar dit keer waren de jeugd echt blij.
    Toppie kerel
  • 23 May 2019 om 22:53
    • Quote van 23 May 2019 om 22:49
      Lees de statuten. Je mag het ervaren zoals je wilt. Je mag ook vinden dat Barca eigenlijk Nederlands is omdat Cruijff de club op de kaart heeft gezet. FC Twente is een Enschedese club, ook al zouden de meeste supporters uit Timboektoe komen komen. Dat zegt niets over de feiten.
    Die hand komt steeds dichterbie keerl, dat ie toch nog verstandig begint te lullen.
  • 23 May 2019 om 22:51
    • Quote van 23 May 2019 om 22:14
      Tja.. discussie kan ook niet, want andere gemeenten hadden nou eenmaal niet de belangen die Enschede had. Enschede had geld uit staan, anderen niet...
    Dus mag je god op je blote knieën danken dat je nog naar Fc Twente kunt dankzij de gemeente Enschede!!!! Geen uitstaande posten? Nee omdat die gemeentes dachten bekijk het maar, daar stoppen wij geen geld in. En nu lopen.bleren dat Fc Twente een regioclub is. Waarom heeft er geen enkele gemeente een handreiking gedaan richting Fc Twente of de gemeente Enschede? Ik snap nog steeds de brultaliteit niet van die schreeuwers uit andere gemeenten dat Twente van de regio is. Hoe je het draait of keert het is Fc Twente Enschede, opgericht in cafe Vrieler te Enschede!!!
  • 23 May 2019 om 22:49
    • Quote van 23 May 2019 om 21:07
      Kan zo zijn, maar FCTWENTE wordt beleefd door de gehele regio met misschien uitzondering uit de pauperstad en een paar verdwaalde Vriezeveeners. Ja en het klopt dat de club gefuseerd is met twee Enschedese clubs en ja de gemeente heeft alles van hun belastinggeld betaald. Neemt niet weg FCTWENTE is een regio club....En als jullie graag een Enschedees embleem willen prima, zolang de ros er ook opstaat
    Lees de statuten. Je mag het ervaren zoals je wilt. Je mag ook vinden dat Barca eigenlijk Nederlands is omdat Cruijff de club op de kaart heeft gezet. FC Twente is een Enschedese club, ook al zouden de meeste supporters uit Timboektoe komen komen. Dat zegt niets over de feiten.
  • 23 May 2019 om 22:44
    • Quote van 23 May 2019 om 21:15
      Ach hou op man! Al gedacht aan de eregalerij met twentse steden en dorpen in de veste? Het feit dat geen enkele Nederlandse club meer supportersvereningingen heeft dan FC Twente, voor elk dorp 1 ongeveer? Dat als je ergens naar een dorp ten westen van Enschede gaat, je veel meer vlaggen vindt dan in Enschede zelf? Enschede is de bron en de thuishaven, FCT is een regioclub.
    Ja und? Feiten......man.
  • 23 May 2019 om 22:25
    • Quote van 23 May 2019 om 22:15
      Ikzeg. Gaan wij fctwente er nu op voor uit dan hebben wij het goed gedaan, en ik kan mij herinneren dat die naam ook op de mouw heeft gestaan. Maar helemaal zeker ben ik er niet meer van. Want ik heb een grote op ruiming gehouden voor het goede doel. Wie de jeugd heeft heeft de toekomst. Enkele heb ik verrast met kleding en sjaals en Twente ballen en vlaggen. Toen ik zo jong was hadden wij handtekeningen en met veel geluk pooster maar dit keer waren de jeugd echt blij.
    Nice!
  • 23 May 2019 om 22:15
    Ikzeg. Gaan wij fctwente er nu op voor uit dan hebben wij het goed gedaan, en ik kan mij herinneren dat die naam ook op de mouw heeft gestaan. Maar helemaal zeker ben ik er niet meer van. Want ik heb een grote op ruiming gehouden voor het goede doel. Wie de jeugd heeft heeft de toekomst. Enkele heb ik verrast met kleding en sjaals en Twente ballen en vlaggen. Toen ik zo jong was hadden wij handtekeningen en met veel geluk pooster maar dit keer waren de jeugd echt blij.
  • 23 May 2019 om 22:14
    • Quote van 23 May 2019 om 22:06
      Een forum is toch voor discussie? Anders kan ook gewoon voortaan onder elk topic een iemand zeggen hoe het zit en dan is het topic gesloten.
    Tja.. discussie kan ook niet, want andere gemeenten hadden nou eenmaal niet de belangen die Enschede had. Enschede had geld uit staan, anderen niet...
