'FC Twente dreigt groot talent kwijt te raken aan Engelse club'

( 62 reacties)
'FC Twente dreigt groot talent kwijt te raken aan Engelse club'

Bram Marsman gaat waarschijnlijk vertrekken bij FC Twente, zo weet RTV Oost te melden. Het talent van FC Twente Onder 16 staat in de nadrukkelijke belangstelling van Wolverhampton Wanderers, waardoor hij zijn loopbaan kan vervolgen in Engeland.

Eerder vandaag werd al bekend dat ook Niek Loohuis vertrekt bij de club uit Enschede. De succesvolle oefenmeester, die FC Twente Onder 19 naar de Eredivisie leidde, gaat aan de slag bij PEC Zwolle en heeft een contract voor drie seizoenen getekend bij zijn nieuwe club.

Bij FC Twente kon Loohuis voor één seizoen bijtekenen, maar hij besloot om die aanbieding naast zich neer te leggen. "Er is teveel gezegd en teveel beloofd wat ik op 20 mei bij mijn laatste gesprek niet op papier heb teruggezien”, legt hij uit op de website van Tubantia. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jun 2019 om 09:17
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:41
      Ik niet, een dictator duldt geen inspraak.
    Waar baseer je dit op Anske? Heb jij ooit onder hem mogen werken, of roep je dit omdat jij deze man enorm haat?
  • 4 Jun 2019 om 23:38
    • Quote van 4 Jun 2019 om 23:20
      TvL een dictator? Als TD? Heeft hij dan geen mensen die hem controleren? We hebben toch ook een AD, RVC en SB. Is er dan niets veranderd vergeleken met de periode JM?
    ANS heeft geen kennis kunnen nemen hoe het binnen de sportieve afdeling functioneert. Dat is ook niet erg, want daar ligt zijn expertise niet zoals hij al eerder aangaf......
  • 4 Jun 2019 om 23:27
    • Quote van 4 Jun 2019 om 22:01
      Jammer
    Weet niet of dat echt jammer is. Is redelijke speler maar komt nu nog veel te kort voor eerste. Als we hem nu kunnen verkopen zie ik daar geen probleem in.
  • 4 Jun 2019 om 23:22
    • Quote van 4 Jun 2019 om 23:20
      TvL een dictator? Als TD? Heeft hij dan geen mensen die hem controleren? We hebben toch ook een AD, RVC en SB. Is er dan niets veranderd vergeleken met de periode JM?
    Geloof jij dit? Nou ik niet, het is inderdaad een apart type maar geen dictator.
  • 4 Jun 2019 om 23:20
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:41
      Ik niet, een dictator duldt geen inspraak.
    TvL een dictator? Als TD? Heeft hij dan geen mensen die hem controleren? We hebben toch ook een AD, RVC en SB. Is er dan niets veranderd vergeleken met de periode JM?
  • 4 Jun 2019 om 22:55
    Ikzeg. Iedereen weet de jeugd heeft de toekomst. Maar iedereen weet ook dat je ze tegen woordig zo kwijt bent, het is zo zonder dat geld meer kan kapot maken dan dat je lief is. Wat deze knapen ook doen ik zal ze het beste wensen. Maar had jullie graag in ons fctwente 1 willen zien.
  • 4 Jun 2019 om 22:48
    • Quote van 4 Jun 2019 om 22:37
      Ik hoop dat ooit de dag komt dat je mij uit gaat leggen wat ik als ondernemer allemaal moet weten, schoolmeester.
    Er komt een dag dat je beseft dat je als ondernemer verantwoordelijkheden hebt, niet alleen naar jouw zelf, maar ook naar jouw personeel en samenleving..... dan verwoordt je zaken niet zoals jij dat doet..... schoolmeester? dat ben ik zeker niet.... althans niet voor jou.....
  • 4 Jun 2019 om 22:43
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:41
      Ik niet, een dictator duldt geen inspraak.
    Dominant en eigenzinnig is hij, dat is niet erg..... een dictator is hij alleen voor degenen die geen toegevoegde waarde hebben.......
  • 4 Jun 2019 om 22:37
    • Quote van 4 Jun 2019 om 22:16
      Waar zeg ik dat? Ik schrijf alleen dat ik niet van persoonlijke betiteling hou, wie het ook betreft.... termen als "asociale beledigingen" zijn geheel voor jouw rekening en niet des ondernemers.... Het heeft overigens niets met mijn reactie naar BAM, HBx2 te maken.... Als ondernemer moet je dit soort zaken toch onderkennen?
    Ik hoop dat ooit de dag komt dat je mij uit gaat leggen wat ik als ondernemer allemaal moet weten, schoolmeester.
  • 4 Jun 2019 om 22:21
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:36
      Totaal respectloos dit - waar haal je dit vandaan - heb je voor voetbalbestuurder doorgeleerd - met jouw visie was het allemaal goed gekomen. Respectloos na alles wat er gebeurd is! Totaal waardeloze nonsense
    Is het onzinnig om te stellen dat JvH al in januari 2018 had moeten vertrekken omdat het debacle al gaande was? Wat is hier respectloos aan? Wat de 3 smileys bij BAM betreft, iemand die er 3 accounts op na houdt, vraagt erom....
  • 4 Jun 2019 om 22:20
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:37
      Je lult weer uit je nek.......die smileys gebruik je al jaren, niet enkel bij mij. Feit.
    3 smileys alleen maar bij jou omdat je 3 accounts nodig denkt/meent te moeten hebben..... alles in 3-voud, dus ook "domme reacties"?
  • 4 Jun 2019 om 22:19
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:46
      Citro heeft vooral problemen met mij, ans en wat anderen, mensen die weerwoord bieden op de eindloze sputterpoep die hij spuwt. Ik zou ten alle tijden niet reageren als wat hij zegt enig meerwaarde heeft, maar het is steevast inhoudsloos abstract gelul.
