Van Staa: ''Daar mag FC Twente hem heel dankbaar voor zijn''

52
Van Staa: ''Daar mag FC Twente hem heel dankbaar voor zijn''

FC Twente kroonde zich dit seizoen tot Kampioen van de Keuken Kampioen Divisie en Joël Drommel was één van de sterkhouders. Jan van Staa is vol lof over de doelman, die de Tukkers meerdere malen op de been hield met fraaie reddingen. 

"Wat die tegen gehouden heeft dit jaar... daar mag FC Twente hem heel dankbaar voor zijn", vertelt Van Staa voor de camera van RTV Oost. "Maar het seizoen staat zo weer voor de deur en ik wens hem heel veel succes. De man van Jan: Joël Drommel." 

52 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Jun 2019 om 23:55
    • Quote van 1 Jun 2019 om 23:43
      Gelukkig maar dat jij het allemaal zo goed weet Bam. Vanaf nu laten we alleen jou nog reageren op artikelen.
    Ik weet helemaal niets. Wat ik wel weet is dat mijn 'superiors' altijd 10, 15, 20 jaar meer ervaring hebben dan ik. Dat ik na 20 jaar werkervaring meer 'kennis' en 'kunde' vertegenwoordig dan mijn proteges. Simpel gezegd, het ABC van het leven. Of een carriere. Vertel mij, ben jij bovenaan de ladder begonnen, indien niet, leg aub uit waarom ?
  • 1 Jun 2019 om 23:43
    • Quote van 1 Jun 2019 om 23:37
      Net met Streppel gesproken... wat een kans gemist door FCT. :-( :-(

      Het gelul alhier over 'vertrouwen' in de nieuwe TS , is gestoeld op heeeeeelemaal niets. De vergelijkingen met Nagelsman en jonge trainers, volledige idioterie. We hebben nu niets, daar gaat verandering in komen de komende 3 maanden, en dan heb je een kwik kwek en kwak TS zonder enig vorm van relevante ervaring. Kijk je naar het soepzootje aangetrokken door Ted in het verleden, dan zijn we zwaaaaaar de lul. Want in het verleden heeft Ted 2 a 3 parels aangetrokken, en 12 a 14 draaideurspelers, met krasjes voor het leven. Een ieder die de toekomst positief in kan zien heeft A) de juiste medicijnen B) is mentaal pudding C) is verstandelijk een goudvis.

      Een ieder die zelfstandig kan denken, is nu kritischer dan ooit. Simpelweg omdat de toekomst een groot vraagteken is.
    Gelukkig maar dat jij het allemaal zo goed weet Bam. Vanaf nu laten we alleen jou nog reageren op artikelen.
  • 1 Jun 2019 om 23:37
    • Quote van 1 Jun 2019 om 19:04
      Daar heb ik de laatste jaren weinig van gemerkt. Zoals jij spelers, staf en managment de laatste jaren "ondersteunt" hebt. Waar jij ineens het vertrouwen in het huidig management vandaan haalt, geen idee! Mensen die nog niets bewezen hebben, ondersteun je. En mensen die alleen al door hun verleden en voor bewezen diensten, meer respect en krediet verdienden, heb je compleet afgebrand. De logica ontgaat me een beetje.
    Net met Streppel gesproken... wat een kans gemist door FCT. :-( :-(

    Het gelul alhier over 'vertrouwen' in de nieuwe TS , is gestoeld op heeeeeelemaal niets. De vergelijkingen met Nagelsman en jonge trainers, volledige idioterie. We hebben nu niets, daar gaat verandering in komen de komende 3 maanden, en dan heb je een kwik kwek en kwak TS zonder enig vorm van relevante ervaring. Kijk je naar het soepzootje aangetrokken door Ted in het verleden, dan zijn we zwaaaaaar de lul. Want in het verleden heeft Ted 2 a 3 parels aangetrokken, en 12 a 14 draaideurspelers, met krasjes voor het leven. Een ieder die de toekomst positief in kan zien heeft A) de juiste medicijnen B) is mentaal pudding C) is verstandelijk een goudvis.

