'Douglas biedt zich aan bij Eredivisionist; clubleiding om tafel' Waarschuwing voor seizoenkaarthouders: ''Vandaag de laatste dag'' Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente Van Leeuwen: ''Daar zie je twee, drie níet goede spelers'' Vuckic wint eerste interland met Slovenië in zeven jaar nipt

Loohuis weg bij FC Twente: ''Teveel gezegd en teveel beloofd''

( 22 reacties)
Loohuis weg bij FC Twente: ''Teveel gezegd en teveel beloofd''

Niek Loohuis vertrekt als jeugdtrainer van FC Twente, zo valt te lezen op de website van de Tubantia. De succesvolle oefenmeester van Onder 19 verschilt met de club uit Enschede van inzicht over de invulling van zijn takenpakket en de lengte van het contract. 

"Er is teveel gezegd en teveel beloofd wat ik op 20 mei bij mijn laatste gesprek niet op papier heb teruggezien”, aldus Loohuis, die afgelopen seizoen kampioen werd met FC Twente Onder 19 en daardoor is het team volgend seizoen weer actief op het hoogste niveau in Nederland. 

Loohuis, die aanvankelijk voor een seizoen kon bijtekenen en samen met Theo ten Caat de leiding zou krijgen over de nieuwe beloftengroep en FC Twente Onder 19, gaat nu aan de slag bij PEC Zwolle. De 33-jarig voormalig profvoetballer uit Losser heeft voor drie jaar getekend. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jun 2019 om 00:10
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:15
      In de pikorde van clubs en geloofwaardigheid, valt fct op dit moment buiten de boot. Wij moeten X aantal clubs boven ons dulden, en als dat AZ en PEC betreft, dan moet je kunnen afleiden waar we staan en welke reputatie we hebben. Gelukkig hebben we garcia garcia garcia die aan al ons lijden een einde gaat maken... samen met kwek en kwak (kan me de namen niet herinneren, ene nietemeijer en nog een niemendal)
    Yess.... het is weer gelukt om een "deskundige" reactie te geven.... :-) :-) :-)
  • 4 Jun 2019 om 23:40
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:27
      Gelukkig hebben inmiddels 20000 supporters en 3500 sponsors een stoel genomen in de Grolsch Veste,dit betekent dat ze er toch wel vertrouwen in hebben,een enorme steun in de rug voor de spelers,vol verwachting klopt ons FC Twente hart,en over jou,wat ze ook doen,het is toch nooit goed bij jou!
    Laat die persoon links liggen, die zijn geen reacties waard, jammer van je tijd !
  • 4 Jun 2019 om 22:35
    Mooi laten gaan. Ik heb niet zo veel op met personen, die de club verlaten en na de tijd alles afkraken.Loohuis had allang een aanbieding van PEC en probeerde Twente uit te spelen.Twente heeft ervaring met lang lopende contracten, die veel geld hebben gekost.
    Strik er om en wegwezen.
  • 4 Jun 2019 om 22:22
    • Quote van 4 Jun 2019 om 15:45
      Looshuis is een slappe zak, alleen door goed materiaal is hij kampioen geworden en als ik zeg dat het een slappe geloof me maar heb hem als trainer gehad bij het eerste van losser, dat was net voordat hij naar Twente ging
    Helemaal mee eens!!!!!
  • 4 Jun 2019 om 21:51
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:15
      In de pikorde van clubs en geloofwaardigheid, valt fct op dit moment buiten de boot. Wij moeten X aantal clubs boven ons dulden, en als dat AZ en PEC betreft, dan moet je kunnen afleiden waar we staan en welke reputatie we hebben. Gelukkig hebben we garcia garcia garcia die aan al ons lijden een einde gaat maken... samen met kwek en kwak (kan me de namen niet herinneren, ene nietemeijer en nog een niemendal)
    Wat wordt de functie en het salaris van Loohuis bij PEC? Het kan best zijn dat er daar voor hem mogelijkheden liggen die hij hier niet krijgt. Het is niet zo dat als 1 trainer of speler van FCT overstapt naar een andere club dat die club daarmee groter en verder is dan wij of dat voor altijd blijft. Zou dat wel zo zijn dan zijn wij een paar weken terug Arsenal voorbijgestreefd.
  • 4 Jun 2019 om 21:27
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:15
      In de pikorde van clubs en geloofwaardigheid, valt fct op dit moment buiten de boot. Wij moeten X aantal clubs boven ons dulden, en als dat AZ en PEC betreft, dan moet je kunnen afleiden waar we staan en welke reputatie we hebben. Gelukkig hebben we garcia garcia garcia die aan al ons lijden een einde gaat maken... samen met kwek en kwak (kan me de namen niet herinneren, ene nietemeijer en nog een niemendal)
    Gelukkig hebben inmiddels 20000 supporters en 3500 sponsors een stoel genomen in de Grolsch Veste,dit betekent dat ze er toch wel vertrouwen in hebben,een enorme steun in de rug voor de spelers,vol verwachting klopt ons FC Twente hart,en over jou,wat ze ook doen,het is toch nooit goed bij jou!
