FC Twente laat drie overbodige spelers transfervrij vertrekken

( 32 reacties)
FC Twente laat drie overbodige spelers transfervrij vertrekken

Nick Hengelman en Rafael Ramos staan volgend seizoen niet meer onder contract bij FC Twente, zo weet de Tubantia te melden. De club uit Enschede laat de twee spelers, die een aflopend contract hadden, transfervrij vertrekken. 

De 29-jarige Hengelman, die afgelopen seizoen derde keus was achter Joël Drommel en Jorn Brondeel, doorliep de jeugdopleiding bij de Tukkers en maakte in 2010 deel uit van de kampioensselectie. Ramos kwam vorig jaar pas over van het Amerikaanse Chicago Fire.

Hij begon in de basis bij de ploeg van trainer Marino Pusic, maar werd uiteindelijk voorbij gestreefd door Nacho. FC Twente laat overigens ook tweede-elftalspeler Tim van de Schepop vertrekken. De jonge aanvaller (20) uit Haaksbergen gaat aan de slag bij SVV Jeddeloh. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jun 2019 om 19:58
    • Quote van 5 Jun 2019 om 19:51
      Boere en oosterwijk moeten op de ballen van de vleugels het hebben, maar aangezien er best veel egotrippers er lopen dan krijgen ze die ballen niet en worden dan als slechte spits beschouwd..
    Oosterwijk is de duurste cornervlag van Nederland.
  • 5 Jun 2019 om 19:51
    Boere en oosterwijk moeten op de ballen van de vleugels het hebben, maar aangezien er best veel egotrippers er lopen dan krijgen ze die ballen niet en worden dan als slechte spits beschouwd..
  • 5 Jun 2019 om 15:08
    • Quote van 5 Jun 2019 om 14:34
      Ja ja.. dat werd eerder gezegd. Totdat Friday het veld betrad.. ;)
    Maar die is godzijdank niet van ons, en net zo slecht als Boere en Oosterwijk ik praat over spelers die eigendom zijn.
  • 5 Jun 2019 om 14:34
    • Quote van 5 Jun 2019 om 14:33
      Omdat Oosterwijk en Boere absoluut slecht zijn, deze gast kan echt niet minder slecht zijn. En dan hoeft hij nog niet eens top talent te zijn.
    Ja ja.. dat werd eerder gezegd. Totdat Friday het veld betrad.. ;)
  • 5 Jun 2019 om 14:33
    • Quote van 5 Jun 2019 om 14:04
      Waarop baseer je dat?
    Omdat Oosterwijk en Boere absoluut slecht zijn, deze gast kan echt niet minder slecht zijn. En dan hoeft hij nog niet eens top talent te zijn.
  • 5 Jun 2019 om 14:32
    • Quote van 5 Jun 2019 om 14:03
      Waarom?
    Dat is nou precies wat ik je eerder heb uitgelegd, maar jij gaat maar door hè?
  • 5 Jun 2019 om 14:05
    • Quote van 5 Jun 2019 om 14:04
      Waarom niet?
    Ook
  • 5 Jun 2019 om 14:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:34
      Ik snap niet dat ze vd schepop laten vertrekken. Die is vele malen beter dan oosterwijk en boere.
    Waarop baseer je dat?
  • 5 Jun 2019 om 14:04
    • Quote van 5 Jun 2019 om 14:03
      Waarom?
    Waarom niet?
  • 5 Jun 2019 om 14:03
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:04
      Ze hadden een jongen als van de Schepop een kans moeten geven bij het 1e eftal. De wedstrijd tegen Cambuur had je zo’n jongen er in moeten zetten, maar die eigenwijze trainer dwarsboomde alles voor de jeugd. Zonde dat een jongen uit de eigen regio weg gaat.
    Waarom?
  • 5 Jun 2019 om 13:28
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:04
      Ze hadden een jongen als van de Schepop een kans moeten geven bij het 1e eftal. De wedstrijd tegen Cambuur had je zo’n jongen er in moeten zetten, maar die eigenwijze trainer dwarsboomde alles voor de jeugd. Zonde dat een jongen uit de eigen regio weg gaat.
    Hij was gewoon niet goed genoeg. Dit jaar was er geen ruimte voor gokken op jeugd. Zelfs de jeugd van Ajax presteerd het dit seizoen niet om bij de top 3 te eindigen. Goede keus om niet voor de jeugd te kiezen. Er is namelijk geen lange termijn zonder korte termijn. Boel gered en nu kun je bouwen aan een eltal en hier en daar wat jeugd inpassen.
  • 5 Jun 2019 om 13:03
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:20
      Hengelman was 4e keeper inderdaad
    Lekker gekeken het hele jaar degene die dit bericht gemaakt heeft. Jeffrey zit al het hele seizoen op de bank als 3e keeper..
  • 5 Jun 2019 om 12:44
    Als je overbodig bent kun je ook niet anders dan er afscheid van nemen. Zo gaat dat altijd en overal!
  • 5 Jun 2019 om 12:41
    20 jaar , niet doorgebroken , doorselecteren , afscheid van nemen , volgende .
  • 5 Jun 2019 om 12:38
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:27
      Misschien wel, maar het is ook zo dat ie niet naar een (1e of 2e) Bundesliga club gaat ofzo, maar naar een Regionalliga club, dus qua niveau ook geen hoogvlieger.
    Bovendien heeft zowel FCT (nu 2x) en PEC hem transfervrij laten lopen. Wat vd Schepop nu laat zien hebben Oosterwijk, Holscher en Boere toen zij zo oud waren ook laten zien.
  • 5 Jun 2019 om 12:37
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:04
      Ze hadden een jongen als van de Schepop een kans moeten geven bij het 1e eftal. De wedstrijd tegen Cambuur had je zo’n jongen er in moeten zetten, maar die eigenwijze trainer dwarsboomde alles voor de jeugd. Zonde dat een jongen uit de eigen regio weg gaat.
    100+
  • 5 Jun 2019 om 12:27
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:04
      Ze hadden een jongen als van de Schepop een kans moeten geven bij het 1e eftal. De wedstrijd tegen Cambuur had je zo’n jongen er in moeten zetten, maar die eigenwijze trainer dwarsboomde alles voor de jeugd. Zonde dat een jongen uit de eigen regio weg gaat.
    Misschien wel, maar het is ook zo dat ie niet naar een (1e of 2e) Bundesliga club gaat ofzo, maar naar een Regionalliga club, dus qua niveau ook geen hoogvlieger.
  • 5 Jun 2019 om 12:22
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:48
      SVV Joddeleh.........