    Een ieder die zelfstandig kan denken, is nu kritischer dan ooit. Simpelweg omdat de toekomst een groot vraagteken is.
  • 1 Jun 2019 om 23:24
    • Quote van 1 Jun 2019 om 19:16
      Daar heb je hem weer, Pusic was en is een waardeloze hoofdtrainer en ook nog eens zo on collegiaal als de pest. Als hij maar op enige wijze ballen had gehad dan had hij na 2 x ontslag hoofdtrainer gezegd, ik ben solidair met je ik vertrek ook. Nee als het nou een keer was maar 2 of 3 keer!!!! Dan ben je in mijn ogen ook behoorlijk achterbaks, en respect voor de TS heb ik nu wel, omdat ik vind dat die helemaal op 0 beginnen. En ik hoop dat we leuk en attractief voetbal te zien krijgen dan onder Pusic. Als ik kijk wat GG van speler was, en de geluiden hoor van diverse spelers, mensen die vaak de training bezoeken, en die positief zijn heb ik daar vertrouwen in. Klaar en als jij Pusic zijn kont wilt blijven kussen ga je gang, ik ben blij dat hij opgerot is!!!!
    .......
  • 1 Jun 2019 om 21:22
    • Quote van 1 Jun 2019 om 19:10
      Die willen hier echt niet komen. Ze kunnen hier alleen maar verliezen. Ook al zouden ze Twente landskampioen maken, er is sltijd wel iets waarom ze moeten worden afgebrand. Niemand kan voldoen aan de onrealistische eisen van een bepalende groep supporters.
    Jou ontgaat totaal de moraal c.q. essentie van mijn post aan Jeff. Dat verbaast mij echter niets. Je hangt dus een lulverhaal op die zwanger is van aannames.....
  • 1 Jun 2019 om 19:17
    • Quote van 1 Jun 2019 om 19:10
      Die willen hier echt niet komen. Ze kunnen hier alleen maar verliezen. Ook al zouden ze Twente landskampioen maken, er is sltijd wel iets waarom ze moeten worden afgebrand. Niemand kan voldoen aan de onrealistische eisen van een bepalende groep supporters.
    Donderstraal toch op idioot dat je bent man man
  • 1 Jun 2019 om 19:16
    • Quote van 1 Jun 2019 om 19:04
      Daar heb ik de laatste jaren weinig van gemerkt. Zoals jij spelers, staf en managment de laatste jaren "ondersteunt" hebt. Waar jij ineens het vertrouwen in het huidig management vandaan haalt, geen idee! Mensen die nog niets bewezen hebben, ondersteun je. En mensen die alleen al door hun verleden en voor bewezen diensten, meer respect en krediet verdienden, heb je compleet afgebrand. De logica ontgaat me een beetje.
    Daar heb je hem weer, Pusic was en is een waardeloze hoofdtrainer en ook nog eens zo on collegiaal als de pest. Als hij maar op enige wijze ballen had gehad dan had hij na 2 x ontslag hoofdtrainer gezegd, ik ben solidair met je ik vertrek ook. Nee als het nou een keer was maar 2 of 3 keer!!!! Dan ben je in mijn ogen ook behoorlijk achterbaks, en respect voor de TS heb ik nu wel, omdat ik vind dat die helemaal op 0 beginnen. En ik hoop dat we leuk en attractief voetbal te zien krijgen dan onder Pusic. Als ik kijk wat GG van speler was, en de geluiden hoor van diverse spelers, mensen die vaak de training bezoeken, en die positief zijn heb ik daar vertrouwen in. Klaar en als jij Pusic zijn kont wilt blijven kussen ga je gang, ik ben blij dat hij opgerot is!!!!
  • 1 Jun 2019 om 19:10
    • Quote van 1 Jun 2019 om 13:19
      Ik zie het maar zo Jeff, het geld wat je bespaard op Grazia, kun je nu in spelers steken. Ik had ook graag Erik Ten Hag, Erwin Koeman, Jans of van de Brom gezien als trainer, maar dan kun je geen fatsoenlijke selectie meer samenstellen....
    Die willen hier echt niet komen. Ze kunnen hier alleen maar verliezen. Ook al zouden ze Twente landskampioen maken, er is sltijd wel iets waarom ze moeten worden afgebrand. Niemand kan voldoen aan de onrealistische eisen van een bepalende groep supporters.
  • 1 Jun 2019 om 19:04
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:38
      Pleur toch op met je gedram en word supporter van AZ waar je honneponnetje Pusic zit . Jij bent echt compleet gestoord en paranoïde idioot. Accepteer gewoon dat de door jou aanbeden Pusic opgerot is en in Alkmaar zit. Elk woord dat er nu maar de naam Pusic gelinkt kan worden is er een te veel. Pusic is EXIT. En begin je frustratie nie al bij voorbaat op de nieuwe TS te gooien. Ik had ook liever ervaren man gehad maar het is niet anders dus ik steun deze TS dus gewoon omdat ik van mijn club hou.