    Ik heb geen enkel probleem, reageer alleen op posts die een reactie verdienen, of als er onzin verkondigd wordt.... Kan ik het helpen dat dit bij sommige forumleden vaker gebeurt, dan bij anderen? Ik heb niet meer meerwaarde dan wie dan ook..... Jij vindt dat blijkbaar belangrijk, boeien toch?
  • 4 Jun 2019 om 22:16
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:39
      Begrijp ik het goed dat je ook respect hebt voor de asosiale beledigingen van JaDie en Enschede 78 naar andere forumleden ? Daar hoor ik je nooit over.
    Waar zeg ik dat? Ik schrijf alleen dat ik niet van persoonlijke betiteling hou, wie het ook betreft.... termen als "asociale beledigingen" zijn geheel voor jouw rekening en niet des ondernemers.... Het heeft overigens niets met mijn reactie naar BAM, HBx2 te maken.... Als ondernemer moet je dit soort zaken toch onderkennen?
  • 4 Jun 2019 om 22:01
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:59
      Offtopic: Leegloop Twente talenten in gang. Spits Van de Schepop naar Duitse club.
    Jammer
  • 4 Jun 2019 om 21:59
    Offtopic: Leegloop Twente talenten in gang. Spits Van de Schepop naar Duitse club.
  • 4 Jun 2019 om 21:58
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:39
      Begrijp ik het goed dat je ook respect hebt voor de asosiale beledigingen van JaDie en Enschede 78 naar andere forumleden ? Daar hoor ik je nooit over.
    Waarom blijf jij nou doorgaan over Enschede78 en mij? Wij hebben hier niets mee van doen en toch betrek je ons hier in? Ik begrijp niet waarom het weer rustig is nu weer wat probeert aan te wakkeren, ik vind het jammer dat in een discussie waar wij niets mee te doen hebben, jij vervolgens ons er weer in betrekt. Dat slaat toch ook nergens op!
  • 4 Jun 2019 om 21:41
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:57
      Juist die man heeft missers gemaakt maar ook hoop goeds gedaan, en ik heb er wel vertrouwen in.
    Ik niet, een dictator duldt geen inspraak.
  • 4 Jun 2019 om 21:39
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:31
      De smileys zijn er niet om je toe te lachen..... Zijn daarom alleen bij jou van toepassing.... ik weet het, bij jou duurt het wat langer.... Besef je nu pas dat als men bij FcT toen doorgepakt had wat JvH betreft, een heleboel ellende bespaard was gebleven? Het liep anders, ook begrijpelijk.... maar dat is te moeilijk voor jou...... Mijn meerwaarde? lekker belangrijk.... dat is alleen voor "Ego's" weggelegd..... boeien.... iedereen is voor mij even belangrijk, zolang er sprake is van respect....
    Begrijp ik het goed dat je ook respect hebt voor de asosiale beledigingen van JaDie en Enschede 78 naar andere forumleden ? Daar hoor ik je nooit over.
  • 4 Jun 2019 om 21:34
    • Quote van 4 Jun 2019 om 21:25
      Gerucht nogmaals een gerucht gaande dat (Fred Rutten) hoogstwaarschijnlijk naar Cercle Brugge gaat? De middenmoot van de Belgische competitie. Iemand die hier iets meer over weet?
    https://soccerlink.fr/2019/06/04/non-classe/info-soccer-link/fred-rutten-futur-coach-du-cercle-de-bruges-1627.html
  • 4 Jun 2019 om 21:25
    Gerucht nogmaals een gerucht gaande dat (Fred Rutten) hoogstwaarschijnlijk naar Cercle Brugge gaat? De middenmoot van de Belgische competitie. Iemand die hier iets meer over weet?
  • 4 Jun 2019 om 21:06
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:56
      Ja tuurlijk kerel, dus Ted bepaalde de wissels? Nou dan kun je zien als dat al zo is , waar ik niets van geloof, dat Pusic een mietje is? Want dan had hij moeten zeggen Ted ga jij het lekker doen. Dus dit verhaal klopt van geen kant, en Ted heeft hem nog een signaal gegeven dat het voetbal beter moest, dus deze theorie klopt niet. En waarom denk jij dat enkele dragende spelers hun beklag zijn gaan doen over Pusic? Nee geen wisselspelers maar bepalende spelers kerel.
    Een theorie zou kunnen zijn dat spelers extra betaald kregen als ze op het wedstrijdformulier zouden staan en de club op deze manier geld zou uitsparen door er dus minder in te zetten. Geen idee of dat zo is
  • 4 Jun 2019 om 20:57
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:50
      Heerenveen gaat door met Johnny Janssen... Er is idd geen garantie dat GGG het goed gaat doen, maar ik hoop dat TvL terecht vertrouwen in hem heeft. Ondanks een aantal missers heeft TvL in hoofdzaak goed werk geleverd bij diverse clubs.
    Juist die man heeft missers gemaakt maar ook hoop goeds gedaan, en ik heb er wel vertrouwen in.
  • 4 Jun 2019 om 20:56
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:28
      Fijn dat jij denkt dat Pusic verantwoordelijk was voor het beleid. Was, is en blijft gewoon Ted schat. De hele onzin van 4 wisselspelers, Ted en enkel Ted.
    Ja tuurlijk kerel, dus Ted bepaalde de wissels? Nou dan kun je zien als dat al zo is , waar ik niets van geloof, dat Pusic een mietje is? Want dan had hij moeten zeggen Ted ga jij het lekker doen. Dus dit verhaal klopt van geen kant, en Ted heeft hem nog een signaal gegeven dat het voetbal beter moest, dus deze theorie klopt niet. En waarom denk jij dat enkele dragende spelers hun beklag zijn gaan doen over Pusic? Nee geen wisselspelers maar bepalende spelers kerel.
  • 4 Jun 2019 om 20:50
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:07
      Precies wat je zegt (maar niet bedoelde). Zet kwik kwek en kwak voor de groep, en hoop dat ze hoge ogen gooien.

