FC Twente in gesprek met Ricardinho: ''Over een langer verblijf''

( 176 reacties)
FC Twente in gesprek met Ricardinho: ''Over een langer verblijf''

FC Twente moet nog altijd in gesprek met Manchester City over een mogelijke nieuwe huurperiode van Matthew Smith. Daarnaast zit de club ook om de tafel met Nacho en Ricardinho.

"De verwachting is dat City de middenvelder ergens anders gaat stallen. Smith werd vorige week al in verband gebracht met Anderlecht, waar City-icoon Vincent Kompany het komende seizoen als speler/trainer aan de slag gaat", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde namens TC Tubantia.

Iemand die sowieso niet terugkeert in het shirt van FC Twente is Ulrich Bapoh. "Hij is terug bij zijn oude club VfL Bochum. FC Twente is op dit moment ook nog in gesprek met de vleugelverdedigers Nacho en Ricardinho over een langer verblijf", aldus Ten Voorde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jun 2019 om 00:06
    • Quote van 5 Jun 2019 om 21:05
      Dank!

      Gaan we, voor de lol, Citro vragen om een breakdown van zijn salaris bruto naar netto (over twee jaar).

      Kom er maar in Citro:
    Jij "verdient" het in elk geval niet.... de rest is voor mij een weet en blijft voor jou een vraag.... :-) :-) :-)
  • 6 Jun 2019 om 00:03
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:45
      Sorrie moat. Van Basten was een mooie voetballer met een hele mooie voetbalfilosofie, zo mooi dat hij nu namens de FIFA voetbal mag verneuk...innoveren.

      Ik kan niet anders dan mensen vragen: heb jij ooit een chef/baas/directeur gehad zonder relevante werk-ervaring?

      Wat we bij FCT doen is tarten met het het 'gangbare', een middelvinger naar HRM-processen, een experiment aangaan bij een club die aan het infuus ligt. Citrol mag je sprookjes vertellen over Rutten, maar die is in beeld bij Cercle, en zal in beeld komen bij anderen. Rutten is relatief jong, kan gewoon overal aan de slag. Mijn hoop voor FCT is dat hij bondscoach gaat worden bij een of ander bananenrepubliek waardoor hij veelal thuis is. Ted, ongetwijfeld een vakman. Maar het is FC Twente en het begint nu veel te veel op FC Tedte te lijken.
    :-) :-) :-)
  • 5 Jun 2019 om 21:54
    • Quote van 5 Jun 2019 om 21:45
      Ik denk en ik hoop dat er mits er nog wat leuke spelers bij komen , en je zo snel mogelijk veilig speelt je gewoon leuk voetbal kunt laten zien, met strijd en passie. Als dat lukt ben ik tevreden, wat moet je nu dan zeggen totaal onrealistisch we gaan voor plek 4? Nee handhaving, strijd, leuk voetbal, passie dan is deze jongen dik tevreden. En dan rustig verder bouwen.
    Fair enough.... heb ik ook vrede mee.
  • 5 Jun 2019 om 21:45
    • Quote van 5 Jun 2019 om 21:30
      Als je ambitie plaats 14,13,12, is...……. dan is het voetbal veelal niet leuk. Hoeft ook niet, alles wat ik wil is rust in de tent en een duidelijk beleid. Ik hoef geen transparantie, 4-3-3 is me niet heilig. Geen geouwehoer meer, maar gewoon logica toepassen.
    Ik denk en ik hoop dat er mits er nog wat leuke spelers bij komen , en je zo snel mogelijk veilig speelt je gewoon leuk voetbal kunt laten zien, met strijd en passie. Als dat lukt ben ik tevreden, wat moet je nu dan zeggen totaal onrealistisch we gaan voor plek 4? Nee handhaving, strijd, leuk voetbal, passie dan is deze jongen dik tevreden. En dan rustig verder bouwen.
  • 5 Jun 2019 om 21:30
    • Quote van 5 Jun 2019 om 21:20
      Haha we gaan gewoon voor plek tussen 10 en 14 en hopelijk positieve uitschieter naar boven als het jaar met Unal. Als we maar wat leuker voetbal zien dan die bagger van afgelopen seizoen.
    Als je ambitie plaats 14,13,12, is...……. dan is het voetbal veelal niet leuk. Hoeft ook niet, alles wat ik wil is rust in de tent en een duidelijk beleid. Ik hoef geen transparantie, 4-3-3 is me niet heilig. Geen geouwehoer meer, maar gewoon logica toepassen.
  • 5 Jun 2019 om 21:22
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:55
      Nee hoor,een welgemeend advies,schoenmaker blijf bij je leest,ongetwijfeld ben jij een sponsor,dus jij weet dat de RVC zich met voetbalzaken niet bemoeit en dit overlaat aan Ted en hun adviseur Rutten,en dat ze samen de koers bepalen jij weet dat Fred zich er nu echt mee bemoeit,Ted is uiteraard eindverantwoordelijk,ze steken echt hun nek uit nu,je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat jij van voetbalzaken geen verstand hebt,dus hoe kun jij hier over oordelen ?Alles wat ik vraag is geef ze een eerlijke kans,kijk het eerst eens een poos aan tot de winterstop,en over Holscher,misschien wel fout gegaan,maar jij hebt ook een bedrijf,beslis jij nooit wat verkeerds?Einde seizoen alle plussen en minnen opgeteld,resultaat kampioen,dankzij Ted en de scouting, de trainers,en de spelers,nu zorgen dat er een goede selectie komt waar de trainers wat mee kunnen,al die vooroordelen,daar schiet je niets mee op,nog een paar weekjes,dan begint het circus weer,ben benieuwd wat er komt en gaat,er is geld zeg je,dan komt het zeker goed.Prettige avond allemaal.
    100+
  • 5 Jun 2019 om 21:20
    • Quote van 5 Jun 2019 om 21:14
      Nuchter bekeken, wat denk jij wat er gaat gebeuren als FCT onverhoopt tegen degradatie aan loopt te hikken de komende twee jaar? (of erger).
    Haha we gaan gewoon voor plek tussen 10 en 14 en hopelijk positieve uitschieter naar boven als het jaar met Unal. Als we maar wat leuker voetbal zien dan die bagger van afgelopen seizoen.
  • 5 Jun 2019 om 21:18
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:45
      Sorrie moat. Van Basten was een mooie voetballer met een hele mooie voetbalfilosofie, zo mooi dat hij nu namens de FIFA voetbal mag verneuk...innoveren.

      Ik kan niet anders dan mensen vragen: heb jij ooit een chef/baas/directeur gehad zonder relevante werk-ervaring?

      Wat we bij FCT doen is tarten met het het 'gangbare', een middelvinger naar HRM-processen, een experiment aangaan bij een club die aan het infuus ligt. Citrol mag je sprookjes vertellen over Rutten, maar die is in beeld bij Cercle, en zal in beeld komen bij anderen. Rutten is relatief jong, kan gewoon overal aan de slag. Mijn hoop voor FCT is dat hij bondscoach gaat worden bij een of ander bananenrepubliek waardoor hij veelal thuis is. Ted, ongetwijfeld een vakman. Maar het is FC Twente en het begint nu veel te veel op FC Tedte te lijken.
    Maar er zijn ook bewijzen van mooie voetballers die goede trainers zijn? Zidane, Jupp Heynckes, Guardiola, Koeman, enz enz, en zijn hogere klasse als GG, maar deze laten wel degelijk zien dat mooie goede voetballers zijn die ook een goed trainer zijn. Ze zijn van een hoger niveau als GG, maar het kan zo maar goed uit pakken. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. En ook in Ted ondanks dat hij een vreemd geval is mijn vertrouwen houden. Hij heeft Pusic toch maar de spelers aangedragen waar we ruimschoots kampioen zijn geworden ondanks het abnormaal slechte voetbal soms.
  • 5 Jun 2019 om 21:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:50
      Bam je weet dat ik een emotionele drinker ben he. Jetzt reicht schon wieder nach dem Kühlschrank met je mooie verkoop
    Nuchter bekeken, wat denk jij wat er gaat gebeuren als FCT onverhoopt tegen degradatie aan loopt te hikken de komende twee jaar? (of erger).
  • 5 Jun 2019 om 21:08
    FC Twente is in staat om iemand die echt van FC Twente houd de straat op de flikkeren en mensen die niets om FC Twente geven een dik salaris te geven en vast te houden. Voorbeelden te over!
  • 5 Jun 2019 om 21:06
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:50
      Bam je weet dat ik een emotionele drinker ben he. Jetzt reicht schon wieder nach dem Kühlschrank met je mooie verkoop
    Messi...…… je kent met te goed. :-) Beangstigend. :-)
  • 5 Jun 2019 om 21:05
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:44
      Het is volledig de waarheid. Totale kosten voor twee jaar.
    Dank!

    Gaan we, voor de lol, Citro vragen om een breakdown van zijn salaris bruto naar netto (over twee jaar).