    Daar heb ik de laatste jaren weinig van gemerkt. Zoals jij spelers, staf en managment de laatste jaren "ondersteunt" hebt. Waar jij ineens het vertrouwen in het huidig management vandaan haalt, geen idee! Mensen die nog niets bewezen hebben, ondersteun je. En mensen die alleen al door hun verleden en voor bewezen diensten, meer respect en krediet verdienden, heb je compleet afgebrand. De logica ontgaat me een beetje.
  • 1 Jun 2019 om 18:48
    • Quote van 1 Jun 2019 om 16:55
      Ik denk dat jij je nog wel meer gaat ergeren. Je wilt de werkelijkheid niet onder ogen zien en hebt niet het repect iemand in zijn waarde te laten, zelfs niet als iemand het doel heeft bereikt, sneller dan velen hadden gedacht. Hij heeft zijn keuzes uitgelegd het hoe en waarom. Dat negeer je gewoon omdat jouw mening veel belangrijker is dan de feiten!!
    Dus supporters moeten hun respect aan Pusic bewijzen? Zou niet weten waarom, hij heeft een goedbelegde boterham, en hij kon lekker aankloten, dat wil toch iedereen wel? En elke persconferentie was een herhaling van de week er voor, en hoe kan dat toch? Omdat hij totaal de kwaliteiten niet had om dit elftal , waar zelfs Malki kampioen mee was geworden, top te laten presteren. En als jij je publiek dat hondstrouw komt elke week een schijtpot voorschoteld dan krijg je van mij geen respect. En denk dat veel clubs het niet zo in Pusic zien zitten, anders was hij wel ergens aan de bak gekomen als hoofdtrainer, nu wacht hij weer op het ontslag van Arne Slot, om daar de touwtjes in handen te krijgen. Want ook dat is Pusic , ik ben blij dat hij opgerot is, met zijn billenknijpende voetbal, ja zelfs tegen clubjes als Telstar, Oss, en ga maar door om je kapot te schamen. Dus geen respect voor zijn trainerscapiciteiten. Duidelijk genoeg zo?
  • 1 Jun 2019 om 16:55
    • Quote van 1 Jun 2019 om 16:09
      Keerl ik heb me onder Pusic kapot geërgerd aan wedstrijden, en wat TC aangeeft ook Malki was kampioen geworden met de selectie die Pusic had. En respect moet je verdienen als trainer, nou zijn wissels, opstellingen en vooral zijn tactisch en technisch inzicht waren bedroevend. En hij heeft gewoon veel mazzel gehad dat de concurrentie punten liet liggen ..... verder nogmaals blij dat hij is opgerot.
    Ik denk dat jij je nog wel meer gaat ergeren. Je wilt de werkelijkheid niet onder ogen zien en hebt niet het repect iemand in zijn waarde te laten, zelfs niet als iemand het doel heeft bereikt, sneller dan velen hadden gedacht. Hij heeft zijn keuzes uitgelegd het hoe en waarom. Dat negeer je gewoon omdat jouw mening veel belangrijker is dan de feiten!!
  • 1 Jun 2019 om 16:09
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:50
      Wat een hypocriet mannetje ben je ook. Waarom heb je Pusic niet gesteund dan toen hij onderdeel van de TS was? Hoe jij over Pusic praat is gewoon schandalig. Dat terwijl deze man ons weer terug heeft gebracht binnen een jaar. 1 van de weinig werknemers die zijn doelen heeft waargemaakt voor ons FC Twente. Een held. En jij serveert hem af alsof het een nobody is. Schaam je!
    Keerl ik heb me onder Pusic kapot geërgerd aan wedstrijden, en wat TC aangeeft ook Malki was kampioen geworden met de selectie die Pusic had. En respect moet je verdienen als trainer, nou zijn wissels, opstellingen en vooral zijn tactisch en technisch inzicht waren bedroevend. En hij heeft gewoon veel mazzel gehad dat de concurrentie punten liet liggen ..... verder nogmaals blij dat hij is opgerot.
  • 1 Jun 2019 om 14:45
    • Quote van 1 Jun 2019 om 14:07
      Lees net weer eens van die lul van een GJV dat clubliefde niet meer zou bestaan omdat Stegeman naar Zwolle ging. Clubliefde bestaat wel, kijk naar Woutje Brama, Steven Gerrard en noem maar op. Maarja GJV is gewoon een gore NSB'er die er mede verantwoordelijk voor is dat onze prachtige club ten onder ging. Hoop dat hij nog lang in Australie mag blijven!
    Verbeek kent inderdaad geen clubliefde.....
  • 1 Jun 2019 om 14:45
    • Quote van 1 Jun 2019 om 14:09
      Man, hou jezelf voor de gek met je klepogen mentaliteit en je kortzichtigheid!
    Nee hoor. Gewoon mijn conclusie uit een constatering......