      Er is niemand op dit forum, of in dit leven, wiens baas/directeur uit de lucht is komen vallen, en dat dit dan ook een goed gevolg/vervolg heeft gehad.

      Gezien onze toekomst duister is, heb je enkel het verleden. Ervaringsloze assistenten hebben bij FCT geen lang leven (en nee, verbeek is geen eerlijk counter argument). Maar ik herinner me olaitan, thesker en minimaal 11 meer dramatische aanvullingen van Ted. De drama in de KKD ondanks een eerste plek. En dan het kunstje met een Albert Ferer bij Vitesse. Zo'n geschoolde gamba die vitesse richting de afgrond hielp.

      Dus nogmaals, hoe is het verleden een garantie voor het heden of de toekomst als het verleden bewijs op bewijs levert voor misstappen, valkuilen en falend beleid. En dat gaan we bij de meest complexe club van het land nogmaals herhalen?

    Heerenveen gaat door met Johnny Janssen... Er is idd geen garantie dat GGG het goed gaat doen, maar ik hoop dat TvL terecht vertrouwen in hem heeft. Ondanks een aantal missers heeft TvL in hoofdzaak goed werk geleverd bij diverse clubs.
  • 4 Jun 2019 om 20:46
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:36
      Totaal respectloos dit - waar haal je dit vandaan - heb je voor voetbalbestuurder doorgeleerd - met jouw visie was het allemaal goed gekomen. Respectloos na alles wat er gebeurd is! Totaal waardeloze nonsense
    Citro heeft vooral problemen met mij, ans en wat anderen, mensen die weerwoord bieden op de eindloze sputterpoep die hij spuwt. Ik zou ten alle tijden niet reageren als wat hij zegt enig meerwaarde heeft, maar het is steevast inhoudsloos abstract gelul.
  • 4 Jun 2019 om 20:42
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:44
      Dat kregen ze onder Pusic is inderdaad niet, daar was hij te laf voor. Maar denk dat het komend seizoen wel gaat gebeuren eingelijk ben ik daar wel van overtuigd. Want afgelopen seizoen was Pusic zo slim vd Lely er zomaar in te zetten , zonder speeltijd, en dat terwijl Roemoeratoe of hoe hè het ook schrijft verdienstelijk had gespeeld. Een goede trainer had die jongen daar neer gezet i.p.v. van der Lely, maar helaas was Pusic bang. En vd Lely werd aan alle kanten voorbij gelopen haha wat een inzicht van de top trainer Pusic.
    Logisch dat de jeugd vorig jaar weinig of geen kans kreeg, prioriteit 1 was promoveren en dat is gehaald. Met jeugd inpassen was de kans klein om promotie af te dwingen.
  • 4 Jun 2019 om 20:38
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:28
      Fijn dat jij denkt dat Pusic verantwoordelijk was voor het beleid. Was, is en blijft gewoon Ted schat. De hele onzin van 4 wisselspelers, Ted en enkel Ted.
    Volgens mij zitten jullie er beide naast????
  • 4 Jun 2019 om 20:37
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:31
      De smileys zijn er niet om je toe te lachen..... Zijn daarom alleen bij jou van toepassing.... ik weet het, bij jou duurt het wat langer.... Besef je nu pas dat als men bij FcT toen doorgepakt had wat JvH betreft, een heleboel ellende bespaard was gebleven? Het liep anders, ook begrijpelijk.... maar dat is te moeilijk voor jou...... Mijn meerwaarde? lekker belangrijk.... dat is alleen voor "Ego's" weggelegd..... boeien.... iedereen is voor mij even belangrijk, zolang er sprake is van respect....
    Je lult weer uit je nek.......die smileys gebruik je al jaren, niet enkel bij mij. Feit.
  • 4 Jun 2019 om 20:36
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:31
      De smileys zijn er niet om je toe te lachen..... Zijn daarom alleen bij jou van toepassing.... ik weet het, bij jou duurt het wat langer.... Besef je nu pas dat als men bij FcT toen doorgepakt had wat JvH betreft, een heleboel ellende bespaard was gebleven? Het liep anders, ook begrijpelijk.... maar dat is te moeilijk voor jou...... Mijn meerwaarde? lekker belangrijk.... dat is alleen voor "Ego's" weggelegd..... boeien.... iedereen is voor mij even belangrijk, zolang er sprake is van respect....