  • 23 May 2019 om 22:06
    • Quote van 23 May 2019 om 22:01
      Hadden zij een lening uitstaan waar ze dikke rente voor ontvingen dan? Hadden ze iets kwijt te schelden? Wat een discussie weer zeg... Get a life
    Een forum is toch voor discussie? Anders kan ook gewoon voortaan onder elk topic een iemand zeggen hoe het zit en dan is het topic gesloten.
  • 23 May 2019 om 22:01
    • Quote van 23 May 2019 om 21:39
      He waar bleven de centen dan in tijd van nood van de regio Gemeenten??Het is gewoon Twente Enschede, of jij het nou tof vind of niet.
    Hadden zij een lening uitstaan waar ze dikke rente voor ontvingen dan? Hadden ze iets kwijt te schelden? Wat een discussie weer zeg... Get a life
  • 23 May 2019 om 21:58
    • Quote van 23 May 2019 om 21:43
      Nee lekker teren op de zak van de gemeente Enschede he?? Lekker makkelijk, gelukkig komt alles weer terug naar het oude Diekman terrein. Dat is historische grond, en volkomen terecht. En het is echt Twente ,born in Enschede
    Gemeente Enschede kan de supporters van de omliggende gemeentes die om de 2 weken energie steken om naar Enschede te komen dankbaar zijn,anders had je het zelfde als in Groningen een leeg stadion ,was de boel allang failliet geweest.
  • 23 May 2019 om 21:43
    • Quote van 23 May 2019 om 21:02
      Fc Enschede,ik denk dat je dan het zelfde krijgt dan bij Groningen,een half leeg stadion en daar zit niemand op te wachten.Gewoon FC Twente en niets anders en de andere gemeentes hebben er totaal niets mee te doen.Gemeente enschede springt de omliggende gemeentes toch ook niet bij als ze een te kort in de kas hebben.Dus hou op met dat gezeur van fc enschede en omliggende gemeentes.
    Nee lekker teren op de zak van de gemeente Enschede he?? Lekker makkelijk, gelukkig komt alles weer terug naar het oude Diekman terrein. Dat is historische grond, en volkomen terecht. En het is echt Twente ,born in Enschede
  • 23 May 2019 om 21:39
    • Quote van 23 May 2019 om 21:15
      Ach hou op man! Al gedacht aan de eregalerij met twentse steden en dorpen in de veste? Het feit dat geen enkele Nederlandse club meer supportersvereningingen heeft dan FC Twente, voor elk dorp 1 ongeveer? Dat als je ergens naar een dorp ten westen van Enschede gaat, je veel meer vlaggen vindt dan in Enschede zelf? Enschede is de bron en de thuishaven, FCT is een regioclub.
    He waar bleven de centen dan in tijd van nood van de regio Gemeenten??Het is gewoon Twente Enschede, of jij het nou tof vind of niet.
  • 23 May 2019 om 21:18
    • Quote van 23 May 2019 om 20:28
      Ik heb me er niet zo mee bezig gehouden maar het mag duidelijk zijn dat ik het daar niet mee eens ben.
    Het seizoen er voor stond ie trouwens op de zoom van de linker mouw.
  • 23 May 2019 om 21:15
    • Quote van 23 May 2019 om 20:52
      FC Twente is een club gevestigd in Enschede. Opgericht in Enschede. Is ontstaan uit een fusie van 2 Enschedese clubs. Als er problemen zijn helpt de stad Enschede met het zoeken naar een oplossing. Dus elke verwijzing naar de stad Enschede op de kleding, is volkomen logisch en goed te verantwoorden. Waarom er destijds voor de naam FC Twente is gekozen weet ik niet, daar kan ik alleen naar gissen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar buiten de naam om heeft de club, in principe, niets met de regio te maken. FC Twente is een Enschedese club, met een door de naam, regionale uitstraling.
    Ach hou op man! Al gedacht aan de eregalerij met twentse steden en dorpen in de veste? Het feit dat geen enkele Nederlandse club meer supportersvereningingen heeft dan FC Twente, voor elk dorp 1 ongeveer? Dat als je ergens naar een dorp ten westen van Enschede gaat, je veel meer vlaggen vindt dan in Enschede zelf? Enschede is de bron en de thuishaven, FCT is een regioclub.
  • 23 May 2019 om 21:07
    • Quote van 23 May 2019 om 20:52
      FC Twente is een club gevestigd in Enschede. Opgericht in Enschede. Is ontstaan uit een fusie van 2 Enschedese clubs. Als er problemen zijn helpt de stad Enschede met het zoeken naar een oplossing. Dus elke verwijzing naar de stad Enschede op de kleding, is volkomen logisch en goed te verantwoorden. Waarom er destijds voor de naam FC Twente is gekozen weet ik niet, daar kan ik alleen naar gissen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar buiten de naam om heeft de club, in principe, niets met de regio te maken. FC Twente is een Enschedese club, met een door de naam, regionale uitstraling.