    Kom er maar in Citro:
  • 5 Jun 2019 om 21:03
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:55
      Nee hoor,een welgemeend advies,schoenmaker blijf bij je leest,ongetwijfeld ben jij een sponsor,dus jij weet dat de RVC zich met voetbalzaken niet bemoeit en dit overlaat aan Ted en hun adviseur Rutten,en dat ze samen de koers bepalen jij weet dat Fred zich er nu echt mee bemoeit,Ted is uiteraard eindverantwoordelijk,ze steken echt hun nek uit nu,je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat jij van voetbalzaken geen verstand hebt,dus hoe kun jij hier over oordelen ?Alles wat ik vraag is geef ze een eerlijke kans,kijk het eerst eens een poos aan tot de winterstop,en over Holscher,misschien wel fout gegaan,maar jij hebt ook een bedrijf,beslis jij nooit wat verkeerds?Einde seizoen alle plussen en minnen opgeteld,resultaat kampioen,dankzij Ted en de scouting, de trainers,en de spelers,nu zorgen dat er een goede selectie komt waar de trainers wat mee kunnen,al die vooroordelen,daar schiet je niets mee op,nog een paar weekjes,dan begint het circus weer,ben benieuwd wat er komt en gaat,er is geld zeg je,dan komt het zeker goed.Prettige avond allemaal.
    Ik heb ooit gezegd dat ik geen verstand heb van voetbal technische zaken. Dat was omdat ik niet in discussie wil over spelers en trainers. Dat doen er hier al genoeg. Ik bezoek regelmatig de trainingen en bekijk regelmatig jeugdwedstrijden.
  • 5 Jun 2019 om 21:01
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:55
      Nee hoor,een welgemeend advies,schoenmaker blijf bij je leest,ongetwijfeld ben jij een sponsor,dus jij weet dat de RVC zich met voetbalzaken niet bemoeit en dit overlaat aan Ted en hun adviseur Rutten,en dat ze samen de koers bepalen jij weet dat Fred zich er nu echt mee bemoeit,Ted is uiteraard eindverantwoordelijk,ze steken echt hun nek uit nu,je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat jij van voetbalzaken geen verstand hebt,dus hoe kun jij hier over oordelen ?Alles wat ik vraag is geef ze een eerlijke kans,kijk het eerst eens een poos aan tot de winterstop,en over Holscher,misschien wel fout gegaan,maar jij hebt ook een bedrijf,beslis jij nooit wat verkeerds?Einde seizoen alle plussen en minnen opgeteld,resultaat kampioen,dankzij Ted en de scouting, de trainers,en de spelers,nu zorgen dat er een goede selectie komt waar de trainers wat mee kunnen,al die vooroordelen,daar schiet je niets mee op,nog een paar weekjes,dan begint het circus weer,ben benieuwd wat er komt en gaat,er is geld zeg je,dan komt het zeker goed.Prettige avond allemaal.
    We gaan het zien. Een eerlijke kans krijgen ze al en aankijken doen we ook want we hebben geen invloed op die wereld. Wat er gezegt wordt is dat we al jaren achter de feiten aanlopen. Waarom? Omdat de kennis weg is en omdat men bang is. FC Twente is overgenomen door mensen die never nooit onder normale omstandigheden hier aan het werk waren gekomen. Allemaal afvallers die niet snel bij een fantsoenlijke club aan de bak waren gekomen. Dat maakt de kans op falen natuurlijk veel groter en gezien het verleden van FC Twente is het heel normaal dat men kritisch is en blijft totdat het tegendeel bewezen is. Goed dat we kampioen zijn geworden maar ga nu niet overdrijven dat dit een wereldprestatie is geweest van Ted. Dan was die allang weggekocht door een veel grotere club.
  • 5 Jun 2019 om 20:56
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:52
      Wie betaald bepaald zeggen ze toch? Nou als ik sponsor was en ze kwamen weer met hem op de proppen dan stak ik de koppen bij elkaar.
    Precies, en doordat dit steeds niet gebeurd geeft dat al aan dat iedereen gewoon er voor zichzelf zit ipv voor het algemeen belang FC Twente. Triest.
    Proost... :-) ik neem er ook weer 1
  • 5 Jun 2019 om 20:55
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:21
      Ik heb absoluut geen Tedfobie, wel heb ik iets tegen mensen die misbruik maken van hun positie en vooral met geld wat anderen bijeen gebracht hebben. En Eppie, je gaat mij toch voorschrijven/adviseren waar over ik hier schrijven mag.
    Nee hoor,een welgemeend advies,schoenmaker blijf bij je leest,ongetwijfeld ben jij een sponsor,dus jij weet dat de RVC zich met voetbalzaken niet bemoeit en dit overlaat aan Ted en hun adviseur Rutten,en dat ze samen de koers bepalen jij weet dat Fred zich er nu echt mee bemoeit,Ted is uiteraard eindverantwoordelijk,ze steken echt hun nek uit nu,je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat jij van voetbalzaken geen verstand hebt,dus hoe kun jij hier over oordelen ?Alles wat ik vraag is geef ze een eerlijke kans,kijk het eerst eens een poos aan tot de winterstop,en over Holscher,misschien wel fout gegaan,maar jij hebt ook een bedrijf,beslis jij nooit wat verkeerds?Einde seizoen alle plussen en minnen opgeteld,resultaat kampioen,dankzij Ted en de scouting, de trainers,en de spelers,nu zorgen dat er een goede selectie komt waar de trainers wat mee kunnen,al die vooroordelen,daar schiet je niets mee op,nog een paar weekjes,dan begint het circus weer,ben benieuwd wat er komt en gaat,er is geld zeg je,dan komt het zeker goed.Prettige avond allemaal.
  • 5 Jun 2019 om 20:52
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:47
      Precies, vindt het buiten het weggegooide geld (het zoveelste geld dat weggegooit wordt bij onze club) al heel moeilijk te bevatten dat een speler die hier gefaald heeft en zijn contract netjes heeft uitgediend vanwege dat mooie salaris (zonder een tegenprestatie te leveren) gewoon weer aangenomen wordt. FC Twente wordt al jaren misbruikt door passanten. Is er nu niemand meer in Twente na het tijdperk Joop die een hart heeft voor FC Twente ipv zichzelf?
    Wie betaald bepaald zeggen ze toch? Nou als ik sponsor was en ze kwamen weer met hem op de proppen dan stak ik de koppen bij elkaar.
  • 5 Jun 2019 om 20:50
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:46
      Met Paul heb ik de hoop dat we iemand hebben die extreem behendig is in de toko verkopen….
    Bam je weet dat ik een emotionele drinker ben he. Jetzt reicht schon wieder nach dem Kühlschrank met je mooie verkoop
  • 5 Jun 2019 om 20:47
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:11
      Dat kost Tim Hölscher ca. Salaris, wedstrijd premies, autokosten, pensioenkosten, terwijl de grootste domste boer wist dat dit weggegooid geld was/is. Dat stinkt van alle kanten.
    Precies, vindt het buiten het weggegooide geld (het zoveelste geld dat weggegooit wordt bij onze club) al heel moeilijk te bevatten dat een speler die hier gefaald heeft en zijn contract netjes heeft uitgediend vanwege dat mooie salaris (zonder een tegenprestatie te leveren) gewoon weer aangenomen wordt. FC Twente wordt al jaren misbruikt door passanten. Is er nu niemand meer in Twente na het tijdperk Joop die een hart heeft voor FC Twente ipv zichzelf?
  • 5 Jun 2019 om 20:46
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:41
      Je mag wel kritiek hebben zeer zeker.ik vind Ted ook een rare snuiter absoluut maar ben bang dat we nog een paar jaartjes aan hem vastzitten hij en Paul bint mie te close. Maar het kan natuurlijk ook goed uitpakken vorig seizoen kampioen dus die heeft nog al wat credits denk ik bij de achterban.
    Met Paul heb ik de hoop dat we iemand hebben die extreem behendig is in de toko verkopen….
  • 5 Jun 2019 om 20:44
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:41
      Dat meeeeeeeeeeeeeen je niet? OMG!!! Laat het niet waar zijn! Is dat over een tweejarig contract? Of p/a?
    Het is volledig de waarheid. Totale kosten voor twee jaar.
  • 5 Jun 2019 om 20:41
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:34
      Sponsoring wil toch niet zeggen dat je geen kritiek of een mening mag hebben. Ik heb maar een belang en dat is de club FC Twente. Mensen als TvL zijn passanten.
    Je mag wel kritiek hebben zeer zeker.ik vind Ted ook een rare snuiter absoluut maar ben bang dat we nog een paar jaartjes aan hem vastzitten hij en Paul bint mie te close. Maar het kan natuurlijk ook goed uitpakken vorig seizoen kampioen dus die heeft nog al wat credits denk ik bij de achterban.
  • 5 Jun 2019 om 20:41
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:11
      Dat kost Tim Hölscher ca. Salaris, wedstrijd premies, autokosten, pensioenkosten, terwijl de grootste domste boer wist dat dit weggegooid geld was/is. Dat stinkt van alle kanten.
    Dat meeeeeeeeeeeeeen je niet? OMG!!! Laat het niet waar zijn! Is dat over een tweejarig contract? Of p/a?
  • 5 Jun 2019 om 20:37
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:14
      Feit is dat vorig seizoen,PSV en Emmen en Groningen een beginnende trainer hadden,alle drie goed tot zeer goed gedaan toch,nu wij AZ en Heerenveen,dus ANS die zijn allemaal gek?Beter dat jij je beperkt waar je verstand van hebt,de financiële kant,jij hebt echt een Tedfobie,gedane zaken nemen geen keer,geef ze gewoon een eerlijke kans,schijnbaar is er toch wat geld,mooi,bedankt sponsors,denk dat Ted dit wel goed gaat besteden,zodat de trainersstaf er wat moois mee gaat doen,ik heb er echt vertrouwen in dat het goed gaat komend seizoen, teveel terugkijken heeft geen zin,we moeten samen vooruit,Twente komt eraan!
    Eppie. Kom op.

    Bommel. Bij Marwijk in de opleiding, klaargestoomd door de groteren en met Taco van der Velde een uitstekend adviseur ( alle 3 kwamen bij mij veelvuldig over de vloer). Bij PSV een onmeunig support-netwerk en ondersteunende organisatie.

    Groningen. Buijs met een voetbalfosiel naast zich. GING FOUT. Enkel de huurlingen van Jans hebben Grun van de ondergang (of rampseizoen) weten te behoeden. Wellicht kon Buijs daar niet veel aan doen, maar toch….

    Emmen. Dick is al sedert wat ? 15, 16 , 17 jaar trainer of assitent of wat dan ook.

    En die gasten wil jij vergelijken met Kwik, Kwek en Kwak van FCT.

    Schandalig Eppie, ronduit schandalige justificatie.

    Teveel terug kijken heeft geen zin? Een ieder in het heden leert van het verleden.
  • 5 Jun 2019 om 20:34
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:28
      Jij kan toch zo goed rekenen Ans!! Nou reken er maar op dat eppie dat doet haha. Maar even zondergekheid Tedje zat er vorig seizoen toch ook al. Waarom steek jij er dan nog zoveel geld in als je ziet en weet dat Ted het in jouw ogen niet goed besteed.
    Sponsoring wil toch niet zeggen dat je geen kritiek of een mening mag hebben. Ik heb maar een belang en dat is de club FC Twente. Mensen als TvL zijn passanten.
  • 5 Jun 2019 om 20:28
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:21
      Ik heb absoluut geen Tedfobie, wel heb ik iets tegen mensen die misbruik maken van hun positie en vooral met geld wat anderen bijeen gebracht hebben. En Eppie, je gaat mij toch voorschrijven/adviseren waar over ik hier schrijven mag.
    Jij kan toch zo goed rekenen Ans!! Nou reken er maar op dat eppie dat doet haha. Maar even zondergekheid Tedje zat er vorig seizoen toch ook al. Waarom steek jij er dan nog zoveel geld in als je ziet en weet dat Ted het in jouw ogen niet goed besteed.
  • 5 Jun 2019 om 20:21
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:14
      Feit is dat vorig seizoen,PSV en Emmen en Groningen een beginnende trainer hadden,alle drie goed tot zeer goed gedaan toch,nu wij AZ en Heerenveen,dus ANS die zijn allemaal gek?Beter dat jij je beperkt waar je verstand van hebt,de financiële kant,jij hebt echt een Tedfobie,gedane zaken nemen geen keer,geef ze gewoon een eerlijke kans,schijnbaar is er toch wat geld,mooi,bedankt sponsors,denk dat Ted dit wel goed gaat besteden,zodat de trainersstaf er wat moois mee gaat doen,ik heb er echt vertrouwen in dat het goed gaat komend seizoen, teveel terugkijken heeft geen zin,we moeten samen vooruit,Twente komt eraan!
    Ik heb absoluut geen Tedfobie, wel heb ik iets tegen mensen die misbruik maken van hun positie en vooral met geld wat anderen bijeen gebracht hebben. En Eppie, je gaat mij toch voorschrijven/adviseren waar over ik hier schrijven mag.
  • 5 Jun 2019 om 20:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:29
      Het is de club zeer goed gelukt zich het imago te verwerven dat er geen geld is. Feit is, dat er wel degelijk fin. ruimte was en is, om een ervaren eredivisie waardige trainer te contracteren.
    Feit is dat vorig seizoen,PSV en Emmen en Groningen een beginnende trainer hadden,alle drie goed tot zeer goed gedaan toch,nu wij AZ en Heerenveen,dus ANS die zijn allemaal gek?Beter dat jij je beperkt waar je verstand van hebt,de financiële kant,jij hebt echt een Tedfobie,gedane zaken nemen geen keer,geef ze gewoon een eerlijke kans,schijnbaar is er toch wat geld,mooi,bedankt sponsors,denk dat Ted dit wel goed gaat besteden,zodat de trainersstaf er wat moois mee gaat doen,ik heb er echt vertrouwen in dat het goed gaat komend seizoen, teveel terugkijken heeft geen zin,we moeten samen vooruit,Twente komt eraan!
  • 5 Jun 2019 om 20:11
    Zo net eff een paar Coronatjes op een terras achter over getikt en nu efff gucken wat ze hier weer te huuln hebt. OEPS!!! zie het al snel na de koelkast lappen tekst voor de boeg.
  • 5 Jun 2019 om 20:11
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:06
      Elaborate please....
    Dat kost Tim Hölscher ca. Salaris, wedstrijd premies, autokosten, pensioenkosten, terwijl de grootste domste boer wist dat dit weggegooid geld was/is. Dat stinkt van alle kanten.
  • 5 Jun 2019 om 20:06
    • Quote van 5 Jun 2019 om 20:03
      Het is al een jaar lang FC TEDJE. Bij binnenkomst gooide hij direct al ca. 5 ton in het afvalputje.
    Elaborate please....
  • 5 Jun 2019 om 20:03
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:45
      Sorrie moat. Van Basten was een mooie voetballer met een hele mooie voetbalfilosofie, zo mooi dat hij nu namens de FIFA voetbal mag verneuk...innoveren.

      Ik kan niet anders dan mensen vragen: heb jij ooit een chef/baas/directeur gehad zonder relevante werk-ervaring?

      Wat we bij FCT doen is tarten met het het 'gangbare', een middelvinger naar HRM-processen, een experiment aangaan bij een club die aan het infuus ligt. Citrol mag je sprookjes vertellen over Rutten, maar die is in beeld bij Cercle, en zal in beeld komen bij anderen. Rutten is relatief jong, kan gewoon overal aan de slag. Mijn hoop voor FCT is dat hij bondscoach gaat worden bij een of ander bananenrepubliek waardoor hij veelal thuis is. Ted, ongetwijfeld een vakman. Maar het is FC Twente en het begint nu veel te veel op FC Tedte te lijken.
    Het is al een jaar lang FC TEDJE. Bij binnenkomst gooide hij direct al ca. 5 ton in het afvalputje.
  • 5 Jun 2019 om 19:45
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:31
      Ook ik hoopte op een ervaren trainer, maar helaas kwam die niet, en hoe en waarom Pusic er uit is gevlogen, zullen we nooit exact komen te weten. Maar ik heb er vrede mee dat GG een kans krijgt, was in zijn tijd wel een speler die wat extras had, mooie voetballer. En ik hoop dat hij er een swing in krijgt, en ik heb daar best vertrouwen in, want je hoorde oa van Eppie, die regelmatig de trainingen bezocht GG had erg goed deed. Tuurlijk is afwachten maar ik heb er wel een goed gevoel bij, net zo dat ik ook zeker weet dat Ted behoorlijke spelers zal aantrekken. Misschien naïef ? Maar ik heb er vertrouwen in.
    Sorrie moat. Van Basten was een mooie voetballer met een hele mooie voetbalfilosofie, zo mooi dat hij nu namens de FIFA voetbal mag verneuk...innoveren.

    Ik kan niet anders dan mensen vragen: heb jij ooit een chef/baas/directeur gehad zonder relevante werk-ervaring?