    Totaal respectloos dit - waar haal je dit vandaan - heb je voor voetbalbestuurder doorgeleerd - met jouw visie was het allemaal goed gekomen. Respectloos na alles wat er gebeurd is! Totaal waardeloze nonsense
  • 4 Jun 2019 om 20:31
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:14
      Waar haal je deze wijsheid vandaan?
    Zijn duim en glazen bol, die heikneuter stelt hiet letterlijk te weten dat wat gaat komen beter is. Hetgeen een grotere waarschuwing voor ons allen is, want zodra korfbal-citro denkt dat iets een goed idee is .... gaat het zeer snel fout. Heb hem wel vaker gezegd dat hij een meerwaarde zou zijn op www.punniken.nl
  • 4 Jun 2019 om 20:31
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:25
      Leuk die smileys .... de insinuatie van je ultra domme vraag, berust op de toekomst waar niemand boeh of bah over kan zeggen, dus je smileys refereren aan een losvast project waar niemand iets van weet of over kan voorspellen. Is dit nu echt de waarde van je bijdragen ?? Ja, we hebben jou slechts eenmaal in actie gezien, de nieuwjaarsreceptie en hoe jij bij hoog en laag beweerde dat JvH zou aftreden. En dat was, is en blijft de som van je meerwaarde: helemaal niets.
    De smileys zijn er niet om je toe te lachen..... Zijn daarom alleen bij jou van toepassing.... ik weet het, bij jou duurt het wat langer.... Besef je nu pas dat als men bij FcT toen doorgepakt had wat JvH betreft, een heleboel ellende bespaard was gebleven? Het liep anders, ook begrijpelijk.... maar dat is te moeilijk voor jou...... Mijn meerwaarde? lekker belangrijk.... dat is alleen voor "Ego's" weggelegd..... boeien.... iedereen is voor mij even belangrijk, zolang er sprake is van respect....
  • 4 Jun 2019 om 20:28
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:44
      Dat kregen ze onder Pusic is inderdaad niet, daar was hij te laf voor. Maar denk dat het komend seizoen wel gaat gebeuren eingelijk ben ik daar wel van overtuigd. Want afgelopen seizoen was Pusic zo slim vd Lely er zomaar in te zetten , zonder speeltijd, en dat terwijl Roemoeratoe of hoe hè het ook schrijft verdienstelijk had gespeeld. Een goede trainer had die jongen daar neer gezet i.p.v. van der Lely, maar helaas was Pusic bang. En vd Lely werd aan alle kanten voorbij gelopen haha wat een inzicht van de top trainer Pusic.
    Fijn dat jij denkt dat Pusic verantwoordelijk was voor het beleid. Was, is en blijft gewoon Ted schat. De hele onzin van 4 wisselspelers, Ted en enkel Ted.
  • 4 Jun 2019 om 20:27
    • Quote van 4 Jun 2019 om 20:14
      Waar haal je deze wijsheid vandaan?
    BAM's logica gevolgd.... let op de smileys.....
  • 4 Jun 2019 om 20:25
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:41
      Dus JvH met GJV was een betere oplossing dan TvL met GGG? :-) :-) :-)
    Leuk die smileys .... de insinuatie van je ultra domme vraag, berust op de toekomst waar niemand boeh of bah over kan zeggen, dus je smileys refereren aan een losvast project waar niemand iets van weet of over kan voorspellen. Is dit nu echt de waarde van je bijdragen ?? Ja, we hebben jou slechts eenmaal in actie gezien, de nieuwjaarsreceptie en hoe jij bij hoog en laag beweerde dat JvH zou aftreden. En dat was, is en blijft de som van je meerwaarde: helemaal niets.
  • 4 Jun 2019 om 20:18
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:30
      Ik vond het degradatie team van Verbeek kwalitatief sterker dan het kampioensteam van pusic!
    Persoonlijk vond ik Assaidi ons grootste probleem.

