Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken'' Ten Voorde kritisch: ''Ik vind het niet de plek van Wout Brama'' Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven'' Vak-P organiseert 'extra lange Homeless-party' met Cafe Gold Rush ''Voor die slapjanus moet misschien toch een plekje gevonden worden''

Rienstra en Bruns naar FC Twente? ''Zou een goede aanwinst zijn''

( 126 reacties)
Rienstra en Bruns naar FC Twente? ''Zou een goede aanwinst zijn''

FC Twente is komend seizoen weer actief op het hoogste niveau en technisch directeur Ted van Leeuwen moet dus nog vol aan de bak om de selectie op volle oorlogssterkte te krijgen. Tijmen van Wissing is benieuwd welke spelers er bij gaan komen. 

"We moeten afwachten wie er gaan komen, ik ben heel benieuwd bij Twente", sprak hij vrijdagmiddag bij de Oosttribune. "Ik laat het echt allemaal op me afkomen. Op 13 juni moeten ze zich weer melden, ze beginnen vrij vroeg. Een paar testen, even kijken wat het vetpercentage is", legt Van Wissing uit. 

"Maar ik denk dat ze nog wel wat kwaliteitsimpulsen moeten halen", vervolgt hij. "Rienstra zou een belangrijke pion kunnen zijn. En het lijkt me ook goed dat daar nog wat regionale karakters komen. Thomas Bruns bijvoorbeeld, volgens mij gaat dat niet meer slagen bij Vitesse", aldus Van Wissing.