    Kan zo zijn, maar FCTWENTE wordt beleefd door de gehele regio met misschien uitzondering uit de pauperstad en een paar verdwaalde Vriezeveeners. Ja en het klopt dat de club gefuseerd is met twee Enschedese clubs en ja de gemeente heeft alles van hun belastinggeld betaald. Neemt niet weg FCTWENTE is een regio club....En als jullie graag een Enschedees embleem willen prima, zolang de ros er ook opstaat
  • 23 May 2019 om 21:02
    • Quote van 23 May 2019 om 20:06
      Zoals ik net al zei, de gemeente Enschede profiteert ook veruit het meeste van FC Twente dan de andere Twentse gemeentes dus dan mogen ze ook de kosten dragen. Bovendien hebben ze alleen geholpen omdat ze anders nog meer geld kwijt zouden zijn. Maar nog los van dit is het gewoon heel gevaarlijk als je de club wil 'verenschedeën' aangezien zoals ik al eerder heb verteld, het merendeel van de supporters niet uit Enschede komt. En je wilt al die mensen niet van de club vervreemden.
    Fc Enschede,ik denk dat je dan het zelfde krijgt dan bij Groningen,een half leeg stadion en daar zit niemand op te wachten.Gewoon FC Twente en niets anders en de andere gemeentes hebben er totaal niets mee te doen.Gemeente enschede springt de omliggende gemeentes toch ook niet bij als ze een te kort in de kas hebben.Dus hou op met dat gezeur van fc enschede en omliggende gemeentes.
  • 23 May 2019 om 21:01
    Weet er nu niemand waarom het 5 jarig contract met Sondico, na 3 jaar, voortijdig is beëindigd?
  • 23 May 2019 om 20:58
    • Quote van 23 May 2019 om 20:36
      Nike kiest dan liever de Graafschap???
    Daar betaald de graafschap voor... Die vangen er niks voor
  • 23 May 2019 om 20:53
    • Quote van 23 May 2019 om 17:50
      Niks geen Enschedees teken op het shirt. de club is fc TWENTE en niet fc Enschede!
    Top dat logo in de kraag als jou dat tot nu toe nog niet is opgevallen waar doe jij dan moeilijk over. En ja ik ben van de regio en trots dat dat logo er op staat
  • 23 May 2019 om 20:52
    FC Twente is een club gevestigd in Enschede. Opgericht in Enschede. Is ontstaan uit een fusie van 2 Enschedese clubs. Als er problemen zijn helpt de stad Enschede met het zoeken naar een oplossing. Dus elke verwijzing naar de stad Enschede op de kleding, is volkomen logisch en goed te verantwoorden. Waarom er destijds voor de naam FC Twente is gekozen weet ik niet, daar kan ik alleen naar gissen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar buiten de naam om heeft de club, in principe, niets met de regio te maken. FC Twente is een Enschedese club, met een door de naam, regionale uitstraling.
  • 23 May 2019 om 20:39
    • Quote van 23 May 2019 om 20:31
      Jij lult de club is van de regio, dan vraag ik jounogmaals waar waren de regio gemeentes in tijd van nood?? Fc twente bestond niet voor ze, alleen de gemeente Enschede draaide op voor de kosten, zodat alle regionale supporters dankzij de gemeente Enschede, nu nog kunnen gaan. Ik zou het te gek vinden Enschedese wapen op het shirt, en ook een soort dankjewel naar de gemeente. Dat zouden alle regio gemeenten die Twente gezind zijn, ook iets terug kunnen doen zelfs nunog. Maar voorlopig mag je de gemeente Enschede op je blote knieën danken.
    Fantastisch dat de gemeente enschede dat doet, embleempje van enschede heb ik helemaal geen problemen mee. FCT is zelfs ontstaan uit twee enschedese clubs, 't is ook een beetje historie. Ik zou het wel jammer vinden als de naam zelfs enschede gaat bevatten, het mooie van FCT is juist al die doeken in de grolsch veste van de regionale verenigingen.
  • 23 May 2019 om 20:36
    • Quote van 23 May 2019 om 19:18
      En dat is helemaal niet weg want de shirts zijn niet mooi en de marge voor Twente was erg klein in verhouding
    Nike kiest dan liever de Graafschap???
  • 23 May 2019 om 20:32
    • Quote van 23 May 2019 om 20:12
      5 miljoen kwijtgescholden, dat is iets meer dan 30 euro per persoon. Nou, ik kan je vertellen dat ik bij verschillende inzamelacties en dergelijke meer dan die 30 euro heb gegeven.