    Je hebt een goed punt, toch is er een verschil. Als je wint, heb je vertrouwen. Ik denk dat het groepsgevoel, de cohesie, automatisch intrede doet als je wind in de rug hebt, en zodra er sprake is van aanhoudende tegenslag dat de spiraal van mentale verslapping erg zwaar gaat wegen, en doorslaggevend kan zijn, en dat de KKD dit jaar (met volslagen belachelijk voetbal, maar wel de juiste insteek) geenzins valt te vergelijken met de ED.

    Volgend seizoen zullen we redelijk tot goed van wal moeten steken om stabiel te worden, alles minder dan matig zal zijn weerslag hebben en zeer zware gevolgen. Het is geen geheim dat ik nul vertrouwen heb in Ted, of een eventuele Fred, en liever had gezien dat we in onze TS minimaal 1 figuur zouden hebben met 15 jaar relevante ervaring.
  • 4 Jun 2019 om 20:14
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:41
      Dus JvH met GJV was een betere oplossing dan TvL met GGG? :-) :-) :-)
    Waar haal je deze wijsheid vandaan?
  • 4 Jun 2019 om 19:46
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:41
      Dus JvH met GJV was een betere oplossing dan TvL met GGG? :-) :-) :-)
    Nou echt niet dat waren de 2 die ons bijna het laatste setje richting afgrond gaven.
  • 4 Jun 2019 om 19:44
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:32
      En gelijk hebben ze dat ze vertrekken. Twente jeugd krijgt geen enkele kans om te debuteren.
    Dat kregen ze onder Pusic is inderdaad niet, daar was hij te laf voor. Maar denk dat het komend seizoen wel gaat gebeuren eingelijk ben ik daar wel van overtuigd. Want afgelopen seizoen was Pusic zo slim vd Lely er zomaar in te zetten , zonder speeltijd, en dat terwijl Roemoeratoe of hoe hè het ook schrijft verdienstelijk had gespeeld. Een goede trainer had die jongen daar neer gezet i.p.v. van der Lely, maar helaas was Pusic bang. En vd Lely werd aan alle kanten voorbij gelopen haha wat een inzicht van de top trainer Pusic.
  • 4 Jun 2019 om 19:41
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:07
      Precies wat je zegt (maar niet bedoelde). Zet kwik kwek en kwak voor de groep, en hoop dat ze hoge ogen gooien.

      Er is niemand op dit forum, of in dit leven, wiens baas/directeur uit de lucht is komen vallen, en dat dit dan ook een goed gevolg/vervolg heeft gehad.

