FC Twente hoopt op terugkeer sterkhouders: ''Verzoek ingediend''

( 11 reacties)
FC Twente hoopt op terugkeer sterkhouders: ''Verzoek ingediend''

FC Twente hoopt Cristian González en Rafik Zekhnini nog een jaar te kunnen huren van respectievelijk Sevilla en Fiorentina. Het duo was afgelopen seizoen onderdeel van de ploeg die de titel pakte in de Keuken Kampioen Divisie.

"We hebben bij beide clubs het verzoek ingediend", laat technisch directeur Ted van Leeuwen weten in gesprek met TC Tubantia. Bij de Italianen is er recent een nieuwe managementteam aangesteld. "We moeten dus nog even geduld hebben."

Ook voor González moet FC Twente plaatsnemen in de wachtkamer. "In Spanje wordt er door de tweede teams nog steeds gevoetbald en bij Sevilla hebben ze net een nieuwe trainer aangesteld. Bovendien is de club nog in rouw vanwege het overlijden van Reyes", aldus Van Leeuwen.

Foto: Orange Pictures

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jun 2019 om 13:08
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:47
      Na een week nog? hou toch op heilig boontje !
    Er zijn landen Henk, daar wordt 2 weken gerouwd.......


    Heanig an. Ga even liggen en adem door je neus in, en vervolgens door je mond uit.......
  • 5 Jun 2019 om 13:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:39
      Dag gevoel krijg ik ook nu, dat Pleguzuelo de rechtsback misschien gaat worden. Waarvoor zouden ze Gonzales willen terughalen?
    Pleguezuelo kan linksback, centraal en rechtsback spelen. Heeft hij ook gedaan afgelopen seizoenen. Is dus gewoon afwachten, de beste spelers staan straks aan de aftrap.
  • 5 Jun 2019 om 10:47
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:49
      Met alle respect Henk, maar begrijp jij echt niet dat er rouw-periodes bestaan.....zo ook binnen een BVO?
    Na een week nog? hou toch op heilig boontje !
  • 5 Jun 2019 om 10:47
    Gonzales en Zekhnini nog een jaar bij FC Twente, dat zou fantastisch zijn.
  • 5 Jun 2019 om 10:22
    Ben bang dat het weer een jaar gaar worden van 6 maanden voorbereiding.
  • 5 Jun 2019 om 08:49
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:39
      Dag gevoel krijg ik ook nu, dat Pleguzuelo de rechtsback misschien gaat worden. Waarvoor zouden ze Gonzales willen terughalen?
    Back-up speler....reserve? Het zou me niets verbazen.....
  • 5 Jun 2019 om 08:49
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:38
      Met alle respect, maar als een oud speler overleden is, is dan zo'n voetbalorganisatie helemaal knock out ?
    Met alle respect Henk, maar begrijp jij echt niet dat er rouw-periodes bestaan.....zo ook binnen een BVO?
  • 5 Jun 2019 om 08:39
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:02
      Is die nieuwe speler dan voor rechtsachter gehaald?? Omdat Gonzales normaal gesproken basis was... Het is zo belangrijk dat spelers op hun bedoelde positie spelen...
    Dag gevoel krijg ik ook nu, dat Pleguzuelo de rechtsback misschien gaat worden. Waarvoor zouden ze Gonzales willen terughalen?
  • 5 Jun 2019 om 08:38
    Met alle respect, maar als een oud speler overleden is, is dan zo'n voetbalorganisatie helemaal knock out ?
  • 5 Jun 2019 om 08:08
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:02
      Is die nieuwe speler dan voor rechtsachter gehaald?? Omdat Gonzales normaal gesproken basis was... Het is zo belangrijk dat spelers op hun bedoelde positie spelen...
    Denk dat iedereen gewoon zijn eigen positie blijft behouden, hoe meer concurrentie hoe beter de selectie wordt !
  • 5 Jun 2019 om 08:02
    Is die nieuwe speler dan voor rechtsachter gehaald?? Omdat Gonzales normaal gesproken basis was... Het is zo belangrijk dat spelers op hun bedoelde positie spelen...
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›