"Die past hier gewoon goed in de regio", beseft de verslaggever, die bijval krijgt van presentator Bert van Losser. "Thomas Bruns zou een goede aanwinst zijn voor FC Twente. Daar komt hij ook vandaan qua opleiding. Maar ik denk dat het ook een type voor PEC Zwolle zou zijn." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jun 2019 om 07:14
    • Quote van 3 Jun 2019 om 01:49
      Genderneutraliteit op dit forum aub!!!
    Ga maar weer af Dennis...
  • 3 Jun 2019 om 06:41
    • Quote van 2 Jun 2019 om 21:04
      Eens zien hoe lang je dat vol houdt. Maar ben het er volledig mee eens. Nu maar hopen dat je vriendjes er ook zo over denken.
    Uitdagen is ook een vak. Jammer. Wat jij ook van de anderen vindt. Ik ben van mening dat je geen haar beter bent....
  • 3 Jun 2019 om 01:49
    • Quote van 2 Jun 2019 om 22:25
      Hey dames.... gezellig he!!!
    Genderneutraliteit op dit forum aub!!!
  • 2 Jun 2019 om 22:25
    Hey dames.... gezellig he!!!
  • 2 Jun 2019 om 21:34
    • Quote van 2 Jun 2019 om 21:29
      Ho Ho ik zij dat ik niet over politiek en kerken wil zeuren, maar gewoon over voetbal wil lullen. Dat betekent niet dat ik Mien moaten zo laat vallen keerl, echt niet,want zo ben ik niet en heb het alleen over het onderwerp kerk. En dan moet de rest van jou aanhang zich ook gedragen. Want daar zitten echt galbakjes bij. En ik zij ook nu het is veel te warm .......
    Laat maar, je gaat dus op de ouwe voet verder..................
  • 2 Jun 2019 om 21:29
    • Quote van 2 Jun 2019 om 21:04
      Eens zien hoe lang je dat vol houdt. Maar ben het er volledig mee eens. Nu maar hopen dat je vriendjes er ook zo over denken.
    Ho Ho ik zij dat ik niet over politiek en kerken wil zeuren, maar gewoon over voetbal wil lullen. Dat betekent niet dat ik Mien moaten zo laat vallen keerl, echt niet,want zo ben ik niet en heb het alleen over het onderwerp kerk. En dan moet de rest van jou aanhang zich ook gedragen. Want daar zitten echt galbakjes bij. En ik zij ook nu het is veel te warm .......
  • 2 Jun 2019 om 21:04
    • Quote van 2 Jun 2019 om 20:20
      Ach kerel laten we het er op houden dat ik geniet van mijn leven, en lekker kan doen wat ik wil. En wat ik allemaal overleefd heb zul jij niet redden kerel. Maar goed ik heb me nu echt voorgenomen om niet verder op je in te gaan. DUS LATEN WE HET MAAR WEER OVER VOETBAL HEBBEN. En ja dat zeg ik.
    Eens zien hoe lang je dat vol houdt. Maar ben het er volledig mee eens. Nu maar hopen dat je vriendjes er ook zo over denken.
  • 2 Jun 2019 om 20:49
    • Quote van 2 Jun 2019 om 20:20
      Ach kerel laten we het er op houden dat ik geniet van mijn leven, en lekker kan doen wat ik wil. En wat ik allemaal overleefd heb zul jij niet redden kerel. Maar goed ik heb me nu echt voorgenomen om niet verder op je in te gaan. DUS LATEN WE HET MAAR WEER OVER VOETBAL HEBBEN. En ja dat zeg ik.
    Verstandig besluit van je. Ik denk dat de overgrote meerderheid het over en weer gezeik meeer dan zat is, dus laten we het vooral weer hebben over wat ons bindt!
  • 2 Jun 2019 om 20:20
    • Quote van 2 Jun 2019 om 19:48
      Je doet maar goed je best om de laatste resterende hersencellen, in je kop, te verzuipen in alcohol. Er komt nu al weinig zinnigs uit, maar ga zo door, dan komt er helemaal niets meer uit die kop van je.
    Ach kerel laten we het er op houden dat ik geniet van mijn leven, en lekker kan doen wat ik wil. En wat ik allemaal overleefd heb zul jij niet redden kerel. Maar goed ik heb me nu echt voorgenomen om niet verder op je in te gaan. DUS LATEN WE HET MAAR WEER OVER VOETBAL HEBBEN. En ja dat zeg ik.
  • 2 Jun 2019 om 19:48
    • Quote van 2 Jun 2019 om 12:59
      Zo kater in de kop, maar was gezellig en hier nog steeds de moraalridders en landverraders bezig. Tjonge
    Je doet maar goed je best om de laatste resterende hersencellen, in je kop, te verzuipen in alcohol. Er komt nu al weinig zinnigs uit, maar ga zo door, dan komt er helemaal niets meer uit die kop van je.
  • 2 Jun 2019 om 13:01
    • Quote van 2 Jun 2019 om 12:25
      Zeg ik IQ van pepernootje
    Als je je zo negatief uit over pepernoten zou ik maar oppassen. De Sint krijgt alles mee jongeman!
  • 2 Jun 2019 om 12:59
    Zo kater in de kop, maar was gezellig en hier nog steeds de moraalridders en landverraders bezig. Tjonge
  • 2 Jun 2019 om 12:25
    • Quote van 2 Jun 2019 om 12:12
      Doe is even normaal man! Je kunt het echt niet maken om mensen op deze wijze te beledigen! Schaam je kapot! Schaam je kapot! Schaam je, schaam je, schaam je kapot! Volstrekt belachelijke, onnodige en sneue opmerking! Je bent het afvoerputje van dit forum meneertje!
    Zeg ik IQ van pepernootje
  • 2 Jun 2019 om 12:25
    • Quote van 2 Jun 2019 om 12:12
      Doe is even normaal man! Je kunt het echt niet maken om mensen op deze wijze te beledigen! Schaam je kapot! Schaam je kapot! Schaam je, schaam je, schaam je kapot! Volstrekt belachelijke, onnodige en sneue opmerking! Je bent het afvoerputje van dit forum meneertje!
    Zeg ik IQ van pepernootje
  • 2 Jun 2019 om 12:12
    • Quote van 2 Jun 2019 om 10:57
      IQ van pepernoot hier
    Doe is even normaal man! Je kunt het echt niet maken om mensen op deze wijze te beledigen! Schaam je kapot! Schaam je kapot! Schaam je, schaam je, schaam je kapot! Volstrekt belachelijke, onnodige en sneue opmerking! Je bent het afvoerputje van dit forum meneertje!
  • 2 Jun 2019 om 11:36
    • Quote van 2 Jun 2019 om 11:12
      Was dat maar waar!!!
    Ben je weer ontsnapt aan de aandacht van je verzorger. Kruip snel weer terug naar je bed en ga fijn verbitterd verder typen.
  • 2 Jun 2019 om 11:12
    • Quote van 2 Jun 2019 om 10:57
      IQ van pepernoot hier
    Was dat maar waar!!!
  • 2 Jun 2019 om 10:57
    IQ van pepernoot hier
  • 2 Jun 2019 om 10:53
    • Quote van 2 Jun 2019 om 05:20
      Doe dat lekker zelf
    Ik hoef geen bezwaar in te dienen aangezien ik het volledig eens ben met de manier waarop hier gediscussierd wordt, meneertje kijk mij eens leuk zijn!
  • 2 Jun 2019 om 09:23
    • Quote van 2 Jun 2019 om 06:40
      Lid van 020 clan
    Lid van de EO?
  • 2 Jun 2019 om 09:22
    • Quote van 2 Jun 2019 om 01:22
      Bent u het niet eens met een gesprek op dit forum? Bijvoorbeeld omdat het gesprek te grof is of omdat er mensen scheinheilig doen? Dan kunt u bezwaar maken. Bezwaar maken doet u door uw medeforumleden is even flink te naaien en 1 van de geliefde forumbeheerders te mailen en dan om een ban te vragen.
    Hahah, dat zullen vooral van die achterbakse zwakkelingen doen die in 45 met pek en veren de stad werden uitgetrapt, lol.
  • 2 Jun 2019 om 07:29
    • Quote van 2 Jun 2019 om 06:40
      Lid van 020 clan
    Lid van hamas?
  • 2 Jun 2019 om 06:40
    • Quote van 2 Jun 2019 om 06:36
      Hahahaha
    Lid van 020 clan
  • 2 Jun 2019 om 06:36
    • Quote van 2 Jun 2019 om 01:22
      Bent u het niet eens met een gesprek op dit forum? Bijvoorbeeld omdat het gesprek te grof is of omdat er mensen scheinheilig doen? Dan kunt u bezwaar maken. Bezwaar maken doet u door uw medeforumleden is even flink te naaien en 1 van de geliefde forumbeheerders te mailen en dan om een ban te vragen.
    Hahahaha
  • 2 Jun 2019 om 05:20
    • Quote van 2 Jun 2019 om 01:22
      Bent u het niet eens met een gesprek op dit forum? Bijvoorbeeld omdat het gesprek te grof is of omdat er mensen scheinheilig doen? Dan kunt u bezwaar maken. Bezwaar maken doet u door uw medeforumleden is even flink te naaien en 1 van de geliefde forumbeheerders te mailen en dan om een ban te vragen.
    Doe dat lekker zelf
  • 2 Jun 2019 om 02:25
    • Quote van 2 Jun 2019 om 01:47
      Dit is voor mij het beste voetbalseizoen sinds 2010. KAMPIOEN met Twente, KAMPIOEN VAN EUROPA met Liverpool. Hoe mooi kan het zijn!
    YNWA
  • 2 Jun 2019 om 01:47
    Dit is voor mij het beste voetbalseizoen sinds 2010. KAMPIOEN met Twente, KAMPIOEN VAN EUROPA met Liverpool. Hoe mooi kan het zijn!
  • 2 Jun 2019 om 01:22
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:33
      Echt jonge wat een forum, stel dwazen ga ergens anders elkaar voor alles en nog wat uitmaken maar niet hier.
    Bent u het niet eens met een gesprek op dit forum? Bijvoorbeeld omdat het gesprek te grof is of omdat er mensen scheinheilig doen? Dan kunt u bezwaar maken. Bezwaar maken doet u door uw medeforumleden is even flink te naaien en 1 van de geliefde forumbeheerders te mailen en dan om een ban te vragen.
  • 2 Jun 2019 om 00:00
    • Quote van 1 Jun 2019 om 23:26
      Heb jij je pillen vergeten of heb je er teveel gehad ??
    Ik denk dat hij er als jonge gup veel te veel heeft gehad, en dat dit zijn uitwerking heeft op zijn ontwikkeling naar 'volwassen' zijn. Ik ken kinderen van 3 met een hoger EQ (en IQ)
  • 1 Jun 2019 om 23:26
    • Quote van 1 Jun 2019 om 23:04
      Ha daar kwam ik jou tegen hè,dat knaapje in dwangbuis toch? Jungs deze jongen heb kutwedstrijd zitten kijken, ga nu lekker op terras en ga genieten...van een koude rakker en van de geneugten van het leven....nou prettige avond allemaal
    Heb jij je pillen vergeten of heb je er teveel gehad ??
  • 1 Jun 2019 om 23:21
    • Quote van 1 Jun 2019 om 23:04
      Ha daar kwam ik jou tegen hè,dat knaapje in dwangbuis toch? Jungs deze jongen heb kutwedstrijd zitten kijken, ga nu lekker op terras en ga genieten...van een koude rakker en van de geneugten van het leven....nou prettige avond allemaal
    Wat mij doet verbazen is het niveau waar jij dit forum naar weet te slepen. Jij bent het remspoor van dit forum.
  • 1 Jun 2019 om 23:05
    • Quote van 1 Jun 2019 om 22:26
      Fijn om te weten dat we een ervaren TS hebben met oneindige ervaring en kennis waardoor ze in no-time van los zand een hechte machine kunnen maken. (Sarcasme x 100)

      Ik kan je nu al op een briefje geven dat we een Schreuder seizoen gaan beleven, tikkie-terug-brama uit de dood zal opstaan, 4-3-3 zal 5-3-2 worden en de lijdensweg van de FCT supporter wederom met een jaar verlengt.
    Dat was nog niet zo erg als onder Pusic haha
  • 1 Jun 2019 om 23:04
    • Quote van 1 Jun 2019 om 22:19
      Wat een riagg-reactie...
    Ha daar kwam ik jou tegen hè,dat knaapje in dwangbuis toch? Jungs deze jongen heb kutwedstrijd zitten kijken, ga nu lekker op terras en ga genieten...van een koude rakker en van de geneugten van het leven....nou prettige avond allemaal
  • 1 Jun 2019 om 22:26
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:59
      Er moet tot september ongeveer 1 speler per week bij. Verwacht dus niet dat voor de eerste training 5 man wordt aangetrokken.
    Fijn om te weten dat we een ervaren TS hebben met oneindige ervaring en kennis waardoor ze in no-time van los zand een hechte machine kunnen maken. (Sarcasme x 100)