    Wat we bij FCT doen is tarten met het het 'gangbare', een middelvinger naar HRM-processen, een experiment aangaan bij een club die aan het infuus ligt. Citrol mag je sprookjes vertellen over Rutten, maar die is in beeld bij Cercle, en zal in beeld komen bij anderen. Rutten is relatief jong, kan gewoon overal aan de slag. Mijn hoop voor FCT is dat hij bondscoach gaat worden bij een of ander bananenrepubliek waardoor hij veelal thuis is. Ted, ongetwijfeld een vakman. Maar het is FC Twente en het begint nu veel te veel op FC Tedte te lijken.
  • 5 Jun 2019 om 19:37
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:29
      Het is de club zeer goed gelukt zich het imago te verwerven dat er geen geld is. Feit is, dat er wel degelijk fin. ruimte was en is, om een ervaren eredivisie waardige trainer te contracteren.
    Ik sprak onlangs met Streppel. Ik vroeg 'm tussen neus en lippen door of Twente contact met hem gehad had. Hij antwoorde ietwat beteuterd 'ja'.

    Nu wil ik niet zeggen dat Streppel het antwoord zou zijn geweest, maar wat ik destijds van Willem 2 heb gezien was indrukwekkend. Fris en fruitig aanvallend, met absolute middelmaat. Ook zijn rol binnen diverse clubs was multifunctioneel. Plus, hij kwam als een erg aardige gast over ondanks zijn lelijke kale tronie en chagrijnige uitstraling.

    Wie weet gaat het van een leien dakje met kwik, kwek en kwak. Toch, als ik een miljoenenbedrijf zou runnen dan zou ik op vitale posities investeren in kennis en ervaring, en NOOIT kiezen voor een experiment a la Albert Ferer.
  • 5 Jun 2019 om 19:31
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:10
      Gaat niet om Pusic. Gaat om Pusic eruit werken en dan nog minder aanstellen. Gaat om de vermeende lelijke politieke spelletjes, misbruik van media. Pusic is, was en blijft een kwakzalver, lulhannes optima forma, maar de vervanging is het probleem. De geweldige deceptie van Kwik, Kwek en Kwak VS de verwachting van een naam/trainer met wat gewicht. Een trainer waarvan iedereen hoopte dat het niet weer profiel: assistent van de assistents' assistent zou zijn.
    Ook ik hoopte op een ervaren trainer, maar helaas kwam die niet, en hoe en waarom Pusic er uit is gevlogen, zullen we nooit exact komen te weten. Maar ik heb er vrede mee dat GG een kans krijgt, was in zijn tijd wel een speler die wat extras had, mooie voetballer. En ik hoop dat hij er een swing in krijgt, en ik heb daar best vertrouwen in, want je hoorde oa van Eppie, die regelmatig de trainingen bezocht GG had erg goed deed. Tuurlijk is afwachten maar ik heb er wel een goed gevoel bij, net zo dat ik ook zeker weet dat Ted behoorlijke spelers zal aantrekken. Misschien naïef ? Maar ik heb er vertrouwen in.
  • 5 Jun 2019 om 19:29
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:10
      Gaat niet om Pusic. Gaat om Pusic eruit werken en dan nog minder aanstellen. Gaat om de vermeende lelijke politieke spelletjes, misbruik van media. Pusic is, was en blijft een kwakzalver, lulhannes optima forma, maar de vervanging is het probleem. De geweldige deceptie van Kwik, Kwek en Kwak VS de verwachting van een naam/trainer met wat gewicht. Een trainer waarvan iedereen hoopte dat het niet weer profiel: assistent van de assistents' assistent zou zijn.
    Het is de club zeer goed gelukt zich het imago te verwerven dat er geen geld is. Feit is, dat er wel degelijk fin. ruimte was en is, om een ervaren eredivisie waardige trainer te contracteren.
  • 5 Jun 2019 om 19:10
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:59
      Weetje wat ik vreemd vind , dat de gasten die het meeste commentaar hebben op mensen die naar hun mening onheus bejegende teksten over Pusic hadden, deze nu exact hetzelfde doen met GG en Ted. En dan werd er schande gesproken hoe mensen, onder wie ik , Pusic afkraakten. En wat zie ik sommigen nou doen? Juist hetzelfde wat wij tegen Pusic deden, zo gedragen zij zich ook ten koste van GG en Ted nu. Beetje vreemd.;-):-)
    Gaat niet om Pusic. Gaat om Pusic eruit werken en dan nog minder aanstellen. Gaat om de vermeende lelijke politieke spelletjes, misbruik van media. Pusic is, was en blijft een kwakzalver, lulhannes optima forma, maar de vervanging is het probleem. De geweldige deceptie van Kwik, Kwek en Kwak VS de verwachting van een naam/trainer met wat gewicht. Een trainer waarvan iedereen hoopte dat het niet weer profiel: assistent van de assistents' assistent zou zijn.
  • 5 Jun 2019 om 19:08
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:40
      In het verleden heeft Ted Uvini en Kasitkas binnen weten te slepen, geweldige spelers. Kasitkas hadden we pech mee. Unal liep bij NAC, netjes dat we die hierheen hebben getrokken. De rest, 12+ onmeunige baggerspelers.

      Mijn mening is dat Ted destijds kon leunen op een aantal sterkhouders, Mo, Klich, Ziyech, Gutt. Jan van Halst is in het vacuum gevallen nadat de laatste sterkhouder vertrok (Mo), en moest van waarlijk nulpunt beginnen. Het trackrecord van TvL vind ik personlijk VER van indrukwekkend, en het flipflop beleid en de schandalige behandeling van Pusic (in de wetenschap wie hem vervangen) spreekt ook boekdelen. De AGOVV-kliek, het halfbakken Rutten-verhaal, niets maar dan ook niets straalt uit dat er een evenwichtig en doordacht beleid wordt gevoerd. Dit bedoel ik niet negatief, het is een observatie. Zoals je zegt, zien is geloven. Gelukkig hebben we in de ED te maken met een aantal zwakke concurenten.
    Niets aan toe te voegen, ben het geheel met je eens.
  • 5 Jun 2019 om 19:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:00
      Nou een ding Ricardinho is geen topper, maar zie hem nog altijd liever als watje vd Lely hoor.
    Van der Lely, aka vrouwtje theelepel, moet gewoon lekker SPW gaan doen. Ik denk dat dit het enige is waarover elke twente-fan het eens is.
  • 5 Jun 2019 om 19:00
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:42
      Ik heb veeeeeeeeeel mannen Ricardinho voorbij zien gaan, postbodes en guppies, maar ik heb Ricardinho nog nooit een man voorbij zien gaan. Voornamelijk omdat hij steevast naar binnen trekt.
    Nou een ding Ricardinho is geen topper, maar zie hem nog altijd liever als watje vd Lely hoor.
  • 5 Jun 2019 om 18:59
    Weetje wat ik vreemd vind , dat de gasten die het meeste commentaar hebben op mensen die naar hun mening onheus bejegende teksten over Pusic hadden, deze nu exact hetzelfde doen met GG en Ted. En dan werd er schande gesproken hoe mensen, onder wie ik , Pusic afkraakten. En wat zie ik sommigen nou doen? Juist hetzelfde wat wij tegen Pusic deden, zo gedragen zij zich ook ten koste van GG en Ted nu. Beetje vreemd.;-):-)
  • 5 Jun 2019 om 18:52
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:41
      Ik vrees met grote vrees.
    Bij Grun (ik vind het een mooie vergelijking) leunden ze op eigen kweek, ik heb niet de indruk dat dit bij FCT het geval is omdat geen van onze jeugdigen vorig seizoen veelvuldig zijn gebruikt en in een relatief zwakke divisie speelden. Het zal me verbazen als we geen 3 a 5 huurspelers in de gelederen hebben rond September.

    Ik hoop ook op een Hollands hart, met een mooie mix aan aanvullingen, en zeer zeker geen dominante latino-enclave. Ook voor Brama, moeten we een stand-in hebben. Beste jonk had het vorig seizoen erg moeilijk en is en blijft een beperkte speler.
  • 5 Jun 2019 om 18:42
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:34
      Ricardino is verdedigend zwak maar op de vleugel kan hij goed uit de voeten. Speelt een man voorbij en heeft een aardig goede voorzet. Dus andere positie invullen.
    Ik heb veeeeeeeeeel mannen Ricardinho voorbij zien gaan, postbodes en guppies, maar ik heb Ricardinho nog nooit een man voorbij zien gaan. Voornamelijk omdat hij steevast naar binnen trekt.
  • 5 Jun 2019 om 18:41
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:40
      In het verleden heeft Ted Uvini en Kasitkas binnen weten te slepen, geweldige spelers. Kasitkas hadden we pech mee. Unal liep bij NAC, netjes dat we die hierheen hebben getrokken. De rest, 12+ onmeunige baggerspelers.

      Mijn mening is dat Ted destijds kon leunen op een aantal sterkhouders, Mo, Klich, Ziyech, Gutt. Jan van Halst is in het vacuum gevallen nadat de laatste sterkhouder vertrok (Mo), en moest van waarlijk nulpunt beginnen. Het trackrecord van TvL vind ik personlijk VER van indrukwekkend, en het flipflop beleid en de schandalige behandeling van Pusic (in de wetenschap wie hem vervangen) spreekt ook boekdelen. De AGOVV-kliek, het halfbakken Rutten-verhaal, niets maar dan ook niets straalt uit dat er een evenwichtig en doordacht beleid wordt gevoerd. Dit bedoel ik niet negatief, het is een observatie. Zoals je zegt, zien is geloven. Gelukkig hebben we in de ED te maken met een aantal zwakke concurenten.
    Ik vrees met grote vrees.
  • 5 Jun 2019 om 18:40
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:14
      Daarom moet er onmiddelijk een zwaargewicht, topsport of BVO, in de RVC komen. We weten natuurlijk niet wat er komend seizoen gaat gebeuren. Ted met kwik kwek en kwak kunnen zomaar bovengemiddeld presteren, maar ik heb geen enkele houvast, geen enkele referentie, geen enkele gegronde reden om het komende seizoen positief in te zien, behalve dan dat wij op enkele vlakken (zoals salarisbudget) vele clubs overstijgen.
    Hölscher
  • 5 Jun 2019 om 18:40
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:19
      Yep, mee eens. Hoop ook dat het gast meevallen en dat het positief vol verassingen uitpakt maar eerst zien en dan geloven.
    In het verleden heeft Ted Uvini en Kasitkas binnen weten te slepen, geweldige spelers. Kasitkas hadden we pech mee. Unal liep bij NAC, netjes dat we die hierheen hebben getrokken. De rest, 12+ onmeunige baggerspelers.

    Mijn mening is dat Ted destijds kon leunen op een aantal sterkhouders, Mo, Klich, Ziyech, Gutt. Jan van Halst is in het vacuum gevallen nadat de laatste sterkhouder vertrok (Mo), en moest van waarlijk nulpunt beginnen. Het trackrecord van TvL vind ik personlijk VER van indrukwekkend, en het flipflop beleid en de schandalige behandeling van Pusic (in de wetenschap wie hem vervangen) spreekt ook boekdelen. De AGOVV-kliek, het halfbakken Rutten-verhaal, niets maar dan ook niets straalt uit dat er een evenwichtig en doordacht beleid wordt gevoerd. Dit bedoel ik niet negatief, het is een observatie. Zoals je zegt, zien is geloven. Gelukkig hebben we in de ED te maken met een aantal zwakke concurenten.
  • 5 Jun 2019 om 18:37
    • Quote van 5 Jun 2019 om 16:23
      Niks geen budget nodig, miljoenen aan salarisruimte meer dan zat. Groningen heeft een europa-waardig team aan huurlingen samen weten te stellen NA de winterstop door 4 a 5 mutaties in de basis. 25+ punten bij elkaar gesprokkeld met binnen 4 maanden. Niks geen excuses van Jans, vakmanschap en bij FCT niets dan excuses en drama.