    Jij bent juist iemand met een tunnelvisie. Jij kent maar 1 lichtpuntje, en dat was in jouw ogen Pusic.....
  • 1 Jun 2019 om 14:09
    • Quote van 1 Jun 2019 om 13:22
      Ondanks Pusic, dankzij Tedjen......zelfs Jacob Malki was kampioen geworden in de KKD met dit materiaal.....
    Man, hou jezelf voor de gek met je klepogen mentaliteit en je kortzichtigheid!
  • 1 Jun 2019 om 14:07
    Lees net weer eens van die lul van een GJV dat clubliefde niet meer zou bestaan omdat Stegeman naar Zwolle ging. Clubliefde bestaat wel, kijk naar Woutje Brama, Steven Gerrard en noem maar op. Maarja GJV is gewoon een gore NSB'er die er mede verantwoordelijk voor is dat onze prachtige club ten onder ging. Hoop dat hij nog lang in Australie mag blijven!
  • 1 Jun 2019 om 13:22
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:50
      Wat een hypocriet mannetje ben je ook. Waarom heb je Pusic niet gesteund dan toen hij onderdeel van de TS was? Hoe jij over Pusic praat is gewoon schandalig. Dat terwijl deze man ons weer terug heeft gebracht binnen een jaar. 1 van de weinig werknemers die zijn doelen heeft waargemaakt voor ons FC Twente. Een held. En jij serveert hem af alsof het een nobody is. Schaam je!
    Ondanks Pusic, dankzij Tedjen......zelfs Jacob Malki was kampioen geworden in de KKD met dit materiaal.....
  • 1 Jun 2019 om 13:21
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:38
      Pleur toch op met je gedram en word supporter van AZ waar je honneponnetje Pusic zit . Jij bent echt compleet gestoord en paranoïde idioot. Accepteer gewoon dat de door jou aanbeden Pusic opgerot is en in Alkmaar zit. Elk woord dat er nu maar de naam Pusic gelinkt kan worden is er een te veel. Pusic is EXIT. En begin je frustratie nie al bij voorbaat op de nieuwe TS te gooien. Ik had ook liever ervaren man gehad maar het is niet anders dus ik steun deze TS dus gewoon omdat ik van mijn club hou.
    +100 pik.


