Poll: ''Is het tijd voor een nieuw clublied bij FC Twente?''

( 113 reacties)
Poll: ''Is het tijd voor een nieuw clublied bij FC Twente?''

Twente, verenigt! heeft supporters van FC Twente via haar eigen website gevraagd om mee te denken over twee zaken. De ledenvereniging heeft deze vraagstukken naar voren gebracht:

1. Is het tijd voor een nieuw clublied bij FC Twente?
2. Welke speeldag geniet jouw voorkeur in de Eredivisie? 

Klik hier om je stem uit te brengen!

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 May 2019 om 22:44
    • Quote van 27 May 2019 om 18:59
      Niet op ingaan, hij begrijpt zijn eigen stupide uitspraken niet. Dat deze woorden inzake een vergelijk tussen licht en geluid als een pik in een pudding slaan, dat heeft hij zelf niet eens door....


      Hij vertelde laatst dat hij lange tijd ziek was geweest, en zich hier daarom heel lang niet heeft laten zien met zijn teksten. Ik krijg meer en meer de indruk dat het een gedwongen opname is geweest....
    Idd
  • 27 May 2019 om 21:27
    • Quote van 27 May 2019 om 18:47
      Trommel en zang is allebei geluid. Heeft niks met licht te maken.
    Natuurkunde, moeilijk hè
  • 27 May 2019 om 18:59
    • Quote van 27 May 2019 om 18:47
      Trommel en zang is allebei geluid. Heeft niks met licht te maken.
    Niet op ingaan, hij begrijpt zijn eigen stupide uitspraken niet. Dat deze woorden inzake een vergelijk tussen licht en geluid als een pik in een pudding slaan, dat heeft hij zelf niet eens door....


    Hij vertelde laatst dat hij lange tijd ziek was geweest, en zich hier daarom heel lang niet heeft laten zien met zijn teksten. Ik krijg meer en meer de indruk dat het een gedwongen opname is geweest....
  • 27 May 2019 om 18:47
    • Quote van 25 May 2019 om 16:01
      Geluid is langzamer dan het licht. Daarom zit er, naar mate het geluid meer afstand af moet leggen, een vertraging in. Daarom lijkt het in een stadion vaak alsof iedereen door elkaar zingt. Die mensen luisteren wel naar de trommels maar horen ze net een fractie later dan jij.
    Trommel en zang is allebei geluid. Heeft niks met licht te maken.
  • 26 May 2019 om 18:19
    • Quote van 26 May 2019 om 09:07
      We willen geen voorbeelden . We zoeken wel iets unieks. Wij zijn fct
    Kijk mijn vorige post maar eens na. Is speciaal gemaakt.
  • 26 May 2019 om 16:41
    Als ze nou eerst eens leren hoe je ynwa moet zingen, want dat kunnen ze na zoveel jaren nog steeds niet, Als je het goed uitvoerd zoals bij liverpool krijg ik kippenvel, zoals laatst tegen barca, maar dat afgeraffelde wat wij doen is gewoon bagger, Net als the saints of reds ook steeds verkeerd word gezongen, domheid? Of ignorantie?? Ik weet het niet maar iets nieuws nee dank je
  • 26 May 2019 om 14:10
    • Quote van 26 May 2019 om 14:00
      The final countdown-Europe. En dan het intro.
    Echt niet Zogenaamde Rock. Maar dan voor meisjes tussen 8 en 12 jaar.
  • 26 May 2019 om 14:00
    • Quote van 26 May 2019 om 13:41
      Mag wel beetje meer power in vind ik
    The final countdown-Europe. En dan het intro.
  • 26 May 2019 om 13:41
    • Quote van 26 May 2019 om 13:36
      Iemand stelde het Rood hart -Bert Ten Brugge voor maar dan het refrein in een vernelde versie bij de opkomst en dan allemaal met de sjaals zwaaien.
    Mag wel beetje meer power in vind ik
  • 26 May 2019 om 13:36
    Iemand stelde het Rood hart -Bert Ten Brugge voor maar dan het refrein in een vernelde versie bij de opkomst en dan allemaal met de sjaals zwaaien.
  • 26 May 2019 om 12:29
    Als het maar niet weer zo'n "iedereen die haat ons" janklied is.Graag iets origineels wat betrekking heeft op de club zelf en geen "wij zijn slachtoffer" lied.