      Gezien onze toekomst duister is, heb je enkel het verleden. Ervaringsloze assistenten hebben bij FCT geen lang leven (en nee, verbeek is geen eerlijk counter argument). Maar ik herinner me olaitan, thesker en minimaal 11 meer dramatische aanvullingen van Ted. De drama in de KKD ondanks een eerste plek. En dan het kunstje met een Albert Ferer bij Vitesse. Zo'n geschoolde gamba die vitesse richting de afgrond hielp.

      Dus nogmaals, hoe is het verleden een garantie voor het heden of de toekomst als het verleden bewijs op bewijs levert voor misstappen, valkuilen en falend beleid. En dat gaan we bij de meest complexe club van het land nogmaals herhalen?

    Dus JvH met GJV was een betere oplossing dan TvL met GGG? :-) :-) :-)
  • 4 Jun 2019 om 19:38
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:27
      Dit is natuurlijk het verhaal van 1 kant. Uiteraard moet de beste jeugd worden verleid om zo lang mogelijk bij de club blijven, maar afgelopen seizoen telde maar 1 ding: promotie. Pas daarna kon de club schakelen. Ook groeien de bomen niet meer tot in de hemel. De tijd van u vraagt, wij draaien is geweest.
    Loohuis en Marsman hebben René Wagelaar als zaakwaarnemer,zeer rancuneus tegen onze club,wil al zijn spelers het liefst wegbrengen,Marsman is erg jammer,Nederlands elftal speler,hoop dat hij vd Lely wegbrengtdat zou goed voor ons zijn,helaas heeft hij Tijs Veldhuis ook,hij is er maar druk mee.
  • 4 Jun 2019 om 19:36
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:14
      Verbeek mag NOOIT een referentiekader zijn, simpelweg omdat hij is ingestapt in een team/club vol onbalans en onvermogen. Ted heeft destijds 10 wanspelers binnen gesleept, van halst moest vanaf nul beginnen, dat terwijl Jacobs ons destijds (met reserves) vanaf het nulpunt liet beginnen. Het was domino der incompetenten, voortvloeiend uit een incapabele RVC en SB.
    Verbeek was een grote narcist kerel, en hij had het gewoon moeten redden met de selectie . En Verbeek heeft met zijn verdedigende opstelling mede gezorgd voor degradatie. En als hij zo een goede trainer is waarom kreeg gij Maher dan niet aan het voetballen. En moest Hamlap komen op zijn voorspraak, en heeft de club onverantwoord geld gekost, net als het handelen van JvH. Dat wat Twente nog dieper de afgrond in drukken dan dat het al was. Dat waren GJV en JvH verantwoordelijk voor.
  • 4 Jun 2019 om 19:32
    En gelijk hebben ze dat ze vertrekken. Twente jeugd krijgt geen enkele kans om te debuteren.
  • 4 Jun 2019 om 19:30
    • Quote van 4 Jun 2019 om 19:14
      Verbeek mag NOOIT een referentiekader zijn, simpelweg omdat hij is ingestapt in een team/club vol onbalans en onvermogen. Ted heeft destijds 10 wanspelers binnen gesleept, van halst moest vanaf nul beginnen, dat terwijl Jacobs ons destijds (met reserves) vanaf het nulpunt liet beginnen. Het was domino der incompetenten, voortvloeiend uit een incapabele RVC en SB.
    Ik vond het degradatie team van Verbeek kwalitatief sterker dan het kampioensteam van pusic!
  • 4 Jun 2019 om 19:14
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:58
      Ik ben het helemaal met je eens, maar BAM zijn reactie, hij vergeet te vermelden dat we ook geen beste trainer hadden, met rare opstellingen, rare wissels, ploeg vol angst, en een hoop mazzel dat de concurrentie veel liet liggen. Ik heb vertrouwen in Ted en ook wel in GG, alhoewel ik ook liever ervaren trainer had, maar is ook geen garantie voor succes. Zie oa Verbeek
    Verbeek mag NOOIT een referentiekader zijn, simpelweg omdat hij is ingestapt in een team/club vol onbalans en onvermogen. Ted heeft destijds 10 wanspelers binnen gesleept, van halst moest vanaf nul beginnen, dat terwijl Jacobs ons destijds (met reserves) vanaf het nulpunt liet beginnen. Het was domino der incompetenten, voortvloeiend uit een incapabele RVC en SB.
  • 4 Jun 2019 om 19:07
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:32
      Andere clubs hebben ook nog geen volledige selectie. De staf met zich idd nog bewijzen, maar bewezen kwaliteit bestaat niet. Of je moet verwachten dat we Pep, Mourinho of Koeman voor de groep kunnen krijgen.
    Precies wat je zegt (maar niet bedoelde). Zet kwik kwek en kwak voor de groep, en hoop dat ze hoge ogen gooien.