      Oostenrijkse club? ;)

      Nooit van gehoord namelijk......


      Tedjen maakt ruimte in het salarisbudget...zoveel is wel duidelijk. Volgens mijn informatie zijn de gesprekken met Ricardhino(saurus) een kul verhaal van Ten Voorde. We shall see.....
    Ik wel ... is om de hoek hier. Ben er weekelijks voor een baustelle van ons. Spelen leuk voetbal trouwens!
  • 5 Jun 2019 om 12:20
    • Quote van 5 Jun 2019 om 12:18
      Voor zover ik weet was Jeffrey De Lange het hele seizoen 3e keeper?! dus vandaar dat ze Hengelman waarschijnlijk niet verlengen.
    Hengelman was 4e keeper inderdaad
  • 5 Jun 2019 om 12:18
    Voor zover ik weet was Jeffrey De Lange het hele seizoen 3e keeper?! dus vandaar dat ze Hengelman waarschijnlijk niet verlengen.
  • 5 Jun 2019 om 12:04
    Ze hadden een jongen als van de Schepop een kans moeten geven bij het 1e eftal. De wedstrijd tegen Cambuur had je zo’n jongen er in moeten zetten, maar die eigenwijze trainer dwarsboomde alles voor de jeugd. Zonde dat een jongen uit de eigen regio weg gaat.
  • 5 Jun 2019 om 12:01
    Niet meer dan logisch
  • 5 Jun 2019 om 11:59
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:48
      SVV Joddeleh.........

      Oostenrijkse club? ;)

      Nooit van gehoord namelijk......


      Tedjen maakt ruimte in het salarisbudget...zoveel is wel duidelijk. Volgens mijn informatie zijn de gesprekken met Ricardhino(saurus) een kul verhaal van Ten Voorde. We shall see.....
    Ik hoop dat jouw informatie correct is! Ricardinho heb en we niks meer aan.
  • 5 Jun 2019 om 11:48
    SVV Joddeleh.........

    Oostenrijkse club? ;)

    Nooit van gehoord namelijk......


    Tedjen maakt ruimte in het salarisbudget...zoveel is wel duidelijk. Volgens mijn informatie zijn de gesprekken met Ricardhino(saurus) een kul verhaal van Ten Voorde. We shall see.....
  • 5 Jun 2019 om 11:47
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:42
      Ik denk jammer van V.Schepop,daar hoorde ik goede berichten van, van Hengelman snap ik het zeker, van Ramos beetje jammer (werkte er wel voor en beter dan Ricardinho) nu nog proberen om v/d Lely, Hölscher, Laukart, v/d Heyden en Oosterwijk te slijten !
    Die Holscher zal wel weer blijven en misschien zelfs gebruikt worden... das nog belachelijker dan dat Ricardinho verhaal nu wat al niet te bevatten is...
  • 5 Jun 2019 om 11:42
    Ik denk jammer van V.Schepop,daar hoorde ik goede berichten van, van Hengelman snap ik het zeker, van Ramos beetje jammer (werkte er wel voor en beter dan Ricardinho) nu nog proberen om v/d Lely, Hölscher, Laukart, v/d Heyden en Oosterwijk te slijten !
  • 5 Jun 2019 om 11:41
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:37
      Op basis waarvan is hij beter dan? Nog geen duel in de KKD of eredivisie gespeeld.
    Omdat Oosterwijk en Boere brandhout zijn, kunnen sympathieke gasten zijn maar bakken er niets van. Boere wil zijn te kort koningen verbloemen met veel sjouwen en leuren maar dat lukt ook niet, en Jari die kan echt niet voetballen.
  • 5 Jun 2019 om 11:39
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:37
      Op basis waarvan is hij beter dan? Nog geen duel in de KKD of eredivisie gespeeld.
    Heb hem een paar keer in actie gezien bij de beloften, kan best goed voetballen.
  • 5 Jun 2019 om 11:38
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:34
      Ik snap niet dat ze vd schepop laten vertrekken. Die is vele malen beter dan oosterwijk en boere.
    Ik had dat idee ook, onbegrijpelijke keus weer... in onder 19 liep hij meer dan 1 op 1, dan kun je toch wel wat? En in Jong wat ik gezien had wassie ook niet verkeerd... verdiende echt wel een kans... kan niet slechter dan Oosterwijk
  • 5 Jun 2019 om 11:37
    • Quote van 5 Jun 2019 om 11:34
      Ik snap niet dat ze vd schepop laten vertrekken. Die is vele malen beter dan oosterwijk en boere.
    Op basis waarvan is hij beter dan? Nog geen duel in de KKD of eredivisie gespeeld.
  • 5 Jun 2019 om 11:35
    Hengelman en Ramos prima, maar Schepop was toch niet slecht?
  • 5 Jun 2019 om 11:34
    Ik snap niet dat ze vd schepop laten vertrekken. Die is vele malen beter dan oosterwijk en boere.