  • 26 May 2019 om 10:58
    Op de tekst van EHBO van Finkers kun je een uitstekend nummer in elkaar flansen. Maar ja, daar zal het Almelo stigma wel aankleven.
  • 26 May 2019 om 09:07
    • Quote van 24 May 2019 om 17:05
      Hier Top 10 van Goaltunes. https://www.youtube.com/watch?v=731qz7QYW-MZit vast iets moois tussen voor ons Twente. Of iemand/groep moet creatief zijn om de studio in te duiken, net zo'n tune maken als die van HSV in die link bijvoorbeeld.
    We willen geen voorbeelden . We zoeken wel iets unieks. Wij zijn fct
  • 25 May 2019 om 22:01
    Arise!
  • 25 May 2019 om 16:38
    • Quote van 25 May 2019 om 16:01
      Geluid is langzamer dan het licht. Daarom zit er, naar mate het geluid meer afstand af moet leggen, een vertraging in. Daarom lijkt het in een stadion vaak alsof iedereen door elkaar zingt. Die mensen luisteren wel naar de trommels maar horen ze net een fractie later dan jij.
    Sowieso mooiste als je een soort chaos van lawaai hebt i.p.v. lekker je ingestudeerde nummertjes op te dreunen.

    Een goaltune zijn we bij Twente ook helemaal niet nodig trouwens. Lawaai maken bij een goal kunnen we zelf wel.
  • 25 May 2019 om 16:01
    • Quote van 25 May 2019 om 11:24
      De meeste stadion songs gaan niet goed. Als je hasj coke en pillen neemt ook. De ring boven p komt er altijd achter aan. Een soort van kano zingen. Vreselijk klinkt dat. Ze moeten iets meer naar de trommels luisteren.
    Geluid is langzamer dan het licht. Daarom zit er, naar mate het geluid meer afstand af moet leggen, een vertraging in. Daarom lijkt het in een stadion vaak alsof iedereen door elkaar zingt. Die mensen luisteren wel naar de trommels maar horen ze net een fractie later dan jij.
  • 25 May 2019 om 15:53
    • Quote van 24 May 2019 om 20:45
      Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
    Eens. Wir sind Twente!
  • 25 May 2019 om 15:39
    Misschien heb ik hier iets,is speciaal voor mij gecomponeerd door een kennis. Zou zeggen luister er eens naar en geef er een beetje feedback over. Ben benieuwd. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2076618162415051&id=100002006626774
  • 25 May 2019 om 15:38
    Persoonlijk vind ik dat het YNWA moet blijven maar misschien is een nummer van Faithless wel iets.
  • 25 May 2019 om 14:40
    Als het hard moet, en toepasselijk: Marilyn Manson – The Fight Song. Al geef ik de voorkeur aan Snap - The Power. Het hoeft, naar mijn idee, niet hard te zijn, het moet indrukwekkend zijn. The Fight Song als goaltune zo kunnen, het stukje: I’m not a slave to a world that doesn’t give a shit Fight! Fight! Fight! Fight! Al zijn we door alle ellende nog wel even een soort slaafje ivm de terechte verplichtingen naar de gemeente.
  • 25 May 2019 om 13:47
    Nog eentje voor een goaltune. Avicii- Levels (Audio) Begin stukje.
  • 25 May 2019 om 13:24
    Ik heb wat liederen opgezocht die je makkelijk bij een goaltune kan toepassen. So easy can it be.The chainsmokers,coldplay - Something just like this.(melody) The Roots - The Seed (Begin stukje) Goldplay- viva ;a vida (laatste stuk) MC Hammer - U can't touch this James Brown - I got you,I Feel good (Melodie) Rick James - Super Freak (Begin stuk)
  • 25 May 2019 om 13:23
    We gebruiken in de 7e klasse het champions league nummer, ook wel humor.
  • 25 May 2019 om 13:22
    Een eigen nummer zoals de buren van S04, gluckauf!