    Goed verwoord. Niet heel netjes, maar de kern in je betoog in zeker waar.
  • 1 Jun 2019 om 13:19
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:22
      Nou, als het negatief uitvalt, vind ik het geen verrassing.
    Ik zie het maar zo Jeff, het geld wat je bespaard op Grazia, kun je nu in spelers steken. Ik had ook graag Erik Ten Hag, Erwin Koeman, Jans of van de Brom gezien als trainer, maar dan kun je geen fatsoenlijke selectie meer samenstellen....
  • 1 Jun 2019 om 13:13
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:50
      Wat een hypocriet mannetje ben je ook. Waarom heb je Pusic niet gesteund dan toen hij onderdeel van de TS was? Hoe jij over Pusic praat is gewoon schandalig. Dat terwijl deze man ons weer terug heeft gebracht binnen een jaar. 1 van de weinig werknemers die zijn doelen heeft waargemaakt voor ons FC Twente. Een held. En jij serveert hem af alsof het een nobody is. Schaam je!
    Ik zal hem een bloemetje sturen goed? En ik heb ook zo genoten onder het voetbal van Pusic .
  • 1 Jun 2019 om 10:50
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:38
      Pleur toch op met je gedram en word supporter van AZ waar je honneponnetje Pusic zit . Jij bent echt compleet gestoord en paranoïde idioot. Accepteer gewoon dat de door jou aanbeden Pusic opgerot is en in Alkmaar zit. Elk woord dat er nu maar de naam Pusic gelinkt kan worden is er een te veel. Pusic is EXIT. En begin je frustratie nie al bij voorbaat op de nieuwe TS te gooien. Ik had ook liever ervaren man gehad maar het is niet anders dus ik steun deze TS dus gewoon omdat ik van mijn club hou.
    Wat een hypocriet mannetje ben je ook. Waarom heb je Pusic niet gesteund dan toen hij onderdeel van de TS was? Hoe jij over Pusic praat is gewoon schandalig. Dat terwijl deze man ons weer terug heeft gebracht binnen een jaar. 1 van de weinig werknemers die zijn doelen heeft waargemaakt voor ons FC Twente. Een held. En jij serveert hem af alsof het een nobody is. Schaam je!
  • 1 Jun 2019 om 10:38
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:50
      Dat kun je wel zien aan de wijze waarop de staf is samengesteld......
    Pleur toch op met je gedram en word supporter van AZ waar je honneponnetje Pusic zit . Jij bent echt compleet gestoord en paranoïde idioot. Accepteer gewoon dat de door jou aanbeden Pusic opgerot is en in Alkmaar zit. Elk woord dat er nu maar de naam Pusic gelinkt kan worden is er een te veel. Pusic is EXIT. En begin je frustratie nie al bij voorbaat op de nieuwe TS te gooien. Ik had ook liever ervaren man gehad maar het is niet anders dus ik steun deze TS dus gewoon omdat ik van mijn club hou.
  • 1 Jun 2019 om 09:22
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:17
      Precies. Grazia en zijn assistent zouden ons zomaar positief kunnen gaan verrassen.....