    Top. Bij jou een keuze, bij mij niet.
  • 23 May 2019 om 20:31
    • Quote van 23 May 2019 om 20:06
      Zoals ik net al zei, de gemeente Enschede profiteert ook veruit het meeste van FC Twente dan de andere Twentse gemeentes dus dan mogen ze ook de kosten dragen. Bovendien hebben ze alleen geholpen omdat ze anders nog meer geld kwijt zouden zijn. Maar nog los van dit is het gewoon heel gevaarlijk als je de club wil 'verenschedeën' aangezien zoals ik al eerder heb verteld, het merendeel van de supporters niet uit Enschede komt. En je wilt al die mensen niet van de club vervreemden.
    Jij lult de club is van de regio, dan vraag ik jounogmaals waar waren de regio gemeentes in tijd van nood?? Fc twente bestond niet voor ze, alleen de gemeente Enschede draaide op voor de kosten, zodat alle regionale supporters dankzij de gemeente Enschede, nu nog kunnen gaan. Ik zou het te gek vinden Enschedese wapen op het shirt, en ook een soort dankjewel naar de gemeente. Dat zouden alle regio gemeenten die Twente gezind zijn, ook iets terug kunnen doen zelfs nunog. Maar voorlopig mag je de gemeente Enschede op je blote knieën danken.
  • 23 May 2019 om 20:28
    • Quote van 23 May 2019 om 20:20
      Het shirt van afgelopen seizoen heeft het wapen van Enschede in de kraag. Heb je daar ook over geklaagd?
    Ik heb me er niet zo mee bezig gehouden maar het mag duidelijk zijn dat ik het daar niet mee eens ben.
  • 23 May 2019 om 20:20
    • Quote van 23 May 2019 om 17:50
      Niks geen Enschedees teken op het shirt. de club is fc TWENTE en niet fc Enschede!
    Het shirt van afgelopen seizoen heeft het wapen van Enschede in de kraag. Heb je daar ook over geklaagd?
  • 23 May 2019 om 20:12
    • Quote van 23 May 2019 om 20:07
      Een Enschedeer betaalt de lasten, jij niet. Makkelijk lullen dus.
    5 miljoen kwijtgescholden, dat is iets meer dan 30 euro per persoon. Nou, ik kan je vertellen dat ik bij verschillende inzamelacties en dergelijke meer dan die 30 euro heb gegeven.
  • 23 May 2019 om 20:07
    • Quote van 23 May 2019 om 20:06
      Zoals ik net al zei, de gemeente Enschede profiteert ook veruit het meeste van FC Twente dan de andere Twentse gemeentes dus dan mogen ze ook de kosten dragen. Bovendien hebben ze alleen geholpen omdat ze anders nog meer geld kwijt zouden zijn. Maar nog los van dit is het gewoon heel gevaarlijk als je de club wil 'verenschedeën' aangezien zoals ik al eerder heb verteld, het merendeel van de supporters niet uit Enschede komt. En je wilt al die mensen niet van de club vervreemden.
    Een Enschedeer betaalt de lasten, jij niet. Makkelijk lullen dus.
  • 23 May 2019 om 20:06
    • Quote van 23 May 2019 om 19:46
      Begint dat gelul weer? Waar waren al die regio gemeentes toen er hulp nodig was? Nergens en dan maar lullen dat twente van de regio is, dan hadden ze fucking moeten helpen in het begin van de ellende. Maar nee hebben ze allemaal de achterbroek aangetrokken. Volkomen terecht dat ook alles terug komt naar Enschede, e.n wees blij dat je nog naar je club kunt gaan dankzij de gemeente Enschede!!!! Enschede is de bakermat van Fc Twente niet de regio.
    Zoals ik net al zei, de gemeente Enschede profiteert ook veruit het meeste van FC Twente dan de andere Twentse gemeentes dus dan mogen ze ook de kosten dragen. Bovendien hebben ze alleen geholpen omdat ze anders nog meer geld kwijt zouden zijn. Maar nog los van dit is het gewoon heel gevaarlijk als je de club wil 'verenschedeën' aangezien zoals ik al eerder heb verteld, het merendeel van de supporters niet uit Enschede komt. En je wilt al die mensen niet van de club vervreemden.
  • 23 May 2019 om 19:56
    • Quote van 23 May 2019 om 19:50
      Woar kom dr an whahaha
    Enschede-Zuid :-))
  • 23 May 2019 om 19:54
    • Quote van 23 May 2019 om 19:39
      Klopt idd , maar ik dacht dat jij wel oet Eansche kwam
    Nee ik moet er niet aan denken haha. Ik ben absoluut geen stadsmens.