  • 25 May 2019 om 13:02
    https://www.youtube.com/watch?v=J701ucIsrrk. Hardwell & KSHMR - Power. Lijkt me wel bij ons passen
  • 25 May 2019 om 12:08
    • Quote van 25 May 2019 om 12:03
      Ik zit geregeld met jaloezie naar het buitenland te kijken naar al die clubs met een mooi origineel eigen clublied dat bij opkomst wordt afgespeeld. In Nederland heb je er ook een aantal. We hebben zelf een clublied dat niet gejat is van Liverpool of waar dan ook, snap niet waarom we dat niet afspelen bij de opkomst. Stukje clubhistorie dat gewoon verkwanseld wordt.
    +1
  • 25 May 2019 om 12:06
    • Quote van 25 May 2019 om 10:55
      Inderdaad Dit lied zou moeten schallen in een stadion dat zich de hel noemt. Zum letzten Mal wird Sturmalarm geblasen! Zum Kampfe steh'n wir alle schon bereit......
    wha Horst Wessel lied..krijgen we iedereen echt gek..
  • 25 May 2019 om 12:03
    Ik zit geregeld met jaloezie naar het buitenland te kijken naar al die clubs met een mooi origineel eigen clublied dat bij opkomst wordt afgespeeld. In Nederland heb je er ook een aantal. We hebben zelf een clublied dat niet gejat is van Liverpool of waar dan ook, snap niet waarom we dat niet afspelen bij de opkomst. Stukje clubhistorie dat gewoon verkwanseld wordt.
  • 25 May 2019 om 11:54
    • Quote van 24 May 2019 om 17:49
      YNWA gaat nooit lekker bij Twente, helaas. Het kan wel indrukwekkend zijn mits het goed wordt uitgevoerd. Wat denken jullie van The Power van Snap? Met name het: So peace, stay off my back. Or I will attack, and you don't want that. En het: I've got the power. It's getting kinda hectic. Dat past bij elke wedstrijd. Ik vind het bij het darts effect hebben bij de topper Phil Taylor.
    Ja dat van Snap zie ik ook wa zitten, lekker agressief nummer.
  • 25 May 2019 om 11:53
    " I am on a Highway to hell". AC/DC. Kan wel verbasterd worden. "Welkom in onze Twentsche hell" . Andere tekstvormen welkom
  • 25 May 2019 om 11:39
    Jebroer - Leven na de dood is ook wel toepasselijk
  • 25 May 2019 om 11:24
    • Quote van 24 May 2019 om 17:49
      YNWA gaat nooit lekker bij Twente, helaas. Het kan wel indrukwekkend zijn mits het goed wordt uitgevoerd. Wat denken jullie van The Power van Snap? Met name het: So peace, stay off my back. Or I will attack, and you don't want that. En het: I've got the power. It's getting kinda hectic. Dat past bij elke wedstrijd. Ik vind het bij het darts effect hebben bij de topper Phil Taylor.
    De meeste stadion songs gaan niet goed. Als je hasj coke en pillen neemt ook. De ring boven p komt er altijd achter aan. Een soort van kano zingen. Vreselijk klinkt dat. Ze moeten iets meer naar de trommels luisteren.
  • 25 May 2019 om 11:00
    • Quote van 25 May 2019 om 10:55
      Inderdaad Dit lied zou moeten schallen in een stadion dat zich de hel noemt. Zum letzten Mal wird Sturmalarm geblasen! Zum Kampfe steh'n wir alle schon bereit......
    We zijn geen Duitsers.
  • 25 May 2019 om 10:55
    • Quote van 24 May 2019 om 20:45
      Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
    Inderdaad Dit lied zou moeten schallen in een stadion dat zich de hel noemt. Zum letzten Mal wird Sturmalarm geblasen! Zum Kampfe steh'n wir alle schon bereit......
  • 25 May 2019 om 08:41
    • Quote van 25 May 2019 om 08:32
      ja dat loeien ze allemaal mee ...duuu bist mir ....alles ..past zeker ook nog aardig
    Inderdaad Meelzak, dat het beter bij ons supporters past naar de club toe, en vanuit de club naar de supporters toe.....dat staat als een paal boven water. We hebben elkaar hard nodig in dit leven....heel hard.
  • 25 May 2019 om 08:32
    • Quote van 25 May 2019 om 08:30
      In dat geval dan liever Du van Peter Maffay ..... ;)
    ja dat loeien ze allemaal mee ...duuu bist mir ....alles ..past zeker ook nog aardig
  • 25 May 2019 om 08:30
    • Quote van 24 May 2019 om 14:33
      “ Zeit das sich was dreht “ van Herbert Grönemeyer. Lekkere meezinger die iedereen mee kan doen. En we worden toch al gezien als een halve Pruus, dus waarom dan dit maar niet cultiveren?