      De prestatie van Grun mag best de lat voor Ted zijn.
    Hahaha
  • 5 Jun 2019 om 18:36
    • Quote van 5 Jun 2019 om 14:31
      Ken jezelf SSér, ken jezelf.
    Ja, ik ken je teksten oelewapper.
  • 5 Jun 2019 om 18:34
    Ricardino is verdedigend zwak maar op de vleugel kan hij goed uit de voeten. Speelt een man voorbij en heeft een aardig goede voorzet. Dus andere positie invullen.
  • 5 Jun 2019 om 18:29
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:14
      Man, als Fc Twente in het jaar dat ze degradeerde hetzelfde had gedaan, had je gewoon in de Eredivisie gebleven. Pas als Fc Twente weer om de 3e/4e plek kan spelen zul je waarde creeren. Niet aks je meedoet om pkek 11t/m 14, wat nu de doelstelling is!
    Huurspelers, absoluut geen probleem als ze onmiddelijk meerwaarde hebben. Citrol leest weer eens wat hij wil lezen en negeert hetgeen hem niet bevalt, zijn ad-hoc opmerking bewijst zijn knulligheid en brilsmurferigheid. Het handelen van Jans was juist ad-hoc, en gerechtvaardigd vanwege het resultaat op korte termijn, het kan ook zijn dat Citrol de definitie van ad-hoc niet weet. Huurspelers, an sich geen probleem, als dit talent de ruimte geeft om in de schaduw te groeien. Wat ik niet weet, niet kan inschatten, is of wij momenteel talent hebben dat als 'parel' gezien kan worden. Ik heb daar geen kijk op. Drommel heeft veel potentie, maar als Bijen weer een Thesker en Cuevas (ricardinho is slechter) naast zich krijgt dan heeft hij een mega-probleem. Bij de FCT-mennekes denk ik dat het vooral mentaal bagger is, als het slecht gaat dan gaat het ook echt slecht, hetgeen kan verklaren waarom Verbeek ondermaats presteerde.
  • 5 Jun 2019 om 18:26
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:14
      Man, als Fc Twente in het jaar dat ze degradeerde hetzelfde had gedaan, had je gewoon in de Eredivisie gebleven. Pas als Fc Twente weer om de 3e/4e plek kan spelen zul je waarde creeren. Niet aks je meedoet om pkek 11t/m 14, wat nu de doelstelling is!
    Stel dat Aitor verkocht wordt voor een paar miljoen, heeft dat dan geen meerwaarde opgebracht? TvL heeft een neus voor dit soort spelers..... hij moet vooral doorgaan....
  • 5 Jun 2019 om 18:24
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:14
      Daarom moet er onmiddelijk een zwaargewicht, topsport of BVO, in de RVC komen. We weten natuurlijk niet wat er komend seizoen gaat gebeuren. Ted met kwik kwek en kwak kunnen zomaar bovengemiddeld presteren, maar ik heb geen enkele houvast, geen enkele referentie, geen enkele gegronde reden om het komende seizoen positief in te zien, behalve dan dat wij op enkele vlakken (zoals salarisbudget) vele clubs overstijgen.
    Misschien is het een idee om de trainingen een paar keer bij te wonen, eens met Garcia Garcia te praten? Of TvL? Dan krijg je misschien wel een motivatie om het wat positiever te zien?
  • 5 Jun 2019 om 18:20
    • Quote van 5 Jun 2019 om 17:52
      Zo simpel is het, maar Citrol wil en moet de discussie aangaan. Triest menneke is het.

      Als de vergelijking, het voorbeeld of de redenatie niet juist is, leg het dan uit. Toch Groningen is in alle opzichten een mooi voorbeeld. Is begonnen met vertrouwen in een jonge trainer (met en oude rot naast zich), leunde op jeugd, en stromde regelrecht op de afgrond af. De TS aldaar heeft zich fenomenaal weten te herpakken en de huurspelers waren cruciaal in het succes van de 2de seizoenshelft. Het verschil met FCT, is dat Buijs mocht blijven en het publiek (relatief) rustig is gebleven. In de veste, moet je een dergelijke seizoensstart niet willen.

      Geen woord gelogen toch?
    "leunde op jeugd, en stromde regelrecht op de afgrond af", jouw citaat.... Zijn de spelers al bekend bij jou? 2e citaat: "In de veste, moet je een dergelijke seizoensstart niet willen." Zolang de selectie niet bekend is, is het pure speculatie, toch?
  • 5 Jun 2019 om 18:19
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:14
      Daarom moet er onmiddelijk een zwaargewicht, topsport of BVO, in de RVC komen. We weten natuurlijk niet wat er komend seizoen gaat gebeuren. Ted met kwik kwek en kwak kunnen zomaar bovengemiddeld presteren, maar ik heb geen enkele houvast, geen enkele referentie, geen enkele gegronde reden om het komende seizoen positief in te zien, behalve dan dat wij op enkele vlakken (zoals salarisbudget) vele clubs overstijgen.
    Yep, mee eens. Hoop ook dat het gast meevallen en dat het positief vol verassingen uitpakt maar eerst zien en dan geloven.
  • 5 Jun 2019 om 18:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:01
      Helemaal waar. Waarom moeilijk doen, zoals Fc twente altijd doet, terwijl het makkelijk kan. Wij hebben Boere en Oosterwijk en Holscher op herhaling. Hoe graaf je je eigen graf.....;-) gewoon lang leve de lol beleid bij ons. Al jaren!
    Daarom moet er onmiddelijk een zwaargewicht, topsport of BVO, in de RVC komen. We weten natuurlijk niet wat er komend seizoen gaat gebeuren. Ted met kwik kwek en kwak kunnen zomaar bovengemiddeld presteren, maar ik heb geen enkele houvast, geen enkele referentie, geen enkele gegronde reden om het komende seizoen positief in te zien, behalve dan dat wij op enkele vlakken (zoals salarisbudget) vele clubs overstijgen.
  • 5 Jun 2019 om 18:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 18:10
      Nee hoor..... een vergelijking? Wat wil je met een legioen aan huurlingen? t.o.v. de situatie bij FcT waar meerwaarde van spelers gecreëerd wordt? Dat is wel erg kortzichtig toch? M.a.w. dit is geen vergelijk en dus ook geen maatstaf voor FcT..... een ad-hoc reparatie, toch?
    Man, als Fc Twente in het jaar dat ze degradeerde hetzelfde had gedaan, had je gewoon in de Eredivisie gebleven. Pas als Fc Twente weer om de 3e/4e plek kan spelen zul je waarde creeren. Niet aks je meedoet om pkek 11t/m 14, wat nu de doelstelling is!
  • 5 Jun 2019 om 18:12
    • Quote van 5 Jun 2019 om 16:16
      Waarschijnlijk gaat ricar aan de slag als commercieel directeur. Posities voor jan en tedflufferallerman.

      Maar goed, als ted idiolaat was van holscher dan is ricardinho geen verrassing
    Je hebt er verstand van..... :-)
  • 5 Jun 2019 om 18:10
    • Quote van 5 Jun 2019 om 17:38
      Wat een rare opmerking. Hij maakt een vergelijk, dat het allemaal niet zo moeilijk is. Jij bent gefrustreerd!!!
    Nee hoor..... een vergelijking? Wat wil je met een legioen aan huurlingen? t.o.v. de situatie bij FcT waar meerwaarde van spelers gecreëerd wordt? Dat is wel erg kortzichtig toch? M.a.w. dit is geen vergelijk en dus ook geen maatstaf voor FcT..... een ad-hoc reparatie, toch?
  • 5 Jun 2019 om 18:01
    • Quote van 5 Jun 2019 om 17:52
      Zo simpel is het, maar Citrol wil en moet de discussie aangaan. Triest menneke is het.

      Als de vergelijking, het voorbeeld of de redenatie niet juist is, leg het dan uit. Toch Groningen is in alle opzichten een mooi voorbeeld. Is begonnen met vertrouwen in een jonge trainer (met en oude rot naast zich), leunde op jeugd, en stromde regelrecht op de afgrond af. De TS aldaar heeft zich fenomenaal weten te herpakken en de huurspelers waren cruciaal in het succes van de 2de seizoenshelft. Het verschil met FCT, is dat Buijs mocht blijven en het publiek (relatief) rustig is gebleven. In de veste, moet je een dergelijke seizoensstart niet willen.

      Geen woord gelogen toch?
    Helemaal waar. Waarom moeilijk doen, zoals Fc twente altijd doet, terwijl het makkelijk kan. Wij hebben Boere en Oosterwijk en Holscher op herhaling. Hoe graaf je je eigen graf.....;-) gewoon lang leve de lol beleid bij ons. Al jaren!
  • 5 Jun 2019 om 17:52
    • Quote van 5 Jun 2019 om 17:38
      Wat een rare opmerking. Hij maakt een vergelijk, dat het allemaal niet zo moeilijk is. Jij bent gefrustreerd!!!
    Zo simpel is het, maar Citrol wil en moet de discussie aangaan. Triest menneke is het.

    Als de vergelijking, het voorbeeld of de redenatie niet juist is, leg het dan uit. Toch Groningen is in alle opzichten een mooi voorbeeld. Is begonnen met vertrouwen in een jonge trainer (met en oude rot naast zich), leunde op jeugd, en stromde regelrecht op de afgrond af. De TS aldaar heeft zich fenomenaal weten te herpakken en de huurspelers waren cruciaal in het succes van de 2de seizoenshelft. Het verschil met FCT, is dat Buijs mocht blijven en het publiek (relatief) rustig is gebleven. In de veste, moet je een dergelijke seizoensstart niet willen.

    Geen woord gelogen toch?
  • 5 Jun 2019 om 17:38
    • Quote van 5 Jun 2019 om 17:30
      Tip: is het niet beter dat je supporter bij Fc Groningen wordt? Dat scheelt een stuk frustratie, toch? :-)
    Wat een rare opmerking. Hij maakt een vergelijk, dat het allemaal niet zo moeilijk is. Jij bent gefrustreerd!!!
  • 5 Jun 2019 om 17:30
    • Quote van 5 Jun 2019 om 16:23
      Niks geen budget nodig, miljoenen aan salarisruimte meer dan zat. Groningen heeft een europa-waardig team aan huurlingen samen weten te stellen NA de winterstop door 4 a 5 mutaties in de basis. 25+ punten bij elkaar gesprokkeld met binnen 4 maanden. Niks geen excuses van Jans, vakmanschap en bij FCT niets dan excuses en drama.

      De prestatie van Grun mag best de lat voor Ted zijn.
    Tip: is het niet beter dat je supporter bij Fc Groningen wordt? Dat scheelt een stuk frustratie, toch? :-)
  • 5 Jun 2019 om 16:23
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:25
      En waar baseer jij het op dat deze spelers weg gaan, en Ted een aantal pareltjes uit de hoge hoed tovert. Hij is blij met elke speler die wil/mag blijven. Hij heeft een budget van 0,00 euro om spelers te kopen. Eventueel nieuwe spelers kan hij een salaris bieden dat een lachbui opwekt, en ze daarna hoofdschuddend de deur uit doet lopen. Het zal nog heel moeilijk worden een elftal op de been te brengen, met meer kwaliteit dan dat van het afgelopen seizoen. Blijf vooral vertrouwen houden in Ted! Vertrouwen.....dat is nl. alles wat je hebt.
    Niks geen budget nodig, miljoenen aan salarisruimte meer dan zat. Groningen heeft een europa-waardig team aan huurlingen samen weten te stellen NA de winterstop door 4 a 5 mutaties in de basis. 25+ punten bij elkaar gesprokkeld met binnen 4 maanden. Niks geen excuses van Jans, vakmanschap en bij FCT niets dan excuses en drama.

    De prestatie van Grun mag best de lat voor Ted zijn.
  • 5 Jun 2019 om 16:16
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:35
      Dit is het beste idee van ted. Zo weer terug naar de KKD.
    Waarschijnlijk gaat ricar aan de slag als commercieel directeur. Posities voor jan en tedflufferallerman.

    Maar goed, als ted idiolaat was van holscher dan is ricardinho geen verrassing
  • 5 Jun 2019 om 15:38
    Geen idee waarom ze die aan willen houden. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij voor weinig als wissel op de bank wil gaan zitten.
  • 5 Jun 2019 om 15:25
    • Quote van 5 Jun 2019 om 13:55
      Kom je weer met je Lateinse wijsheden? Je bent een belezen man, complimenten voor je wijsheid. Als toch iedereen eens zo wijs was als jij...... Dus aan jou de taak om de wereld te onderwijzen. Het is goed dat jij je eigen arrogante kent. Nu kun je de wereld ermee verzieken. Bah ....walgelijk arrogant belerend mannetje dat je bent. Je voelt je vast ver boven het pleps staan. Ik moet echt kotsen van types als jij.
    Laat gaan, we weten dat als TC er niet meer uitkomt hij met dit gebral komt. TC is een ingenomen figuur die net doet alsof die geïnteresseerd is maar dat helemaal niet is.
  • 5 Jun 2019 om 15:11
    • Quote van 5 Jun 2019 om 13:55
      Kom je weer met je Lateinse wijsheden? Je bent een belezen man, complimenten voor je wijsheid. Als toch iedereen eens zo wijs was als jij...... Dus aan jou de taak om de wereld te onderwijzen. Het is goed dat jij je eigen arrogante kent. Nu kun je de wereld ermee verzieken. Bah ....walgelijk arrogant belerend mannetje dat je bent. Je voelt je vast ver boven het pleps staan. Ik moet echt kotsen van types als jij.
    Belerend , pleps kerel kun je ook nog normaal iets zeggen? Dit is voor jan met de pet toch niet te begrijpen! En dan geef je zulk commentaar op TC, hou jezelf ook spiegel voor SS....
  • 5 Jun 2019 om 14:31
    • Quote van 5 Jun 2019 om 13:55
      Kom je weer met je Lateinse wijsheden? Je bent een belezen man, complimenten voor je wijsheid. Als toch iedereen eens zo wijs was als jij...... Dus aan jou de taak om de wereld te onderwijzen. Het is goed dat jij je eigen arrogante kent. Nu kun je de wereld ermee verzieken. Bah ....walgelijk arrogant belerend mannetje dat je bent. Je voelt je vast ver boven het pleps staan. Ik moet echt kotsen van types als jij.
    Ken jezelf SSér, ken jezelf.
  • 5 Jun 2019 om 13:55
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:49
      Nosce te ipsum Scorpio....nosce te ipsum.