  • 23 May 2019 om 19:50
    • Quote van 23 May 2019 om 19:48
      Ik geef samen met jou graag voetbalfeestjes met onverwachte wendingen waar autistische huispapa's een dag of drie van moeten bijkomen, vandaar :-))
    Woar kom dr an whahaha
  • 23 May 2019 om 19:49
    • Quote van 23 May 2019 om 17:50
      Niks geen Enschedees teken op het shirt. de club is fc TWENTE en niet fc Enschede!
    Gewoon Enschedese wapen op de armen. Klaar en zou terecht zijn.
  • 23 May 2019 om 19:49
    • Quote van 23 May 2019 om 19:48
      Ik geef samen met jou graag voetbalfeestjes met onverwachte wendingen waar autistische huispapa's een dag of drie van moeten bijkomen, vandaar :-))
    Hahahaha zoist ik hou er van.
  • 23 May 2019 om 19:48
    • Quote van 23 May 2019 om 19:42
      Wel een keer een uitshirt dat apart/bijzonder is , dus geen blauwe .
    Sowieso moet in het uitshirt nog veel rood zitten
  • 23 May 2019 om 19:48
    • Quote van 23 May 2019 om 19:38
      Schaam je diep je weet toch dat dat niet mag :)
    Ik geef samen met jou graag voetbalfeestjes met onverwachte wendingen waar autistische huispapa's een dag of drie van moeten bijkomen, vandaar :-))
  • 23 May 2019 om 19:46
    • Quote van 23 May 2019 om 18:59
      Probeer het stadion maar eens vol te krijgen dan met alleen maar Enschedeërs. Gaat je niet lukken, de meerderheid van de achterban komt niet uit Enschede maar uit de dorpen en steden verspreid over heel de regio. Het unieke van FC Twente is juist dat ze een regio vertegenwoordigt en niet alleen maar de stad! En dat gezeik over de financiën moet maar eens afgelopen zijn want Enschede ontvangt ook het overgrote deel van de winsten die Twente oplevert.
    Begint dat gelul weer? Waar waren al die regio gemeentes toen er hulp nodig was? Nergens en dan maar lullen dat twente van de regio is, dan hadden ze fucking moeten helpen in het begin van de ellende. Maar nee hebben ze allemaal de achterbroek aangetrokken. Volkomen terecht dat ook alles terug komt naar Enschede, e.n wees blij dat je nog naar je club kunt gaan dankzij de gemeente Enschede!!!! Enschede is de bakermat van Fc Twente niet de regio.
  • 23 May 2019 om 19:43
    Als ik het dus goed begrijp is er niet één kledingsponser die zich met Twente in wil laten...gaat lekker...but we will rise from the ashes
  • 23 May 2019 om 19:42
    Wel een keer een uitshirt dat apart/bijzonder is , dus geen blauwe .
  • 23 May 2019 om 19:39
    • Quote van 23 May 2019 om 18:59
      Probeer het stadion maar eens vol te krijgen dan met alleen maar Enschedeërs. Gaat je niet lukken, de meerderheid van de achterban komt niet uit Enschede maar uit de dorpen en steden verspreid over heel de regio. Het unieke van FC Twente is juist dat ze een regio vertegenwoordigt en niet alleen maar de stad! En dat gezeik over de financiën moet maar eens afgelopen zijn want Enschede ontvangt ook het overgrote deel van de winsten die Twente oplevert.
    Klopt idd , maar ik dacht dat jij wel oet Eansche kwam
  • 23 May 2019 om 19:38
    • Quote van 23 May 2019 om 19:34
      Pyro met een vlag van Vak-P ;-)
    Schaam je diep je weet toch dat dat niet mag :)
  • 23 May 2019 om 19:34
    • Quote van 23 May 2019 om 19:11
      Wat staat er trouwens op je pf? Hoe vaak/lang ik ook kijk ik kan het niet zien:-p
    Pyro met een vlag van Vak-P ;-)
  • 23 May 2019 om 19:32
    Allemaal al gestemd vandaag?
  • 23 May 2019 om 19:30
    • Quote van 23 May 2019 om 19:09
      Even een HUISHOUDELIJKE MEDEDELING!!!!! Heb net een Thüringer worst op.
    lekker met veel knoflook saus
  • 23 May 2019 om 19:28
    • Quote van 23 May 2019 om 19:27
      Dan moet er op z'n minst een afbeelding van de burgemeester op
    Eelco. Prima wmb.