    In dat geval dan liever Du van Peter Maffay ..... ;)
  • 25 May 2019 om 07:36
    Dillinger - Cocaïne ;-)
  • 24 May 2019 om 21:57
    • Quote van 24 May 2019 om 21:49
      Wij kwamen vroeger in het amateurvoetbal met Eye of the Tiger het veld op -;) Prima nummer om mee te starten!!
    Wij zijn geen FC Utrecht. ;-)
  • 24 May 2019 om 21:53
    • Quote van 24 May 2019 om 21:49
      Wij kwamen vroeger in het amateurvoetbal met Eye of the Tiger het veld op -;) Prima nummer om mee te starten!!
    zijn er wel aantal goeien genoemd ...goed remixxen en laten kiezen uit 3 beste..ynwa kan bij ons echt niet meer ..
  • 24 May 2019 om 21:49
    Wij kwamen vroeger in het amateurvoetbal met Eye of the Tiger het veld op -;) Prima nummer om mee te starten!!
  • 24 May 2019 om 21:42
    Void - Who are you. Haha.
  • 24 May 2019 om 21:39
    • Quote van 24 May 2019 om 20:45
      Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
    krijgen we zelfs de regering over ons heen ..wha..
  • 24 May 2019 om 21:24
    • Quote van 24 May 2019 om 20:54
      haha diepere betekenis natuurlijk..knap
    Beetje zelfspot en dikke vinger na de rest is nooit verkeerd :)
  • 24 May 2019 om 20:56
    zowiezo mag er wel wat meer Duits gedraaid worden ..worden we toch al veel mee geassocieerd
  • 24 May 2019 om 20:55
    • Quote van 24 May 2019 om 20:30
      Du hast mich tausendmal belogen. Van Andrea berg
    Lol
  • 24 May 2019 om 20:54
    • Quote van 24 May 2019 om 20:48
      Luie donder
    :-)
  • 24 May 2019 om 20:54
    • Quote van 24 May 2019 om 20:30
      Du hast mich tausendmal belogen. Van Andrea berg
    haha diepere betekenis natuurlijk..knap
  • 24 May 2019 om 20:53
    • Quote van 24 May 2019 om 20:45
      Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
    Hahaha hoppaaaa net als Dynamo Dresden marcheren door het stadion.
  • 24 May 2019 om 20:48
    • Quote van 24 May 2019 om 20:26
      YNWA kan wel weg, net als de goal tune. En laten we NOOOOOIT!! meer het goat stoan Aj veur Twente bint inzetten....wat verschrikkelijk is dat zeg.
    Luie donder
  • 24 May 2019 om 20:45
    Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
  • 24 May 2019 om 20:36
    • Quote van 24 May 2019 om 15:03
      Inderdaad, tijd voor een nieuw meer opzwepend nummer, stemming zit er vaak goed in totdat YNWA wordt ingezet, dan kakt alles weer in.
    Yep kut Nummer weg er mee.
  • 24 May 2019 om 20:30
    Du hast mich tausendmal belogen. Van Andrea berg
  • 24 May 2019 om 20:26
    YNWA kan wel weg, net als de goal tune. En laten we NOOOOOIT!! meer het goat stoan Aj veur Twente bint inzetten....wat verschrikkelijk is dat zeg.
  • 24 May 2019 om 20:26
    • Quote van 24 May 2019 om 19:52
      Zolang er maar niemand met zoiets als bij AZ op de proppen komt als goaltune, mot er niet aan denken Retteketet AZ, doe ons dat niet an pls? Maar dr zullen er een hoop wezen die dat mooi vind......oh wat zal dat erg wezen.
    Glory Glory Man Utd en dan Glory Glory FCT. Maar dat is ook weer zo Engels en dat is Twente niet.