      Heel toevallig dat jij en Ss'er gelijktijdig verschijnen en elkaar 'steunen' in de onzin die jullie beide verkondigen. Gelijktijdig vrij gelaten van de PAAZ afdeling?
    Kom je weer met je Lateinse wijsheden? Je bent een belezen man, complimenten voor je wijsheid. Als toch iedereen eens zo wijs was als jij...... Dus aan jou de taak om de wereld te onderwijzen. Het is goed dat jij je eigen arrogante kent. Nu kun je de wereld ermee verzieken. Bah ....walgelijk arrogant belerend mannetje dat je bent. Je voelt je vast ver boven het pleps staan. Ik moet echt kotsen van types als jij.
  • 5 Jun 2019 om 13:24
    Vast weer een verhaaltje uit de grote duim van ten Voorde!Ricardinho kan echt niet mee in de eredivisie.
  • 5 Jun 2019 om 12:51
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:49
      Nosce te ipsum Scorpio....nosce te ipsum.


      Heel toevallig dat jij en Ss'er gelijktijdig verschijnen en elkaar 'steunen' in de onzin die jullie beide verkondigen. Gelijktijdig vrij gelaten van de PAAZ afdeling?
    bral, bral, bral.......
  • 5 Jun 2019 om 12:50
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:56
      Welke vele dingen heeft Pusic goed gedaan? Voor jou eenvoudig te beantwoorden....toch?


      Een trainer die niet uitnodigt? Voor wie Ss-supporter...voor jou niet, of voor die Spaanse voetballers niet die hij (nog) kent? Het gaat voetballers daarnaast om 1 ding...salaris, of dacht jij echt dat Smith, Aitor en Zekhnini naar FC Twente kwamen voor 'de Balkan Boy' Pusic?
    Kampioen worden.
  • 5 Jun 2019 om 12:49
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:38
      Die ondertoon van die vragen is zo belerend en simpel dat je je afvraagt of je dom bent of dom doet!
    Nosce te ipsum Scorpio....nosce te ipsum.


    Heel toevallig dat jij en Ss'er gelijktijdig verschijnen en elkaar 'steunen' in de onzin die jullie beide verkondigen. Gelijktijdig vrij gelaten van de PAAZ afdeling?
  • 5 Jun 2019 om 12:38
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:31
      Ik reageer normaal op jouw post die zwanger is van de bull-shit en aannames. Ik stel gewone vragen, zonder beledigingen, en dan reageer jij zo? Een reactie vol beledigingen? Dit zegt alweer genoeg over jou........denk je niet?


      N.b: Ik treiter niet. Ik maak anderen attent op jouw onzin en aannames....
    Die ondertoon van die vragen is zo belerend en simpel dat je je afvraagt of je dom bent of dom doet!
  • 5 Jun 2019 om 12:32
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:15
      Zekhnini is een fantastische voetballer als hij fit en in vorm is. Verder is hij heel handig voor de omschakeling met zijn snelheid. Gonzalez is ook eredivisiewaardig met zijn mentaliteit, kracht en verdedigende kwaliteiten.
    Zekhnini vind ik ook niet erg als hij blijft. Prima voetballer maar wel inwisselbaar, z'n rendement is niet erg hoog maar hij is straks wel heel erg handig op de counter wellicht met zijn snelheid. Gonzales is okee, maar heeft naar mij inziens niet het niveau van een Uvini. Bijen vind ik beter dan Gonzales. En Schenk vind ik zelfs zeker gelijkwaardig. Er zijn wel betere verdedigers te vinden die transfervrij zijn. En misschien hebben we hem al te pakken met die van Arsenal. Belangrijkste gegeven vind ik dat hij eventueel transferwaarde kan opleveren en Gonzales 0,0 zelfde voor Zekhnini.
  • 5 Jun 2019 om 12:31
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:04
      Houd toch eens op over Pusic, die is weg. Geschiedenis, punt. Daar gaat het helemaal niet om. Wat wil je nou bereiken met je getreiter? Steek lekker je kop in de grond, dan zie je de problemen ook niet. Ben je zo dom of doe je zo dom?!?!
    Ik reageer normaal op jouw post die zwanger is van de bull-shit en aannames. Ik stel gewone vragen, zonder beledigingen, en dan reageer jij zo? Een reactie vol beledigingen? Dit zegt alweer genoeg over jou........denk je niet?


    N.b: Ik treiter niet. Ik maak anderen attent op jouw onzin en aannames....
  • 5 Jun 2019 om 12:26
    Kan het me niet voorstellen dat Ricardinho een verlenging krijgt. Misschien als elftalleider?
  • 5 Jun 2019 om 12:21
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:04
      Houd toch eens op over Pusic, die is weg. Geschiedenis, punt. Daar gaat het helemaal niet om. Wat wil je nou bereiken met je getreiter? Steek lekker je kop in de grond, dan zie je de problemen ook niet. Ben je zo dom of doe je zo dom?!?!
    Ik denk dat jij ook wrok koestert tegen heel Fc Twente, want jij zinspeelt zelf ook telkens over Pusic, als zeg je zijn naam niet, maar iedereen weet wat en wie je bedoelt. En na het betrek van Pusic had geen enkele andere trainer het in jou ogen goed kunnen doen. Want als er bv een Streppel of wie dan ook had je ook gezegd, die zijn niets beter dan Pusic. Dus laat staan dat je GG een stukje vertrouwen wil geven. En dan denk ik dat je nu op alles afgeeft wat er gebeurt, maar een ding ik heb ook hele positieve verhalen hier gehoord van forumleden die de trainingen regelmatig bezochten van Twente, en aan gaven dat GG het prima deed. Als jij nu eens stopt met alles in het negatieve te trekken is dat een stuk prettiger.
  • 5 Jun 2019 om 12:16
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:45
      Gonzales is zo beetje de slechtste centrale verdediger die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien en dat is serieus geen gelul ik hoop dan ook van harte dat hij niet terug komt, ga de westrijden maar eens terug kijken bij zeker 20 tegengoals is Gonzales direct of indirect betrokken
    :(
  • 5 Jun 2019 om 12:15
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:49
      Ik was echt prima met het niet terugkomen van Gonzales, Ricardinho, en zelfs Zekhnini. Daar kan echt wel iets beters voor gevonden worden zonder de portemonnee te trekken.
    Zekhnini is een fantastische voetballer als hij fit en in vorm is. Verder is hij heel handig voor de omschakeling met zijn snelheid. Gonzalez is ook eredivisiewaardig met zijn mentaliteit, kracht en verdedigende kwaliteiten.
  • 5 Jun 2019 om 12:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:56
      Welke vele dingen heeft Pusic goed gedaan? Voor jou eenvoudig te beantwoorden....toch?


      Een trainer die niet uitnodigt? Voor wie Ss-supporter...voor jou niet, of voor die Spaanse voetballers niet die hij (nog) kent? Het gaat voetballers daarnaast om 1 ding...salaris, of dacht jij echt dat Smith, Aitor en Zekhnini naar FC Twente kwamen voor 'de Balkan Boy' Pusic?
    Houd toch eens op over Pusic, die is weg. Geschiedenis, punt. Daar gaat het helemaal niet om. Wat wil je nou bereiken met je getreiter? Steek lekker je kop in de grond, dan zie je de problemen ook niet. Ben je zo dom of doe je zo dom?!?!
  • 5 Jun 2019 om 12:03
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:00
      Daar raak je precies het punt. Geld! Zolang er geld is, zal het wel gaan. Daarnaast is een goed management ook nog van wezenlijk belang, zodat het geld niet verkeerd besteed wordt. En dan komt de factor geluk nog om de hoek. Deze elementen zijn alle 3 even belangrijk en vallen die dingen goed samen, kunnen er mooie dingen bereikt worden. Maar valt één van deze elementen weg, wordt het een kwestie van overleven. Dat hebben we de laatste jaren pijnlijk genoeg ondervonden.
    Yep, positief is ook dat het stadion al bijna weer vol is. Ook voor de ondernemers is dat heel belangrijk, gezien de omzetten in de stad als FC Twente speelt. Alles hangt aan elkaar. Laten we hopen dat het allemaal stabiel wordt/blijft en dat we gewoon weer normaal doen en mee kunnen doen om plek 3/4. Iedereen blij. PSV en Ajax haal je toch nooit meer in!
  • 5 Jun 2019 om 12:00
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:48
      Ach het is voetbal. Kijk naar Ajax en andere clubs hoe lang die niet gepresteerd hebben en opeens klikt het allemaal en weer. Het is ook allemaal maar een momentopname. Echt groot denken hoeven we niet meer. We zijn afgezakt naar een club die al blij is als ze zich kunnen handhaven. Ooit komen de prestaties wel weer maar wanneer dat weet niemand. Het is een grote speeltuin dat voetbal. Zolang het geld blijft rollen zal die speeltuin nog eeuwig blijven bestaan en als je dan geluk hebt wordt je een keer kampioen. :-)
    Daar raak je precies het punt. Geld! Zolang er geld is, zal het wel gaan. Daarnaast is een goed management ook nog van wezenlijk belang, zodat het geld niet verkeerd besteed wordt. En dan komt de factor geluk nog om de hoek. Deze elementen zijn alle 3 even belangrijk en vallen die dingen goed samen, kunnen er mooie dingen bereikt worden. Maar valt één van deze elementen weg, wordt het een kwestie van overleven. Dat hebben we de laatste jaren pijnlijk genoeg ondervonden.
  • 5 Jun 2019 om 11:58
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:56
      Dan zou ik zeker maar eens terug kijken, want jij overdrijft hier een partij keerl toch.
    Inderdaad, Gonzales is echt niet slecht. Ricarinho, holscher, oosterwijk, boere ( wel andere posities) maar die zijn veel minder waardevol voor ons.
  • 5 Jun 2019 om 11:56
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:45
      Gonzales is zo beetje de slechtste centrale verdediger die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien en dat is serieus geen gelul ik hoop dan ook van harte dat hij niet terug komt, ga de westrijden maar eens terug kijken bij zeker 20 tegengoals is Gonzales direct of indirect betrokken
    Dan zou ik zeker maar eens terug kijken, want jij overdrijft hier een partij keerl toch.
  • 5 Jun 2019 om 11:56
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:40
      Pusic heeft heel veel fout gedaan. Maar ook veel goed! Maar daar gaat het nu niet om. Jij hebt weer veel te hoge verwachtingen! Er komen echt nauwelijks spelers bij. En een kwaliteits injectie kun je helemaal vergeten. Waarom zou een speler voor Twente kiezen? Noem me buiten een vol stadion één reden! Een laag salaris. Een trainer die niet echt uitnodigt, die moet leren van spelers inplaats van spelers beter te maken! Geen realistisch zicht op Europees voetbal. Geen medespelers van naam waar je warm voor loopt en die je kunnen laten groeien. Een onzekere toekomst. Enz. Enz. Kortom de spelers die hier eventueel zouden willen voetballen moeten of behoorlijk wanhopig zijn, of moeten van heel ver komen en onwetend zijn over waar ze terecht komen. Dus waar jij je vertrouwen op baseert?
    Welke vele dingen heeft Pusic goed gedaan? Voor jou eenvoudig te beantwoorden....toch?