  • 23 May 2019 om 19:28
    • Quote van 23 May 2019 om 18:59
      Probeer het stadion maar eens vol te krijgen dan met alleen maar Enschedeërs. Gaat je niet lukken, de meerderheid van de achterban komt niet uit Enschede maar uit de dorpen en steden verspreid over heel de regio. Het unieke van FC Twente is juist dat ze een regio vertegenwoordigt en niet alleen maar de stad! En dat gezeik over de financiën moet maar eens afgelopen zijn want Enschede ontvangt ook het overgrote deel van de winsten die Twente oplevert.
    Ik zeg nergens dat de regio er niet toe doet. Jullie zijn hartstikke welkom in onze metropool!
  • 23 May 2019 om 19:27
    • Quote van 23 May 2019 om 17:57
      Zonder Enschede had jouw FC Twente niet meer bestaan. Enschede is de bakermat, Twente de achtertuin.
    Dan moet er op z'n minst een afbeelding van de burgemeester op
  • 23 May 2019 om 19:18
    • Quote van 23 May 2019 om 19:09
      We nemen? Nike kiest zijn teams zelf uit en dat is nu zeker geen Twente
    En dat is helemaal niet weg want de shirts zijn niet mooi en de marge voor Twente was erg klein in verhouding
  • 23 May 2019 om 19:13
    • Quote van 23 May 2019 om 18:59
      Probeer het stadion maar eens vol te krijgen dan met alleen maar Enschedeërs. Gaat je niet lukken, de meerderheid van de achterban komt niet uit Enschede maar uit de dorpen en steden verspreid over heel de regio. Het unieke van FC Twente is juist dat ze een regio vertegenwoordigt en niet alleen maar de stad! En dat gezeik over de financiën moet maar eens afgelopen zijn want Enschede ontvangt ook het overgrote deel van de winsten die Twente oplevert.
    Eens (als Hengeloër)
  • 23 May 2019 om 19:11
    • Quote van 23 May 2019 om 18:22
      Wat ik kan vinden is dat Sondico een Brits merk is en dat Twente de enige club op het 'vaste land' is/was met Sondico als kledingsponsor. Brexit?
    Wat staat er trouwens op je pf? Hoe vaak/lang ik ook kijk ik kan het niet zien:-p
  • 23 May 2019 om 19:09
    Even een HUISHOUDELIJKE MEDEDELING!!!!! Heb net een Thüringer worst op.
  • 23 May 2019 om 19:09
    • Quote van 23 May 2019 om 19:02
      Nike vond ik persoonlijk erg lelijke shirts. Allemaal hetzelfde alleen een ander logo bij de meeste teams.
    We nemen? Nike kiest zijn teams zelf uit en dat is nu zeker geen Twente
  • 23 May 2019 om 19:02
    • Quote van 23 May 2019 om 15:26
      Dat is onderdeel van het merk Hummel, jammer dat we geen A-merk als Nike nemen. Dat waren de mooiste vond ik. Maar ja, smaken verschillen
    Nike vond ik persoonlijk erg lelijke shirts. Allemaal hetzelfde alleen een ander logo bij de meeste teams.
  • 23 May 2019 om 18:59
    • Quote van 23 May 2019 om 17:57
      Zonder Enschede had jouw FC Twente niet meer bestaan. Enschede is de bakermat, Twente de achtertuin.
    Probeer het stadion maar eens vol te krijgen dan met alleen maar Enschedeërs. Gaat je niet lukken, de meerderheid van de achterban komt niet uit Enschede maar uit de dorpen en steden verspreid over heel de regio. Het unieke van FC Twente is juist dat ze een regio vertegenwoordigt en niet alleen maar de stad! En dat gezeik over de financiën moet maar eens afgelopen zijn want Enschede ontvangt ook het overgrote deel van de winsten die Twente oplevert.
  • 23 May 2019 om 18:22
    • Quote van 23 May 2019 om 18:07
      Op de website van FC Twente staat het volgend. Ik dacht dat het contract met Sondico een 5 jarig was. Tot juli 2021 dus. Ik kan nergens iets vinden over een voortijdig opzeggen van het contract. Weet iemand meer? - - - - - - - - In de afgelopen drie seizoenen was Sondico de Teamwear-partner. FC Twente is Sondico dankbaar voor de goede samenwerking en ondersteuning in de afgelopen jaren. De overeenkomst met Sondico loopt tot 1 juli, vanaf die datum dragen de spelers van FC Twente het merk Kick's '21. - - - - - -
    Wat ik kan vinden is dat Sondico een Brits merk is en dat Twente de enige club op het 'vaste land' is/was met Sondico als kledingsponsor. Brexit?
  • 23 May 2019 om 18:11
    • Quote van 23 May 2019 om 15:19
      Onhandig, krijg je weer pruts kwaliteit. Valt onder dezelfde groep als Sondico dacht ik, daarnaast geld in eigen zak houden? Nooit goed.. Had gehoopt op Puma..