  • 24 May 2019 om 20:13
    • Quote van 24 May 2019 om 17:55
      Highway to hell bij een goal? Elk willekeurig nummer van headhunterz kan ook. Ynwa mag van mij blijven bij opkomst maar dan zonder die versnelling. Alternatief kan King bee met back niet dope demand zijn;)
    Van mij mag 'the saints are coming' terugkomen
  • 24 May 2019 om 20:10
    • Quote van 24 May 2019 om 17:55
      the power of snap..geweldig nummer dat wijf heeft geweldige stem m...maar voor ons denk het niet
    Sinds de Smurfenhouse waarbij 'I got the power' door een smurf werd gezongen als 'ik ben verkouden' kan ik dat nummer niet meer normaal luisteren, haha
  • 24 May 2019 om 20:07
    • Quote van 24 May 2019 om 18:35
      We will rock you - Queen
    Heeft PSV jarenlang gehad.
  • 24 May 2019 om 20:03
    De huidige goaltune vind ik zo naar dat ik telkens bijna ging hopen dat er niet gescoord zou worden..
  • 24 May 2019 om 19:52
    • Quote van 24 May 2019 om 18:13
      Zij moeten zich juist voor de liedjes vanaf de tribune focussen. Liedjes uit de speakers gaat de algemene fans, ook wel de normale supporter ook aan. Daarom moet men meer Met Poll systemen gaan werken.
    Zolang er maar niemand met zoiets als bij AZ op de proppen komt als goaltune, mot er niet aan denken Retteketet AZ, doe ons dat niet an pls? Maar dr zullen er een hoop wezen die dat mooi vind......oh wat zal dat erg wezen.
  • 24 May 2019 om 19:23
    Amon Amarth - Victorious March, die intro alleen al!
  • 24 May 2019 om 18:47
    • Quote van 24 May 2019 om 18:35
      We will rock you - Queen
    goed geremixed..zeker..en dat geld ook voor a kind of magic..
  • 24 May 2019 om 18:35
    We will rock you - Queen
  • 24 May 2019 om 18:25
    Wat dacht je van geen opkomstnummer? Gewoon lekker met zijn allen op zijn Engels klappen als de spelers het veld op komen. Goal tune niks aan veranderen. Wedstrijd graag niet op zondag, op zondag is de sfeer ook altijd een stuk minder dan op vrijdag en zaterdag
  • 24 May 2019 om 18:13
    • Quote van 24 May 2019 om 15:16
      Wat mij betreft leggen ze dit bij P en/of de trommelaars neer. Uiteindelijk komt de energie uit die hoek.
    Zij moeten zich juist voor de liedjes vanaf de tribune focussen. Liedjes uit de speakers gaat de algemene fans, ook wel de normale supporter ook aan. Daarom moet men meer Met Poll systemen gaan werken.
  • 24 May 2019 om 17:55
    • Quote van 24 May 2019 om 17:49
      YNWA gaat nooit lekker bij Twente, helaas. Het kan wel indrukwekkend zijn mits het goed wordt uitgevoerd. Wat denken jullie van The Power van Snap? Met name het: So peace, stay off my back. Or I will attack, and you don't want that. En het: I've got the power. It's getting kinda hectic. Dat past bij elke wedstrijd. Ik vind het bij het darts effect hebben bij de topper Phil Taylor.
    the power of snap..geweldig nummer dat wijf heeft geweldige stem m...maar voor ons denk het niet
  • 24 May 2019 om 17:55
    Highway to hell bij een goal? Elk willekeurig nummer van headhunterz kan ook. Ynwa mag van mij blijven bij opkomst maar dan zonder die versnelling. Alternatief kan King bee met back niet dope demand zijn;)
  • 24 May 2019 om 17:49
    YNWA gaat nooit lekker bij Twente, helaas. Het kan wel indrukwekkend zijn mits het goed wordt uitgevoerd. Wat denken jullie van The Power van Snap? Met name het: So peace, stay off my back. Or I will attack, and you don't want that. En het: I've got the power. It's getting kinda hectic. Dat past bij elke wedstrijd. Ik vind het bij het darts effect hebben bij de topper Phil Taylor.
  • 24 May 2019 om 17:45
    • Quote van 24 May 2019 om 14:31
      Lekker het YNWA behouden en het ownen. Met oog op de buitenlandse spelers is dit sowieso wellicht een beter/mooier/duidelijker signaal. Dat hele Twente ay ay ay daar heb ik niets mee, en ik denk de millennial generatie ook niet.