    Ik kan je nu al op een briefje geven dat we een Schreuder seizoen gaan beleven, tikkie-terug-brama uit de dood zal opstaan, 4-3-3 zal 5-3-2 worden en de lijdensweg van de FCT supporter wederom met een jaar verlengt.
  • 1 Jun 2019 om 22:26
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:33
      Echt jonge wat een forum, stel dwazen ga ergens anders elkaar voor alles en nog wat uitmaken maar niet hier.
    Het is id niet leuk meer hier. Word alleen maar gescholden of elkaar belachelijk gemaakt. Erg jammer dit!
  • 1 Jun 2019 om 22:19
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:13
      Hè toverbal dat je bent, denk je nou werkelijk dat wij dat zielige gedrag nodig hebben wat je suggereert? Wat een mafkees ben jij zeg, jij ziet overal spoken, je bent zo paranoïde als de pest. Keerl ga je medicijnen in nemen, want jij slaat de plank finaal mis. Beetje zielig om te denken dat we een of 2 personen zijn, gvd accepteert gewoon dat er mensen zijn die anders zijn en anders reageren. Wat zou het een saaie bedoeling zijn als iedereen schreef zoals jij, ik weet het is moeilijk te accepteren dat we anders reageren, en vaak hetzelfde over de zaken denken, wat is daar verkeerd aan? Je moet echt je tabletten nemen en hulp gaan zoeken want jij wird met de dag gekker en steeds meer paranoïde , keerl wat zul jij een kut leven hebben of niet, maar een tip voor jou, probeer niet zo dom te lullen, en zie niet achter elke boom spoken want je bent echt de dorps mongool. Pfff vraag me af of ze bij jou bij de geboorte, of ben je gekweekt? Bij je geboorte hebben ze vast de nageboorte bewaard, en dat is doorgegroeid naar wat jij nu bent, en de baby hebben ze weggegooid!!!!!!
    Wat een riagg-reactie...
  • 1 Jun 2019 om 22:16
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:00
      Dan niet lezen!!! simpel toch.
    Oké zullen we een deal maken...lees ik jou bijdrages niet meer...stop jij met die rare reacties...iedereen blij hiero...nou ja bijna iedereen. Het gaat al wat beter dan voorheen je doet je best, maar soms is het nog behoorlijk walgelijk. Wees blij dat je nog leeft Ja Die, heb ik je vaker gezegd. Geniet ervan!
  • 1 Jun 2019 om 22:06
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:16
      Ook jij voegt hier toch niets toe? Als je niet meeloopt met de horde word dat niet geaccepteerd. Dit is een forum, gelukkig geen dictatuur , dat je nog kunt zeggen Pusic is een Lul, zinder dat je opgepakt word. En gelukkig zijn we allemaal verschillend anders was het wel erg saai met allemaal meelopers.
    Prima JaDie,
    Hieruit blijkt dan duidelijk dat je mijn reacties niet gelezen hebt als het over onze Fct ging. Was zelfs zeer kritisch. Ik ben dus een meeloper als je het met jou/jullie niet eens ben. Ik heb het niet nodig met iemand mee te lopen....en ja, ik pak heel graag een terrasje.. fijne avond,



  • 1 Jun 2019 om 21:56
    • Quote van 1 Jun 2019 om 21:36
      Ze moeten het precies zo doen als bij Voetbalzone, dan is de schifting snel gemaakt, dus met moderator !
    Dus dan een site als VP en VZ ? Daar waar 020 de dienst uit maakt? En elk woord richting beetje kritiek op Ajax meteen verwijderd word? Hahaha dan kun je beter doen wat TC zegt, lekker Libelle forum creëeren kun je gezellig met de vrouw op het forum.
  • 1 Jun 2019 om 21:51
    • Quote van 1 Jun 2019 om 21:36
      Ze moeten het precies zo doen als bij Voetbalzone, dan is de schifting snel gemaakt, dus met moderator !
    En dan Henk.....een figuurlijk Libelle forum creëren, een forum waar iedereen 'hand in hand' gaat?