    Een trainer die niet uitnodigt? Voor wie Ss-supporter...voor jou niet, of voor die Spaanse voetballers niet die hij (nog) kent? Het gaat voetballers daarnaast om 1 ding...salaris, of dacht jij echt dat Smith, Aitor en Zekhnini naar FC Twente kwamen voor 'de Balkan Boy' Pusic?
  • 5 Jun 2019 om 11:53
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:45
      Gonzales is zo beetje de slechtste centrale verdediger die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien en dat is serieus geen gelul ik hoop dan ook van harte dat hij niet terug komt, ga de westrijden maar eens terug kijken bij zeker 20 tegengoals is Gonzales direct of indirect betrokken
    Kerel geen enkel verstand van voetbal.
  • 5 Jun 2019 om 11:52
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:40
      Pusic heeft heel veel fout gedaan. Maar ook veel goed! Maar daar gaat het nu niet om. Jij hebt weer veel te hoge verwachtingen! Er komen echt nauwelijks spelers bij. En een kwaliteits injectie kun je helemaal vergeten. Waarom zou een speler voor Twente kiezen? Noem me buiten een vol stadion één reden! Een laag salaris. Een trainer die niet echt uitnodigt, die moet leren van spelers inplaats van spelers beter te maken! Geen realistisch zicht op Europees voetbal. Geen medespelers van naam waar je warm voor loopt en die je kunnen laten groeien. Een onzekere toekomst. Enz. Enz. Kortom de spelers die hier eventueel zouden willen voetballen moeten of behoorlijk wanhopig zijn, of moeten van heel ver komen en onwetend zijn over waar ze terecht komen. Dus waar jij je vertrouwen op baseert?
    Dat jij het in zo een negatieve spiraal wilt trekken moet ji weten, en geloof me er zijn genoeg spelers die voor deze mooie club willen spelen. Waar zitten er elke weeknog 27.500 op de tribune? Spelers weten ook dat ze zich in de kijker kunnen spelen, kijk naar bv Smith, Aitor, die hebben zich toch maar in de picture kunnen spelen bij ons. En mijn vertrouwen in Ted is gebaseerd dat hij drommels goed weet waar de tekort koningen lagen. Hij gaf toch zelf ook aan dat er 10 tot 12 spelers bij moeten komen om de kwaliteit te verhogen? Jij mag dan geen vertrouwen hebben in Ted en GG, maar er praten wel degelijk meer mensen mee. Dus er is wel degelijk wat geld beschikbaar en ik weet zeker dat Ted op het juiste moment toeslaat op de transfermarkt. Ik geef zowel Ted als GG mijn vertrouwen. Dom? De toekomst zal het uit wijzen.
  • 5 Jun 2019 om 11:50
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:48
      Ach het is voetbal. Kijk naar Ajax en andere clubs hoe lang die niet gepresteerd hebben en opeens klikt het allemaal en weer. Het is ook allemaal maar een momentopname. Echt groot denken hoeven we niet meer. We zijn afgezakt naar een club die al blij is als ze zich kunnen handhaven. Ooit komen de prestaties wel weer maar wanneer dat weet niemand. Het is een grote speeltuin dat voetbal. Zolang het geld blijft rollen zal die speeltuin nog eeuwig blijven bestaan en als je dan geluk hebt wordt je een keer kampioen. :-)
    Sorry, ik heb later nog iets toegevoegd.
  • 5 Jun 2019 om 11:49
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:45
      Gonzales is zo beetje de slechtste centrale verdediger die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien en dat is serieus geen gelul ik hoop dan ook van harte dat hij niet terug komt, ga de westrijden maar eens terug kijken bij zeker 20 tegengoals is Gonzales direct of indirect betrokken
    Ik was echt prima met het niet terugkomen van Gonzales, Ricardinho, en zelfs Zekhnini. Daar kan echt wel iets beters voor gevonden worden zonder de portemonnee te trekken.
  • 5 Jun 2019 om 11:48
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:43
      Daar heb je gelijk in, maar daar het vertrouwen op te baseren? Vind ik nogal twijfelachtig. Zou het geld wat er eventueel is in spelers worden gestoken of voornamelijk worden gebruikt om een goede organisatie met stevige jeugdopleiding neer te zetten. Ik weet het niet. En vergeet de pot "lastenverlichting" niet. Ik denk niet dat er veel voor een aardig spelersbudget over blijft.
    Ach het is voetbal. Kijk naar Ajax en andere clubs hoe lang die niet gepresteerd hebben en opeens klikt het allemaal en weer. Het is ook allemaal maar een momentopname. Echt groot denken hoeven we niet meer. We zijn afgezakt naar een club die al blij is als ze zich kunnen handhaven. Ooit komen de prestaties wel weer maar wanneer dat weet niemand. Het is een grote speeltuin dat voetbal. Zolang het geld blijft rollen zal die speeltuin nog eeuwig blijven bestaan en als je dan geluk hebt wordt je een keer kampioen. :-)
  • 5 Jun 2019 om 11:45
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:29
      Gonzalez was goed en gehuurd.
    Gonzales is zo beetje de slechtste centrale verdediger die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien en dat is serieus geen gelul ik hoop dan ook van harte dat hij niet terug komt, ga de westrijden maar eens terug kijken bij zeker 20 tegengoals is Gonzales direct of indirect betrokken
  • 5 Jun 2019 om 11:43
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:35
      Even op mezelf reageren (omdat ik ook SS-supporter wordt genoemd)....:-)
      Er is wel geld. Gisteren heeft Ans uitgelegd hoeveel geld het scheelt dat we binnen 1 jaar terug zijn. Er is emeunig veel kwijtgescholden weer en er is 14 miljoen van de investeerders beschikbaar.
      Als Emmen en Fortuna het lukt om met zeer lage lonen in de Eredivisie te blijven. Moet ons dat ook lukken toch? Of je nu veel loon betaald of weinig het gaat toch zoals altijd om de mentaliteit van de spelers. Die was afgelopen seizoen goed waardoor we zijn gepromoveerd. Dat jaar ervoor heeeeeel slecht waardoor we waren gedegradeerd. Heeft niet zoveel met een trainer te maken maar meer met hoe het tussen de oren zit van de spelers die je aanschaft of aangeschaft hebt!
    Daar heb je gelijk in, maar daar het vertrouwen op te baseren? Vind ik nogal twijfelachtig. Zou het geld wat er eventueel is in spelers worden gestoken of voornamelijk worden gebruikt om een goede organisatie met stevige jeugdopleiding neer te zetten. Ik weet het niet. En vergeet de pot "lastenverlichting" niet. Ik denk niet dat er veel voor een aardig spelersbudget over blijft.
  • 5 Jun 2019 om 11:40
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:17
      Ja dat is bekend hoe jij denkt, jij denkt nog met weemoed aan top trainer Pusic terug die in jou ogen niets fout kon doen. Aan Hölscher vertrekt of blijft om de bank warm te houden.
    Pusic heeft heel veel fout gedaan. Maar ook veel goed! Maar daar gaat het nu niet om. Jij hebt weer veel te hoge verwachtingen! Er komen echt nauwelijks spelers bij. En een kwaliteits injectie kun je helemaal vergeten. Waarom zou een speler voor Twente kiezen? Noem me buiten een vol stadion één reden! Een laag salaris. Een trainer die niet echt uitnodigt, die moet leren van spelers inplaats van spelers beter te maken! Geen realistisch zicht op Europees voetbal. Geen medespelers van naam waar je warm voor loopt en die je kunnen laten groeien. Een onzekere toekomst. Enz. Enz. Kortom de spelers die hier eventueel zouden willen voetballen moeten of behoorlijk wanhopig zijn, of moeten van heel ver komen en onwetend zijn over waar ze terecht komen. Dus waar jij je vertrouwen op baseert?
  • 5 Jun 2019 om 11:37
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:10
      Ramos wordt nog mee gesproken. FC Twente wil hem houden.....als conciërge binnen het krachthonk. Je weet wel.....vegen en stofzuigen, en daarnaast de natte handdoeken en washandjes naar Jacob Malki brengen.