      Wellicht is het een idee om het hash coke en pillen naar het engels te vertalen.
    Hash, coke en pillen in het Engels : Hash, coke and pills. :-)
  • 24 May 2019 om 17:41
    • Quote van 24 May 2019 om 14:55
      Liverpool heeft ons vroeger zelf het YNWA aangeboden om te gebruiken bij opkomst. Maar ik vindt het ook tijd voor wat nieuws.
    Leuk dat Liverpool het ooit heeft aangeboden, maar het is ook niet van hen, het is namelijk een Amerikaans musicalliedje. Wat niet weg neemt dat ook ik het wel tijd vind worden voor iets nieuws.
  • 24 May 2019 om 17:35
    • Quote van 24 May 2019 om 14:31
      Lekker het YNWA behouden en het ownen. Met oog op de buitenlandse spelers is dit sowieso wellicht een beter/mooier/duidelijker signaal. Dat hele Twente ay ay ay daar heb ik niets mee, en ik denk de millennial generatie ook niet.
      Wellicht is het een idee om het hash coke en pillen naar het engels te vertalen.
    YNWA wordt beschamend slecht gedaan in de Veste, weg ermee! Bullet in your Head
  • 24 May 2019 om 17:05
    Hier Top 10 van Goaltunes. https://www.youtube.com/watch?v=731qz7QYW-MZit vast iets moois tussen voor ons Twente. Of iemand/groep moet creatief zijn om de studio in te duiken, net zo'n tune maken als die van HSV in die link bijvoorbeeld.
  • 24 May 2019 om 16:48
    Sepultura \m/Of Gung Ho van Anthrax, inclusief melig intro https://www.youtube.com/watch?v=7jAeZCUBVyA
  • 24 May 2019 om 16:44
    • Quote van 24 May 2019 om 16:20
      YNWA is niet van ons , wordt nooit van ons , en past niet bij ons. Weg ermee! Dan nog liever twente ay ay ay ay. Ook die goaltune slaat nergens op. Pak lekker die goaltune van athletico en Bayern , niet alles hoeft origineel te zijn als het maar bij fct past
    + 10 Ik stem voor een nieuwe Poll met nieuwe goaltune opties...wie volgt er nog meer..
  • 24 May 2019 om 16:33
    • Quote van 24 May 2019 om 16:02
      Goaltune suggestie.

      https://www.youtube.com/watch?v=sUbbxBTT2T0
      Maak er een Twente versie van FCTeeeee i.p.v BVB. Iedereen kent het en kan het meezingen.
    Oleee scheiße BxB. Wat een heerlijke derbysieger dit jaar auswärts. Kostte ze nog de titel ook :-))
  • 24 May 2019 om 16:30
    • Quote van 24 May 2019 om 16:03
      Heerlijk! Sepultura
    Wast maar zo'n feest, dan wordt iedereen gek op de tribune haha.
  • 24 May 2019 om 16:20
    YNWA is niet van ons , wordt nooit van ons , en past niet bij ons. Weg ermee! Dan nog liever twente ay ay ay ay. Ook die goaltune slaat nergens op. Pak lekker die goaltune van athletico en Bayern , niet alles hoeft origineel te zijn als het maar bij fct past
  • 24 May 2019 om 16:15
    • Quote van 24 May 2019 om 15:16
      Wat mij betreft leggen ze dit bij P en/of de trommelaars neer. Uiteindelijk komt de energie uit die hoek.
    In 2 reacties 2 keer de plank volledig misslaan , bravo!
  • 24 May 2019 om 16:10
    • Quote van 24 May 2019 om 16:03
      Heerlijk! Sepultura
    Denk niet dat hij die versie bedoeld. ;-) maar inderdaad vet nummer! Find the arise van Obituary is ook nog een optie. :-)
  • 24 May 2019 om 16:03
    • Quote van 24 May 2019 om 15:36
      Arise
    Heerlijk! Sepultura
  • 24 May 2019 om 16:02
    Goaltune suggestie.

    https://www.youtube.com/watch?v=sUbbxBTT2T0
    Maak er een Twente versie van FCTeeeee i.p.v BVB. Iedereen kent het en kan het meezingen.
  • 24 May 2019 om 15:58
    Slayer - Angel of death
  • 24 May 2019 om 15:56
    Aub een andere goaltune!!!!