    Ik heb geen hekel aan homo's Henk....zolang ze maar letterlijk en figuurlijk van me afblijven.....
  • 1 Jun 2019 om 21:36
    Ze moeten het precies zo doen als bij Voetbalzone, dan is de schifting snel gemaakt, dus met moderator !
  • 1 Jun 2019 om 21:31
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:08
      Tja, ik ben alweer een tijdje afgehaakt. En velen met mij. Zie de reacties nog wel van deze groep. Pure ergernis. Reageren helpt niet, ze verzieken wel deze web site. Zijn er meer dan drie. Tc niet te vergeten. Boeit ze totaal niet. Laat er maar eens een analyse op los. Ze dulden geen tegenspraak, kritiek en inbreng die hun niet past. Bah. De hierop volgende reacties zijn inmiddels bij een ieder bekend.
    Ik duldt best tegenspraak hoor, maar ik hou me inderdaad niet stil als er onzin wordt verkondigt....
  • 1 Jun 2019 om 20:54
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:48
      Geet niet, canal pride was er ;-)
    Precies jou soort, dan ben je in ieder geval op je plek :-)
  • 1 Jun 2019 om 20:48
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:19
      Ik heb jou al gezegd pleur in die Utrechtse Gracht kerel .
    Geet niet, canal pride was er ;-)
  • 1 Jun 2019 om 20:33
    Echt jonge wat een forum, stel dwazen ga ergens anders elkaar voor alles en nog wat uitmaken maar niet hier.
  • 1 Jun 2019 om 20:21
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:17
      Flikker nou eens op man. Je maak je volkomen volstrekt belachijk. Om in Twentse termen te praten “Ja die waar is uw fatsoen” ;-)
    En is dat Twents?? Je kunt wel zien dat nep Tukker bent hahaha op zijn Twents gezegd hahaha
  • 1 Jun 2019 om 20:19
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:17
      Flikker nou eens op man. Je maak je volkomen volstrekt belachijk. Om in Twentse termen te praten “Ja die waar is uw fatsoen” ;-)
    Ik heb jou al gezegd pleur in die Utrechtse Gracht kerel .
  • 1 Jun 2019 om 20:18
    Ik zou zeggen alle moraal ridders hier spring vanavond even uit de band, pak een terrasje soep oe klem, en wat je nog meer aan genotsmiddelen wilt is allemaal voor handen in de stad. Dan leef je ook even echt ...
  • 1 Jun 2019 om 20:17
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:00
      Zo ben je ook onder je grafsteen weg praatjes maker? En voorlopig heb ik jou al 3 keer gevraagd om me treffen, maar helaas ben jij daar te bang voor poepvlek. Ik denk dat jij het voorbeeld bent van een typische internet hooli bent, achter je toetsenbordje en dan mag je dat een of twee keer in de week hè. Maar even voor jou en jog een keer ik wil graag met jou uitmaken wie hier de internet hooligan is, heel graag zelf. Want praatjes vullen geen gaatjes, dus zeg maar hoe waar en wanneer, ik ben vanavond in de stad stuur maar berichtje en ik ben er strondkneus!!!!
    Flikker nou eens op man. Je maak je volkomen volstrekt belachijk. Om in Twentse termen te praten “Ja die waar is uw fatsoen” ;-)
  • 1 Jun 2019 om 20:16
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:08
      Tja, ik ben alweer een tijdje afgehaakt. En velen met mij. Zie de reacties nog wel van deze groep. Pure ergernis. Reageren helpt niet, ze verzieken wel deze web site. Zijn er meer dan drie. Tc niet te vergeten. Boeit ze totaal niet. Laat er maar eens een analyse op los. Ze dulden geen tegenspraak, kritiek en inbreng die hun niet past. Bah. De hierop volgende reacties zijn inmiddels bij een ieder bekend.
    Ook jij voegt hier toch niets toe? Als je niet meeloopt met de horde word dat niet geaccepteerd. Dit is een forum, gelukkig geen dictatuur , dat je nog kunt zeggen Pusic is een Lul, zinder dat je opgepakt word. En gelukkig zijn we allemaal verschillend anders was het wel erg saai met allemaal meelopers.
  • 1 Jun 2019 om 20:14
    • Quote van 1 Jun 2019 om 20:08
      Tja, ik ben alweer een tijdje afgehaakt. En velen met mij. Zie de reacties nog wel van deze groep. Pure ergernis. Reageren helpt niet, ze verzieken wel deze web site. Zijn er meer dan drie. Tc niet te vergeten. Boeit ze totaal niet. Laat er maar eens een analyse op los. Ze dulden geen tegenspraak, kritiek en inbreng die hun niet past. Bah. De hierop volgende reacties zijn inmiddels bij een ieder bekend.
    Ik ben het helemaal met je eens Jan. Elk topic eindigt in een heen en weer scheldpartij terwijl het over voetbal zou moeten gaan. Sneu.
  • 1 Jun 2019 om 20:08
    • Quote van 1 Jun 2019 om 18:54
      Hahaha, dank je! "Internet hooligans"......sterk!
    Tja, ik ben alweer een tijdje afgehaakt. En velen met mij. Zie de reacties nog wel van deze groep. Pure ergernis. Reageren helpt niet, ze verzieken wel deze web site. Zijn er meer dan drie. Tc niet te vergeten. Boeit ze totaal niet. Laat er maar eens een analyse op los. Ze dulden geen tegenspraak, kritiek en inbreng die hun niet past. Bah. De hierop volgende reacties zijn inmiddels bij een ieder bekend.
  • 1 Jun 2019 om 20:02
    • Quote van 1 Jun 2019 om 18:54
      Hahaha, dank je! "Internet hooligans"......sterk!
    Pak hem SS je hebt een vriendje !!!!!! Pas maar op voor betrekt hij je nog hij komt wel uit Haaksbergen hè!!!!
  • 1 Jun 2019 om 20:00
    • Quote van 1 Jun 2019 om 18:49
      Zijn alle drie behoorlijke internethooligans! Wat zijn ze stoer hier op twentefans. En de moatjes zijn het met elkaar over alles eens. De een bevestigt de ander. Kontekruipers zijn het. Geen eigen mening. Schoapjes dus.
    Zo ben je ook onder je grafsteen weg praatjes maker? En voorlopig heb ik jou al 3 keer gevraagd om me treffen, maar helaas ben jij daar te bang voor poepvlek. Ik denk dat jij het voorbeeld bent van een typische internet hooli bent, achter je toetsenbordje en dan mag je dat een of twee keer in de week hè. Maar even voor jou en jog een keer ik wil graag met jou uitmaken wie hier de internet hooligan is, heel graag zelf. Want praatjes vullen geen gaatjes, dus zeg maar hoe waar en wanneer, ik ben vanavond in de stad stuur maar berichtje en ik ben er strondkneus!!!!
  • 1 Jun 2019 om 18:54
    • Quote van 1 Jun 2019 om 18:49
      Zijn alle drie behoorlijke internethooligans! Wat zijn ze stoer hier op twentefans. En de moatjes zijn het met elkaar over alles eens. De een bevestigt de ander. Kontekruipers zijn het. Geen eigen mening. Schoapjes dus.
    Hahaha, dank je! "Internet hooligans"......sterk!
  • 1 Jun 2019 om 18:49
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Zijn alle drie behoorlijke internethooligans! Wat zijn ze stoer hier op twentefans. En de moatjes zijn het met elkaar over alles eens. De een bevestigt de ander. Kontekruipers zijn het. Geen eigen mening. Schoapjes dus.
  • 1 Jun 2019 om 18:42
    • Quote van 1 Jun 2019 om 08:17
      Laat lekker gaan, gewoon inhoudelijk reageren op de berichten, wil iemand zeiken prima, moet je er op reageren? Ik denk UT niet, loat goan. Fijn weekend
    Bedankt voor je goede raad. Je hebt gelijk, ik moet me meer beheersen.
  • 1 Jun 2019 om 18:41
    • Quote van 1 Jun 2019 om 08:27
      Ligt ook een beetje aan jezelf , jij gaat vaak met deze forumleden lang , te lang in discussie , sommige hier lees ik niet , met sommige hier moet je geen discussie aangaan , voor iedereen is dat anders .
    Je hebt gelijk. Ik laat me te vaak hiertoe verleiden.
  • 1 Jun 2019 om 17:49
    • Quote van 1 Jun 2019 om 17:46
      Tally-Hole hield vroeger echt iets anders in. Dat was een kreet bij de jacht. Als iemand tijdens de jacht, het konijn zag, riep hij Tally-Hole. Dus zo mooi was dat niet. Het oude geld.
    Tally- Ho dus
  • 1 Jun 2019 om 17:46
    • Quote van 1 Jun 2019 om 16:27
      Bingo! Tally Ho was de aanvalskreet waarmee Engelse Squadrons aan Groundcontrol lieten weten dat ze de aanval inzetten. Niet gay, wel stoer!
    Tally-Hole hield vroeger echt iets anders in. Dat was een kreet bij de jacht. Als iemand tijdens de jacht, het konijn zag, riep hij Tally-Hole. Dus zo mooi was dat niet. Het oude geld.
  • 1 Jun 2019 om 16:32
    • Quote van 1 Jun 2019 om 16:27
      Bingo! Tally Ho was de aanvalskreet waarmee Engelse Squadrons aan Groundcontrol lieten weten dat ze de aanval inzetten. Niet gay, wel stoer!
    Ok les geschiedenis weer gehad, maar ik denk dat het uit die lui hun strot anders klonk als bij jou;-)
  • 1 Jun 2019 om 16:27
    • Quote van 1 Jun 2019 om 14:35
      Het is een zeil jacht, of anders:

      Tally-ho was het eskadronmotto van het eskadron nummer 609 van de Royal Air Force (de luchtmacht van Engeland), een beroemd geworden eskadron uit de Tweede Wereldoorlog.
    Bingo! Tally Ho was de aanvalskreet waarmee Engelse Squadrons aan Groundcontrol lieten weten dat ze de aanval inzetten. Niet gay, wel stoer!
  • 1 Jun 2019 om 15:34
    • Quote van 1 Jun 2019 om 15:17
      Vooral, en voornamelijk geestelijk Messi.......
    Yep kompleet vant padje.
  • 1 Jun 2019 om 15:24
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:51
      Dit soort reacties heeft deze Forum al aardig verziekt. Het is niet meer zoals het was. Beetje jammer.
    Respect voor elkaar kun je ook bevorderen/stimuleren..... i.p.v. "Het is niet meer zoals het was..." accepteren......
  • 1 Jun 2019 om 15:17
    • Quote van 1 Jun 2019 om 14:57
      Zieke reactie van een ziek persoon.
    Vooral, en voornamelijk geestelijk Messi.......
  • 1 Jun 2019 om 14:57
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Zieke reactie van een ziek persoon.
  • 1 Jun 2019 om 14:47
    • Quote van 1 Jun 2019 om 14:35
      Het is een zeil jacht, of anders:

      Tally-ho was het eskadronmotto van het eskadron nummer 609 van de Royal Air Force (de luchtmacht van Engeland), een beroemd geworden eskadron uit de Tweede Wereldoorlog.
    Interessant, doet me denken aan James Bigglesworth (Biggles) uit de boeken van W.E. Johns. Ik ken de term vanuit de jacht in de UK, als een dier/prooi gesignaleerd is/wordt.
  • 1 Jun 2019 om 14:35
    • Quote van 1 Jun 2019 om 13:26
      Nee joh, je ziet alleen wat je wilt zien. Iets met Engelse vliegers. Ga door!
    Het is een zeil jacht, of anders:

    Tally-ho was het eskadronmotto van het eskadron nummer 609 van de Royal Air Force (de luchtmacht van Engeland), een beroemd geworden eskadron uit de Tweede Wereldoorlog.
  • 1 Jun 2019 om 14:07
    • Quote van 1 Jun 2019 om 13:26
      Nee joh, je ziet alleen wat je wilt zien. Iets met Engelse vliegers. Ga door!
    Nou hij geeft eerst alleen resultaten dameskleding , maar ik snap je nou een beetje hoor.... je hoeft je niet te verontschuldigen
  • 1 Jun 2019 om 13:26
    • Quote van 1 Jun 2019 om 13:23
      Dan moet het het onderstaande zijn, zie je wa dat dat niet helemaal goed zit met oe. https://www.tally-ho.nl Tally-Ho Dameskleding & damesmode online Tally-ho online winkel en boutiques te Bergen, Egmond aan Zee, Hoorn, Heiloo en Alkmaar
    Nee joh, je ziet alleen wat je wilt zien. Iets met Engelse vliegers. Ga door!
  • 1 Jun 2019 om 13:24
    • Quote van 1 Jun 2019 om 13:14
      Wie weet doet hij daar ooit ook aan mee. Het schijnt daar wel 'in' te zijn met al die bi- en homoseksuelen. :))))


      Beetje vergelijkbaar met Ignace van Swieten destijds, en het wordt gepromoot......voetballers die 'uit de kast' moeten komen? Misschien heet Joël in het nachtleven wel Joëlle.......weet jij veel....... :)))
    Ja de waarheid komt er uut haha
  • 1 Jun 2019 om 13:23
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:38
      Goed bezig kearl. Ga door met zoekenwant er zijn nog meer betekenissen
    Dan moet het het onderstaande zijn, zie je wa dat dat niet helemaal goed zit met oe. https://www.tally-ho.nl Tally-Ho Dameskleding & damesmode online Tally-ho online winkel en boutiques te Bergen, Egmond aan Zee, Hoorn, Heiloo en Alkmaar
  • 1 Jun 2019 om 13:14
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:05
      Klinkt wel een beetje songfestival gay zo....
    Wie weet doet hij daar ooit ook aan mee. Het schijnt daar wel 'in' te zijn met al die bi- en homoseksuelen. :))))


    Beetje vergelijkbaar met Ignace van Swieten destijds, en het wordt gepromoot......voetballers die 'uit de kast' moeten komen? Misschien heet Joël in het nachtleven wel Joëlle.......weet jij veel....... :)))
  • 1 Jun 2019 om 13:13
    • Quote van 1 Jun 2019 om 12:01
      Straks noemt hij nog Conchita :). Jij stijgt vast nog een keer op
    Ik moet hem nu al terugduwen haha
  • 1 Jun 2019 om 12:01
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:05
      Klinkt wel een beetje songfestival gay zo....
    Straks noemt hij nog Conchita :). Jij stijgt vast nog een keer op
  • 1 Jun 2019 om 11:57
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:10
      Vroeger was er ook wel wat. Ik vind het jammer dat Ruud niet meer actief is. Zijn stukjes waren onderhoudend. En in veel gevallen was ik het met hem eens. Tenminste, hij moet zijn mening kunnen ventileren
    Die goede oude tijden
  • 1 Jun 2019 om 11:38
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:27
      Gho is toch iets met vossen jacht uit Engeland? Makkelijk hè internet, maar desalniettemin klinkt het verdomd circus achtig.
    Goed bezig kearl. Ga door met zoekenwant er zijn nog meer betekenissen
  • 1 Jun 2019 om 11:27
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:18
      Gezien het feit dat ik jouw historisch besef niet al te hoog inschat ga ik er verder maar niet op in....
    Gho is toch iets met vossen jacht uit Engeland? Makkelijk hè internet, maar desalniettemin klinkt het verdomd circus achtig.
  • 1 Jun 2019 om 11:25
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:18
      Gezien het feit dat ik jouw historisch besef niet al te hoog inschat ga ik er verder maar niet op in....
    Laat dat historisch maar achterwege ????
  • 1 Jun 2019 om 11:18
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:15
      Wat dacht je van de naam Tally Ho dan? Dat klinkt nog erger.
    Gezien het feit dat ik jouw historisch besef niet al te hoog inschat ga ik er verder maar niet op in....
  • 1 Jun 2019 om 11:16
    Offtopic: De 19 jarige Juan Castillo loopt bij Chelsea onder -23 uit zijn contract. Het is een linkervleugelverdediger die uit de jeugd van Ajax kwam en daarna naar Chelsea is gegaan. Kan een interesante speler optie zijn?
  • 1 Jun 2019 om 11:15
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:05
      Klinkt wel een beetje songfestival gay zo....
    Wat dacht je van de naam Tally Ho dan? Dat klinkt nog erger.
  • 1 Jun 2019 om 11:11
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:08
      Als hij gelijk krijgt, iets dat wat we nu nog niet weten. Neem je je woorden dan terug. En beloof je dat je in het loop van het nieuwe seizoen niet je positieve houding opgeeft?
    Wat is de tegenprestatie Scorpio, of rij jij alleen maar over eenrichtingswegen en door eenrichtingstraatjes? Ik doe niets als daar niets tegenover staat.....
  • 1 Jun 2019 om 11:09
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:03
      Nee TC, heeft een tijd geleden heel veel kritiek gehad. Nu is hij de andere weg in geslagen om weer krediet op te bouwen. Van alles afkraken naar alles positief zien is zijn nieuwe manier van communiceren hier. hahahahaha
      Sommigen zijn ook zo simpel joh, wil je niet weten!
      Maar dat volk heb je nu eenmaal nodig anders valt er geen geld te verdienen!
    Krediet opbouwen? Voor wie of waarom dan Scorpio? Ik ben hier niet zoals jij om vriendjes te maken......


    Ik zie het nu positief omdat er 2 ervaren mannen aan het werk zijn voor onze club. Ik heb een goed gevoel bij Tedjen en Fredjen. Jij als 'gevoelsmens' zou dus moeten weten wat ik bedoel. ;)
  • 1 Jun 2019 om 11:08
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:06
      Hij heeft toch gelijk....of niet? Ss-supporter ziet de laatste week achter elke boom een vijand en overal complotten.


      Als je dat hebt, dan behoef je hulp, al dan niet professioneel. Tijd voor gedwongen opname.....
    Als hij gelijk krijgt, iets dat wat we nu nog niet weten. Neem je je woorden dan terug. En beloof je dat je in het loop van het nieuwe seizoen niet je positieve houding opgeeft?
  • 1 Jun 2019 om 11:06
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:57
      Walgelijke reactie.
    Hij heeft toch gelijk....of niet? Ss-supporter ziet de laatste week achter elke boom een vijand en overal complotten.