    Er is niemand op dit forum, of in dit leven, wiens baas/directeur uit de lucht is komen vallen, en dat dit dan ook een goed gevolg/vervolg heeft gehad.

    Gezien onze toekomst duister is, heb je enkel het verleden. Ervaringsloze assistenten hebben bij FCT geen lang leven (en nee, verbeek is geen eerlijk counter argument). Maar ik herinner me olaitan, thesker en minimaal 11 meer dramatische aanvullingen van Ted. De drama in de KKD ondanks een eerste plek. En dan het kunstje met een Albert Ferer bij Vitesse. Zo'n geschoolde gamba die vitesse richting de afgrond hielp.

    Dus nogmaals, hoe is het verleden een garantie voor het heden of de toekomst als het verleden bewijs op bewijs levert voor misstappen, valkuilen en falend beleid. En dat gaan we bij de meest complexe club van het land nogmaals herhalen?

  • 4 Jun 2019 om 18:58
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:32
      Andere clubs hebben ook nog geen volledige selectie. De staf met zich idd nog bewijzen, maar bewezen kwaliteit bestaat niet. Of je moet verwachten dat we Pep, Mourinho of Koeman voor de groep kunnen krijgen.
    Ik ben het helemaal met je eens, maar BAM zijn reactie, hij vergeet te vermelden dat we ook geen beste trainer hadden, met rare opstellingen, rare wissels, ploeg vol angst, en een hoop mazzel dat de concurrentie veel liet liggen. Ik heb vertrouwen in Ted en ook wel in GG, alhoewel ik ook liever ervaren trainer had, maar is ook geen garantie voor succes. Zie oa Verbeek
  • 4 Jun 2019 om 18:55
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:27
      Dit is natuurlijk het verhaal van 1 kant. Uiteraard moet de beste jeugd worden verleid om zo lang mogelijk bij de club blijven, maar afgelopen seizoen telde maar 1 ding: promotie. Pas daarna kon de club schakelen. Ook groeien de bomen niet meer tot in de hemel. De tijd van u vraagt, wij draaien is geweest.
    BAM vergeet snel en kan alleen maar "bashen"...... daarmee compenseert hij een gebrek aan kennis...... Je hebt natuurlijk gelijk.....
  • 4 Jun 2019 om 18:54
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:37
      Op zich wel jammer dat talenten weg gaan terwijl we het daar juist van moeten hebben de komende jaren. En ik heb gehoord dat Maher naar Utrecht gaat dubbel balen dus.
    Gaat Maher naar Utrecht????
  • 4 Jun 2019 om 18:50
    Wat een drama! Zelfs de allerjongsten verlaten ons! Gelukkig is er vandaag ook een nieuw kereltje bij gekomen. Toch belangrijk, die mutaties van de elftallen onder 16.
  • 4 Jun 2019 om 18:37
    Op zich wel jammer dat talenten weg gaan terwijl we het daar juist van moeten hebben de komende jaren. En ik heb gehoord dat Maher naar Utrecht gaat dubbel balen dus.
  • 4 Jun 2019 om 18:32
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:14
      Vanwege onze voltallige selectie nu ? Of vanwege een geweldige TS die collectief minder ervaring hebben dan Hake destijds ? Of vanwege Rutten in onofficiele capaciteit ? Of is het dat de nabije toekomst dusdanig ongewis is dat enkel een kww-houding mogelijk is?