  • 24 May 2019 om 15:54
    • Quote van 24 May 2019 om 15:38
      Hahaha , iets te ver .
    Was d'r al bang voor ;-)
  • 24 May 2019 om 15:52
    En dan volledig in het twents graag, van begin tot t eind
  • 24 May 2019 om 15:42
    • Quote van 24 May 2019 om 15:30
      Niks mis mee.
    Het frappante is je hoort echt links en rechts geklaag over die goaltune van vreselijke herrie, kan die muziek uit. Niet iedereen kan zich vinden die tune. Ik weet niet wie het verzonnen heeft maar dit is niet via een Poll systeem gegaan. Toch moeten ze juist meer met Poll systemen gaan werken. Geef de fans meer keuze.
  • 24 May 2019 om 15:38
    • Quote van 24 May 2019 om 15:28
      Als we dan toch een politiek geëngageerd liedje willen dat als een tang op een varken op Twente slaat, kunnen we ook even een kijkje nemen in het repertoire van de Hitlerjugend...
    Hahaha , iets te ver .
  • 24 May 2019 om 15:36
    Arise
  • 24 May 2019 om 15:30
    • Quote van 24 May 2019 om 15:28
      Als er toch een aantal onderdelen in een nieuwe jasje word getoken. Is Iedereen tevreden over de Goaltune?
    Niks mis mee.
  • 24 May 2019 om 15:28
    • Quote van 24 May 2019 om 15:24
      Doe dan Rammstein met Deutschland
    Als we dan toch een politiek geëngageerd liedje willen dat als een tang op een varken op Twente slaat, kunnen we ook even een kijkje nemen in het repertoire van de Hitlerjugend...
  • 24 May 2019 om 15:28
    Als er toch een aantal onderdelen in een nieuwe jasje word getoken. Is Iedereen tevreden over de Goaltune?
  • 24 May 2019 om 15:27
    Of gewoon helemaal niets , kunnen we op de tribune wel .
  • 24 May 2019 om 15:24
    • Quote van 24 May 2019 om 14:33
      “ Zeit das sich was dreht “ van Herbert Grönemeyer. Lekkere meezinger die iedereen mee kan doen. En we worden toch al gezien als een halve Pruus, dus waarom dan dit maar niet cultiveren?
    Doe dan Rammstein met Deutschland
  • 24 May 2019 om 15:20
    Ratamahatta sepultura. Ahoy = Twente. Heerlijk voor percussie en fokke agressief.
  • 24 May 2019 om 15:16
    • Quote van 24 May 2019 om 14:35
      YNWA is een slap aftreksel van hoe het gezongen hoort te worden. Iedereen zingt het alsof ze de bus nog moeten halen, waardoor het wordt afgeraffeld. Lijkt nergens naar, maar dat is hoe ik erin zit.
    Wat mij betreft leggen ze dit bij P en/of de trommelaars neer. Uiteindelijk komt de energie uit die hoek.
  • 24 May 2019 om 15:15
    Ik hoor liever stadionrumoer bij opkomst, bij een goal en bij een ereronde. Van mij hoeft muziek überhaupt niet bij dergelijke momenten in de Veste.
  • 24 May 2019 om 15:12
    Nee.
  • 24 May 2019 om 15:08
    Of Rammstein - Deutschland ;-)
  • 24 May 2019 om 15:06
    • Quote van 24 May 2019 om 15:06
      Schapen neuken is van Hans Teeuwen. Dikke lul band heeft dit dus al verkracht
    O:D
  • 24 May 2019 om 15:06
    • Quote van 24 May 2019 om 15:04
      Schapen neuken-dikke lul band
    Schapen neuken is van Hans Teeuwen. Dikke lul band heeft dit dus al verkracht
  • 24 May 2019 om 15:04
    Schapen neuken-dikke lul band
  • 24 May 2019 om 15:03
    Two Steps From Hell - Heart of Courage.
  • 24 May 2019 om 15:03
    • Quote van 24 May 2019 om 14:35
      YNWA is een slap aftreksel van hoe het gezongen hoort te worden. Iedereen zingt het alsof ze de bus nog moeten halen, waardoor het wordt afgeraffeld. Lijkt nergens naar, maar dat is hoe ik erin zit.