    Als je dat hebt, dan behoef je hulp, al dan niet professioneel. Tijd voor gedwongen opname.....
  • 1 Jun 2019 om 11:05
    • Quote van 1 Jun 2019 om 11:04
      De één zegt Mr. Ga Ga, een ander Garcia Garcia....en ik noem hem Grazia. Gewoon omdat ik dat leuk vind, en omdat ik vind dat Grazia wel een frisse en een 'glossy' uitstraling heeft. ;) :)))
    Klinkt wel een beetje songfestival gay zo....
  • 1 Jun 2019 om 11:04
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:57
      Is Grazia de nieuwste bijnaam of bezoek (en lees) je Grazia regelmatig dat je daar zo vol van bent? ;-)
    De één zegt Mr. Ga Ga, een ander Garcia Garcia....en ik noem hem Grazia. Gewoon omdat ik dat leuk vind, en omdat ik vind dat Grazia wel een frisse en een 'glossy' uitstraling heeft. ;) :)))
  • 1 Jun 2019 om 11:03
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:57
      Is Grazia de nieuwste bijnaam of bezoek (en lees) je Grazia regelmatig dat je daar zo vol van bent? ;-)
    Nee TC, heeft een tijd geleden heel veel kritiek gehad. Nu is hij de andere weg in geslagen om weer krediet op te bouwen. Van alles afkraken naar alles positief zien is zijn nieuwe manier van communiceren hier. hahahahaha
    Sommigen zijn ook zo simpel joh, wil je niet weten!
    Maar dat volk heb je nu eenmaal nodig anders valt er geen geld te verdienen!
  • 1 Jun 2019 om 11:02
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Nee, zijn verschillende personen. Let maar eens op de stijl van schrijven, qua inhoud komt het veelal overeen maar verder niet. Ze hebben allen iets eigen in de manier waarop ze zich uiten.
  • 1 Jun 2019 om 11:00
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:57
      Walgelijke reactie.
    Dan niet lezen!!! simpel toch.
  • 1 Jun 2019 om 10:57
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:13
      Hè toverbal dat je bent, denk je nou werkelijk dat wij dat zielige gedrag nodig hebben wat je suggereert? Wat een mafkees ben jij zeg, jij ziet overal spoken, je bent zo paranoïde als de pest. Keerl ga je medicijnen in nemen, want jij slaat de plank finaal mis. Beetje zielig om te denken dat we een of 2 personen zijn, gvd accepteert gewoon dat er mensen zijn die anders zijn en anders reageren. Wat zou het een saaie bedoeling zijn als iedereen schreef zoals jij, ik weet het is moeilijk te accepteren dat we anders reageren, en vaak hetzelfde over de zaken denken, wat is daar verkeerd aan? Je moet echt je tabletten nemen en hulp gaan zoeken want jij wird met de dag gekker en steeds meer paranoïde , keerl wat zul jij een kut leven hebben of niet, maar een tip voor jou, probeer niet zo dom te lullen, en zie niet achter elke boom spoken want je bent echt de dorps mongool. Pfff vraag me af of ze bij jou bij de geboorte, of ben je gekweekt? Bij je geboorte hebben ze vast de nageboorte bewaard, en dat is doorgegroeid naar wat jij nu bent, en de baby hebben ze weggegooid!!!!!!
    Walgelijke reactie.
  • 1 Jun 2019 om 10:57
    • Quote van 31 May 2019 om 23:41
      Ik ben van mening dat Tijmen van Wissing zich beter niet bezig kan houden met het werk van Tedjen. Straks 'slagen' Rienstra en Bruns niet, en wie moeten het dan ontgelden bij Tijmen? Juist.....Grazia en Tedjen.......