      Ik heb er wel een goed gevoel bij.......jij ook?
    Nou, als het negatief uitvalt, vind ik het geen verrassing.
  • 1 Jun 2019 om 09:17
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:50
      Dat kun je wel zien aan de wijze waarop de staf is samengesteld......
    Precies. Grazia en zijn assistent zouden ons zomaar positief kunnen gaan verrassen.....


    Ik heb er wel een goed gevoel bij.......jij ook?
  • 1 Jun 2019 om 08:44
    Ikzeg. Hallo allemaal zo als ik overal lees, merk ik op dat er nog al veel support of leden enz, het niet helemaal eens zijn of het moeilijk vinden met de keus van de technische staf, en natuurlijk het halen van spelers, die is te oud en die is geen aan winst en ga zo maar Door. Ook ik had even de twijfels hoor maar ook ik begrijp heel goed dat wij fctwente van heel ver moeten terug komen, ik heb er niet al te lang over nagedacht wat onze technische staf betreft dit gaat zeker goed komen. Maar zorgen zijn er ook bij mij . Dat is natuurlijk logisch om dat ik ook net als zoveel een support ben van ons fctwente helaas is er geen geld om te kopen. Maar kopen wat je kan is natuurlijk ook niet altijd goed, natuurlijk is het makkelijk om meer geld achter de hand te hebben. Nu na ted en fred een hele opgave om er spelers neer te zetten voor deze technische staf. Hier hoop ik op heel veel sterkte. Verder hoop ik dat wij support geduld hebben om dit te mogen verwelkomen. Ik Dank nog steeds iedereen die het mogelijk heeft gemaakt dat wij nog bestaan, nog maals bedankt hiervoor. Ik wens iedereen die een hart voor ons fctwente heeft. Een fijn voetbal seizoen toe. Met heel veel vertrouwen zie ik het nieuwe seizoen te gemoet.
  • 1 Jun 2019 om 07:50
    • Quote van 31 May 2019 om 20:37
      Reken er maar op dat de TD en zijn 'compagnon' heel goed weten wat FC Twente nodig heeft, of echt kan gebruiken.....


      Er is heel weinig ruimte om te gokken....doordacht handelen en pogen te halen, dat is nu het keyword binnen de TS.
    Dat kun je wel zien aan de wijze waarop de staf is samengesteld......
  • 31 May 2019 om 20:43
    Ik denk dat er weinig spelers komen uit één van de Nederlandse competities. Ted gaat voor spelers die weer iets kunnen opleveren in de toekomst. En ja daar zullen zeker miskopen bij zitten. Ja, kan ook niet anders als er geen geld is
  • 31 May 2019 om 20:37
    • Quote van 31 May 2019 om 18:58
      Je weet dat AZ op dit moment 3 keer zo goed is? En dat we daarmee een “afdanker” van deze club prima kunnen gebruiken?
    Reken er maar op dat de TD en zijn 'compagnon' heel goed weten wat FC Twente nodig heeft, of echt kan gebruiken.....