      Halters, stangen en apparaten poetsen. Komt helemaal goed. Ramos wordt het boegbeeld....het uithangbord voor het krachthonk..... ;)
    Ramos vertrekt inmiddels en daar mag je God op je blote knieën voor danken
  • 5 Jun 2019 om 11:35
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:25
      En waar baseer jij het op dat deze spelers weg gaan, en Ted een aantal pareltjes uit de hoge hoed tovert. Hij is blij met elke speler die wil/mag blijven. Hij heeft een budget van 0,00 euro om spelers te kopen. Eventueel nieuwe spelers kan hij een salaris bieden dat een lachbui opwekt, en ze daarna hoofdschuddend de deur uit doet lopen. Het zal nog heel moeilijk worden een elftal op de been te brengen, met meer kwaliteit dan dat van het afgelopen seizoen. Blijf vooral vertrouwen houden in Ted! Vertrouwen.....dat is nl. alles wat je hebt.
    Even op mezelf reageren (omdat ik ook SS-supporter wordt genoemd)....:-)
    Er is wel geld. Gisteren heeft Ans uitgelegd hoeveel geld het scheelt dat we binnen 1 jaar terug zijn. Er is emeunig veel kwijtgescholden weer en er is 14 miljoen van de investeerders beschikbaar.
    Als Emmen en Fortuna het lukt om met zeer lage lonen in de Eredivisie te blijven. Moet ons dat ook lukken toch? Of je nu veel loon betaald of weinig het gaat toch zoals altijd om de mentaliteit van de spelers. Die was afgelopen seizoen goed waardoor we zijn gepromoveerd. Dat jaar ervoor heeeeeel slecht waardoor we waren gedegradeerd. Heeft niet zoveel met een trainer te maken maar meer met hoe het tussen de oren zit van de spelers die je aanschaft of aangeschaft hebt!
  • 5 Jun 2019 om 11:31
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:29
      Gonzalez was goed en gehuurd.
    Je hebt helemaal gelijk kerel , bedoelde die Ramos!!
  • 5 Jun 2019 om 11:29
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:52
      En dan gelijk mietje vd Lely mee, brandhout Oosterwijk en Boere, lambal Hölscher , vd Heyden de angst voetballer, Gonzales de Ronaldo imitator, zo opgeruimd staat netjes.
    Gonzalez was goed en gehuurd.
  • 5 Jun 2019 om 11:28
    Dit is toch niet te begrijpen..... met alle respect maar ik vond hem echt heel erg triest afgelopen jaar. Als je weer wilt degraderen moet je hem gebruiken in de Eredivisie.
  • 5 Jun 2019 om 11:28
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:25
      En waar baseer jij het op dat deze spelers weg gaan, en Ted een aantal pareltjes uit de hoge hoed tovert. Hij is blij met elke speler die wil/mag blijven. Hij heeft een budget van 0,00 euro om spelers te kopen. Eventueel nieuwe spelers kan hij een salaris bieden dat een lachbui opwekt, en ze daarna hoofdschuddend de deur uit doet lopen. Het zal nog heel moeilijk worden een elftal op de been te brengen, met meer kwaliteit dan dat van het afgelopen seizoen. Blijf vooral vertrouwen houden in Ted! Vertrouwen.....dat is nl. alles wat je hebt.
    Wie zegt dat er 0.0 is? En ja ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, als we ook nog eens de vd Lely’s enzo kwijt raken, is dat helemaal mooi. Maar als ik denk dat het goed komt is dat mijn mening klaar. Ik heb er wel vertrouwen in jij niet klaar!!!!
  • 5 Jun 2019 om 11:25
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:52
      En dan gelijk mietje vd Lely mee, brandhout Oosterwijk en Boere, lambal Hölscher , vd Heyden de angst voetballer, Gonzales de Ronaldo imitator, zo opgeruimd staat netjes.
    En waar baseer jij het op dat deze spelers weg gaan, en Ted een aantal pareltjes uit de hoge hoed tovert. Hij is blij met elke speler die wil/mag blijven. Hij heeft een budget van 0,00 euro om spelers te kopen. Eventueel nieuwe spelers kan hij een salaris bieden dat een lachbui opwekt, en ze daarna hoofdschuddend de deur uit doet lopen. Het zal nog heel moeilijk worden een elftal op de been te brengen, met meer kwaliteit dan dat van het afgelopen seizoen. Blijf vooral vertrouwen houden in Ted! Vertrouwen.....dat is nl. alles wat je hebt.
  • 5 Jun 2019 om 11:25
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:21
      Als jij nu oprot dat scheelt een hoop leed!
    Whahaha je bent echt zielig kerel, chagareinig mocht je er niet op vannacht? Droeftoeter. En kijk wie er weer begint deze discussie uit de hand te laten lopen, was niets aan de hand tot jij er weer bij kwam . Ga weer je nest in man.
  • 5 Jun 2019 om 11:23
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:21
      Wat een dom gelul weer. Fout? Jij leeft in de perfecte wereld? Man hou eens op met je gezeur en aanvallen!!
    Ach gut hij is wakker. Fanclubje bijna weer compleet toch?
  • 5 Jun 2019 om 11:21
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:18
      Klopt maar er lopen nog zoveel prutsers meer rond, ik hoop dat die snel opgerot zijn.
    Als jij nu oprot dat scheelt een hoop leed!
  • 5 Jun 2019 om 11:21
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:17
      gelijk heb je maar tot nu toe is er geen aanleiding om positief vertrouwen te hebben over het transferbeleid..
    Waarom niet omdat het stil is? Ik ben er van overtuigd dat er ongetwijfeld een aantal spelers bij komen die het elftal een kwaliteits injectie geven. Maar het mag van mij ook allemaal wat sneller hoor haha pfff
  • 5 Jun 2019 om 11:21
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:17
      Ja dat is bekend hoe jij denkt, jij denkt nog met weemoed aan top trainer Pusic terug die in jou ogen niets fout kon doen. Aan Hölscher vertrekt of blijft om de bank warm te houden.
    Wat een dom gelul weer. Fout? Jij leeft in de perfecte wereld? Man hou eens op met je gezeur en aanvallen!!
  • 5 Jun 2019 om 11:18
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:16
      Er is wel verschil tussen bewezen prutsers en potentiële prutsers!
    Klopt maar er lopen nog zoveel prutsers meer rond, ik hoop dat die snel opgerot zijn.
  • 5 Jun 2019 om 11:17
    Je komt veel meer onder druk te staan dan in de Keuken... en is het verdedigende aspect dus veel belangrijker nog geworden en dan komen ze met verlenging van Ricardinho aan... sorry maar dan heb je het echt niet begrepen
  • 5 Jun 2019 om 11:17
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:12
      Ja dat er weer velen zijn die dat hopen verbaasd me niets, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. En op basis waar van? Wij/zij weten nog niet eens wat voor spelers er bij komen. Dikke vinger voor ze.
    gelijk heb je maar tot nu toe is er geen aanleiding om positief vertrouwen te hebben over het transferbeleid..
  • 5 Jun 2019 om 11:17
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:13
      En toch staan ze straks, samen met Hölscher in de basis. Let maar op! In Ted you trust! (Ikke nie)
    Ja dat is bekend hoe jij denkt, jij denkt nog met weemoed aan top trainer Pusic terug die in jou ogen niets fout kon doen. Aan Hölscher vertrekt of blijft om de bank warm te houden.
  • 5 Jun 2019 om 11:16
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:41
      Hoe langer ik er over nadenk geloof ik dit niet, kijk Ted mag van mij best 2 prutsers halen als daar tegenover 7 goeden staan, dat gebeurt bij elke club. Maar ik denk inderdaad steeds meer dat dit een tactiek is van hem, en ondertussen bezig zijn met een andere speler. Dat rookgordijn optrekken...
    Er is wel verschil tussen bewezen prutsers en potentiële prutsers!
  • 5 Jun 2019 om 11:16
    GOD BEWARE ONS
  • 5 Jun 2019 om 11:13
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:45
      Ik raak hier niet van in paniek hoor, Ted heeft met zijn eerste transfer denk ik uitstekend gehandeld, en geeft mij wel een goed gevoel naar wat voor type spelers hij op zoek is. Denk dat er nog wel een aantal verassingen uit zijn hoge hoed komen, want ben er van overtuigd dat Ted niet dom is en drommels goed weet wat hij doet. En even dit ik vind Ricardinho ook niet meer kunnen, maar ik vind bv vd Lely nog veel erger, want die last zich als jonge gast door alles en iedereen voorbij lopen, die kan er gewoon echt niets van. Ricardinho is inderdaad soms blind paard, maar vd Lely is net een wijf, die zo mee had kunnen doen aan het wk voor vrouwen.
    En toch staan ze straks, samen met Hölscher in de basis. Let maar op! In Ted you trust! (Ikke nie)
  • 5 Jun 2019 om 11:12
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:10
      opinie in VI meer dan 50% denkt dat Twente degradeert...
    Ja dat er weer velen zijn die dat hopen verbaasd me niets, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. En op basis waar van? Wij/zij weten nog niet eens wat voor spelers er bij komen. Dikke vinger voor ze.
  • 5 Jun 2019 om 11:10
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:52
      En dan gelijk mietje vd Lely mee, brandhout Oosterwijk en Boere, lambal Hölscher , vd Heyden de angst voetballer, Gonzales de Ronaldo imitator, zo opgeruimd staat netjes.
    opinie in VI meer dan 50% denkt dat Twente degradeert...
  • 5 Jun 2019 om 11:00
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:47
      Ik zou zeggen je zult nog versteld staan wat er komt. Daar ben ik van overtuigd, shit wat ben ik toch positief vandaag hè ....maar dat duurt vaak niet zo lang;-)
    Als hij Bony weet te strikken, dan maak mij het echt niet uit hoeveel ricardinho's er omheen staan, als ze maar rennen voor hem en de bal goed voorzetten ;-) Is er al iets bekend over speelschema van oefenwedstrijden/campangne deze zomer?
  • 5 Jun 2019 om 10:52
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:49
      Opdonderen met die opa.
    En dan gelijk mietje vd Lely mee, brandhout Oosterwijk en Boere, lambal Hölscher , vd Heyden de angst voetballer, Gonzales de Ronaldo imitator, zo opgeruimd staat netjes.
  • 5 Jun 2019 om 10:52
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:47
      Ik zou zeggen je zult nog versteld staan wat er komt. Daar ben ik van overtuigd, shit wat ben ik toch positief vandaag hè ....maar dat duurt vaak niet zo lang;-)
    of niemand wil bij ons ballen..anders waten ze al gepresenteerd..mogen dus blij zijn met Ricardinho..Wha...
  • 5 Jun 2019 om 10:49
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:47
      Kan me niets anders voorstellen dan dat hij gebruikt gaat worden voor de ervaring op het trainingsveld om jonge jongens te begeleiden?
    Zoiets ja dat zou ook maar zo kunnen, want op zijn mentaliteit is niets aan te merken.
  • 5 Jun 2019 om 10:49
    Opdonderen met die opa.
  • 5 Jun 2019 om 10:48
    Gaat echt niet komen
  • 5 Jun 2019 om 10:47
    Kan me niets anders voorstellen dan dat hij gebruikt gaat worden voor de ervaring op het trainingsveld om jonge jongens te begeleiden?
  • 5 Jun 2019 om 10:47
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:43
      Ted heeft ons te pakken. De SCC zijn goed verkocht en nu verlengen met het vertrouwde basis.
    Ik zou zeggen je zult nog versteld staan wat er komt. Daar ben ik van overtuigd, shit wat ben ik toch positief vandaag hè ....maar dat duurt vaak niet zo lang;-)
  • 5 Jun 2019 om 10:45
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:32
      Schijnt dat Maher naar Utrecht gaat, iemand meer over gehoord?
    Nog niets van gehoord, krijgt Twente daar nog geld van?
  • 5 Jun 2019 om 10:45
    Ricardinho is echt niet (meer) goed genoeg. In het algemeen zijn goede linksbacks heel moeilijk te vinden, maar ik mag toch hopen dat het FC Twente gaat lukken om iemand te contracteren die beter is dan Ricardinho.
  • 5 Jun 2019 om 10:43
    Ted heeft ons te pakken. De SCC zijn goed verkocht en nu verlengen met het vertrouwde basis.
  • 5 Jun 2019 om 10:41
    Hoe langer ik er over nadenk geloof ik dit niet, kijk Ted mag van mij best 2 prutsers halen als daar tegenover 7 goeden staan, dat gebeurt bij elke club. Maar ik denk inderdaad steeds meer dat dit een tactiek is van hem, en ondertussen bezig zijn met een andere speler. Dat rookgordijn optrekken...
  • 5 Jun 2019 om 10:37
    Ricardinho is een drama, hoop echt dat er iets beters komt. Die man gaat in de Eredivisie standaard een 3 op rapport krijgen. Aardige jongen, maar niks voor Twente. Alsjeblieft laat die gesprekken mislukken!
  • 5 Jun 2019 om 10:35
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:19
      Neeeee !!!!!! Kijkt TED geen wedstrijden? Kon vorig seizoen amper mee, aanvallend zwak en verdedigend een draaaaamaaaaaa !
    Dit is het beste idee van ted. Zo weer terug naar de KKD.
  • 5 Jun 2019 om 10:32
    Schijnt dat Maher naar Utrecht gaat, iemand meer over gehoord?
  • 5 Jun 2019 om 10:23
    Het volgende goede nieuws zal wsnl zijn dat Hölscher op het punt staat bij te tekenen? Nare dromen!!!
  • 5 Jun 2019 om 10:23
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:21
      Schrijf je reactie
    Ted van Leeuwen, na eerder de waanzinnige transfer van Holscher, verklaar ik jou met deze actie als compleet ongeloofwaardig. Opa wordt aan alle kanten voorbij gelopen en iedere wedstrijd een catastrofale fout..
  • 5 Jun 2019 om 10:21
    Schrijf je reactie
  • 5 Jun 2019 om 10:21
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:08
      Als hij zijn best doet, om profvoetballer te zijn, ga je niet met vrienden tot in de late uurtjes naar Index Schüttorf,dat kon je op het veld ook terug zien,hij is gewoon opgebrand geen kracht meer.Als dit karakter er in zit,dat gaat er niet zo meer uit. Grootste fout van Tedjan om hem terug te halen,voor hem was het beter geweest om in Denemarken te blijven.
    Die mentaliteit zit er bij de meesten die bij ons zijn opgeleid in .
  • 5 Jun 2019 om 10:19
    Neeeee !!!!!! Kijkt TED geen wedstrijden? Kon vorig seizoen amper mee, aanvallend zwak en verdedigend een draaaaamaaaaaa !
  • 5 Jun 2019 om 10:18
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:06
      Eerlijk gezegd denk ik dat dit een rookgordijn is die wordt opgetrokken via Leon. Ted is misschien een vreemde kwast, maar hij is toch niet achterlijk.....Ricardinho(saurus) die aan alle kanten voorbij gelopen werd in de Spek en Bonen Divisie?
    Promoveren er 3 uit de spek en bonen competitie.
  • 5 Jun 2019 om 10:10
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:36
      Doe daar ricarnikso ramos ook maar bij want dat is echt helemaal niks
    Ramos wordt nog mee gesproken. FC Twente wil hem houden.....als conciërge binnen het krachthonk. Je weet wel.....vegen en stofzuigen, en daarnaast de natte handdoeken en washandjes naar Jacob Malki brengen.