      Gewoon heel voorspelbaar.....
    Is Grazia de nieuwste bijnaam of bezoek (en lees) je Grazia regelmatig dat je daar zo vol van bent? ;-)
  • 1 Jun 2019 om 10:44
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:39
      Tedjen aan het experimenteren? Geloof je dat echt Scorpio? Geloof jij echt dat Fredjen hem dan (nog) zou bijstaan? Ie bint net zo mesjogge als Ss-supporter....
    Fred Rutten? hahahahaha, die man neem je toch niet serieus of wel. Denk je dat Ted iets uit doet op wat een ander zegt? Wat is het dan volgens jou? Geen experiment als je met een TS komt die nog niet eens een CV hebben waarop staat wat ze bereikt hebben. Het is op basis van gevoel. Prima moeten ze zelf weten hoor maar dat geeft wel aan dat het een experiment is. Waarom een vergelijk maken met SS-Supporter. Vind ik jammer, we zijn allemaal uniek!
  • 1 Jun 2019 om 10:39
    • Quote van 1 Jun 2019 om 10:30
      Ik zal er eens een complottheorie tegenaan gooien. Die van der Kraan is aangesteld voor als het plan van Ted van Leeuwen toch niet mocht lukken en we weer afdalen naar een divisie lager. Dan zijn alle opties wel op en gaat er niemand meer geld tegenaan gooien. Dan hebben we gelukkig van der Kraan nog die de club dan mag gaan verkopen. Nu nog niet het geval. Daarom dat Jordania heeft aangegeven dat hij wel interesse heeft. Laten we hopen dat het dit jaar goed afloopt met het nieuwe experiment van Ted en zijn beginnelingen.
    Tedjen aan het experimenteren? Geloof je dat echt Scorpio? Geloof jij echt dat Fredjen hem dan (nog) zou bijstaan? Ie bint net zo mesjogge als Ss-supporter....
  • 1 Jun 2019 om 10:30
    Ik zal er eens een complottheorie tegenaan gooien. Die van der Kraan is aangesteld voor als het plan van Ted van Leeuwen toch niet mocht lukken en we weer afdalen naar een divisie lager. Dan zijn alle opties wel op en gaat er niemand meer geld tegenaan gooien. Dan hebben we gelukkig van der Kraan nog die de club dan mag gaan verkopen. Nu nog niet het geval. Daarom dat Jordania heeft aangegeven dat hij wel interesse heeft. Laten we hopen dat het dit jaar goed afloopt met het nieuwe experiment van Ted en zijn beginnelingen.
  • 1 Jun 2019 om 10:26
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Over de stijl van die drie zijn we het snel eens, maar heb je door dat je je mee laat slepen en daardoor ook in deze modus zit? Met ellenlange ‘rechthaberige’ betogen wek je mijn interesse ook niet. Volgens mij moeten we met z’n allen niet vergeten wat het bestaansrecht van dit forum is; FC Twente. Volgens mij is het niet bedoeld om persoonlijke oorlogjes te winnen en met straattaal elkaar de grond in te boren. Ik speel steeds meer met de gedachte hier niet meer te komen, want ik vind er geen reet meer aan
  • 1 Jun 2019 om 10:17
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:49
      +1 jij bent scherp.
    En jij bent een roeptoeter eerste klas, jij bent de king of names, jij probeert hier elke speler aan Fc Twente. Volgens mij zit jij 22 uur per dag op internet te speuren naar transfervrije spelers, en die dump je dan hier neer. Maar jij bent zo eens met SS? Man pleur in eenogige andere Kutrechtse gracht.
  • 1 Jun 2019 om 10:15
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:24
      Haha, nee joh. De manier van posten is dermate verschillend dat die vlieger niet opgaat. Messi, E78 en JaDie zijn het (vaak) met elkaar eens omdat ze dezelfde opvatting er op nahouden. TC neem ik al heeeeel lang niet meer serieus. Dat lullebartje waait zoals de wind staat.
    Eens met het eerste gedeelte
  • 1 Jun 2019 om 10:13
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:49
      +1 jij bent scherp.
    Dat verhaal klopt toch niet. Je kunt merken aan de manier van en wat ze schrijven, dat het niet dezelfde personen zijn. Ze hebben een soortgelijke denkwijze. Ik vind dit een beetje kortzichtig.
  • 1 Jun 2019 om 10:13
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Hè toverbal dat je bent, denk je nou werkelijk dat wij dat zielige gedrag nodig hebben wat je suggereert? Wat een mafkees ben jij zeg, jij ziet overal spoken, je bent zo paranoïde als de pest. Keerl ga je medicijnen in nemen, want jij slaat de plank finaal mis. Beetje zielig om te denken dat we een of 2 personen zijn, gvd accepteert gewoon dat er mensen zijn die anders zijn en anders reageren. Wat zou het een saaie bedoeling zijn als iedereen schreef zoals jij, ik weet het is moeilijk te accepteren dat we anders reageren, en vaak hetzelfde over de zaken denken, wat is daar verkeerd aan? Je moet echt je tabletten nemen en hulp gaan zoeken want jij wird met de dag gekker en steeds meer paranoïde , keerl wat zul jij een kut leven hebben of niet, maar een tip voor jou, probeer niet zo dom te lullen, en zie niet achter elke boom spoken want je bent echt de dorps mongool. Pfff vraag me af of ze bij jou bij de geboorte, of ben je gekweekt? Bij je geboorte hebben ze vast de nageboorte bewaard, en dat is doorgegroeid naar wat jij nu bent, en de baby hebben ze weggegooid!!!!!!
  • 1 Jun 2019 om 10:11
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Jij bent geen haar beter...
  • 1 Jun 2019 om 10:10
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:51
      Dit soort reacties heeft deze Forum al aardig verziekt. Het is niet meer zoals het was. Beetje jammer.
    Vroeger was er ook wel wat. Ik vind het jammer dat Ruud niet meer actief is. Zijn stukjes waren onderhoudend. En in veel gevallen was ik het met hem eens. Tenminste, hij moet zijn mening kunnen ventileren
  • 1 Jun 2019 om 09:59
    • Quote van 1 Jun 2019 om 09:24
      Wat weten we nog van die twee? Elhamadi zal inmiddels ook een jaar of 33 en vermoed dat hij eerder voor Feyenoord zal kiezen! Enheeft cheri überhaupt nog gevoetbald de laatste twee jaar? En te veel creatieve voetballers kan degradatie opleveren dat weten we inmiddels. Moet een juiste balans worden en Ted Mag nu wel eens met wat namen komen anders beginnen we weer met 14 man!!!!
    Er moet tot september ongeveer 1 speler per week bij. Verwacht dus niet dat voor de eerste training 5 man wordt aangetrokken.
  • 1 Jun 2019 om 09:51
    • Quote van 1 Jun 2019 om 08:21
      Hey SSer met zn complottheorien. Slaan je medicijnen niet aan, of begin je te balen van je doorligplekken? De genoemde forumleden die jij noemt waaronder ik posten alles behalve op dezelfde manier, wel zijn we het vaak met elkaar eens en denken we over veel zaken hetzelfde, 1 van die zaken is, dat we jou toch wel een zielig hoopje mens vinden, althans wat er nog van over is dan. Dat dit voor jou frustrerend is begrijp ik best, maar zet jezelf aub niet nog meer voor schut met dit soort domme uitspraken.
    Dit soort reacties heeft deze Forum al aardig verziekt. Het is niet meer zoals het was. Beetje jammer.
  • 1 Jun 2019 om 09:49
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    +1 jij bent scherp.
  • 1 Jun 2019 om 09:24
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Haha, nee joh. De manier van posten is dermate verschillend dat die vlieger niet opgaat. Messi, E78 en JaDie zijn het (vaak) met elkaar eens omdat ze dezelfde opvatting er op nahouden. TC neem ik al heeeeel lang niet meer serieus. Dat lullebartje waait zoals de wind staat.
  • 1 Jun 2019 om 09:24
    • Quote van 31 May 2019 om 21:30
      Zie liever een El Ahmadi, Chery, en/of Vejinovic komen op het middenveld. Aangevuld met jonge talenten die ons een zakcentje kunnen opleveren.
    Wat weten we nog van die twee? Elhamadi zal inmiddels ook een jaar of 33 en vermoed dat hij eerder voor Feyenoord zal kiezen! Enheeft cheri überhaupt nog gevoetbald de laatste twee jaar? En te veel creatieve voetballers kan degradatie opleveren dat weten we inmiddels. Moet een juiste balans worden en Ted Mag nu wel eens met wat namen komen anders beginnen we weer met 14 man!!!!
  • 1 Jun 2019 om 08:27
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Ligt ook een beetje aan jezelf , jij gaat vaak met deze forumleden lang , te lang in discussie , sommige hier lees ik niet , met sommige hier moet je geen discussie aangaan , voor iedereen is dat anders .
  • 1 Jun 2019 om 08:25
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Waar bevestig ik wat precies? Ik ben het ook vaak met Socrates eens. Is dat nu ook een alias van mij?
  • 1 Jun 2019 om 08:21
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Hey SSer met zn complottheorien. Slaan je medicijnen niet aan, of begin je te balen van je doorligplekken? De genoemde forumleden die jij noemt waaronder ik posten alles behalve op dezelfde manier, wel zijn we het vaak met elkaar eens en denken we over veel zaken hetzelfde, 1 van die zaken is, dat we jou toch wel een zielig hoopje mens vinden, althans wat er nog van over is dan. Dat dit voor jou frustrerend is begrijp ik best, maar zet jezelf aub niet nog meer voor schut met dit soort domme uitspraken.
  • 1 Jun 2019 om 08:17
    • Quote van 1 Jun 2019 om 07:47
      Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
    Laat lekker gaan, gewoon inhoudelijk reageren op de berichten, wil iemand zeiken prima, moet je er op reageren? Ik denk UT niet, loat goan. Fijn weekend
  • 1 Jun 2019 om 08:13
    • Quote van 31 May 2019 om 21:30
      Zie liever een El Ahmadi, Chery, en/of Vejinovic komen op het middenveld. Aangevuld met jonge talenten die ons een zakcentje kunnen opleveren.
    Vejinovic is zeker optie, maar was hij bij AZ nietbgebleseetd nog? Van Ted zal ook het nodige uit Spanje gaan komen vermoed ik. Daarnaast rienstra wordt al tijden aanbond gelinked, maarnetbegonnen contract bij SCH wordt hem dat niet. El Ahmadi zou zelf wel willen zou mooi zijn idem Bruns prima middenvelder met scorend vermogen.
  • 1 Jun 2019 om 07:47
    Ik wil jullie een vragen op iets te letten. Het valt mij op dat "Enschede78", "Messie" en "Ja die" telkens tegelijk op een item of reactie reageren, en telkens alle 3 met dezelfde strekking. Ook de manier waarop ze anderen proberen te intimideren is ongeveer gelijk. Vaak komen TC (Tukkerclan) en nog een aantal van die gasten iets later en bevestigen wat die eerste 3 schrijven! Hebben we hier te maken met 1 of 2 gasten die met meerder aliassen die proberen hun stempel op dit forum te drukken? Door de agressieve wijze van reageren laten ze duidelijk blijken hier de dienst te willen uitmaken. Is dit ande Twentefans ook al opgevallen?
  • 1 Jun 2019 om 07:32
    • Quote van 31 May 2019 om 23:41
      Ik ben van mening dat Tijmen van Wissing zich beter niet bezig kan houden met het werk van Tedjen. Straks 'slagen' Rienstra en Bruns niet, en wie moeten het dan ontgelden bij Tijmen? Juist.....Grazia en Tedjen.......