    Er is heel weinig ruimte om te gokken....doordacht handelen en pogen te halen, dat is nu het keyword binnen de TS.
  • 31 May 2019 om 19:19
    • Quote van 31 May 2019 om 17:18
      Ik vul simpelweg een foutje in het bericht hiervoor aan. Daarnaast in Breinburg in mijn ogen een prima voetballer voor de komende 2 jaar.
    Zou het niet zo zijn dat TvL puur voor de "groei" gaat, dus waardevermeerdering van spelers? Om het maximale te cashen? Dan lijkt me Breinburg, sorry dat ik het zeg, minder geschikt....
  • 31 May 2019 om 19:16
    • Quote van 31 May 2019 om 18:58
      Je weet dat AZ op dit moment 3 keer zo goed is? En dat we daarmee een “afdanker” van deze club prima kunnen gebruiken?
    Lees jij goed of niet? Ik zeg toch die van AZ ok, maar die gast van Sparta lekker in Rotterdam laten.
  • 31 May 2019 om 18:58
    • Quote van 31 May 2019 om 18:56
      En zo kunnen we er nog 30 halen, die van AZ kan dan nog voor de breedte maar die van Sparta niet aan beginnen. Ik denk dat andere clubs ook niet zitten springen om Vd Lely , Oosterwijk, vd Heyden, of dacht jij wel?
    Je weet dat AZ op dit moment 3 keer zo goed is? En dat we daarmee een “afdanker” van deze club prima kunnen gebruiken?
  • 31 May 2019 om 18:56
    • Quote van 31 May 2019 om 18:49
      Volgens sommige hieronder moeten we geen spelers halen die weg mogen, want die voegen niks toe. Is natuurlijk een goede voetballer. Laat maar komen!
    En zo kunnen we er nog 30 halen, die van AZ kan dan nog voor de breedte maar die van Sparta niet aan beginnen. Ik denk dat andere clubs ook niet zitten springen om Vd Lely , Oosterwijk, vd Heyden, of dacht jij wel?
  • 31 May 2019 om 18:49
    • Quote van 31 May 2019 om 18:39
      Offt: ze mogen Vejinovic van mij ophalen bij AZ. Zie ik veel liever komen dan Rienstra.
    Volgens sommige hieronder moeten we geen spelers halen die weg mogen, want die voegen niks toe. Is natuurlijk een goede voetballer. Laat maar komen!
  • 31 May 2019 om 18:39
    Offt: ze mogen Vejinovic van mij ophalen bij AZ. Zie ik veel liever komen dan Rienstra.
  • 31 May 2019 om 18:31
    • Quote van 31 May 2019 om 16:11
      Kortsmit, Duplan en Breinburg zijn transfervrij. Breinburg zie ik zeker wel hier spelen.
    Niks weert.
  • 31 May 2019 om 17:48
    • Quote van 31 May 2019 om 17:39
      De komende 2 jaar zijn puur overgang. Wat is er dan mis met een speler die goede seizoenen eredivisie heeft gespeeld en bijna een toptransfer heeft gemaakt? Daarnaast is niet bekend waarom Sparta niet verdergaat met deze speler. Mocht je de reden weten, dan hoor ik deze graag. Vraag aan jou: is elke speler die weg “moet” meteen een slechte voetballer?
    Als een club als Sparta die laat gaan dan zal er ongetwijfeld iets niet goed zitten, want ook Sparta is gepromoveerd en als ze wat in die gast zouden zien dan zouden ze hem niet zo laten vertrekken. Ik denk dat Ted gericht spelers moet halen en niet spelers die ons niet meteen beter maken. Want ik heb een hekel aan Sparta, maar ze hebben daar wel kijk op talent. Dus denk dat de door jou genoemde speler gewoon te kort komt, en niet toevoegt bij ons.
  • 31 May 2019 om 17:39
    • Quote van 31 May 2019 om 17:27
      Als hij zo goed is en prima voor ons, waarom houd Sparta hem dan niet?
    De komende 2 jaar zijn puur overgang. Wat is er dan mis met een speler die goede seizoenen eredivisie heeft gespeeld en bijna een toptransfer heeft gemaakt? Daarnaast is niet bekend waarom Sparta niet verdergaat met deze speler. Mocht je de reden weten, dan hoor ik deze graag. Vraag aan jou: is elke speler die weg “moet” meteen een slechte voetballer?
  • 31 May 2019 om 17:36
    Morgen lopen de contracten af. Vanaf 1 juni komen er vast spelers binnen. Ik denk echter dat er in de loop van de competitie er nog zeker 3 komen. Die hebben dan geen kans op speeltijd bij hun huidige club. Dat zullen dan hoogstwaarschijnlijk huurspelers zijn. De komende weken moeten de spelers binnen gehaald worden die transfervrij zijn. Dat gaat vast lukken met Ted.