    Inderdaad, tijd voor een nieuw meer opzwepend nummer, stemming zit er vaak goed in totdat YNWA wordt ingezet, dan kakt alles weer in.
  • 24 May 2019 om 15:02
    • Quote van 24 May 2019 om 14:33
      “ Zeit das sich was dreht “ van Herbert Grönemeyer. Lekkere meezinger die iedereen mee kan doen. En we worden toch al gezien als een halve Pruus, dus waarom dan dit maar niet cultiveren?
    Neejoh, gewoon Kick en Eddy een liedje laten zingen:)
  • 24 May 2019 om 14:59
    Vrijdagavond....en idd een nieuw lied is welkom.
  • 24 May 2019 om 14:55
    • Quote van 24 May 2019 om 14:45
      Zijn wij Liverpool? Wij zijn toch geen Liverpool. Wij zijn FC Twente met eigen identiteit. Dus Ik ben voor om af te stappen op You’ll Never Walk Alone lied.
    Liverpool heeft ons vroeger zelf het YNWA aangeboden om te gebruiken bij opkomst. Maar ik vindt het ook tijd voor wat nieuws.
  • 24 May 2019 om 14:52
    No way but the hard way - Airbourne_______stevig rocknummer, met tekst passend bij het Twente van de laatste jaren!
  • 24 May 2019 om 14:45
    • Quote van 24 May 2019 om 14:31
      Lekker het YNWA behouden en het ownen. Met oog op de buitenlandse spelers is dit sowieso wellicht een beter/mooier/duidelijker signaal. Dat hele Twente ay ay ay daar heb ik niets mee, en ik denk de millennial generatie ook niet.
      Wellicht is het een idee om het hash coke en pillen naar het engels te vertalen.
    Zijn wij Liverpool? Wij zijn toch geen Liverpool. Wij zijn FC Twente met eigen identiteit. Dus Ik ben voor om af te stappen op You’ll Never Walk Alone lied.
  • 24 May 2019 om 14:42
    • Quote van 24 May 2019 om 14:35
      YNWA is een slap aftreksel van hoe het gezongen hoort te worden. Iedereen zingt het alsof ze de bus nog moeten halen, waardoor het wordt afgeraffeld. Lijkt nergens naar, maar dat is hoe ik erin zit.
    Ben ik het ook mee eens. Door het versnellen verkracht je het compleet.
  • 24 May 2019 om 14:38
    • Quote van 24 May 2019 om 14:31
      Lekker het YNWA behouden en het ownen. Met oog op de buitenlandse spelers is dit sowieso wellicht een beter/mooier/duidelijker signaal. Dat hele Twente ay ay ay daar heb ik niets mee, en ik denk de millennial generatie ook niet.
      Wellicht is het een idee om het hash coke en pillen naar het engels te vertalen.
    Het YNWA ben ik wel klaar mee. Hoort imo gewoon exclusief bij Liverpool. De jostiband zingt het overigens nog beter.
  • 24 May 2019 om 14:35
    • Quote van 24 May 2019 om 14:31
      Lekker het YNWA behouden en het ownen. Met oog op de buitenlandse spelers is dit sowieso wellicht een beter/mooier/duidelijker signaal. Dat hele Twente ay ay ay daar heb ik niets mee, en ik denk de millennial generatie ook niet.
      Wellicht is het een idee om het hash coke en pillen naar het engels te vertalen.
    YNWA is een slap aftreksel van hoe het gezongen hoort te worden. Iedereen zingt het alsof ze de bus nog moeten halen, waardoor het wordt afgeraffeld. Lijkt nergens naar, maar dat is hoe ik erin zit.
  • 24 May 2019 om 14:33
    “ Zeit das sich was dreht “ van Herbert Grönemeyer. Lekkere meezinger die iedereen mee kan doen. En we worden toch al gezien als een halve Pruus, dus waarom dan dit maar niet cultiveren?
  • 24 May 2019 om 14:31
    Lekker het YNWA behouden en het ownen. Met oog op de buitenlandse spelers is dit sowieso wellicht een beter/mooier/duidelijker signaal. Dat hele Twente ay ay ay daar heb ik niets mee, en ik denk de millennial generatie ook niet.
    Wellicht is het een idee om het hash coke en pillen naar het engels te vertalen.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›