    Ik ook
  • 23 May 2019 om 18:07
    Op de website van FC Twente staat het volgend. Ik dacht dat het contract met Sondico een 5 jarig was. Tot juli 2021 dus. Ik kan nergens iets vinden over een voortijdig opzeggen van het contract. Weet iemand meer? - - - - - - - - In de afgelopen drie seizoenen was Sondico de Teamwear-partner. FC Twente is Sondico dankbaar voor de goede samenwerking en ondersteuning in de afgelopen jaren. De overeenkomst met Sondico loopt tot 1 juli, vanaf die datum dragen de spelers van FC Twente het merk Kick's '21. - - - - - -
  • 23 May 2019 om 18:02
    • Quote van 23 May 2019 om 17:59
      Dat dacht ik ook. Waarschijnlijk afgekocht door de nieuwe leverancier dan.
    Wel vreemd dat daar niets over vermeld wordt. Het kan ook zijn dat Sondico gestopt is met leveren van teamkleding. Op hun website is daar nl. niets meer van te vinden. Dat was vroeger wel zo.
  • 23 May 2019 om 17:59
    • Quote van 23 May 2019 om 17:57
      Ik dacht dat ze sinds juli 2016 een 5 jarig contract met sondico hadden. Dus tot juli 2021?
    Dat dacht ik ook. Waarschijnlijk afgekocht door de nieuwe leverancier dan.
  • 23 May 2019 om 17:57
    Ik dacht dat ze sinds juli 2016 een 5 jarig contract met sondico hadden. Dus tot juli 2021?
  • 23 May 2019 om 17:57
    • Quote van 23 May 2019 om 17:50
      Niks geen Enschedees teken op het shirt. de club is fc TWENTE en niet fc Enschede!
    Zonder Enschede had jouw FC Twente niet meer bestaan. Enschede is de bakermat, Twente de achtertuin.
  • 23 May 2019 om 17:54
    • Quote van 23 May 2019 om 17:50
      Niks geen Enschedees teken op het shirt. de club is fc TWENTE en niet fc Enschede!
    Laten we hopen dat het shirt iedergeval internationale allure gaat krijgen. Zo’n pro uitstraling dat spelers graag in dat tenue willen voetballen.
  • 23 May 2019 om 17:50
    • Quote van 23 May 2019 om 17:45
      Ik hoop dat ze bij het ontwerp van de shirt denken aan karakterstieker dingen. Het Enschede logo/teken in de nek op de achterkant bijvoorbeeld. Verder een strak voorkant en dan een mooie donkere kleur rood.
    Niks geen Enschedees teken op het shirt. de club is fc TWENTE en niet fc Enschede!
  • 23 May 2019 om 17:48
    • Quote van 23 May 2019 om 15:37
      Ja, de hele dag al. Steeds een foutmelding wanneer ik naar reacties ga. Erg vervelend nu moet ik steeds alle topics langs. Ook erg vervelend dat je in de app bij een lange tekst niet meer ziet wat je typt. Tekstvak valt dan volledig weg. Gevolg: bericht aanpassen bij een typefout. De app kan wel weer een update gebruiken. Liefst zodat ook de datum weer zichtbaar is van de originele post als je reageert op iemand anders, in de app ook reacties kunt melden en profielfoto's zichtbaar zijn. Meer wensen op basis van de look and feel van de app heb ik niet. :-)
    Tip: twentefans.nl/laatste-reacties. Die link werkt gewoon nog in je browser.
  • 23 May 2019 om 17:45
    Ik hoop dat ze bij het ontwerp van de shirt denken aan karakterstieker dingen. Het Enschede logo/teken in de nek op de achterkant bijvoorbeeld. Verder een strak voorkant en dan een mooie donkere kleur rood.
  • 23 May 2019 om 17:06
    • Quote van 23 May 2019 om 16:55
      Druk je er nog een keer op en walla.
    Zeg wolla
  • 23 May 2019 om 17:01
    • Quote van 23 May 2019 om 17:00
      Hier op de wc ook niet.
    Darmstadt dus....
  • 23 May 2019 om 17:00
    • Quote van 23 May 2019 om 16:21
      Hier in Nederland ook niet...
    Hier op de wc ook niet.
  • 23 May 2019 om 16:55
    Druk je er nog een keer op en walla.
  • 23 May 2019 om 16:53
    • Quote van 23 May 2019 om 16:32
      Loopt steeds vast,werkt niets meer.
    Heb ik geen last van... Ik heb wel last van de reclame onderin, ik kan niet naar de andere dingen
  • 23 May 2019 om 16:36
    • Quote van 23 May 2019 om 16:32
      Loopt steeds vast,werkt niets meer.