  • 31 May 2019 om 17:28
    • Quote van 31 May 2019 om 17:08
      Aankomende week worden weer een paar gesprekken gevoerd volgens mijn info. Heanig an....doordacht en vooral gericht halen, dat is hetgeen Tedjen nu mee bezig is samen met Fredjen.....
    We wachten maar af en hopen op wat goede spelers. We laten ons verassen.
  • 31 May 2019 om 17:27
    • Quote van 31 May 2019 om 17:18
      Ik vul simpelweg een foutje in het bericht hiervoor aan. Daarnaast in Breinburg in mijn ogen een prima voetballer voor de komende 2 jaar.
    Als hij zo goed is en prima voor ons, waarom houd Sparta hem dan niet?
  • 31 May 2019 om 17:18
    • Quote van 31 May 2019 om 16:52
      Vraag: waarom zou FcT spelers die bij Sparta overbodig zijn geworden, willen hebben? Dit terwijl FcT juist een kwaliteit verbeteringsslag moet maken? TvL weet wel wat hij doet.... KWW dus.....
    Ik vul simpelweg een foutje in het bericht hiervoor aan. Daarnaast in Breinburg in mijn ogen een prima voetballer voor de komende 2 jaar.
  • 31 May 2019 om 17:08
    • Quote van 31 May 2019 om 16:37
      Mooi in Rotterdam laten worden wij niet beter van, spelen we geheid weer tegen degradatie als we dat niveau gaan halen. Waarom denk je dat Sparta ze kwijt wil!!!
    Aankomende week worden weer een paar gesprekken gevoerd volgens mijn info. Heanig an....doordacht en vooral gericht halen, dat is hetgeen Tedjen nu mee bezig is samen met Fredjen.....
  • 31 May 2019 om 16:52
    • Quote van 31 May 2019 om 16:11
      Kortsmit, Duplan en Breinburg zijn transfervrij. Breinburg zie ik zeker wel hier spelen.
    Vraag: waarom zou FcT spelers die bij Sparta overbodig zijn geworden, willen hebben? Dit terwijl FcT juist een kwaliteit verbeteringsslag moet maken? TvL weet wel wat hij doet.... KWW dus.....
  • 31 May 2019 om 16:37
    Mooi in Rotterdam laten worden wij niet beter van, spelen we geheid weer tegen degradatie als we dat niveau gaan halen. Waarom denk je dat Sparta ze kwijt wil!!!
  • 31 May 2019 om 16:25
    • Quote van 31 May 2019 om 16:11
      Kortsmit, Duplan en Breinburg zijn transfervrij. Breinburg zie ik zeker wel hier spelen.
    Ik zie ze alle 3 niet graag komen. Met deze spelers speel je volgend seizoen weer terug in de kkd.
  • 31 May 2019 om 16:23
    • Quote van 31 May 2019 om 16:11
      Kortsmit, Duplan en Breinburg zijn transfervrij. Breinburg zie ik zeker wel hier spelen.
    Doe maar niet, wordt je niet beter van
  • 31 May 2019 om 16:13
    Kerel wordt er voor betaald niks meer niks minder is gewoon zijn werk
  • 31 May 2019 om 16:11
    • Quote van 31 May 2019 om 15:54
      OT: Een aantal clubs van Sparta zijn nu transfervrij. Is Breinburg misschien wat voor Twente?
    Kortsmit, Duplan en Breinburg zijn transfervrij. Breinburg zie ik zeker wel hier spelen.
  • 31 May 2019 om 16:06
    • Quote van 31 May 2019 om 15:54
      OT: Een aantal clubs van Sparta zijn nu transfervrij. Is Breinburg misschien wat voor Twente?
    Welke, en hoeveel clubs heeft Sparta dan bigtukker? ;)
  • 31 May 2019 om 16:06
    • Quote van 31 May 2019 om 15:54
      OT: Een aantal clubs van Sparta zijn nu transfervrij. Is Breinburg misschien wat voor Twente?
    Je bedoeld een aantal spelers van Sparta?
  • 31 May 2019 om 15:54
    OT: Een aantal clubs van Sparta zijn nu transfervrij. Is Breinburg misschien wat voor Twente?
  • 31 May 2019 om 15:51
    Hoezo dankbaarheid vanuit FC Twente? Drommel kreeg er toch voor betaald? Tevens heeft Joël een verlenging van zijn contract afgedwongen. Dat lijkt me dankbaar genoeg vanuit FC Twente.....

    Jan van Staa mag TV Oost wel heel dankbaar zijn. Zij geven hem een podium, en houden 'Jantje' van de straat.....