  • 4 Jun 2019 om 21:15
    • Quote van 4 Jun 2019 om 16:39
      Hoogste wat Loohuis heeft gespeeld was Veendam . Wellicht past hij dan beter bij PEC dan bij ons.Twente mag trouwens hun afd. HR wel eens "opschonen" lijkt me.
    In de pikorde van clubs en geloofwaardigheid, valt fct op dit moment buiten de boot. Wij moeten X aantal clubs boven ons dulden, en als dat AZ en PEC betreft, dan moet je kunnen afleiden waar we staan en welke reputatie we hebben. Gelukkig hebben we garcia garcia garcia die aan al ons lijden een einde gaat maken... samen met kwek en kwak (kan me de namen niet herinneren, ene nietemeijer en nog een niemendal)
  • 4 Jun 2019 om 21:15
    • Quote van 4 Jun 2019 om 16:39
      Hoogste wat Loohuis heeft gespeeld was Veendam . Wellicht past hij dan beter bij PEC dan bij ons.Twente mag trouwens hun afd. HR wel eens "opschonen" lijkt me.
    In de pikorde van clubs en geloofwaardigheid, valt fct op dit moment buiten de boot. Wij moeten X aantal clubs boven ons dulden, en als dat AZ en PEC betreft, dan moet je kunnen afleiden waar we staan en welke reputatie we hebben. Gelukkig hebben we garcia garcia garcia die aan al ons lijden een einde gaat maken... samen met kwek en kwak (kan me de namen niet herinneren, ene nietemeijer en nog een niemendal)
  • 4 Jun 2019 om 21:09
    • Quote van 4 Jun 2019 om 17:01
      De zoveelste overloper !
    Gekke Henkie. Op en top. Denk eens na.....
  • 4 Jun 2019 om 21:06
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:30
      Misschien is de volgorde wel andersom, PEC biedt Loohuis een goed driejarig contract, Loohuis zoekt een stok om zijn huidige club te slaan en te vertrekken.
    Je kan wel eens gelijk hebben. 20 mei is er een gesprek geweest, op basis daarvan moest nog een voorstel worden gedaan. Het is niet ongebruikelijk dat hierbij nog wat heen en weer geschreven moet worden tussen de partijen. Dus je bent al gauw een paar werkdagen verder Er zaten nog 2 weekenden en hemelvaartsdag tussen, maar binnen 2 weken is niet alleen het voorstel van FCT ter zijde geschoven, maar ook een contract met Zwolle getekend.
  • 4 Jun 2019 om 20:30
    Misschien is de volgorde wel andersom, PEC biedt Loohuis een goed driejarig contract, Loohuis zoekt een stok om zijn huidige club te slaan en te vertrekken.
  • 4 Jun 2019 om 20:10
    Hoor je die Leon toch nooit over, gek hè
  • 4 Jun 2019 om 20:09
    Welnee mannen: dit is het succesvolle beleid van de geweldige E B bij sommigen bekend als kammetje - geweldig geliefd bij de mannen die een succes van onze jeugd hebben gemaakt (sarcasme hoor je toch wel een beetje)
  • 4 Jun 2019 om 20:02
    Ikzeg. Wat is er aan de hand als ook deze jeugd trainer weg loopt en in Zwolle tekent voor 3 jaar. Hmm speelt er een geld kwestie of komt er een andere aanpak bij ons fctwente. Waar ie niet mee eens is dat kan. De echte waarheid zal wel nooit echt naar boven komen. Ik wens hem wel succes toe
  • 4 Jun 2019 om 18:59
    Heeft hij misschien ook een onervaren assistent die het van hem over kan nemen? Want dat past wel in de trend. Een succesvolle trainer wegbonjouren, en een gokje nemen met een assistent. En dan zeggen: "Ik heb er wel vertrouwen in, het kan best goed uitpakken, kww".
  • 4 Jun 2019 om 17:08
    • Quote van 4 Jun 2019 om 17:02
      Pec neemt hem gelijk voor drie jaar blijkbaar doen wij toch wat verkeert.
    en er zullen ook nog wel een paar talenten met hem mee gaan naar Zwolle..tja..
  • 4 Jun 2019 om 17:07
    Bijsmaak bij dit bericht eerlijk gezegd.Beloven en niet nakomen? De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.Of is de wil van TvL wet?
  • 4 Jun 2019 om 17:02
    Pec neemt hem gelijk voor drie jaar blijkbaar doen wij toch wat verkeert.
  • 4 Jun 2019 om 17:01
    De zoveelste overloper !
  • 4 Jun 2019 om 16:39
    Hoogste wat Loohuis heeft gespeeld was Veendam . Wellicht past hij dan beter bij PEC dan bij ons.Twente mag trouwens hun afd. HR wel eens "opschonen" lijkt me.
  • 4 Jun 2019 om 15:45
    Looshuis is een slappe zak, alleen door goed materiaal is hij kampioen geworden en als ik zeg dat het een slappe geloof me maar heb hem als trainer gehad bij het eerste van losser, dat was net voordat hij naar Twente ging
  • 4 Jun 2019 om 15:14
    Mmmm wie er ook gelijk heeft; personeelsbeleid is niet de sterkste kant van FCT! Verwarring moet je niet laten ontstaan en kan je bijna altijd voorkomen! Jammer dat de succestrainer de pleiterik maakt!
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›