    Geen last van.
  • 23 May 2019 om 16:32
    • Quote van 23 May 2019 om 16:23
      Wat is er mis met de app dan?
    Loopt steeds vast,werkt niets meer.
  • 23 May 2019 om 16:23
    Wat is er mis met de app dan?
  • 23 May 2019 om 16:21
    • Quote van 23 May 2019 om 16:18
      Geen last van hier in Turkije !
    Hier in Nederland ook niet...
  • 23 May 2019 om 16:18
    • Quote van 23 May 2019 om 15:28
      Ik zeur haha maar hebben er meer mensen met de Twentefans App?
    Geen last van hier in Turkije !
  • 23 May 2019 om 16:01
    • Quote van 23 May 2019 om 15:13
      Meer mensen problemen met de App?
    Ja heel irritant
  • 23 May 2019 om 16:00
    • Quote van 23 May 2019 om 15:42
      A-Merken? Dat moet je verdienen als club. Altijd al zo geweest....


      Mooi merk.
    Vind ik ook.. bovendien moet je bij de "A-merken" x-procent van het shirtverkoop afstaan. Wat wellicht veel hoger ligt dan de huidige construktie
  • 23 May 2019 om 15:42
    • Quote van 23 May 2019 om 15:26
      Dat is onderdeel van het merk Hummel, jammer dat we geen A-merk als Nike nemen. Dat waren de mooiste vond ik. Maar ja, smaken verschillen
    A-Merken? Dat moet je verdienen als club. Altijd al zo geweest....


    Mooi merk.
  • 23 May 2019 om 15:42
    • Quote van 23 May 2019 om 15:11
      Wanneer wordt het nieuwe tenue gepresenteerd/gelekt?
    open dag?
  • 23 May 2019 om 15:37
    • Quote van 23 May 2019 om 15:19
      Super mooi dit, kijken hoe het shirt word.
      Off topic zijn er meer mensen met problemen op de App?
    Ja, de hele dag al. Steeds een foutmelding wanneer ik naar reacties ga. Erg vervelend nu moet ik steeds alle topics langs. Ook erg vervelend dat je in de app bij een lange tekst niet meer ziet wat je typt. Tekstvak valt dan volledig weg. Gevolg: bericht aanpassen bij een typefout. De app kan wel weer een update gebruiken. Liefst zodat ook de datum weer zichtbaar is van de originele post als je reageert op iemand anders, in de app ook reacties kunt melden en profielfoto's zichtbaar zijn. Meer wensen op basis van de look and feel van de app heb ik niet. :-)
  • 23 May 2019 om 15:30
    Het Italiaanse merk Macron was ook prima geweest.
  • 23 May 2019 om 15:29
    Klinkt leuk maar het is de vraag of dit wel een goed idee is. Is de leverbetrouwbaarheid van zo'n onbekend merk wel op orde zowel voor de spelers en voor de fanshop? Een paar jaar geleden heeft Twente daar hopeloze problemen mee gehad met kledingsponsor/leverancier Burrda. De spelers hebben er last van en de fanshop loopt omzet mis.
  • 23 May 2019 om 15:28
    Ik zeur haha maar hebben er meer mensen met de Twentefans App?
  • 23 May 2019 om 15:26
    Dat is onderdeel van het merk Hummel, jammer dat we geen A-merk als Nike nemen. Dat waren de mooiste vond ik. Maar ja, smaken verschillen
  • 23 May 2019 om 15:22
    Echt poep
  • 23 May 2019 om 15:19
    Onhandig, krijg je weer pruts kwaliteit. Valt onder dezelfde groep als Sondico dacht ik, daarnaast geld in eigen zak houden? Nooit goed.. Had gehoopt op Puma..
  • 23 May 2019 om 15:19
    Super mooi dit, kijken hoe het shirt word.
    Off topic zijn er meer mensen met problemen op de App?
  • 23 May 2019 om 15:16
    Fantastisch gebaar aan een clubheld
  • 23 May 2019 om 15:15
    'draagt komend seizoen'... Zou dit dan een tussenoplossing zijn als overbrugging naar een lucratieve kledingsponsor het jaar erop?
  • 23 May 2019 om 15:13
    • Quote van 23 May 2019 om 15:11
      Gaaf
    Meer mensen problemen met de App?
  • 23 May 2019 om 15:11
    Wanneer wordt het nieuwe tenue gepresenteerd/gelekt?
  • 23 May 2019 om 15:11
    Gaaf
  • 23 May 2019 om 15:10
    Gaaf, nostalgisch. Dat past wel bij de club. Nu nog een mooi tenue.