      Gewoon heel voorspelbaar.....
    Tedjen, Fredjen en Grazia moeten het ontgelden. Absolute aanrader. Deel 2948 in de Tedjen en Fredjen reeks. - - - - - - Maar buiten de humor van de strip heb je wel gelijk. Ted van Leeuwen zal zich moeten verantwoorden bij de hele Twentse gemeenschap, als hij en zijn vriendenclub er niet in slaagt om FC Twente in de eredivisie te houden dit jaar. Opnieuw naar de kkd! Overleeft Twente dat? Alweer helemaal opnieuw beginnen met nog minder middelen. Ik ben bang dat dat de doodsteek zal zijn voor onze club. Ted neemt grote risico's. Als ze maar niet te groot blijken te zijn geweest!!!! Wat is dan de laatste strip in de Tedjen en Fredjen reeks........... Tedjen en Fredjen worden Twente uitgejaagd!?!?
  • 1 Jun 2019 om 00:14
    • Quote van 31 May 2019 om 22:33
      Man man man. Wat kan jij zeiken zeg. Gaat het over oud Twente spelers zeik je dat het niet relevant is mbt het huidige Twente. Gaat het over evt spelers die zouden kunnen komen. Loop je te zeiken. Je kon wel een wijf zijn dat alsnog ongesteld is geworden in de overgang... Ik beklaag mij niet snel, maar je zoekt zelf dit soort berichten op. Je hoeft het niet te lezen. Zure sloot dat je er achter je toetsenbord zit...
    Haha, kan me dit keer wel in zijn beklag vinden. Enkele reporters die wat roepen over wat mogelijk een goeie versterking zou zijn voor Twente... Dat is niks geloofwaardiger dan die forumpraat hier. Nieuws van lik m'n vestje dus.
  • 31 May 2019 om 23:41
    Ik ben van mening dat Tijmen van Wissing zich beter niet bezig kan houden met het werk van Tedjen. Straks 'slagen' Rienstra en Bruns niet, en wie moeten het dan ontgelden bij Tijmen? Juist.....Grazia en Tedjen.......


    Gewoon heel voorspelbaar.....
  • 31 May 2019 om 23:30
    • Quote van 31 May 2019 om 22:33
      Man man man. Wat kan jij zeiken zeg. Gaat het over oud Twente spelers zeik je dat het niet relevant is mbt het huidige Twente. Gaat het over evt spelers die zouden kunnen komen. Loop je te zeiken. Je kon wel een wijf zijn dat alsnog ongesteld is geworden in de overgang... Ik beklaag mij niet snel, maar je zoekt zelf dit soort berichten op. Je hoeft het niet te lezen. Zure sloot dat je er achter je toetsenbord zit...
    Wat zijn het dan voor berichten??? Juist ja schijtberichen, net als die over Sparta , RKC gewoonweg schijtberichten en niets anders. Dus heeft hij toch gelijk of niet? En zuur? Ik denk dat jij veel zuurder bent dat je zo reageert uit dat kakkerlankenland.
  • 31 May 2019 om 23:24
    • Quote van 31 May 2019 om 22:33
      Man man man. Wat kan jij zeiken zeg. Gaat het over oud Twente spelers zeik je dat het niet relevant is mbt het huidige Twente. Gaat het over evt spelers die zouden kunnen komen. Loop je te zeiken. Je kon wel een wijf zijn dat alsnog ongesteld is geworden in de overgang... Ik beklaag mij niet snel, maar je zoekt zelf dit soort berichten op. Je hoeft het niet te lezen. Zure sloot dat je er achter je toetsenbord zit...
    Hoezo hij zegt toch de waarheid. Verder niks mis met hem hoor niks zuurs aan, dat spoelt ie trouwens in een rap tempo weg.
  • 31 May 2019 om 22:56
    • Quote van 31 May 2019 om 22:33
      Man man man. Wat kan jij zeiken zeg. Gaat het over oud Twente spelers zeik je dat het niet relevant is mbt het huidige Twente. Gaat het over evt spelers die zouden kunnen komen. Loop je te zeiken. Je kon wel een wijf zijn dat alsnog ongesteld is geworden in de overgang... Ik beklaag mij niet snel, maar je zoekt zelf dit soort berichten op. Je hoeft het niet te lezen. Zure sloot dat je er achter je toetsenbord zit...
    Flikker op te zeiken, kakkerlak. Als ik wil zeiken zeik ik, alst je niet bevalt lees je het niet.
  • 31 May 2019 om 22:33
    • Quote van 31 May 2019 om 21:51
      Allemaal van die schijtberichten. Die EVT versterkingen, wordt er moe van. Geen nieuws dus.
    Man man man. Wat kan jij zeiken zeg. Gaat het over oud Twente spelers zeik je dat het niet relevant is mbt het huidige Twente. Gaat het over evt spelers die zouden kunnen komen. Loop je te zeiken. Je kon wel een wijf zijn dat alsnog ongesteld is geworden in de overgang... Ik beklaag mij niet snel, maar je zoekt zelf dit soort berichten op. Je hoeft het niet te lezen. Zure sloot dat je er achter je toetsenbord zit...
  • 31 May 2019 om 22:24
    • Quote van 31 May 2019 om 21:22
      Wat mij betreft of Bruns of rienstra. Anders krijgen we wel veel dezelfde types en weinig doelpunten op ons middenveld. Rienstra lijkt me overigens volstrekt kansloos aangezien die nog onder contract ligt bij Heerenveen. Geen idee hoe dat met Bruns zit eigenlijk. Zo gauw daar op keen transfersom voor moet komen kunnen we die ook doorstrepen
    Met brama en smith hadden we ook niet veel doelpunten
  • 31 May 2019 om 21:51
    Allemaal van die schijtberichten. Die EVT versterkingen, wordt er moe van. Geen nieuws dus.
  • 31 May 2019 om 21:30
    Zie liever een El Ahmadi, Chery, en/of Vejinovic komen op het middenveld. Aangevuld met jonge talenten die ons een zakcentje kunnen opleveren.
  • 31 May 2019 om 21:22
    Wat mij betreft of Bruns of rienstra. Anders krijgen we wel veel dezelfde types en weinig doelpunten op ons middenveld. Rienstra lijkt me overigens volstrekt kansloos aangezien die nog onder contract ligt bij Heerenveen. Geen idee hoe dat met Bruns zit eigenlijk. Zo gauw daar op keen transfersom voor moet komen kunnen we die ook doorstrepen
  • 31 May 2019 om 21:13
    Zijn zeker twee types waar je niet slechter van word karakter voetballers!
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›