      Ik wil best positief zijn, maar Ted heeft ooit mogen leunen op grootheden als ziyech etc, in de KKD was het kantje boord (geen aitor geen kampioen, en mazzel met Brama en Drommel). Dus, ik vraag me af... waar komt dat vertrouwen vandaan?
    Andere clubs hebben ook nog geen volledige selectie. De staf met zich idd nog bewijzen, maar bewezen kwaliteit bestaat niet. Of je moet verwachten dat we Pep, Mourinho of Koeman voor de groep kunnen krijgen.
  • 4 Jun 2019 om 18:27
    • Quote van 4 Jun 2019 om 17:23
      Klopt, en kan die jongen ook geen ongelijk geven. De jeugd wordt toch bijna nooit toegepast binnen onze club, terwijl onze jeugd echt niet slecht is. Iedereen zag afgelopen jaar dat bv Hölscher er geen pepernoot van bakte, maar elke keer maar weer werd opgesteld.
    Die komt ook uit de eigen jeugd.
  • 4 Jun 2019 om 18:27
    • Quote van 4 Jun 2019 om 17:25
      Zorgwekkend de quote van Loohuis: te veel gezegd, te veel beloften.
      En dan natuurlijk de aanstelling van kwik, kwek en kwak die als volslagen onervaren stromannetjes van Ted de 'ingroup' gaan vormen. Donkere wolken aan de horizon.
    Dit is natuurlijk het verhaal van 1 kant. Uiteraard moet de beste jeugd worden verleid om zo lang mogelijk bij de club blijven, maar afgelopen seizoen telde maar 1 ding: promotie. Pas daarna kon de club schakelen. Ook groeien de bomen niet meer tot in de hemel. De tijd van u vraagt, wij draaien is geweest.
  • 4 Jun 2019 om 18:14
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:07
      Volgens mij heeft het de afgelopen jaren al gestormd, gehoosd en zijn er tornado’s langsgetrokken. Ik zie toch wel weer wat blauwe lucht aan de horizon....
    Vanwege onze voltallige selectie nu ? Of vanwege een geweldige TS die collectief minder ervaring hebben dan Hake destijds ? Of vanwege Rutten in onofficiele capaciteit ? Of is het dat de nabije toekomst dusdanig ongewis is dat enkel een kww-houding mogelijk is?

    Ik wil best positief zijn, maar Ted heeft ooit mogen leunen op grootheden als ziyech etc, in de KKD was het kantje boord (geen aitor geen kampioen, en mazzel met Brama en Drommel). Dus, ik vraag me af... waar komt dat vertrouwen vandaan?
  • 4 Jun 2019 om 18:09
    • Quote van 4 Jun 2019 om 18:07
      Kammetje zit op 10,000 euro per maand (heb ik me laten vertellen). Indien waar, zit hij comfy.

      Vorig seizoen, verantwoordelijk voor schenk, misschien schepop. Zeer zeker niet Holscher, aitor, nacho, gonzalez, espinosa, ricardinho, brama. Wie dan wel ? (Gewoon een vraag)
    Hij houd zich vooral met de jeugdbezig kerel.
  • 4 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 4 Jun 2019 om 17:25
      Zorgwekkend de quote van Loohuis: te veel gezegd, te veel beloften.
      En dan natuurlijk de aanstelling van kwik, kwek en kwak die als volslagen onervaren stromannetjes van Ted de 'ingroup' gaan vormen. Donkere wolken aan de horizon.
    Volgens mij heeft het de afgelopen jaren al gestormd, gehoosd en zijn er tornado’s langsgetrokken. Ik zie toch wel weer wat blauwe lucht aan de horizon....
  • 4 Jun 2019 om 18:07
    • Quote van 4 Jun 2019 om 17:58
      Tja ted kijkt niet om naar eigen jeugdspelers en dan krijg je dit. Ben ook wel eens benieuwd of kammetje en ted op één lijn zouden zitten.
    Kammetje zit op 10,000 euro per maand (heb ik me laten vertellen). Indien waar, zit hij comfy.

    Vorig seizoen, verantwoordelijk voor schenk, misschien schepop. Zeer zeker niet Holscher, aitor, nacho, gonzalez, espinosa, ricardinho, brama. Wie dan wel ? (Gewoon een vraag)
  • 4 Jun 2019 om 18:05
    Doei! Doe Bilal de groeten.
  • 4 Jun 2019 om 17:58
    Tja ted kijkt niet om naar eigen jeugdspelers en dan krijg je dit. Ben ook wel eens benieuwd of kammetje en ted op één lijn zouden zitten.
  • 4 Jun 2019 om 17:25
    Zorgwekkend de quote van Loohuis: te veel gezegd, te veel beloften.
    En dan natuurlijk de aanstelling van kwik, kwek en kwak die als volslagen onervaren stromannetjes van Ted de 'ingroup' gaan vormen. Donkere wolken aan de horizon.
  • 4 Jun 2019 om 17:23
    • Quote van 4 Jun 2019 om 17:02
      Met zijn achternaam staat hij hier al een streepje achter
    Klopt, en kan die jongen ook geen ongelijk geven. De jeugd wordt toch bijna nooit toegepast binnen onze club, terwijl onze jeugd echt niet slecht is. Iedereen zag afgelopen jaar dat bv Hölscher er geen pepernoot van bakte, maar elke keer maar weer werd opgesteld.
  • 4 Jun 2019 om 17:02
    Met zijn achternaam staat hij hier al een streepje achter
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›