    Halters, stangen en apparaten poetsen. Komt helemaal goed. Ramos wordt het boegbeeld....het uithangbord voor het krachthonk..... ;)
  • 5 Jun 2019 om 10:09
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:06
      Eerlijk gezegd denk ik dat dit een rookgordijn is die wordt opgetrokken via Leon. Ted is misschien een vreemde kwast, maar hij is toch niet achterlijk.....Ricardinho(saurus) die aan alle kanten voorbij gelopen werd in de Spek en Bonen Divisie?
    Dat zou ook maar zo kunnen, ik heb in ieder geval wel vertrouwen in Ted en de rest.
  • 5 Jun 2019 om 10:08
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:53
      Mwah, Holscher wordt niet uitgekotst volgens mij. Hij is gewoon niet goed genoeg en mag wat mij betreft daarom vertrekken. Het is niet dat hij z'n best niet doet. Ricardinho voor de breedte lijkt me prima, maar vraag me af of er vanuit de jeugd niet beter doorgeschoven kan worden.
    Als hij zijn best doet, om profvoetballer te zijn, ga je niet met vrienden tot in de late uurtjes naar Index Schüttorf,dat kon je op het veld ook terug zien,hij is gewoon opgebrand geen kracht meer.Als dit karakter er in zit,dat gaat er niet zo meer uit. Grootste fout van Tedjan om hem terug te halen,voor hem was het beter geweest om in Denemarken te blijven.
  • 5 Jun 2019 om 10:07
    • Quote van 5 Jun 2019 om 10:02
      NEEEEE geen Ricardinho. Die kabouter was voor de kkd nog niet eens goed genoeg.
    Klopt maar dan moeten we bijna het hele elftal van de hand doen op 5 spelers na, en dat denk ik toch ook de bedoeling? En over kabouters gesproken, wat vind jij dan van smurf vd Lely? Die vind ik namelijk nog slechter dan Ricardinho.
  • 5 Jun 2019 om 10:06
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:23
      Hahaha mag toch hopen dat de gesprekken mislukt, dat hij niet van stroopwafels houd, en alleen van kokosmakronen wil spelen, en dat word Ted net een beetje te gek. Case close. Next
    Eerlijk gezegd denk ik dat dit een rookgordijn is die wordt opgetrokken via Leon. Ted is misschien een vreemde kwast, maar hij is toch niet achterlijk.....Ricardinho(saurus) die aan alle kanten voorbij gelopen werd in de Spek en Bonen Divisie?
  • 5 Jun 2019 om 10:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:58
      Ramos had een contract voor 1 jaar met optie voor nog 1. Ik mag toch hopen dat Ted die optie niet licht.
    Nee dat hoop ik ook niet
  • 5 Jun 2019 om 10:02
    NEEEEE geen Ricardinho. Die kabouter was voor de kkd nog niet eens goed genoeg.
  • 5 Jun 2019 om 09:58
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:53
      Klopt Ramos was ik vergeten, nou voor extra zegelboekje Ramos er ook bij. Ramos is ook zwaar bagger.
    Ramos had een contract voor 1 jaar met optie voor nog 1. Ik mag toch hopen dat Ted die optie niet licht.
  • 5 Jun 2019 om 09:56
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:53
      Mwah, Holscher wordt niet uitgekotst volgens mij. Hij is gewoon niet goed genoeg en mag wat mij betreft daarom vertrekken. Het is niet dat hij z'n best niet doet. Ricardinho voor de breedte lijkt me prima, maar vraag me af of er vanuit de jeugd niet beter doorgeschoven kan worden.
    Ok hij zal door velen niet uitgekotst worden, maar bij velen ook wel hoor, want hij loopt op zijn witte schoentjes en denkt dat hij heel wat is, maar als het voetballend dan niet lukt , dan vecht in ieder geval maar zelfs dat is niet aan Hölscher besteed, daarom denk ik dat hij door velen ook wel uitgekotst is.
  • 5 Jun 2019 om 09:54
    Is Kevin Wolze van Duisburg niet iets? Volgens transfermarkt transfervrij, 29 jaar. 9 goals en 6 assist in de tweede Bundesliga vorig seizoen
  • 5 Jun 2019 om 09:53
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:36
      Doe daar ricarnikso ramos ook maar bij want dat is echt helemaal niks
    Klopt Ramos was ik vergeten, nou voor extra zegelboekje Ramos er ook bij. Ramos is ook zwaar bagger.
  • 5 Jun 2019 om 09:53
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:21
      Mag hopen dat Ricardinho dan als back up is, en Hölscher die gaat denk ik echt nog wel weg. Bijna iedereen heeft hem uitgekotst, ik denk dat hij zich zelf ook niet meer lekker voelt in Twente. Verder ben ik er wel van overtuigd dat Ted voldoende kwaliteit haalt. De eerste transfer is daar een duidelijk voorbeeld van, ik heb er alle vertrouwen in. Maar hoop dat ze ook snel vd Lely , vd Heyden, Oosterwijk, Boere, en Hölscher verpatsen, al zal dat niet meevallen want dat is echt ondermaats materiaal, maar goed gewoon verkopen met bonus, 2 halen 3 gratis. En dan krijg je de grootste prutser vd Lely erbij voor vol zegelboekje.
    Mwah, Holscher wordt niet uitgekotst volgens mij. Hij is gewoon niet goed genoeg en mag wat mij betreft daarom vertrekken. Het is niet dat hij z'n best niet doet. Ricardinho voor de breedte lijkt me prima, maar vraag me af of er vanuit de jeugd niet beter doorgeschoven kan worden.
  • 5 Jun 2019 om 09:51
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:41
      Wat is er zo duidelijk dan dat de eerste aankoop een succes gaat worden? Omdat hij van Arsenal komt? Ik hoop het natuurlijk wel maar ben wat voorzichtig, moet get eerst zien. Vertrouw er wel op dat Ted het gaat regelen. Zullen vast weer wat prima spelers tussenzitten en wat miskopen, is altijd zo. Echter is een goede eerstedivisie speler makkelijker gehaald dan een versterking in de eredivisie. Ben dus wel benieuwd, Ricardinho bijvoorbeeld daar zou ik afscheid van nemen, kon in de KKD eigenlijk al niet meer.
    Dit baseer ik op de grote teleurstelling die er bij de Arsenal supporters was dat deze jongen vertrok. En je kunt mij vertellen wat je wilt als er zoveel positieve reacties komen op deze speler van de fans van Arsenal, dan denk ik wel degelijk dat Ted een goede slag heeft geslagen. Want als hier een vd Lely, Hölscher, vertrekt zie ik nog niet zomaar vele berichten op Twitter en Forums verschijnen van, wat een domme zet deze spelers weg te doen. Nee ik denk dat er dan eerder juich berichten komen.
  • 5 Jun 2019 om 09:50
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:41
      Wat is er zo duidelijk dan dat de eerste aankoop een succes gaat worden? Omdat hij van Arsenal komt? Ik hoop het natuurlijk wel maar ben wat voorzichtig, moet get eerst zien. Vertrouw er wel op dat Ted het gaat regelen. Zullen vast weer wat prima spelers tussenzitten en wat miskopen, is altijd zo. Echter is een goede eerstedivisie speler makkelijker gehaald dan een versterking in de eredivisie. Ben dus wel benieuwd, Ricardinho bijvoorbeeld daar zou ik afscheid van nemen, kon in de KKD eigenlijk al niet meer.
    Ricardinho Is fit , goede mentaliteit , aanvallend goed genoeg , komt verdedigend tekort , is beter dan een V D Lely of Maria . Graag wel een LB erbij .
  • 5 Jun 2019 om 09:45
    Ik raak hier niet van in paniek hoor, Ted heeft met zijn eerste transfer denk ik uitstekend gehandeld, en geeft mij wel een goed gevoel naar wat voor type spelers hij op zoek is. Denk dat er nog wel een aantal verassingen uit zijn hoge hoed komen, want ben er van overtuigd dat Ted niet dom is en drommels goed weet wat hij doet. En even dit ik vind Ricardinho ook niet meer kunnen, maar ik vind bv vd Lely nog veel erger, want die last zich als jonge gast door alles en iedereen voorbij lopen, die kan er gewoon echt niets van. Ricardinho is inderdaad soms blind paard, maar vd Lely is net een wijf, die zo mee had kunnen doen aan het wk voor vrouwen.
  • 5 Jun 2019 om 09:41
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:21
      Mag hopen dat Ricardinho dan als back up is, en Hölscher die gaat denk ik echt nog wel weg. Bijna iedereen heeft hem uitgekotst, ik denk dat hij zich zelf ook niet meer lekker voelt in Twente. Verder ben ik er wel van overtuigd dat Ted voldoende kwaliteit haalt. De eerste transfer is daar een duidelijk voorbeeld van, ik heb er alle vertrouwen in. Maar hoop dat ze ook snel vd Lely , vd Heyden, Oosterwijk, Boere, en Hölscher verpatsen, al zal dat niet meevallen want dat is echt ondermaats materiaal, maar goed gewoon verkopen met bonus, 2 halen 3 gratis. En dan krijg je de grootste prutser vd Lely erbij voor vol zegelboekje.
    Wat is er zo duidelijk dan dat de eerste aankoop een succes gaat worden? Omdat hij van Arsenal komt? Ik hoop het natuurlijk wel maar ben wat voorzichtig, moet get eerst zien. Vertrouw er wel op dat Ted het gaat regelen. Zullen vast weer wat prima spelers tussenzitten en wat miskopen, is altijd zo. Echter is een goede eerstedivisie speler makkelijker gehaald dan een versterking in de eredivisie. Ben dus wel benieuwd, Ricardinho bijvoorbeeld daar zou ik afscheid van nemen, kon in de KKD eigenlijk al niet meer.
  • 5 Jun 2019 om 09:40
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:45
      Wellicht willen ze hem als trainer na zijn voetballoopbaan. Dus vandaar die contractverlenging.
    Misschien ook een standbeeld voor het stadion.
  • 5 Jun 2019 om 09:38
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:34
      Ik zou die Caner Cavlan van FC Emmen, daar wel willen zien. Transfervrij.
    Die gaat naar het buitenand, interesse uit Engeland en Italie, daar kan Twente niet tegenop financieel.
  • 5 Jun 2019 om 09:36
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:21
      Mag hopen dat Ricardinho dan als back up is, en Hölscher die gaat denk ik echt nog wel weg. Bijna iedereen heeft hem uitgekotst, ik denk dat hij zich zelf ook niet meer lekker voelt in Twente. Verder ben ik er wel van overtuigd dat Ted voldoende kwaliteit haalt. De eerste transfer is daar een duidelijk voorbeeld van, ik heb er alle vertrouwen in. Maar hoop dat ze ook snel vd Lely , vd Heyden, Oosterwijk, Boere, en Hölscher verpatsen, al zal dat niet meevallen want dat is echt ondermaats materiaal, maar goed gewoon verkopen met bonus, 2 halen 3 gratis. En dan krijg je de grootste prutser vd Lely erbij voor vol zegelboekje.
    Doe daar ricarnikso ramos ook maar bij want dat is echt helemaal niks
  • 5 Jun 2019 om 09:34
    Gvd man wat een bagger nieuws dit is toch niet te geloven!!!
  • 5 Jun 2019 om 09:34
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:32
      Ted doet er echt alles aan om het verwachtingspatroon helemaal bij te stellen voor volgend seizoen. Zorgen dat we niet direct degraderen en Emmen, Fortuna etc onder ons houden. Nou, dat wordt nog knap moeilijk met een langer verblijf van Ricardinho!!!
    Ik zou die Caner Cavlan van FC Emmen, daar wel willen zien. Transfervrij.
  • 5 Jun 2019 om 09:32
    Ted doet er echt alles aan om het verwachtingspatroon helemaal bij te stellen voor volgend seizoen. Zorgen dat we niet direct degraderen en Emmen, Fortuna etc onder ons houden. Nou, dat wordt nog knap moeilijk met een langer verblijf van Ricardinho!!!
  • 5 Jun 2019 om 09:31
    Ricardinho als 2e keus voor sfeer in de groep etc is niks mis mee. Vorig seizoen tegen het eind aan ook bewezen dat hij zeker een paar goede wedstrijden speelde.
  • 5 Jun 2019 om 09:25
    Het schijnt dat ze Kick van der Vall ook hebben benaderd voor de positie van aanvalende middenvelder, aangezien dit seizoen in het teken staat van Kick van der Vall.. Jaarkaarten zijn weer verkocht jongens!!!
  • 5 Jun 2019 om 09:23
    Pff, is er dan echt niets beters te krijgen dan deze blinde draver?
  • 5 Jun 2019 om 09:23
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:19
      (Opa) Ricardinho heeft laten weten dat hij hier wel wil spelen voor één pak stroopwafels per week. ;)
    Hahaha mag toch hopen dat de gesprekken mislukt, dat hij niet van stroopwafels houd, en alleen van kokosmakronen wil spelen, en dat word Ted net een beetje te gek. Case close. Next
  • 5 Jun 2019 om 09:21
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:11
      Ik ben bang van wel, en dan gaan we een prachtig seizoen tegemoet met Holscher en Ricardinho.
    Mag hopen dat Ricardinho dan als back up is, en Hölscher die gaat denk ik echt nog wel weg. Bijna iedereen heeft hem uitgekotst, ik denk dat hij zich zelf ook niet meer lekker voelt in Twente. Verder ben ik er wel van overtuigd dat Ted voldoende kwaliteit haalt. De eerste transfer is daar een duidelijk voorbeeld van, ik heb er alle vertrouwen in. Maar hoop dat ze ook snel vd Lely , vd Heyden, Oosterwijk, Boere, en Hölscher verpatsen, al zal dat niet meevallen want dat is echt ondermaats materiaal, maar goed gewoon verkopen met bonus, 2 halen 3 gratis. En dan krijg je de grootste prutser vd Lely erbij voor vol zegelboekje.
  • 5 Jun 2019 om 09:19
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:09
      Ik denk dat ze er niet uit komen;-)
    (Opa) Ricardinho heeft laten weten dat hij hier wel wil spelen voor één pak stroopwafels per week. ;)
  • 5 Jun 2019 om 09:14
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:05
      Hahahahaha Ted had er toch kijk op. Als er 1 was die afgelopen seizoen niet kon verdedigen was hij dat.
    Afwachten kerel. Zoals gezegd kan het evengoed een rookgordijn zijn. We gaan het zien......
  • 5 Jun 2019 om 09:11
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:09
      Ik denk dat ze er niet uit komen;-)
    Ik ben bang van wel, en dan gaan we een prachtig seizoen tegemoet met Holscher en Ricardinho.
  • 5 Jun 2019 om 09:09
    • Quote van 5 Jun 2019 om 09:05
      Hahahahaha Ted had er toch kijk op. Als er 1 was die afgelopen seizoen niet kon verdedigen was hij dat.
    Ik denk dat ze er niet uit komen;-)
  • 5 Jun 2019 om 09:05
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:56
      Ricardinho(saurus)? Ik hoop dat dit een verlate 1 April grap is of een rookgordijn voor een andere speler....
    Hahahahaha Ted had er toch kijk op. Als er 1 was die afgelopen seizoen niet kon verdedigen was hij dat.
  • 5 Jun 2019 om 09:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:46
      Laten we hopen dat ze er met Ricardinho niet uitkomen
    Natuurlijk komen ze eruit. Die wil hier nog wel voetballen voor twee consumptiebonnen. Zo'n goed aanbod krijgt hij nergens anders.
  • 5 Jun 2019 om 09:01
    In Ted we trust.....
  • 5 Jun 2019 om 08:56
    Ricardinho(saurus)? Ik hoop dat dit een verlate 1 April grap is of een rookgordijn voor een andere speler....
  • 5 Jun 2019 om 08:46
    Laten we hopen dat ze er met Ricardinho niet uitkomen
  • 5 Jun 2019 om 08:45
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:39
      Alsjeblieft geen Ricardinho... meen je toch niet dit... die werd in de keuken divisie al overlopen
    Wellicht willen ze hem als trainer na zijn voetballoopbaan. Dus vandaar die contractverlenging.
  • 5 Jun 2019 om 08:39
    Alsjeblieft geen Ricardinho... meen je toch niet dit... die werd in de keuken divisie al overlopen
  • 5 Jun 2019 om 08:34
    • Quote van 5 Jun 2019 om 08:28
      Met alle respect Ricardinho gaat echt niet meer.
    Klopt, die wordt in de eredivisie soms kompleet overlopen, en hij is veels te paniekerig!
  • 5 Jun 2019 om 08:28
    Met alle respect Ricardinho gaat echt niet meer.